Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагогикалық мамандықтың жалпы сипаттамасы, педагогтың кәсіби қызметі, педагогикалық қызмет құрылымы, педагогтың кәсіби құзыреттілігі, педагогикалық практика ерекшеліктері және ЖОО-дағы зерттеу қызметі. Болашақ педагог-тәрбиешілерді даярлау жүйесі, педагогикалық іс-әрекеттің мәні мен қызметі, оның гуманистік табиғаты, әлеуметтік рөлі, білім беру функциялары сонымен қатар, педагог-тәрбиеші тұлғасына лайықты маңызды сапалар айқындалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 5

    Оқушылар ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; орталық жүйке жүйесі мен жоғары дәрежелі жүйке жүйесінің физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; негізгі тіршілік функцияларды реттеу принциптерінің тұрақтылығы; мектеп оқушылары ортасының гигиеналық бағалау әдістері; күнделікті жұмыстың және оқу үдерісі ұйымдастырылуының гигиеналық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика және білім берудің тарихы
    Несиелер: 4

    Педагогика және білім беру тарихы курсының пәні мен міндеттері, алғашқы қауымдық қоғамда тәрбиелеу, ежелгі әлемде тәрбиенің пайда болуы, мектеп және тәрбие беру, орта ғасыр дәуіріндегі тәрбие, мектеп және педагогикалық ой, Батыс Еуропа елдеріндегі, Ресейде мектеп және педагогика. Қазақстанның ежелгі заманнан қазіргі кезге дейінгі педагогикалық ойлары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың пәні мен әдіснамалық негіздері. Тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және әлеуметтендіру. Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесі. Мектептегі педагогикалық үрдістің мәні, оның заңдылықтары мен принциптері. Дене тәрбиесі. Тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері. Тәрбие құралдары, формалары мен әдістері. Ұжым. Дидактика туралы жалпы түсінік және оның негізгі категориялары. Оқыту заңдары, заңдылықтары және принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістемесі
    Несиелер: 4

    Ғылыми қызмет, оның мақсаттары мен ерекшеліктері, ғылыми-педагогикалық зерттеу, оның әдіснамалық принциптері, шарттары. Ғылыми ізденістің кезеңдері. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу әдістемесі, ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері, озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жалпылау әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Педагогикалық психологияның пәні, міндеттері. Оқыту және тәрбиелеу процестерінің психологиялық негіздері. Педагогикалық психология мәселелері. Психикалық дамудың жас аралығы. Білім алушы-оқу қызметінің субъектісі. Педагог-педагогикалық қызметтің субъектісі. жеке тұлға әлеуметтенуі ерекшеліктерімен танысады, жеке тұлға әлеуметтенуі әдістерімен, категорияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшілік психология
    Несиелер: 6

    Жас ерекшелік және педагогикалық психологияның зерттеу әдістері. Даму және педагогикалық психологияның мәселесі. Даму және педагогикалық психологияның ерекшеліктері. Оқыту және тәрбие психологиясының дамуы. Психикалық даму заңдылықтары жөніндегі теориялық біліммен қаруландыру. Жас және педагогикалық психологияның дамуының, оқыту және тәрбие психологиясының негізгі заңдары мен заңдылықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Практикалық психология
    Несиелер: 4

    Практикалық психологияның мақсаты мен міндеттері. Практикалық психология кәсіби іс-әрекет ретінде және психологиялық ғылым саласы ретінде. Практикалық психолог жұмысының этикалық қағидалары мен ережелері. Практикалық психологтың кәсіби қызметінің негізгі бағыттары. Психопрофилактика негіздері. Психодиагностика практикалық психолог қызметінің бір бағыты ретінде. Психологиялық түзету практикалық психолог қызметінің саласы ретінде. Практикалық кеңес беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік қызметтің құқықтық мәні және оның белгілері. Кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің түрлері. Субъектілерді мемлекеттік тіркеу және тарату. Банкроттық. Кәсіпкерлік қызметтегі шарттар. Өз бизнесін құру кезеңдері. Бизнес-идеяларды іздеу және оларды алдын ала іріктеу. Бизнес тәуекелдері және оларды бейтараптандыру. Операциялық және бизнес-процестерді оңтайландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ халқының рухани мұрасын қалыптастыру және дамыту кезеңдері. Ежелгі мәдени құндылықтар және қазақ фольклоры. Қазақ халқының эстетикалық және поэтикалық мұрасы. Қазақ әдебиетін кезеңдандырумен рухани мұраны дамытудың арақатынасы. Қазақ халқының рухани мұрасын талдау үшін қажетті санаттар мен ұғымдардың терминологиялық жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Девиантология негіздері
    Несиелер: 4

    Балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлықтары психологиялық-педагогикалық мәселе ретінде, отбасы мен мектептегі кәмелетке толмағандардың педагогикалық және әлеуметтік тұрғыдан асқынуының теориялық-әдіснамалық негіздері, ауытқушылық мінез-құлықтың генезисіндегі биологиялық және әлеуметтік арақатынасы. Дамуында және мінез-құлқында ауытқушылығы бар жасөспірімдердің жас және жеке ерекшеліктері, кәмелетке толмағандардың девиантты мінез-құлқын психологиялық-педагогикалық түзету, психологиялық-педагогикал

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас негіздері
    Несиелер: 5

    Қарым қатынас психологиясы,кәсіби педагогикалық қарым - қатынас туралы түсінік, кәсіби педагогикалық қарым қатынас стильдері, түрлері, функциялары,құрылымы,кәсіби - педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті, конфликтінің басты белгілері ретінде,кәсіби - педагогикалық қарым- қатынастың жүйесі және оны ұйымдастырудың технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету шарты ретінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық және моральдық-этикалық жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстанның модернизациясының тарихи тәжірибесі және қазіргі заман. Ұлттық сана және оның қалыптасу ерекшеліктері. "Мәңгілік ел" патриоттық актісі және оның ұлттық сана үшін маңызы. Жаһандық әлемдегі қазіргі қазақстандық бірегейлік. Рухани мұра және оның жаңғырту үрдісіндегі рөлі. Бәсекеге қабілеттілік және прагматизм қазіргі қоғамдық сананың құндылығы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманның негізгі экологиялық проблемалары, адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара іс-қимылы, төтенше қауіпті жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғау, тұрмыстық, әлеуметтік, өндірістік салалардағы ықтимал төтенше жағдайларды болжау, табиғи және техногендік сипаттағы ТЖ туындаған кезде сауатты шешімдер қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сын тұрғысынан ойлау
    Несиелер: 5

    "Сын тұрғысынан ойлау" ұғымы және оның сипаттамалары. Сын тұрғысынан ойлау: принциптері мен белгілері. Сын тұрғысынан ойлау білім беру технологиясы ретінде. Дәрістік түрдегі сын тұрғысынан ойлаудың даму стратегиясы. "Озық" стратегия дәрістері, "борттық журнал". Студенттердің сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту үшін семинарлардың мүмкіндіктері. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы шеңберіндегі мәселелерді шешу стратегиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    Әлеуметтену әлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде. Адам әлеуметтену процесінде. Мега және микрофакторлардың әлеуметтенуге ықпалы. Тұлғаның әлеуметтенуі процесіндегі мезофакторлардың ролі. Әлеуметтенудің микрофактор контекстіндегі тәрбие. Тәрбиелеу ұйымдары арқылы тұлғаның рухани-құндылық бағдарын және дамуы үшін жағдай жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Конфликтіні басқару
    Несиелер: 4

    Қақтығыстың дамуының тарихи аспектісі. "Конфликт"түсінігі. Педагогикалық конфликтологияның мәні мен түрлері. Педагогикалық жанжалдың ерекшеліктері, оның түрлері, қарым-қатынас кедергілері, өзара әрекеттесу стильдері. Жеке адамдар арасындағы конфликтіні, сонымен бірге конфликтогендік құрылымдарды (қарым-қатынастағы әлеуметтік-психологиялық қуаттың күштілігі, мінездің сәйкес келмеуі) жеке адамдар арасындағы және жеке бастағы конфликтілік проблемаларды шешудің түрлі механизімдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджменттің пәні мен міндеттері, басқару және басқару қызметінің сипаттамасы, басқару стилі мен әдістері, тұлға басқару объектісі мен субъектісі ретінде, жетекшінің көшбасшылық қасиеттерінің негізгі компоненттері. Педагогикалық мониторинг туралы түсінік. Педагогикалық мониторинг ұғымы, оның зерттеу қызметіндегі мәні мен орны.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Психологиялық-педагогикалық диагностиканың шолу сипаттамасы, психодиагностикалық құралдардың жіктелуі, психодиагностикалық әдістемелердің сапасын бағалау және олардың ең танымал түрлері, жалпы және арнайы қабілеттердің психодиагностикасы, интеллектуалдық дамудың психологиялық-педагогикалық диагностикасы, тұлғалық қасиеттердің психодиагностикасы, мектеп жасындағы балалардың психодиагностикасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Балалық шақтың психологиялық-педагогикалық мәселелері. Депривация. Госпитализм. Инклюзивті білім берудің теориялық негіздері. Білім беру ұйымы жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру ерекшеліктері. Мүмкіндігі шектеулі балалардың өмір сүру ерекшеліктері, әлеуметтендірілу мәселелерінің теориялық және практикалық мәселелері қарастырылған

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы орта білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 6

    Білім беру жүйесіндегі психолог жұмысының негізгі бағыттары. Оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу түсінігі. Этикалық кодекс және практикалық психолог жұмысының ережелері. Мектеп психологы қызметінің негізгі бағыттары. Психологиялық-педагогикалық консилиумды ұйымдастыру және өткізу. Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің қалыптасуы және дамуын, жалпы білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің бағыттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру үдерістерін басқару
    Несиелер: 5

    Ғылыми теория ретінде басқарудың қалыптасуы. Басқару түсінігі. Басқару үрдісінде білім сапасының мониторингісі. Білім алушылар оқу (танымдық) қызметпен басқару субъектісі ретінде. Шиеленістер және білім беру мекемесімен басқару. Білім беру жүйесін басқарудың негізгі мәселелері, педагогикалық менеджменттің даму болашағы және қазіргі жағдайы, менеджменттің негізгі функциялары және оларды білім беру мекемелерінде жүзеге асыру ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру ұйымдардағы психопрофилактика және психокоррекция
    Несиелер: 5

    Психопрофилактика және психокоррекция пәні мен міндеттері Психологиялық психопрофилактика және психокоорекция - психологтың іс-әрекет сферасы. Психопрофилактика және оның түрлері. Жас шамасы және психопрофилактика. Психопрофилактика ұйымдастыруға қойылатын талаптар. Психокоррекциялық бағдарламаларды құру ерекшеліктері. Психокорекцияда қолданатын әдістер. Психокоррекциялық бағдарлама, психокоррекция әдістері. Арт-терапия, психодрама, психогимнастика, ойын терапиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептің оқу үдерісін ұйымдастырудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Бірлескен және топтық жұмыс. Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі. Оқушылардың оқуға деген қабілетін дамыту. Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау. Оқытуда диалогты қолдану әдістемесі. Дарынды және талантты оқушыларды оқыту. Жеті модуль жүйесін білу; білім берудің жаңартылған мазмұнының негізгі анықтамалары мен санаттары; сыни ойлауды, қалыптастырушы бағалауды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушыларға этномәдени білім беру
    Несиелер: 5

    Этномәдени білім беру педагогикалық бағыт, қазіргі заманғы көпмәдениетті әлеуметтік және білім беру кеңістігі, мәдениетаралық коммуникация және өзара мәдени-ұлтаралық қатынастардың психологиялық-педагогикалық негіздері, қазіргі әлеуметтік-мәдени ортада педагогтардың этномәдени құзыреттілігін дамыту, мектеп жасындағы балалардың этномәдени компонентін дамыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Коучинг негіздері
    Несиелер: 5

    Коучингтің іргелі негіздері. Коучинг әдістемесі. Коучинг тарихы. Коучингтің негізгі құралдары. Енжар тыңдау. Сұрақтар қою. Конструктивті кері байланыс. Коучинг клиентінің белсенділігі. Психологиялық тренинг түсінігі және тарихы. Топтық терапия мен топтық тренингтің бірлігі және айырмашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи білім беруді модернизациялау тұрғысынан практикалық бағдарланған технологиялар
    Несиелер: 5

    Заманауи практикалық-бағдарлы технологиялардың теориялық аспектілері. практикалық-бағдарлы технологияларды қолдану. практикалық-бағдарлы технологиялардың жіктелуі мен сипаттамасы. Практикалық-бағдарлы оқыту технологияларын қолдану арқылы оқу сабақтарын жобалау. Тәжірибеге бағдарланған технологиялар әдістерін және әдістерін бағалау. Алынған білім студентке көмектеседі кәсіби және педагогикалық қызметте заманауи тәжірибеге бағдарланған технологияларды таңдап алудың теориялық және әдіснамалық негіздемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру жүйесінде корпоративтік басқару негіздері
    Несиелер: 5

    «Білім беру жүйесінде корпоративтік басқару» курсына кіріспе. Корпоративтік басқару теориясы эволюциясы. Корпоративтік басқарудың жүйелік тәжірибе. Білім беру жүйесіндегі корпоративтік мәдениет. корпоративті басқару мазмұнын, негізгі ұстанымдарын білу. Білім мен түсінгенін қолдану: білім беру жүйесін корпоративті басқаруда туындайтын мәселелерді өз бетінше шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиялық кеңес беру технологиясы
    Несиелер: 6

    Түсініктердің мазмұны: кеңес беру, психологиялық кеңес беру және психотерапия; олардың арақатынасы. Кеңестік теория мен практиканың негізгі бағыттары. Психолог-консультанттың кәсіби және жеке ерекшеліктері. Психологиялық кеңес берудің базалық техникасы. Психологиялық кеңес берудің нәтижелілігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Ғылыми теория ретінде менеджменттің қалыптасуы. Менеджмент, педагогикалық менеджмент түсініктері. Педагогикалық менеджментте білім сапасының мониторингісі. Білім алушылар оқу (танымдық) қызметпен басқару субъектісі ретінде. Білім беру мекемесіндегі менеджменттің тиімділігін диагностикалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқыту платформалары мен сервистері
    Несиелер: 4

    Қашықтықтан оқыту негіздері: Қашықтықтан оқытудың модельдері мен технологиялары; Видоеконференциялар, видео-кездесулер, вебинарлар, өткізуге арналған платформалар; қашықтықтан оқыту жүйелері (LMS). Қашықтықтан оқыту үшін білім беру контентін әзірлеу: Оқытуға арналған мультимедиа презентацияларын жасау сервистері. Сауалнамалар мен тестілерді жасау сервистері. Интербелсенді тапсырмаларды жасаудың онлайн-сервистері. Интербелсенді жұмыс парақтарының конструкторлары. Аудио және видео өңдеу құралдары. Курстар к

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-психологиялық оқыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-психологиялық тренингтің мақсаты мен міндеттері. Әлеуметтік-психологиялық тренинг технологиясының әдіснамалық негіздері мен мазмұны. Әлеуметтік-психологиялық тренинг бағдарламаларын құру. Психологиялық тренинг түсінігі және тарихы. Топтық терапия мен топтық тренингтің бірлігі және айырмашылығы. Топтық тренингтің мақсаттары, тақырыбы және міндеттері, түрлері. Тренингтің жалпы принциптері.Тренингте қолданылатын технология.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балаларды қосымша білім беру жүйесінде тәрбиелеудің ерекшеліктері
    Несиелер: 6

    Балаларға қосымша білім беру мекемелерінің негізгі мақсаты. Тұлғаның таным мен шығармашылыққа деген уәжін дамыту, жеке тұлға, қоғам, мемлекет мүддесінде қосымша білім беру бағдарламалары мен қызметтерін іске асыру. ҚББ қызметінің мақсатты функцияларының екі тобы: білім беру және әлеуметтік-педагогикалық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық акмеология
    Несиелер: 5

    Акмеология – оқу пәні. Акмеология – ғылым. Акмеологияның негізгі ұғымдары мен пәні. Акмеологияның ғылымдар жүйесінде, қоғамтануда, адамтануда алатын орны. Әлеуметтік-педагогикалық акмеологияның міндеттері. Педагогикалық білім беру және болашақ педагогтарды ғылыми-зерттеу жұмысына акмеологиялық тұғыр негізінде даярлау теориялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы білім беретін мектептегі сынып жетекшісінің жұмысы
    Несиелер: 5

    Мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйесі. Сынып жетекшісінің тәрбиелік іс-әрекетінің жүйесі. Оқушылар ұжымы және оның даму кезеңдері. Мектепте, сыныпта тәрбие жұмыстарын жоспарлау. Сынып жетекшісінің қиын балалармен жұмыстарының жүйесі. Сынып жетекшісінің қиын балалармен жұмыстар жүйесінің психологиялық-педагогикалық негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасы тәрбиесінің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Отбасының пайда болу тарихы, оның құрылымы, функциялары, динамикасы. Отбасы өміріндегі ұлттық дәстүрлер. Отбасы: оның құрылымы, функциялары, динамикасы. Некеге дайындық. Ерлі-зайыптылардың өзара қарым-қатынасының психологиялық ерекшеліктері. Отбасылық жанжалдар мен ажырасулар. Жастарды отбасылық өмірге дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Психологиялық пәндер бағыттары бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру формалары, оқыту әдістері, принциптері, міндеттері, пәні. Бұл пәнде психологияны оқыту процесінің әдіснамалық негіздері, психологияны оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері, мазмұны мен құрылымы, психология мазмұнын жетілдіру мен құрастыру сұрақтары, психология бойынша дәрістер, семинар, практикалық сабақтарына дайындалу мен өткізудің дидактикалық талаптары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жабық типті мекемелерде балаларды тәрбиелеу және оқыту ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Отбасынан тыс тәрбиеленетін балалардың психикалық даму мәселесі. Ата-аналардың қамқорлығынсыз қалған және жетім балалардың дамыуның альтернативті формалары. Психикалық депривация. Отбасынан тыс тәрбиеленетін сәбилік және ерте жас балаларының ерекшелігі. Жетім-балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы. Балалар үйі жағдайындағы мектепке дейінгі және кіші мектеп оқушыларының психикалық дамуының ерекшелігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орта кәсіптік білім беру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пед.колледжде оқытудың ұйымдастырушылық формалары. Колледждегі сабақ түрлері. Колледжде тәрбие жұмысын ұйымдастыру. Пед.колледжде практиканы ұйымдастыру. Болашақ мамандарды педагогикалық колледжде педагогикалық процесті ұйымдастырудың әдіснамалық заңдылықтары мен негіздері. Болашақ педагог-психологтарға педагогикалық колледжде педагогикалық процесті ұйымдастыруға қажетті білімдер, іскерліктер, құзіреттілектерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру мониторингісінің негіздері
    Несиелер: 5

    Білім берудегі сапа менеджементі жүйесіндегі, педагогикалық мониторинг мәселесі. Білім беру мониторингін жүзеге асыру ережесі. Білім беру мониторингінің құрылымы мен түрлері.Педагогикалық мониторинг туралы түсінік. Педагогикалық мониторинг ұғымы, оның зерттеу қызметіндегі мәні мен орны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи әлемдегі балалалық шақтың мәселелері
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі жастағы балалардың психологиялық диагностика негіздерінің ғылыми – теориялық тұрғыдан білім беру, мектепке дейінгі мекемедегі тәрбиеленуші балаларда кездесетін проблемалық мәселелерді шешуге көмектесу жолдарын көрсету, теориялық алған білімдерін практикада қолдануға студенттерді бағыттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдарда педагог-психологтың жұмысы
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұнында мектепке дейінгі ұйым психологының негізгі қызмет түрлері ашылады. Балабақшада психологтың жұмысын жоспарлау. Ерте жастағы балалар топтарында, мектеп жасына дейінгі балалар топтарында психологтың жұмыс істеу ерекшеліктері. Балалардың мектепке психологиялық дайындығы. Психологтың ата-аналармен және мектепке дейінгі ұйымның педагогикалық ұжымымен жұмыс істеу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру аясындағы жобалау іс-әрекеті
    Несиелер: 5

    Жобалық әдіс туралы түсінік. Мектептегі ұйымдағы білім беру үдерісін және жобалау-зерттеу қызметін ұйымдастыру ерекшеліктері. Жобалық әдістің мақсаттары мен міндеттері. Жобалардың жіктелуі мен түрлері. Жіктеу белгілері. Мектепке дейінгі ұйымға жобалық әдісті енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Мектептік білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқытудың түсініктері. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Онлайн және офлайн режимдерінде оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері. Қашықтықтан оқыту әдістемесі. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері: видеолекциялар, конференциялар, вебинар, чат. Интернет іс-шараларына қатысуды ұйымдастыру: олимпиадалар, фестиваль, конкурс, желілік жобалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Педагогикалық пәндер бағыты бойынша оқу үдерісін ұйымдастырудың пәні, міндеттері, принциптері, оқыту әдістері мен формалары. Педагогиканы оқыту процесінің әдіснамалық негіздері, педагогиканы оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері, мазмұны мен құрылымы, педагогика мазмұнын жетілдіру мен құрастыру сұрақтары, педагогика бойынша дәрістер, семинар, практикалық сабақтарына дайындалу мен өткізудің дидиктикалық талаптары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі тәрбие технологиялары
    Несиелер: 5

    Тәрбие үдерісі – тұтас педагогикалық үдерістің құрамды бөлігі. Мектептің тәрбиелік жүйесі: мәні, құрылымы, қағидалары, негізгі компоненттері және олардың өзара әрекеттестігі. Тәрбие жұмысын жоспарлау. Қазірігі мектептегі тәрбие жұмысына сипаттама, тәрбие жұмысының формалары мен бағыттарының көптүрлілігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін қолданбалы экономикалық, заң, жаратылыстану-ғылыми пәндердің өзекті білімдерін көрсетеді;

  • Код ON8

    Заманауи ғылымның нәтижелері мен жетістіктерін бағалайды және оларды балалардың жас ерекшелік психологиялық дамуларын есепке ала отырып қолданады, ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмыс істегенде білімдерін қолданады.

  • Код ON12

    Мектептің оқу үдерісін ұйымдастыруда психологиялық кеңес беру және инновацияның заманауи технологияларын қолданады және бағалайды.

  • Код ON10

    Практикалық қызметте бала-ата-ана қарым-қатынасын жүзеге асыру тәсілдерін меңгерген

  • Код ON6

    Қашықтықтан оқыту технологияларын зерттеу және енгізу, қашықтықтан оқыту әдістерін меңгеру, мектеп оқытуда АКТ, сандық, қашықтықтан оқыту және инновациялық технологияларды қолданады.

  • Код ON2

    Қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адамға және табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері, латын графикасының негізгі ұғымдары туралы білімдерді қолданады;

  • Код ON7

    Педагог-психологтың қызметтік міндеттерін орындайды

  • Код ON5

    Заманауи педагогиканың жетістіктерін ескере отырып, білім беру үдерісін ұйымдастыру және жүзеге асырады

  • Код ON11

    Ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жүргізу негізінде педагогика және психологияны оқытудың заманауи әдістемелерін өңдейді және енгізеді

  • Код ON9

    Кәсіби қарым-қатынас түрлеріне сәйкес педагог, ата-ана, білім алушылардың өзара әрекет әдістері мен формаларын қолданады

  • Код ON14

    Педагог-психологтың практикалық қызметінде тренингті өткізу технологиялары бойынша білімдерді қолдану іскерліктеріне ие Психопрофилактика және психокоррекция бағыттарының нәтижелері негізінде психологиялық диагноз қою әдістемесін меңгерген

  • Код ON15

    Орта және мектепке дейінгі білім беру жүйесінде психологиялық қызмет жұмысын жүргізеді және ұйымдастырады, сонымен қатар қақтығыстық жағдайларды басқару және алдын-алу іскерліктеріне ие.

  • Код ON3

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі жобаларын іске асыру үдерістеріндегі себептер мен салдарды ғылыми сипаттау және талдау тәсілдерін біледі;

  • Код ON4

    Балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін жүйелі талдауға дағдыланған

  • Код ON13

    Білім берудегі менеджмент, оның ішінде ұжымдық менеджментте айқын мақсат түрлері мен әдістерін қодану іскерліктеріне ие Топта жұмыс істеуді жүргізу және ұйымдастыру іскерліктеріне ие

6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101-Педагогика және психология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B011 Педагогика және психология
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top