Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Академиялық жазылым негіздері

    Пән академиялық жазылымның ерекшеліктерін, академиялық адалдық принциптеріне сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін оқып-үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін, жобаларды, эссені, мақалаларды, тезистерді, аннотацияларды, рецензияларды, курстық және дипломдық жұмыстарды қоса алғанда, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасау талаптарына, дәйексөз салу ережелеріне сәйкес, зияткерлік меншік құқығын сақтай отырып, жазып ресімдеуге қабілетт

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық қызметке кіріспе

    Пән педагогикалық іс-әрекеттің ерекшеліктерін және кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі жетілдірудегі құзіреттіліктерді қалыптастыруды зерттейді, педагогикалық іс-әрекеттің логикалық және теориялық негіздерін ашады, пәнді оқу нәтижелері бойынша студент педагогикалық логиканың негізгі ұғымдары мен әдістерін біледі, қолданбалы (кәсіби-бағдарланған) міндеттерді шешу үшін тілдік құралдарды қолдануды біледі, оқу әдебиетін өз бетінше үйренуге қабілетті

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы психология бойынша практикум

    Эксперименттік психологияның негізі.Жеке-әлеуметтік-белсенділік тәсілі.Психологиялық зерттеу әдістерінің классификациясы.Q, L, T-мәліметтерді алу әдістері.Құжатты талдаудың мақсаты мен көлемі. Биографиялық әдіс. Әрекет өнімдерін талдау әдісі Сандық-сандық талдау әдісі. Сараптаманы тағайындау және қолдану көлемі: Сарапшыларды іріктеу. Бағалау әдістері. Сауалнамалар шеңбері. Топтық және жеке сұрақ қою. Анкеталық сұрақтардың жіктелуі. Сауалнаманы логикалық бақылау және тестілеу.Тестілеудің басталуы. Психология

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары

    Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психология практикумы

    Эксперименталды психологияның дамуы. Психологиялық зерттеу әдістерінің жүйесі. Нәтижелерді түсіндіру және ұсыну

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және инновацияларды басқару

    Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді. Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Психологиялық-педагогикалық диагностика

    Мектепке дейінгі ұйымдарда балалардың жеке даму ерекшеліктері. Психология-педагогикалық диагностика - ғылыми қолданбалы мәселе ретінде. Құрылысы, психология-педагогикалық диагностикасының деңгейлері. Ерте жас балалардың психология-педагогикалық даму диагностикасы. 3 жастан 5 жасқа дейінгі балалардың дамуын зерттеу. Мектеп жасына дейінгі баланың мектепке дайындығының диагностикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы

    Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық Психология

    Пәнді оқу барысында студенттер жүйке жүйесінің, дифференциалды психофизиологияның жеке ерекшеліктер психологиясының ғылыми негізі ретінде зерттейтін тарихымен танысады, ми жарты шарларының ассиметриясын және оның көріністерін, жеке тұлға құрылымындағы темпераменті мен сипатын қарастырады. Студенттер жыныстық диморфизм, психологиялық қасиеттердегі гендерлік айырмашылықтар, жыныстық әлеуметтену туралы білім жүйесін игереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке айырмашылық психологиясы

    Пәнді оқу барысында студенттер жүйке жүйесінің, дифференциалды психофизиологияның жеке ерекшеліктер психологиясының ғылыми негізі ретінде зерттейтін тарихымен танысады, ми жарты шарларының ассиметриясын және оның көріністерін, жеке тұлға құрылымындағы темпераменті мен сипатын қарастырады. Студенттер жыныстық диморфизм, психологиялық қасиеттердегі гендерлік айырмашылықтар, жыныстық әлеуметтену туралы білім жүйесін игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жанұяның психологиясы

    Ішкі қарым-қатынас.Әр дәуірдегі отбасы тәрбиесі.Ішкі отбасылық қарым-қатынас.Ерлі-зайыптылардың бейімделуі.Ерлі-зайыптылардың жағымсыз бейімделуі.Отбасылық кикілжің.Кикілжіңді түсіну.Ата-ананың қарым-қатынасы.Ата-ананың тәрбиелеу стилін анықтау.Отбасылық кешендер

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Қазіргі психологиядағы жеке тұлға теориясы

    Курста тұлғаның қалыптасуы мен қалыптасу кезеңдерін ашатын тұлғаның негізгі шетелдік және орыс теориялары бар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Жеке тұлға теориясы

    Курсқа кіру. Жақсы теорияның белгілері. Тұлға теориялары және басқа теориялар. З.Фрейдтің классикалық психоанализі. К.Юнгтың аналитикалық теориясы. Әлеуметтік когнитивті теория. Келлидің тұлғалық теориялары. А.Маслоудың трансперсоналды теориясы. С.Л.Рубинштейн. Сана және іс -әрекет. В.Н.Мясищевтің тұлға қатынастарының теориясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Отбасы жағдайларының психологиясы мен педагогикасы

    Ішкі қарым-қатынас.Әр дәуірдегі отбасы тәрбиесі.Ішкі отбасылық қарым-қатынас.Ерлі-зайыптылардың бейімделуі.Ерлі-зайыптылардың жағымсыз бейімделуі.Отбасылық кикілжің.Кикілжіңді түсіну.Ата-ананың қарым-қатынасы.Ата-ананың тәрбиелеу стилін анықтау.Отбасылық кешендер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Педагог пен білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметі

    Білім берудегі жобалық іс-әрекет методологиясын, қазіргі мектептегі жобалар әдісін, оқу жобалау тәжірибесін, оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңділігін, педагог пен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару

    Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салыстырмалы психологиядағы зоопсихология

    Жануарлар психикасы дамуының заңдылықтары; даму кезеңі; антропогенездің; социогенездің, адам санасының шыққан проблемасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі

    Пән оқыту Әдістемесі "психологиялық-педагогикалық пәндерді қарайды және әдістемелік мәселелері дәрістік, семинарлық, зертханалық және практикалық сабақтар, сабақтар бойынша психологиялық-педагогикалық бағыты, ерекшеліктері, оларды дайындау және өткізу әдістері мен тәсілдерін оқыту. Пәнді оқу барысында студенттер игеруде технологиялық әзірлеу оқу курсының алады іскерліктер әдістемелік басшылығымен студенттердің өздік жұмысын. тексеруді ұйымдастыру және білімді бағалау. қаралады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Риторика және сөйлеу мәдениеті

    Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық шеберлік

    Педагогикалық шеберлік мазмұны. Оның қалыптасу және жүзеге асу жолдары. Оқытушы жұмысындағы педагогикалық техника. Педагогикалық қарым-қатынас шеберлігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары

    Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни және креативті ойлау

    Пән рационалды таным түрлері мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын ережелер мен талаптарды, шешім шығармашылығының рөлін зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа бірегей идеяларды жасауға, жағдайлардан мүмкін болатын шешімдерді жасауға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға, көпфункционалды заттарды көруге қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру процесін цифрландыру

    Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагог-психолог жұмысының әдістері мен технологиялары

    Әртүрлі жастағы балалармен психологиялық жұмыстың негізгі принциптері. Балалар мен жасөспірімдердің жас ерекшеліктері. Әр жастағы балалармен педагог-психолог қызметінің негізгі бағыттары. Әртүрлі жастағы балалармен жұмыс істеу әдістері (диагностикалық, консультациялық, профилактикалық).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы педагогика және психология

    Нормадан ауытқу. Ақау, ақау түрлері. Қалыпты және қалыптан тыс даму. Дисонтогенез нұсқалары. Оңалту, түзету, бұзылған дамуды өтеу процестері. Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту және тәрбиелеу процестері. Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытуға арналған мектептер түрлері. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттарындағы отбасылық тәрбиенің ерекшеліктері. Қоғамға кірігу процестері. Кешенді ақаулары бар балаларды оқыту, тәрбиелеу және ақыл-ой дамуының мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық

    Кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық сүйемелдеудің принциптері мен негізгі кезеңдерін, жалпы тьюторлық әрекеттің ресурстық сызбасын, тьюторлық сүйемелдеудің негізгі формалары, әдістері, схемалары мен технологияларын, тьюторлық қызметтің масштабын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық түзету және психологиялық кеңес беру негіздері

    Кеңес беру психологиялық тәжірибенің бір түрі ретінде. Кеңес беру процесінің ұйымдастырылуы мен құрылымы. Психокоррекциялық бағдарламаларды дайындаудың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Әлеуметтік педагогика және психология негіздері

    Педагогикалық ғылым саласы ретінде арнайы педагогика. Арнайы педагогика және арнайы білім: Философиялық негіздері. Әлеуметтік негіздер. Клиникалық негіз. Психологиялық негіз. Әлеуметтік-мәдени негіздері. Экономикалық негіз. Ғылыми білім саласы ретінде арнайы педагогиканың өзекті мәселелері; қазіргі ғылыми бағыттары, ғылыми мектептер. Арнайы білім беру жүйесінің мұғалімі. Арнайы білім беру принциптері. Арнайы педагогиканың дидактикасының негіздері. Арнайы білім берудің педагогикалық жүйесінің тұжырымдамасы ж

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық толеранттылықтың негіздері

    Қазіргі қоғамда туындаған жаңа проблемаларды шешу білім беру процесін ұйымдастырудың жаңа тәсілдерін талап етеді, оның білім, білік және т.б. кешені ғана емес, сонымен қатар кең байланысу қабілеті бар тұлғаны тәрбиелеу мен дамыту мәселелерін шешуге бағытталуы қажет. көпұлтты орта, гуманистік дәстүрлер мен идеялар рухында. Бүгінгі таңда қоғам толерантты әлемдік тәртіптің қажеттілігін мойындайды. Бүгінгі таңда толеранттылық адам, оның мүдделері мен қабілеттері, адамгершілік және рухани қасиеттері жоғары, адам

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік топтар психологиясы

    Әлеуметтік топтар ұғымы жайлы және олардың сипатын зерттейтін пән, топтарға психологиялық сипаттама беру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық тренинг негіздері

    Психологиялык тренинг әдістемесі ғылымының даму тарихы. Психологиялык тренинг әдістемесі саласы мен әдістері. Мекемені басқаруды дамыту. Психологиялык тренинг әдістемесі негізгі ғылыми мектептері. Психологиялык тренинг әдістемесі менеджері. Мекеме ұжымын басқару. Ұжымды асқарудағы қақтығыстар. Психологиялык тренинг функциялары ретінде. Жоспарлау басқару функциялары ретінде жарнама психологиясы. Тақырып психологиялық ерекшеліктері. Психологиялык тренинг карым-қатынас құралы. Әңгімелесу барысындағы сөйлеу мәд

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Төтенше жағдайға ұшыраған адамдарды реабитациялау

    Төтенше және сыни жағдайлар психологиясына кіріспе.Төтенше жағдайлардың психикасына әсері адам. Стресс, травматикалық стресс және травмадан кейінгі стресстің бұзылуы. Зорлық-зомбылық. Жоғалу синдромы. Сектадағы өмір жеке басының еркіндігінен айырылу. Терроризм - психологиялық және саяси аспектілер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобалық психология

    Проекциялық техниканың даму тарихы. Процепция психологиялық құбылыс ретінде.Проекциялық әдістердің жіктелуі.Тұлғаның диагностикасына проективтік тәсілдің теориялық негіздемесі.Сезімсіз және проективті әдістер.Проекциялық техниканың мүмкіншілік шекарасын теориялық зерттеу.Сызбаны психологиялық талдау әдістері. Саусақпен сызу проекциялық әдіс ретінде. Заманауи проективті әдістер: шолу және одан әрі зерттеу перспективасы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зорлық көрсетпеу педагогикасы

    Курста қиянат жасамау педагогикасының негіздері қарастырылады, қиянат жасамау принциптеріне негізделген педагогикалық процесті құру жолдары оқытылады, оқу-тәрбие процесінде білім алушылар мен педагогтардың қиянатсыз өзара қарым-қатынастарының әдістемелері мен технологиялары ұсынылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экстремалдық психология

    адам психикасының бойынша, халықтың қалыпты өмір бұзатын дағдарысты жағдайлардың әсерін зерттеу; Қоғамдық қауіпсіздік пен табиғат, техника, төтенше өзгерістер мен адамның психикалық жай-күйі туралы әлеуметтік төңкерістердің табиғи күштер іс-қимыл факторларды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары

    Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Санасыздық психологиясы

    Жобалық техниканың даму тарихы бейсаналық тұлғаны зерттеу құралы ретінде.Бейсаналық сфераны зерттеудегі жобалық әдістемелердің жіктелуі.Проекцияның қалыптасуына бейсаналықтың әсері.Бейсаналықты зерттеуде жобалық техникалардың мүмкіндіктерінің шектерін теориялық зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    Әлеуметтік психология ғылым ретінде. Қоғамдық және тұлғааралық байланыстар. Байланысу ақпарат алмасу ретінде. Әлеуметтік психологиялық топ. Әлеуметтік психологиядағы жеке тұлғаның рөлі. Әлеуметтену. Әлеуметтік орналасу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады
  • Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, Әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады
  • Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
  • Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
  • Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті
  • Қазіргі психологиялық-педагогикалық диагностиканың ғылыми-теориялық негіздерін қолдана алады, зерттеудің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келетін жеке айырмашылықтарды талдау критерийлерін дұрыс таңдай алады.
  • Әртүрлі жастағы балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу процесінде әртүрлі әдістер мен құралдарды тиімді қолданады; әлеуметтендіру процесіне психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді; жеке тұлғаның теориялары туралы білім; отбасылық проблемалар бойынша консультациялық көмек көрсету қажет болған жағдайды ғылыми тұрғыдан талдайды, отбасының қазіргі психологиялық білімінде бар негізгі принциптер мен алгоритмдерге сүйене отырып, кеңес берумен байланысты практикалық міндеттерді шеше алады.
  • Оқу үрдісінде өзінің психофизикалық жағдайын басқару техникасын, өзін-өзі реттеу техникасының негіздерін, жануарлардың психикалық белсенділігі туралы теориялық білімді қолданады.
  • Түзету-дамыту бағдарламалары, балаларды оқыту және тәрбиелеу жоспарларын әзірлеу, жобалау, білім беру процестерін жүзеге асыру арқылы психологиялық ықпал етуді жүзеге асыруға қабілетті.
  • Олардың негізінде жалпыадамзаттық құндылық ретінде өшпенділік туралы түсінік, Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыру, психодиагностикалық әдістемелерді өткізу және ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыларға қорытынды жасау педагогикалық іс-әрекет процесінде толерантты өзара қарым-қатынас құру жатады.
  • Оқу үрдісінде әлеуметтік-психологиялық феномендердің теориялық аспектілерін, адамның жеке тұлғасындағы және мінез-құлқындағы бейсаналық сфераның көріну ерекшеліктерін, бейсаналық сфераны оқыту үшін тұлғаны зерттеудің жобалық әдістерінің нәтижелерін интерпретациялауды қолдана алады.

Ұқсас БББ

6B01101 Педагогика және психология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01101 Педагогика және психология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01101 Педагогика және психология

Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

6B01101 Педагогика және психология

Астана халықаралық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01101 Педагогика және психология

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01101 Педагогика және психология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01101 Педагогика және психология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01101 Педагогика және психология

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01101 Педагогика және психология

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B01101 Педагогика және психология

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01101 Педагогика және психология

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01101 Педагогика және психология

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01101 Педагогика және психология

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01101 Педагогика және психология

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01101 Педагогика және психология

Шымкент университеті

6B01101 Педагогика және психология

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01101 Педагогика және психология

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01101 Педагогика және психология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01101 Педагогика және психология

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01101 Педагогика және психология

Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

6B01101 Педагогика және психология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

Top