Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01501 Математика в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    Матрицалар, анықтауыштар, сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі, кешенді сандар, бір айнымалыдан көпмүшелерден, топтардан, сақиналардан, өрістер, сызықтық кеңістіктер, векторлық кеңістіктердің сызықтық бейнеленуі, бүтін сандардың сақинасындағы бөлінушілік теориясы, бүтін сандардың сақинасындағы салыстыру, бір айнымалымен салыстыру, салыстыру жүйелері. Векторлар, векторларға операциялар. Скалярлы, векторлық көбейтінділер. Жазықтықтағы және кеңістіктегі түзулердің теңдеулері. Түзу және жазықтықтар арасындағы бұ

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сандар теориясы және дифференциалдық геометрия
    Несиелер: 5

    Метрикалық кеңістіктер теориясының негізгі ұғымдары, нүктелер типтері, жиындар типтері, метрикалық кеңістіктердегі үздіксіздік және ұқсастығы, топология элементтері, вектор-функциялар, қисықтар және олардың параметрленуі, беттер теориясының элементтері, беттің квадраттық формалары бет нүктелерінің сипаттамасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомия, физиология және мектеп оқушыларының гигиенасы
    Несиелер: 4

    «Анатомия, физиология және мектеп оқушыларының гигиенасы» пәні және мазмұны: оқушылар ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; орталық жүйке жүйесі мен жоғары дәрежелі жүйке жүйесінің физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; негізгі тіршілік функцияларды реттеу принциптерінің тұрақтылығы; мектеп оқушылары ортасының гигиеналық бағалау әдістері; күнделікті жұмыстың және оқу үдерісі ұйымдастырылуының гигиеналық негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Геометрияның теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Геометрияның негізгі ұғымдары. Қиылысатын және параллель түзулер. Перпендикулярлы түзу. Меншікті булану жылуы. Параллель түзулердің қасиеттері. Геометриялық фигуралар және денелер. Геометриялық шамаларды өлшеу. Координаттары. Векторлар, векторлар әрекеті. Тарихи дамуындағы Геометрия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Математиканың теориялық негіздері курсындағы есептерді, сонымен қатар мектеп бағдарламасы шегінен шығатын, келесі тақырыптар бойынша: натурал сандар, натурал сандардардың бөлінгіштігі; бөлшектер, бөлшектерге амалдар қолдану; процент; геометрияның негізгі түсініктері күрделігі әртүрлі есептер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Элементарлық математика
    Несиелер: 4

    Арифметика элементтеріне шолу. Алгебралық және трансценденттік өрнектерді түрлендірулер. Комплекс сандар. Ньютон биномы және жоғарғы дәрежелі теңдеулер . Алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктер және олардың жүйелер. Трансценденттік теңдеулер мен теңсіздіктер және олардың жүйелері. Геометриялық фигуралар. Стереометрия.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Математикалық талдаудың басталуы. Математикалық тіл және математикалық модель. Математикалық модель құру. Функцияның түсінігі және функциялар графиктері. Функцияны тапсыру тәсілдері. Функцияны түрлендіру. Тізбектің және функцияның шегі. Функцияның үздіксіздігі. Туынды ұғымы. Туынды есептеу ережелері. Туынды көмегімен функцияны зерттеу. Лопиталь ережесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Элементарлық математиканың қосымша тараулары
    Несиелер: 5

    Жалпы кәсіптік білім алудағы математиканың мәні; мектеп математикасының ғылыми математикалық және оның қолдануының маңызды салалары; әртүрлі тригонометриялық түрлендірулер; тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер, олардың жүйелері; кері тригонометриялық функциялар арасындағы қатынастар; тригонометрияны геометриялық есептерді шешуге қолдан

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бір айнымалы функцияның дифференциалды есептеуі
    Несиелер: 5

    Заттық сандар және Жиындар теориясы. Тізбектер теориясы. Шектердің шегі, қасиеттері. Белгісіздікті ашу. Үздіксіз және үзілу функциялары. Дифференциалдық есептеу. Дифференциалдық есептеудің негізгі теоремалары және оларды қолдану. Функцияны туынды көмегімен зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық есептерді шешу практикумы (алгебра, алгебра және анализ бастамалары)
    Несиелер: 6

    Алгебра, алгебра және анализ бастамалары курсындағы есептерді, сонымен қатар мектеп бағдарламасындағы тереңдетіп оқытылатын тақырыптар: теңбе-тең түрлендірулер; теңдеулер, теңсіздіктер және олардың жүйелері; туынды және интеграл,кестелері, есептеу әдістері, олардың қолданылуы; күрделігі жоғарлатылған есептерді жүйелеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математиканы оқытуда программалық-әдістемемен қамтамасыз ету
    Несиелер: 4

    Математикалық ұғымдарды оқытуға арналған Microsoft Office бағдарламалары, мамандандырылған компьютерлік бағдарламалар, мультимедиялық технологиялар, оларды математика бойынша бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу үшін қолдану. Математикалық есептерді шешу үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді таңдау (графиканы, бейне және т. б. өңдеу))

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдіснамалық негіздері, оның дамуының негізгі кезеңдері, тұтас педагогикалық процестің мәні мен мазмұны. Тұлғаны тәрбиелеу объектісі, субъектісі және оның дамуы мен қалыптасуының факторлары ретінде. Ғылыми дүниетаным. Оқыту қазіргі мектептегі білім беру мазмұны тұтас педагогикалық процестің құрамдас бөлігі ретінде .Сабақ оқытудың негізгі формасы ретінде. Мұғалімнің кәсіби қызметінде оқыту технологиясын оқытуда Диагностика және бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тригонометриялық есептерді шешу әдісі
    Несиелер: 5

    Тікбұрышты үшбұрыш. Теорема Пифагора. Ұғымдар синуса және косинуса, тангенса және котангенса. Тригонометриялық функциялардың арақатынастары. Тригонометриялық түрлендірулер, негізгі тригонометриялық формулалар. Тригонометриялық функциялар мәндерінің кестесі. Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шеңберде шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық есептерді шешуге арналған программалық құралдар
    Несиелер: 4

    Деректерді өңдеудің бағдарламалық құралдарына шолу. MS Excel-де кіріктірілген функциялармен жұмыс. Mathcad пакеті, негізгі ұғымдар. Символдық есептеулер. Шешім теңдеулер. Mathcadта функцияларды есептеу. Функциялардың шектерін, қатардың сомасын есептеу. Интегралды есептеу. Mathcadта графиктарды салу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ халқының рухани мұрасы болып табылатын өнер туындыларының жалпы идеясы. Тарихи даму жолында қазақ халқының фольклорлық шығармалары - рухани-көне түркі жазбадағы ұлттық мұраның негізі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Бизнес-жоспардың әдіснамалық негіздері, өткізу нарығын талдау әдістері, өнімді сипаттау, өндірістік, маркетингтік, ұйымдастырушылық, қаржылық жоспарларды әзірлеу және ұсыну және қолданбалы бизнестің маңызды және қажетті негіздерімен танысу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бір айнымалы функцияның интегралдық есептеуі
    Несиелер: 5

    Интеграл және алғашқы функция ұғымы. Қасиеттері мен интегралдар, формулалар мен кестелер интегралдар. Интегралдарды есептеудің негізгі әдістері. Интеграл түрлері. Белгілі және белгісіз интегралдардың қасиеттері. Аудандарды, көлемдерді, доға ұзындығын есептеу үшін интегралдарды қолдану Трансценденттік функциялардан интегралдарды есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Сандық қатарлар ұғымы. Оң және таңбалы қатарлар. Қатардың қасиеттері. Қатарлардың жинақталуының қажетті және жеткілікті шарттары. Коши, Даламбер, Лейбниц Белгілері. Тейлор, Маклорен Қатарлары. Элементар функциялардың қатарға ыдырауы. Функционалдық, дәрежелік қатарлар, Абель теоремасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Программалау технологиясы
    Несиелер: 4

    Алгоритмдеу негіздері. Бағдарламалау тілдеріне шолу. Алгоритмдік тілдерде бағдарламалау. С++тілінде құрылымдық бағдарламалау. Тіл алфавиті. Деректер түрлері. Операциялар мен өрнектер. С++тіліндегі бағдарламаның құрылымы мен компоненттері. Функциялар. Макростар. SQL тілі. Негізгі ұғымдар. Python бағдарламалау тілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың қазіргі заманғы көзқарастары және өмірдің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, теріс әсерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау. Тірі организмдердің популяциясы, экожүйелердің бұзылу дәрежесі, халықтың құрылымы мен динамикасы, қоғамдағы тірі ағзалардың өзара әрекеттесу механизмдері, біздің заманымыздың экологиялық мәселелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстан мен қазіргі кезеңнің тарихи тәжірибесінің жаңғыруы. Ұлттық сана ерекшеліктері мен қалыптасуы. "Мәңгілік ел" ұлтжандылық және ұлттық сана үшін оның мәні. Қазіргі заманғы жаһандану әлеміндегі қазақстандық бірлік. Жаңғырту үдерістеріндегі рухани мұра және оның рөлі. Қазіргі заманғы қоғамдық сананың бәсекеге қабілеттілігі мен прагматизм құндылықтары. Меритократикалық қоғам және оның құндылықтары. Қазақстан "білім қоғамы". Қазақстан "ақпараттық қоғам" мен "сандық технологиялар"қоғамы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 4

    Математиканы оқыту әдістемесінің – философиямен, психологиямен, педагогикамен байланысы, мектеп математикасының мазмұны, оқытудың ғылыми-дәстүрлі әдістері, мектеп мұғалімдерінің озат іс-тәжірибелері, теоремаларды дәлелдеу әдістері, есептерді шешуді үйрету әдістері, математикалық мәліметтерді баяндау әдістері, жалпы алғанда орта мектепте математиканы оқытуды ұйымдастырудың түрлері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі түсініктер. ҚР конституциялық құқығының негіздері. ҚР құқыққорғау органдары және сот. ҚР мемлекеттік билік органдары. ҚР әкімшілік құқық негіздері. ҚР азаматтық және отбасылық құқық негіздері. ҚР еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы. Сыбайлас жемқорлық үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Алгоритмдер және деректер құрылымдары
    Несиелер: 4

    Алгоритмнің түсінігі, түрлері және түрлері. Алгоритмдерді құру тәсілдері, деректер, деректер түрлері. Тұрақты, айнымалы, массивтер. Деректер құрылымы. Статистикалық құрылымдармен жұмыс: массивтермен, жолдармен, жазбалармен, жиындармен. Кәсіби зерттеулер нәтижелерін өңдеу, талдау және синтездеудің математикалық әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 6

    Ықтималдықтар теориясының пайда болуы. Оқиғалар және ықтималдықтар. Ықтималдықтың классикалық анықтамасы. Комбинаторика элементтері. Геометриялық Ықтималдықтар. Шартты ықтималдылық. Қарапайым теоремалар (қосу және көбейту). Екі және одан да көп оқиғалардың тәуелсіздігі. Толық ықтималдық және Байес формулалары. Бернуллидің тәуелсіз сынақтарының тізбегі.. Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары. Математикалық статистика элементтері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері. Менеджмент басқару туралы ғылым ретінде. Педагогикалық менеджмент педагогикалық жүйелерді басқарудың теориясы мен технологиясы ретінде. Музыкалық жанр саласындағы жаңа құбылыстар. Мектеп педагогикалық жүйе және басқару объектісі ретінде. Мектептегі инновацияны басқару. Мектептегі әдістемелік қызмет және Мұғалімдерді аттестаттау. Педагогикалық ұжым объект және басқару субъектісі ретінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Стандартты емес есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 7

    Рационал, иррационал, көрсеткіштік және логарифмдік, айнымалысы модуль таңбасы астындағы, параметрлі (бірігіп жұмыс істеуге, қозғалысқа, қорытпа мен қоспаға, процентке берілген есептер) өрнектер, теңдеулер, теңсіздіктер;теңдеулер және рационал теңсіздіктер жүйелері; арифметикалық және геометриялық прогрессиялар; планиметрия курсы бойынша есептер шығару; стереометрия курсы бойынша есептер шығару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық есептерді шешу практикумы (геометрия)
    Несиелер: 7

    Геометрия, геометрияның планиметрия және стереометрия курсындағы есептерді, сонымен қатар мектеп бағдарламасындағы тереңдетіп оқытылатын тақырыптар: негізгі ұғымдары; салу есептері, теоремалар мен аксиомалар және олардың қолданылуы, дәлелдеуге берілген есептер; күрделігі жоғарлатылған есептерді жүйелеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Күрделілігі жоғары есептерді шешу әдістері
    Несиелер: 7

    Графтар арқылы мәтіндік есептерді шешу әдістері. Эйлер шеңберінің көмегімен мәтіндік есептерді шешу. Күрделі есептерді шешу әдістері. Диаграммаларға есептер, ребустар, Планиметрия, стереометрия. Күрделілігі жоғары планиметрия және стереометрия есептерін шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Математиканы оқыту әдістемесінің – философиямен, психологиямен, педагогикамен байланысы, мектеп математикасының мазмұны, оқытудың ғылыми-дәстүрлі әдістері, мектеп мұғалімдерінің озат іс-тәжірибелері, теоремаларды дәлелдеу әдістері, есептерді шешуді үйрету әдістері, математикалық мәліметтерді баяндау әдістері, жалпы алғанда орта мектепте математиканы оқытуды ұйымдастырудың түрлері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 4

    Оқушыларының зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру мен жүзеге асыруда қолданылатын оқытудың әдістері, құралдары мен формалары. Оқушыларының белсенді із Оқушыларының зерттеу дағдыларын қалыптастыру деңгейін бағалау бойынша диагностикалық шараларды таңдау. Сабақтан тыс зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру мен әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Информатиканы оқыту теориясы
    Несиелер: 6

    Бағдарламалау тілдерінің жалпы сипаттамасы. Деректер типтері мен құрылымы. Алгоритмдер. Қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерінің базалық конструкциялары. Программалау әдістері, технологиялары және аспаптық құралдары. Деректерді тиімді сақтау және өңдеу тәсілдері. Объектілі-бағытталған бағдарламалау әдіснамасы. Бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау. Пайдаланушы интерфейсі. Бағдарламалардың сенімділігі. Верификация. Компиляция. Бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби орыс тілі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу білім алушыларға ауызша және жазбаша сөйлеу формаларында (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) сөйлеу әрекетінің төрт түрін меңгеруге мүмкіндік береді; оқытылатын тілдердің тілдік құралдарын қолдана отырып, өз позициясын тұжырымдай және дәлелді жеткізе білуге; Іскерлік сөйлеу дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математиканы оқытудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 6

    Оқытудың инновациялық әдістерінің сипаттамасы. Оқытуды ұйымдастырудың интерактивті әдістері. Кейс әдісі. Интерактивті сыныпта жұмыс істеу принциптері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану арқылы сабақ өткізу бойынша әдістемелік ұсыныстар. Интерактивті әдістердің артықшылықтары және оларды қалыптастыратын бағалар. Инновациялық оқыту әдістері ретінде Презентация және мастер-класс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Дифференциалдық теңдеулердің негізгі анықтамалары мен ұғымдары, геометриялық және физикалық мағынасы және олардың шешімдері. Коши есебін шешудің бірлік және өмір теоремасы.. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер, оларды шешу әдістері. Туындыға қатысты шешілмеген теңдеулер. Сызықтық жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер. Эйлер Әдісі. Жоғары ретті біртекті емес дифференциалдық теңдеулер, оларды шешу әдістері. Жиектік есептер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқыту платформалары мен сервистері
    Несиелер: 4

    Қашықтықтан оқыту негіздері: Қашықтықтан оқытудың модельдері мен технологиялары; Видоеконференциялар, видео-кездесулер, вебинарлар, өткізуге арналған платформалар; қашықтықтан оқыту жүйелері (LMS). Қашықтықтан оқыту үшін білім беру контентін әзірлеу: Оқытуға арналған мультимедиа презентацияларын жасау сервистері. Сауалнамалар мен тестілерді жасау сервистері. Интербелсенді тапсырмаларды жасаудың онлайн-сервистері. Интербелсенді жұмыс парақтарының конструкторлары. Аудио және видео өңдеу құралдары. Курстар к

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Вариациялық есептеу
    Несиелер: 5

    Дифференциалдық теңдеулердің негізгі анықтамалары мен ұғымдары, геометриялық және физикалық мағынасы және олардың шешімдері. Коши есебін шешудің бірлік және өмір теоремасы.. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер, оларды шешу әдістері. Туындыға қатысты шешілмеген теңдеулер. Сызықтық жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер. Эйлер Әдісі. Жоғары ретті біртекті емес дифференциалдық теңдеулер, оларды шешу әдістері. Жиектік есептер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мектепте информатиканы оқытудың мақсаты мен міндеттері. Информатика саласындағы мектеп білімінің мазмұны. Бағдарламалар, жоспарлар, оқулықтар информатика. Жоспарлау, талдау, рефлексияны жүзеге асыру процесі, компьютердің көмегімен есептерді шешу технологиясын меңгеру, информатика саласындағы мектептегі білім беру мазмұны, оның болашақ кәсіби даярлаудағы рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Жиындар теориясының негізінде пәндік аймаққа кіріспе. Математиканың негізгі категориялық ұғымдық аппараты және ерекшеліктері. Математикалық логикаға, математикалық талдауға және аналитикалық геометрияға кіріспе. Алгебра, геометрия және тригонометрияның мектеп курсының негізгі ұғымдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептің оқу үдерісін ұйымдастырудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 6

    Топтық жұмыс. Оқытудағы көшбасшылық және менеджмент;мектеп пен сыныптағы мәдениет; мұғалімнің мінсіз мұғалім туралы және оқушылардың жеке ерекшеліктері туралы пікірі; құндылықтар, көзқарастар, ықпал ету тәсілдері; оқушыларды ынталандыру; әлеуметтік өзара іс-әрекет; оқудағы кедергілер; оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу; қуатты педагогикалық құралдар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курс инклюзивті (интеграциялық) білім беруді енгізу жағдайын ұйымдастыруды; инклюзивті тәжірбиенің субъектілерін психологиялық-педагогикалық қолдау жұмыстарының мазмұнын; инклюзивті білім беруді жүзеге асырушы мамандарға қойылатын біліктілік талаптарын қарастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математика тарихы мен методологиясы (сабақта практиканы қолдану)
    Несиелер: 5

    Математика тарихы мен әдіснамасы пәні. Математика мұғалімін дайындау жүйесіндегі математика тарихы мен методологиясының рөлі. Бастапқы математикалық түсініктер мен ұғымдарды қалыптастыру. Ежелгі Египет және Вавилон математикасы. Ежелгі және ортағасырлық Қытай математикасы. Ежелгі және ортағасырлық Үндістан математикасы. Ежелгі Грециядағы алғашқы математикалық теориялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикадан сыныптан тыс жұмыс (факультативтік сабақ)
    Несиелер: 5

    Орта мектепте математика пәнінен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру принциптері. Сыныптан тыс жұмыстың түрлері, әдістері. Факультативтік сабақтарын ұйымдастыру. Факультатив жұмысының әр түрлі формалары. Факультативтік сабақтардың тақырыптары. Сыныптан тыс оқу. Математикалық шығармалар. Мектептің математикалық мөрі. Математикалық кеш. Математикалық сайыс. Олимпиада.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 5

    Физика курсының негізгі ұғымдары. Физикалық шамаларды өлшеу бірліктері. Теориялық физиканың негізгі құбылыстары мен заңдары. Механиканың физикалық негіздері. Кинематика. Физикалық жүйенің қарапайым моделі. Күй параметрлері. Қозғалыс теңдеулері. Жабдық жұмысының физикалық принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Мектепте білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқытудың түсініктері. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Онлайн және офлайн режимдерінде оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері. Қашықтықтан оқыту әдістемесі. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері: видеолекциялар, конференциялар, вебинар, чат. Интернет іс-шараларына қатысуды ұйымдастыру: олимпиадалар, фестиваль, конкурс, желілік жобалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логикалық есептерді шешу әдісі
    Несиелер: 5

    Логика негіздері. Абстрактілі ойлау формалары. Логикалық есептерді шешудің негізгі тәсілдері мен әдістері. Логика алгебра құралдарымен шешу әдісі. Логикалық схемалардың көмегімен шешу әдісі. Ойлау әдісі. Кесте әдісі. Блок-схемалар әдісі. Математикалық бильярд әдісі. Графтар әдісі. Эйлер шеңберлері әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық сауаттылық негіздері
    Несиелер: 5

    Математикалық сауаттылық (логикалық есептер, мәтін есептер, сандық салыстыруға арналған тапсырмалар); жаратылыстану ғылыми сауаттылық (физика, химия, экономика т.б. пәндерімен байланыс); ауызша логикалық есептер (жылдам есептеу, ребус, сөзжұмбақ, фокус т.б.); белгілі цифрлар және сандар туралы есептерді шешу; сәйкестендіруге берілген есептерді шешу; геометриялық фигуралармен, кестедегі мәліметтермен байланысты есептерді шешу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикадан сыныптан тыс жұмыс (үйірмелік жұмыс)
    Несиелер: 5

    Математика пәнінен сыныптан тыс жұмыста оқушылардың танымдық іс-әрекеті. Сыныптан тыс сабақтарда оқушылардың дербестігі мен белсенділігін дамыту. Математика пәнінен сыныптан тыс жұмыс әдістемесі. Математика пәнінен сыныптан тыс жұмысты жоспарлау. Мектептегі сыныптан тыс қызметтің Білім беру бағдарламасын әзірлеудің жалпы ережелері мен технологиясы. Сыныптан тыс іс-әрекеттің нәтижелері мен формаларының өзара байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбалы физика
    Несиелер: 5

    Тербелістер мен толқындардың табиғаты. Молекулалық физика және термодинамика негіздері. Молекулалық және статистикалық физика. Идеалды термодинамикалық жүйелер теориясы. Статфизика. Магнит өрісі. Электромагниттік индукция. Тәжірибелік бақылау нәтижелерін және теориялық есептерді бағалау және өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орта білім берудегі оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    ҚР мектептерінде білім беру үдерісін ұйымдастыру. МЖМБС, мектеп білімінің жаңартылған мазмұны бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспары. ҮОЖ құрылымы. Пән ОӘК: оқулық, жұмыс дәптері, мұғалімге арналған кітап. Білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесі. Оқыту нәтижелерін жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі білім берудің жаңартылған мазмұнының аспектілері
    Несиелер: 5

    Жалпы білім беру бағдарламасына өзгеріс енгізудің маңызы; жаңартылған жалпы білім беру бағдарламасының басымдықтары; бағдарламаның құрылымы; оқытудағы педагогикалық тәсілдер; математиканың басқа пәндермен пәнаралық байланысы; «Математика» пәні бойынша критериалды бағалау және оқытуды жоспарлау; интербелсенді әдістеменің негізгі мәселелері; инклюзивті білім беруді дамытудың тұжырымдамалық тәсілдерінің стратегиялық бағыттары; жобалау әдісі туралы түсінік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математика тарихы мен методологиясы (методологиялық және теориялық негіздер)
    Несиелер: 5

    Евклидтің анықтамалары мен аксиомалары. Декарттың кесінділері мен алгебрін есептеу. Древнегреческие тараптарының өзара шешілмеген наразлығы тапсырмалар құру. Табиғи қатардың сандар арасындағы қатынастар. Табиғи қатардың сандарды және олардың дәрежелерін қосу. Көпбұрышты және фигуралық сандар. Аксиоматикалық әдіс. Кешенді Сан теориясының тарихы. Дифференциалдық теңдеулер теориясының тарихы. Ықтималдықтар теориясының тарихы. Интернет Тарихы. Ғалымдар-математиктер а) Аристотель. Диофант. б) О. Хайям. в)Галуа.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дипломдық жұмысты, дипломдық жобаны жазу және қорғау немесе кешенді емтиханға дайындалу және тапсыру
    Несиелер: 12

    Теориялық материалды білу және математиканы оқыту әдістемесі, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі және элементарлық математика бойынша практикалық дағдыларды қолдана білу. Дипломдық жұмыстың тақырыбы бойынша материалдар жинау, оқу ұйымдарында тәжірибе жұмыстарын жүргізу, дипломдық жұмысты ресімдеу, баяндама мен слайдтық презентацияны дайындау

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON9

    Білім берудегі инновациялық технологиялар және математика мен информатиканы оқыту әдістері туралы түсінікке ие. Алгоритмдерді және деректер құрылымын таңдау әдістерін меңгерген, қазіргі заманғы бағдарламалау технологияларын пайдалана отырып қолданбалы есептерді шешеді

  • Код ON4

    Физиканың негізгі заңдары туралы түсінікке ие, оларды нақты практикалық жағдайларда қолданады, физикалық және ықтимал құбылыстар мен процестердің теориялық және эксперименттік нәтижелерін өңдейді және талдайды, эксперимент жүргізу жоспарын ұсынады

  • Код ON7

    Ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес оқу процесін құрастырады, мектепте білім берудің жаңартылған мазмұнымен Блум таксономиясын қолданады

  • Код ON10

    Ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде теориялық білімдерін көрсетеді, практикалық міндеттерді шешеді және оларды бағалайды. Білім берудің өзекті міндеттерін шешуде және мәселелерді әзірлеуде зерттеудің әдіснамалық негіздері мен теориялық, эмпирикалық әдістерін қолдану негізінде білім беру ортасына ғылыми зерттеулер жүргізе алады. Білім беруде информатика мен IT-технологиялардың дамуының қазіргі заманғы тенденцияларын ескереді, өзінің кәсіби және ғылыми қызметінде компьютерлік технологияларды қолданады.

  • Код ON6

    Берілген математикалық модельді, формуланы, мектеп математика курсының негізгі түсініктерін пайдаланады, проблеманы өз сөздерімен сипаттайды, фактілер мен салдарлар арасындағы айырмашылықты жүргізеді, мәліметтердің маңыздылығын бағалайды,стандартты емес және логикалық есептерді, жоғары күрделіктегі тапсырмаларды шешуде, математикалық сауаттылыққа шығармашылық қабілеттерін дамытады. Алгебра, геометрия, тригонометрия курстарынан практикалық-бағытталған есептерді шешу үшін әртүрлі әдістерді қолданады

  • Код ON1

    Біртұтас жүйе және адам ретінде қоғам туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы Тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адам мен табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері туралы түсінікке ие

  • Код ON8

    CLil технологиясын, дифференциалды және интеграцияланған оқытудың, дамыта оқытудың педагогикалық технологияларын, математиканы оқыту әдістерін, педагогикалық қызметтің оңтайлы моделін қолданады, білімді критериалды бағалау жүйесін, математикалық есептерді шешу үшін бағдарламалық құралдарды қолданады

  • Код ON12

    Педагогикалық процестің заңдылықтары мен тәрбиелік тетіктеріне сәйкес Тәрбие жұмысын жобалайды және жүзеге асырады, математикадан тарихи материалдарды пайдалана отырып, оқу процесін және сыныптан тыс жұмыстарды жүргізеді, математика тарихы мен әдіснамасы бойынша білімдерін көрсетеді

  • Код ON3

    Есептің математикалық моделін, физикалық процестің математикалық теңдеулерін құрайды. Ауызша материалды математикалық өрнектерге түрлендіреді, өз бетінше математикалық дәлелдемелерді жүргізеді, теріске шығаратын мысал келтіреді. Жоғары математика курсынан практикалық-бағытталған есептерді шешудің негізгі түсініктері, формулалары мен әдістері туралы түсінікке ие

  • Код ON5

    Математикалық жағдайдың ішкі (ойлы) моделін қалыптастырады (кеңістіктік бейнені қоса алғанда), есептегі тапсырыстарды бөліп шығарады, алгебра, геометрия, тригонометрия, Элементарлық математика курсынан есептерді шешудің мүмкін нұсқаларын іріктейді, сөздік материалды, схемаларды, графиктерді, диаграммаларды интерпретациялайды

  • Код ON2

    Мектеп оқушыларының анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы құрылымының негізгі ерекшеліктері туралы, педагогиканың мәні, оқу үдерісін ұйымдастырудың құралдары, формалары мен тәсілдері туралы түсінікке ие, заманауи педагогикалық менеджмент және стратегиялық басқару әдіснамасын менгерген. Жалпы білім беретін мектептің инклюзивтік, арнайы сыныптарында оқушыларды оқыту, үйде оқыту моделін пайдалану бойынша шешімдерді жоспарлайды және қабылдайды

  • Код ON11

    Кәсіби терминологияны меңгерген, математикалық мәтіндерді сауатты аудара алады

  • Код ON13

    Жалпы білім беретін оқу орындарында қашықтықтан білім беру технологияларын меңгерген, қашықтықтан оқыту әдістерін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, онлайн сервистерді, мектеп білім беру жүйесінде қашықтықтан оқыту платформаларын қолданады, қашықтықтан оқыту үшін тапсырмаларды құрайды

6B01501 Математика
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика пәнінің мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика пәні мұғалімрін дайындау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика-информатика
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика пәні мұғалімрін дайындау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top