6B01501 Математика в Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудің жоғары сапасына жету, ОП 6В01501-"Математика" бойынша бакалаврларды даярлаудың жаңа деңгейін қамтамасыз ету, әлемдік стандарттарға сәйкес кәсіби қызметте оларды жүзеге асыру үшін қажетті теориялық және практикалық білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Стандартты емес есептерді шешу практикумы
Математикалық есептерді шешудің негізгі әдістері, Негізгі формулалар мен олардың дәлелдері; математиканың негізгі ұғымдары мен терминдері; Математиканы оқыту мәселелерін шешуде алған теориялық білім; кәсіби дағдыларды жетілдіруді ғылыми ізденуге ұмтылысты дамыту; стандартты және стандартты емес математикалық есептерді шешу техникасында практикалық дағдыларды меңгеру.
Несиелер - 3
-
Математикадан олимпиада есептерді шығару
Математиканы оқыту мәселелерін шешуде алған теориялық білімді дамыту; кәсіби дағдыларды жетілдіруді ғылыми іздеуге ұмтылысты дамыту; стандартты және стандартты емес математикалық есептерді шешу техникасында практикалық дағдыларды меңгеру.
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік негіздері
Білуі керек: - кәсіпорынның ұйымдастыру және қызмет етуінің теориялық негіздерін; - кәсіпкерлік шешімдерді қабылдау әдістерін; істей білуі тиіс: - теңгерімделген кәсіпкерлік шешімдерді қабылдауды; - кәсіпкерлік қызметтің оңтайлы құрылымын құруды жүзеге асыруды. Меңгеру: функционалды стратегиялардың өзара байланысын талдауға негізделген кәсіпкерлік идеяны таңдау әдістерін.
Несиелер - 2
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Балалар мен жасөспірімдер физиологиялық дамуы, анатомиялық және физиологиялық сипаттамалары, қоршаған ортамен қарым-қатынасы, оқушылардың денсаулығының негіздері, салауатты өмір салтын қалыптастыру ережелерімен таныстыру
Несиелер - 3
-
Экономика негіздері
білуі керек: нарықтық экономиканы реттеудің негізгі механизмдерін:тиімді іс-әрекеттерді анықтау үшін негізгі формалар мен құралдарды қолдана білуі керек: нарықтық экономикада қолданылатын терминологияны, ақпаратты іздеу, шоғырландыру, талдау және ұсыну әдістерін меңгеруі керек
Несиелер - 3
-
Өзін-өзі тану
Педагогтердің адамгершілік көзқарастарын дамыту, жеке, кәсіби дамуында теориялық білім, практикалық дағды қалыптастыру, оқушылардың өзін-өзі дамытуына педагогикалық қолдау көрсету, студенттердің шығармашылық тұрғыдан өзін-өзі жетілдіруін, өзін-өзі тануын, мамандардың кәсіби дамуға дайындығын дамыту, феномен жайлы түсінік қалыптастыру, педагогтің идеалды бейнесі – кәсіби өзін-өзі тану мен өзіндік дамуының бағдары, педагогикалық іс-әрекеті жетістігінің шарты болатындығын таныту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Құқық негіздері
Қоғамдық және жеке құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті арттыру. Міндеттері: құқық және мемлекет теориясының негіздерін меңгеру, ұлттық құқықтың жетекші салалары саласында қажетті білім алу. Мазмұны: құқықтық қатынастар, конституциялық құқық, Әкімшілік, еңбек, отбасылық, азаматтық, қылмыстық құқық негіздері, Қылмыстық іс жүргізу құқығы негіздері, қаржылық құқық негіздері, салық, экологиялық, жер және халықаралық құқық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Өміртіршілік қауіпсіздік негіздері
Адам мен оның өмір сүру ортасын залалды әсерлерден қорғау жөніндегі шараларды әзірлеу, оны іске асыру; төтенше жағдай салдарын болжау және бағалау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогикалық психология
Пәнді оқыту мақсаты:білім алушылардың әлеуметтенуі саласында болашақ педагогтардың құзыреттілігін қалыптастыруға және білім беру үрдісінің даму мақсаттарына қол жеткізуге ықпал ету.Мақсаты: - психологиялық қызметті ұйымдастыруға және білім беру ұйымындағы балалардың практикалық психологының іс–әрекеті туралы білім жүйесін қалыптастыру;-диагностикалық, түзету-дамыту, түзету-дамыту, кеңес беру әдістерімен және әдістемелерімен таныстыру., мектепке дейінгі жастағы балалармен психологтың алдын алу және мәдени-ағартушылық жұмыстарын ұйымдастыру;–қазіргі психологиялық-педагогикалық тәсілдер негізінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыру және осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Міндеттері: сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның әр түрлі көріністері туралы білім беру; жеке тұлғаның құқықтық мәдениетін дамыту, сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет бойынша біліммен қаруландыру. Мазмұны: "сыбайлас жемқорлық" ұғымы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету шарты ретінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру; сыбайлас жемқорлық мінез-құлық табиғатының психологиялық ерекшеліктері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экология және тұрақты даму
түсінігі болу керек: экология,биосфера және оның тұрақтылығы,жер асты игеру объектілерінің жіктелуі, тау-кен жұмыстары процестерінің даму тәртібі, қалау жұмыстарының технологиясын, кен орындары мен шахталарда қолданылатын өңдеу жүйесін зерттеу.білу: нақты тау-кен геологиялық жағдайлар үшін ең қауіпсіз және тиімді игеру жүйесін таңдау. негізгі өндірістік үдерістерді ұйымдастыру, механизация және ұйымдастыру технологиясын таңдау және негіздеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Алгебра және сандар теориясы 1
Векторлық алгебра элементтері және координаттар әдісі; бірінші және екінші ретті геометриялық объектілердің барлық формалары мен теңдеулері; алгебра және аналитикалық геометрия саласындағы есептеу және теориялық сипаттағы есептерді шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Элементарлық математика
Векторлық алгебра элементтері және координаттар әдісі; бірінші және екінші ретті геометриялық объектілердің барлық формалары мен теңдеулері; алгебра және аналитикалық геометрия саласындағы есептеу және теориялық сипаттағы есептерді шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық геометрия
Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесінің теориясын, матрицалар мен анықтауыштардың теориясын, кешенді сандар мен көпжолдар бойынша негізгі операцияларды, сызықтық кеңістіктің ұғымдарын, оның өлшемділігін, базисін және вектордың координаталарын, сызықтық операторлар теориясын, квадраттық формалардың теориясын; сызықтық түрлендірулер матрицаларын, меншікті мәндерді және матрицалардың меншікті векторларын есептеуді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Педагогикалық ғылымның пәні, пәні мен функциялары, педагогикалық ғылымның құрылымы, педагогикалық ғылымның негізгі ұғымдары
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Жалпы білім берудегі математика курсының жалпы маңыздылығы және ғылыми дүниетанымдық көзқарас қалыптастыру, сандық жүйелерді зерттеу әдісі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандар теориясы 1
Векторлық алгебра элементтері және координаттар әдісі; бірінші және екінші ретті геометриялық объектілердің барлық формалары мен теңдеулері; алгебра және аналитикалық геометрия саласындағы есептеу және теориялық сипаттағы есептерді шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сызықтық алгебра және геометрия
Векторлық алгебра элементтері және координаттар әдісі; бірінші және екінші ретті геометриялық объектілердің барлық формалары мен теңдеулері; алгебра және аналитикалық геометрия саласындағы есептеу және теориялық сипаттағы есептерді шешу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандар теориясы 2
Векторлық алгебра элементтері және координаттар әдісі; бірінші және екінші ретті геометриялық объектілердің барлық формалары мен теңдеулері; алгебра және аналитикалық геометрия саласындағы есептеу және теориялық сипаттағы есептерді шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысынң теориясы мен әдістемесі
Болашақ мектеп мұғалімдері бұл курс барысында кәсіби ойлау мен әрекет жасауды үйренеді, тәрбиенің теориялық негіздерін меңгереді, тұлғаны қалыптастырудың мәні мен негізгі жолдарымен танысады, тәрбие аңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары және формаларымен танысады, пән жеке тұлғалардың алға қойған педагогикалық идеяларының шоғырлануына, педагогикалық қызметке бейімделуіне әсерін тигізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Критериалды бағалаудың технологиясы
Критерийлерді бағалау жүйесі; оқытудың қазіргі заманғы оқу үрдісінде бағалау орны білім беру мақсаттарына жету дәрежесін және жоспарланған оқу нәтижелеріне қол жеткізуді анықтау тәсілі ретінде; критериалды бағалаудың түрлері, олардың сипаттамалары және оларды пайдалану әдістері
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бір айнымалы функциясының математикалық талдауы 1
Нақты айнымалы функцияның шегі, нүктедегі функцияның үздіксіздігі; бір айнымалы функцияның роизводтық және дифференциалы; жаратылыстану ғылымдарының, математика және информатиканың жалпы ғылыми базалық білімін көрсету, қолданбалы математикамен байланысты негізгі фактілерді, концепцияларды, теориялар принциптерін түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Болашақ мұғалімнің мектептің тұтас педагогикалық үдерісін, білім беру мекемесіндегі тәжірибелік іс-әрекетін жүзеге асыра отырып басқарудағы кәсіптік құзіреттіліктерін қалыптастыру; білім берудегі менджменттің теориялық-әдістнамалық негіздерін қамтамасыздандыру, болашақ мұғалімдерді білім берудегі менеджменттің мәні және негізгі міндеттерімен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алгебра және сандар теориясы 2
Векторлық алгебра элементтері және координаттар әдісі; бірінші және екінші ретті геометриялық объектілердің барлық формалары мен теңдеулері; алгебра және аналитикалық геометрия саласындағы есептеу және теориялық сипаттағы есептерді шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысынң теориясы мен әдістемесі
Болашақ мектеп мұғалімдері бұл курс барысында кәсіби ойлау мен әрекет жасауды үйренеді, тәрбиенің теориялық негіздерін меңгереді, тұлғаны қалыптастырудың мәні мен негізгі жолдарымен танысады, тәрбие аңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары және формаларымен танысады, пән жеке тұлғалардың алға қойған педагогикалық идеяларының шоғырлануына, педагогикалық қызметке бейімделуіне әсерін тигізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық есептеулер 2
Нақты айнымалы функцияның шегі, нүктедегі функцияның үздіксіздігі; бір айнымалы функцияның туындысы және дифференциалы; жаратылыстану ғылымдарының, математика және информатиканың жалпы ғылыми базалық білімін ұсыну, негізгі фактілерді, концепцияларды, қолданбалы математикамен байланысты теория принциптерін түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикадан есептерді шешудің практикумы (геометрия )
Математикалық есептерді шешудің негізгі әдістері; Негізгі формулалар және олардың дәлелдері; математиканың негізгі ұғымдары мен терминдері; математиканы оқыту мәселелерін шешуде алған теориялық білім; кәсіби дағдыларды жетілдіруді ғылыми ізденуге ұмтылысты дамыту; стандартты және стандартты емес математикалық есептерді шешу техникасында практикалық дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интергалдық есептеулер 1
Нақты айнымалы функцияның шегі, нүктедегі функцияның үздіксіздігі; бір айнымалы функцияның туындысы және дифференциалы; жаратылыстану ғылымдарының, математика және информатиканың жалпы ғылыми базалық білімін ұсыну, негізгі фактілерді, концепцияларды, қолданбалы математикамен байланысты теория принциптерін түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геометриядан есептерді шығарудың практикумы
Математикалық есептерді шешудің негізгі әдістері; негізгі формулалар және олардың дәлелдері; математиканың негізгі ұғымдары мен терминдері; математиканы оқыту мәселелерін шешуде алған теориялық білім; кәсіби дағдыларды жетілдіруді ғылыми ізденуге ұмтылысты дамыту; стандартты және стандартты емес математикалық есептерді шешу техникасында практикалық дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгебрадан есептерді шығарудың практикумы
Математикалық есептерді шешудің негізгі әдістері, Негізгі формулалар және олардың дәлелдері; математиканың негізгі ұғымдары мен терминдері: математиканы оқыту мәселелерін шешуде алған теориялық білім; кәсіби дағдыларды жетілдіруді ғылыми ізденуге ұмтылысты дамыту; стандартты және стандартты емес математикалық есептерді шешу техникасында практикалық дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логика
Дискретті математиканың негізгі ұғымдары мен әдістері; логикалық есептеулер, операциялық функциялық жүйелер; дискретті құрылымдар (бағандар, желілер, кодтар), функционалдық элементтерден дизъюнктивтік қалыпты формалар мен схемалар, комбинаторика, Алгоритмдер теориясының негіздері; объектілердің сандық және сапалық қатынастарын білдіру үшін математикалық символика, өзінің жобалық шешімдерін әзірлеу және талдау үшін алгоритмдер теориясын қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық логика және дискреттік математика
Білуге: - дискретті математиканың негізгі ұғымдары мен әдістері; - логикалық есептеулер, операциялармен функционалдық жүйелер; - дискретті құрылымдар (бағандар, желілер, кодтар), дизъюнктивтік қалыпты формалар және функционалдық элементтерден жасалған схемалар, комбинаторика, Алгоритмдер теориясының негіздері. Білу: - объектілердің сандық және сапалық қатынастарын білдіру үшін математикалық символика, өзінің жобалық шешімдерін әзірлеу және талдау үшін алгоритмдер теориясын қолдану. Меңгеру: пәннің стандартты есептерін, графтар теориясын, формальды тілдер мен автоматтарды шешу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көп айнымалы функциясының математикалық талдауы
Нақты айнымалы функциялар, шектер, нүктедегі функцияның үздіксіздігі; бір және көп айнымалы функциялардың туынды және дифференциалы, жаратылыстану ғылымдарының, математика және информатиканың жалпы ғылыми базалық білімін көрсету, қолданбалы математика және информатикамен байланысты негізгі фактілерді, концепцияларды, теориялар принциптерін түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім берудің қағидалары, философиялық, әдіснамалық негіздері туралы түсініктерін қалыптастыру, инклюзивті білім берудің құқықтық-нормативтік қамтамасыздандыруда кездесіп отырған кедергілерін жою, ерекше қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық қолдауға байланысты заманауи моделдері туралы түсініктері мен инклюзивті тәжірибе аймағында ұйымдастыру мен басқару құзіреттіліктерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық теңдеулер
Нақты айнымалы функцияның шегі, нүктедегі функцияның үздіксіздігі; бір айнымалы функцияның туынды және дифференциалы; жаратылыстану ғылымдарының, математика және информатиканың жалпы ғылыми базалық білімін көрсету, қолданбалы математикамен байланысты негізгі фактілерді, концепцияларды, теориялар принциптерін түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық есептеулер 1
Нақты айнымалы функцияның шегі, нүктедегі функцияның үздіксіздігі; бір айнымалы функцияның туынды және дифференциалы; жаратылыстану ғылымдарының, математика және информатиканың жалпы ғылыми базалық білімін көрсету, қолданбалы математикамен байланысты негізгі фактілерді, концепцияларды, теориялар принциптерін түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математика тарихы
Жалпы білім беруде және ғылыми әлемдік көзқарасты қалыптастыруда математика курсының жалпы маңызы; сандық жүйелерді оқыту әдістемесі; математиканы оқыту әдістері; математиканың мектеп курсында тепе-теңдікті және теңсіздікті оқыту әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Стереометриядан есептерді шығарудың практикумы
Математикалық есептерді шешудің негізгі әдістері; Негізгі формулалар және олардың дәлелдері; математиканың негізгі ұғымдары мен терминдері; Математиканы оқыту мәселелерін шешуде алған теориялық білім; кәсіби дағдыларды жетілдіруді ғылыми ізденуге ұмтылысты дамыту;стандартты және стандартты емес математикалық есептерді шешу техникасында практикалық дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математика тарихы мен әдістемесі
Жалпы білім берудегі математика курсының жалпы маңыздылығы және ғылыми көзқарас қалыптастыру; сандық жүйелерді зерттеу әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Геометриядан есептерді шешудің практикумы (стереометрия )
Математикалық есептерді шешудің негізгі әдістері; Негізгі формулалар және олардың дәлелдері; математиканың негізгі ұғымдары мен терминдері; Математиканы оқыту мәселелерін шешуде алған теориялық білім; кәсіби дағдыларды жетілдіруді ғылыми ізденуге ұмтылысты дамыту;стандартты және стандартты емес математикалық есептерді шешу техникасында практикалық дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интегралдық есептеулер 2
Нақты айнымалы функцияның шегі, нүктедегі функцияның үздіксіздігі; бір айнымалы функцияның туындысы және дифференциалы; жаратылыстану ғылымдарының, математика және информатиканың жалпы ғылыми базалық білімін ұсыну, негізгі фактілерді, концепцияларды, қолданбалы математикамен байланысты теория принциптерін түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математиканы оқытудың әдісі мен теориясы
Жалпы білім берудегі математика курсының жалпы маңызы және әлемдік ғылыми көзқарасты қалыптастыру; сандық жүйелерді оқыту әдістемесі; Математиканы оқыту әдістері; математика курсында тепе-теңдікті және теңсіздікті оқыту әдістемесі және т. б..д.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көп айнымалы функциясының математикалық талдауы 2
Нақты айнымалы функциялар, шектер, нүктедегі функцияның үздіксіздігі; бір және көп айнымалы функциялардың туынды және дифференциалы, жаратылыстану ғылымдарының, математика және информатиканың жалпы ғылыми базалық білімін көрсету, қолданбалы математика және информатикамен байланысты негізгі фактілерді, концепцияларды, теориялар принциптерін түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физика
Білуге тиіс: механикалық зерттеулердің негізгі түсініктері мен әдістерін, механика заңдары мен формулаларын; Меңгеруі керек: есептерді шешу, физикалық моделдеу және эксперимент кезінде зерттелген заңдарды қолдану, мектеп және ЖОО курстары аясында физикалық құбылыстарды түсіндіру.; Меңгеру: тәжірибелік және Эксперименталды, зерттеу есептерін шешуде, экспериментті жоспарлауда, физикалық құбылыстарды талдауда зерделенген заңдылықтарды қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
-
Математикалық физиканың теңдеуі
Математикалық физиканың классикалық теңдеулеріне арналған негізгі мәселелерді зерттеу және шешу әдістері; ең қарапайым табиғи-физикалық құбылыстардың математикалық модельдерін құрастыру және алынған математикалық есептерді шешу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы және комбинаторика
Білуі керек: математикалық статистика және ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдарын, өзінің табиғаты бойынша әртүрлі математикалық есептерді сипаттау және модельдеу үшін қолданылатын математикалық статистика және ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдарын. Практикалық қызметте статистикалық әдістер мен ықтималдықты қолдану. Экономикалық жүйелер мен объектілердің математикалық модельдерін құру кезінде кешенді түсінік алу лояның ықтималдық және статистикалық әдістерінің сипаты.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикадан есептерді шығарудың әдістемелік негіздері
Математикалық есептерді шешудің негізгі әдістері, Негізгі формулалар мен олардың дәлелдері; математиканың негізгі ұғымдары мен терминдері, Математиканы оқыту мәселелерін шешуде алған теориялық білімдер; кәсіби дағдыларды жетілдіруді ғылыми іздеуге ұмтылысты дамыту;стандартты және стандартты емес математикалық есептерді шешу техникасында практикалық дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Механика
Механиканың негізгі түсініктері мен заңдары және осы заңдардан туындайтын тепе-теңдікті зерттеу әдістері; материалдық нүктенің, қатты дененің және механикалық жүйенің (осы бағдарлама аясында) қозғалысы, осы курста қамтылған механиканың әдістерін түсіну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
-
Математикадағы компьютерлік есептеулер
Негізгі деректер модельдері; деректерді сипаттау және манипуляциялаудың тілдік құралдары; әртүрлі мақсаттағы деректер қорын жобалау кезеңдері; деректерді ұйымдастыру және өңдеу әдістерін қолдану; деректер қорын құру әдістерімен жұмыс істеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
-
Сандық әдістер
Есептеу кезіндегі қателіктер теориясының негізгі ұғымдары; аппроксимация және интерполяция есептерін қою және есептерді шешу кезінде оларды пайдаланудың негізгі әдістерін меңгеру; сандық дифференциалдау және интегралдаудың негізгі түсініктері мен әдістері және оларды тәжірибеде қолдана білу; Білу: - нақты математикалық есептерді шешудің сандық әдістері; - сызықты теңдеулер жүйесін шешу; - сандық талдау міндеттерін шешу; - әлеуметтік зерттеулер деректерін өңдеу кезінде аппроксимация және функциялардың интерполяциясы теориясын қолдану. Меңгеруі: - сызықты алгебра есептерін сандық шешудің негізгі түсініктері мен әдістері; - математикалық модельдеу әдістерімен;
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық физика әдістері
Білім беру саласындағы кәсіптік қызметтің құндылық негіздері; білім беру үдерістерінің мәні мен құрылымы; көпұлтты және көпұлтты қоғамдағы педагогикалық процесті жүзеге асыру ерекшеліктері; баланы оқыту және тәрбиелеу теориясы мен технологиясы; педагогикалық процестің әртүрлі пәндерімен оқытушының өзара әрекеттесу жолдары;
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканың есептеу әдістері
Кәсіби деңгейде ғылыми нәтижелерді ұсыну әдістерінің негіздері және физикалық мәселелерді шешу үшін компьютерлік үлгілеу және визуализация әдістері; физикалық проблемаларды шешу үшін ақпараттық технологияларды қолданады, ақпараттық желілерде кәсіби ақпаратты табады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану
Негізгі деректер модельдері; деректерді сипаттау және манипуляциялаудың тілдік құралдары; әртүрлі мақсаттағы деректер қорын жобалау кезеңдері, деректерді ұйымдастыру және өңдеу әдістерін қолдану; деректер қорын құру әдістерімен жұмыс істеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі түсініктері, табиғатта математикалық мәселелерді сипаттау және имитациялау үшін қолданылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кешенді талдау
Күрделі нөмірлер бойынша операциялар; экспоненттері; Коши формуласы; Коши аралық функция.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математика есептерін шешу негіздері
Математиканы оқыту мәселелерін шешуде алған теориялық білімді дамыту; кәсіби дағдыларды жетілдіруді ғылыми іздеуге ұмтылысты дамыту;стандартты және стандартты емес математикалық есептерді шешу техникасында практикалық дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- Физика-математикалық бағыттағы математикалық есептерді шешу және терең теориялық білімді меңгеру
- Жаңа техника мен технологияны, рационализаторлық ұсыныстар мен өнертабыстарды енгізу.
- Педагогикалық мақсат қою саласындағы білімді, тұтас педагогикалық үдерісті жобалау және жүзеге асыру дағдысы мен іскерлігін, позитивті ойлауға қабілетті, ұлттық құндылықтар жүйесіне қосылған, этикалық құндылықтарға бейімді, гуманизм мен оптимизмге бейім болуы тиіс.
- Методология, Педагогика және психология саласындағы білімді, ақпаратты басқара білу, психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтездеу негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық рефлексияға қабілетті болу, зерттеу мәдениетін үнемі жетілдіруге ұмтылу.
- Коммуникацияның стратегиясын, конструктивті диалогтың дағдылары мен іскерлігін, көпмәдениетті, көпэтносты және көпмәдени қоғамдағы қарым-қатынасты білу, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу
- Шешу тәсілдерінің көптүрлілігін болжайтын практикалық міндеттерді шешу және оларды таңдау
- Мектептегі математика курсының міндеттерін шешу, тәжірибеде қолдану және түсіну дағдылары қалыптасады
- Мәтінді, күрделі олимпиадалық есептерді құрастыруда кәсіби дағдылар қалыптасады, оларды шешуде теориялық білімді қолдануға қабілетті.
- Нақты жағдайда психологиялық, педагогикалық және әдістемелік білім мен қолданбалы іскерлікті іске асыру.
- Материалдық және еңбек шығындарының прогрессивті жоспарлы педагогикалық нормативтерін әзірлеу. Педагогикалық және әкімшілік қызметпен байланысты мақсаттарды, міндеттерді анықтау және қою
- Әртүрлі типтегі есептер бойынша ақпаратты өңдеуді механикаландыру және автоматтандыру жобаларын құру. Ақпараттық технологиялар жүйесін қолдану арқылы есептерді құру. Техникалық құралдарды таңдау, ақпаратты жинау, беру және өңдеу.
Ұқсас БББ
6B01501 Математика мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01501 Математика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01501 Математика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01501 Математика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01501 Математика (IP)
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01501 Математика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01501 Математика
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01501 Математика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01501 Математика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01501 Математика пәнінің мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01501 Математика
Шымкент университеті
6B01501 Математика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01501 Математика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01501 Математика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01501 Математика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01501 Математика
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)