Жаңа білім беру бағдарламасы

7M111-02 Туризмді ұйымдастыру және басқару в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

Пәндер

  • Нарық үрдістерін зерттеу және туристік өнімді әзірлеу

    Пәнді оқу барысында келесілер қарастырылады: туризмнің нарықтық саясаты тұжырымдамасын және оның негізгі бағыттарын, туристік өнімді әзірлеудің негізгі құралдары мен туризмдегі тұтынушылық сұранысты, туристік өнімді құрудың технологиялық әдістерін зерттеу. Туристік өнімдерді әзірлеу үшін инновациялық технологияларды қолдану мен дизайн әдістерін, сонымен қатар тұтынушылық сұраныстың өзгеруін және туризмнің даму тенденцияларын негізге ала отырып, магистранттар туристік компания үшін инновациялық туристік өнімді енгізу бойынша ұсыныстарды әзірлеуді үйренеді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Демалыс және туризм өнімдерін жылжыту және сату

    Курс туристік компаниялардың демалысы мен туристік өнімдерді жылжытуға және сатуға мүмкіндік беретін қызмет нәтижелерінің тиімділігін маркетингтік талдау әдістерін меңгеруге құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Демалыс және туристік өнімдерді жылжыту мен сатудың негізгі әдістері мен құралдары туралы алған білімдеріне сүйене отырып, олар туризмдегі маркетинг модельдерін талдайды және бағалайды, туристік ұйымның маркетингтік міндеттерін орындау үшін заманауи интернет-маркетинг құралдарының ішінен таңдау жасай алады, әртүрлі онлайн-жарнамалық жүйелерді орнатады. және веб-аналитика; цифрлық маркетинг стратегиясын жасауға белсенді қатысады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Менеджмент психологиясы

    Осы пәнді оқу магистрантты көшбасшы мамандығын игеруге дайындауға бағытталған; басқару іс-әрекетінің психологиялық мәдениетін қалыптастыру; басқару іс-әрекетінің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктерін талдау негізінде мақсатқа жетудің оңтайлы жолдарын тәуелсіз іздеу..Курс аяқталғаннан кейін магистранттар басқару психологиясының негіздері және этикалық менеджмент принциптері туралы білімдерін көрсетеді; тиімді басқарудың әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық дағдыларға ие болу; өз іс-әрекеттерін ұйымдастырады, ақпаратты жалпылайды, талдайды, мақсаттар мен оларға жетудің жолдарын анықтайды; қызмет әдістерін таңдауды, олардың қызметін ұйымдастыруды және жоспарлауды; түрлі проблемалық және жанжал жағдайларын оң шешуге; кәсіби қызметте өзін-өзі реттеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • туризм экономикасы

    Пән қазіргі туристік экономиканың тұрақты құрылымын қалыптастыру тетіктерін, оның негізгі даму кезеңдерін зерттейді; әлемдік туризм индустриясының трансформациясы, туристік маркетинг пен менеджменттің инновациялық тұжырымдамалары. Магистранттар туристік индустрияның қазіргі жағдайын бағалауды, туристік нарықты басқаруда маркетингтік және басқару механизмдерін қолдануды, туристік нарықта жобалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті болжамдық және аналитикалық білімді қолдана отырып материалдарды өңдеуді және түсіндіруді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ішкі туризмнің тұрақты дамуын ұйымдастыру мен басқарудыңмәселелерін зерттеудің қазіргі заманғы баптары

    Ішкі туризмді реттеу саласындағы аймақтық саясатты, туризм саласындағы өндірістік күштердін орналастырудың заңдылықтарын, принциптері мен факторларын, ішкі туризмді дамытудың ресурстық әлеуетін, оны экономикалық бағалауды, ішкі туризмді дамытудың аймақтық бағдарламасын әзірлеу технологиясын қарастырады проектирования (Stem ассоциации, диджитализация, программы Fidelio, FrontOffice, Амадеус ж.т.б.) . Магистранттар ішкі туризм нарығындағы проблемалық жағдайларды диагностикалауды үйренеді. Ұйымдастырушылық және басқару мәселелерін шешуде, жаңа туристік өнімдер мен қызметтерді құруда заманауи технологиялар мен дизайн әдістерін қолдану. Магистранттар заманауи технологияларды қолдана отырып, отандық туристік өнімді ішкі нарықта жылжыту және сату мақсатында туристік компания үшін ұсыныстар немесе жоба әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Курс туризм саласындағы кәсіби қызмет мәселелерін шешуге арналған ауызша және жазбаша түрдегі мәдениаралық коммуникациялық құзіреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар мыналарды үйренеді: ғылыми құжаттарды ресімдеу және ресімдеу түрінде шет тілі мен коммуникативті құзіреттіліктің әдістерін көрсетуді, кәсіби салада іскерлік қарым-қатынас жасаудың негізгі әдістері мен әдістерін, ғылыми мақаланы шет тілінде және контрастын лингвистикалық құралдарда талдауға, трансформациялық өзгерістердің ерекшеліктерін ашатын ақпараттармен салыстыруға және қорытындылауға. туризмнің кәсіби және коммуникациялық саласында

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Менеджмент

    Курста менеджменттің заманауи тәсілдері, ұйымдастыру мен жоспарлаудың жаңа құрылымдары, жұмыс нәтижелерін бақылау және қызметкерлерді ынталандыру қарастырылған. Курсты меңгеру барысында магистрант аналитикалық зерттеулер жүргізеді, ұйымның ортасын талдайды, жоспарлар жасайды, басқарудың заманауи әдістерін қолданады, командаларды құру бойынша ұсыныстар әзірлейді, туризмдегі басқару объектісінің стратегиялық мақсаттарына жету үшін шешім жобаларын дайындайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Адами ресурстарды басқарудағы инновациялық технология негіздері

    Пән туризм кәсіпорындарындағы адам ресурстарын басқарудың мәселелері, тәсілдері мен әдістерінің ерекшеліктеріне назар аудара отырып, адам ресурстарын басқару жүйесін құрудың негіздерін қарастырады. Бұл адам ресурстарын жүйелі түрде тиімді басқаруға, олардың интеграциялануына, дамуы мен инновациялық даму мүдделеріне сай келуі мен туристік ұйымның мақсаттарына жетуіне қажетті құзыреттіліктердің қалыптасуына ықпал етеді. Магистранттар ұйымның кадрлық ресурстарға деген қажеттілігін қанағаттандыру тұрғысынан басқару шешімдерін қабылдауға, ұйымның имиджін жақсарту бойынша шаралар жүйесін әзірлеуге, ұйымның кадрлық ресурстарына аудит жүргізуге, жаңа ақылды технологияларды қолдану арқылы ұйымның кадрларға қажеттілігін анықтауға, заманауи ғылыми технологияларды қолдануға және салада тиімді жолдарды анықтауға үйренеді. адам ресурстарын басқаруда инновациялық технологияларды қолдану арқылы ұйым қызметкерлерін ынталандыру және ынталандыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • өндірістік тәжірибе

    Оқыту процесінде алынған теориялық білімді бекіту, оқытылып жатқан мамандық бойынша практикалық дағдыларды, құзыреттілікті және кәсіби қызмет тәжірибесін бекіту. Магистранттар зерттелген инновациялық құралдар арқылы (бағаналы бірлестіктер, цифрландыру және т.б.) туристік кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған қызықты өзекті ұсыныстарды жасай алады. Тәжірибеде магистранттар Fidelio, FrontOffice, Amadeus және т.б. бағдарламалармен жұмыс жасауда практикалық дағдыларға ие болады. Тәжірибені игеру баяндама жазумен және қолданбалы өнімді ғылыми жоба немесе аналитикалық есеп түрінде ұсынумен аяқталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Магистранттың эксперименттік-зерттеу жұмысы

    Эксперименттік зерттеу тәжірибесі экономикалық және басқарушылық процестер бойынша зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде практикалық дағдыларды дамыту мақсатында жүзеге асырылады. Магистранттар тиісті сандық технологияларды, құралдар мен теорияларды қолдана отырып, туризм саласында кәсіби функцияларды орындауды үйренеді. Магистранттар үйренеді заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (электрондық кеңсе, электронды коммерция, Galileo, Worldspan, Saber, Fidelio, Amadeus және т.б.) қолдана отырып, туристік қызмет саласындағы ғылыми ақпараттарды табу, талдау және өңдеу. EIRM нәтижелері туралы есеп міндетті түрде қолданбалы әзірлемелерді қамтуы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 13
  • Қорытынды аттестаттау

    Кешенді емтихан тапсыру және диссертацияны қорғау, оның нәтижелері бағдарламалардағы білім берудің тиісті деңгейін меңгеру бойынша беріледі және мемлекеттік үлгідегі білім туралы құжат қорытынды аттестация студенттің оқу деңгейін анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 12

Оқыту нәтижелері

  • Сандық және сапалық талдау нәтижелері бойынша құрылған басқарушылық және қаржылық шешімдерді ұсына отырып, нарықтық тенденцияларды, нарықтық мүмкіндіктер мен туризмдегі проблемаларды және олардың салдарын талдай және бағалай білу.
  • Туризм индустриясында негізгі инновациялық технологияларды және ішкі туризмнің тұрақты дамуын ұйымдастыру мен басқару мәселелерін зерттеудің заманауи тәсілдерін қолдана білу
  • Маркетингтік зерттеулердің инновациялық тенденцияларын, тұрақты даму принциптері мен менеджменттің психологиялық негіздерін ескере отырып, туристік кәсіпорындардың стратегиясын және бірегей туристік өнімдерді әзірлеу.
  • Зерттеу мәселелерін шешуде заманауи тәсілдер, әдістер мен технологияларды қолдана отырып, сандық деректерді қолдана отырып, талдау және синтездеу арқылы туристік қызметтер нарығын зерттеу мүмкіндігі.
  • Нарықтық конъюнктураны, қауіпсіздік талаптарын, экологиялық белгісіздіктерді, мүмкіндіктер мен қауіптерді ескере отырып, тұрақты туристік өнімді әзірлеуді басқару.
  • Электрондық коммерция мен интернет-маркетинг құралдарын қолдана білу, инновациялық технологияларға негізделген туристік кәсіпорындар қызметінде әр түрлі функционалды функцияларды цифрландыру процесін басқару.
  • Туристік кәсіпорындағы түрлі проблемалық жағдайларды диагностикалау және анықтау, олардың алдын алу және болдырмау шараларын жасау мәдениетаралық коммуникативті құзіреттіліктің талаптарын ескере отырып
  • Адами ресурстарды басқаруды жоспарлау мен жүзеге асыруда инновациялық технологияларды қолдана білу, басқару психологиясын білу негізінде іс-әрекеттерді үйлестіруді қамтамасыз ету.
  • Шет телдік және коммуникативті құзыреттерге ие топ мүшелерінің жеке әлеуетін ашуға жағдай жасай отырып, пікірлес адамдар тобын құра және дамыта білу.
  • Туризм саласындағы туристік өнімдерді өткізу және өткізу мақсатында тұтынушылардың мінез-құлқын болжай отырып, туризм саласында бірегей өнімдер жасай алады

Ұқсас БББ

7M11161 Туризм

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

7M11103 Туризм және Қонақжайлылық Менеджменті 1 жыл

Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті

7M11101 Туризм

Қазақ спорт және туризм академиясы

7M11121 Туризм

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

7M11103 Туризм және тұрақты даму

Нархоз Университеті

7M11101 Туризм

Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті

7M11111 Туризм

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

7M11101 Туризм

Торайгыров университеті

7M11105 Туризм менеджменті

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

7M11101 Туризм

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M11101 Туризм

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

7M11101 Туризм

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

7M11102 Туризм

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M11103 Туризм

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M11102 Туризм

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

7M11101 Туризм

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

7M11101 Туризм

«Тұран» университеті

7M11101 Туризм менеджменті

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

7M11102 Туризм менеджменті

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

7M11110 Туризм

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

7M11109 Туристік дестинацияларды басқару

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

7M11101 Туризм

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M11135 Туризм

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

7M11134 Туризм

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

7M11102 Туризм HN

«Тұран-Астана» университеті

7M11101 Туризм

«Тұран-Астана» университеті

7M11105 Туризм

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Top