Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика и психология в Алматы экономика және статистика академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В011 - Педагогика және психология бағыты бойынша бакалаврды дайындау, Педагогика және психология саласында кәсіби құзыреттілікті меңгерген, педагогикалық қызметті жүзеге асыра алатын, көпмәдениетті, коммуникативтік, шығармашылық және жоғары кәсіби педагогикалық қызмет саласындағы әлеуметтік маңызды міндеттерді қазіргі ғылыми-практикалық деңгейде шеше алатын, сондай-ақ жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар ғылыми кадрлар даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Педагогика және психология негіздері
    Несиелер: 3

    Психология мен педагогиканың объектісі, пәні мен міндеттері туралы түсінік береді, адамдағы биологиялық және әлеуметтік, психологияның негізгі салалары, педагогикалық және психологиялық талдау әдістері, адамның іс-әрекеті мен мінез-құлқы, психологиялық үрдістерді ажыратуға ықпал етеді; психикалық жағдайларды жіктейді; тұтас педагогикалық процесті, оның құрамдас бөліктерін, түрлі педагогикалық мектептерді сипаттайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқықтық сана және мәдениет
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу курсында бакалавр рухани және материалдық жетістіктердің жиынтығы ретінде жалпы мәдениет пен қоғамның ажырамас бөлігі болып табылатын құқықтық сана және құқықтық мәдениет ұғымдарымен танысады. Сондай-ақ мынадай ұғымдармен және институттармен танысады: құқық қатынастары; заңдылық және құқық тәртібі; мемлекеттік аппарат; нормативтік құқықтық актілер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс направлен на понимание специфики профессиональной деятельности педагога, профессионального воспитания и самовоспитания, углубленное изучение особенностей профессии, подготавливает студентов к самостоятельным педагогическим исследованиям, формирование специалистов, обладающих педагого-психологическими знаниями, необходимыми для осуществления профессиональной работы в современном обществе

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экономика және бизнес ұғымдарын анықтайды: пәні, нысаны, құқықтық реттеу әдістері, жалпы сипаттамасы, азаматтық ұстанымды, адамның өмір сүру қауіпсіздігі, экология және тұрақты даму қауіпсіздігін сақтауда моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Латын графикасы және қазақ жазуы
    Несиелер: 3

    Қазақ жазуының тарихымен, жаңа ережелермен және олардың ерекшеліктерімен, басқа елдердің латын әліпбиіне көшу тәжірибесімен таныстырады, болашақ ұлт үшін қазақ тілінің латын әліпбиіне көшуінің маңыздылығын түсіндіреді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Жаңа әлеуметтік–экономикалық жағдайлардағы басқару қызметінің мәнін түсінуге ықпал етеді; басқару бағытындағы базалық ұғымдық аппаратпен таныстырады; білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие қызметін талдау, жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру процесінде кәсіпорындар мен ұйымдардың кәсіпкерлік қызметі ерекше рөл атқарады. Кәсіпкерлердің бастамасы, тәуекелі, білімі мен біліктілігі кәсіпорындардың (фирмалардың) әлеуметтік – экономикалық ресурстарын, Ұлттық экономика жүйесін ұйымдастыруды барынша тиімді пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық дағдылар
    Несиелер: 3

    Дисциплина направлена на знакомство с предметом, задачами, структурой педагогической психологии, с историей становления педагогической психологии; основными принципами и закономерностями взаимосвязи процессов обучения и развития. психолого-педагогических проблем обучения и воспитания; на раскрытие целенаправленное овладение будущими учителями начальных классов приемами педагогического взаимодействия субъектов образовательного процесса.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    Пән адамның әлеуметтік тәрбиесінің теориялық және практикалық негіздерін, адамның дамуына ортаның тәрбиелік әсерін, кіші мектеп жасындағы балалардың әлеуметтенуіне әлеуметтік факторлардың әсерін ашады. Әлеуметтік педагогика студенттердің болашақ кәсіби қызметінде тәрбиенің әдістері, тәсілдері, әлеуметтену үдерісіне әсер ететін факторлар туралы, оқытудың табыстылығына әсер ететін білімді қолдана білуін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 3

    Дисциплина направлена на знакомство с предметом, задачами, структурой педагогической психологии, с историей становления педагогической психологии; основными принципами и закономерностями взаимосвязи процессов обучения и развития. психолого-педагогических проблем обучения и воспитания; на раскрытие целенаправленное овладение будущими учителями начальных классов приемами педагогического взаимодействия субъектов образовательного процесса.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Этнопсихология
    Несиелер: 5

    Курс излагает систематический курс этнопсихологии. В нем предпринята попытка интеграции этнопсихологических подходов, существующих в разных науках – от психологии до культурантропологии Очерчиваются пути развития этнопсихологии, представлены классические и новейшие достижения ее основных школ и направлений в исследованиях личности, общения, регуляции социального поведения в контексте культуры. Детально проанализированы социально-психологические аспекты этнической идентичности, межэтнических отношений, адаптации в инокультурной среде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған қазақ (орыс) тілі 3
    Несиелер: 5

    Студенттер мамандықтары туралы тереңірек біліп, термин сөздермен жұмыс жасауға дайындалады. Ой-пікірлерін дұрыс жеткізе білуге, сөздік қорларын байытуға тырысады. Пән білім алушының болашақ маман ретінде кәсіби шеберліктерін мемлекеттік тілде меңгеруіне негіз болады. Пән кәсіби қазақ тіліндегі сөздерді сауатты оқуға, мәтіндерді мазмұндауға, сөйлеу тілін жаттықтыруға, техникалық тақырыптарды меңгеруге, сауатты жазуға дағдыландырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби ағылшын тілі 1
    Несиелер: 5

    Пән ағылшын тілінің грамматика курсын, кәсіби сипаттағы лексикалық материалдарды және кәсіби сипаттағы мәтіндерді қамтиды. Бұл пәнді оқыған студент болашақтағы кәсіби қызметінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасай алатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 4

    Дәстүрлі тәсіл және нәтижелерді инновациялық бағалау туралы мәліметтерді кеңейтеді; "критериалды бағалау технологиясы" ұғымының мәнін түсіндіреді; білім алушылардың уәждемесін арттыру құралы ретінде білім беру нәтижелерін бағалаудың критериалды тәсілін көрсетеді; құзыреттілік және жеке-бағытталған тәсіл логикасында критериалды бағалау технологиясын, білім беруді инновациялық дамытудың қазіргі кезеңінде оқушылардың білім сапасын бағалаудың объективтілігін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 3

    Курс знакомит студентов с основными особенностями научного стиля речи и письма, систематизирует знания о наиболее распространенных жанрах устного и письменного академического дискурса, формирует умения создания академических и научно-педагогических текстов.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Студенттер пәнді оқу барысында инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасы туралы түсінік алады; Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім беру саласындағы заңнамамен бекітілген құжаттар туралы, елдегі және шетелдегі инклюзивті білім беру мәселесі мен даму тарихы туралы баяндалады; мүгедектігі бар балалардың психологиялық-эмоционалды және психикалық дамуына ықпал ететін инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық жағдайлары, инклюзивті білім берудің әдістері меңгертіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепте психологиялық және педагогикалық қызмет көрсету
    Несиелер: 5

    Раскрывает психологическое сопровождение личностной и социальной адаптации детей и подростков в процессе обучения в школе, а также психологическое обеспечение индивидуализации и гуманизации педагогического процесса.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Отбасы және мектеп
    Несиелер: 5

    Дисциплина направлена на формиование системы знаний о работе с родителями в учебных заведениях разного типа; системы знаний об истории развития взглядов на семью с общекультурологических, религиозных и светских позиций; о типах семей, о внутрисемейных отношениях, конфликтах; формирование профессинальной направленности и социальной позиции в работе с родителями.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби ағылшын тілі 2
    Несиелер: 5

    Кәсіби-бағытталған шет тілді сөйлеуді қолдану дағдылары мен біліктерін жетілдіруге мүмкіндік береді; полимәдени және көптілді орта жағдайында әлеуметтік-мәдени, академиялық және кәсіби салаларда тиімді, өз бетінше қарым-қатынас жасау үшін коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ата-аналармен жұмыс жасаудың психологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Дисциплина направлена на формиование системы знаний о работе с родителями. Раскрывает психологическое сопровождение личностной и социальной адаптации детей и подростков в процессе обучения в школе, а также психологическое обеспечение индивидуализации и гуманизации педагогического процесса при работе с родителями.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Возрастная психология отрасль психологии, изучающая психологические изменения человека по мере взросления. Она состоит из трёх подотраслей: геронтопсихологии, детской психологии, пре- и перинатальной психологии

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дінтану
    Несиелер: 3

    Қазіргі қоғамның рухани мәдениеті жүйесіндегі діннің рөлін қалыптастыру, дін ұстанымдары мен тұжырымдамаларының, діни-философиялық ілімдердің ерекшеліктерін ашу, діннің шығу тегі мен эволюциясының мәселелерін, негізгі діни конфессиялардың діни ілімі мен дін тарихы мен ерекшелігін жариялау, қазіргі заманғы әлемдік және дәстүрлі емес діндерді ұйымдастыру, Қазіргі әлемдегі діннің өмір сүруі мен дамуының негізгі тенденциялары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика және психология концепциялары
    Несиелер: 5

    Дисциплина раскрывает у будущих специалистов сущность и принципы психолого-педагогических концепций, обеспечивающих эффективное решение широкого круга социально-личностных и профессиональных задач в сфере любой профессии.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогика тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы педагогика тарихы мазмұнын; Қазақстандағы педагогика тарихының даму кезеңдерін; Қазақстандағы педагогика тарихының даму ерекшеліктерін. меңгеру қажет: озық педагогикалық тәжірибелерді талдау; Қазақстандағы педагогиканың прогрессивті идеялары мен көзқарастарын қазіргі жағдайда пайдалану; педагогикалық теориялар мен тәжірибелерді әдебиеттерді зерттеу арқылы талдау. құзіреттілігі: оқу-тәрбие процесін тарихи принципті ескере отырып ұйымдастыру; өткен тәжірибе негізінде педагогикалық теориялар мен тәжірибелерді қолдануға даярлығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби стресстің психологиясы
    Несиелер: 5

    Дисциплина дает представление о способах организации современной образовательной среды на основе освоения курса Психология профессионального стресса. Профессиональный стресс представляет собой стресс, возникающий в процессе трудовой деятельности человека. Данный вид стресса имеет свои особенности, зависящие от рода деятельности, которой занимается человек, от профессии в целом

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мұғалімнің кәсіби бағдары
    Несиелер: 5

    Мұғалімнің жоғары кәсіби дайындығын, инновациялық ойлауды, өзін-өзі тануға, өзін-өзі дамытуға, коммуникативтік қабілеттерін, оқушылармен дұрыс қарым-қатынасты қалыптастыруға, олардың шығармашылық әлеуетін ашуға, білімнің жан-жақты дамуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жеке және топтық психотерапия негіздері
    Несиелер: 5

    Дисциплина призвана сформировать у обучаемых твердые знания в теоретических и методологических вопросах общей психотерапии, дать возможность использовать основные методы индивидуальной и групповой психотерапии для поддержания и восстановления оптимального психического здоровья.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстандағы психологиялық-педагогикалық ғылым
    Несиелер: 5

    Дисциплина раскрывает у будущих специалистов сущность и принципы психолого-педагогических концепций Психолого-педагогическая наука в Казахстане. Раскрывает основные категории, понятия, цели и задачи маркетинговой и психологической дятельности; способствует распознаванию типичных когнитивных искажений, иллюзии и суждений в социальной перцепции.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Салыстырмалы педагогика
    Несиелер: 5

    Сравнительная педагогика в широком смысле - это область педагогической науки, изучающая состояние, закономерности и тенденции развития образования в различных странах и регионах мира; выявляющая способы взаимообогащения национальных образовательных систем путём использования зарубежного опыта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби ағылшын тілі 3
    Несиелер: 5

    Таңдаған мамандықтары бойынша тілдің күрделі деңгейлері мен функциялары туралы білім береді; жүйелі мақсатты оқу үшін теориялық материалды, жаттығу жаттығуларын, кәсіптік терминдермен техникалық тақырыптарға жазбаша тапсырмаларды қамтиды; ағылшын тілінде сөйлеуді дамыту, дұрыс оқу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сказкотерапия
    Несиелер: 5

    Дисциплина дает представление о способах организации современной образовательной среды с помощью с4казкотерапии. Сказкотерапия – это метод, использующий форму для интеграции личности, развития творческих способностей, расширения сознания, совершенствования взаимодействия с окружающим миром.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлемдік педагогикалық мектептер
    Несиелер: 5

    Баяндалғанның маңызы әртүрлі елдерде қалыптасқан және таралған әлемдік педагогикалық мектептердің ерекшеліктеріне байланысты оны қарау кезінде ерекше сипатқа ие болады. Олар: "білім (оқу) мектебі", "Еңбек мектебі" және "өмір мектебі". Мектептің әр түрінің педагогикалық жүйесінің өзіндік ерекшеліктері бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқытылатын тіл теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіби құзыреттілік пен ағылшын тілін қалыптастыру аудармашылар даярлаудағы кәсіби пәндердің бірі ретінде лексикология курсында ұсынылған ағылшын тілінің сөздік құрамы туралы мәліметтерді жинақтайтын және жүйелендіретін теориялық негіздерді меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дифференциалды психология
    Несиелер: 5

    Дифференциалдық психология-әртүрліәлеуметтік, сыныптық, этникалық, жас және басқа топтар өкілдерінің психологиялық айырмашылықтарын, психологиялық көріністерінің типологиялық айырмашылықтарын зерттейтін психологиялық ғылымның бөлімі. Дифференциалдық психология жекеайырмашылықтардыжәнеолардыдиагностикалаудыңәртүрліәдістерінжүйелейді,сондай-ақбұлайырмашылықтардыәртүрлісалалардасандықбағалайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі инновациялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім беру инновацияларын басқару білім беру саласындағы инновацияларды меңгеру мен тарату барысында жаңа заманауи білім беру жүйесі адамның өмір бойы үздіксіз білім берудің ашық икемді дараландырылған білім құрушы ғаламдық жүйесі қалыптасады. Экономикалық инновациялардың білім беру саласындағы жаңа экономикалық тетіктер. Ұйымдастыру инновацияларын білім беру саласындағы жаңа ұйымдық құрылымдар мен институционалдық нысандар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру жүйелерін басқару
    Несиелер: 5

    Дисциплина управление персоналом – это практическая деятельность, которая направлена на обеспечение предприятия квалифицированным персоналом, способным качественно выполнять возложенные на него трудовые функции, и оптимальное использование кадрами.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Әр түрлі академиялық жұмыстарды (эссе, курстық жұмыстар, әдеби шығармаларды талдау және т.б.) жазу кезінде қолданылатын тілдік стильді ұсынады; барлық деңгейде тілді жетілдіруге, студенттерді ғылыми жұмысқа дайындауға, академиялық жазу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Aрттерапия практикумы
    Несиелер: 5

    Дисциплина формирует у студентов представление об искусстве как средстве психокоррекционного воздействия, играющим существенную роль в формировании художественной культуры у детей с отклонениями в развитии и оптимизации психического развития детей с отклонениями в развитии.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • С++ ортасында программалау
    Несиелер: 5

    Язык C++ представляет собой набор команд, которые говорят компьютеру, что необходимо сделать. Этот набор команд, обычно называется исходный код или просто код. Командами являются или «функции» или «ключевые слова». Ключевые слова(за.резервированные слова С/С++) являются основными строительными блоками языка

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық антропология
    Несиелер: 5

    Педагогикалық антропология тәрбие, білім беру және оқыту пәні ретінде адам туралы толық, тұтас, жүйелі түсінік туралы ғылым, бұл нақты білім беру жүйелерінің ықпалымен оның дамуы туралы білім жүйесі. Педагогикалық антропологияны адамның тарихи табиғаты, эволюциялық теория тұрғысынан тәрбиелеу мәселелері алады. Ол табиғи ғылымдардың, философияның, психологияның, теологияның, космологияның, өнертанудың адам қарауында деректерін синтездейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән білім берудегі қашықтықтан оқыту ұғымының ашылуына ықпал етеді, студенттердің қашықтықтан оқыту, e-Learning формаларын, әдістерін, әдістемелерін және технологияларын меңгеруіне бағытталған; Moodlе, Zoom, GooglClassroom көмегімен қашықтықтан білім беруде оқыту модельдерін қарастыру және оқытуды басқарудың автоматтандырылған жүйесін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі" пәні тәрбие жұмысының теориялық негіздерін, сондай-ақ тәрбие қызметінің әдістемелік аспектілерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық және психологиялық зерттеудің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Оқу-әдістемелік кешенде курстың негізгі мазмұны, семинарлық сабақтардың тақырыптары, студенттердің білімін тексеру үшін бақылаут апсырмалары, пәннің базалық ұғымдары берілген. Аталған құраушылар студенттерг епсихологиялық зерттеудің әдістемесі, теориясы мен әдістері бойынша білімді меңгеруге, сондай-ақ оларды меңгеру деңгейін бағалауға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологическая диагностика и обследование личности
    Несиелер: 5

    Дисциплина направлена на умение проводить психолого-педагогическую диагностику личности ; способность применять психолого-педагогические методы диагностики личности в процессе обучения и воспитания с целью исследования социального пространства личности и диагностике педагогической запущенности. Психолого-педагогическая диагностика – это оценочная практика, направленная на изучение индивидуально-психологических особенностей ученика и социально-психологических характеристик детского коллектива с целью оптимизации учебно-воспитательного процесса. ... Такие знания можно получить, если использовать методы диагностики

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық және психологиялық ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Методы педагогической психологии — группа исследовательских методов, применяемых в психологии педагогики, воспитания и обучения. Методы педагогической психологии как прикладной психологической науки принципиально не отличаются от методов общей психологии и других прикладных психологических дисциплин. Вместе с тем, специфической особенностью педагогической психологии является то, что в ней особое внимание уделяется разработке метода формирующего (обучающего) эксперимента, направленного на изучение содержания, структуры и становления понятий и умений (когнитивных, двигательных, контрольных и многих других), формируемых у учащих��я в процессе обучения

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы психология және педагогика негіздері
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлеріндегі балалардың психикалық даму заңдылықтарын қарастырады, даму мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік көмек көрсетудің мазмұнын, сипаты мен түрлерін анықтайды, онда негізгі мақсаты болашақ мұғалімдерді дамуында ауытқулары бар балаларды тәрбиелеу мен оқытуда психологиялық-педагогикалық тәсілдің ерекшелігін саналы түсінуге дайындау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұлғаның әлеуметтік-психологиялық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Пән тұлғаның әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін анықтау және өлшеу әдістерін ашады. Тұлғаның әлеуметтік-диагностикалық зерттеуін жүргізудің ерекшелігі мен негізгі кезеңдерімен таныстырады. Педагогика мен психологияда математикалық аппаратты қолдану дағдысын, тұлғаның қазіргі әлеуметтік-психологиялық диагностикасының практикалық әзірлемелері мен әдістемелік құралдарын сауатты қолдану құзыреттілігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәжірибелік психология және психодиагностика бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Эксперименталды психология және психодиагностика бойынша Практикум" пәні бакалавриатта базалық психологиялық білім беру құрылымындағы маңызды компонент болып табылады, себебі бакалаврларды кәсіби даярлаудың іргелі негіздерін олардың одан әрі мамандануына қарамастан береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқытушылардың кәсіптік педагогикалық мәдениетінің негіздері
    Несиелер: 5

    Дисциплина Основы профессиональной педагогической культуры преподавателей дает фундаментальные основы профессиональной подготовки бакалавров вне зависимости от их дальнейшей специализации.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұлғалық даму
    Несиелер: 5

    Тұлға мəселесін шешуде жəне кəсіби дамуына байланысты қазіргі психокоррекциялық технологяларын. Тұлғалық ерекшеліктерді психологиялық коррекциялау аймағындағы құзіреттіліккелесі сатыларда дамиды: - бағдарлану құзіреттілік сатысы; - технологиялық құзіреттілік сатысы; -аналитико-синтездік құзіреттілік сатысы; - эксперттік құзіреттілік сатысы; - орындау құзіреттік сатысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эксперименталды психология
    Несиелер: 4

    Эксперименталды психохология пəні психологиялық жоғары білім жүйесінде маңызды орынға ие. Бағдарламада практик психологтардың түрлі əлеуметтік жүйелерде, əсіресе педагогикалық міндеттер мен түрлі əрекеттерді (психологиялық кеңес беру, психологиялық коррекция жəне жеке тұлға психодиогностикасы) қолданылатын мекемелерде қажетті білім, шеберлік пен дағдыларды игеуді сөз етеді.Эксперименталды психология психологиялық зерттеулер жайлы психологиялық білімдер психолог əрекетінде өте маңызды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қызметкерлерді басқару
    Несиелер: 5

    Дисциплина управление персоналом – это практическая деятельность, которая направлена на обеспечение предприятия квалифицированным персоналом, способным качественно выполнять возложенные на него трудовые функции, и оптимальное использование кадрами.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Педагогикадағы және психологиядағы ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Педагогтердің мақсатқа бағытталған зерттеушілік қызметін жасау қажеттігі соңғы он жылда, яғни зерттеу міндеттері тек қана педагогтың құқығы ғана емес, сонымен қатар оның кәсіби міндеті екендігі қарала бастады. Зерттеушілік қызметі субъектінің ғылыми методологияға негізделген білім алу процесі кезінде жаңа, ғылыми білімді өз бойына сіңіруі деп қаралады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мұғалім қызметінің психологиялық-дидактикалық негіздері
    Несиелер: 4

    Пән болашақ мұғалімнің білім беру процесін жүзеге асыру үшін мұғалімге қажетті білім жиынтығын ашады; білім беру қызметін жобалаудың теориялық және әдіснамалық негіздері туралы түсінік береді; педагог-психологты Практикалық оқыту жүйесін жобалау және жүзеге асыру; оқушылардың оқудан тыс іс-әрекет жүйесі; тұтас жүйе ретінде оқу процесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сандық білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Дисциплина дает представление о способах организации современной образовательной среды, основанной на цифровых технологиях; раскрывает значимость цифровых образовательных ресурсов в современном обучении; направлена на овладение студентами принципов, методов, средств и инструментов проектирования и реализации ключевых компонентов цифровой образовательной среды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Психологиялық-педагогикалық қарым-қатынас негіздері
    Несиелер: 3

    Основы психолого-педагогического общения это профессиональное общение учителя с обучающимися во время учебно-воспитательного процесса, направленное на оптимизацию учебной деятельности и взаимоотношений между педагогом и учащимися внутри коллектива, формирование благоприятного психологического климата и характеризующееся определенными педагогическими функциями. Педагогическое общение является многоплановым процессом организации, развития взаимодействия и взаимопонимания, коммуникации между педагогами и детьми, определяемый целями и содержанием их деятельности.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жасөспірімдердің жеке басының психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 3

    Дисциплина направлена на умение проводить психолого-педагогическую диагностику личности ; способность применять психолого-педагогические методы диагностики личности в процессе обучения и воспитания с целью исследования социального пространства личности и диагностике педагогической запущенности. Психолого-педагогическая диагностика – это оценочная практика, направленная на изучение индивидуально-психологических особенностей ученика и социально-психологических характеристик детского коллектива с целью оптимизации учебно-воспитательного процесса. ... Такие знания можно получить, если использовать методы диагн��стики

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Психологиялық түзету және психотерапия бойынша практикум
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: тұлғаның мотивациялы қажеттілік сферасын және эмоционалды-еріктік, психодиагностикалық танымдық практикалық дағдыларды қалыптастыру, тұлға және жалпы психология облысында теориялық білімді қорытындылау. Психотерапия - кемшіліктерді психикалық дені сау адам психолог психологиясы немесе мінез-құлық түзету үшін пайдаланылады психологиялық әдістемелер жиынтығы. термин «түзету» «түзету» дегенді білдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON2

    сандық технологияларға негізделген заманауибілім беру ортасын ұйымдастыру тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру; психология және педагогиканың негізгі ұғымдары мен принциптерін түсінумен білім берудегі басқару процестерін уғыну, өскелең ұрпақты тәрбиелеу мен оқытудың жаңа философиясын түсінеді

  • Код ON4

    білім алушыларды кәсіптік-педагогикалық қызметтің мазмұнымен, жалпы мәдени, кәсіби құзыреттіліктерді және олардың құрамдастарын тиімді меңгеру әдістерімен таныстыру, педагог-психологтың заманауи бейнесін қалыптастыру.

  • Код ON3

    психология мен педагогика және білімберудегі басқару үрдістерінің негізгі ұғымдары мен принциптерін тұжырымдау, өскелең ұрпақты тәрбиелеу мен оқытудың жаңа философиясын түсінеді

  • Код ON6

    қашықтықтан оқытунысандары, әдістері, әдістемесі және технологиясы, e-Learning; MOODL, ZOOM, Googlе Classroom және оқытуды басқарудың автоматтандырылған жүйесі арқылы қашықтықтан білім беруде оқыту модельдерін пайдалану әдістемесіне ие; кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін психологиялық-педагогикалық пәндер саласында базалық білімге ие; кәсіби және жеке өсуге ұмтылады.

  • Код ON8

    арнайы психология мен педагогика негіздерін, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі жаңашылдарының озық тәжірибесінен бағыттар бойынша білім, білік, дағдыалады, өз білімін практикада бекітуге ұмтылады

  • Код ON7

    психологияның жалпы негіздерін, психикалық процестердің ауытқушылығын меңгеру, қазіргі психологиядағы тұлға ұғымынт үсіну ;психологтың педагогикалық мәдениеті мен этикасының негізгі компоненттері; оқу-тәрбие процесінің сипаттамалары мен жүйелерін білу

  • Код ON5

    болашақ педагог-психологтардың тарихи және әлеуметтік-мәдени құзыреттіліктерін, өз қызметі мен рефлексия нәтижелерін бағалауға қабілеттіліктерін қалыптастыру, теориялық негіздерді түсіну және кәсіби қызметте қолдану

  • Код ON9

    болашақ педагогтың кәсіби дайындығын болашақ мұғалім қызметінің психологиялық-дидактикалық негіздерін, педагогтың кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, педагогика және психология саласындағы болашақ маманның педагогикалық шеберлігі мен кәсіби этикасы мен мәдениетінің негіздерін қорытады.

  • Код ON1

    кәсіби сөйлеу жағдайларындағы нақты коммуникативтік міндеттерді лингвистикалық құралдармен шешу, өзінің кәсіби қызметінде терминдерді пайдалана отырып.

6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101-Педагогика және психология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B011 Педагогика және психология
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика и психология
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top