Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Педагогика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: педагогикалық ғылымның теориялық негіздері мен практикаға бағытталған аспектілерін меңгеру арқылы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерін түсіндіруге; педагогиканың негізгі ұғымдарын жүйелеуге; білім беру процесіне қатысушылармен өзара іс-қимылдың нысандарын, әдістері мен құралдарын қолдануға; білім беру процесін жобалауға; оқытудың, дамудың, тәрбиенің заңдылықтары мен қағидаттарын ескере отырып, кәсіби қызметті жоспарлауға қабілетті болады; қазіргі қоғамдағы педагогикалық мамандықтың әлеуметтік рөлін бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    The purpose of the discipline: formation of a system of scientific ideas and professional competence in the implementation of an inclusive education model As a result of mastering the course, students will be able to: determine the ways of formation of inclusive education and its possible modifications to ensure the quality of education; provide psychological and pedagogical support for students with disabilities; design the activities of subjects of pedagogical interaction in the process of inclusive education; develop recommendations on the implementation of inclusive education.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру психологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психологиялық құзыреттілік негіздерін қалыптастыру, оқыту мен тәрбиелеу процесінде тұлғаның психологиялық ерекшеліктері мен даму заңдылықтарын білу. Студенттердің қолайлы білім беру ортасын құру қабілетін, оқу-тәрбие процесін психологиялық қамтамасыз етуді қалыптастырудың психологиялық принциптерін қалыптастыру; психологияның білім беру жүйесіндегі орнын және оқу процесін психологиялық қамтамасыз етуді бағалау; білім берудегі психопрофилактика және тәрбиелік іс-шаралар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Педагогикалық іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы туралы білімдерді студенттердің бойына сіңіруін қамтамасыз ете отырып, негізгі педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: әлеуметтік мақсатты түсіндіре алады және педагогикалық мамандықтың ерекшеліктері; Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытудың басым бағыттарын талдау; кәсіби этика нормаларына сәйкес кәсіби қарым-қатынасты жобалау; мұғалімнің кәсіби маңызды жеке қасиеттерін талдау; қазіргі әлімдегі білім берудің әлеуметтік-экономикалық маңыздылығын дәлелдеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы, мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау және нығайту негіздері туралы білімдерін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: мектеп оқушыларының денесінің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарын сипаттай алады; жүйке, сенсорлық, эндокриндік, жүрек-тамыр жүйесі дамуының жас ерекшеліктерін анықтау; балалар арасында жиі кездесетін патология түрлерін анықтау және олардың алдын алу бойынша жобалау жұмыстарын жүргізу; мектеп оқушыларын салауатты өмір салты ережелерімен таныстыру технологияларын ұсыну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мектептің, сондай-ақ білім беру мекемесінің интегралды педагогикалық процесін басқаруда кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: басқару функцияларының белгілерін анықтауды; мұғалімнің басқару іс-әрекетінің ерекшеліктерін түсіндіру; педагогикалық процесті жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау дағдыларын көрсету; педагогикалық процесті және білім беру мекемесін басқару әдістерін жүйелеу; білім беру жүйесінің сапасын арттырудағы педагогикалық менеджменттің рөлін бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – әлеуметтік-педагогикалық қызмет саласындағы кәсіби міндеттерді шешуге дайындықты қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: әлеуметтік педагогиканың негізгі ұғымдарын анықтау және сипаттау; әлеуметтік және тәрбиелік іс-әрекеттің ерекшеліктерін түсіндіру; әлеуметтендірудің әлеуметтік-педагогикалық механизмдерінің принциптеріне сәйкес әлеуметтік дамудың әдістері мен формаларын қолдану; әлеуметтік даму кезеңдері бойынша әлеуметтенудің әдістері мен формаларын саралау; жеке тұлғаны әлеуметтендірудегі әлеуметтік-педагогикалық қызметтің маңыздылығын дәлелдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 5

    Мақсаты – болашақ ұстаздың тұлғасын рухани-адамгершілік жағынан өзгертуге, оның ішкі мүмкіндіктерін ашуға үлес қосу. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: «Өзін-өзі тану» адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының теориялық және әдістемелік негіздерін түсіндіре алады; Бағдарлама идеяларын мектептің тұтас педагогикалық процесіне кіріктіру тәжірибесін талдау; адамгершілік-рухани тәрбие идеяларына сәйкес оқу-тәрбие жұмысын жүргізу; «Өзін-өзі тану» адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының идеяларын мектептегі білім мазмұнын кіріктіру; өзін-өзі тану және өзін-өзі жетілдіру әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: арнайы педагогиканың ғылыми білімдерін қарастыру және жеке тұлғаның, оның ішінде ерекше қабілеті бар балалардың әлеуметтенуіне әсер ететін адамның психологиялық процестерінің, күйлерінің, қасиеттерінің, бейімділіктерінің қалыптасу және даму заңдылықтарын зерттеу қажеттіліктер. Пән арнайы педагогиканың теориялық негіздерін, дамуында ауытқуы бар балалардың әртүрлі категорияларының ерекшеліктерін және олардың себептерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың когнитивтік және функционалдық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: бағалау қызметінің функциялары мен құрылымын анықтау; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып бағалау әдістерін қолдану; критериалды бағалауды ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздеріне талдау жасау; оқушыларды объективті бағалау үшін рубрикаторларды әзірлеу және қолдану; педагогикалық процесте критериалды бағалаудың тәртібін құрастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әлеуметтік-психологиялық құзыреттілік негіздерін қалыптастыру, тұлғааралық және топтық қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктеріне тұтас көзқарас. Курс әлеуметтік-психологиялық білімдер мен әлеуметтік-психологиялық дағдыларды қолдану арқылы кәсіби жағдайларды түсіндіру қабілетін дамытуға бағытталған. Жеке адамның, шағын және үлкен топтардың әлеуметтік мінез-құлық үлгілері зерттеледі; тұлғаның әлеуметтік бейімделуі, әлеуметтік психология теориялары, әлеуметтік таным, көзқарастар /құндылықтар/ аттитюттер

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді білім беру процесінің мәні, оның формалары мен әдістері туралы біліммен қаруландыру, сонымен қатар қазіргі заманғы білім беру тұжырымдамаларымен және үлгілерімен таныстыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: оқу процесін ұйымдастырудың негізгі әдістерін, құралдарын және формаларын анықтауды; тәрбие процесінің заңдылықтары мен принциптерін талдау; оқу әрекетінің нәтижелерін жобалау, жоспарлау, ұйымдастыру және диагностикалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – педагогикалық қызметте этнопедагогикалық білім мен тәрбие әдістерін қолдана білу қабілетін қалыптастыру. Балаларды этнотәрбиелеудің әдет-ғұрыптары мен дәстүрлері, этнопедагогика негіздері, ұлтаралық қарым-қатынас ортасындағы мінез-құлықтың этикалық нормалары, тәрбиенің идеалды этникалық бейнелері, құндылық көзқарастары, халықтық педагогиканың әдіс-тәсілдері зерттеледі; этно, көпмәдениетті, көпмәдениетті білім беру, толеранттылық тәрбиесінің негізі мен этносаралық қарым-қатынас мәдениеті ұғымдарын салыстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім берудегі тьютор
    Несиелер: 5

    Мақсаты: инклюзивті білім беруді жүзеге асыру жағдайында тьютордың психологиялық-педагогикалық іс-әрекетінің құзыреттіліктерін қалыптастыру Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: оқыту жүйесіндегі репетитордың функциялары мен міндеттерін анықтай алады. инклюзивті білім беру тәжірибесі; ЕҚ бар студенттердің танымдық қабілеттерін дамытудың тиімді әдістерін қолдану; ЕҚ бар балаларға репетиторлық қолдауды ұйымдастыру кезеңдерін имитациялау; ЕҚ бар баланы білім беру мекемесінің оқу-әлеуметтік ортасына сәтті қосу үшін жағдайды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Практикалық психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: практикалық психологияның негізгі, іргелі ережелері саласындағы кәсіби құзыреттілік негіздерін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: практикалық психологияның әдістері мен технологияларын сипаттай алады; практикалық кеңес беру және психодиагностикалық іс-әрекеттердің ерекшеліктерін түсіндіру; әртүрлі жастағы балалардың дамуын, қарым-қатынасын, іс-әрекетін диагностикалау әдістерін қолдану; әртүрлі жастағы балалардың дамуын, қарым-қатынасын, іс-әрекетін диагностикалау нәтижелерін талдау; диагностикалық, кеңес беру және түзету процедураларын әзірлеу және жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: орта кәсіптік оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: орта арнаулы оқу орындарында педагогиканы ұйымдастыруды, басқаруды, оқу жетістіктерін бағалауды; озық инновациялық тәжірибені өз бетінше талдау, жалпылау, тарату; педагогиканы оқыту саласындағы білім мен тәжірибені жүйелеу, әдістемелік принциптерге негізделген сабақтарды жобалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жасерекшелік педагогикасы және психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: оқу-тәрбие процесінің субъектісі ретінде адамның психикалық дамуының заңдылықтары және олардың әртүрлі жас кезеңдеріндегі көріну ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: психиканың даму заңдылықтарын, қозғаушы күштері мен механизмдерін түсіндіре алады; оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық заңдылықтарына талдау жасау; мектеп оқушыларының мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық ықпал етуді ұйымдастыру; мектеп оқушыларының жас ерекшеліктерін білу негізінде педагогикалық іс-әрекетті модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагогикалық техника және шеберлік
    Несиелер: 5

    Мақсаты - педагогикалық шеберлік пен техниканың негіздерін, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлерінің тиімділігін арттыру және оңтайландырудың кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Қалыптасатын қабілеттер: педагогикалық шеберліктің құрылымдық элементтерін, тұлғаның гуманистік бағыттылығын, педагогикалық құндылықтарды, кәсіби білім мен техниканы дамыту; оқушыларды ынталандыру, білім алушылардың оқу танымы, оқудан тыс іс-әрекет процесінде белсенді танымдық, дамып келе жатқан іс-әрекетін ынталандыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақстан және әлемдік психологиялық-педагогикалық ойлар тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әлемде және Қазақстанда педагогикалық және психологиялық идеялардың пайда болуы мен дамуының тарихи процесі туралы жан-жақты және жүйелі білімді қалыптастыру Студенттердің курсты меңгеру нәтижелері: - психологиялық және педагогикалық ғылымның тұтас қалыптасуының негізгі кезеңдері мен бағыттарын сипаттау;; -әлемде және ҚР-да ғылымдарды ілгерілетуге ықпал еткен тұжырымдамалық психологиялық-педагогикалық идеяларды түсіндіру; - ғылым дамуының прогрессивті және консервативті, оң және теріс үрдістерін талдау; - әлемдегі және Қазақстандағы педагогика мен психологияның даму тенденцияларын болжау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Scientific Writing
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазақ/орыс/шет тілдерінде ғылыми жазу саласында мәтіндік құзыреттіліктерді дамыту. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: ғылыми мақала мәтінінің тілдік аспектілері мен құрылымдық-мазмұндық ерекшеліктерін түсіндіру; ғылыми ақпаратты талдау; ғылыми мәтін құру әдістерін қолдану, түпнұсқалыққа жету үшін аударма стратегияларын қолдану; ғылыми стильдің тілдік нормалары мен нормаларын ескере отырып, жазбаша сөйлеуді қалыптастыру; әртүрлі жанрдағы авторлық ғылыми мәтіндерді жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі диагностика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беру субъектілерінің жеке психологиялық ерекшеліктерін диагностикалау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: білім беру ортасының психологиялық-педагогикалық диагностикасының ерекшеліктерін түсіндіре алады; психодиагностикалық міндеттерді шешу кезеңдерін бөліп көрсету және сипаттау; балалардың мүмкіндіктерін, қызығушылықтарын, қабілеттері мен бейімділігін анықтау үшін ғылыми негізделген диагностикалық әдістерді қолдану; деректерді жинауды, өңдеуді және оларды түсіндіруді ұйымдастыру технологияларын қолдану; жобалау және диагностикалық жұмыстарды жүргізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі заманғы жаратылыстану концепциясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың жаратылыстану дүниетанымын және зерттеушілік құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: қазіргі жаратылыстану және диалектикалық дүниетанымның заңдылықтарына мінездеме беру; жаратылыстану және гуманитарлық мәдениеттердің ерекшеліктерін және олардың өзара байланысын түсіндіру; дүниенің жаратылыстану-ғылыми суретін модельдеу принциптерін анықтау; жаратылыстанудың рационалды-логикалық әдістерін қолдану; жаратылыстану білімінің мазмұнын жобалау; жаратылыстанудың әлеуметтік рөлін және жаратылыстану-ғылыми және гуманитарлық мәдениеттердің белсенді әрекеттесуін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Отбасылық кеңес беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: отбасылық қарым-қатынас психологиясы және отбасылық кеңес беру саласында кәсіби және жеке қасиеттерді дамыту Студенттердің курсты меңгеру нәтижелері: - отбасымен консультативтік әңгімелесудің принциптерін, негізгі параметрлері мен құрылымын сипаттау; - отбасылық қатынастарды зерттеу және түзету әдістері мен әдістерін қолдану; - отбасы мен оның жеке мүшелерінің психологиялық мәселелерін оның дамуының әртүрлі кезеңдерінде және әртүрлі мәселелер бойынша талдау; - отбасылық қарым-қатынас консультациясының мазмұнын жоспарлау және құрастыру; - отбасылық жағдайдың дамуын болжау және психологиялық-педагогикалық көмекті жобалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі кеңес беру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: білім берудегі психологиялық-педагогикалық кеңес берудің негізгі білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: әртүрлі типтегі білім беру ортасындағы психологиялық-педагогикалық кеңес берудің ерекшеліктерін түсіндіре алады; кеңес берудің қойылған мақсаттарына сәйкес келетін әдістемелік құралдарды таңдау және қолдану; білім беру саласындағы консалтингтің заманауи тенденциялары мен үлгілерін талдау; оқу процесін оңтайландыру бойынша психологиялық-педагогикалық кеңес беруді жобалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектепте және колледжде қашықтықтан оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Мектептер мен колледждерде қашықтықтан оқытуды қолдану үшін болашақ мұғалімдердің цифрлық сауаттылығын қалыптастыру, қарапайым цифрлық білім беру орталықтарын құру. Курс цифрлық дидактика мен бағдарламаланған оқытуды, қашықтықтан оқыту тұжырымдамаларын, мектепте, колледжде ҚО үшін цифрлық білім беру ресурстарын талдау және таңдауды зерттеуге бағытталған; онлайн сабақтарды/сабақтарды, үй тапсырмаларының форматтарын және ата-аналармен қарым-қатынасты жобалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Когнитивті психология және педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: когнитивтік психология және педагогика саласында теориялық және эмпирикалық білімді қалыптастыру; оқытуда когнитивтік техниканы қолдану білігін қалыптастыру Студенттердің курсты меңгеру нәтижелері: - танымдық іс-әрекеттің психологиялық және психофизиологиялық механизмдерін түсіндіру; - зияткерлік қабілеттерін диагностикалау және өлшеу әдістерін қолдану; - оқыту мәселелерін шешуде когнитивті психология мен педагогиканың мүмкіндіктерін талдау; - когнитивті процестердің даму және жұмыс істеу динамикасын болжау; - оқушылардың интеллектуалды дамуындағы когнитивті педагогикалық технологиялардың рөлін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Нейрофизиология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жүйке жүйесінің қызмет етуінің негізгі принциптері мен заңдылықтары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: адамның жоғары жүйке қызметінің физиологиясының қазіргі мәселелері мен жетістіктерін түсіндіре алады; функционалдық диагностика және дене жағдайын түзету әдістерін қолдану; шартты рефлекторлық белсенділіктің ерекшеліктерін және мінез-құлықтың физиологиялық механизмдерін талдау; балалардың жүйке жүйесінің құрылымдық және жас ерекшеліктерін және олардың дамуына әсерін анықтау; нейрофизиология мен психо-педагогикалық ғылымдардың байланысын дәлелдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дін және білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жалпы адамзаттық құндылықтарға қайшы келмейтін діни постулаттарға құндылық-семантикалық қатынасты дамыту қабілетін қалыптастыру; білім беру жүйесі ұйымдарындағы дін туралы білімнің орны және оларды оқыту формасы туралы сұрақтарды ашу; білім мен діннің арақатынасының құқықтық негіздерін түсіндіру. Пән білім мен діннің байланысы, білім беру ұйымдарындағы балаларға діни тәрбие беру мәселесін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психологиялық-педагогикалық конфликтология негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің шиеленісті жағдайлардың пайда болуын қадағалау қабілеттерін қалыптастыру, педагогикалық және әлеуметтік ортадағы конфликттік жағдайлардың алдын алу және шешу әдістерімен, әдістерімен қаруландыру. Пән білім беру жүйесіндегі қақтығыстарды басқарудың теориялық және әдістемелік негіздерін, психологиялық-педагогикалық үдерістегі конфликттік жағдайлардың алдын алу және шешу әдістерін, әдістерін, әр түрлі жүйелердегі тұлғааралық қақтығыстардың себептерін, түрлерін зерттеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ынтымақтастық педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: көпдеңгейлі және көпсубъектілік өзара әрекеттесу саласы ретінде қазіргі білім беру туралы түсінік қалыптастыру. Нәтижесінде студент: кәсіптік-педагогикалық өзара әрекеттестік және ынтымақтастық процестерінің негізгі заңдылықтарын, принциптерін және ерекшеліктерін түсіндіре алады; педагогикалық өзара әрекетті ізгілендірудің жолдары мен бағыттарын талдау; педагогикалық өзара әрекеттесу әдістерін қолдану; әртүрлі әлеуметтік желілерде және параметрлерде өзара әрекеттесу және бірлесіп жұмыс істеу; бірлесіп оқыту технологияларын құрастыру және енгізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Инклюзивтік білім беруде ЕБҚ бар оқушыларды сүйемелдеу бойынша тьютор қызметіндегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ЕҚ бар студенттерге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуде тьютордың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау алгоритмін түсіндіре алады; білім беру процесінде студенттерді психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етудің мазмұны мен әдістерін анықтау; ЕҚ бар студенттермен жұмыс істеуде инновациялық түзету, дамыту және оңалту технологияларын қолдану; ЕҚ бар студенттердің дамуының психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жеке бағдарламаларды әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: орта кәсіптік оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: психологияны оқытудың принциптерін, формаларын, әдістерін сипаттай алады; психология бөлімдерін оқытудың ерекшеліктерін түсіндіру; психологиядағы оқу процесін имитациялау; оқу нәтижелерін диагностикалау; психологияны оқытудағы білім беру технологияларын талдау психология бойынша білім беру мазмұнын құрылымдау; оқытудағы әдістемелік құзіреттіліктің рөлін бағалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Салыстырмалы педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: халықаралық контексте әртүрлі білім беру мәселелерін салыстырмалы талдау мен шешуді қамтамасыз ететін мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: әртүрлі елдердегі білім берудің даму ерекшеліктері мен заңдылықтарын сипаттай алады; білім беру үлгілері мен ұлттық білім беру жүйесінің ерекшеліктерін түсіндіру; әртүрлі білім беру жүйелерін салыстырмалы талдау әдістерін қолдану; әртүрлі елдердегі оқыту мен білім беру тәжірибесін жалпылау, өзара әрекеттесудегі оң үрдістерді көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шағын жинақталған мектептегі педагог-психолог
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Шағын жинақты мектептегі педагог-психологтың практикалық іс-әрекетінің қабілеттерін қалыптастыру. Нәтижесінде студенттер: педагог-психолог жұмысының әдістерін қолдануды; ШЖМ қарапайым құжаттарын рәсімдеу; мектептегі педагог-психологтың қызметін басқару, ұйымдастыру. Негізгі аспектілері: шағын жинақты мектептердің қалыптасу, даму тарихы; қазіргі заманғы тенденциялар, ШЖМ қызметін ұйымдастыруды басқарудың ерекшеліктері мен дамуының салыстырмалы талдауы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Білім беруде педагогикалық технологияларды қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Негізгі аспектілері: педагогикалық технологиялардың негіздері; сыни тұрғыдан ойлау технологияларын, ИКТ, ТРИЗ, эвристикалық технологияларды қолдану; педагогикалық өзара әрекетті ұйымдастыру технологиялары. Курсты оқу барысында студенттердің қабілеттерін қалыптастыру: қазіргі педагогикалық технологиялардың ерекшеліктерін сипаттау; қазіргі педагогикалық технологиялардың мәні мен ерекшелігін; білім беру технологияларын қолданудың тиімділігін бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психологиялық-педагогикалық коррекция
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – балалар мен жеткіншектерге көрсетілетін түзету-дамыту көмектерінің жүйесін және диагностикалық-түзету жұмыстарының кезеңдерін, тұлғаның эмоционалды-ерікті саласын топтық түзету әдістерін сипаттау, топтық жұмыс бағдарламасын және жеке педагогикалық-психологиялық түзету бағдарламасын талдау және өңдеу қабілеттерін қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында түрлі контингенттегі балалармен (кіші, орта, жоғарғы) жұмыс істеуде маман іс-әрекетінің түзетушілік блогы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Эксперименталды психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: психологиядағы эмпирикалық, атап айтқанда эксперименттік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу туралы негізгі білімді қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: психологиялық экспериментті жоспарлау мен жүргізудің теориялық негіздерін түсіндіре алады; шағын психологиялық экспериментті ұйымдастыру және өткізу, оның нәтижелерін өңдеу және талдау; Экспериментті өз бетінше құрастыру және өткізу дағдыларын көрсету; іздестіру эксперименттік жұмыстарды жобалау және жүргізу

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дарынды балалар педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: дарынды балалар педагогикасының теориялық негіздері, орта білім беру ұйымдарында дарынды балалармен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық негіздері туралы білімдерін қалыптастыру. Негізгі аспектілері: дарындылықтың түрлері мен түрлері; дарынды балалар педагогикасының теориялық негіздерін; дарынды балалардың жас ерекшеліктері; дарынды балалармен жұмыс істеу әдістері; дарынды балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сенсорлық депривация және білім беру ортасын моделдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Студенттердің сенсорлық депривациясын ескере отырып, білім беру ортасын имитациялау қабілетін қалыптастыру, оның жеке тұлғаның өзін-өзі дамытуға, қиын эмоционалдық күйлерді жеңуіне арналған әдіс-тәжірибелерін қолдану. инклюзиядағы, тұйық кеңістіктегі ілеспе сенсорлық депривация принциптерін зерттеу; сенсорлық депривация ақауының орнын толтыру жолдарын әзірлеу; балалардағы сенсорлық депривацияны диагностикалау және түзету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектеп және отбасының өзара әрекетінің психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: педагог-психологтың ата-аналармен психологиялық-педагогикалық қызметінің негіздерімен, педагог-психологтың отбасымен және білім беру ұйымдарының педагогикалық ұжымымен жұмысының негізгі технологияларымен және әдістерімен таныстыру. Пән келесі аспектілерді зерттейді: қоғам дамуының қазіргі кезеңіндегі отбасы тәрбиесінің ерекшеліктері; отбасы мен мектептің өзара әрекеттесуінің дамуының негізгі кезеңдері; отбасы мен мектептің өзара әрекеттесуінің психологиялық-педагогикалық диагностикасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ғылыми-зерттеу қызметі саласында кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: ғылыми зерттеудің түрлері мен әдістерін анықтау және сипаттау; психологиялық-педагогикалық зерттеулердің ерекшеліктерін түсіндіру; оқу орындарында эксперименттік іздестіру және эксперименттік жұмыстарды жүргізуге; ғылым ғылымының әдіснамасын білуге негізделген зерттеулерді жобалау; психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижелері бойынша ұсыныстар әзірлеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беру саласындағы жобалаудың, модельдеудің нормативтік-құқықтық негіздерін түсіну қабілетін қалыптастыру, жобаларды әзірлеу тәжірибесін талдау, әлеуметтік және әлеуметтік-педагогикалық жобаларды әзірлеудің қажетті деңгейін қамтамасыз ету, жобаны негіздеу. Жобаны әзірлеу тұжырымдамасы, жобалардың нәтижелерін әзірлеу, рәсімдеу. Пән оқыту саласындағы жобалау мен модельдеудің теориялық негіздерін қарастыруға бағытталған теориялық курс болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • ЕБҚ бар адамдардың кәсіби өзін-өзі анықтауындағы тьютор қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ерекше қажеттіліктері бар тұлғалардың кәсіптік бағдар беру және кәсіби өзін-өзі анықтау жұмыстарын ұйымдастыруда студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Пән студенттерге кәсіптік бағдар берудің жалпы жүйесіндегі ерекше қажеттіліктері бар тұлғаларды кәсіптік бағдарлаудың ерекшеліктерін, ерекше қажеттіліктері бар студенттердің кәсіби өзін-өзі анықтауының негізгі психологиялық-педагогикалық диагностикалық әдістерін және кәсіптік бағдар берудің ерекшеліктерін қарастырады. Ерекше қажеттіліктері бар студенттердің өзін-өзі анықтауы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: оқу процесін тиімді ұйымдастыру механизмдері туралы психологиялық-педагогикалық білімдерді интеграциялау және жүйелеу. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен технологиясын түсіндіру; оқыту мен тәрбиелеу процестерінің психологиялық заңдылықтарын талдау; оқу-педагогикалық өзара әрекеттесу мен ынтымақтастық ерекшеліктерін анықтау; білім беру ұйымында психологиялық әсер ету және психопрофилактика әдістерін қолдану; оқыту мен оқу теорияларына негізделген дәлелдер келтіру және қорғау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мектеп оқушыларының рухани-адамгершілік тәрбиесін ұйымдастырудың ерекшеліктері, заңдылықтары мен мазмұны туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: рухани-адамгершілік тәрбиенің теориялық және әдістемелік негіздерін түсіндіру; жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды сипаттау; рухани-адамгершілік тәрбиені ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін білім беру ресурстарын талдау; студенттерге рухани-адамгершілік тәрбие беру мәселелерін шешу үшін педагогикалық диагностика әдістерін қолдану; оқушы тұлғасын үйлесімді рухани-адамгершілік дамыту бағдарламасын құрастыру және жүзеге асыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • ЕБҚ бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бойынша тьютордың қызметі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ЕҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: ЕҚ бар студенттерге тьюторлық қолдау көрсету принциптерін, нысандарын және бағыттарын талдау; ЕҚ бар студенттердің оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету әдістерін қолдану; ЕҚ бар балаларға репетиторлық қолдауды ұйымдастыру кезеңдерін имитациялау; ЕҚ бар баланы білім беру мекемесінің оқу-әлеуметтік ортасына сәтті қосу үшін жағдайды ұйымдастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • XX-XXI ғ. білім беру теориялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Студенттердің ХХ-ХХІ ғасырлардағы қазіргі білім беру теорияларын түсіну, талдау және қолдана білу қабілетін қалыптастыру. Нәтижесінде: педагогикалық жағдаяттарды талдау, бағалау, педагогикалық концепциялар, теориялар, постклассикалық емес әдіснаманың ерекшеліктері тұрғысынан педагогикалық мәселелерді түсіндіру қабілеттері қалыптасады. Негізгі аспектілері: ХХ-ХХІ ғасырлардағы педагогикалық теориялар; білім берудің философиялық, психологиялық және әлеуметтік тұжырымдамалары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орта мектептегі оқу бағдарламалары мен жаңа стандарттар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерде орта мектептегі жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары туралы білім қалыптастыру. Пән ғылыми-методологияның теориялық курсын қалыптастыратын көзқарастары білдіреді. Пән жалпы білім берудің мемлекеттік стандарттарын, ережелерді, негізгі білім беру бағдарламаларының мазмұнына қойылатын талаптарды, жалпы орта білім беретін мектептерде білім беру үдерісін құқықтық-мазмұндық қамтамасыз етудің негізгі талаптарын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON7

    Оқыту және тәрбиелеу әдістерін қолданудың тиімділігін талдау; білім беру стратегиялары мен технологияларын әзірлеу және жетілдіру; білім беру ұйымындағы инновациялық процестерді психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламаларын жобалау және іске асыру, педагогтармен бірлесіп нақты білім алушының ерекшеліктері мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, жеке білім беру маршрутын әзірлеу

  • Код ON11

    Кәсіби міндеттерді шешуде шығармашылық тәсілді қолдану; креативті тұлғаны дамыту заңдарын білуге негізделген қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық технологияларды қолдану; стандартты емес оқу-практикалық міндеттерді қою және шешу; білім алушылардың жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, жеке-бағдарланған креативті білім беру бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру

  • Код ON3

    Білім беру мекемелеріндегі педагогикалық процесті талдау және бағалау; білім беру ортасын жобалау бойынша ұсынымдар әзірлеу; білім алушыларды тәрбиелеу және әлеуметтендіру бойынша жұмысты ұйымдастыру; педагогикалық және әкімшілік қызметкерлердің, білім алушылардың ата-аналарының психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін дамытуға бағытталған білім беру бағдарламаларын іске асыру

  • Код ON5

    Білім беру процесінің барлық субъектілерінің тиімді өзара іс-қимылын ұйымдастыру тәсілдерін айқындау; жеке және топтық консультация беру әдістерін қолдану; Оқыту, тәрбиелеу және дамытудың психологиялық-педагогикалық проблемалары бойынша консультациялар өткізу; дамыту және түзету жұмыстарының жолдарын ұсыну; білім алушыларға өзін-өзі тану және өзін-өзі тәрбиелеу, кәсіптік өзін-өзі айқындау мәселелері бойынша консультация беру

  • Код ON9

    Білім беру саласында шағын-зерттеулер жүргізу; зерттеу және кәсіби міндеттерді шешу кезінде эксперименттік және теориялық зерттеу әдістерін қолдану; психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін қорытындылау және оларды практикалық қолдану бойынша ұсынымдар әзірлеу

  • Код ON12

    Өзінің кәсіби-жеке қасиеттерін талдау; педагогикалық процесс субъектілерімен сәтті қарым-қатынас жасау; өзінің кәсіби іс-әрекетінің тәсілдері мен нәтижелерін рефлексиялауды жүзеге асыру; сыни ойлауды меңгеру; кәсіби және жеке өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру бағдарламасын әзірлеу және іске асыру

  • Код ON6

    Балалар мен жасөспірімдердің анатомиялық-физиологиялық, психологиялық дамуының ерекшеліктерін түсіндіру; білім алушылардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерін жобалау; оқыту және тәрбиелеу процесінде білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған психопрофилактикалық жұмыс жүргізу

  • Код ON2

    Педагогика мен психологияның теориялық-әдіснамалық негіздерін түсіндіру; педагогика мен психологияның негізгі категориялары мен түсініктерін жүйелеу; өмірдің әртүрлі салаларында психологиялық-педагогикалық білімнің функциялары мен қолдану аясын талдау; психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерін қолдану; Психология және педагогика саласындағы зерттеу және практикалық міндеттерді сауатты қою және шешу

  • Код ON8

    Негізгі жалпы білім беру бағдарламасын меңгеру нәтижелеріне мониторинг жүргізу; білім беру сапасын бағалаудың әртүрлі әдістемелерін таңдау және қолдану; білім беру ортасының параметрлерін, оның ішінде оның қауіпсіздігі мен жайлылығын психологиялық бағалауды жүзеге асыру; білім беру мекемесі мен педагогикалық ұжымды басқару процесін жобалау

  • Код ON10

    Әр түрлі жағдайларда, оның ішінде баланың девиантты мінез-құлқының алдын алу және түзету бойынша білім беру мекемесінің отбасымен өзара іс-қимылын жобалау; білім алушылардың жас және психофизикалық ерекшеліктеріне сәйкес білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің оңтайлы технологияларын әзірлеу және ұсыну

  • Код ON1

    Білім берудің жалпыадамзаттық құндылық, әлеуметтік-мәдени феномен және педагогикалық процесс ретіндегі маңызын анықтау және түсіндіру; білім беру мен педагогикалық ойдың даму кезеңдерін талдау; қазіргі білім берудің даму перспективаларын жобалау; білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттардың талаптарын түсіндіру

  • Код ON4

    Психологиялық-педагогикалық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру, нәтижелерін диагностикалау және болжау; педагогикалық процесс субъектілерінің өзара іс-қимыл тәсілдерін талдау; әртүрлі жастағы балалардың дамуы мен әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін психологиялық-педагогикалық диагностикалау әдістерін қолдану; Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды педагогикалық қолдау үшін бейімделген білім беру технологияларын әзірлеу

6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101-Педагогика және психология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B011 Педагогика және психология
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top