Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Құқық салалары. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникацияның құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық қарым-қатынас саласындағы заманауи инновациялық процестер. Кредиттік оқыту технологиясының негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Білім берудің заманауи жүйесінің ғылыми негіздемесі. Әлеуметтік және мәдени құндылықтарды жинақтау мен сақтаудағы білімнің рөлі. Педагогиканың әдіснамалық негіздері, зерттеу әдістері. Тұтас педагогикалық процестің мәні, құрылымы, функциялары және оны жүзеге асыру технологиясы.Оқытудың мәні. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары. Педагог кадрларын даярлау, мұғалімнің жеке қасиеттерін, кәсіби құзыреттілігін, шеберлігін қалыптастыру жолдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология негіздері
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылымның негізгі түсініктері мен қазіргі мәселелері. Психологияның қалыптасу кезеңдері. Психологиядағы міндеттер мен әдістер. Психика, сана және өзін-өзі тану. Жоғары психикалық функциялар. Психикалық танымдық процестер. Адамның мінез-құлқы мен психикасын реттеудегі психикалық күйлердің рөлі. Жеке типологиялық қасиеттер мен категориялар: бағдарлау, темперамент, мінез, қабілет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Даму психологиясы психологиялық ғылымның саласы ретінде. Даму психологиясының пәні, міндеттері және әдістері. Психикалық даму теориялары. Психикалық дамудың заңдылықтары мен динамикасы. Даму категориясы. Тұлға дамуындағы толық өмірлік жолдарының кезеңдері. Заманауи психологиядағы бала психикасы дамуының қозғаушы күштері мәселесі. Өмірлік циклдің түрлі жас кезеңдеріндегі адамның психикалық дамуының ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық-педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Психологиялық-педагогикалық іс-әрекетке дайындау жүйесі, мәні және ерекшелігі. Психологиялық-педагогикалық қызметтің гуманистік табиғаты, әлеуметтік рөлі, білім беру функциялары. Педагог-психолог тұлғасының кәсіби маңызды қасиеттері. Білім беру саласы педагог-психологының профессиограммасы. Психологиялық-педагогикалық қызметтің негізгі іс-әрекет түрлері. Кәсіби құзыреттілік түрлері: арнайы, әлеуметтік, тұлғалық, даралық. Студенттік жастағы даралану процестері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологияда және педагогикада ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 4

    Ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты, міндеттері және мазмұны. Педагогика мен психологиядағы ғылыми танымның әдіснамалық негіздері мен функциялары. Ғылыми ізденістің бірыңғай стратегиясын қалыптастыру. Теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістері. Психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау әдістеріне қойылатын талаптар. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі. Ғылыми өнімдердің түрлері. Зерттеу нәтижелерін практикаға енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өзіндік жұмыстарды ұйымдастырудың психологиялық аспектілері
    Несиелер: 4

    Өзіндік жұмыс – білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің бір түрі ретінде. Оқытушының білім алушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыруының стратегиясы мен тактикасы. Өзіндік жұмыстардың мақсаты мен мазмұны. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздері. Қашықтықтан оқыту жағдайында өзіндік жұмыстарды ұйымдастыру әдістері, технологиясы және әдістемесі. Өзіндік жұмыстарды ұйымдастыру әдістеріне қойылатын талаптар. Өзіндік танымдық іс-әрекетті ұйымдастырудың психологиялық аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эксперименттік педагогика және психология
    Несиелер: 5

    Қазіргі зерттеулердегі эксперименттік психология және педагогика. Эксперименттік педагогика және психология әдістерін жіктеудің критерийлері мен негіздері. Эксперименттік зерттеудің тарихы мен қазіргі тенденциялары. Эксперименттің сипаттамасы ғылыми таным әдісі ретінде. Психологиялық өлшем айнымалыларды бөлу шарты ретінде. Психологиялық шкалалар. Алғашқы және туынды шкалалар.. Психологиялық өлшем сандық функционалдық тәуелділіктерді белгілеу ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Қарым-қатынастың мақсаты, қызметі, түрлері және деңгейлері. Қарым-қатынас пен іс-әрекеттің өзара байланысы. Қарым-қатынастағы рөлдер мен рөлдік күтулер. Әлеуметтік өзара әрекет түрлері. Қарым-қатынастағы өзара түсіністік механизмдері. Қарым-қатынас техникасы мен тәсілдері. Тыңдау, әңгімелесу, сенім арттыру ережелері. Қарым-қатынастың этикалық принциптері. Қарым-қатынастағы тұлғааралық өзара әрекеттесу. «конструктивті қарым-қатынас», «психологиялық байланыс» ұғымдары. Қарым-қатынас түрлері, деңгейлері және функциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы. Ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны. Ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері. Дәстүр түрлері. Ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны. Ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы. Ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі. Ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті. Заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық имиджеология негіздері
    Несиелер: 4

    «Имидж» терминінің қазіргі мағынасы. Имидж субьектілері. Педагогикалық имидждің атрибуттары, факторлары және компоненттері. Педагогикалық имидждің тұжырымдамалық сипаттамасы. Имидж түрлері. Тұлға имиджі: жетекші түрлері мен элементтері. Педагогикалық имиджді құру технологиялары. Имиджелогияның тәжірибеге бағдарланған бағыттары. Харизма және тартымдылық – педагог имиджінің құрамдас бөлігі. Педагогтың жеке имиджінің оқу процесіне әсері. Заманауи педагогтың имиджі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика және психология тарихы
    Несиелер: 5

    Педагогика және психология тарихының пәндік саласы. Орта ғасыр кезеңінде педагогикалық-психологиялық ойдың дамуы. Қайта өрлеу кезеңіндегі педагогикалық-психологиялық көзқарас. Жаңа дәуірдің философиялық-психологиялық ой толғаулары. Педагогика және психологияның ғылым ретінде дамуын анықтайтын негізгі факторлар. Педагогика және психология дамуының принциптері. ХХ ғасырдағы педагогика және психологияның эксперименттік-теориялық даму кезеңі. Заманауи ғылыми теориялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық этика негіздері
    Несиелер: 4

    Психологиялық-педагогикалық қызметтегі кәсіби этика, оның мәні құрылымы және рөлі. Адамгершіліктің классикалық теориялары – жоғары құндылықтарды тұжырымдау ретінде. Кәсібилік – тұлғаның адамгершілік қасиеті ретінде. Кәсіби этика түрлері. Педагог-психологтың кәсіби этикасы және оның мәні. Педагог-психолог әрекетін реттеудің нормативтік-құқықтық деңгейі. Педагогикалық мәдениет және оның іскерлік қарым-қатынастағы орны. Педагог-психологтың сөйлеу мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркі және ислам өркениеттерінің өзара байланысы мен сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының негізгі аспектілері, олардың тарихи маңызы мен рухани құндылығы. Орта ғасырдағы түркі-мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М. Х. Дулати тарихы, философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ халқының руханиятының даму кезеңі ретіндегі қазақ ағартушылығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз өлкесінің табиғаты, халқы, тарихы мен мәдениетін жан - жақты тану; оның экономикалық, табиғи және мәдени мүмкіндіктерін есепке алу; өлке тарихының этнографиялық, географиялық және демографиялық сипаттамаларын, қоғамдық өмірі мен даму перспективаларын есепке алу; туған өлке тұрғындарының шаруашылық-тұрмыстық жағдайын, өлкенің археологиялық ескерткіштерін, өлкетанудың мәні мен рөлін есепке алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 4

    Психология мен педагогикадағы диагностикалық процесті ұйымдастырудың теориялық және қолданбалы аспектілері. Психологиялық-педагогикалық диагностиканы ұйымдастыру әдістемесі. Диагностикалық тексеру жүргізу құралдары мен техникасы. Психологиялық-педагогикалық өлшеулерді ұйымдастырудың ерекшелігі. Оқушының жеке басын психологиялық-педагогикалық зерттеуді құру бағдарламасы. Психологиялық-педагогикалық диагностика кезеңдері. Психологиялық-педагогикалық диагноз. Кешенді тексерудің стратегиясы мен тактикасы. Психодиагностиканың Этикалық ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тәрбие процесі-тұтас педагогикалық процестің ажырамас бөлігі. Мектептің, сыныптың тәрбие жүйелері. Қазіргі білім беру үрдісіндегі білім беру технологиялары. Сынып жетекшісінің оқушылар ұжымымен, қиын және дарынды балалармен жұмыс жүйесі. Оқушылармен кәсіби бағдарлық жұмыс жүргізудің әдістемесі. Оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастық технологиялары. Тәрбие жұмысының нәтижелері мен тиімділігін диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психодиагностика негіздері
    Несиелер: 4

    Психологиялық диагностиканың объектісі, пәні, міндеттері, процедурасы және негізгі әдістері. Әдістемелерді құруға және тексеруге қойылатын психометриялық талаптар. Психодиагностикалық тексеру мен зерттеуді ұйымдастыру принциптері. Негізгі психодиагностикалық әдістемелер және зерттеу нәтижелерін талдау. Тұлғаны зерттеудің заманауи теориялық тұжырымдамалары. Психодиагностиканың ұйымдастырушылық-процессуалдық принциптері мен ерекшеліктері. Диагностикалық процесс әдістемелерін әзірлеуге, бейімдеуге және пайдалануға қойылатын нормативтік талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени - географиялық аумағын зерттеу және қазақстандық мәдениетті дәріптеу, оның рөлін анықтау; негізгі ұғымдар; Қазақстанның киелі орындарының орналасуы; Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және діни объектілер; тарихи тұлғалармен байланысты киелі орындар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану'
    Несиелер: 3

    "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының философиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының қағидаттары. "Өзін-өзі тану"м азмұнының негізі ретіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар. Өзін-өзі танудың мақсаты - ақиқат, әділ мінез және тыныштық. Махаббат-өзін-өзі танудың негізгі қағидасы. "Зорлық-зомбылықтың" ерекше сипаттамалары. Зорлық-зомбылықтың үш аспектісі. "Өзін-өзі тану" пәні мен басқа пәндермен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның өкіметтік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, гуманистік сипаты. "Тарих –и –Рашиди" еңбегінің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Б. Момышұлының өмірі мен шығармашылық жолы. Б. Момышұлының шығармалары. Б.Момышұлының күнделіктері мен естеліктері, мақал – мәтелдері мен афоризмдері, публицистика мен әңгімелері, хаттары - қазақ сөз өнері тарихындағы бірегей жаңалықтар. Ұлы Б.Момышұлының "Әкеге көтерілу", «Во имя отца» шығармалары бала тәрбиесіндегі таптырмас құрал бола алады. Б. Момышұлы туралы шығармалар, онда құрылған батыр бейнесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика және психология
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік педагогика және психология ғылым ретінде: түсінігі, мәні, мазмұны және теориялық-әдіснамалық негіздері. Әлеуметтік психологиялық-педагогикалық іс-әрекеттің әдістері мен технологиялары. Тұлғаның әлеуметтік дамуы: ерекшелігі, негізгі категориялары. Әлеуметтену тұлғаның қоғамға бейімделуінің шарты ретінде. Әлеуметтенудің психологиялық-педагогикалық механизмдері. Әлеуметтік ортадағы психологиялық-педагогикалық процестер. Тұлғаның өзара әрекеттесу заңдылықтары мен ерекшеліктері. Кәсіби іс-әрекет қызметтінде тұлғааралық қатынас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі мекемелердегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі мекемелердегі психологиялық қызметтің тарихы мен қазіргі жағдайы. Мектепке дейінгі психологиялық қызметтің мақсаттары, міндеттері және тұжырымдамасы. Педагог-психолог қызметінің нормативтік-құқықтық негізі және принциптері. Этикалық кодекс. Педагог-психологтың мектеп жасына дейінгі балалармен жұмысының негізгі бағыттары. Мектеп жасына дейінгі балаларды диагностикалаудың ерекшеліктері. Түзету-дамыту бағыты. Педагог-психологтың жұмысын ұйымдастыру. Мектеп жасына дейінгі балалардың ата-аналарына кеңес беру. Педагог-психологтың педагогикалық ұжыммен жұмысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Басқару объектісі, субъектісі және функциялары. Мектеп жүйесін басқарудың формалары мен тәсілдері. Басқару дағдыларын игеру: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, талдау және бақылау. Білім беру мекемесінің инновациялық процесін диагностикалау және басқару. Бөлімше басшыларының, мұғалімдер мен сынып жетекшілерінің технологиялық деңгейі мен кәсіби шеберлігін арттыру жүйесін басқару. Білім беру менеджерлерінің басшылығы мен көшбасшылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі психологиялық қызмет (курстық жұмыс)
    Несиелер: 5

    Білім беру мекемелеріндегі педагог-психолог қызметінің мазмұны. Әр түрлі типтегі білім беру мекемелерінде педагог-психолог қызметінің негізгі бағыттары. Психологиялық қызмет тұжырымдамасы. Педагог-психологтың жұмыс жоспары. Педагог-психологтың этикалық кодексі. Білім берудегі психологиялық қызметтің мониторингі. Профессиограмма және педагог-психологтың жеке басына қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Отбасы психологиясы және педагогикасы
    Несиелер: 5

    Отбасы психологиясы мен педагогикасы педагогика ғылымының саласы ретінде. Отбасы мен отбасылық қатынастарды зерттеу әдістері. Отбасы мен отбасылық қатынастардың даму тарихы. Қазіргі отбасылардың түрлері. Отбасылық тәрбие стильдері және олардың баланың жеке басының қалыптасуына әсері. Отбасылық тәрбиенің мазмұны. Отбасылық тәрбие әдістері. Отбасындағы қарым-қатынас мәдениеті. Психологиялық климат. Некедегі қақтығыстарының алдын-алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік педагогикасы
    Несиелер: 5

    Жас ерекшелік педагогикасының негізгі аспектілері. Онтогенетикалық, психофизиологиялық және психологиялық дамудың әртүрлі кезеңдерінде оқу процесін ұйымдастырудың заңдылықтарын, әдістерін, құралдарын зерттеу. Әр түрлі жас топтарының жетекші қызметі. Дамудың түрлі теорияларындағы «жас» және «даму» түсінігі. Түрлі жас кезеңдеріндегі дамудың психологиялық-педагогикалық доминанттары. Білім және тәрбие жұмысының негізгі бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы педагогика және психология
    Несиелер: 4

    Арнайы педагогика және психология пәні. Психофизикалық дамудың ерекшеліктері. Ауытқудың себептері (биологиялық және әлеуметтік), оны ерте анықтау қажеттілігі. Қалыпты және ауытқушылық даму туралы қазіргі заманғы идеялар. Баланың психикалық дамуы – қалыпты және патология. Түзету, психологиялық-педагогикалық жұмыстың педагогикалық шарттары, тәсілдері мен ерекшеліктері. Дамуында ауытқулары бар балаларға түзету, психологиялық-педагогикалық көмекті ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары'
    Несиелер: 3

    Бағалау критерийлері. Қалыптастырушы бағалау. Қалыптастырушы бағалау әдістері. Бағалау Құралдары. Дескрипторлар. Жалпы ішкі бағалау. Бөлімнің жиынтық бағасы. Жалпы сыртқы бағалау. Оқушылардың үлгерімі туралы есеп. Портфолио. Модерация. Ата-аналармен жұмыс. Студенттің жеке үлгерімі. Студенттің жеке даму траекториясын түзету. Студенттерді ынталандыру. Рефлексия. Рефлексивті есеп. Қашықтықтан оқытуда бағалау құралдарын әзірлеу және пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дарынды балалар психологиясы
    Несиелер: 5

    Дарынды балалар. Психологиялық ерекшеліктері. Балалардың дарындылығы: дарынды баланың белгілері, түрлері, тұлғалық ерекшеліктері. Дамыту, оқыту және тәрбиелеудің психологиялық мәселелері. Дарындылықтың түрлері. Балалармен жұмыс жүргізудің ерекшеліктері. Құрдастарымен және педагогтармен қарым-қатынас. Дарынды балаларды анықтау, олардың қабілетін жетілдіру. Диагностикалау әдістері. Дарынды баланың мінез-құлқының мотивациялық аспектісі. Тұлғалық қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Конфликтология
    Несиелер: 4

    Конфликтология дербес теория ретінде. Қақтығыстардың пайда болу механизмдерінің теориялары. Конфликтология пәні. Конфликтологияның пайда болуының әлеуметтік-тарихи және теориялық алғышарттары. Қақтығыстарды зерттеудің принциптері мен әдістері. Қақтығыстардың жіктелуі және себептері. Қақтығыстардың алдын-алу технологиялары. Қақтығыс жағдайларды диагностикалау және шешу жолдары. Қақтығыстағы тиімді қарым-қатынас және ұтымды мінез-құлық технологиялары. Ішкі қақтығыстар. Тұлғааралық қақтығыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дифференциалды педагогика және психология
    Несиелер: 4

    Жеке айырмашылықтарды зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Психологиялық айырмашылықтардың өзгергіштігінің детерминанттары. Дифференциалды көрсеткіштерді зерттеу әдістері. Психологиялық жеке тұлғалық ерекшеліктердің көрінуінің қоршаған орта және тұқым қуалайтын факторлары. Психикалық процестер мен жеке қасиеттердің типологиялық ерекшелігі. Даралықтың иерархиялық моделі. Гендерлік айырмашылықтар психологиясы. Жасерекшелік, әлеуметтік-таптық айырмашылықтардың категориялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені. Жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Интернет психологиясы
    Несиелер: 5

    Киберкеңістіктің психологиялық аспектілері. Интернеттің тұлғаның мінез-құлқына әсері. Ақпараттық кибермәдениеттің әсерін классикалық және заманауи зерттеу. Интернет-технологиялардағы басым тенденциялар. Желіге тәуелділік, диагностика және алдын-алу. Интернетке тәуелділік: түрлері, диагностикасы, түзету. Виртуалды байланыс, психологиялық аспектілер. Кибермәдениет және оның құбылыстары. Киберпсихология, зерттеудің негізгі бағыттары мен перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілі (Латынша жазу)
    Несиелер: 2

    Латын әліпбиіне негізделген қазақ жазуының тарихы. Латын әліпбиін зерттеудің теориялық және практикалық мақсаттары. Латын әліпбиін оқытудың әдістемесі мен теориялық негіздері. Латын әліпбиін оқытудың педагогикалық және психологиялық негіздері. Латын әліпбиінің лингвистикалық негіздері. Сөйлеу әрекетінің түрлері арқылы латын әліпбиін меңгеру. Латын әліпбиінің халықтық жазуының әдістемелік жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері'
    Несиелер: 3

    "Адам – тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіптерді сәйкестендіру (тану немесе анықтау). Адамның қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсерінен техносферада пайда болатын қауіпті және зиянды факторлар. Азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы. Тіршілік ету ортасында (техносфера) адамға жайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі төтенше жағдайлардан халықты қорғаудың негізгі қағидаттарын ұйымдастыру және жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология (курстық жұмыс)
    Несиелер: 5

    Педагогикалық психология: қалыптасуы, қазіргі жағдайы. Педагог тұлғасы мен қызметінің психологиясы. Білім беру процесін тиімді ұйымдастыру тетіктері туралы психологиялық-педагогикалық білімді интеграциялау және жүйелеу. Оқушылардың жекелік қасиеттерін дамыту шарттары. Педагогикалық іс-әрекетте педагогтың өзін-өзі тұлғалық және кәсіби жетілдіруі. Білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Білім беру процесіндегі практикалық психология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби педагогикалық қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Қарым-қатынас байланыстарын құру және дамыту процесі ретінде. Педагогикалық қарым-қатынас – кәсіби қарым-қатынас түрі ретінде. Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынастың ерекшелігі. Әлеуметтік-психологиялық тренинг – кәсіби-педагогикалық қарым-қатынастың тиімділігін арттыру әдісі ретінде. Коммуникативтік құзыреттілік. Коммуникативтілік, қақтығыс деңгейін анықтаудың диагностикалық әдістемелері. Оқу процесіне қатысушылардың психологиялық-педагогикалық өзара әрекеті. «Педагог-бала» жүйесінде қарым-қатынасты ұйымдастыру. Ата-аналармен педагогикалық қарым-қатынас. «Педагог-педагог» жүйесіндегі қатынастар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    AutoCAD компьютерлік бағдарламасы ортасында конструкторлық құжаттаманың графикалық бөлігін дайындаудың негізгі әдістері; сызбаларды кеңістіктік елестетуді жетілдіру және дамыту; 2D сызу және 3D модельдеудің негізгі қағидаттарын меңгеру; машина бөлшектері мен буындарының жұмыс сызбаларын дайындау және ресімдеу дағдыларын игеру және олардың 3D модельдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арттерапиялық әдістемелер бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Арт-терапия теориясына кіріспе: түсінігі, тарихы және қазіргі жағдайы. Арт-терапияның заманауи бағыттары. Арт-терапияның диагностикалық, психокоррекциялық және психотерапиялық мүмкіндіктері. Психологиялық тәжірибедегі арт-терапия және оның түрлері. Психотерапиялық әсер ету факторлары. Арт-терапия процесінің кезеңдері. Дамуында проблемалары бар балаларға психокоррекциялық көмек жүйесіндегі арт-терапия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Экология тарихы және даму кезеңдері; экология бөлімдері; биосфера және оның құрылымы; табиғи ресурстар және олардың жіктелуі; Табиғи ресурстар және табиғатты ұтымды пайдалану жолдары; тұрақты даму концепциясы; антропогендік жүктеменің қоршаған ортаға, өркениетке әсері; тұрақты дамуды қамтамасыз ету үрдістері; ҚР-да тұрақты дамуға қол жеткізу мүмкіндіктері; техногенез және техносфераның тұрақты дамуға әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экстремалды жағдайлар психологиясы
    Несиелер: 5

    Экстремалды жағдайлар және күйлер психологиясының заманауи мәселелері. Адамның әлеуметтік ортаға бейімделуінің психологиялық механизмдері, тұрақтылық факторлары. Жарақаттан кейінгі стресстің бұзылуын диагностикалаудың, алдын-алудың және түзетудің әдіснамалық принциптері. Экстремалды жағдайлардағы психологияның негізгі принциптері. Экстремалды жағдайлардағы адамдардың психикалық күйі мен мінез-құлқы. Кәсіби қызметтегі экстремалды жағдайлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    "Жасыл" экономика және тұрақты даму; парниктік газдар және олардың климатқа әсері; энергетика және жанғыш пайдалы қазбалар; жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері; орман және оның "жасыл" экономикаға әсері; топырақтың шөлейттенуі және тозуы; климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары; электрондық қалдықтар, олардың оң және теріс әсері; қалдықтар, қалдықтарды өңдеу және жою; автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету ұғымы, оның түрлері мен жіктелуі. Қашықтықтан оқыту формасындағы мұғалімнің жұмыс ерекшеліктері. Интерактивті тақталар мен панельдерде сабақ құруға арналған бағдарламалық жасақтама. Сызықтық емес презентация жасау. Электрондық оқытуды қолдана отырып, білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстар. Оқыту нәтижелерін бағалау. Видеолекцияларды құру тұжырымдамасы, бейне монтаж элементтері. Архиваторлар мен конвертерлер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макро деңгейде экономиканың жұмыс істеуінің негізгі санаттары мен заңдары, бизнес-құрылымдардың жұмыс істеуінің экономикалық тетігі, сұраныс пен ұсыныс, серпімділік, бәсекелестік және нарық түрлері, нарыққа мемлекеттің араласуы, өндірістің экономикалық негіздері және кәсіпорын ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Психологияны оқытудың заманауи бағыттары. Психологияны оқытудың дәстүрлі, инновациялық әдістері, формалары: портфолио технологиясы, зерттеу міндеттерін шешу технологиясы (ТРИЗ), интербелсенді және сыни ойлау әдістері, модульді және қашықтықтан оқыту. Психологияны оқытудың дидактикалық принциптері. Психология бойынша оқу сабақтарын өткізу әдістемесі. Инклюзивті білім беруді психологиялық-педагогикалық қолдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Педагогиканы оқытудың өзекті мәселелері. Білім берудің заманауи талаптары тұрғысынан педагог тұлғасы. Педагогика бөлімдерін оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Педагогика бойынша дәрістерді дайындау мен өткізудің жалпы әдістемелік тәсілдері. Семинарлар, практикумдар: дәстүрлі және дәстүрлі емес өткізу түрлері. Заманауи білім беру технологиялары: тұлғаға бағдарланған, ақпараттық-коммуникативтік және қашықтықтан оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құрастыру мен олардың жұмысының негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан Республикасы құқығының жекелеген салаларының негізгі ережелері мен институттарын зерттеуге бағытталған. Бұл пән студенттерде конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сондай-ақ қандай да бір саладағы іс жүргізу құқықтық қатынастарға түскен объектілер мен субъектілер туралы жалпы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалды оқыту
    Несиелер: 3

    Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері. Дифференциалды оқыту түрлері. Ойлау түрі, зияткерлік даму деңгейі,темперамент, қызығушылықтары мен бейімділігі бойынша білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері:. Саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері. Мұғалімнің рөлі. Оқушылар мен мұғалім үшін артықшылық және негізгі қиындықтар. Саралап оқыту сабағының құрылымы. Дидактикалық материалдың деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
    Несиелер: 5

    Педагогикалық кәсібилік. Педагогтың кәсіби құзыреттілігі. Мұғалімнің педагогикалық қызметінің міндеттері мен деңгейлері. Мұғалімнің педагогикалық шеберлігі. Педагогтың өзін-өзі дамытуы. Мұғалімнің жобалау-конструкторлық және зерттеушілік жұмысы. Мұғалімнің кешенді оқыту және бағалау-түзету бағдарлары (ұйымдастырушылық, коммуникативті-ынталандырушылық және ақпараттық).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық'
    Несиелер: 4

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дағдарыс психологиясы
    Несиелер: 5

    Психологиялық дағдарыстың негізгі формалары мен даму кезеңдері. Психологиялық дағдарыстың ерекшеліктері мен индикаторлары. Интервенция, поственция кезіндегі психологиялық көмектің ерекшелігі. Психикалық даму дағдарысына кезіккен адамдармен жұмыс жасау бағыттары. Психодиагностика, психокоррекция, психотерапия және психопрофилактика мақсаты мен міндеттері. Психологиялық дағдарысты бастан кешіретін адамдармен жұмыс жасауда психолог қызметін ұйымдастырудың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиялық кеңес беру
    Несиелер: 4

    Психологиялық кеңес берудің түсінігі мен функциялары туралы жалпы түсінік. Кеңес берудің құрылымы, мақсаты және принциптері. Консультанттың рөлдік позициялары мен функциялары. Кеңесшінің жеке тұлғасы. Консультанттарды кәсіби даярлау кезеңдері. Психологиялық кеңес берудің моральдық-этикалық аспектілері. Кеңес беру құпиялылығы мәселесі. Консультативтік процесті ұйымдастыру принциптері. Консультанттың кабинетіне қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономика жүйесіндегі саланың орны мен рөлі, саланың негізгі және айналым капиталының ерекшелігі саланың негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігі өсуінің негізгі бағыттары, саланың техникалық,экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    ҚР инклюзивті білім берудің құқықтық негізі. Инклюзивті сыныптарға арналған типтік бағдарламалардың ерекшеліктері. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың шетелдік тәжірибесі. Инклюзивті білім беру модельдері. Қазіргі мектепте инклюзивті процесті ұйымдастыру әдістері. Инклюзияны қолданатын мекемелердегі жабдықтарға қойылатын әдістемелік талаптар. Инклюзивті сыныптағы педагогтардың функционалдық міндеттері. Білім беру ортасын модельдеу ерекшеліктері.Инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Практикалық психология
    Несиелер: 4

    Практикалық психологияның пәні, әдістері мен міндеттері. Жұмыстың дәстүрлі және заманауи бағыттары. Топтық жұмыс және кеңес беру психологиясы. Топтық динамика, ережелер. Гештальт топтары. Гештальт психологиясының негізін қалаушылар. Тренингтік іс-әрекетте денеге бағдарланған тәжірибелерді қолдану. Топтармен жұмыс жасаудағы арт-терапиялық тәсіл. Топтық жұмыстағы трансактілік талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тренинг психологиясы (курстық жұмыс)
    Несиелер: 5

    Негізгі психологиялық тұжырымдамалар тұрғысындағы психологиялық тренинг. Психологиялық тренингтің жіктелуі және түрлері. Тренингті құрастыру және дайындау. Топтық психологиялық тренингтің негізгі әдістері. Ойын әдістері. Тренинг жаттығулары тұлғалық өсудің тиімді құралы ретінде. Жетекші тренерге қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогика мен психологиядағы ойын технологиялары
    Несиелер: 5

    Ойын технологиялары білім беру процесіндегі заманауи инновациялар ретінде. Білім алушылармен жұмыс жасаудағы ойын технологиялары. Ойынның психологиялық маңызы. Педагог-психологтарды даярлаудағы ойын технологиялары. Ұйымдастырушылық-әрекеттік ойындар. Ойын технологиялары оқытудың белсенді әдістері ретінде. Ойын жаттығуларының пайда болу тарихы. Білім беру процесіндегі ойын жаттығуларының негізгі сипаттамалары. Ойын технологиясының құрылымы. Педагогикалық ойындар. Педагогикалық ойындардың жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандану практикумы
    Несиелер: 4

    Педагог-психологтың кәсіби іс-әрекетін психологиялық зерттеу. Кәсіби іс-әрекет саласы мен тұлға түрінің байланысы. Клиенттің МЕН-тұжырымдамасы. Кәсіби іс-әрекеттегі психодиагностика. Салыстырмалы және интегралды көрсеткіштер арқылы сенсомоторлы реттеу сапасын бағалау, функционалды жағдайды бағалау. Психологиялық кәсіби бейімделу. Кәсіби қызметтің қауіпсіздігін психологиялық қамтамасыз ету. Педагог-психологтың құқықтық мәртебесі және рөлдік мәселелері. Педагог-психолог іс-әрекетінің мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Коррекциялық психология
    Несиелер: 4

    Коррекциялық психология пәні, мақсаты және міндеттері туралы түсінік. Психологиялық коррекцияның негізгі бағыттары, түрлері және концепциялары. Түзету жұмыстарының принциптері. Балалардағы клиникалық аурулардың бастапқы көріністері. Жеке және топтық психокоррекция. Мүмкіндігі шектеулі балалар дамуының жалпы заңдылықтары. Аномальды даму формалары. Астеникалық күйдегі балалар. Практикалық түзету әдістері. Психологиялық қызметте коррекцияның тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    ОН 3. Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON6

    ОН 6. Психологиялық-педагогикалық ғылым саласындағы білімді көрсету, психикалық даму заңдылықтарын саралау, білімді кәсіби қызметте қолдану, өзінің кәсіби және жеке дамуын жобалау.

  • Код ON12

    ОН 12. Гносеологияның, әдіснаманың, педагогика мен психологияның өзекті мәселелерін шешу, ақпаратты басқару, психологиялық-педагогикалық диагностика негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық рефлексияға қабілетті болу, зерттеу мәдениетін үнемі жетілдіруге ұмтылу.

  • Код ON5

    ОН 5.Кәсіпкерлік іс, экономика пәндері жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON9

    ОН 9. Білім берудің қазіргі парадигмасы контекстінде психологиялық-педагогикалық ғылымды дамытудың теориялық-әдіснамалық ұстанымдарының тұжырымдамалық идеялары негізінде психологиялық-педагогикалық ұсыныстар әзірлеу, жеке кәсіби және жеке дамуын жобалау.

  • Код ON7

    ОН 7. Психологиялық зерттеуді ұйымдастыру әдістерін өз бетінше қолдану, оқытудың педагогикалық технологияларын қолдану мүмкіндіктерін, психологиялық-педагогикалық білім беру саласындағы зерттеулер нәтижелерін талдау, кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру, оқыту үшін қолайлы орта құру.

  • Код ON10

    ОН 10. Диагностикалық, түзету-дамыту, консультативтік және алдын алу іс-шараларын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар үшін қолдана отырып, білім беру мекемелерінің оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық қолдау жұмыстарын жоспарлау, инклюзивті білім беру құндылығын түсіну.

  • Код ON1

    ОН 1. Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу.

  • Код ON8

    ОН 8. Түзету және дамыту бағдарламаларын қолдана отырып, білім беру процесінің барлық деңгейлерінде психологиялық-педагогикалық бақылаулардың, диагностиканың және психологиялық-педагогикалық көмекті жүйелі ұйымдастырудың нәтижелері туралы ақпаратты жинау және алғашқы өңдеу әдістерін қолдану, білім беру және тәрбие процестерін жобалау және жүзеге асыру.

  • Код ON2

    ОН 2. Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.латинизированного алфавита казахского языка.

  • Код ON4

    ОН 4. Өнеркәсіптік объектінің қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен аудит жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау

  • Код ON11

    ОН 11. Оқу-тәрбие іс-шараларының және психологиялық-педагогикалық қолдаудың бағдарламаларын, жобаларын, жоспарларын әзірлеу және іске асыру бойынша білім беру қызметін ұйымдастыруды дәлелдеу;

6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101-Педагогика және психология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B011 Педагогика және психология
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top