Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқыту студенттерге ғылыми білім саласы ретінде педагогиканың әдіснамалық негіздерін, тұтас педагогикалық үрдістің мазмұны мен құрылымын таныстыруға бағытталған. Қазіргі мектептегі оқу үрдісінің негізгі формалары мен құрылымы айқындалады. Мектептің оқу-тәрбие процесінде қолданылатын негізгі әдістердің, нысандар мен құралдардың мазмұны мен қолданылуы анықталады. Қазіргі білім беру және тәрбие технологиялары, мектепті және мектеп құжаттарын басқару мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология және адам дамуы
    Несиелер: 4

    Бұл пән адам психикасының жасерекшелік даму динамикасын, психикалық процестер мен тұлғаның психологиялық қасиеттерінің онтогенезін, адамның уақыт өте келе өзгеруін және осы құбылыспен байланысты жеке тұлғаның әлеуметтену ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нарықтық экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Пән кәсіпкерлік қызмет саласындағы білімді, ҚР кәсіпкерлік саласындағы нормативтік құжаттарды, нарықтық экономиканы реттеудің негізгі тетіктерін, кәсіпкерлік фирма қызметінің экономикалық көрсеткіштерін, ҚР бизнесті ұйымдастыру нысандарын, нарық инфрақұрылымының негізгі элементтерін, оның ішінде қаржылық, бизнес-жоспарлауды, инвестициялардың экономикалық тиімділігін бағалау әдістерін, кәсіпкерлікке салық салуды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшеліктік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Бұл пән болашақ педагог мамандарға балалар мен жасөспірімдердің өсу, даму заңдылықтарын, ағза, ағза жүйелері және олардың жас ерекшеліктері туралы, сонымен қатар оқыту шарттары, оқушыларға тәрбие берудің әсері, оқу бөлмелеріне қойылатын гигиеналық талаптар, мектеп жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар, мектеп жасындағы балаларға арналған оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың гигиеналық негіздері туралы заманауи мәліметтер береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Cыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 2

    Құқықтық қатынастардың негізгі ұғымдары мен мәні, сондай-ақ құқықтық қатынастарды реттеудің құқықтық тетіктері, құқықтық қатынастарда жауапкершілікті қолдану тәртібі. Сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі және педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 6

    Бұл пән келесі мәселелерді қарастырады: Педагогикалық шеберлік педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде, оның мәні мен мазмұны, кәсіби-педагогикалық қызмет-педагогикалық шеберліктің қалыптасуының негізі. Пәнді оқу барысында педагогтың кәсіби және тұлғалық өсуі, педагогикалық техника, педагогикалық этика және такт, педагогикалық қарым-қатынас, мұғалімнің сөйлеу мәдениеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектептік психологиялық қызмет
    Несиелер: 6

    Бұл пәнді оқу студенттердің Қазақстанда және шетелде психологиялық қызметтің қалыптасу және даму тарихы, білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің рөлі және психологтың қызметі туралы білімдерін қалыптастыруға, орта білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің негізгі бағыттарының мазмұнын ашуға, мектеп психологының негізгі бағыттары туралы идеяларды дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиялық компетенттілік негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі маңыздылығы: тұлғаның кәсіби құндылығының негіздері; психология саласындағы ғылыми-теориялық білім жүйесі енгізілетін маманның жеке басының сипаттамасы қарастырылады. Психологияның заманауи және классикалық бағыттары, кәсіби этика, психологиялық қызметтің негізгі бағыттарымен қарым-қатынас психологиясы ашылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 6

    Бұл пән психологиялық қызметтің даму тарихын, қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын, білім берудегі психологиялық қызметтің теориялық-әдіснамалық және ұйымдастырушылық мәселелерін зерттейді; болашақ практик психологтардың кәсіби қызметке дайындығының нәтижесі ретінде білім берудегі психологиялық қызметті қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Іс-әрекеттің психологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі маңыздылығы: тұлғаның кәсіби құндылығының негіздері; психология саласындағы ғылыми-теориялық білім жүйесі енгізілетін маманның жеке басының сипаттамасы қарастырылады. Психологияның заманауи және классикалық бағыттары, кәсіби этика, психологиялық қызметтің негізгі бағыттарымен қарым-қатынас психологиясы ашылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Курс болашақ мұғалімнің мектептің тұтас педагогикалық үдерісін жəне білім беру мекемесіндегі тəжірибелік іс-əрекетін жүзеге асыра отырып басқарудағы кəсіптік құзіреттілігін қалыптастыруды қамтиды. Білім беру менеджментінің теориялық-əдіснамалық негіздерін, педагогикалық менеджменттің қызметін, заңдылықтарын, ұстанымдарын, əдістерін жүйе қалыптастырушы факторларын, даму тарихын, мектептегі тұтас педагогикалық үдерісті басқару негіздерін, мектептің педагогикалық ұжымын тиімді басқарудың талаптарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Бұл пән тәрбиені тұтас педагогикалық процесте қарастырады, "тәрбие", "тәрбие процесі", "мектептің тәрбие жүйесі", «тәрбие жұмысындағы педагогикалық технологиялар» туралы түсініктерді қалыптастырады. Осы курсты оқу барысында тәрбие жұмысының ерекшеліктері, оқушылар ұжымын қалыптастыру, мектептің ата-аналарымен педагогикалық өзара әрекеттесу технологиясы, тәрбие саласындағы озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жинақтау , сондай-ақ қалыптасқан кәсіби құзыреттері бар орта білім беру жүйесіндегі педагогикалық қызмет үшін қажетті академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениеті қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін- өзі тану және өзін- өзі тануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу барысында студенттер өзін-өзі тануды тұлғаның өзін-өзі тану шарты, өзін-өзі тану процесінің мәні, өзін-өзі тану деңгейлері ретінде оқиды. Өзін-өзі бағалау, адамның ішкі әлемінің бірегейлігі, оларды одан әрі дамыту әдістері мен тәсілдері туралы түсінік беріледі. Діннің негізгі түрлері, әлемнің тұтастығы және адамның, қоғам мен табиғаттың, әлеуметтік құндылықтар мен гуманизмнің өзара тәуелділігі туралы түсінік қалыптасады. Білім беру мекемелерінде Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесінің ерекшеліктері мен ерекшеліктері туралы түсінік беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 3

    Бұл пәнді меңгеру адамның даму психологиясының теориялық және практикалық негіздерін меңгеруге; психологиялық механизмдерді, жас өзгерістерінің факторлары мен заңдылықтарын түсінуді қалыптастыруға; психикалық даму үрдістерін және оның бағыты мен бағытын анықтайтын параметрлерді анықтауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Бұл пән жалпы және арнайы білім берудің ажырамас бөлігі ретінде инклюзивті білім беру жүйесі туралы тұтас көзқарасты, инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздерін мен ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етілуін қарастырады, сондай-ақ даму және мінез-құлықтың әртүрлі ерекшеліктері бар балалармен жұмыста кәсіби әрекеттердің алгоритмін әзірлеу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Салыстырмалы психология
    Несиелер: 3

    Пән салыстырмалы психология бойынша терең білімді қалыптастырады, оның мінез-құлқын психологиялық талдау арқылы жануардың психикасымен, психика және эволюция білімінің негіздерімен таныстырады. Психиканың төменгі және жоғары шегі, психикалық дамудың онтогенезі мен филогенезі, психиканың заңдылықтары мен функциялары, мінез-құлық актісінің туа біткен және жүре пайда болған түрлері туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс мектепте және арнайы орта оқу орындарында Психологияны оқыту туралы түсінік береді. Психология оқытушысының кәсіби қызметі мен оқу сабақтарын ұйымдастыру қарастырылады. Білім алушылардың психология бойынша оқу іс-әрекетінде өзіндік жұмысының рөлі, психологияны оқытудың әртүрлі түрлері мен әдістері туралы түсінік беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психологиядағы ғылыми зерттеудің қазіргі әдістері
    Несиелер: 5

    Аталған пән ғылыми танымның мәнін, методология туралы ұғымды, зерттеу әдістерін, психология әдіснамасының ерекшеліктерін, қазіргі заманғы ғылыми-әдіснамалық зерттеудің ерекшеліктерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың әдіснамалық принциптерін, әдістемелерін және әдістерін зерттейді; зерттеуді талдау, өңдеу және интерпретациялау қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу барысында психодиагностикалық құралдардың жіктелуі, тесттерді құру және бейімдеу технологиясы, психодиагностикалық әдістер мен психодиагностикаға қойылатын талаптар қарастырылады. Психологиялық-педагогикалық практиканың әр түрлі салаларында психологиялық-педагогикалық диагностиканы қолдану технологиясы көрсетілген. Психодиагностиканың этикалық және кәсіби мәселелері ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы және дифференциалды психология
    Несиелер: 5

    Бұл пән жеке айырмашылықтарды зерттеудің негізгі стратегиялары мен әдістерін, адам даралығының деңгейлерін,жеке айырмашылықтардың көздерін, жалпы және арнайы қабілеттердің анықтамаларын, сипаттамалары мен модельдерін зерттейді. Даралықты зерттеудегі типологиялық тәсілдер, гендерлік айырмашылықтар психологиясының негізгі түсініктері мен перспективалары қарастырылады. Даралықтың әртүрлі стильдік сипаттамаларының сипаттамасы мен диагностикасы келтірілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психофизиология негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді психофизиологиялық зерттеудің заманауи әдістерімен; психофизиология саласындағы қолданбалы бағыттармен таныстырады;ғылыми-зерттеу және ғылыми-педагогикалық жұмыс үшін қажетті білім береді; студенттерде психофизиология бойынша теориялық, практикалық білім жүйесін және алған білімдерін практикалық қызметте қолдана білу жүйесін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-психологиялық оқытудың белсенді әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мазмұны белсенді әлеуметтік – психологиялық оқыту әдістері туралы ұғымды қарастырады; белсенді әлеуметтік – психологиялық оқыту әдістерінің даму тарихын; психологиялық әсер ету әдістерін; ғылыми-психологиялық зерттеуді талдау, өңдеу қабілетін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психология тарихы
    Несиелер: 5

    Әлемдік және қазақстандық тарихта психологиялық білімнің пайда болуы және даму динамикасы туралы ғылыми түсініктерді қалыптастырады. Жан туралы ілім аясында психологиялық білімді дамытады. Сана туралы философиялық ілімдерде психологияның дамуын, ашық дағдарыс психологиясының негізгі бағыттарын қарастырады. Ол ежелгі Грециядағы психологиялық идеялардың пайда болуынан бастап қазіргі заманғы бағыттарды шолуға дейінгі әлемдік, орыс және орыс психологиялық ғылымының дамуының негізгі кезеңдері мен кезеңдерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологии бойынша практикум
    Несиелер: 6

    Практикалық психодиагностика, түзету, кеңес берудегі психологтың кәсіби қызметінің практикалық білім, білік және дағдылар жүйесіне бағытталған. Бұл курс студенттерде психологиялық диагностика, Психологиялық кеңес беру, жеке және топтық психокоррекциялық жұмыс саласындағы кәсіби білімдермен, дағдылармен және дағдылармен қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Ақпараттық процестер,қоғамды ақпараттандыру және білім беру.Білім берудегі ақпараттық процестерді іске асырудың техникалық және технологиялық аспектілері.Ақпараттық білім беру ортасы.Электрондық білім беру ресурстары.Білім берудегі мультимедиа технологиясы. Білім беруде коммуникациялық технологиялар мен олардың сервистерін пайдалану. Білім беруде деректер қоры мен ақпараттық жүйелерді пайдалану. Ақпараттық жүйелерді пайдаланудың құқықтық аспектілері. Ақпараттық технологияларды қолданудың құқықтық аспектілері, ақпаратты қорғау және қауіпсіздік мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эксперименталды психология
    Несиелер: 6

    Бұл пән психологиялық эксперименттің негіздерімен, психологиялық зерттеудің методологиясы мен әдістерімен танысуды көздейді, ғылыми пән ретінде эксперименталды психология туралы түсініктерді қалыптастырады, эксперименталды қарым-қатынастың ерекшеліктерін және психологиялық экспериментті жүргізу этикасын ашады. Пәнді оқу барысында психологиялық экспериментті жүргізу процедурасына қойылатын негізгі талаптар, жоспарлаудың негізгі түрлері, өлшеу шкалаларының түрлері, корреляциялық зерттеулер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалармен топтық жұмыс
    Несиелер: 6

    Осы пәнді оқу психологтың топтық жұмыс формаларының теориялық және практикалық ережелерін; балалармен жұмыстың топтық формаларын құру мен дамытудың тарихи алғышарттарын; топтық динамиканы; топтық психологиялық жұмысқа әдіснамалық тәсілдерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстандағы педагогика ғылымдарының қалыптасуы
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді Қазақстандағы психологиялық - педагогикалық ғылымның қалыптасу және даму тарихымен; Қазақстанның қазіргі педагогикалық ғылымының негізгі бағыттары мен даму үрдістерімен және қазақстандық қоғамның әртүрлі даму кезеңдерінде педагогиканың дамуымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ(орыс) тіл
    Несиелер: 3

    Пән кәсіби тілді адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде зерттейді (мамандықтың ерекшелігін ескере отырып). Қазақ (орыс) тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны берілген кәсіби жағдайларда пайдалану. Мамандық бойынша пәндік сала мазмұнының қазақ (орыс) тіліндегі сипаттамасы. Кәсіби құзырет: қазақ (орыс) тіліндегі мәтіндерде бағдарлану, кәсіби мазмұнды монологтық айту, тілдік, тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, жазбаша мәтіндерді, ресми-іскерлік құжаттарды ресімдеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Қазіргі білім берудің даму тенденциялары. Ақпаратты іздеу, сақтау және жүйелеудің негізгі принциптері. Көрнекі ақпаратпен жұмыс істеу ерекшеліктері. Интеллект картасын немесе инфографиканы дамыту. Әлеуметтік желілерде студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Сандық ақпараттық ортадағы ынтымақтастық ерекшеліктері. Қазіргі білім беру технологиясының мысалы ретінде аралас оқыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық тренинг
    Несиелер: 6

    Пән психотерапия мен практикалық психологияның топтық әдістерінің даму тарихын, "тренинг" феноменінің заманауи тәсілдерін қарастырады, психологиялық тренингті практикалық психология әдісі, тренингтік топтардың негізгі түрлері, тренингтік топтарды құру және дайындау ретінде зерттейді. Тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті дағдыларды, сондай-ақ тренингтерді ұйымдастыру және өткізу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогика тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі педагогикалық ғылымның дамуының теориялық негіздерімен, алдыңғы қатарлы мұғалімдер мен көрнекті ойшылдар ұсынған біліммен таныстырады; білім беру теориясы мен практикасының дамуының тарихи заңдылықтарын түсінуге және анықтауға ықпал етеді. Көрнекті педагогтардың педагогикалық теорияларында қазіргі заман үшін өзекті және басты нәрсені бөліп көрсетуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанда психология ғылымдарының қалыптасуы
    Несиелер: 5

    Аталған пән Қазақстанда психологиялық ғылымның қалыптасу және даму тарихымен таныстырады; Қазақстанның қазіргі заманғы психологиялық ғылымының негізгі бағыттары мен даму үрдістерін қарастырады; Қазақстан қоғамы дамуының түрлі кезеңдерінде психологияның дамуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этносаралық толеранттылықты қалыптастыру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Этносаралық жастарды қалыптастырудың теориялық негіздері. Әлеуметтік-мәдени этномәдени бірлестіктер жастардың этносаралық толеранттылығын қалыптастыру құралы ретінде. Этномәдени бірлестіктер жағдайында этносаралық жастардың қалыптасу процесін модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экстремалды жағдайлар психологиясы
    Несиелер: 4

    Экстремалды жағдай психологиясы туралы теориялық және практикалық білім қалыптасады; қысыл таяң жағдайларда психологиялық араласудың негізгі принциптерін білу және күйзеліспен байланысты бұзылулары бар адамдарға психологиялық көмек көрсету туралы түсініктің болуы; қысылтаяң жағдайларда адамның бейімделуінің психологиялық механизмдері, психологиялық тұрақтылық факторлары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Суицидтік мінез-құлық психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді суицидтік мінез-құлық ұғымдарымен және оның алдын алу тәсілдерімен таныстырады; суицидтік мінез-құлықтың мәнін; негізгі ұғымдар мен тәсілдердің сипаттамаларын; суицидтік мінез-құлықтың кең таралған нысандарын; суицидтік мінез-құлықты диагностикалау мен түзету әдістерін және психологиялық қорғау тәсілдерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Практикалық психология
    Несиелер: 4

    Негізгі ұғымдар, проблемалар мен заңдылықтар ашылады, студенттердің білімін әртүрлі ғылыми бағыттар бойынша жүйелейді, психологиялық құбылыстарды жүйелі талдау дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады; практикалық психологтың кәсіби қызметінің негізгі бағыттарын, практикалық психологтың жұмысының этикалық принциптері мен ережелерін анықтайды, мектеп психологының қызметін, практикалық кеңес беру процедурасын, психотерапияның негізгі теорияларын психопрофилакти және психологиялық білім туралы біліммен қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арттерапия
    Несиелер: 5

    Осы курсты оқу барысында білім алушылар арттерапияның түрлерімен олардың түзету-терапиялық әсер ету ерекшеліктерімен танысады. Арттерапияның теориялық-әдістемелік сұрақтары, арт-терапиялық әдістемелерді қолдану арқылы білім беру мекемелерінде психологтың жұмысын ұйымдастыру қарастырылады. Арт-терапияның әртүрлі техникаларын қолдану дағдылары мен біліктері қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттердің педагогикалық дүниетанымын, педагогикалық мәдениетін және жалпы кәсіби құзыреттілігін Қазақстан этнопедагогикасының жалпы негіздерін, ҚР этностарының мәдениеті мен дәстүрі туралы білімдерін, сонымен қатар ҚР этностарының этнопедагогика материалдарын білім беру мекемелерінің тәрбие іс-әрекетінің тәжірибесіне енгізудің негізгі жолдарын, әдістерін, формалары мен құралдарын түсінуін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру кеңістігі қауіпсіздігінің психологиясы
    Несиелер: 4

    Психологиялық сараптама туралы түсінікті білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігін бағалауды,білім беру үдерісін қамтамасыз етудегі маңызын қалыптастыру.Негізгі міндеттері мен мазмұнын анықтау сараптама қызметімен таныстырады. Білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі туралы түсінік жүйесін меңгеру, оның қауіпсіздігін талдау критерийлерін бөлу біліктерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Практикалық психологтың білім беру технологиясы
    Несиелер: 3

    Бұл пән практикалық психология және практикалық психолог жұмысының технологиясы туралы жалпы түсініктерді қарастырады; психологиялық білім беру қызметін ұйымдастыруды; практикалық білім беру психологының жеке басының және кәсіби қызметінің моделін; мектеп психологының кәсіби қызметін ұйымдастыруды, жоспарлауды және әдістемелік қамтамасыз етуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиялық коррекция негіздері
    Несиелер: 3

    Берілген пәнді оқу: психокоррекциялық бағдарламаларды әзірлеудің теориялық негіздерін, классикалық және неғұрлым перспективалы психокоррекциялық әдістер мен технологияларды; психокоррекциялық жұмысты ұйымдастыру мен жүргізудегі практикалық дағдылары мен іскерліктерін, клиенттердің түрлі категориялары бар психокоррекциялық әдістемелер мен технологияларды қолдануды меңгерген маман – психологты даярлауға бағытталған.; психологиялық көмек және оңалту мамандандырылған орталықтары жағдайында психокоррекциялық іс-шараларды тиімді жүзеге асыруға ықпал ететін кәсіби және тұлғалық қасиеттерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Пән кәсіби тілді адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде зерттейді (мамандықтың ерекшелігін ескере отырып). Шет тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны берілген кәсіби жағдайларда пайдалану. Мамандық бойынша пәндік сала мазмұнының шет тіліндегі сипаттамасы. Кәсіби құзіреттілік: шет тіліндегі мәтіндерде бағдарлау, кәсіби мазмұнды монологиялық айту, ресми, кәсіби сипаттағы хат жазу кезінде ойларды, пайымдауларды, ақпаратты ұсыну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Медициналық психология
    Несиелер: 5

    Заманауи нейропсихология, Патопсихология негіздерін, соматикалық аурулар клиникасының психологиялық білімін, даму аномалияларын, сондай-ақ оларды диагностикалау, түзету және алдын алу негіздерін ашады. Балалар мен ересектердегі бұзылған даму түрлері мен психикалық аурулар, мидың нейропсихологиялық стуктурасы және жетекші нейро және патопсихологиялық синдромдар, психосоматикалық бұзылулар және оларды психологиялық түзету мүмкіндіктері туралы түсінік беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасылық психотерапияның теориясы және практикасы
    Несиелер: 5

    Аталған пән студенттерді отбасылық психотерапияның негізгі шетелдік және отандық теориялық концепциялары мен модельдерімен; отбасылық психотерапияның теориялық түсініктерімен; жүйелі отбасылық психотерапияның негізгі ережелерімен таныстырады; психологтың болашақ кәсіби қызметінде отбасылық кеңес беру әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Бұл пән әлеуметтік-психологиялық ғылымының теориялық негіздерін, әлеуметтік психология тарихын, психологиялық-педагогикалық тұжырымдамалар мен эксперименталды мәліметтердің мазмұнын қарастырады; ғылымның аралас салаларында және қоғамдық практиканың нақты саласында әлеуметтік-психологиялық мәселелерді анықтауға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқушылардың кәсіби бағытталуы және өзін-өзі анықтауы
    Несиелер: 5

    Бұл пән "психологиялық кеңістік" ұғымын, ондағы өзін-өзі анықтау орнын; кәсіби бағдар жүйесінің қалыптасу тарихын; оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауды белсендіру әдістерін; әртүрлі жастағы оқушылармен кәсіби бағдар беру жұмысының технологиясын өз бетінше құруға мүмкіндік беретін практикалық білім мен іскерлікті қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топтық психотерапия
    Несиелер: 5

    Бұл пән психотерапияның негізгі теорияларын; психотерапиядағы пәнаралық, мәдениетаралық үрдістерді; психотерапияның психологиялық негіздерін және психотерапияның жіктелу принциптерін; нейролингвистикалық бағдарламалау; студенттерді мақсатты психологиялық әсер етудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен техникасын қолдануға үйретеді;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сана психологиясы және өзін-өзі тану
    Несиелер: 5

    Бұл пән сана мен өзін-өзі тану психологиясының принциптерін, тәсілдері мен теориялық тұжырымдамаларын дамытуға; адамдармен іс-әрекет субъектісі ретінде қарым-қатынас жасайтын психологтың біліктілігінің негізін құрайтын білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыруға, гуманизмнің әлеуметтік құндылықтары мен идеяларын түсінуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді әлеуметтік педагогика негіздерімен, оның пәнімен, мазмұнымен, принциптерімен, факторларымен, әлеуметтік –педагогикалық үдерістің кезеңдерімен, сонымен қатар тұлғаның әлеуметтік даму ерекшеліктерімен, отбасының және тәрбиенің тұлғаның әлеуметтенуіне ықпалымен, оқу-тәрбие мекемелерінің өскелең ұрпақты әлеуметтендіру бағытындағы қызметімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дефектология және логопедия негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мазмұны дефектология мен логопедияның қазіргі мәселелері мен міндеттерін, Қазақстан Республикасында аномалды балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктерін қарастырады. Әртүрлі тілдік бұзылыстардың негізгі сипаттамаларын және олармен түзету жұмысының принциптерін ашады. Балалардың аномальды дамуының себептері туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеке және топтық психотерапия негіздері
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқығаннан кейін студенттер психотерапиялық жұмыстың теориялық тәсілдері мен әдіснамалық принциптері туралы идеяларды қалыптастырады, негізгі психотерапиялық категориялар мен ұғымдарды игереді. Олар клиенттің проблемаларын психотерапиялық әдіс тұрғысынан бағалауды және түсінуді, топтық және отбасылық психотерапияның негізгі заңдылықтарын түсінуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Пән негізгі бағытқа жатады және әлеуметтік психологияның теориялық және практикалық негіздерінің білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған (әлеуметтік психологияның негізгі түсініктері, әлеуметтік жұмыс психологиясының философиялық және социологиялық негіздері, әлеуметтік жұмыс психологиялық практикасының теориялық-психологиялық негіздері)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Клиникалық психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән клиникалық психологияның теориялық-әдіснамалық негіздерін; нейропсихологияны; патопсихологияны; психосоматика негіздерін; аномальды даму психологиясын; ауытқушылық мінез-құлық психологиясы; клиникадағы психологиялық әсер ету негіздерін, сонымен қатар диагностикалық және терапиялық үдерісті психологиялық қолдауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еңбек психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән еңбек қызметінің психологиялық аспектілерін және адамның еңбекке қатынасын, оны кәсіби маман ретінде қалыптастыруды, еңбекке ынталандыру мен бейімделуді, әр түрлі қызмет салаларында ашылатын кәсіби бағдар мен психологиялық ерекшеліктерді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Интеллект психологиясы
    Несиелер: 4

    Бұл пән интеллекттің негізгі теорияларын қарастырады: жалпы интеллект, алғашқы зияткерлік қабілеттер, көпше интеллект және үш компонентті интеллект теориясы; сонымен қатар интеллект құрылымын ашып, деңгейлерін анықтайды, интеллект түрлері мен түрлерін бөледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық коммуникация психологиясы
    Несиелер: 4

    Бұл пән студенттерді мәдени дәстүрлердің, мәдениетаралық коммуникациялардың негізгі мазмұны мен заңдылықтарымен; мәдениетаралық коммуникацияның мәні мен формаларымен мәдениетаралық айырмашылықтарды ескере отырып, білім беру үдерісін жоспарлау дағдыларын қалыптастырады; мәдениетаралық коммуникация саласындағы болашақ мамандардың коммуникативтік құзыреттілігі таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жеке тұлға теориясы
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқу білім алушыларда тұлғаның даму заңдылықтары мен механизмдерін, оның қасиеттері мен құрылымын, жеке тұлға мен қоғамның өзара іс-қимыл ерекшеліктерін, тұлғаны қалыптастыру принциптерін қарастыратын негізгі психологиялық теориялар мен тұжырымдамалар туралы білімді қалыптастыруға арналған. Тұлғаның феноменін қарастыратын психологиялық теориялардың алуан түрлілігіне бағдарлануға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қарым - қатынас психолгиясы
    Несиелер: 4

    Бұл пән қарым-қатынас түрлері мен формалары туралы білімді қалыптастырады. Пәннің мазмұны: қарым-қатынастың стратегиясы мен тактикасын, қарым-қатынастың құралдары мен кедергілерін, іскерлік қарым-қатынастың ерекшеліктерін, қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық механизмдерін, келіссөз процесінің технологияларын қамтиды. Болашақ мамандардың коммуникативтік құзырыреттілігін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Отандық және шетелдік педагогикалық ғылымды дамыту саласындағы білім мен түсінігін көрсету, оқыту саласындағы заманауи жетістіктерге негізделген озық педагогикалық тәжірибені жинақтау

  • Код ON7

    Отандық және шетелдік психологиялық-педагогикалық ғылымның дамуы саласындағы білімдері мен түсініктерін көрсету, оқытылатын аймақтағы этномәдени және заманауй жетістіктерді ескере отырып, озық педагогикалық тәжірибелерді жинақтау

  • Код ON8

    Педагогтың практикалық қызметінде оқытудың әдістерін, тәсілдері мен технологияларын пайдалану кезінде оқу-практикалық міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану.

  • Код ON4

    Онтогенездегі дамудың психологиялық және психофизиологиялық тұжырымдамалары мен негізгі ережелері туралы білімін қолдану, адам мен жануарлар психикасы эволюциясының негізгі кезеңдерін білу

  • Код ON11

    Индивидтер мен адамдар топтарының психикасындағы жеке дара айырмашылықтар саласындағы ғылыми білімдерді жүйелеу, практикалық қызметте ғылыми-психологиялық зерттеу әдістерін қолдану.

  • Код ON9

    Көптілділікті ескере отырып, коммуникация саласындағы оқу- практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану.

  • Код ON3

    Психологиялық-педагогикалық ғылымның әртүрлі бағыттарында фактілер мен құбылыстарды білу мен түсінуді қолдану, педагог-психологтың қызметіндегі психологиялық диагностика мен түзету әдістерін тиімді қолдана білу

  • Код ON2

    Әлеуметтік саладағы білім беру жүйелерін басқаруда қалыптасқан кәсіби құзыреттермен орта білім беру жүйесіндегі практикалық педагогикалық іс-әрекеттегі білімі мен түсінігін көрсету

  • Код ON12

    Студенттердің кәсіби өзін-өзі анықтауы туралы пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинақтау және өңдеуді жүзеге асыру, зияткерлік дамудың құрылымы мен деңгейлерін анықтау, сондай-ақ кәсіби өзін-өзі анықтау үшін оқу дағдыларын қолдану.

  • Код ON5

    Даму бұзылыстарын жіктеу үшін кәсіби деңгейде білім мен түсініктерді қолдану, сонымен қатар даму мен мінез-құлықтың әртүрлі ерекшеліктері бар балалармен жұмыс жасау кезінде кәсіби әрекеттер алгоритмін жасау

  • Код ON10

    Жеке, топтық және отбасылық терапияның теориясы мен практикасында психологиялық техниканың әртүрлі түрлерін қолдану

  • Код ON6

    Психологиялық зерттеулер үшін ақпаратты жинақтау және түсіндіру, адам үшін психологиялық қауіпті және зиянды факторларды тану және бағалау қабілетін қалыптастыру, олардан психологиялық қорғану тәсілдерін анықтау

  • Код ON13

    Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің мәнін түсіну, кәсіби қызметте қолдану үшін экономикалық, құқықтық ақпаратты жүйелеу, жинақтау, сондай-ақ нарықтық экономика мен кәсіпкерлік мәселелеріне бағдарлану, құқықтық, экономикалық тәртіп құбылыстарын талдау және кәсіпкерлік қызметтің ұйымдық-құқықтық нысандарын білу.

6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101-Педагогика және психология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B011 Педагогика және психология
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top