Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 1. Педагогика және психология саласындағы ғылыми жетістіктер негізінде олардың кәсіби дамуы үшін әртүрлі үлгідегі оқу орындарында білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру үшін мамандар даярлау; 2. Шығармашылық, бастамашылық, жеке тұлғаның жаңалықтарына дайын дамуы үшін және студенттердің кейінгі жоғары кәсіби білім беру сатысында одан әрі білімін жалғастыру үшін жағдай жасау; 3. Студенттердің кәсіби және жеке қасиеттерін қалыптастыру: өз мамандығына деген махаббат, коммуникацияны құру қабілеті, олардың жалпы мәдениетін, ойлау креативтілігін және т. б. арттыру; 4. Білім беру мазмұнын әдістемелік және әдіснамалық қамтамасыз ету, бітірушіге еңбек нарығында оның әлеуметтік ұтқырлығы мен тұрақтылығына ықпал ететін әмбебап, ғылыми және пәндік-мамандандырылған құзыреттерге ие болуға мүмкіндік береді
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 242
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Бизнес негіздері (Бизнес, экология және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
    Несиелер: 5

    Бизнес түсінігі, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің заңы, қоршаған орта. Кәсіпкерліктің экономика, саясат, заңнамаға байланысы. Қазақстандағы экологиялық мүдделерді ескеретін бизнестің ұйымдық-құқықтық формалары. Кәсіпкерлік компанияны ұйымдастыру және тіркеу. Бизнес жүйесіндегі бәсекелестік. Инновациялық кәсіпкерлік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Жоғарғы кәсіптік білім берудің заңнамалық негіздері. «Педагогика және психология» мамандығы. 5В010300- «Педагогика және психология» мамандығының Мемлекеттік жалпыға бірдей стандарты. Педагог мамандығының жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының гуманистік ұжымдық және шығармашылық сипаты. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагогтың кәсіби даярлығындағы құзыреттілік мәселесі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 4

    Жүйке жүйесінің физиологиясы. Жоғары жүйке қызметі. Анализаторлардың жас ерекшеліктері мен гигиенасы. Тірек-қимыл аппаратының жас ерекшеліктері. Қанның жас ерекшеліктері. Қан айналымы органдары. Тыныс алу мүшелерінің жас ерекшеліктері. Ас қорыту мүшелерінің жас ерекшеліктері. Балалар мен жасөспірімдердің эндокриндік жүйесінің жас ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 6

    Педагогика тарихының әдіснамалық негіздері. Қазақстандық және шетелдік педагогиканың негізгі даму кезеңдері. Педагогика пәні, оның негізгі категориялары, әдістері. Тәрбие туралы түсінік. Дидактика туралы түсінік. Дидактикалық жүйелер. Оқыту процесі, оның мақсаты, мәселелері, функциялары. Оқытудың әдістері мен құралдары, ұстанымдары, заңдылықтары. Оқытуды ұйымдастыру нысандары. Педагогикалық процестегі диагностика. Заманауи педагогикалық технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаңа форматтағы мұғалім қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Жаңа форматтағы мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі. Жаңа форматтағы мұғалімнің ғылыми-теориялық және әдістемелік дайындығы. Педагогикалық инновацияны іске асырудың жолдары. Инновацияның негізгі критерийі - жаңашылдық . Педагогикалық зерттеудің нәтижелерін практикаға енгізу ерекшеліктері. Педагогикалық қызметтің инновациялық бағыттылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 3

    Этнопедагогиканың әдіснамалық негіздері. Адамзат дамуының тарихындағы этнопедагогикалық идеялардың генезисі. Этнопедагогикалық ойдың пайда болу және даму тарихы. ҚР халықтарының ұлттық салт-дәстүрлері халық тәрбиесінің негізі ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Мамандық бойынша болашақ мамандықтың ерекшеліктерімен белгіленетін студенттердің шет тілін үйренудегі қажеттілігін есепке алуға негізделген кәсіптік-бағдарлы оқыту, қосымша кәсіби білім алу, лексикалық минимум алу, терминологияны оқу, студенттерді ғылыми мақалалар мен жарияланымдарды өз бетінше оқуға дайындау, кәсіби тілде қарым-қатынас жасау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогиканың және психологияның ғылыми зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қысқаша мазмұны: Педагогика ғылымының әдіснамалық негіздері. Педагогикалық зерттеулер. Зерттеу ізденісінің көздері мен жағдайлары. Білім беру ұйымдарында тәжірибелік-ізденіс жұмыстарын ұйымдастыру. Озат педагогикалық тәжірибені зерттеу және қолдану. Педагогикалық бақылау.. Психологиялық зерттеу этаптары. Психологиядағы эмпирикалық әдістер. Психологиялық математикалық әдістер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұлғаны психологиялық-педагогикалық диагностикалау
    Несиелер: 5

    Психологиялық-педагогикалық диагностиканың ғылыми-теориялық негіздері. Психологиялық-педагогикалық практиканың әр түрлі салаларында психологиялық-педагогикалық диагностиканы ұйымдастыру технологиясы. Психодиагностиканың қазіргі даму жағдайы. Психодиагностикалық әдістер. Проективті әдістер. Мотивацияны диагностикалау. Адамның психодинамикалықерекшеліктері,диагностикасы. Темперамент диагностикасы. Ақыл-ой диагностикасы. Тұлғааралық қарым-қатынастардың психодиагностикасы. Жас ерекшелік психодиагностикасы. Кәсіби психодиагностика .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіби бағытталған шетел тілінде мамандықтың пәндік негіздеріне кіріспе. Пәндік-тілдік материалдарды меңгеруді қалыптастыру негіздері. Кәсіби бағытталған шетел тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағыттағы материал. Кәсіби бағытталған шетел тілінде мамандық бойынша пән салалары мазмұнына сипаттама. Кәсіби құзыреттер. Кәсіби бағытталған шетел тілінің мамандық пәндерімен байланысы. Кәсіби бағытталған шетел тілін трансформациялау және дифференцациялау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Генезис және инклюзивті білім беруді дамыту кезеңдері. Мектеп жасындағы балалардың физикалық және зияткерлік дамуының бұзылуының сипаттамасы. Мүмкіндігі шектеулі балалардың ақаулық типтеріне сәйкес арнаулы білім беру бағытындағы оқу бағдарламалары. Мүмкіндігі шектеулі балалардың психофизикалық ерекшіліктерін есепке ала отырып әзірлентін оқытудың жеке бағдарламасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Патопсихология
    Несиелер: 5

    Патопсихологиялық зерттеуді ұйымдастыру принципі, патопсихологиялық зерттеу әдістері. Сананың бұзылуы. Клиникалық практикадағы аномалиялық зерттеу. Ерте балалық шақта кездесетін ауытқушылықтар. Негізгі психикалық аурулар, оларды емдеу және профилактика. Патопсихология пәніне кіріспе. Патопсихологиялық зерттеуді ұйымдастыру принципі, патопсихологиялық зерттеу әдістері. Сананың бұзылуы. Клиникалық практикадағы аномалиялық зерттеу. Ерте балалық шақта кездесетін ауытқушылықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-психологиялық тренингтер
    Несиелер: 4

    Тренинг түсінігі, тренингтік топтар. Құрылымы, мақсаты, міндеттері және құрастырудың жалпы принциптері, жүргізушінің рөлі мен функциялары, тренинг топтарында қолданылатын әдістемелік құралдар мен тәсілдер, тренингті дайындау және өткізу ерекшеліктері, негізгі рәсімдер. Тренингтерді ұйымдастыру технологиясы, тренингтерді өткізу технологиясы, тренингтерді жүргізу әдістері, жүргізуші тұлғасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Отбасы тәрбиесі және психологиясы
    Несиелер: 4

    Отбасы тәрбиесі және психологиясының мәні. Ата-ананың әлеуметтік-жауапкершілік қызмет әрекеті. Отбасының тәрбиелік және психологиялық мәселелері.Отбасы тәрбиелеу міндеттері, отбасы тәрбиесінің үрдісі, тәрбие ерекшеліктері.Отбасылық тәрбие ережелері, тұрмыс жағдайлары. Халықтық тәжірибе негізіндегі отбасы тәрбиесі, ақын-жыраулардың еңбектеріндегі бала тәрбиесі мәселесі.Отбасы тәрбиесіндегі ата-ананың қызметі және құқықтары.. Отбасы психологиясының ерекшеліктерін,отбасылық қарым-қатынасқа психологиялық тұрғыдан талдау жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Отбасы мәселелері және психологиялық-педагогикалық қиын отбасымен жұмыс технологиясы
    Несиелер: 4

    Отбасының баланың әлеуметтенуіне әсері. Отбасылық қолайсыздықты анықтау және түзетудің негізгі әдістерін жіктеу. Отбасы жағдайына әсер ететін детерминациялаушы факторлар. Отбасылық қарым-қатынастың дезадаптациясының негізгі түрлері. Іскерлік:әлеуметтік жұмыс теориясын салыстыру. Отбасының әр түрлі санаттарының негізгі қажеттіліктерін бөлу. Қиын отбасының түрлері. Қиын отбасымен жүргізілетін психологиялық-педагогикалық жұмыс түрлері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Тәрбиенің ізгілік парадигмасы. Тәрбиелеу процесін ізгілендірудің ұстанымдары. Тәрбиеге технологиялық, құзіреттілік тәсілдерді пайдалану. Тәрбиелеу процесінің мәні. Тәрбие бағдарламасы және тәрбие субъектісі. Мектептегі тәрбие жүйесі. Мектеп пен сыныптағы тәрбие жүйесінің өзара байланысы. Педагогикалық қолдау. Педагогикалық ықпал жасау. Қазіргі мектептегі тәрбие жұмысының жүйесі. Тәрбие жұмысының бағыттары. Педагогикалық рефлексия. Тәрбие жұмысын жобалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психология бойынша практикум
    Несиелер: 4

    Адамның танымдық іс-әрекетінде сезімнің рөлін зерттеу әдістемесі. Психологиядағы танымдық прпоцестерді зерттеудің әдіс-тәсілдері. Психодиагностикалық әдістерді жүргізудің техникасы, принциптері, талаптары. Психологияда өлшеу теориясын практикалық қолдану ерекшеліктері. Психологиядағы әртүрлі зерттеу түрлерінің ерекшеліктері. Өлшеу шкалаларын дұрыс пайдалану және құрастыру. ТАт әдістемесі. Кэттел әдістемесі. Интеллектуалды тесттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Позитивті психология
    Несиелер: 5

    Позитивті психологияның теориялық және әдіснамалық негіздері. Қазақстандағы және шетелдегі позитивті психологияның даму тарихы мен қазіргі жағдайы. Жеке тұлғаны үйлесімді дамыту мен қиын мәселелерді психотерапиялауда позитивті эмоциялардың маңызы. Позитивті психологияның феноменологиясы: даналық пен білім, адамзатты сүю, әділеттілік, сабырлылық, трансцендент қасиеттері. Гуманистік және экзистенциалды психология позитивті психологиялық идеяларды дамытудың теориялық және әдіснамалық негізі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі ІТ / диф әдістемесі.оқыту мен бағалаудағы әдістемесі
    Несиелер: 4

    Үлгермеушіліктің алдын алу тәсілі ретінде сараланған оқытудың мәні және танымдық белсенділікті дамыту құралдары оны қолдану әдістемесі. Критериалды бағалау педагогикалық технология ретінде. Дифференциалды психология пәні, теориялық және қолданбалы міндеттері. Дифференциалды психологиядағы жеке, типологиялық, мінез ерекшеліктер. Дифференциалды психологиядағы тұлға мәселесі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі және кіші мектеп жасындағы балалармен психодиагностикалық жұмыстың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Негізгі психодиагностикалық әдістердің жіктелуі мен сипаттамасы. Практикалық жұмыс құралы ретінде психодиагностикалық әдістемелерге қойылатын негізгі талаптар. Интеллектуалды дамудың диагностикасы. Интеллект тестілерін қолдану мақсаты . Шығармашылық қабілеттерінің диагностикасы. Тұлғааралық қарым-қатынастың психодиагностикасы. Психодиагностиканың этикалық аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дін психологиясы
    Несиелер: 5

    Діндердің зайырлы және конфессиялық психологиясы. Дін психологиясындағы әлеуметтік-психологиялық тәсілдер. Дін психологиясы міндеттері мен пәні. Дін психологиясындағы сенім феномені және діннің негізгі психологиялық категориялары. Ғылым ретіндегі бүгінгі дін психологиясы және оның рөлі. Ислам дүниесіндегі дін психологтары. Дін психологиясы және діни сезім. Тұлғалық құрылыста діннің рөлі. Діни сенімнің психологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогтың психологиялық -педагогикалық жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Жеке тұлғамен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс әдістемесі мен технологиясы, Баланың құқығын қорғау технологиясы, Жанұямен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс әдістемесі мен технологиясы, Топтармен және балалар ұйымдарымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс әдістемесі мен технологиясы», «Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекетті басқару.Тұлғаны әлеуметтендіру процесінің педагогикалық аспектілері. әлеуметтендірудің негізгі институттарының әлеуметтік педагогикалық іс- әрекетінің сипаты және ерекшелігтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие теориясының тарихы
    Несиелер: 5

    Тәрбие теориясының тарихы пәнi, мiндеттерi, мазмұны. Құл иеленушілік қоғамдық құрылыстағы тәрбиелеу. Шетелдік жалпы және мектепке дейінгі педагогика тарихындағы мектепке қоғамдық тәрбие. Балалар ұжымдарындағы тәрбиелік технологиялар. Шетелдік және отандық тәрбие теориясының басты мәселелерінің теориялық зерттеулері. Тәрбие түрлерінің ерекшеліктері. Тәрбиенің әдісі, тәсілдері жіктелуі. Тәрбие технологиясы, заңдылықтары. Тәрбие жұмысын ұйымдастырудың әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік психология пәні және әдістері, негізгі зерттеу облысы.Әлеуметтік психологияның негізгі парадигмалары, теориялық және қолданбалы міндеттері.Қарым-қатынас психологиясы. Сөйлеудің мақсаты, мазмұны және құралдары. Шағын топ негізгі өлшемдері, әлеуметтік өлшемдік құрылымы.Топтық бірлестік. Тұлғаның әлеуметтік психологиялық мінездемесі. Әлеуметтендіру және бейімделу ұғымы.Тұлға тәртібінің психологиялық тетігі. Әлеуметтік психологиялық диагностика және адамның әлеуметтік жүріс-тұрысын алдын-ала болжау мәселесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстандағы психология ғылымының дамуы
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы педагогикалық психология дамуының негізгі кезеңдері. Ежелгі түркі жазбаларындағы психологиялық ой пікірлер. Қазақтың ғылыми психологиясының түп төркіні әріде. Жан туралы iлiм - бiлiмдердiң Қазақстандағы даму жолдары. Қазақстандағы психология ғылымының қалыптасуы мен дамуы. Т.Тәжібаев Қазақстандағы психология ғылымының негізін қалаушы ретінде. Ұлттық психологияны қалыптастыру мәселелері. Қазақстандағы психология ғылымының дамуындағы Ж.Аймауытов –тұңғыш психологиялық еңбектің авторы..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұлға теориясы
    Несиелер: 5

    Зигмунд Фрейдтің тұлға теорисы туралы психодинамикалық, Альфред Адлердің тұлға теорисы туралы психодинамикалық бағыты, Карл Юнгтің тұлға теорисы туралы психодинамикалық бағыты, Эрик Эриксонның тұлға теориясы, Эрих Фроммның тұлға теориясы, Карен Хорнидің әлеуметтік-мәдени тұлға теориясы, Гордон Олпорттың диспозиционалды тұлға теориясы, Рэймонд Кэттелдің диспозиционалды тұлға теориясы, Ганс Айзенктің диспозиционалды тұлға теориясы, Б.Ф.Скиннердің тұлға теориясындағы ғылыми-бихевоиралдық бағыты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогика тарихы
    Несиелер: 5

    Шетел педагогикасы мен мектептерінің тархы. Орта ғасыр дәуіріндегі тәрбие мен мектеп және педагогикалық ойлар. Түрлі елдергі білім беру жүйесінің қалыптасуы, даму және педагогикалық ой-пікірлердің тарихы. Ресей және Қазақстан педагогика тарихы. Оқу-тәрбие ісімен айналысқан көрнекті ойшылдармен, түрлі тарихи дәуірлердегі және халықтардағы педагогтармен таныстыру, жетекші педагогикалық мәселелерді тарихи-салыстырмалы сипатта қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел психология ғылымының дамуы
    Несиелер: 5

    Шетелдік психологиялық ғылыми тұжырымдамалардың даму кезеңдері. Шетелдегі психологиялық зерттеу-эксперименталдық лабораториялардың ашылуы. Шетел ғылыми мектептерінің, ағымдарының қалыптасуы кезеңдері мен зерттеу мәселелері. Ғылыми мектептер: Аналитикалық психология. Индивидуалды психология. Психоанализ. Когнитивті психология. Неофрейдизм. Бихевиоризм. Гештальтпсихология. Вюрцбург мектебі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік педагогиканың ғылыми-теориялық негіздері. Әлеуметтік педагогиканың принциптері және тұжырымдамалық идеялары.Әлеуметтік педагогика ғылым ретінде.Әлеуметтік педагогикалық зерттеу әдіснамасы.Тұлға дамуының әлеуметтік ерекшеліктері. Әлеуметтену - әлеуметтік педагогиканың негізгі ұғымы ретінде. Әлеуметтену өнімділігі - әлеуметтенушілік және тәрбиелілік. Отбасы - тұлғаны дамыту мен тәрбиелеуде әлеуметтік мәдени орта ретінде. Әлеуметтік тәрбие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалардың шығармашылық қызметінің теориялық негіздері
    Несиелер: 3

    Мектепке дейінгі жастағы балалардың шығармашылық қабілетін дамытудың теориялық және әдіснамалық негіздері. Балалардың шығармашылық әлеуетін дамытудың теориялық негіздері. Шығармашылық ұғымы. Мектепке дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту. Балалардың шығармашылық қабілеттерін диагностикалауды жүзеге асыру. Шығармашылық қызметте баланың қиялын қолдану. Шығармашылық қызмет арқылы балалардың дамуын жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    Адамның ішкі әлемі: бірегейлігі, ресурстары. Тұлғаның рухани мәдениеті. Кәсіби өзін-өзі тану және педагогтың өзін-өзі дамыту.«Өзін-өзі тану» пән болашақ педагогтің рухани мүмкіншіліктерін, оның тұлға ретіндегі, мәдениет, әлеуметтік және кәсіби шығармашылық субъектісі ретіндегі мәнін дамытуды және байытуды көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Суицидология негіздері / девиантты мінез-құлық психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курста суицидтің тарихи және мәдени аспектілерін сипаттайтын материалдар, девиантты мінез-құлық психологиясы, оның генетикалық, биохимиялық және патопсихологиялық аспектілері, суицидтің әлеуметтік факторлары, суицид қаупін бағалау, балалар мен жасөспірімдердің суицидтері, суицидтік мінез-құлықтың даму кезеңдері, өз-өзіне қол жұмсаудың туыстары мен достарына психологиялық көмек. Қазіргі заманғы ұстанымдардан суицидтік және девиантты мінез-құлықты қалыптастыру механизмдері ашылады, оның алдын-алу, диагностикалау және түзетудің негізгі принциптері келтірілген. Материалды ұсынудың жалпы тұжырымдамасы студенттерге суицидтік, девиантты қауіп тобындағы адамдармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға баса назар аударады, бұл қазіргі психологтың кәсіби дайындығының қажетті элементі болып көрінеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Этнопсихология
    Несиелер: 4

    Этникалық топтардың психологиялық ерекшеліктері. Этникалық психологияны зерттеудің әдіснамалық принциптері. Ұлт психологиясын және ұлтаралық қатынастарды зерттеу.: «Ұлттың психологиялық қасиеттері» және ұлттық мінез. Этникалық стероетип, эгоцентризм мәселелері. Ұлттық психологияның тарихилығы және салыстырмалығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Когнитивті психология
    Несиелер: 4

    Когнитивті психологияның теориялық және практикалық негізі. Ақпаратты өңдеу және когнитивті нейроғылым. Когнитивті психологияның қысқаша тарихы. Концептуалды ғылым және конгитивті психология. Қабылдау және зейін. Сана, мнемоника және экперттер. Ес: құрылымы мен прцестері. Ойлау образдары және когнитивті психология. Когнитивті даму. Ойлау: тапсырманы шешу, шығармашылық және адамзат интеллектісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 5

    Ұйымдағы көшбасшылық саласы. Кәсіби көшбасшылықтың теориялық негіздері. Жеке қасиеттер негізінде көшбасшылық.Көшбасшылыққа мінез-құлық және ахуалдық көзқарас. Кәсіпорын менеджментінің ролі мен орнын. Кәсіпорынның мақсаттары мен стратегиясын анықтаудағы сыртқы және ішкі ортаның көп факторлы әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіптік білім беру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Кәсіптік білім берудің теориялық негіздері, тұжырымдамалар, принциптер. Кәсіптік білім беруді ұйымдастырудың негізгі түрлері, әдістері . Кәсіптік білім берудің теориялық негіздері. Кәсіптік білім беру тұжырымдамасы. Кәсіп-тік білім беру ұғымы. Кәсіптік білім беру ұстанымдары. Жоғары сыныптарда кәсіптік білім беруді ұйымдастыру формаларыКәсіптік білім беруде өзіндік оқу мен өзіндік білім алу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиясы
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-педагогикалық қызметтің объектілері мен субъектілері. Әлеуметтік-педагогикалық жұмыс, тұлға, топ, қауымы. Әлеуметтік-педагогикалық қызметтің нормативтік-құқықтық негіздері. Әлеуметтік-педагогикалық зерттеу әдістері. Әлеуметтік оқыту және тәрбиелеу әдістері. Әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі әдістемелер мен технологиялар. Әлеуметтік-педагогикалық технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі жаңа технологиялар
    Несиелер: 4

    Инновациялық үдерістерді дамытудың жалпы үрдістері. Инновациялық қызметтің сапасы және оның көрсеткіштері. Білім беру жүйесіндегі инновациялық ізденістер мәселесі. Кредиттік оқыту жүйесінде интерактивтік әдістерді қолдану жолдары .Білім және технологияны оқытудың ғылыми теориялық негіздері. Технологияны оқыту. Технологияны оқытудың мақсаты мен міндеттері. Интерактивтік әдістерді қолданудың теориялық негіздері. Жобалау әдісі. Ойындық технология. Ақпараттық оқыту технологиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 4

    Педагогикалық психология пәні. Педагогикалық психология ғылымының даму тарихы. Оқу әрекетінің психологиясы. Оқыту психологиясы. Педагогикалық процестегі конфликт.Педагогтың тұлғалық сапасы.Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет құрылымы.Оқыту мен тәрбиелеудің әлеуметтік педагогикалық-психологиялық аспектілері.Оқу процесіндегі қарым-қатынас пен оқыту психологиясы.Педагогикалық процестегі қарым-қатынас және педагогтың тұлғалық сапалары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Педагогиканы оқытудың жалпы теориялық және әдістемелік негіздері. Педагогика курсы оқу пәні құрылымы ретінде. Педагогиканы оқу пәні ретінде оқытудың ерекшеліктері, оқытудың әдіснамалық және жалпы теориялық сұрақтары. Педагогиканы оқыту үдерісіндегі бақылау мен диагностика. Педагогиканың негізгі бөлімдеріндегі әдістемелік сипаттамасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психология тарихы
    Несиелер: 4

    Психологияның өзіндік ғылым ретінде қалыптасуы және оның дамуы. Психология жан туралы ғылым ретінде. Психология сана туралы ғылым ретінде. Психология қылық туралы ғылым ретінде. Шетел психологиясының қазіргі кездегі даму тенденциясы және жағдайы. Ресейдегі психологияның дамуы. Психология психика туралы ғылым ретінде. Қазақстан Республикасында психология ғылымның қазіргі жағдайы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандағы білім беру жүйесі
    Несиелер: 4

    Қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуына байланысты сұраныстың өзгеруіне байланысты білім беру мазмұнының жаңаруы. Жалпы білім беру жүйесінің мазмұнының даму перспективасы. 12-жылдық жалпы орта білім беретін мектептің құрылымы. Үздіксіз білім беру жүйесінің (мектепке дейінгі және бастауыш, негізгі және орта білім) тұжырымдамасы. Білім беру жүйесінің бала денсаулығын сақтау қызметі. Нәтижеге бағытталған білім беру жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығармашылық ойлау психологиясы
    Несиелер: 4

    Ойлау процесіндегі вербальды коммуникация нормалары мен принциптері. Сөйлеу мен ойлау арасындағы өзара байланыс. Сөйлеу функциялары. Көрнекі-бейнелік ойлау түрі. Ойлау ұғымын талдау. Ойлаудың құрылымы мен тәсілдері. Ойлау процестері мен ой формалары туралы. Ойлау тұлғаарлық өзара әрекет ету ретінде. Ойлау және интеллект. Ойлауды психологиялық-педагогикалық диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиядағы математикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Психологиядағы математикалық әдістерпәні. Ықтималдықтың шекті теоремалары. Математикалық статистика элементтері. Психологиялық зерттеудің деректерін математикалық өңдеудің негізгі түсініктері, принциптері мен әдістері. Психологиялық параметрлер арасындағы статистикалық байланыстарды анықтауға арналған коэффициенттер мен өлшемдер.Корреляция, регрессия, дисперсия, факторлық салмақ коэффициенттерін есептеу. Эмпирикалық деректерді математикалық-статистикалық өңдеудің негізгі технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиялық кеңес беру
    Несиелер: 5

    Психологиялық кеңес беру ерекшелігі және консультативтік процестің тиімділігі. Психологиялық кеңес беру процедурасы мен техникасы. Практикалық психологияның бір бағыты – психологиялық кеңес. Психологиялық кеңес түрлері, әдістері. Психологиялық кеңесті жүргізудің принциптері мен талаптары. Психологиялық кеңестің техникасы мен кезеңдері. Психолог – кеңесші қызметіне қойылатын талаптар мен этикалық-моральды нормаларын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дефектология негіздері
    Несиелер: 5

    Дефектология ғылым ретінде. Арнайы оқыту мен тәрбиелеу теориясы мен практикасының дамуы. Арнайы педагогиканың психологиялық негізі. Психикалық дамуы тежелген балалар. Есту қабілеті бұзылған балалар. Ерте балалық шақтағы аутизм. Күрделі ақаулық құрылымы бар балалар. Арнайы мекемелердегі білім беру мазмұны. Кәсіби қызмет және арнайы білім беру жүйесіндегі педагог тұлғасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эксперименталды психология
    Несиелер: 5

    Эксперименталды психологияпәні Психологиядағы бақылау орны, психологиядағы ғылыми зерттеудің негізгі принциптері мен тәсілдері. Психологиядағы эмпирикалық зерттеу әдістерінің тәжірибелік әдісі. Зерттеу әдістерін таңдау негіздері. психологиядағы зерттеулердің негізгі түрлері. Психологиядағы зерттеу әдістерінің инварианттарын анықтау. Эксперименталды (және эмпирикалық) психологиялық-зерттеулерді рецензиялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандағы педагогика ғылымының дамуы
    Несиелер: 4

    Қазақ даласындағы ойшылдардың педагогикалық ой-пікірлері. Қазақ хандығы тұсындағы ұлттық тәлім-тәрбие.ХҮІ-ХҮІІІғ. екінші жартысы аралығындағы Қазақстандағы педагогикалық ой-пікірлер. ХІХғ. екінші жартысы мен ХХғ. бас кезіндегі Қазақстандағы мектеп пен педагогикалық идеялардың дамуы. Кеңес дәуіріндегі Қазақстан мектебі мен педагогикасы. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы мектеп пен педагогика ғылымы. Ғасырлар тоғысындағы Қазақстанның ұлттық білім беру жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі білім берудегі менеджмент және басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Тиімді басқарудың психологиялық критерийлері. Басшының жеке басы. Ұжымдағы психологиялық климат: басқару аспектілері. Басқарушы тұлғасы. Басшы және лидер. Басқарудағы жарнама психологиясы. Психологиялық менеджментке кіріспе. Менеджмент психологиясының теориялық негіздері.Басқару әлеуметтік феномен ретінде.Психологиялық менеджменттің негізгі заңдары

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 4

    Педагогикалық шеберлік және педагогикалық қызмет. Педагогикалық қарым-қатынас шеберлігі. Мұғалімнің оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастырудағы шеберлігі. Педагогикалық шеберліктің мәні және оның құрылымы. Мұғалім жұмысындағы актерлік және режиссерлік шеберлік элементтері. Мұғалімнің педагогикалық техникасы және оның қалыптасу жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Медиапедагогика
    Несиелер: 4

    Медиапедагогикалық бағыттың тарихы, курстың мақсаттары мен міндеттері, негізгі түсініктер. Заманауи әлемдегі БАҚ және оның білім берудегі рөлі, заманауи БАҚ-ның түрлері, функциялары, медиа өнімдері және білім беру сипатындағы медиа ресурстары. Медиа педагогикалық ұғымдар: талдау, даму перспективалары, оқу үрдісінде тиімді пайдаланудың жолдары. Мұғалімнің БАҚ-ты өзінің ғылыми-зерттеу және кәсіптік қызметінде қолдануға дайындығы, бұқаралық ақпарат құралдарының құзыреттілігі тұжырымдамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Практикалық психология
    Несиелер: 4

    Практикалық психология пәні. Практикалық психология психологиялық ғылымның саласы ретінде. Практикалық психологтың кәсіби қызметінің моделі. Іскерлік жағдайлардағы қарым-қатынас ерекшеліктері.Тиімді коммуникация кезеңдері. Тиімді технологияларды қолдану Практикалық психология ғылымының даму тарихы, оқу әрекетінің психологиясы, педагогтың тұлғалық сапасы, білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Конфликтология
    Несиелер: 4

    Конфликтология: пәні, мақсаты, қоғамдағы маңызы. Конфликтологиялық идеялардың пайда болуы және дамуы. Жанжалдың жалпы теориясы. Тұлға ішіндегі қақтығыстар: ерекшелігі, көрініс формалары. Тұлғааралық және топтық қақтығыстар: өмір сүру салаларының алуан түрлілігі. Ұйымдастырушылық қақтығыстар: жүру ерекшеліктері. Жанжалдарды зерттеу және диагностикалау әдістері. Қақтығыстарды болжау және алдын алу. Әлеуметтік қақтығыстарды басқару. Келіссөздер процесі қақтығыстарды реттеу технологиясы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арт-терапия: девиантты мінез-құлықты балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс әдістері.
    Несиелер: 4

    Девиантты мінез-құлықпен сипатталатын балаларды әлеуметтендіру бойынша түзету жұмысының тұжырымдамалық негіздері. Білім алушылармен, оның ішінде девиантты мінез-құлықты балалармен жұмыс жөніндегі қызметті реттейтін білім беру ұйымдарының мамандарын нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. Білім беру мекемесінде девиантты балалармен жұмысты ұйымдастыру. Девиантты мінез-құлықты балалармен жұмыстың жалпы алгоритмі. Девиантты мінез-құлыққа бейім балаларды анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби өзін-өзі тану және педагогтың дамуы
    Несиелер: 4

    Өзін-өзі тану және өзін-өзі болжау өзін-өзі дамыту механизмі ретінде. Өзін-өзі тану және өзін-өзі дамытуға педагогикалық қолдау көрсету. Өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытуға психологиялық қолдау көрсету және педагогикалық қолдау көрсету. Педагогикалық технологиялар, өзін-өзі тану және тұлғаның өзін-өзі дамуына бағдарлау. Өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту үдерістерінде психологиялық-педагогикалық қолдау және көмек көрсету. Педагогтың кәсіби құзыреттілігі мен тұлғаның жалпы сипаттамасы. Педагогтың өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептентыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру технологиясы
    Несиелер: 5

    Мектептен тыс жұмыс негіздері. Мектептен тыс тәрбие жұмысының мәні мен мазмұны. Сыныптан тыс тәрбие жұмысын жүргізу әдістемесі. Тәрбие жұмысының психологиялық-педагогикалық сипаттамасы. Мектептен тыс жұмыс тәрбие жұмыстарының түрлері. Мектептентыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Психологияны оқытудың мақсат-міндеттері. Психологияны оқыту принциптері. Сабақты өткізудің формалары мен әдістері, мазмұнын жасау. Психология курсын оқыту процесіндегі лекция, семинар, лаборатория және тағы басқа сабақ түрлерін ұйымдастыру формаларының ерекшеліктері. Интерактивті сабақ түрлерін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    Қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени және ғылыми коммуникация шеңберіндегі қазақ немесе орыс тілдерін, сондай-ақ шет тілдерінің бірін біледі; тарих ғылымының әртүрлі көзқарастары мен түсініктерін біледі; Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін біледі; қоғамның әлеуметтік даму тенденцияларын біледі; әр түрлі әлеуметтік жағдайларда дұрыс шешім қабылдауға қабілетті

  • Код ON7

    Баланың құқықтары мен мүдделерін, мұғалімнің кәсіби ар-намысы мен қадір-қасиетін қорғауға қабілетті, мұғалім кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын біледі;, сабақ беруге деген жоғары ынтасы бар, өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі тануға ұмтылған; педагогика мен психологияны оқытудың заманауи әдістерінің жағдайын бағалау қабілетіне ие; әдіс-тәсілдерді, оқыту формаларын ажырата біледі; өз қызметінде заманауи компьютерлік технологияларды қолдану дағдыларына ие

  • Код ON4

    Дәлелдерді тұжырымдап, көп мәдениетті қоғамда білім беру қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық негіздеріндегі мәселелерді шешеді; балалармен де, әріптестерімен де сауатты тұлғааралық қарым-қатынас құра біледі; үнемі жеке және кәсіби өсуге ұмтылады

  • Код ON8

    Алынған білім мен практикалық дағдыларды кәсіби деңгейде оқыту мен оқытудың мазмұны мен құрылымында қолдана біледі; білім беру психологы жұмысының компоненттерін әзірлеу, енгізу, бақылау, бағалау және түзетуге қабілетті

  • Код ON6

    Ғылымның әр түрлі салаларында білімді интеграциялаудың жаңа білімдері мен процедураларын әзірлеу үшін ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асыруға қабілетті; оқыту мен тәрбиелеудің ғылыми және теориялық негіздерін талдай алады, оларды кәсіби қызметінде қолдана алады; психодиагностика мен психологиялық түзетуді жоспарлай және жүзеге асыра алады; қазіргі педагогика мен психологиядағы ақпаратпен, идеялармен, проблемалармен және шешімдермен, сәйкесінше, мұғалімнің - психологтың жұмысын ұйымдастырудағы халықаралық және отандық тәжірибемен байланыстыра алады

  • Код ON2

    Құқықтық мемлекет жағдайындағы адамдардың қарым-қатынасының құқықтық және этикалық нормалары туралы түсінігі бар; адамның жабайы табиғатқа және қоршаған ортаға әсері туралы біледі; кәсіптік қызмет барысында экономикалық, әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар туралы білімді қолдана біледі; әлеуметтік қатынастарды құру кезінде білім беру процесіне қатысушылардың этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарын ескеруге қабілетті; әлемнің басқа халықтарының дәстүрлері мен мәдениеттеріне толеранттылықпен қарайды; Педагог-психологтың кәсіби функцияларын орындау үшін қажетті білім әдістерін, пәнаралық сипаттағы құзыреттіліктерді игерген

  • Код ON1

    1. Балалардың жас ерекшелік, анатомиялық-физиологиялық, психикалық дамуының негізгі ерекшеліктерін ескерген, тұлғаның даму және әлеуметтік қалыптасу заңдылықтарына негізделген педагогика және психология саласындағы, жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық пәндер білім мен түсініктерді көрсету

  • Код ON3

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып пайымдауды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды, түсіндіруді және ғылыми материалдарды дайындауды, педагогикалық және психологиялық зерттеулердің нәтижелерін өңдеуді жүзеге асырады; заманауи технологияларды қолдану дағдылары, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды қолдана біледі

6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101-Педагогика және психология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B011 Педагогика және психология
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top