Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен пНОзаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы психология
    Несиелер: 3

    Мақсаты: "педагог-психолог"мамандығын меңгеруге уәждемені қалыптастыруды қамтамасызететін жалпы мәдени, кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Психология ғылым ретінде және адам өмірініңпрактикасы ретінде. Психология-Психологиялық білім беру мамандығы. Кәсіпқойдың қалыптасуы. Психологтың кәсіби санасыныңдамуы. Құзіреттілік: педагог-психолог мамандығы, оның кәсіби қызметініңнегізгі түрлері, кәсібиқалыптасу кезеңдері мен дағдарыстары, жоғары оқу орындарының дайындық ерекшеліктері туралы түсінік жүйесін меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының негіздерімен таныстыру. Мазмұны: адамзаттың жаһандық мәселелері және оларды шешу жолдары. Тарихи ретроспективадағы рухани-адамгершілік білім. "Өзін-өзі тану"адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. Жалпыадамзаттық құндылықтар "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы мазмұнының негізі ретінде. Жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтау принципі. "Өзін-өзі тану" пәнін және басқа пәндерді интеграциялау. Құзыреттілігі: білім беру ұйымының оқу-тәрбие үрдісінде жалпыадамзаттық құндылықтар туралы білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: кәсіпкерлік сауаттылықтың негізгі құзыреттілігін меңгеру.Келесі тақырыптар қарастырылады: кәсіпкерлік типологиясы; кәсіпкерлік шешімдер; фирманың сыртқы, ішкі ортасы; кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары; құрылтай құжаттары; мемлекеттік тіркеу, лицензиялау; қызмет ету тетіктері; кәсіпкерлік тәуекелдер; кәсіпкерлікте еңбек ақы төлеу; кәсіпкерлік қызмет мәдениеті; қорғауға жататын мәліметтер тізбесі. Қалыптасатын дағдылар: идеяларды жасай білу, оларды қолдану перспективаларын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
    Несиелер: 3

    Педагогикалық басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Мектептерді басқару. Мектепті басқарудың ұстанымдары мен принциптері. Педагогикалық басқарудың функциялары мен әдістері. Басқарудағы ақпараттық технологиялар. Көшбасшылық стильдері Этика және басқару мәдениеті. Маркетинг. Білім беруді ұйымдастырудың бәсекеге қабілеттілігі. Электронды журналдар,оқытушылар мен студенттерге мониторинг жүргізу және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу мінез-құлқы мен зерттеу қабілеттерінің психологиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: оқушылардың зерттеу қабілеттерін педагогикалық сүйемелдеудің психологиялық негіздерін оқу. Мазмұны: зерттеу мінез-құлқының феномені. Зерттеушініңжеке-тұлғалық сипаттамалары. Зерттеу қабілеттерінің теориялық моделі. Зерттеушілік оқыту технологиясы. Оқушылардың зерттеуіс-әрекетінің түрлері. Зерттеуқызметінің кедергілері (шығармашылық, ақпараттық, коммуникативтік). Қалыптасатын құзыреттіліктер: зерттеу қызметін ынталандыру жәнежекелегензерттеу іскерліктерін дамыту әдістері мен тәсілдерін меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: педагогикалық ғылымның қазіргі жағдайын зерттеу, білім алушыларда педагогикалық ойлауды дамыту, инновациялық педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктер. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби сапалар. Дидактика. Оқыту процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагог-психологтың кәсіби этикасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Педагог-психологтыңтұлғалық қасиеттерін дамыту және жетілдіру. Мазмұны: этикалық білімнің құрылымы. Негізгі категориялар. Педагог-психолог мамандығынтаңдаудың құндылық-адамгершілік негіздері. Жеке және кәсіби құндылықтар жүйесі. Кәсіпқойлықтың адамгершілік-этикалықкомпоненттері. Педагогикалық моральдыңнегізгі принциптері. Педагогикалық этика категориялары. Психологияның бастыэтикалықпарадоксы. Педагог-психологтың негізгі этикалық мәселелері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: кәсіби қызметте кәсіби этиканы қолдану қабілеті./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орта мектептің білім беру бағдарламаларын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
    Несиелер: 3

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдерді оқыту, дамыту және тәрбиелеу үдерістерін психологиялық сүйемелдеуді қамтамасыз ету бойынша студенттердіңұйымдастыру қызметін жүзеге асыру қабілетінқалыптастыру. Жалпы білім беру бағдарламаларын психологиялық-педагогикалықсүйемелдеу, білім беру бағдарламаларын сүйемелдеу әдістемесі, Вожатый қызметінің негіздері, негізгі жалпы білімберу бағдарламаларын психологиялық-педагогикалықсүйемелдеу. Қалыптасатын құзыреттіліктер: білім беру бағдарламаларын психологиялық сүйемелдеуді қамтамасыз етуді ұйымдастыру қызметін жүзеге асыруғақабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпыадамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаңартылған білім беру мазмұнының психологиялық-педагогикалық контенті
    Несиелер: 3

    Мақсаты: білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесіненгізу контексінде ұғымдық аппаратты қалыптастыру. Мазмұны: білімберудің жаңартылған мазмұнына көшуді нормативтік құқықтық және медодикалық қамтамасыз ету. Оқу бағдарламаларының құрылымы, мазмұныжәне ерекшеліктері. Оқыту мақсаты және күтілетін нәтижелер. "Мәңгілік ел" құндылықтары. Қалыптасатын құзыреттіліктер: жаңартылған білімберу бағдарламасын іскеасыру кезінде қажетті дағдылар мен іскерліктерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектеп оқушысының даму физиологиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: балалардың өсуі, дамуының жалпы заңдылықтары туралы түсінік беру, салауатты өмір салтын қалыптастыру. Мазмұны: Бастауыш сынып оқушыларының физиологиясы, гигиенасы. Жүйке және сенсорлық жүйелер. Эндокриндік бездердің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Тірек-қимыл жүйесі, вегетативтік жүйенің ерекшеліктері. Мектеп жағдайына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Құзыреттіліктер: жалпы физиологиялық заңдылықтары туралы білімді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Даму психологиясы және жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психика мен тұлғаның дамузаңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: жасерекшелік психологиясының пәні, міндеттері, әдістері. Психикалық даму және жас аралығы мәселесі. Тұлғаның жасерекшеліктері. Мектепке дейінгі баланың, кіші сынып оқушының, жасөспірімнің психикалық дамуы. Жасөспірімдерпсихологиясы, жетілу, қартаю. Қалыптасатын құзіреттіліктер: мамандық аясында әржас кезеңінде теориялық және практикалық білімдерді меңгерген,/

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сын тұрғысынан ойлау психологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыниойлаудың психологиялық-педагогикалық негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: сыни ойлау технологиясы: теориялық негіздері, "сыниойлау" түсінігі және оның сипаттамалары. Сынтұрғысынан ойлау технологиясының мақсаттары, міндеттері, ерекшеліктері менфункциялары. Сыни ойлау технологиясын қолданудың негізгі кезеңдері. Сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолданудың әдістемелік тәсілдері.Қалыптасатынқұзыреттіліктер: сыни ойлау технологиясын қолдана алады./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты:студенттерді сандық технологияның мәні және оларды қолдану тәсілдерімен таныстыру. Мазмұны:білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. ДББҰ НЗМ цифрлық білім беру ресурстары Қалыптасатын құзыреттіліктер:өзінің кәсіби қызметінде сандық технологияларды қолдану тәсілдерін меңгерген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: еңбек нарығындағы тіршілік қауіпсіздігі негіздерін қарастыру. Мазмұны: адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі қоғамдағы тұрақсыздандырушы факторлар, олардың алдын-алу әдістері мен әдістемелері. Алғашқы көмек көрсетудің техникалық-технологиялық негіздері, сондай-ақ төтенше жағдайларда санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтау. Құзыреттілігі: қазіргі ортада тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи тәсілдеріне игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Білім алушының оқуын критериалды бағалаудағы педагогикалық өлшем
    Несиелер: 4

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалаунәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әрпән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 3

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әр пән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім беру үдерісінтиімді ұйымдастыру механизмдері туралы білімдіқалыптастыру. Мазмұны: Пән, міндеттер. Оқыту, оқыту түрлері. Психологиядағы оқыту теориясы. Оқу қызметінің құрылымы мен психологиялық мазмұны. Психология пәні мұғалімдері. Тәрбие психологиясы. Қалыптасатын құзыреттіліктер: кәсібиміндеттерді шешеді, оқу-педагогикалық қызметтің құрылымы мен мазмұнын біледі, педагогикалықүдерісте психологиялық-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру жәнежүргізу әдістерін біледі./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психологиялық ғылымның бөліміретінде әлеуметтік психология туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: әлеуметтік психологияның жалпымәселелері. Әлеуметтік психология туралы түсініктердің даму тарихы. Кіші топ ұйымның әлеуметтік-психологиялық сипаттамасы ретінде. Сөйлесу процесінің психологиялық аспектілері. Қарым-қатынастың ұлттық ерекшеліктері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: тұлғаның әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларымен оларды қалыптастыру механизмдері туралыбілімдерін көрсетеді, психодиагностикалық және психокоррекциялық әдістемелердітаңдау критерийлерін біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жеке-кәсіби өсу тренингі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тренингтің кәсібибілімін, іскерлігін, дағдыларынқалыптастыру. Мазмұны: теориялық бағыттағы тренингтердің философиялық негіздері; жүргізушінің қателіктері, олардыжою тәсілдері, топтыңәртүрлі даму сатыларында қызметін ұйымдастыру; тренингтік топты жүргізудіңэтикалық принциптері; тренингтеритуалдар менмифтерді қолдану тәсілдері. Құзыреттіліктер: тренингтік топтың мақсаты, міндеттері, тақырыбы мен негізгі қызметэтаптарын анықтайды./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: қарым-қатынас психологиясының негізгі мәселелері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: қарым-қатынас психологиясы түсінігі. Қарым-қатынас тараптары. Қарым-қатынаста тұлғааралық қабылдаудың механизмдері мен әсерлері. Кері байланыс. Психологиялық әсері жәнеөзара әрекеттесудіңнегізгі стратегиялары. Коммуникативтік құзыреттілік. Қарым-қатынастыңпсихологиялық кедергілері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: Оқужәне тәрбие процесінде субъектілердің тиімді қарым-қатынас тәсілдерін жәнетехникаларын меңгереді./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің ең маңызды экономикалық категориялар мен заңдарды, қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды білуін меңгеру болып табылады, оған қол жеткізу келесі негізгі бөлімдерді меңгерумен қамтамасыз етіледі: қоғамдық өндіріс; капитал құрылымы; өндіріс шығындары; нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері; экономика призмасы және жеке тұлғаның құзыреттілігі арқылы кәсіпкерліктің мәнін қарастыру дағдылары, кәсіпкерлік айырмашылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің этикалық және заңнамалық негіздерін зерделеу. Мазмұны: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің конституциялық негіздері. Мемлекет және діни бірлестіктер. Діни бірлестіктерді тіркеу. Тіркеу кезінде заңнамалық негіздерді орындау. ҚР-да ар-ождан және діни сенім бостандығын қамтамасыз етудің этикалық және әлеуметтік-мәдени мәселелері.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудың өзекті мәселелері. Құзыреттілігі: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудағы мемлекеттік саясаттың негізгі талаптарын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экологиялық тепе-теңдікті сақтай отырып, қоршаған әлемге ұқыпты қарау тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: табиғат пен қоғам қатынасының негізгі теориялары. Мальтузианизм және оның қазіргі заманғы түсіндірмелері. ҚР-дағы Тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары, стратегиялары. Адам экологиясы мәселесі, сондай-ақ оның жаны мен денесінің денсаулығын сақтау. Құзыреттер: табиғат пен қоғамның экологиялық тепе-теңдігін сақтаудың негізгі заңдылықтарын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар тұлғаларға арналған жеке білім беру бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагог-психолог жұмысындағы түзете-дамыту және терапевтік техникалардың негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: педагог-психолог қызметініңбағыты ретінде түзету-дамыту жұмысын ұйымдастыру туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: түзету-дамыту жұмысыныңтеориясы, бағыты және практикасы. Түзету-дамыту жұмысының түсінігі. Түзету-дамыту жұмысының принциптері, мақсаттарымен міндеттері, формалары, техникасы, әдістерімен тәсілдері. Түзету-дамыту жұмысындағы педагог-психолог және басқада мамандардыңөзара іс-қимылының негізгібағыттары. Түзету-дамыту жұмысының тиімділігін диагностикалау. Құзыреттіліктер: терапиялық техникалардыпайдалана отырып түзету-дамытужұмыстарын ұйымдастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагог-психологтың қызметіндегі психологиялық қызмет және кеңес беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім беру ортасында психологиялық-педагогикалық кеңесберуді ұйымдастырудың теориялық, әдіснамалық және практикалық мәселелерін меңгеру. Мазмұны:психологиялықкеңес берудің қазіргі жағдайы, оның негізгі бағыттары мен тәсілдері. Кеңес берудің мақсаты, міндеттері, принциптерімен әдістері. Психологиялықтексеруді дайындау және жүргізу. Психологтың әртүрлі жұмыс кезеңдерінде консультациялармен өзарақарым-қатынасыныңерекшеліктері. Психологиялық кеңес беру білім беру қызметін оңтайландыру тәсілі ретінде./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагогиканы және психология оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің педагогикалық пәндер циклі мен педагогика оқытушысының әр түрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерін және бастапқы әдістемелік білімдерді алуы болып табылады. Педагогиканы оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Педагогиканы оқыту мақсаты. Педагогиканың құрылымы мен мазмұны. Педагогиканы оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларының сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Отбасының әлеуметтенуін сүйемелдеудегі педагог-психологтың іс-әрекеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердіңпсихологиялық-педагогикалық қолдау, балалардың отбасылық әлеуметтенуін қолдау және көмек көрсету туралы толық түсінігін қалыптастыру. Мазмұны: Отбасы тәрбиенің әлеуметтік мәдени ортасы ретінде. Отбасы түрлері. Отбасындағы балалардың зияткерлікдамуы. Қарым-қатынас және оның отбасындағы рөлі. Тәрбие мәселелері психоаналитика көзімен. Әлеуметтік табыстықалыптастырудағы отбасыныңрөлі. Құзіреттілік: отбасылықәлеуметтендіруді қолдау әдістерін меңгерген./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тұлға психологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: отандық және шетелдік авторлардың жеке теориясымен, жекетұлғаның даму концепциясымен, тұлғаның негізгі сипаттамаларымен танысу. Мазмұны: тұтастұлғаның даму психологиясы. Тұлғафакторлық және құрылымдық-деңгейлік білім ретінде. Жеке тұлға және қызмет. Шетел психологиясындағы тұлғаныңнегізгі теориялары. Қалыптасатын құзыреттіліктер: кәсіби міндеттерді шешуде психологиялық білімдердішығармашылықта пайдалану қабілеті, рефлексия, кәсіби салада өзін-өзі жетілдіру./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты:қазақ және орыс тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді толық меңгерген тұлғаны қалыптастыру. Мазмұны:сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Сөйлемдерді дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері. Қалыптасатын құзыреттіліктер:орыс және қазақ тілдерінде ауызша және жазбаша түрдегі коммуникацияға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Онлайн-оқытуда интерактивті әдістер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мектепте Педагогикалық қызметті тиімді қамтамасыз етудің негізін құрайтынкәсіби қасиеттерді қалыптастыру. Мазмұны: интерактивті әдістердіжіктеу. Пассивті, белсенді және интерактивтік оқытуәдістері. Онлайн-оқытудың өзекті әдістері. Ойын әдістерін қолдану. Интерактивтіәдістерді қолдану арқылы мектеп конференциясын өткізу. Кейс-әдіс. Ойлауды жүйелеу, ақпаратты интерактивті беруәдістері: Алгоритмдеу әдістері, компакт-блоктардықұру, интеллект-карта және инфографика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шетел тілін тереңдетіп оқыту. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Эксперименталды психология және психодиагностика бойынша практикум
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттердің эксперименталдыпсихологиялық зерттеуді жүзеге асыру теориясы мен тәжірибесін меңгеру. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері. Теорияжәне оның құрылымы. Құбылыстар арасындағы себеп байланысын тіркеу: эксперименталды айнымалылар және гипотезалар.Эксперименталдызерттеулердің жіктелуі.Тәжірибелік зерттеудің ұйымдастыру кезеңдері.Эксперименталдызерттеудің әлеуметтік-психологиялықаспектілері./

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім
    Несиелер: 5

    Отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 3

    Оқыту мақсаты: студенттерде кәсіптік қызметтің жаңа түрі – қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттілікті қалыптастыру.Қашықтықтан оқытудың негізгі ұғымдары мен технологиялары. Интернет-білім беру, виртуалды Білім беру. Қашықтықтан оқыту үшін сандық гаджеттер және сандық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен түрлері: интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтық олимпиадалар мен жобалар, конкурстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тұлғаның психологиялық денсаулығы бұзылуының алдын алу
    Несиелер: 4

    Мақсаты: психологиялық денсаулықтың табиғаты, оның оң даму механизмдері жәнепсихологиялық қорғаныс динамикасы туралы ғылыми білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Психологиялықденсаулық тұлға дамуының негізіретінде. Денсаулық модельдері, тұлғаның қорғаныс механизмдері. Стресс. Оқушылардың суицидтікәрекеті. Психологиялық денсаулықбұзылыстарының алдын-алу. Қалыптасатын құзыреттіліктер: алған білімдерін мектеп оқушыларының денсаулығының терісдамуын болдырмау процесінде қолдануға дайын

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі математикалық және статистикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: нақты есептер үшін оларды тәжірибеде қолдану және шешуәдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: алынған зерттеунәтижелерініңобъективтілігі, дәйектілігі. Сипаттамалықжәне индуктивті статистиканың негізгі ұғымдары. Статистикалық маңыздылығы жәнеоның деңгейлері. Белгіні бөлу. Өлшемдер: параметрлікемес және параметрлік емес. Statistic (SPSS) бағдарламасы. Қалыптасатын құзыреттіліктер: жекепсихологиялық-педагогикалықзерттеужоспарына сәйкесстатистикалық фактілерді алудыңматематикалық әдістерін меңгерген

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жеке және топтық психотерапия негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: заманауи психотерапияның негізгі бағыттары бойынша әдістемелік,теориялықжәне практикалық тұрғыда студенттердің білімі мен түсінігін меңгеру. Мазмұны: Білімжәне тәжірибе жүйесіндегі Психотерапия. Психотерапияның негізгі түрлері. Психотерапиялық жұмыстың принциптері мен стратегиялары. Психотерапияның субъектісі менобъектісі. Психотерапияның этикалық аспектілері. Психотерапиядағы сугггестивті әдістер. Мінез-құлықтерапиясы.Құзыреті: жекежәнетоптық психотерапиялық процесті ұйымдастырады./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психология және педагогика бойынша зерттеу жобаларын ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: зерттеужобаларының мәні, оларды кәсіби қызметте пайдалану туралы түсінік қалыптастыру. Психология және педагогика бойынша зерттеу жобаларының мәні мен мазмұны. Зерттеу жобасының негізгі кезеңдері, принциптері. Зерттеудіңмақсаты, нысаны, пәні, гипотезасы.Эксперименталды жоспарлар және зерттеу жобасының өзгермелі жоспарлары. Математикалақ статистикаәдістері және зерттеужобасының алынғаннәтижелерінің анықтығы. Құзыреттіліктер: зерттеу жобаларын жоспарлау және ұйымдастыру әдістерінмеңгерген

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагог-психологтың кәсіби қызметінің нормативтік-құқықтық базасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: білім беру мекемесіжағдайында нормативтік-құқықтық талаптардысақтай отырып, психологиялық-педагогикалық қызметтің міндеттерін жүзеге асыруүшін қажетті әмбебап, кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Педагог-психолог қызметіндегі негізгі проблемалар мен қиындықтар, білімберу ұйымдарының ерекшеліктері. Педагог-психологтың кәсіби қызметінің мәселелері, тенденциялары. Қалыптасатын құзыреттер: нормативтікқұқықтық актілерге сәйкес кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON4

    академиялық жазу әдістерін меңгерген; Академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетін ұстанады

  • Код ON7

    дамытушы, білім беру міндеттерін психологиялық қамтамасыз ету, субъект-субъектілік қатынастарды орнату бойынша кәсіби деңгейде теориялық және практикалық білімді қолданады; оқытылатын салада оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін

  • Код ON6

    педагог-психолог мамандығының жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсінеді; әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген; көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді; пәндік ортада психологиялық-педагогикалық импровизация жасайды; өз қызметінің нәтижелерін болжай алады; кәсіпкерлік дағдыларды меңгерген

  • Код ON1

    оқытылатын пән саласы бойынша озық білімге негізделген жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелерін білу және түсіну

  • Код ON9

    білім алушылардың, педагог қызметкерлер мен ата-аналардың, заңды өкілдердің оқыту, психологиялық-педагогикалық консультациялар, тренингтер өткізу дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON10

    командада жұмыс істейді, білім беру процесі субъектілерінің әлеуметтік, этномәдени және жеке айырмашылықтарын толерантты қабылдайды;

  • Код ON2

    мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби қарым-қатынас жасау қабілетін көрсетеді; білім беру қызметінде цифрлық технологияларды қолданады

  • Код ON5

    инклюзивті білім берудің ерекшеліктерін біледі және түсінеді; оқу-тәрбие процесі субъектілерінің әлеуметтік, этномәдени, жеке, жас және гендерлік ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызметтің диагностикалық және түзету-дамыту міндеттерін шешеді; білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау дағдыларын меңгерген;

  • Код ON3

    психологиялық-педагогикалық бақылаулардың, диагностиканың нәтижелерін кәсіби деңгейде жинау және ақпаратты алғашқы өңдеу әдістерін біледі және қолданады; қолданбалы мәселелерді дәлелдейді және шешеді;

  • Код ON8

    білім беру саласындағы нормативтік және құқықтық құжаттарды, оқу-нұсқаулық құжаттаманы, кәсіби қызмет ерекшелігімен анықталатын білімді меңгереді;

  • Код ON11

    психологиялық-педагогикалық салада фактілердің, құбылыстардың, теориялардың және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктердің білімі мен түсінігін қолданады; Педагогикалық өлшеулер мен педагогикалық менеджмент саласында білімі мен практикалық дағдыларын көрсетеді

6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101-Педагогика және психология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B011 Педагогика және психология
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top