6B01501 Математика в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, кәсіби қызметті келесі бағыттарда жүзеге асыруға қабілетті, оқушының дамыған тұлғасын жан-жақты тәрбиелеу және қалыптастыру; математика саласында жүйеленген білімді қалыптастыру; білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде педагогикалық үрдісті ұйымдастыра алатын математикадан жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Элементарлық математика
Бұл курстың негізгі мақсаты - болашақ математика мұғалімінің пәндік-математикалық дайындығы, бұл оған жалпы білім беретін мектептерде математикадан сапалы сабақ беруге және бастауыш математика бағытында мектеп курсынан тыс жерлерде бірқатар элективті сабақтар өткізуге мүмкіндік береді. Курстың міндеті- студенттерді қарапайым математика пәні туралы тұтас, дұрыс идеяларды қалыптастыру, алған білімдерін тәжірибеде сәтті қолдана білу және ұштастыру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Анализге кіріспе 1
Анализге кіріспе пәнінің бірінші бөлімінде сызықтық алгебра, аналитикалық геометрия элементтері, сонымен қатар жоғары алгебра элементтері комплекс сандар, олардың қасиеттері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау 1
Жиын, функция ұғымы, тізбек, тізбек шегі, тізбектерге орындалатын амалдар, туынды, күрделі функцияның туындысы, туындының қолданылуы тақырыптары қарастырылады. Механикалық ұғымдарын түсіну үшін математикалық талдаудың қолданылуын көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Анализге кіріспе 2
«Анализге кіріспе» пәнінің екінші бөлімінде жиындар мен математикалық логика элементтері, функциялар, сандық тізбек, тізбектің шегі, функция шегі, үзіліссіздік, туынды, туынды көмегімен функцияларды зерттеу, анықталмаған және анықталған интегралдар тақырыптары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау 2
Бір айнымалы функцияның интегралдауы мен интегралдар қасиеттерін зерттейтін математиканың бөлімі. Анықталмаған және анықталған интегралдарды шешу, олардың қасиеттері, интегралдардың шешу тәсілдері және қолданулары. Меншікті, меншіксіз интеграл және оның қасиеттері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алгебра және сандар теориясы
Мектепте басталған сан ұғымының даму желісі ЖОО-да аяқталуы тиіс; қазіргі алгебра және оның ерікті сипаттағы объектілерді зерттеудегі әдістерінің маңызын ашу, негізгі классикалық алгебраларды зерттеу және элементтердің табиғатынан абстракцияланған абстрактілі пайымдаудың жалпы мәдениетін тәрбиелеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері
Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Проективтік геометрия
Проективтік геометрияның ерекшелігі - көптеген конструкцияларға сымбатты симметрия қосатын екілік принципі. Нағыз проекциялық жазықтық «шексіздіктегі сызықты» қосу арқылы евклидтік жазықтық ретінде қарастырылады. Негізгі бөлімдердің қысқаша сипаттамасы: Проекциялық кеңістікті, проекциялық кеңістіктің негізгі фактілері мен түсініктерін оқу, кеңейтілген жазықтықта мектеп геометрия курсының есептерін шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп психологиясы
«Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Анализге кіріспе 3
«Анализге кіріспе» пәнінің үшінші бөлімінде n-өлшемді евклидтік кеңістік, көп айнымалды функциялар және олардың анықталу аймағы, көп айнымалды функциялардың туындылары мен дифференциалдануы, күрделі және айқындалмаған функияларды, дифференциалдау, бағыт бойынша туынды, градиент және оның қасиеттері, жанама жазықтық және нормаль, жоғарғы ретті дербес туындылар және жоғарғы ретті дифференциалдар, Тейлор формуласы, көп айнымалды функциялардың экстремумдері тақырыптары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Аналитикалық геометрия
Геометриялық фигуралар мен олардың қасиеттері координаталар әдісіне негізделген элементар алгебра арқылы зерттелетін геометрия саласы. Бұл әдіс алғаш рет Декарт қолданған координаттар әдісі деп аталатын әдіске негізделген. Бұл әдіс әр геометриялық қатынасты фигураның немесе дененің координаталарымен байланыстыратын кейбір теңдеумен байланыстырады. Негізгі бөлімдердің қысқаша сипаттамасы: Зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру және геометриялық есептерді шешу дағдыларын меңгеру, әртүрлі кеңістіктерге көзқарастарын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Математикалық талдау 3
Курста қатарлардың жинақтылық критерийі, қосындысын табу, жинақтылықтың жеткілікті шарттары дәлелденіп, қолданбалы есептерді шешу әдістері зерттеледі. Көп айнымалы функцияның дифференциалдануы және дербес туындының есептерге қолданылуы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дінтану
Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Анализге кіріспе 4
«Анализге кіріспе» пәнінің төртінші бөлімінде дифференциалдық теңдеу жөніндегі жалпы үғымдар, интегралданатын бірінші ретті дифференциалдық теңдеулердің негізгі кластары, толық дифференциалдық теңдеулер, туындыға қатысты шешілмейтін бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер, ерекше шешімдер, жоғарғы ретті дифференциалдық теңдеулер, тұрақтыларды вариациялау әдісі, еселі және қисық сызықты интегралдар, потенциалдық өріс, қатарлар тақырыптары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Математикалық логика және дискретті математика
Математикалық логикада математикалық белгілер, формальды жүйелер, математикалық пайымдаулардың дәлелділігі және т.б. Дискретті (үзіліссіз) математика ақырлы сипаттағы құрылымдардың қасиеттерін және т.б. Оқушылардың негізгі комбинаторлық есептерді шығару дағдыларын қалыптастырады, математикалық ұғымдарды сипаттау үшін предикаттар логикасын қолданады және т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Операторлар теориясы
Бұл курста студенттер V векторлық кеңістіктегі функциялардың бейнелерін өзіне бейнелеуді қарастырып бастайды. Негізінен кез келген операторлар қарастырылмайды, тек кейбір жеткілікті күшті қосымша шектеулерді қанағаттандыратын және сызықтық операторлар деп аталатын операторлар ғана қарастырылады. Пән ақырлы өлшемді сызықтық кеңістіктердегі сызықтық операторлар мен көп сызықты функциялар туралы түйіндік мәселелерді қамтиды. Курс аясында студенттер нормаланған кеңістіктер арасындағы үздіксіз сызықтық бейнелердің қасиеттерін, Гильберт кеңістіктерінде қалыпты, оң операторларды, Банах торларында оң операторларды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Нақта айнымалы функциялар теориясының қосымша тараулары
Функциялардың бейнеленуі мен жақындауын, олардың жергілікті және ғаламдық қасиеттерін зерттейтін математикалық талдау бөлімі. Сонымен қатар, классикалық дифференциалдық және интегралдық есептеулерден айырмашылығы, жиындар теориясы мен өлшемдер теориясына сүйенеді, олардың тұжырымдамалары мен әдістерін кеңінен қолданады, бұл классикалық нәтижелерді айтарлықтай жалпылауға, оларға қатаң негіздеме беруге және жаңа мәліметтер алуға мүмкіндік берді. нәтиже[
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогика
Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау 4
Курста көп айнымалы функцияның интегралы - N өлшемді интеграл ұғымы енгізіледі. Қиық сызық және бет бойынша алынған интегралдар, олардың қолданбалы есептері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Математиканы оқыту теориясы
Мақсаты: студенттерді бастауыш сынып оқушыларын оқыту процесінде туындайтын оқу-тәрбиелік міндеттерді кәсіби шешу үшін қажетті білім мен дағдылармен қаруландыру. Негізгі бөлімдердің қысқаша сипаттамасы: болашақ мұғалімге оқу процесін ұйымдастырудың әдістері мен формаларын, оқушылардың математикалық ойлауын дамытудың әртүрлі әдістерін, проблемаларды шешу әдістерін, теоремаларды дәлелдеуге қойылатын әдістемелік талаптарды білуге үйрету
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық теңдеулер
Студенттерді дифференциалдық теңдеулер теориясының қазіргі әдістерімен таныстыру. Студенттердің математика, жаратылыстану және техниканың әртүрлі салаларындағы есептерді шешу үшін дифференциалдық теңдеулер теориясының әртүрлі әдістерін қолдана білу дағдылары мен дағдыларын дамыту. Дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары мен фактілерін оқып, меңгеру. Математика, жаратылыстану және техниканың әртүрлі салаларындағы есептерді шешу үшін дифференциалдық теңдеулер теориясының әртүрлі әдістерін қолдана білу. Математикалық мәдениетті дамыту. Есептеу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Оқушылардың қазіргі мектеп талабы деңгейінде оқу-тәрбие жұмысын жүргізудің практикалық дағдыларын қалыптастыру: математика сабағын өткізу, оқушылардың білімін тексеру, өзіндік жұмысты ұйымдастыру, жаңа материалды түсіндіру, сабақты талдау, сабақты жоспарлау, техникалық оқу-әдістемелік құралдар, типтік және стандартты емес тапсырмаларды шешу, сыныптан тыс жұмыстарды орындау мүмкіндігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық физика әдістері
Физикалық процестер мен құбылыстарды математикалық модельдеу әдістерімен зерттеу көбінесе дербес туындылардағы дифференциалдық теңдеулер болып табылатын осындай математикалық модельдерге әкеледі. Курстың негізгі мақсаты теңдеулердің осы түрлерінің шешімдерінің жалпы қасиеттерін зерттеу және осы типтегі есептерді шешудің жалпы алгоритмдерін жасау болып табылады. Шынайы әлемнің құбылыстары соншалықты күрделі, олардың кем дегенде біреуін (физикалық, биологиялық, экономикалық және т.б.) толық зерттеуге тырысу - үмітсіз іс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Астрономия
Сфералық және практикалық астрономия негіздері. Дүниенің құрылымы туралы көзқарастарын дамыту. Күн жүйесінің кинематикасы. Аспан механикасының негіздері. Бүкіләлемдік тартылыс заңдары. Астрофизика және радиоастрономия құралдары мен әдістері. Күн жүйесінің физикасы. Жұлдыздардың физикасы. Біздің галактика. Галактикадан тыс астрономияның негіздері. Космогония негіздері және космология сұрақтары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика
Студенттерді физиканың негізгі заңдарымен және олардың кейінгі кәсіби қызметінде пайда болатын есептерді шешу кезінде оларды қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру. Пәнді оқыту мақсаты бакалавр дәрежесіндегі мамандарды даярлаудағы іргелі ғылымның дамымен байланыстыра меңгерту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық есептер шешу практикумы: алгебра және анализ бастамалары
Болашақ математика мұғалімінің кәсіби-әдістемелік дайындығының маңызды бағыттарының бірі – математикалық есептерді шығару процесінде алған білімдерін қолданумен байланысты дағдыларды меңгеру. Бұл дағдыларды қалыптастыру, есептердің жекелеген түрлерін шешу әдістерін алгоритмдерге келтіру, есептерді шығару кезеңдерін қарастыру осы курстың мақсаты болып табылады. Алгебралық материалды және талдау есептерін параллельді зерттеу қарастырылған, ол есептерді шешудің жалпыланған дағдыларын мақсатты түрде қалыптастыруға, пәнаралық байланыстарды тиімді пайдалануға және жүйелі оқыту принципін толық жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Классикалық теңдеулер
Классикалық теңдеулерді шешудің кейбір стандартты емес әдістерін көрсету. Математикалық іс-әрекетке тән және адамның қазіргі қоғамда өмір сүруіне қажетті ойлау қасиеттерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Стандарттық емес есептерді шешу
Күрделілігі жоғары есептерді шешудің түпнұсқа әдістері зерттеледі. Ол студенттерде шығармашылық көзқарасты, тривиальды емес ойлауды және мәселені әртүрлі қырынан зерттеу қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканы оқыту әдістемесі
Ол белгілі бір шарттар жиынтығын ойнағанда бірнеше рет қайталанатын жаппай кездейсоқ оқиғалардың қасиеттерін зерттейді. Математикалық статистика - бұл математиканың мәліметтерді талдауға арналған бөлімі. Міндет - іріктелген мәліметтер негізінде жалпы популяцияның сипаттамаларын бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Математикалық есептер шешу практикумы: планиметрия және стереометрия
Курстың мақсаты - студенттерді есептеу және дәлелдеу үшін көп деңгейлі геометриялық есептерді шешуге үйрету. Бұл курсты оқып-үйрену кезінде студент геометриялық есептердің ерекшеліктерімен, олардың құрылымымен, есептерді шешу процесінің мәнімен, оның кезеңдерімен және шешудің жалпы әдіс-тәсілдерімен танысады. Болашақ практикалық қызмет үшін қажетті негізгі планиметриялық және стереометриялық деректер мен әдістер туралы білім жүйесін тереңдетеді, дедуктивті пайымдау дағдыларын дамытады (тікелей әдіс, қарама-қайшылық арқылы); жазық және кеңістіктік фигуралардың қасиеттері туралы теориялық білім базасын кеңейтеді; кеңістіктік фигуралардың кескіндерін құру, нақты объектіні бір немесе бірнеше геометриялық фигуралар түрінде ұсыну, геометриялық есептерді шешуде алгебра мен тригонометрияны қолдану біліктілігі мен дағдыларын дамытады; практикалық мазмұндағы есептерді шешу үшін геометриялық әдістерді қолдану біліктілігі мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Инклюзивті білім берудің негіздері
Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық физика теңдеулері
Пәннің мақсаты: -студенттерде математикалық физика теңдеулерінің негізгі теорияларының терең білімін және оларды зерттеу мен шешудің математикалық әдістерін қалыптастыру, осы білімдерін практикада қолдана білуге үйрету; - физикалық құбылыстардың математикалық талдауы келтірілетін дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерді және интегралдық, интегралды-дифференциалдық және т.б. теңдеулерді зерттеу; - физикалық есептер үшін дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер түрінде модельдер құру және оларды зерттеудің математикалық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Комплекс айнымалылар функциялар теориясы
Мақсаты: Комплекс айнымалы функциялар теориясы курсынан магистранттар жалпы функциялар (бір айнымалы, көп айнымалы, нақты және комплекс айнымалы) туралы білімдерін толықтырады. Негізгі тараулардың қысқаша сипаттамасы: Комплекс сандардың геометриялық, т.б. талдауы, комплекс айнымалы функциямен байланысты түсініктер жаңа есептер табуға, олардың қолдану саласын кеңейтуге мүмкіндік берді. Комплекс сандардың көптеген сұрақтарда, жазықтықта вектормен көрсетілетін шамалары бар, керекті екендігі белгілі болды: су ағынын зерттеу кезінде, серпімділік теориясы тапсырмаларында, теориялық электротехникада.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстан математикасының дамуы
Болашақ математика пәнінің мұғалімдеріне математикалық ілімнің дамуы туралы және олардың келешек кәсіптік мамандығына байланысты екендігін көрсету болып табылады. Математика ғылымының дамуындағы фактілер мен тарихи мағлұматтар; математиканың даму кезеңдерін үйрету; XIX-XX ғасырлардағы математикалық даму ерекшеліктері; Әль-Фарабидің математикалық мұралары; Қазақстанда соңғы жылдардағы математиканың дамуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сандық әдістер
Пән математикалық әдістерді қолдана отырып, әртүрлі қолданбалы есептерді сандық шешудің практикалық аспектілеріне арналған. Қолданбалы есептерді математикалық қоюдың практикалық аспектілері, оларды шешудің математикалық әдістерін таңдау және сандық енгізу қарастырылады. Сонымен қатар, қолданбалы есептерді шығаруда да, оларды сандық талдау әдістерін жасауда да зерттелетін мәселелердің ерекшелігін ескеру қажеттілігіне ерекше назар аударылады. Курс аясында студенттердің жеке тапсырмаларды орындауы болжанады, олардың орындалуы студенттердің белгілі бір салада қолданбалы зерттеулерді жүзеге асыратын зерттеу тобында практикалық жұмыс дағдыларын шоғырландыруға ықпал етуі керек, оның ішінде міндет қою, оны шешудің сандық әдістерін таңдау, осы әдістерді компьютерлік іске асыру және алынған нәтижелерді мазмұнды түсіндіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геометриялық салу есептері
Аналитикалық геометрияның негізгі элементтерін зерттеу және олардың қасиеттерін игеру. Математикалық есептерді шешу және негізгі зерттеу әдістерін меңгеру. Болдырмау өзін-өзі жетілдіру, математикалық білімін. Әр түрлі кеңістіктер туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтардың білімін бағалаудағы орта мектеп математикасының қазіргі құрылымы мен мазмұны
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқытумен тәрбиелеудің принциптері мен негізгі бағыттарын зерттеудегі кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер ҚР Білім беру ұйымдарының педагог біліктілігіне дайындау, сапалы білім алу үшін ізденімпаздықты қалыптастыруға бағыттау арқылы оқыту мен сабақтарды жоспарлауды үйренеді. Студенттер оқу процесін педагогикалық талдау және рефлексия әдістерін, бағалау жүйесін, кері байланыс, сабақты зерделеудің тәсілдерімен стратегияларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Функционалдық талдау
Шексіз өлшемді топологиялық векторлық кеңістіктер мен олардың кескіндерін зерттейтін талдау саласы. Математика, жаратылыстану және техниканың әртүрлі салаларындағы есептерді шешу үшін функционалдық талдаудың әртүрлі әдістерін қолдана білу. Есептеу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Компьютер көмегімен математикалық есептерді шығару
Студенттерді ақпараттық-телекоммуникациялар технологияларды қолданудың теориялық негіздерімен, негізгі әдістерімен және білім беруді ақпараттандыру үрдісінің негізгі бағыттарымен таныстыру, болашақ педагог мамандардың ақпараттық құзыреттілдігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өрістер теориясы
Студенттерді өріс теориясының заманауи әдістерімен таныстыру. Студенттердің математика, жаратылыстану және техниканың әртүрлі салаларындағы есептерді шешу үшін өріс теориясының әртүрлі әдістерін қолдану дағдылары мен дағдыларын дамыту. Өріс теориясының негізгі ұғымдары мен фактілерін оқып, меңгеру. Математика, жаратылыстану және техниканың әртүрлі салаларындағы есептерді шешу үшін өріс теориясының әртүрлі әдістерін қолдана білу. Математикалық мәдениетті дамыту. Есептеу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Python бағдарламалау тілі
Заманауи бағдарламалауға стратегиялық көзқарас ашады; бағдарламалаудың негізгі әдістемелік дағдылары; мәселенің қойылуына сәйкес оны шешуге арналған тілдік құралдарды анықтай білу; қателіктерге жол бермейтін бағдарламалар үшін дұрыс алгоритмдер құру; заманауи бағдарламалау тілдерін қолдана отырып ақпаратты өңдеу мәселелерін шешу; Python бағдарламалау бойынша практикалық дағдыларды алу; қолданбалы мәселелерді шешу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Визуалды бағдарламалау
Көрнекі программалауға кіріспе. Көрнекі қосымшаларды әзірлеу әдістері. Жобаның құрылымы. Объектінің сыныбы Класс мүшелері үшін қатынас спецификаторлары. Класс декларациясы Өрістер Әдістері Инкапсуляция. Мұрагерлік. Полиморфизм. Көрнекі компоненттер кітапханасы. Сипаттар Оқиғалар және бағдарламалық қамтамасыз ету. Негізгі сабақтар. Delphi интерфейстің компоненттері. Құрамдасты ұйымдастыру. Негізгі класс TComponent. Көрнекі компоненттердің интерфейстік сипаттамалары, нысан бойынша мінез-құлық ерекшеліктері - сынып TControl. TWinControl базалық сыныптары. TGraphControl. Көрнекі бағдарламалаудағы графикалық мүмкіндіктер. Графикамен жұмыс істеу үшін сыныптар мен түрлері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математика тарихы және методологиясы
Математикалық білімді дамыту идеясы және олардың болашақ кәсіби қызметімен байланысы. Математиканың даму кезеңдері, математиканың негізгі тарихи фактілері, негізгі формулалар және олардың дәлелдеулері, т.б.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дифференциалдық геометрия және топология
Дифференциалдық геометрия және топология бойынша жалпылама білім алу. Әлемдегі ғылымның дамуы туралы түсініктерін қалыптастыру; топологиялық зерттеулер туралы түсінік қалыптастыру; дифференциалдық геометрия туралы түсініктерін қалыптастыру, дифференциалдық геометрия және топология саласындағы ғылыми есептерді шешу қабілетін қалыптастыру, дифференциалдық геометрияның ғылыми есептерін шешуде ғылыми дағдыларды қалыптастыру, кәсіби қызметке дайындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқылатын саладағы мәселелерді шешу;
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру;
- Әлеуметтік, Жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде білім алушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыру; Кәсіби қызметте және әртүрлі әлеуметтік, мәдени салаларда заманауи қарым-қатынас процесінде практикалық тілдік дағдыларды пайдалану.
- Адам құқықтары саласында жоғары кәсіби білімінің болуы (халықаралық құқықтық актілер, білім беру және балаларды қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасы).
- Қолданбалы есептерді шешуде математикалық, физикалық түсініктерді, аналитикалық және сандық әдістерді, зерттеу әдістері мен академиялық жазуды, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін қолданады.
- Интернетте ақпаратты алу, бағалау, сақтау, дайындау, ұсыну және алмасу, сондай-ақ қарым-қатынас дағдыларын және кәсіптік қызмет саласына бірлесіп қатысу мақсатында базалық компьютер мен интернет дағдыларын игеру.
- Математикалық білім мен мәліметтерді өңдеу әдістерін қолдану, соның ішінде: графикалық, статистикалық әдістер қолдану.
- Математика саласында ғылыми және қолданбалы міндеттерді шешу үшін теориялық білім қолдану.
- Математика және математиканы оқыту технологиясының теориялық және тәжірибелік негіздерін білу, оқушылардың пәндік дағдыларын қалыптастыру, математикаға деген қызығушылықты туғызу және күнделікті өмірде математиканы білуді үйрету.
Ұқсас БББ
6B01501 Математика мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01501 Математика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01501 Математика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01501 Математика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01501 Математика (IP)
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01501 Математика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01501 Математика
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01501 Математика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01501 Математика пәнінің мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01501 Математика
Шымкент университеті
6B01501 Математика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01501 Математика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01501 Математика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01501 Математика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01501 Математика
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)