Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Мирас Университеті

  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: экологияның мазмұны мен міндеттері; экожүйе мен биосфера ұғымдары; экожүйелердегі заттар айналымы мен энергия ағыны; адамзаттың жаһандық проблемалары; табиғатты қорғау жөніндегі заңнамалық шаралар; экологиялық қауіпті және төтенше жағдайлардың туындау жағдайлары, олардың көріну заңдылықтары; ТЖ жіктемесі, сипаттамасы және болжауы; адам мен мекендеу ортасын теріс әсерлерден қорғау шараларын әзірлеу және іске асыру, алғашқы медициналық көмек және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: экологиялық факторлардың адам денсаулығының жай - күйіне әсерін бағалау; адам мекендейтін ортаның негізгі қауіптерін сәйкестендіру; қауіптерден қорғау әдістерін таңдау; төтенше жағдайларда қорғау тәсілдері мен технологияларын меңгеру; алғашқы медициналық өзіндік және өзара көмек көрсете білу; төтенше жағдайлар мен ТЖ қаупі және туындауы кезінде тиімді әрекет ету; жарақат кезінде адам ағзасы жағдайының симптомдарын анықтау; медициналық дәрі қобдишасы құралдарын дұрыс қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын сұрақтар: «академиялық жазу» түсінігі, академиялық жазу жанрлары (аннотация, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала және т.б.), академиялық мәтіндерді құрастыру мен ресімдеудің негізгі принциптері және оларды таныстыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі жанрдағы жазбаша академиялық мәтіндерді жасау; қабылданған нормаларға, талаптарға, стандарттарға сәйкес жазбаша мәтінді ресімдеу; баспа басылымдары мен электрондық ресурстардың библиографиялық сипаттамасын жасау білігі мен дағдысы; ғылыми көздермен талдау жұмысы дағдылары; академиялық мәтіндерді редакциялау; жазбаша жұмыстарды сыни бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және команда құру негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: «көшбасшылық», «команда», «команда құру» ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын бағалау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инноватика және инновациялық қызмет негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: «инновациялар», «инновациялық қызмет», «инновациялық жоба» ұғымдарының мәні; инновацияларды жіктеу; инновациялық қызметті айқындайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, Педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; көрнекті педагогтер; мансапты дамыту траекториясы, кәсіби этика. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру, педагогика, тәрбие процесі, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобалық қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: балалардың жас анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы пәні;балалар организмінің өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтары; жас кезеңділігі; балалар организмінің реттеуші жүйелерінің дамуы; дені сау бала ағзалары жүйелерінің құрылымы мен функциялары; балалар дамуының жас анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері; балалар гигиенасының негіздері; онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде денсаулықты сақтау мен нығайтудың гигиеналық нормалары, талаптары мен ережелері; қоршаған орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: бала организмінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру; баланың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін анықтай білу; қоршаған орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктерін білу; балалар гигиенасының негізгі ережелерін білу; балалардың гигиеналық тәрбиесін ұйымдастыра білу; жалпы гигиеналық талаптарды бағалау әдістерін білу; балалардың мәдени-гигиеналық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: педагогика ғылым ретінде: педагогиканың объектісі, пәні, міндеттері мен функциялары; педагогиканың категориялық аппараты; оқытудың дидактикалық тұжырымдамалары мен принциптері; білім беру педагогикалық процесс ретінде; оқытудың формалары мен құралдары;тәрбиенің мәні, түрлері және оның білім беру процесінің тұтас құрылымындағы орны; тәрбиенің теориялық және әдістемелік негіздері; отбасы педагогикалық өзара іс-қимыл субъектісі және тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың әлеуметтік-мәдени ортасы ретінде. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін білу; оқыту және тәрбиелеу бағдарламаларын талдау және әзірлеу тәсілдерін меңгеру; дидактиканың жалпы қағидаттарын және оларды оқытудың пәндік әдістемелерінде іске асыру тәсілдерін білу; педагогикалық процестің мақсатын, қағидаттарын, мазмұнын, әдістерін, құралдарын, нысандарын айқындау, ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдістерін қолдану, білім беру процесінің сапасын бағалау дағдыларын меңгеру; алған педагогикалық білімді оқу және кәсіби қызметте қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жалпы және жас психологиясы
    Несиелер: 8

    Оқытылатын мәселелер: психологияның пәні, міндеттері мен әдістері; психикалық процестер; психиканың құрылымы; тұлғаның эмоционалды-еріктік және мотивациялық саласы; тұлға және психикалық қасиеттер; психиканың жеке ерекшеліктері; жас психологиясының пәні, міндеттері мен әдістері; балалардың психикалық дамуының негізгі теориялары, принциптері, проблемалары, жас кезеңдері, заңдылықтары мен ерекшеліктері; баланың психикалық дамуындағы қарым-қатынас пен қызметтің рөлі. Қалыптастырылатын құзыреттер: жалпы психологияның әдіснамалық және теориялық негіздерін, психикалық процестер ағымының ерекшеліктері мен заңдылықтарын білу; онтогенетикалық дамудың әр кезеңінде тұлғаның психологиялық сипаттамаларын білу; жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын қолдана білу; психологиялық зерттеу жүргізу дағдыларын меңгеру;жеке тұлғаның жас дамуының негізгі сипаттамаларын білу; психологиялық денсаулықты, әл-ауқатты, жеке тұлғаның зияткерлік, рухани әлеуетін тиімді және үйлесімді дамыту үшін қолайлы жағдайлар жасау стратегиялары мен құралдарын білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жеке тұлғаны психологиялық-педагогикалық диагностикалау
    Несиелер: 9

    Қарастырылатын сұрақтар: психодиагностиканың пәні, мақсаты, міндеттері,проблемаларын қою; гипотезаны тұжырымдау, гипотезаны тексеру үшін әдістерді таңдау, алынған деректерді интепретациялау және психологиялық диагноз қою; адамдардың психикалық құбылыстары мен психологиялық ерекшеліктері; психодиагностиканың негізгі әдістері және алынған нәтижелерді түсіндіру. Қалыптастырылатын құзыреттер: негізгі психодиагностикалық ұғымдарды білу; диагностикалау үшін қажетті әдістер мен әдістемелерді құру және жүргізу тәжірибесін алу; диагностикалау әдістерін әзірлеу және қолдану кезеңдерін білу; диагностикалық әдістемелерді құрастыру және апробациялау дағдылары; жеке тұлғаның жеке ерекшеліктерін тану, бағалау және өлшеу, диагностикалық зерттеу жүргізу қағидаларын әзірлеу, диагностикалық деректерді өңдеу және түсіндіру тәсілдерін әзірлеу дағдылары; шамаларды өлшеу құралдарын қолдану дағдылары; цифрлық қоғамдағы ақпараттық процестердің негізгі заңдылықтарын, цифрлық сауаттылық компоненттерін, цифрлық ақпаратты іздеу, жүйелеу және өңдеу әдістері мен құралдарын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық қызмет
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: тьюторлық туралы түсінік;инклюзивті білім берудегі тьютордың мақсаты, міндеттері мен құзыреті; инклюзивті практика жағдайында ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды тьюторлық сүйемелдеуді ұйымдастыру кезеңдері;ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің теориялық негіздері; инклюзивті білім беру ортасы; инклюзивті білім берудің педагогикалық шарттары мен технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім беруде тьюторлықтың негізгі сипаттамаларын білу; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен түзету-дамыту жұмысын ұйымдастыру дағдыларын меңгеру; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға инклюзивті білім беруді ұйымдастыру процесінде білім беру интеграциясының нысанын таңдауды жүзеге асыру; арнайы және интеграцияланған білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық қолдау сапасын арттыру тетігі ретінде кәсіби құзыреттерді игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім берудің рөлі мен теориялық-әдіснамалық негіздері; инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, шарттары, модельдері мен нысандары; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға инклюзивті білім берудің психологиялық негіздері; инклюзивті білім беру процесін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері; инклюзивті білім беруді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздерін білу; бастауыш сыныптарда түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгеру; инклюзивті білім берудің негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу; білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психодиагностика
    Несиелер: 9

    Қарастырылатын сұрақтар: психологиялық диагностиканың тарихы мен бастауы; психодиагностикаға кіріспе; жас психодиагностика; психодиагностика әдістері; тестілеу және сұрау әдістері; сәттілік пен үлгерім тестілері; мотивация, қызығушылық, жеке құндылықтар, психодиагностикадағы көзқарастар. Қалыптастырылатын құзыреттер: психодиагностиканың негізгі міндеттерін анықтай білу, тиісті психодиагностикалық құралдарды таңдай білу, психодиагностикалық зерттеу жүргізу, алынған нәтижелерді жас нормасына сәйкес түсіндіру және талдау; психодиагностиканың, теория мен практиканың, психодиагностикалық зерттеулердің негізгі ұғымдар жүйесін меңгеру; психодиагностикалық зерттеулер жүйесінде психодиагностикалық әдістемелерді қолдану, осы әдістемелердің мүмкіндіктері мен шектеулері туралы білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды педагогтің кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; «Ақпараттық жүйелер», «ақпараттық технологиялар» ұғымдары; теориялық негіздер, деректер базасының түрлері мен құрылымы; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Педагогтің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламаларды пайдалану; жергілікті және жаһандық ақпараттық желілердің ресурстарын пайдалану білігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дефектология негіздері
    Несиелер: 8

    Оқытылатын мәселелер: дефектология ғылымының объектісі, пәні, міндеттері мен негізгі ұғымдары; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жалпы сипаттамасы; ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы тәрбиелеп отырған отбасымен жұмыс; дамуында проблемалары бар баланы оқытудың жеке траекториясын айқындауға сараланған тәсілдің маңызы; зияткерлік дамуы бұзылған балалардың ерекшеліктері; сенсорлық кемістігі бар балалардың; сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың ерекшеліктері; тірек-қимыл аппараты бұзылған балалардың ерекшеліктері; мінез-құлқы бұзылған, күрделі ақаулары бар балалардың ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сараланған және интеграцияланған оқыту ұғымын қалыптастыру; даму бұзылыстарының негізгі сыныптамаларын білу; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктерін білу; арнайы педагогиканың негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен қарым-қатынасты қалыптастыру дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: әлеуметтік психология ғылым ретінде; адамдардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің заңдылықтары; адамдарды әлеуметтік топтарға қосу; әлеуметтік топтардың түрлері; жеке тұлғаны әлеуметтендіру. Қалыптастырылатын құзыреттер: зерттеу жұмысының әртүрлі жағдайларын, құбылыстарын, әсерлері мен құбылыстарын әлеуметтік-психологиялық талдау дағдыларын меңгеру; жанжалды жағдайларды шешу үшін әлеуметтік психология әдістерін қолдану, топ жұмысын ұйымдастыру, әлеуметтік әсер ету түрін анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: мектепте тәрбие қызметін жүзеге асырудағы түйінді құзыреттер; білім беру мекемелерінде сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы, оның мазмұны мен әдістемесі; білім беру мекемелерінде оқитын балалармен тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру мекемелерінде балаларды тәрбиелеу мен дамытудың теориялық негіздері туралы ғылыми дүниетаным мен түсінікті қалыптастыру; балаларды тәрбиелеу және дамыту әдістемесін меңгеру; қозғалыс біліктері мен дағдыларын қалыптастыру заңдылықтарын білу;мектепте тәрбиеге әдістемелік басшылықты жүзеге асыра білу; тәрбиенің әртүрлі жүйелері мен теорияларын талдай білу; мектепте балаларды тәрбиелеудің заманауи технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арнайы педагогика және психология негіздері
    Несиелер: 8

    Қарастырылатын сұрақтар: арнайы педагогика және психология ғылым мен практиканың дербес саласы ретінде; даму бұзылыстары: жіктеу проблемалары, көріну ерекшелігі, психологиялық аспект; даму аномалиялары: тірек-қимыл аппаратының бұзылуы (БЦП), эмоциялық бұзылулар және мінез-құлықтың бұзылуы (психопатия, гиперактивтілік, невроздар және басқалар), психикалық аурулардың бастапқы көріністері (шизофрения, эпилепсия, аутизм); даму бұзылыстары бар балаларға психологиялық-педагогикалық көмекті диагностикалау және ұйымдастыру негіздері; дамуы бұзылған баланы тәрбиелеп отырған отбасын психологиялық зерделеу; дамуы бұзылған баланы психологиялық-педагогикалық қолдау жүйесінде психологиялық кеңес беруді ұйымдастыру және ұстау. Қалыптастырылатын құзыреттер: дамуында кемістігі бар балалармен жұмыс істеу кезінде психология мен педагогиканың әдістерін, нысандары мен техникаларын, сондай-ақ бірқатар арнайы жаттығулар мен рөлдік ойындарды пайдалану ерекшеліктерін білу; Арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында дамуында кемістігі бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсете білу; практикалық дағдыларды игеру: Психология және педагогика әдістерін пайдалана отырып, тұлғаға психологиялық зерттеу жүргізу, қойылған міндетке сәйкес алынған нәтижелерді талдау және сипаттау, зерттеу хаттамалары негізінде қорытындылар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    Қарастырылатын сұрақтар: әлеуметтік педагогиканың мәні мен мазмұны ерекше білім, теория және практика ретінде; әлеуметтік педагогиканың объектісі, пәні; Әлеуметтік педагогиканың негізгі категориялары, функциялары, міндеттері; адам туралы басқа ғылымдар арасындағы әлеуметтік педагогиканың құрылымы мен орны; әлеуметтік-педагогикалық зерттеу әдістері; Әлеуметтік педагогикадағы принциптердің түсінігі мен мәні; Әлеуметтік педагогиканың ғылым және практика ретіндегі принциптері; принциптердің негізгі талаптары; принциптер арасындағы байланыс. Қалыптастырылатын құзыреттер: Әлеуметтік педагогиканың негіздерін, қазіргі жай-күйі мен даму перспективаларын білу; балалардың әртүрлі санаттарымен әлеуметтік қорғаудың, әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттің негізгі әдістері мен нысандарын меңгеру; қоғамда әлеуметтену жағдайында балалардың, жасөспірімдердің, жастардың тіршілік әрекетін ұйымдастырудың практикалық іскерліктері мен дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Психокоррекциялық және психологиялық алдын-алу жұмыстарының негіздері
    Несиелер: 6

    Қарастырылатын сұрақтар: психологиялық көмек жүйесінің құрамдас бөлігі ретінде психокоррекция және психопрофилактика; психологиялық денсаулық – психокоррекция және психопрофилактика жетістігінің мақсаты мен критерийі; психопрофилактика негіздері; психокоррекцияның теориялық негіздері; психолог пен клиенттің түсінігі, мақсаты, міндеттері, қағидаттары, түрлері, ұстанымдары; психокоррекциялық кешен; түзетудің арттерапиялық әдістері; Әлеуметтік психокоррекция әдістері; мектеп жасына дейінгі балалардың мінез-құлқы мен дамуын психологиялық түзету әдістері; психогенді мектептегі бейімсіздік; Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді түзетудің теориялық және әдіснамалық мәселелері; отбасымен психокоррекциялық жұмыс. Қалыптастырылатын құзыреттер: психопрофилактикалық және Психокоррекциялық жұмыстың мәнін, психикалық даму ауытқуларының негізгі салаларын талдау қабілетін түсіну; нақты психологиялық проблемаларды шешу кезінде түзету жұмыстарының түрлі әдістерімен және әдістемелерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Практикалық психология
    Несиелер: 5

    Қарастырылатын сұрақтар: психологияның практикалық қолданылу саласы; практикалық психологтың кәсіби қызметін ғылыми және ұйымдастырушылық жүргізу; жалпы білім беру мекемелеріндегі практикалық психологтың кәсіби қызметі; практикалық психологтың нәтижелерін бағалауды қоса алғанда, оның кәсіби қызметінің әртүрлі түрлерін жүргізудің әдістемесі мен техникасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: кеңес беру процесінің кезеңдері мен рәсімдерін білу; мектепте, отбасында психологиялық кеңес берудің әдістемелері мен қағидаттарын білу; психологтың психокоррекциялық және дамытушылық жұмысының мазмұнын білу; практикалық психологтың кәсіби қызметінің әр түрлерін, оның нәтижелерін бағалауды қоса алғанда, жүргізудің әдістемелері мен әдістерін пайдалана білу; клиенттің проблемаларын талдай білу, клиент пен консультант арасында өзара қарым-қатынас құру, клиентке әсер ету әдістерін; психологиялық кеңес берудің нәтижелілігін қамтамасыз ететін жағдай жасау білігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қарым-қатынас психологиясы және жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым-қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым-қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым-қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым-қатынас процесінде Өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез-құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Этнопсихология
    Несиелер: 5

    Қарастырылатын сұрақтар: этнопсихологияның мақсаттары, міндеттері, объектілері; этнопсихологияның іргелі ұғымдары; психологиялық бағыттар мен теориялар; қазіргі психологиялық теориялар және этникалық және тұлғалық ерекшеліктерді қолданбалы зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: Қазіргі әлемдегі этнопсихологиялық Білім, олардың таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу процесіндегі рөлі мен маңызы; олардың ұлттық психологиясын анықтау және психологиялық сипаттамаларын жасау мақсатында халықтардың этнопсихологиялық ерекшеліктерін салыстырмалы зерттеуді жүргізе білу; этносаралық қарым-қатынас пен өзара іс-қимылдың одан әрі дамуын болжау және мониторингтеу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психологиялық практикум
    Несиелер: 5

    Қарастырылатын сұрақтар: психологияның зерттеу әдістері; адамның психологиялық процестерін зерттеу; психологиялық зерттеу деректерін талдау негіздері; психологияның зерттеу әдістерінің түрлері; психологилық зертеу әдістерін практикалық қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: практикада әртүрлі психологиялық зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру; логикалық ойлау, қорытынды тұжырымдау, жалпылау жасай білу; психологиялық құбылыстарды еркін түсіндіре білу; қарым-қатынас саласындағы психолог-практика, педагог қызметінде әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын пайдалана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 6

    Қарастырылатын сұрақтар: педагогикалық психология пәні; білім беру мен оқытудың мақсаттары мен мазмұны; мотивация; қабілеттер; оқу теориясы; оқытушылардың педагогикалық қабілеттері; педагог тұлғасының психологиялық сипаттамалары; оқушылардың педагогтерді қабылдауы және түсінуі; оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу; оқытушы жұмысындағы белсенді формалардың элементтері. Қалыптастырылатын құзыреттер: педагогикалық психологияның ғылым ретіндегі сипаттамасын, педагогикалық ғылымның әдістері мен міндеттерін білу; оқыту және тәрбиелеу процесінде адам тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, педагогикалық қызметтің құрылымы және оның ерекшеліктері туралы білу; Оқу қызметі мен тәрбие процесінің психологиялық ерекшеліктерін, қазіргі әлемдегі оқытудың негізгі бағыттарын білу; педагогикалық процесті құру кезінде алынған деректерді пайдалана білу; педагогикалық өзара іс-қимылды құрудың оңтайлы жолдарын анықтау дағдыларын меңгеру;оқу-танымдық үдеріске жаңашыл енгізулерді оңтайлы пайдалана білу; ғылыми мәтіндермен және сөздіктермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Гендерлік психология
    Несиелер: 5

    Қарастырылатын сұрақтар: гендерді әлеуметтік-психологиялық түсіну; балалық шақтағы моторика; ересектердегі моторика: тремор, күш, бұлшықет кернеуінің дифференциациясы, ерікті күш; психомоториканың жылдамдығы, дәлдігі және жаттығуы; гендерлік айырмашылықтарды зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: психологиялық қызметте гендерлік әлеуметтенудің қағидаттарын, әдістемелері мен технологияларын енгізу үшін қажетті гендерлік білімнің теориялық негіздерін, практикалық іскерліктер мен дағдыларды білу; жыныс факторын, жас кезеңдерін және даму дағдарыстарын ескере отырып, адамның жұмыс істеу ерекшелігін анықтау дағдыларын меңгеру; психологиялық қызметте гендерлік талдаудың әдістері мен технологияларын пайдалана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Креативті психология
    Несиелер: 5

    Қарастырылатын сұрақтар: креативті психологияның мақсаты мен міндеттері; К. К. Платоновтың креативті зерттеуі; Дж.Гилфордтың шығармашылық қабілетін тексеру әдістері және шығармашылық параметрлері; адамның әртүрлі қызмет салаларында көрінетін және оның жеке басын сипаттайтын шығармашылық қабілеттері; психологиялық шығармашылық механизмдері; шығармашылық психологияның дамуы, зияткерлік қабілеттері, шығармашылық қабілеттері, қабілеттілік теориясы; адамның адами қабілеттерін дамыту, олардың табиғаты, қалыптасуы мен дамуы, адамның басқа психологиялық ерекшеліктерімен байланысы және оның мінез-құлқына ену. Қалыптасатын құзыреттер: креативті процестің теориялық негіздерін білу (тұлғалық және зияткерлік алғышарттар, даму көріністері мен заңдылықтары); әдістерді, тәсілдерді және психотехниканы білу; кәсіби және өмірлік жағдайларда стандартты емес міндеттерді шешу дағдыларын қалыптастыру; командалық шығармашылық жұмыс дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагог-психолог жұмысының әдістері мен техникасы
    Несиелер: 7

    Қарастырылатын сұрақтар: әр түрлі жастағы балалармен психологиялық жұмыстың негізгі принциптері; балалар мен жасөспірімдердің жас ерекшеліктері; әр түрлі жастағы балалармен педагог-психолог жұмысының негізгі бағыттары; педагог-психологтың жұмыс әдістері (диагностикалық, консультациялық, профилактикалық). Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру мекемелеріндегі педагог-психологтың негізгі әдістері мен технологияларын білу; түрлі жастағы топтарды психологиялық-педагогикалық қолдау дағдылары мен дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Эксперименттік психология
    Несиелер: 5

    Қарастырылатын сұрақтар: психологиядағы эксперименттік әдістің даму тарихы; психологиялық эксперименттің теориялық және практикалық негіздері, оны ұйымдастыру және өткізу ерекшелігі; психологиялық экспериментті ұйымдастыру және жоспарлау. Қалыптастырылатын құзыреттер: эксперименттік психология, эксперименттік зерттеулер жүргізудің теориясы мен практикасы туралы білім; психологиялық зерттеулердің негізгі теориялық-эмпирикалық әдістерін білу; психикалық құбылыстарды бағалау, талдау және түсіндіру үшін тұлғаның психологиялық сипаттамасын талдау дағдыларын, психологиялық ойлау қоймасын білу; психологиялық зерттеулерді ұйымдастыру кезінде әдіснамалық қағидаттарды қолдану дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Арттерапия бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Қарастырылатын сұақтар: психологиядағы арт-терапияның мәні мен ерекшелігі; арт-терапияның түрлері мен әдістері; балалармен, жасөспірімдермен және ересектермен жұмыс істеуде арт-терапия әдістері; арт-терапия әдістерін практикада қолдану (түзету, психодиагностика, оңалту). Қалыптастырылатын құзыреттер: психотерапиялық теориялар мен практикалардың талаптарына және сабаққа қатысушылардың жеке ерекшеліктеріне сәйкес авторлық арт-терапиялық сабақтарды (немесе жекелеген тапсырмаларды) модельдеу және жүргізу дағдыларын меңгеру, балалармен, жасөспірімдермен және ересектермен жұмыста арт-терапия әдістерін пайдалана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Қарастырылатын сұрақтар: әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесіне кіріспе; Әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқытудың нысандары мен әдістері; Педагогикалық бақылау функциялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіптік педагогикалық білім беру мекемелерінде педагогиканы оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздері, қағидаттары, мазмұны, әдістері, нысандары мен құралдары туралы білу және түсінік беру; білім беру процесін жарақтандыру үшін әдістемелік құралдарды анықтау және іріктеу біліктері мен дағдыларын меңгеру; қазіргі заманғы оқыту құралдарын пайдалана отырып, педагогикалық іс-әрекетте оқытудың белсенді әдістерін қолдана білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Медиация психологиясы
    Несиелер: 5

    Қарастырылатын сұрақтар: медиация психологиясының объектісі, пәні, міндеттері мен негіздері; медиация психологиясына кіріспе; медиация психологиясының негізгі ұғымдары мен қағидаттары; медиация психологиясын қолдану ерекшеліктері; медиаторлар жаттықтырушыларын даярлау ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: жанжалдарды шешу кезіндегі медиация психологиясының негізгі ұғымдарын, тарихы мен қазіргі жай-күйін білу; жанжалдың табиғатын, оның құрылымын, түрлерін, детерминирлеуші факторларын, әртүрлі салаларда медиацияны жүргізу ерекшеліктерін білу; жанжалдармен жұмыс істеудің ықтимал тәсілдерін білу; жанжалдардың алдын алуды, шешуді және басқаруды қамтамасыз ететін шарттар мен технологияларды білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психологиялық кеңес беру негіздері
    Несиелер: 7

    Қарастырылатын сұрақтар: психологиялық кеңес беруге кіріспе; психологиялық кеңес берудің мақсаттары мен міндеттері; психологиялық кеңес берудің түрлері; психологиялық кеңес берудің нәтижелілік шарттары; психологиялық кеңес берудің жұмысын ұйымдастыру; психологиялық кеңес беруді дайындау және жүргізу, оның кезеңдері мен рәсімдері; психологиялық кеңес беру техникасы. Қалыптастырылатын копетенциялар: психологиялық кеңес берудің практикалық негіздерін білу; психологиялық көмек көрсетудің қарапайым дағдыларын меңгеру; кеңес берудің психотехникалық тәсілдерін пайдалана білу, кеңес беру процесінің ұзақтығы мен тиімділігін анықтау тәсілдері; психологиялық кеңес беруді дайындау және жүргізу дағдылары, оның кезеңдері мен рәсімдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Қарастырылатын сұрақтар: Педагогикалық шеберлік, оның әлеуметтік мәні мен мазмұны; кәсіби педагогикалық қызмет-педагогикалық шеберлікті қалыптастырудың негізі; педагогикалық техника педагог шеберлігінің элементі ретінде; педагог-психологтың өздігінен білім алуы және кәсіби шеберлігін қалыптастыру; сынып мұғалімінің кәсіби қызметтегі педагогикалық қарым-қатынасы және орны; педагогтің тәрбиелік ықпал ету және білім беру құралы ретіндегі сөзі; кәсіби шеберлік құрылымындағы педагогикалық қарым-қатынас; педагогикалық қарым-қатынастың қажетті элементтері; педагогикалық этика және тактика; педагогикалық қарым-қатынас нысаны; педагог этикасы; педагог қарым-қатынасының негіз қалаушы элементінің этикасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: мұғалімнің педагогикалық қызметінің құрылымы, оның тұлғасы туралы білім; педагогикалық шеберліктің мәні мен мазмұнымен танысу; педагогикалық қабілеттерді, педагогикалық техниканы, педагогикалық ықпал ету құралдары мен шешендік өнерді меңгеру дағдылары; қарым-қатынас мәдениетін меңгеру; мұғалімдер ұжымымен, оқушылармен, ата-аналармен өзара іс-қимыл орната білу; коммуникативті және басқарушылық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қарастырылатын сұрақтар: психологияны оқыту әдістемесінің мақсаты, міндеттері мен мазмұны, оқытудың заманауи тәжірибесі; психологиялық білім берудің мазмұны, психология бойынша оқытуды ұйымдастыру және оқу сабақтарының түрлері; психологияны оқытудың қағидаттары мен әдістері; психология оқытушысының кәсіби даярлығы мен қызметі. Қалыптастырылатын құзыреттер: психология, оқу сабақтарының нысандары және психологиялық пәндерді оқыту әдістемелері туралы білім; психологиялық пәндерді оқытуда қажетті практикалық дағдыларды, оқыту ерекшелігін меңгеру; психология оқытушысының кәсіби қызметінде білім беру процесі субъектілерінің психологиялық өзара іс-қимылы әдістеріне оқыту дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON2

    Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді

  • Код ON3

    Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, Академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазуды және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген

  • Код ON4

    Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады

  • Код ON5

    Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын көрсетеді, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуде меңгеруді көрсетеді

  • Код ON6

    Сыни және креативті ойлауды меңгерген, шығармашылық тәсілді талап ететін күрделі талдамалық міндеттерді орындай алады, өз көзқарасын логикалық, дәлелді түрде қорғайды

  • Код ON7

    Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді

  • Код ON8

    Балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, бала ағзасының өсуі мен дамуының негізгі биологиялық заңдылықтарын анықтауға, гигиеналық талаптарға сәйкес мектепте Қоршаған ортаны ұйымдастыруға, өмір мен денсаулықты қорғауды қамтамасыз етуге қабілетті

  • Код ON9

    Педагогикалық қағидаттар негізінде, сондай-ақ әлеуметтік, жас ерекшеліктерін ескере отырып оқытуды,тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға қабілетті, психологиялық, психофизикалық және жеке ерекшеліктері бар, жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын және оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге дайындығын меңгерген

  • Код ON10

    Арнайы педагогикалық ғылымның ұғымдық-категориялық аппаратын, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және педагогикалық сүйемелдеу туралы білім жүйесін меңгерген

  • Код ON11

    Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы, Әлеуметтік педагогика саласында білімді, іскерлікті, дағдыларды және құзыреттілікті , сондай-ақ "адам-қоғам" жүйесі шеңберінде білімді көрсетеді ; психологиялық-педагогикалық пәндер, әлеуметтік педагогика және психология саласында дағдыларды, зерттеу жұмысының түрлі жағдайларын, құбылыстарын, әсерлері мен құбылыстарын әлеуметтік-психологиялық талдау дағдыларын меңгерген

  • Код ON12

    Креативті психология саласындағы білімді, іскерлікті, дағдылар мен құзыреттілікті және медиацияны жүргізудің әртүрлі салаларында ерекшеліктерін көрсетеді

  • Код ON13

    Инновациялық білім беру технологияларын, педагог-психолог жұмысының әдістері мен технологияларын, сондай-ақ педагогикалық шеберлікті оқыту саласында білімді, практикалық дағдыларды және әдістемелік қағидаттарды меңгерген

  • Код ON14

    Педагогика және психологияны оқыту әдістемесі мен дағдыларын, сондай-ақ практикалық психологияны қолдану дағдыларын меңгерген: кеңес беру, диагностикалау.

  • Код ON15

    Этнопсихология, гендерлік психология, психологиялық кеңес беру, эксперименттік психология саласындағы білімдерді, іскерліктер мен дағдыларды меңгерген, психокоррекция және психопрофилактикалық жұмыс, арт-терапия, психолгиялық кеңес беру дағдыларын меңгерген

6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101-Педагогика және психология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B011 Педагогика және психология
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top