Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01501 Математика пәнінің мұғалімі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Мaтематикалық талдау 1
    Несиелер: 10

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаты: студенттерді айнымалы шамаларды зерттеу әдістерімен, дифференциалдық және интегралдық есептеулер теориясымен және қатарлар теориясымен таныстыру. Қысқаша мазмұны:Оқып-үйренудің негізгі нысаны – функция. Математикалық талдау 1,2 курсында келесі сұрақтар қарастырылады: нақты сандар; шектер теориясы. Бір айнымалы функцияларды дифференциалдық және интегралдық есептеулер.Функцияларды зерттеу және интегралдардың қолданылуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты: студенттердің академиялық мәтіндерді құрастыру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: студенттерді академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен, жанрларымен, академиялық мәтіндерді жазуға қойылатын талаптармен таныстыру және дереккөздермен, кітапханалық және Интернет-ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын, академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау 2
    Несиелер: 5

    Мақсаты: зерттеу жұмыстарына қажетті студенттердің математикалық мәдениетін және басқа логикалық ойлауын дамыту үшін, шексіз аз кванттық талдаудың көмегімен айнымалыларды зерттеудің негізгі әдістерін оқып білу. Қысқаша мазмұны: Еселік интегралдар. Қисық сызықты интеграл. Беттік интеграл. Өріс теориясы: скаляр және векторлық өрістер. Векторлық талдаудағы дифференциалдық операторлар: градиент, дивергенция және ротор. Әлеуетті және соленоидальды өрістер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сызықтық алгебра
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: сандармен және алгебралық құрылымдармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; сызықты алгебра элементтері, сандар теориясы бойынша білімді қалыптастыру; логикалық ойлау және математикалық мәдениетті дамыту; басқа математикалық және қолданбалы пәндерді түсіну үшін алгебралық дайындықтың қажетті деңгейін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: жиындар; жиындардағы қатынастар; комплекс сандар өрісі; сызықты теңдеулер жүйесі; көп мүшеліктердің сақинасы; арифметикалық кеңістіктер; матрицалар; анықтауыштар; Евклидтік кеңістіктер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Негізгі шетел тілі ( В1деңгейі )
    Несиелер: 5

    Негізгі базалық шет тілі шет тілін коммуникативтік қызметті игерудегі шекті деңгейге жетуді қамтамасыз етеді. Курстың аяқталғаннан кейін студент ағылшын тіліндегі дұрыс сөздік дағдыларын меңгерген, зерттелген сөздік және грамматикалық тілде сөйлеу және жазу, ағылшын және американдық авторлардың көркем мәтіндерінің мазмұнын түсіну және түсіну дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Элементарлық математика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: элементар математиканың, іргелі (фундаментальды) идеялардың негізгі ұғымдарын оқып-үйрену, алынған білім мен білікті кәсіби қызыметте пайдалана білуге дайындықты қалыптастыру. Курста мынадай бөлімдер оқытылады: Бөлінгіштік теориясы. Функциялар, олардың қасиеттері және графиктері. Өрнектерді тепе-тең түрлендірулер. Теңдеулер мен теңсіздіктер. Параметрлері бар есептерді шешудің негізгі әдістері. Мектеп математика курсындағы математикалық талдау элементтері. Планиметрия. Стереометрия

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Деректер қоры
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-ДҚ жобалаудың теориялық негіздерін, ДҚ ұйымдастырудың заманауи технологияларын, нақты ДҚБЖ ортасында жұмыс істеу дағдыларын меңгеру болып табылады. Пәннің мазмұны: деректер қорына кіріспе. Деректер модельдері мен типтері. Объектілі-бағытталған ДБ. Таратылған ДБ. Коммерциялық ДБ. ДБ-да деректерді өңдеу процестерін ұйымдастыру. Тұтастықты шектеу. Деректерді сақтауды ұйымдастыру. Деректер қорының тұтастығы. Деректер базасына деректерді енгізуді ұйымдастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәнгілік ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мамандардың жаңа буынын, ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, патриотизм рухының, тарихи сана мен әлеуметтік жадтың даму деңгейі жоғары қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін; мемлекетіміздің тұрақтылығын, тәуелсіздігін, қауіпсіздігін сақтау бойынша белсенді және батыл іс-қимылдарға дайын, басқа мәдениеттер өкілдерімен сындарлы диалог құруға қабілетті кәсібилік пен бәсекеге қабілеттілік рухын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: аналитикалық геометрияның негізгі әдісін - координаттар әдісін, сондай-ақ векторлық әдісті зерттеу; жазық және кеңістіктік нысандарды зерттеуге осы әдістерді қолдануды зерттеу; студенттердің математикалық мәдениеті мен ойлауын, дәлелдей білу дағдыларын дамыту. Негізгі бөлімдердің қысқаша мазмұны: Векторлық алгебраның, аналитикалық геометрияның, жазықтықтағы және кеңістіктегі координаттық әдістің негіздері, жазықтықтағы сызықтар және екінші ретті беттер ұғымдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Алгоритмдер және программалау тілдері
    Несиелер: 5

    Есептердің алгоритмдеу негізін, программалаудың автоматтық негіздерін, программалау тілінің классификациясын, мəліметтер типтерін жəне Турбо Паскаль тілінің операторларының классификациясын оқыту: ішкі программаларды қолданып программа, стандартты модульдер, деректердің динамикалық құрылымын, программалық қамтамасыз етуді жобалау тəсілдерін, программалау стилін, программалаудың сапа көрсеткішін, программаны сынау мен қалыптастыру тəсілін, объектілі – бағытталған программалаудың негіздерін қолданып программа құру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім беруде IT қолдану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастыру негізін құрайтын білім беру мен білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану саласындағы білім, білік және дағды жүйесін дамыту. "Білім беруде IT қолдану" курсында мұғалімнің күнделікті қызметінде компьютерді пайдалануға байланысты жалпы мәселелер, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктері қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу үрдісінде АТ-ны қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі бағыттағы Педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боталарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және өткізу; жаһандық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты іздестіруді жүзеге асыру, оны жинау, жинақтау, сақтау, өңдеу және беру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты: экологиялық ойлау және қауіпсіз өмір сүру негіздерін меңгерген қауіпсіз үлгідегі экологиялық білімді тұлғаны қалыптастыру; адамның денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын зерделеу, экологиялық мәдениетті, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін арттыру және іс-қимылдың, өмір қауіпсіздігінің, жергілікті қоғамдастық пен табиғаттың тұрақты дамуының жүйелі салдарын (тәуекелдерін) болжау және бағалау білігін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
    Несиелер: 5

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Геометриялық есептерді шешудің әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мен міндеттері: Болашақ мұғалімдердің мектеп геометрия курсы бойынша білім, білік және дағдыларын қалыптастыру, геометриялық есептерді стандартты және стандартты емес әдістермен шешуді үйрету, сонымен қатар, оқушылардың геометриялық есептерді шығара білу біліктілігіне үйрету жолдары туралы әдістемелік ұсыныстарды қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Негізгі геометриялық ұғымдарды енгізудің әдістемелік негіздері. Оқушыларға планиметриялық есептерді шығарудың әртүрлі әдістерін оқытудың әдістемесі. Мектептегі стереометрияны оқытудың әдістемелік негіздері. Күрделілігі әртүрлі дәрежедегі стереометриялық есептерді шығаруды оқытудың әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен таныстыру; оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын оқу; 12 жылдық білім берудің концептуалды ережелерін ескере отырып, оқу нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде оқу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық есептерді шешу практикумы 1
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Мектеп математика курсы есептерін шешу біліктілігін және болашақ мұғалімнің әдістемелік біліктілігі мен дағдысын қалыптастыру, есептерді шешудің негізгі әдістерімен таныстыру. Қысқаша мазмұны:Тепе-тең түрлендірулер. Рационал теңдеулер. Иррационал теңдеулер. Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер. Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендірулер. Теңдеулерді, теңдеулер және теңсіздіктер жүйесін шешу. Аралас теңдеулер. Стандартты емес теңдеулер мен теңсіздіктер. Планиметрия. Стереометрия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: кез-келген ықтималды – статистикалық жүйе туралы жлпыланған білім алу, оның жалпы құрылу және басқарылу зандылықтарын ашу. Қысқаша мазмұны: ықтималдықтар теориясының негізгі үғымдары мен теориялары,тәуелсіз тәжірибелердің тізбегі, кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары, ықтималдықтар теориясының шектік теоремалары, математикалық статистиканың элементтері, кездейсоқ процесстер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты: математиканы оқытуда бағдарламаға сай білім қалыптастыру, оқытудың әдістері мен ұйымдастыру жолдары туралы жалпы ережелер мен оқушыларға математикалық білім беру оқыту қызметтерін ұйымдастырудың жалпы ережелері туралы білімдетін қалыптастыру,математиканы оқыту әдістемесі пәнінің өзге пәндермен байланысын зерделеу. Қысқаша мазмұны: математиканы оқыту әдістемесі пәні, мақсаты, мазмұны, ұстанымдары, әдістері және математикаға оқыту формалары, құралдары мен мақсаттары, математикалық ұғымдарды, сөйлемдерді оқыту әдістемесі және есеп шығару арқылы оқыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Web бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты: - web-сайт құрылымын ақпараттық жүйе ретінде жобалау технологиясын меңгеру; - web-сайтты құру технологиясын клиент пен сервер жағында бағдарламалау құралдарымен меңгеру; - web-сайтты серверде орналастыру, қолдау және сүйемелдеу технологиясын меңгеру. Пәннің қысқаша мазмұны: Web-сайтты құру технологиялары. Серверлік технологиялар. PHP. Web-сайтты құру технологиясының MySQL деректер қоры.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математиканы тереңдетіп оқытатын сыныптарды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді педагогикалық білім берудің бакалавриатында «математикалық білім беру» бейіні бойынша оқыту мақсаты: педагогикалық қызметте оқушылардың жас және «математика» пәні аймағының ерекшеліктеріне сәйкес кәсіби білімдерді және кәсіби бейімділікті меңгеру және кәсіби икемділікті қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: геометрияны тереңдетіп оқытудың әдістемесі. Алгебра және анализ бастамаларын тереңдетіп оқытудың әдістемесі. Пәндерді меңгерудегі білім беру технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шағын жинақты мектептегі оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Математика пәнін екі немесе үш сыныпта қатар оқытудың мақсаты –кәсіби және күнделікті қарым-қатынаста кәсіби-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: шағын комплектілі мектептерде математика сабақтарын ұйымдастыру және өткізу. Шағын комплектілі мектептерде оқушылардың шығармашылық жұмыстарын ұйымдастыру. Шағын комплектілі мектептерде дифференциалдап оқыту элементтерін қолдану. Өзбетіндік жұмыстарды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы бағдарламалар пакеті(MatLab, MatCad)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: өзінің кәсіби қызметінде қолданбалы бағдарламалардың түрлі пакеттерін кеңінен қолдана алатын есептеу техникасын дамыту. Қысқаша мазмұны: Бағдарламалық қамтамасыз етудің негізгі ұғымдары. Қолданбалы бағдарламалар пакеттері. Оңтайландыру шешімі мен міндеттерін іздеу. MS Excel қаржылық талдау. Project Expert бағдарламасы арқылы кәсіпорынның қаржы-экономикалық қызметінің имитациялық моделін әзірлеу. MatLab, MathCAD. Компьютерде математикалық есептерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикалық есептер шешу практикумы 2
    Несиелер: 6

    Математикалық есептер шешу практикумы (МЕШП -2 ) курсының негізгі мақсаттары: -Мектеп математикасы курсының есептерін шешу білу дпғдысын қалыптастыру; -Есептер шешу негізгі әдістерімен танысу; -Болашақ мұғалімдердің әдістемелік біліктері мен дағдысын қалыптастыру; 1. Планиметрия 1.1. Планиметрияның негізгі аксиомалары мен түсініктері 1.2. Ұшбұрыш. Үшбұрыштағы тамаша сызықтар мен нүктелер. Тікбұрышты үшбұрыш. Үшбұрыштарды шешу. Үшбұрыш ауданы. 1.3. Дөңес фигуралар туралы түсінік. Көпбұрыш. Дұрыс көпбұрыштар. Төртбұрыштар. Параллелограм, трапеция, көпбұрыштың ауданы. 1.4. Шеңбер. Дөңгелек.Жанама мен қиюшылар. Шеңбердің доғасы және хордасы. 1.5. Іштей және сырттай сызылған үшбұрыш, төртбұрыш, көпбұрыштар. 2 Стереометрия 2.1 Толық кескін туралы жалпы мағлұмат. Жазық және кеңістік фигураларының икеңістік пен кескінде метрикалық салуы. 2.2 Кеңістіктегі түзу мен жазықтықтың өзара орналасуы, параллельдік, перпендикулярлық, қиылысатын түзулер. Екіжақты бұрыштар. Пирамида мен призмадағы қималар. 2.3 Кеңістік денелерінің: призма, пирамида, цилиндр, конус, шар, қиық, пирамида,қиық конустың беттік ауданы мен көлемін есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Теориялық физиканың негізгі тараулары
    Несиелер: 5

    Бұл курс Электродинамика және ТҚС, ядролық физиканың кванттық негіздері, жоғары энергия физикасы мәселелерін қамтиды. сыртқы өрісте бөлшектің кванттық емес және квазирелятивистік қозғалысының кванттық теориясының физикалық негіздері мен математикалық аппаратын, кванттық өткелдер теориясын, Атом және химиялық Байланыс теориясының негіздерін, кванттық электродинамика негіздерін

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы физиканың негізгі тараулары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің ғылыми дүниетанымын, іргелі заңдарды, классикалық және қазіргі заманғы физиканың теорияларын, сонымен қатар кәсіби қызмет жүйесінің негізі ретінде физикалық зерттеу әдістерін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: жалпы физиканың негізгі бөлімдері Механиканың физикалық негіздері, молекулалық физика және термодинамика, электр және магнетизм, оптика, атом және атом ядросының физикасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дифференциалдық геометрия және топология
    Несиелер: 6

    Курстың негізгі мақсаты – классикалық дифференциалдық геометрияның әдістерін және көрнекті бейнелерді қолданып, оқушыларды қазіргі дифференциалдық геометрияның негізгі түсініктемелерімен таныстыру болып табылады. Бағдарлама евклид кеңістігіндегі қисықтар мен беттердің теориясымен бірге, топологияның негізгі түсініктерін, көпбейнелердегі тензорлық талдауды мен риман геометриясының элементтерін сырты дифференциалдық формалапр теориясының негіздерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Функционалдық талдау элеметтері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сызықтық нормалданған және метрикалық кеңістіктегі мәндері берілгенфункциялар теориясының аналитикалық аппараты негіздерін баяндау және функционалдық талдау әдістерін ғылыми зерттеулерде пайдалану қабілеттерін дамыту болып табылады. Қысқаша мазмұны: Метрикалық, сызықтық нормалданған, Гильберттік кеңістіктер. Сызықтық операторлар және функционалдар. Түйінлес және екінші түйіндес кеңістіктер. Спектральды теория элементтері. Жалпыланған функциялар теориясының элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық физиканың теңдеуі және оларды шешу әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер теориясы курсының негізгі бөлімдерін, тар мағынада - екінші ретті сызықтық теңдеулерді оқып-үйрену. Қысқаша мазмұны: гиперболалық, параболалық және эллиптикалық теңдеулердің канондық түрі. Шексіз ішектің тербелістері. Ұштары бекітілген ішектің тербелісі. Айнымалыларды бөлу әдісі. Лаплас түрлендіруі және оның математикалық физика есептерінде қолданылуы. Грин Формуласы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық логика және дискретті математика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: математикалық логиканың бастамаларымен және дискретті математиканың негізгі бөлімдерімен және олардың қолданылуларымен таныстыру, басқа пәндерді меңгеруге теориялық және практикалық тұрғыда дайындау. Қысқаша мазмұны:Жиындар теориясының элементтері. Комбинаторика элементтері. Бульдік функциялар. Пікірлер және предикаттар алгебрасы. Кодтау теориясының элементтері. Графтар теориясының элементтері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Нақты және комплектік талдау
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты білім алушылардынақты және комплекстік талдаудың теориялық негіздерін құрайтын ұғымдарымен, фактілері мен әдістерімен таныстыру болып табылады. Қысқаша мазмұны: нақты талдау классикалық математикалық талдауды жалпылайтын және толықтыратын математикалық талдаудың негізгі бөлімдердің бірі болып табылады. Мазмұнын классикалық талдаудың алғашқы кезеңдерінде пайда болған және зерттеулер нәтижесінде шешімдері табылған сұрақтар мен мәселелер құрайды. Комплекс айнымалы функция. Элементар аналитикалық функциялар. Комплекс айнымалы функцияларды интегралдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көпмүшеліктер теориясы
    Несиелер: 5

    Көпмүшеліктер теориясы пәні студенттерге математикалық білімнің негізін қалауы, пәннің негізгі ұғымдары мен білім-біліктерін беруі тиіс. Пәннің негізгі тараулары: Бір белгісізді көпмүшеліктер, бөлінгіштігі және қасиеттері. Көпмүшенің түбірлерінің саны туралы теорема. Қалдықпен бөлу теоремасы. ЕҮОБ. Евклид алгоритмі. ЕКОЕ. Горнер схемасы мен Безу теоремасы. Көпмүшеліктің формальды туындылары. Көпмүшені x-a-ның дәрежесі бойынша жіктеу. Келтірімді және келтірімсіз көпмүшеліктер. Еселі түбірлер мен еселі көбейткіштер. Көпбелгісізді көпмүшеліктер. Симметриялы көпмүшеліктер туралы леммалар мен негізгі теорема. Симметриялы көпмүшеліктер теориясын элементар алгебраның есе������терін шығаруға қолдану. Результант. Бөлшектің бөлімін иррациональдықтан құтқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулер және дербес туындылы теңдеулер
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты мен міндеттері: қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясын және дербес туындылы теңдеулерді тереңдете оқыту; Математикалық физика теңдеулерін шешудің сапалы, аналитикалық және вариациялық әдістерінің заманауи аппаратын меңгеру және оларды өзекті қолданбалы мәселелерді зерттеуде табысты қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың / пәннің мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кіріктірілген сабақтарды ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаты: болашақ мұғалімдердің кіріктірілген пәндер туралы ұғымдарын қалыптастырып, математика пәнінен кіріктірілген сабақтарды ұйымдастыру, кіріктіріп оқыту әдістерін болып табылады. Мазмұны: бағдарламаның ерекшеліктері, кіріктірілген сабақтардың математикалық білім беру сапасын арттырудағы мағынасы мен ұстанымдары. Кіріктірілген сабақтарды жобалау мен ұйымдастырудың құрылымы бойынша әдістемелік нұсқаулар. Математика пәнін ағылшын тілі, информатика, физика, биология пәндерімен Кіріктіру процесінде бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Геометрия негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты геометрияның аксиоматикалық құрылуы туралы біліммен қаруландыру, геометрияның әртүрлі аксиоматикалық жүйелері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Қысқаша мазмұны: Аксиоматиканың жалпы сұрақтары, есептеу шамалары: ұзындық, аудан, көлем, кесіндінің ұзындығы, Гильберт және Вейль бойынша евклидтік геометрияны негіздеулер қарастырылады. Евклидтік емес геометрия. Риман жазықтығы мен Лобачевский ауданының әртүрлі модельдері. Лобачевский геометриясының элементтері. Орисфера және оның геометриясы туралы ұғым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Комбинаторика және графтар теориясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: комбинаторлық қосылыстармен және графтармен жұмыс істеу дағдысын меңгеру мақсатында комбинаторика мен графтар теориясының негізгі бөлімдерін оқып-үйрену; комбинаторика мен графтар теориясын қолданбалы есептерді шығаруда саналы түрде қолдануға дайындалу. Қысқаша мазмұны: Комбинаторика элементтері. Бинарлық қатынас ұғымы және оның қасиеттері. Транзитивті тұйықталу. Графтар және олардың қасиеттері. Ағаштар, қасиеттері. Прюффер коды. Эйлерлік және Гамильтондық графтар. Изоморфизм, ағаштар, планарлық және бағытталған графтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сандар теориясы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: алгебра және сандар теориясы, және жаратылыстану ғылымдарындағы қосымшаларда жүйелі білімді қалыптастыру, негізгі ұғымдарды, алгебра әдістерін және сандар теориясын меңгеру; математикалық есептерді шешу үшін алгебра және сандар теориясын қолдану. Пәннің қысқаша мазмұны: бүтін сандардың сақинасында бөлінгіштіктің қатынасы; бүтін сандардың сақинасында салыстырулар; белгісіз салыстырулар; тізбекті бөлшектер; соңғы тізбекті бөлшектер..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Олимпиадалық және логикалық есептерді шешудің әдісі
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты: олимпиадалық және логикалық есептерді шешудің негізгі әдістерін оқыту процесінде студенттер білімдерін тереңдете түсуге жағдай жасау. Мынадай мәселелер қарастырылады: Олимпиадалық есептердің классификациясы. Екі айнымалы екінші ретті диофанттық теңдеулер. Бүтін сандардың бөлінгіштігі пайдаланылатын мазмұнды есептер. Айнымалыларды бағалау, іріктеуді ұйымдастыру. Бөлінгіштік есептері. Математикалық олимпиада есептері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

  • Код ON2

    Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдыларының әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсіну

  • Код ON6

    ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу және оларды математика, әлеуметтік, психологиялық-педагогикалық, жаратылыстану ғылымдары саласында қолдану

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу

  • Код ON4

    Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар.

  • Код ON8

    Әртүрлі әлеуметтік жағдайларда бағдарлай білу, педагогикалық тұрғыда білімділік көрсете білу, компромистерді таба білу және әлеуметтік топтарда кәсіби қарым-қатынаста толерантты, икемді командада жұмыс жасай білу, өз көзқарасын дәлелдей білу

  • Код ON11

    Математикалық өзге пәндермен байланысын, кіріктірілуді құра білу математика-шетел тілі, математика-химия, математика-информатика, сонымен қатар зерттеу дағдыларын көрсете білу, оқушылардың ғылыми-зерттеу жобаларына жетекшілігін жасай білу

  • Код ON9

    Өзінің білім, білік, дағдыларын және өз идеясын , кәсіби білімін жазбаша және ауызша көрсете білу, сонымен қатар тұжырымдық, аналитикалық, ойлау білуі, сын тұрғысынан ойлау дағдысын меңгеруі

  • Код ON7

    Математиканы оқыту үдерісінде жеке тұлғаны өмірге көзқарасын қалыптастыруға, мәдени ойлауға бейімдеу

  • Код ON10

    Математикалық оқыту барысында қолданылатын заманауи педагогикалық технологиялардың мәні мен ұстанымдарын білу

  • Код ON12

    Педагогикалық үдеріс ұзақ мерзімді, орта және қысқа мерзімді жоспарлау, электрондық журнал және мектептегі орта білім бағдарламасына сәйкес құжаттармен жұмыс жасай білу және қазіргі заманғы сабақтарды жоспарлау, критериалды бағалау жүйесін қолдану

  • Код ON5

    өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру

Top