6B01501 Математика в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында іргелі және қолданбалы білімі, зерттеу дағдылары бар білікті педагог кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сызықтық алгебра
Алгебра және сандар теориясы
Бір айнымалы функцияның дифференциалды есептеуі
Математикалық модельдеу
Аналитикалық геометрия
Элементарлық математика
Геометрия
-
2 Оқу жылы
Элементарлық математиканың қосымша тараулары
Математикалық талдау
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Бір айнымалы функцияның интегралдық есептеуі
Тригонометриялық есептерді шешу әдісі
Математикалық есептерді шешу практикумы (алгебра, алгебра және анализ бастамалары)
Педагогика
Ғылыми зерттеу негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Тәрбие жұмысының әдістемесі
Қолданбалы бизнес
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Математикалық есептерді шешу практикумы (геометрия)
Инклюзивті білім беру
-
3 Оқу жылы
Алгоритмдеу және бағдарламалау
Ықтималдылықтар теориясы және математикалық статистика
Білім берудегі менеджмент
Математиканы оқыту әдістемесі
Программалау технологиясы
Математикалық есептерді шешуге арналған программалық құралдар
Математиканы оқытуда программалық-әдістемемен қамтамасыз ету
Информатиканы оқыту әдістемесі
Күрделілігі жоғары есептерді шешу әдістері
Стандартты емес есептерді шешу практикумы
Кәсіби қазақ тілі
Комплекстік талдау
Вариациялық есептеулер
Информатиканы оқыту теориясы
Аналитикалық функциялар теориясы
Дифференциалдық теңдеулер
Кәсіби бағытталған шетел тілі
-
4 Оқу жылы
Математика тарихы мен методологиясы (сабақта практиканы қолдану)
Математиканы оқытудың инновациялық әдістері
Математикадан сыныптан тыс жұмыс (үйірмелік жұмыс)
Мектептің оқу үрдісін ұйымдастырудың инновациялық технологиялары
Қолданбалы физика
Орта білім берудегі оқыту әдістемесі
Мектептегі білім берудің жаңартылған мазмұнының аспектілері
Математикадан сыныптан тыс жұмыс (факультативтік сабақ)
Логикалық есептерді шешу әдісі
Физика
Математикалық сауаттылық негіздері
Математика тарихы мен методологиясы (методологиялық және теориялық негіздері)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қолданбалы есептерді шешу үшін оңтайлы алгоритмді таңдайды, қазіргі заманғы бағдарламалау технологияларын қолданады; білім берудегі инновациялық технологиялар және информатиканы оқыту әдістері туралы түсінігі бар.
- Педагогикалық процестің заңдылықтары мен тәрбиелік тетіктеріне сәйкес тәрбие жұмысын жобалайды және жүзеге асырады, математикадан тарихи материалдарды пайдалана отырып, оқу процесін және сыныптан тыс жұмыстарды жүргізеді, математика тарихы мен әдіснамасы бойынша білімдерін көрсетеді.
- CLil технологиясын қолданады, математиканы оқытудың заманауи әдістерін қолданады; білімді критериалды бағалау жүйесін, математикалық есептерді шешу үшін бағдарламалық құралдарды іске асырады.
- Ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде теориялық білімдерін көрсетеді, практикалық міндеттерді шешеді және оларды бағалайды. Білім берудің өзекті міндеттерін шешуде және мәселелерді әзірлеуде зерттеудің әдіснамалық негіздері мен теориялық, эмпирикалық әдістерін қолдану негізінде білім беру ортасына ғылыми зерттеулер жүргізе алады. Білім беруде информатика мен IT-технологиялардың дамуының қазіргі заманғы тенденцияларын ескереді, өзінің кәсіби және ғылыми қызметінде компьютерлік технологияларды қолданады.
- Есептің математикалық моделін, физикалық процестің математикалық теңдеулерін құрайды. Ауызша материалды математикалық өрнектерге түрлендіреді, өз бетінше математикалық дәлелдемелерді жүргізеді, теріске шығаратын мысал келтіреді. Жоғары математика курсынан практикалық-бағытталған есептерді шешудің негізгі түсініктері, формулалары мен әдістері туралы түсінікке ие
- Жоғары математика курсының терминдерін, негізгі ұғымдарын шығарады; сөздік материалды математикалық өрнектерге түрлендіреді; есептерді шешудің формулалары мен әдістерін қолданады. Есептің математикалық моделін құрастырады, жоғары математика курсынан практикалық-бағытталған есептерді шешу нәтижелерін бағалайды, оқытылатын салада білімі мен түсінігін көрсетеді.
- Адам және қоғам ретінде біртұтас жүйе туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адам мен табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері туралы түсінікке ие. Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады.
- Ұлттық білім беру жүйесінің өзекті мәселелеріне сәйкес, мектепте білім берудің жаңартылған мазмұнымен оқу үдерісін құрастырады, Блум таксономиясын қолданады. Кәсіби деңгейде білім мен түсініктерді қолданады, аргументтерді тұжырымдайды және зерттелетін саланың проблемаларын шешеді.
- Физиканың негізгі заңдары туралы түсінік бар; эксперимент өткізу жоспарын ұсынады; физикалық және ықтимал құбылыстар мен процестердің теориялық және эксперименттік нәтижелерін талдайды және болжайды. Зерттелетін салада фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолданады.
- Математикалық жағдайдың ішкі (ойша) моделін құрастырады(кеңістіктегі бейнесін қоса алғанда), есептерде ішкі есептерін бөліп шығарады, мектеп математикасы курсынан есептерді шешудің мүмкін нұсқаларын сұрыптайды, сөздік материалды, схемаларды, графиктерді, диаграммаларды түсіндіреді. Оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын көрсетеді.
- Кәсіби терминологияны меңгерген, математикалық мәтіндерді сауатты аудара алады. Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін біледі және оларды оқытылатын салада қолданады.
- Берілген математикалық үлгіні талдайды, қолда бар деректерден туындайтын ықтимал нәтижені болжайды; стандартты емес және логикалық есептерді, күрделілігі жоғары есептерді шешу кезінде шығармашылық қабілеттерін іске асырады. Оқытылатын саладағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады.
Ұқсас БББ
6B01501 Математика
Өмірхан Аймағамбетұлы Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01501 Математика мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01501 Математика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01501 Математика
Астана халықаралық университеті
6B01501 Математика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01501 Математика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01501 Математика
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01501 Математика
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01501 Математика (IP)
Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01501 Математика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01501 Математика
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
6B01501 Математика
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01501 Математика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01501 Математика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01501 Математика пәнінің мұғалімі
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01501 Математика
Шымкент университеті
6B01501 Математика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті