Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01501 Математика в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Элементарлық математика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - математикалық және жаратылыстану ғылыми бағыттағы пәндерді жетілдіру, мектеп математика курсы есептерін шеше білу дағдыларын қалыптастыру. Бұл курс барысында рационал теңдеулер мен теңсіздіктер, модульге тәуелді теңдеулер мен теңсіздіктер, көрсеткіштік теңдеулер мен теңсіздіктер, логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер, тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер, математикалық талдау элементтері, векторлық алгебра, планиметрия, стереометрия, есеп шығаруда туынды мен интегралдарды қолдану тақырыптары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра және сандар теориясы
    Несиелер: 6

    Курстың негізгі мақсаты студенттерді алгебра және сандар теориясының төмендегідей классикалық бөлімдері: жиын, функция, бүтін сандар сақинасындағы бөлінгіштік теориясы және осы тараулардағы типтік есептерді шешу әдістемесімен таныстыру. Бұл курста сызықтық және евклидтік кеңістіктегі сызықтық операторлар, нақты сандар және комплекс сандар өрісінде берілген сызықтық және евклидтік кеңістіктер, еркін өрістің үстіндегі векторлық кеңістіктер меңгеріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді экономика мен бизнестің теориялық негіздерімен, елдің экономикалық дамуындағы кәсіпкерліктің үрдістерімен және рөлімен, мемлекеттік реттеу принциптерімен және қолдау әдістерімен таныстырады; нарықтық экономикада қолданылатын білім алушылардың ұғымдық аппаратты игеруіне және иеленуіне, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарымен, бизнес-жоспарды әзірлеу дағдыларымен, қазіргі экономикалық жағдайларда компания қызметіндегі тәуекелдерді бағалаумен ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ жазуы және латын әліпбиі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту аясында білім алушылар жазу тарихы, графика және лингвистика, қазақ жазуының зерттелуі, әліпбиі мен жазу ерекшеліктері туралы, Көне түркі жазба ескерткіштері, араб, латын алфавитіне негізделген қазақ әліпбиі, графикалық таңба мен фонема арасындағы заңдылықтар, орфография мәселелері туралы ақпарат алады. Лингвистиканың салалары, көне түркі жазба ескерткіштері, орфоэпия мен орфография мәселелері және қазіргі орфографияның теориялық мәселелерінің шешімдері туралы негіздей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тілі (B1)
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттерге мәдениетаралық деңгейде шетел тілінде сөйлейтін халықтармен қарым-қатынас жасау мүмкіндігін одан әрі дамытуға,студенттердің шет тілінде сөйлеу қабілеттерін одан әрі дамытуға, тілдік материалдарды тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған қажетті және жеткілікті білім беру болып табылады.. Пәннің негізгі міндеті - тілдің және сөйлеудің грамматикалық жүйесін, нормативтік және функционалдық грамматиканың, коммуникативтік құзыреттілікті меңгерудің тұтас көзқарасын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бұл курс адам мен тірі ағзалардың қоршаған ортамен қарым-қатынасы, адамның өмір сүру ортасына әсер етудің ауқымы мен рұқсат етілген шектері, теріс әсерлерді азайту және қауіпсіз өмірді қамтамасыз ету мүмкіндігі туралы білім алуға бағытталған. Пән төтенше жағдайлар туындаған кезде адамның қоршаған ортамен өзара байланысының қауіпсіз тәсілдерін, өндірістік сала объектілерінің тұрақты жұмысын, теріс факторлардан қорғау және мониторинг жүргізу, техногендік және табиғи сипаттағы қауіпті жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс мемлекет және құқық туралы негізгі түсініктерімен танысуға бағытталған, білім алушылар қазақстандық құқық жүйесі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтық мәртебесі, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау тетіктері, заңды жауапкершілік негіздері туралы білім алады. Курсты оқу барысында білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана мен мінез-құлық негіздерімен қатар қоғам мен мемлекетте сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбеушілік қалыптасады, білім алушылар сыбайлас жемқорлық құбылыстарына заңды түрде қарсы әрекет ету қабілетін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды, теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу, зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – аналитикалық геометрия бойынша базалық білім алу болып табылады.. Пәннің мазмұны: векторлар және оларға амалдар қолдану; скалярлық көбейтінді және векторлық көбейтінді; векторлық кеңістіктер; меншікті мәндер мен меншікті векторлар; жазықтықтағы түзулер; кеңістіктегі жазықтық пен түзулер; жазықтықтағы жіне кеңістіктегі түзулердің теңдеулері; жазықтықтағы қисықтар; екінші ретті беттер және полярлық координаталар жүйес туралы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Математикадан олимпиада есептерін шешу (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудығы басты мақсаты -студенттердің құзыреттілікке бағытталған білімдерін, өз бетінше мәселелерді шеше білу дағдыларын қалыптастыру және оны практикада қолдана білуге дағдыландыру. Олимпиадалық есептерді қолдана отырып шешудің жалпы принциптері мен жетекші идеялары: Графтар теориясы; математикалық индукция; Дирехле принципі; комбинаторика элементтері, координаттар әдісі және т.б. Олипиада тарихы. Математикалық олимпиада түрлері. Олипиада есептерінің түрлік ерекшеліктері. Олипиада есептерін шешу тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Шетел тілі (B2)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттердің кәсіби саладағы мәдениетаралық қарым-қатынас үшін шет тілінде қарым-қатынас жасау бойынша белгілі бір білім мен қажетті дағдыларды игеруі. Сондай-ақ, осы курсты оқу аясында студенттер өздерінің тілдік дағдыларын, өнімді және рецептивті тілдік материалдарды тереңдетіп, кеңейтеді. Курстың мазмұны тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесін, нормативтік және функционалды грамматиканы қамтиды. Курсты меңгеру барысында студенттер коммуникативтік құзыреттілікті меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Алгебрадан есептер шығару практикумы(ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Алгебра курсы бойынша студенттердің есептің шешімін ағылшын тілінде түсіндіру дағдыларын қалыптастыру, жүйелеу және кеңейту. Қарастырылатын тақырыптар: ағылшын тіліндегі теңдеулер мен теңсіздіктердің түрлері, теңдеулер мен теңсіздіктердің жүйелері, рационал теңдеулер, бөлшек рационал теідеулер, симметриялық теідеулер. Көрсеткіштік теңдеулер мен теңсіздіктер, логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер, теңдеулер мен теңсіздіктер жүйесі, иррационалды теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу, мәтіндік есептер және оларды шешу жолдары, арифметикалық және геометриялық прогрессия.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім беру пәнін оқытуда жалпы инклюзивті білім беру, негізгі міндеттері, ерекшелігі, халықаралық тәжірибесі, принциптері оқытылады. «Білім баршаға» бағдарламасы, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері көрсетілген. Инклюзивті білім беру деңгейінің дамуы, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім берудің мазмұны мен инновациялық жолдарын жүзеге асыру туралы қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 3

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Математикалық талдау: Бір айнымалы функциялар
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттерді жиындар теориясы және математикалық логика элементтері, сан жиындары, нақты сандар жиыны, бір айнымалы функциялар және сандық тізбектер, шектер теориясы, функциялардың үздіксіздігі, бір айнымалы функцияларды дифференциалдық есептеулер және оның қолданылуы, анықталмаған интеграл, интегралдау әдістері, анықталған интеграл және оның қолданылуы сияқты математикалық талдаудың классикалық бөлімдерімен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Олимпиада есептерін шешуде сандар теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты-сандар теориясы бойынша олимпиадалық есептерді өз бетінше шешу дағдысын қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы сандар теориясы курсының негізгі бөлімдерінің негізгі түсініктері мен қатаң дәлелдерін білуі керек; олимпиада есептерін шешуде теориялық білімдерін қолдана білуі керек, бүтін сандар сақинасында салыстыру теориясы мен бөлінгіштік теориясы бойынша күрделілігі жоғары есептерді шеше білуі керек, сонымен қатар практикалық есептерді шешу әдістерін меңгеруі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Есептер шығару практикумы: Планиметрия (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Студенттердің планиметрия курсы бойынша теориялық және практикалық білімін тереңдету, жоғары қиындықтағы есептерді шығару әдістерін меңгерту; мектеп геометрия курсы есептерін шешуде білік пен дағдыны дамыту; болашақ маманның математикалық және әдіснамалық дайындығын қамтамасыз ету. Студенттердің планиметриялық есептерді шығарудың стандартты емес әдістерімен танысуына мүмкіндік береді және интеллектуалдық қабылдау, жаңа ақпататты меңгеру қабілетін, логикалық ойлау тәуелсіздігі сияқты қасиеттердің дамуына және қалыптасуына әсер етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Математикалық талдау: Көп айнымалы функциялар
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттерді бірнеше айнымалы функциялар, көп айнымалы функциялардың шегі және үздіксіздігі, дербес туындылар мен толық дифференциалдар, еселі интегралдар, 1-ші және 2-ші текті қисық сызықты интегралдар, беттік интегралдар, көп айнымалы функцияларды дифференциалдық және интегралдық есептеулердің қолданыстары, интегралдық есептеулердің негізгі формулалары және олардың қолданылуы сияқты математикалық талдаудың классикалық бөлімдерімен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Геометрияның қосымша тараулары (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің оқу мақсаты болашақ маманды геометрияның негіздері, құрылыс міндеттері, проективтік геометрия сияқты геометрияның бөлімдері туралы нақты біліммен қамтамасыз ету, бұл пәнаралық байланыстарды түсінуді қамтамасыз етеді. Пән Евклид және Евклид емес геометрияның аксиомалары мен негізгі теоремаларын және геометриялық есептерді шешуде векторлық алгебраның элементтерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу міндеті: студенттерді нақты есептерді шешу үшін алынған математикалық аппараттарды қолдануға үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Геометрия есептерін шешу практикумы (ағыл.тіл.)
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-планиметрияның негізгі тақырыптары бойынша есептерді шешуге үйрету: параллель түзулердің қасиеттері мен белгілері; ; үшбұрыштардың ұқсастығы; үшбұрыштардың ұқсастық белгілері; көпбұрыштар және олардың белгілері мен қасиеттері, дөңес көпбұрыштардың ұқсастығы; шеңбер мен шеңбер; аккордтар мен доғалардың қасиеттері, диаметрі, радиусы; түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасуы, Шеңбердің ұзындығы, шеңбер, шеңбердің ауданы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Математиканы оқыту әдістемесінің негізгі мақсаты сыни ойлауды қалыптастыру және студенттердің математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі проблемаларына қызығушылығын дамыту. Меңгерілетін тақырыптар: математиканы оқыту әдістемесі пәні. Математикалық бойынша бағдарламалар мен оқулықтарға талдау. Математикалық түсініктер, сөйлемдер және дәлелдеулер. Математикалық сойлемдер. Математикалық сөйлемнің логикалық құрлымы. Аксиома. Теорема. Дәлелдеулер. Теорема түрлері қажетті және жеткілікті шарттар. Теореманы меңгеру әдістемесі. Математиканы оқытудағы есептер. Оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы-сабақ.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шетел тілі (С1)
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты - студенттердің коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Коммуникативтік құзыреттілік, оқытудың интерактивті мақсаты ретінде, бағдарламаның мазмұнында келесі компоненттердің бір бөлігі ретінде ұсынылған: лингвистикалық, мәдениетаралық, әлеуметтік-мәдени, когнитивті және прагматикалық құзыреттілік. Кәсіби құзыреттілік бірқатар кәсіби маңызды дағдыларды қалыптастыру арқылы жүзеге асырылады, олар бойынша жұмыс тіл бойынша практикалық сабақтарда жүргізіледі және курстың мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • SAT, GMAT, GRE халықаралық емтихандарына дайындау технологиялары (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Бұл курста SAT, GMAT және GRE халықаралық математика емтихандарының форматтары және оларды сәтті тапсыруға дайындық стратегиялары қарастырылады. Пән аясында студенттер тапсырмалардың барлық түрлерін орындауды және уақытты сауатты бөлуді үйренеді; академиялық грамматика ережелері мен қажетті терминологияны біледі; мәтіндік тапсырмалар мен кестелік мәліметтері бар тапсырмалардың ерекшеліктерін біледі; қазақстандық мектеп бағдарламасына кірмейтін математика элементтерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    «Дифференциалдық теңдеулер» пәнін оқып-үйренудің мақсаты студенттерді бірінші, екінші және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістері мен негізгі түсініктерімен, дифференциалдық теңдеулердің әр түрлі қосымшаларымен, дифференциалдық теңдеулер жүйесі және шешу әдістерімен, дифференциалдық теңдеулердің қалыпты жүйелерімен, тұрақты коэффициенттері бар дифференциалдық теңдеулер жүйелерімен, дербес туындылы дифференциалдық теңдеулермен, дифференциалдық теңдеулерді интегралдаудың жуықталған әдістерімен таныстыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сандық әдістер (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Пәнді игерудің мақсаты есептеу экспериментінің негізін құрайтын Алгоритмдеу және бағдарламалау негізінде компьютерлерде әртүрлі математикалық модельдерді зерттеуге және іске асыруға есептеу математикасының әдістерін зерттеу және қолдану болып табылады, есептеу математикасының әдістерін зерттеуге және есептеу экспериментінің негізін құрайтын алгоритмдеу мен бағдарламалау. Пәннің қысқаша мазмұны: қателер теориясының элементтері, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешу, итерация әдісі, функцияны жуықтау теориясы, сандық интегралдау, дифференциалдық теңдеулерді шешу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қарапайым дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешудің негізгі ұғымдары мен әдістерімен таныстыру болып табылады. Пәннің қысқаша мазмұны: сызықтық дифференциалдық теңдеулер, бірінші, екінші ретті теңдеулер, шекаралық есептер, сызықтық жүйелер, дербес туындылы сызықтық теңдеулер, дифференциалдық теңдеулерді интегралдаудың жуықталған әдістері, дифференциалдық теңдеулердің қалыпты жүйелері және дифференциалдық теңдеулер жүйесі, оларды шешу әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Математикалық сауаттылықты қалыптастыру мен дамыту
    Несиелер: 5

    Математикалық сауаттылық негіздері. Бұл пән студенттерді функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың әдістемелік негіздерімен және мектептегі функционалдық сауаттылық бойынша оқу жұмысын қалыптастырудың негізгі бағыттарымен таныстырады. Пән білім алушыларда функционалдық сауаттылықты қалыптастыру бойынша математикалық есептерді шешу және тақырып бойынша оқу-әдістемелік және анықтамалық әдебиеттермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер математикадан функционалдық сауаттылықты қалыптастыру бойынша әдістер мен формаларды меңгеруді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ықтималдықтар және кездейсоқ процесстер теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты кездейсоқ процестер теориясының әдістерін және олардың негізгі қосымшаларын, еездейсоқ құбылыстардың заңдылықтары және олардың қасиеттерін оқу болып табылады. Курста келесі тақырыптар қарастырылады: кездейсоқ функция; тұрақты кездейсоқ процестер; қалыпты процестер; Марков және пуассондық процестер; Стохастикалық талдау элементтері; кездейсоқ процестің дифференциалануы және интегралдануы; жаппай қызмет көрсету процестері; қарапайым ағын; күту уақыты және қызмет көрсету уақыты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Мақсаты – студенттерге ықтималдықтар теориясының іргелі ұғымдарын, математикалық статистика есептерінің қойылуы мен шешілуінің негізгі әдістерін меңгерту. Бұл курс барысында төмендегідей тақырыптар оқытылады: ықтималдық теориясының пайда болуы; оқиғалар мен ықтималдық; ықтималдықтың классикалық анықтамасы; комбинаторика элементтері; шартты ықтималдық; қарапайым теоремалар (қосу және көбейту); екі немесе одан да көп оқиғалардың тәуелсіздігі; кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары; шартты бөлу; математикалық статистика элементтері; іріктемелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Физика(ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-жаратылыстану циклінің барлық ғылымдарының негізі ретінде "Физика" пәнінің маңыздылығын және негізгі тақырыптарын терең зерттеуді қамтамасыз ету. Курста қарастырылады: физика курсының негізгі түсініктері; физикалық шамалардың өлшем бірліктері; Теориялық физиканың негізгі құбылыстары мен заңдары; Механиканың физикалық негіздері; кинематика; физикалық жүйенің қарапайым моделі; күй параметрлері; қозғалыс теңдеулері; жабдық жұмысының физикалық принциптері; молекулалық физика; электр және магнетизм; оптика; атом және атом ядросының құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дискретті математика және математикалық логика (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты: студенттерде іргелі жүйелердің сипаттамасының теориялық негізін құрайтын математикалық нысандарды теориялық-жиындық сипаттау сұрақтарын, графтар теориясының негізгі проблемалары мен математикалық логика аппаратын қолдану әдіснамасын оқыту кезінде іргелі білімді қалыптастыру; дискретті математиканың кейбір тараулары: жиындар теориясы және жиындардағы қатынастар, теория функциональных систем, теория графов, теория кодирования, комбинаторика бойынша негізгі есептерді шешу дағдаларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Графтар теориясы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    "Графтар теориясы" пәнін меңгерудің мақсаттары: графтар теориясының іргелі анықтамаларымен, ұғымдарымен, қасиеттерімен, теоремаларымен және олардың дәлелдеулерімен және графтар теориясының математикалық аппаратымен танысу; курстың логикалық құрылымымен танысу, графтар теориясының негізгі есептерін және оларды шешу әдістерін зерделеу; қолданбалы есептерді шешу үшін графтық модельдерді тиімді қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру; графикалық алгоритмдерді іске асыруға арналған интерфейс құралдарын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Комплекс айнымалы функциялар теориясы элементтері (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Бұл курста күрделі айнымалы функцияларды зерттеудің математикалық әдістері, аналитикалық функциялар теориясы, конформды бейнелер, сонымен қатар негізгі ұғымдар, анықтамалар, дәлелдеулерімен берілген теоремалар мен салдарлар оқытылады. Бұл курс теориялық функционалдық талдау мен дербес туындылы теңдеулерді зерттеудің математикалық негізі болып табылады. Пәнді оқу логикалық ойлауды, математикалық аппаратты және математикалық мәдениетті дамытуға әкеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Физиканың жалпы курсы(ағылшын тілі)
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - білім алушыларда физиканың негізгі ұғымдарын, физика заңдарын қалыптастыру, құбылыстар мен заңдарды сипаттайтын шамаларды анықтау, олардың арасындағы байланысты орнату. Пәнді оқу нәтижесінде студент физиканың негізгі физикалық құбылыстары мен заңдарын, механиканың физикалық негіздерін жіне кинемтиканы, сондай-ақ Физикалық зерттеу әдістерін, білім алушылар маманданатын техника саласындағы қазіргі заманғы физикалық принциптерін білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Статистика және ықтималдықтар теориясын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты болашақ математика мұғалімін мектепте Ықтималдық теориясы мен математикалық статистика элементтерін оқытуға кәсіби-әдістемелік дайындау болып табылады. «Статистика және ықтималдық теориясын оқыту әдістемесі» курсында келесі бөлімдер қарастырылады: ықтималдық теориясының тарихы, ықтималдық теориясын зерттеудің психологиялық сипаттамасы, ықтималдық, жиілік, оқиға, кездейсоқ шамалар ұғымдарын мектеп математикасының курсына енгізу әдісі, ықтималдық теоремалары, кездейсоқ шамалардың сипаттамалары, математикалық статистика мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Математикалық физика теңдеулері
    Несиелер: 5

    «Математикалық физика теңдеулері» пәнін оқудағы мақсат - бірінші ретті дербес дифференциалдық теңдеулер және екінші ретті дербес дифференциалдық теңдеулердің жіктелуі, Даламберт әдісін қолданып параболалық, гиперболалық және эллиптикалық түрдегі теңдеулердің шекті есептері, сонымен қатар энергия интегралдары мен Фурье әдісі, потенциалдар теориясы сияқты бөлімдермен студенттерді таныстыру және білімдерін тереңдету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Математика тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курс негізгі математикалық таңбалардың, терминдердің, ұғымдар мен тұжырымдардың шығуының, пайда болуының және одан әрі қалыптасуының тарихи аспектілерін қарастырады. Сонымен қатар математиканың ғылым ретінде қалыптасу кезеңдері, алғашқы математикалық теориялар, математиканың сыртқы әлеммен байланысы зерттеледі. Бұл курста білім беру кеңістігіндегі математика ғылымының қазіргі жағдайына талдау жасалады және қазіргі заманғы жағдайды ескере отырып, математикалық білім жүйесі шеңберіндегі мектеп математикасының рөлі ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Математикалық талдаудың қосымша тараулары (орыс тілінде)
    Несиелер: 6

    «Математикалық талдаудың қосымша тараулары» курсын оқыту мақсаты негізін дифференциалдық және интегралдық есептеулер теориясы құрайтын шексіз аздар талдауы арқылы айнымалылы шамаларды зерттеудің іргелі әдістерімен таныстыру болып табылады. Курста көп айнымалылы функциялар, көп айнымалылы функцияларды дифференциалдық және интегралдық есептеулер, параметрге тәуелді интегралдар , Функционалды тізбектер мен функционалды қатарлар теориясы, көбейтілген және қисық сызықты интегралдар, векторлық өріс теориясы, Фурье қатарлары.оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Есептер шығару практикумы: Стереометрия(орыс тілінде)
    Несиелер: 6

    Пәнді меңгерту мақсаты студенттердің стереометрия курсы бойынша білімін тереңдету, бекіту және жүйелеу; стереометрия курсы бойынша студенттердің теориялық және практикалық білімдерін жетілдіру, жоғары қиындықтағы есептерді шешу әдістерін меңгерту, кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Стереометрия есептерін түсінуге, сапалы білім беруге ықпал ететін математикалық білімді жетілдіру және болашақ математика мұғалімдерін кәсіби даярлау, жалпы орта білім беретін оқу орындарында геометрия сабақтарында математика мұғалімдерін пәндік-математикалық даярлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Функциялар теориясы және функционалдық анализ элементтері(орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Негізгі ұғымдармен, анықтамалармен және леммалармен, функционалды талдау теоремаларымен, функционалды кеңістіктер теориясымен, сызықтық операторлардың жалпы теориясымен танысу. Метрикалық кеңістіктер. Толық кеңістік. Сепарабельді кеңістік. Метрикалық кеңістіктердегі жиындардың ықшамдылығы. Сызықтық кеңістіктер. Сызықтық нормаланған кеңістіктер. Гильбертово кеңістік. Сызықтық нормаланған кеңістіктердегі сызықтық операторлар және сызықтық функционалдар. Жұп кеңістіктер және жұп операторлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Математиканы оқытудағы инновациялық технологиялар (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты математиканы оқыту технологияларын талдау, синтездеу, іздеу және теориялық негіздеу болып табылады, олар қоғам дамуының қазіргі кезеңінде оқытудың тиімділігі мен оны ұйымдастыруды арттыруға мүмкіндік беретін инновациялылық принципіне сәйкес келеді. Негізгі сұрақтар-оқытудағы тақырып бойынша "инновациялылық" ұғымын анықтау; "оқыту технологиясы"; математиканы оқытудағы технологиялық тәсілдің даму тенденцияларын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Математика пәнін оқытудағы IT және цифрлық ресурстар (орыс тілінде)
    Несиелер: 4

    Курсты оқыту мақсаты- студенттерді математика пәнін оқытудағы ІТ және цифрлық ресурстарды қолданудың мүмкіндіктерімен, ерекшеліктерімен және негізгі бағыттарымен таныстыру. Курс ақпараттық технологиялар мен оқытуда кешенді тәсілдерді тиімді қолдана білу, оқушылардың уақытын үнемдеу мен жүктемесін нақты түсіруге қол жеткізетін ақпараттық құзіреттілікті қалыптастыруды қамтиды. Электронды білім ресурстары тұлғаның математика пәнінен алған білім сапасы мен сауаттылығын кеңейтуге жәрдемдеседі

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    Математиканың ғылым ретінде және оқу пәні ретінде ерекшеліктерін, білім беру жүйесінің әртүрлі деңгейлерінде математиканы оқытудың мақсаттары мен міндеттерін білу

  • Код ON10

    Көптілді және көпмәдениетті әлем жағдайында парапар әрекет ету мақсатында мемлекеттік және шетел тілдерін меңгерген математика саласындағы маманның құзыреттілігі шеңберінде ауызша және жазбаша коммуникацияның түрлі типтерінің базалық әдістері мен тәсілдерін еркін меңгеру.

  • Код ON8

    Іргелі педагогикалық білім мен дағдыларды жаңартылған білім мазмұны шеңберінде қолдану, тарихтан, философиядан және әлеуметтік-саяси пәндерден алған базалық білімдерін ескере отырып, әртүрлі салаларда болатын жағдайларды бағалау, білім беру менеджментінің, құқық негіздерінің, экология негіздерінің негізгі ұғымдарын игеру және академиялық адалдықтың негізгі қағидаларын пайдалану.

  • Код ON9

    Жеке қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін: интернет-ресурстарды, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және тарату бойынша «бұлтты» және «мобильді» сервистерді пайдалану.

  • Код ON3

    Математика курсының негізгі компоненттері мен желілері бойынша математикалық мазмұнға логико-дидактикалық талдау жүргізу үшін математиканы оқыту процесінде алынған теориялық білімді қолдана білу.

  • Код ON7

    Математикалық және әдістемелік пәндер бойынша оқу-әдістемелік және бақылау-өлшеу материалдарын әзірлей білу, ғылыми зерттеу мен академиялық жазудың негізгі әдістеріне талдау жасай білу, оларды оқу-тәрбие үдерісінде байқаудан өткізу

  • Код ON5

    Математикалық пәндерді оқыту әдістемесінің дағдыларын меңгеру, сондай-ақ кәсіби қызметте тіл мәдениетінің жоғары деңгейіне ие болу

  • Код ON6

    Математикалық, жаратылыстану және әдістемелік пәндерді оқыту барысында дәлелдемелерді алу және кәсіби қолданбалы есептерді шеше білу

  • Код ON4

    Пән саласындағы тілді сауатты қолдана білу, математиканы оқыту міндеттерін дұрыс қоюды жүзеге асыру.

  • Код ON2

    Математиканы оқыту процесін құрастыру технологиясын, математиканы оқытудағы инновациялық технологиялардың маңызын түсіну

6B01501 Математика
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика пәнінің мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика пәні мұғалімрін дайындау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика-информатика
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика пәні мұғалімрін дайындау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top