7M01101 Педагогика және психология (1.5) в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру ұйымдарында ұйымдастыру-басқару стратегияларының теориялық-қолданбалы негіздері мен кәсіпкерлік дағдыларын меңгерген, бәсекеге қабілетті білім беру менеджерлерін даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1,5 года
-
Кредиттер көлемі 90
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
-
Білім менеджері іс-әрекетіндегі тьюторлық, менторлық және коучинг
Несиелер: 6Білім беру менеджерінің бәсекеге қабілеттілігі мен зияткерлік әлеуетінің сапасын арттырудағы қазіргі заманғы проблемалардың теориялық негіздері. Білім беру менеджері қызметіндегі тьюторлық, менторлық және коучинг. Қазіргі еңбек нарығының талаптарына сай бәсекеге қабілетті маман моделін құрастыру. Жеке ұйымдастырушылық. Кәсіпкерлік қабілеттерін дамыту. Іскерлік байланыстарды қалыптастыру және дамыту. Коучинг – ең қысқа мерзімде мақсатқа жету. Сенім мен құрмет атмосферасы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім берудегі психологиялық-педагогикалық жобалау
Несиелер: 6Кәсіби қызметтің ерекше түрі ретінде жобалаудың ғылыми-практикалық негіздері туралы түсінік беру, қазіргі білім беру саласындағы дизайн салаларының, түрлері мен проблемаларының алуан түрлілігі. Білім берудегі психологиялық-педагогикалық дизайнның табиғаты, логикасы және мазмұны. Құрылымы, құрастыруға қойылатын талаптар. Психологиялық-педагогикалық жобалардың негізгі түрлеріне сипаттама. Жобалау тәртібінің ерекшелігі, оларды іске асыру әдістемесі. Жоба қатысушыларына қажетті жеке қасиеттер
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеулердегі психологиялық-педагогикалық модельдеу
Несиелер: 6Модельдердің жіктелуі. Когнитивті, тұжырымдамалық және формальды модельдер. Математикалық модельдерді жіктеу. Модельдеу мақсаттарына байланысты математикалық модельдердің жіктелуі. Іске асыру әдістеріне байланысты математикалық модельдердің жіктелуі. Модельдерді құрудың әдістемелік қағидалары. Мәселені шешу әдісін таңдау және негіздеу. Компьютерлік бағдарлама түрінде математикалық модельді енгізу. Модельдің сәйкестігін тексеру. Ғылыми зерттеулердегі математикалық модельдер. Экологиялық-экономикалық және медициналық-экологиялық-экономикалық модельдер. Белгісіздік жағдайында модельдеу. Стохастикалық белгісіздік жағдайында модельдеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 2Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялықтеорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Менеджер тәжірибесін тұжырымдау
Несиелер: 6Менеджер тәжірибесінің тұжырымдамалық негіздері. Білім беру менеджерінің шығармашылық қызметін мәдени және философиялық талдау. Білім беру ұйымдарында оқу үрдісін басқару әдістері. Ақпаратты өз бетінше іздеу, оны сақтау мен жіберуді жүзеге асыру. Жұмыс барысындағы қарым-қатынас заңдылықтары. Әлемдік кеңістіктегі жоғары білім беру жүйесінің жетістіктері. Педагогика ғылымының дамуын болжау модельдері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім берудегі ұйымдастыру менеджменті
Несиелер: 4Білім берудегі ұйымдастырушылық менеджменттің мазмұны, нысандары мен субъектілері, әдістері мен рәсімдері туралы білім негіздері. Әр түрлі талдау әдістері және ұйымдастырушылық қызмет саласындағы объективті бағалау, білім берудегі ұйымдастырушылық менеджмент негіздері, басшылық қызмет – жаңа ұйым бойынша кәсіби менеджер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Менеджмент
Несиелер: 2Курс менеджменттің мазмұнын ашып, қазіргі заманғы басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай ақ ұйымның өмір сүруін және бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі рөлін, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдыларын, басқару жүйелерін және жобалық талдауды қалыптастырады, сондай-ақ басқарудың даму тарихын қарастырады. болашақ менеджерлердің кәсіби біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыруға қызмет етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім берудегі стратегиялық менеджмент
Несиелер: 4Білім берудегі стратегиялық менеджменттің теориялық негіздері. Білім берудегі стратегиялық менеджменттің негізгі бағыттары мен мәні. Адамгершілік-этикалық және нормативтік-құқықтық актілер. Білім беру менеджерінің ұйымдастырушылық қызметке дайындығы. Стратегиялық менеджменттің кешенді әдістері. Даму стратегиясын таңдаудың негізгі аспектілері. Ұйымдардың даму стратегиясының түрлері. Персоналды басқарудың стратегиялық аспектілері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми коммуникация және іскерлік қатынас
Несиелер: 6Іскерлік қарым-қатынастағы ғылыми коммуникацияның маңыздылығы мен ерекшеліктері, өзгешелігі мен түрлері туралы ғылыми түсінік. «Ғылыми коммуникация» және «іскерлік қарым-қатынас» ұғымдарының мәні. Жүйелік тәсіл тұтас және өзін-өзі ұйымдастыру жүйесі ретінде. Ғылыми коммуникация. Академиялық коммуникация. Ғылыми журналдардағы жарияланымдар. Кәсіби қызметтегі вербалды коммуникация теориясы. Қарым-қатынас іскерлік этика құралы ретінде. Қарым-қатынастың мақсаты, мазмұны және құралдары. Корпоративтік мораль және іскерлік қарым-қатынас этикасы ережелері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Коммуникация және іскерлік қарым-қатынас
Несиелер: 6Қатынас ұғымы. Қарым-қатынас түрлері мен стратегиясы. Қарым-қатынас мәдениеті. Қарым-қатынастағы сөйлеу мәдениеті. Іскерлік қарым-қатынас түсінігі. Іскерлік қарым-қатынастың ерекшеліктері мен принциптері. Іскерлік қарым-қатынас этикасы. Іскерлік қарым-қатынас технологиясы. Іскерлік қарым-қатынастың түрлері мен формалары. Іскерлік қарым-қатынастың рөлі мен қызметі. Бағыттылық кәсіби қызметке мотивациялық-құндылық қарым-қатынасының көрінісі ретінде. Іскерлік қарым-қатынас тиімділігінің негізгі шарттары
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілі (кәсіби)
Несиелер: 2Курс шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге, шетелдік білім беру процесінде тілдік емес мамандықтар магистранттарының мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін Базалық Стандарт (С1) деңгейінде қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық-психологиялық зерттеулердің әдіснамасы
Несиелер: 5Ғылыми-педагогикалық зерттеу: теория және әдіснама. Педагогика әдіснамасы: мәні, функциялары, негізгі ұғымдар. Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің тақырыбы мен мәселесі. Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдістерінің жүйесі. Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің теориялық және эмпирикалық әдістері. Зерттеу әдістерінің кезеңдері: ғылыми проблеманы қоюдан бастап материалдарды статистикалық және сапалы өңдеуге және алынған зерттеу нәтижелерін рәсімдеуге дейін.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Менеджердің шешендік шеберлігі
Несиелер: 6Менеджердің шешендік шеберлігі-нің теориялық негіздері. Білім беру менеджерінің сөйлеу мәдениеті. Шешендік өнер ғылым мен білім беру өкілдерінің кәсіби деңгей-індегі қарым-қатынас түрі. Шешендік өнердің мәні мен риторикалық маңызы. Мәнерлі сөздер мен терминдерді кәсіби пайдалану, логикалық ойлау ерекшеліктері және дауыс гигиенасы, кәсіби педагогикалық сөз жанрының өзіндік даму тәсілдері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Заманауи когнитивті мінез-құлықтық психотерапия
Несиелер: 5Когнитивті-мінез-құлықтық психотерапиясының басқа психотерапия бағыттарының арасындағы орны. Когнитивті-мінез-құлықтық психотерапиясының философиясы және теориялық негіздері. Үйретудің үш түріне негізделген мінез-құлықтық терапияның теориялық негіздері: классикалық, оперантты және әлеуметтік. Автоматты жағымсыз ойларды қадағалау және анықтау технологиялары, аралық ойларды қадағалау және анықтау технологиялары. Терең дисфункционалды когницияларды анықтау технологиялары. Дисфункционалды когнициялармен жұмыс істеу қағидалары мен техникалары. Дисфункционалды күйзелістермен жұмыс істеу техникалары; үй тапсырмаларын қалыптастырудың қағидалары мен әдістері. Психотерапияның мінез-құлықтық және когнитивтік әдістерінің саналы үйлесімі, көмек көрсету логикасы мен, мақсатына және психотерапияның жеке бағдарламасына сүйену. Көрсетілімдер, қарсы көрсетілімдер, әртүрлі клиникалық топтағы пациенттерді емдеу мен оңалтудағы КМТ-ның рөлі мен орны
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагог психологтың медиамәдениеті
Несиелер: 5Қазақстандық және әлемдік білім беру саласындағы медиамәдениет тарихы. Медиабілімнің тарихы мен заманауи мәселелері. Медиамәдениеттің теориялық аспектілері мен тәжірибесі. Бұқаралық ақпарат құралдарының маңызды тұстары. Отандық және шетелдік медиабілім тәжірибесі. Медиабілім беру әдіс-тәсілдері. Қарым-қатынас заңдылықтары. Сезімталдық, әдептілік, жанашырлық таныту, медиабілім берудің жаңа технологияры.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагогикалық зерттеулердегі статистикалық әдістер
Несиелер: 5Статистиканың теориясы мен әдіснамасы. Білім және ғылым нәтижелерін өңдеудің статистикалық әдістері. Статистика түрлері. Статистикалық деректерді талдау. Статистикалық деректерді болжау. Статистиканың даму кезеңдері. Негізгі статистикалық санаттар. Статистикалық мәлімет.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагогикалық зерттеулердегі математикалық әдістер
Несиелер: 5Педагогикалық зерттеулердегі математикалық әдістер.Сандық (статистикалық) және сапалық көрсеткіштер. Психологиялық-педагогикалық зерттеу деректерін математикалық-статистикалық өңдеу және математикалық модельдеу. Білім берудегі параметрлік және параметрлік емес өлшемдер. Педагогикадағы сандық әдістер. Таңдау әдістері (ранжирлеу) және олардың түрлері. Мәтінмен жұмыс істеу әдістері. Зерттеудің негізгі кезеңдерінде қолданылатын әдістер – бақылау, әңгімелесу, сұрау. Статистикалық топтау әдісі және кестелер. Функционалдық байланыс-тар. Корреляциялық байланыс. Сандық қатарларды салыстыру әдісі. Аналитикалық топтау әдісі. Графикалық талдау әдісі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Рационалды-эмоционалды мінез-құлықтық терапия
Несиелер: 5РЭПТ тарихы. А. Эллис әдісінің ғылыми негіздері: И.П.Павловтың "екінші сигналдық жүйесі" ұғымы; А.А.Ухтомскийдің доминанта туралы ілімі; Л С.Выготскийдің мәдени-тарихи тұжырымдамасы; А.Коржибскийдің "семантикалық әсер" ұғымы; К. Хорнидің әлеуметтік психоанализі. Рэптің антикалық түп-тамыры: стоиктер мен эпикурейлердің" өзіндік мәдениеті". А-В-С формуласы ХХ ғасырдағы психология квинтэссенциясы ретінде. Психологиялық бұзылыстар мен психологиялық денсаулықтың табиғаты. Психологиялық бұзылыстардың пайда болуы және бекітілуі. Терапиялық өзгерістер теориясы. РЭПТ-тың базалық тәжірибесі. Терапиялық қатынастар. Клиентті РЭПТ-ға енгізу. Клиенттің мәселелерін бағалау. РЭПТ-тың терапиялық стратегиялары. РЭПТ-тың негізгі терапиялық әдістері. Терапиядағы кедергілерді жеңу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білім менеджерінің риторикалық мәдениеті
Несиелер: 6Менеджердің сөйлеу қызметі.Қарқынды сөйлеу коммуникациясын меңгерудегі оның кәсіби қызметінің ерекшелігі. Қарым-қатынастың риторикалық мәдениетінің деңгейлері. Қазіргі заманғы нормаларға сәйкес менеджердің риторикалық мәдениеті. Менеджер қызметіндегі шешендік шеберліктің элементтері. Шешендік өнерінің түрлері – іскерлік, академиялық және әлеуметтік-тұрмыстық. Менеджердің кәсібилік, әдептілік, парасаттылық, ақыл-ойдың жоғары деңгейі, этикет ережелерін білу сияқты дағдылары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
ЖОО-да медиабілім технологияларын пайдалану
Несиелер: 5Педагогикалық саладағы медиабілім берудің теоретилық негіздері. Медиабілім технологиясы, медиабілім берудің тұжырымдамалық негіздері, БІЛІМ БЕРУ менеджерінің шығармашылық қызметін мәдени-философиялық талдау. Педагогикалық үдерістегі медиабілім технологиясының әдістері мен тәсілдері. Жұмыс барысындағы қарым-қатынас заңдылықтары. Медиабілім беру технологиясын қолданудағы жоғары білім беру жүйесінің жетістіктері. Педагогика ғылымының дамуындағы медиабілім болжаудың модельдері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Код ON2
Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқыту әдістерін басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын ұсыну.
-
Код ON6
Білім алушылардың білім деңгейінің және дайындық сапасының өлшенетін көрсеткіштерінің жиынтығын интеграциялау негізінде білім беру үдерісі субъектілерінің сапасын өлшеуде квалиметриялық тәсілдің негізгі принциптерін практикада қолдану.
-
Код ON4
Білім беруді басқарудың психологиялық-педагогикалық негіздерін түсіндіру, білім беруді басқару негіздерінің маңыздылығын ерекше қызмет ретінде атап өту.
-
Код ON5
Білім беру сапасын бағалаудың ұлттық жүйесі шеңберінде алдыңғы қатарлы тәжірибені талдау және синтездеу, білім беру және тәрбие үдерісін бағалаудың қазіргі заманғы теориясы мен практикасы негізінде білім беру менеджерінің қызметтері мен әдістерін анықтау.
-
Код ON1
Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелерін бағдарлау және сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін (тыңдалым, оқу, сөйлеу, жазу), іскерлік хат-хабарлармен жұмыс істеу дағдыларын (хат, электрондық пошта және т.б.) меңгеру.
-
Код ON7
Педагогикалық үдерісті басқару әдістерін практикада тиімді қолдану, білім беру сапасын басқару жүйесіндегі негізгі іс-әрекеттердің мазмұнын, функцияларын жинақталған критерилер бойынша түсіну дағдыларын меңгеру.
-
Код ON3
Білім берудегі менеджменттің теориялық негіздерін және қазіргі педагогикалық ғылымның даму үрдістерін, инновациялық, ғылыми-зерттеу жобаларының маңызын негіздеу.
-
Код ON9
Білім беру менеджерінің басқару қызметін ұйымдастыру бойынша стратегиялық бағыттарды және қазіргі заманғы педагогикалық ғылымның тұжырымдамалық мәселелерін шешуге белсенді қатыса отырып білім беру менеджерінің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етудің қазіргі заманғы құралдарын қолдану тәжірибесін көрсету.
-
Код ON8
Педагогика және психология ғылымын дамыту үдерісінде меңгерген дәстүрлер мен инновацияларды бейімдеу, қызметкерлерді басқару әдістері мен формаларын әзірлеу бойынша білімді біріктіру, эксперименталды зерттеудің психологиялық-педагогикалық әдістерін іріктеуді жүзеге асыру, педагог тұлғасының тұлғалық және кәсіби қасиеттерін бағалауды әзірлеу әдістемесін ұсыну.
7M01101 Педагогика және психология (Бейінді)
Магистратура«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАбай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура"Алматы" Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (2 жыл)
МагистратураӨ.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (2 ж)
МагистратураБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (Педагогикалық өлшеулер)
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШымкент университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураТорайгыров университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура«Тұран-Астана» университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (1.5)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура"Сырдария" университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАкадемик А. Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМирас Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақстан инновациялық академиясы
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология 2 жыл
МагистратураОрталық-Азия Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология [Ғылыми-педагогикалық бағыт]
МагистратураМирас Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАстана халықаралық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша