Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01501 Математика в Yessenov University

  • Элементарлық математика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушылардың жалпы математикалық мәдениетінің деңгейін арттыру және оларды негізгі математикалық пәндерді оқуға дайындау. Мектеп математикасының тақырыптары қарастырылады: сандар, өрнектер, функциялар, теңдеулер, теңсіздіктер және олардың жүйелері, Математикалық талдау элементтері, комбинаторика, планиметрия, стереометрия, сондай-ақ есептерді шешу әдістері, оларды практикада қолдану, бағалау критерийлері. Есептерді талдау және шешу дағдыларын игеруде әдебиетті қолдану әдістері, пәндік білімді интеграциялау әдістері сипатталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыру технологиясын, тәрбие үрдісінің негіздерін танып білуде болашақ мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық құзреттіліктерін қалыптастыру. Пән студенттердің оқушылармен жүргізілетін тәрбие жұмыстарының әдістемесі мен технологиясы саасында кәсіби-педагогикалық құзреттілікті меңгеруді мақсат етіп ұсынуды дамытуға және тәрбие теориясы бойынша білімдерін кеңейту және тереңдетуге бағыттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгебра және сандар теориясы 1
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: алгебра және сандар теориясы әдістерімен танысу, болашақ кәсіби қызметтің негізі ретінде іргелі математикалық дайындықты қамтамасыз ету. Пәнді оқу әр түрлі сипаттағы есептерді шешуде алгебралық материалды қолдануға мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курсқа сызықтық теңдеулер жүйелерінің теориясы, матрицалар мен детерминанттар теориясы, векторлық кеңістіктер және сызықтық операторлар, сандар теориясының негіздері кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаһандық экология
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-экологияның қазіргі заманғы мәселелерін талдауға, зерттеуге және шешуге кешенді көзқарасты қамтамасыз ететін жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыру. Онда қазіргі экологиялық проблемалар, олардың жаһандық сипаты және қазіргі экологиялық проблемалардың әлемдік экономиканың жағдайымен және елдердің даму ерекшеліктерімен байланысы қарастырылады және зерттеледі. Пәнді оқу экологиялық жобаларды әзірлеу және іске асыру арқылы өтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Алгебра және сандар теориясы 2
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: болашақ математика мұғаліміне математиканың мектеп курсын терең түсіну және факультативті сабақтарды өткізу үшін қажетті алгебралық мәдениетті дамыту. Пәнді оқу білім алушыларда қолданбалы зерттеулер мен өзіндік жұмыстың бастапқы дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс мазмұнында бір және көп айнымалылы көпмүшелер, оларға қолданылатын амалдар, көпмүшелердің түбірлері, келтірілмейтін және симметриялы көпмүшелер, результант пен дискриминанттар теориясы және оларды алгебралық теңдеулер жүйесін шешуде қолданылуы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағылардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыру. Пән әлемдік авторлардың еңбектерін зерттеу арқылы эмоциялар түрлерін тануға және ажыратуға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Математикалық талдау1
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: математикалық талдау саласында базалық білім алу, математикалық талдаудың негізгі ұғымдары мен әдістерін меңгеру. Пәнді оқу процесі математикалық талдаудың негізгі деректерін білу құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Курс мазмұны нақты айнымалы функциялар, сандық тізбек, функцияның шегі, үздіксіздігі, бір айнымалының функциясының туындысы мен дифференциалы, олардың геометриялық және механикалық мағынасы, функцияны зерттеу мәселелерін қамтиды..

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Медиа сауаттылық
    Несиелер: 5

    Мақсаты-медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтар материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрену, жаңалықтар мәтінін жарнама, насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі, беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді. Пән кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды шығармашылықпен қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сабақ дизайны және бағалау
    Несиелер: 5

    Студенттерді сабақты жоспарлау және олардың болашақ педагогикалық қызметін бағалау әдістерімен таныстыру. Курс студенттерге сабақты жоспарлау және бағалау бойынша білім мен дағдыларды береді, өйткені бұл ұғымдар студенттер нәтижелерінің негізгі аспектілері болып табылады. Курс шеңберінде студенттер білім алушылардың лингвистикалық қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, оқу сабақтарын дербес құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық педагогика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ойлау дизайны
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста креативті ойлауды дамыту, клиенттердің сұраныстарын зерделеу және түсініктер жасау процесінің әдістемесі мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамыту және жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сөз өнері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сакральді Маңғыстау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дискреттік математика және математикалық логика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді математикалық логиканың бастапқы ұғымдарымен, дискретті математиканың негізгі бөлімдерімен және олардың қолданылуымен таныстыру. Логика алгебрасының элементтеріне, дискретті функцияларға, графиктерге, басқару жүйелерінің синтезіне қатысты негізгі ұғымдар, теоремалар, тұжырымдар, дәлелдер, есептерді шешу әдістері қарастырылады. Математикалық тілдің әр түрлі берілуі, теорияның дәйектілігі, тәуелсіздігі мен толықтығын дәлелдеу әдістері, мәселенің шешімін талдау, ғылым жүйесіндегі пәннің рөлі, пәндік білімді интеграциялау жолдары сипатталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: теориялық заңдарды қолдана отырып, аналитикалық геометрияның негізгі ұғымдарын, нақты мәселелерді шешу әдістерін игеру. Пән ғылыми-зерттеу қызметі саласындағы проблемаларды, зерттеу әдістерін, нәтижелердің сапасын анықтауға, жазықтық пен кеңістіктегі аналитикалық геометрияны зерттеу аясында алынған нәтижелердің орындалуын көруге, аналитикалық геометрияның іргелі білімі негізінде жобалық қызметті қолдау үшін қолданбалы есептерді шешу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беруді ізгілендіру стратегиясы, инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері, модельдері мен мазмұны тұрғысынан ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзіреттілігіне бағытталған. Курс ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен түзету және дамыту жұмыстарының заманауи нысандарымен, әдістерімен және технологияларымен танысу үшін базалық болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Математикалық сауаттылық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білімді, бәсекеге қабілетті, функционалды сауатты, алған білімдерін нақты өмірде өзін-өзі жүзеге асыруға қолдана алатын тұлғаны тәрбиелеу. Математикалық сауаттылық математикалық ақпаратты іздеу және түсіндіру, әртүрлі өмірлік жағдайларда есептерді шешу дағдыларын қамтиды. Ақпарат суреттер, сандар, математикалық таңбалар, формулалар, диаграммалар, карталар, кестелер, мәтін түрінде ұсынылады, сонымен қатар материалды визуализациялаудың техникалық әдістерін қолдана отырып көрсетіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Математикалық талдау 2
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: практикада қолдану мақсатында математикалық талдау бойынша білімді кеңейту. Пәнді оқу қолданбалы есептерді шешу үшін білімін қолдану қабілетін дамытуға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Курс мазмұны бір айнымалы функцияның анықталмаған және анықталған интегралы, интегралдау әдістері, анықталған интегралды геометрия мен механикада қолдану мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • STEM оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі мектептерде жаратылыстану пәндерін оқытуда пәнаралық интеграцияның мәні мен маңызы туралы практикалық білімді қалыптастыру. Курс жобалау әдістеріне, проблемалық және бірлескен оқытуға, кәсіпкерлікке және технологияға негізделген оқытуға шолу жасауға бағытталған. Курс қазіргі мектептердегі пәнаралық STEM курстарының мақсаттарын, міндеттері мен мазмұнын таңдау принциптері мен өлшемдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Математикалық талдау 3
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: зерттеу жүргізу мақсатында математикалық талдау бойынша білімін одан әрі тереңдету. Пән зерттеу процесінде математикалық талдауды қолдану дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Пән көп айнымалы функциялар ұғымы, олардың дифференциалдық есептеулері, бағыт бойынша туынды және градиент, қос және үштік интегралдар, олардың қолданылуы, сандық, функциялық және дәрежелік қатарлар, олардың жинақтылы теориясын қамтиды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: математиканы оқытуда біліммен қаруландыру, педагогикалық ой-өрісін кеңейту, математикалық оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың түрлері мен әдістері туралы жалпы ережелерді меңгеру. Математиканы оқытудың мақсаттары мен міндеттері, принциптері, әдістері, формалары мен мазмұны, ұғымдарды қалыптастыру, теоремаларды дәлелдеу, есептерді шешуге үйрету, сабақты ұйымдастыру және өткізу, білімді практикада қолдану мәселелері қарастырылады. Сабақ жоспарын әзірлеу, пәндік білімді интеграциялау жолдары, инклюзивті білім берудегі шығармашылықты бағалау сипатталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Математикалық факультативтік есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушылардың математикалық ой-өрісін кеңейту, бағдарлама материалын неғұрлым терең және саналы түрде меңгеру, алған білімдерін стандартты емес есептерді шешуде шығармашылықпен қолдана білу, математикалық ойлауды дамыту. Бұл курста көптеген стандарт және стандарт емес есептерді шешу әдістері жүйеленеді. Әдістердің ішінен функциялардың шектеулілігі мен монотондылығының қасиеттерін қолданатын әдістер, векторлық-координаталық әдіс, классикалық теңсіздіктерді қолдануға негізделген әдістер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Математикалық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: есептерді шешудің әдістері мен тәсілдері туралы білімді кеңейту және тереңдету негізінде математикалық есептердің әртүрлі тәсілдерін қолдана білуді қалыптастыру. Пән әртүрлі бейіндік мектептерде математика есептерін шешу әдістерін үйретуге бағытталған. Пән мазмұны тереңдетіп оқытатын мектеп математика курсының толық көлемді материалдарын қамтиды және білім алушыларды іргелі, негізгі математикалық пәндерді оқып білуге дайындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Математикадан олимпиадалық есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: оқушыларға математикадан олимпиадалық есептерді шешу әдістерін үйрету. Мектеп математикасындағы күрделі және стандартты емес есептерді шешудің теориялық мәліметтері мен практикалық қолданылуы қарастырылады. Оқушылардың логикалық ойлауын, шығармашылық қабілеттерін дамытуға кәсіби дайындық технологиялары және дарынды оқушыларды олимпиадалық есептерді шешуге баулитын элективті курстарды әзірлеу тәсілдері, командалық жұмыста коммуникативтілікті көрсету, ақпараттық мәдениет және пәнаралық білімді интеграциялау жолдары сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Комплекстік талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді комплекстік талдау теориясы саласында іргелі дайындық деңгейін арттыру, әрі қарай пайдалану үшін қазіргі заманғы математикалық аппаратты игеру, осы әдістерді қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән алгебра, талдау, дифференциалдық теңдеулер есептерін шешу және талдау әдістерін меңгеру үшін комплекстік талдаудың негізгі ұғымдарын пайдалануға бағытталған. Курста комплекс айнымалы функциялар, олардың дифференциалы мен интегралдары, қатарлар мен қалыңдылар теориясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдарымен және әдістерімен таныстыру. Оқиғалар алгебрасы, кездейсоқ шамалар, үлкен сандар заңдары, ықтималдық теориясының, математикалық статистиканың болжау түрлерінің заңдылықтары қарастырылады. Көптеген есептердің шешімдерін іздеу жолдары және комбинаторлық талдау негіздерін практикалық қолдану, танымдық және ғылыми зерттеулердегі модельдеу, мәселенің шешімін талдау, ғылым жүйесіндегі тақырыптың рөлі мен орны, пәндік білімді интеграциялау жолдары сипатталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қарапайым дифференциалдық теңдеулер саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс бірінші және жоғары ретті қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешудің аналитикалық, сапалық және асимптоталық әдістерімен танысуға арналған. Пәнді зерттеу білім комплексін алуға, одан әрі дербес туындылы теңдеулерді шешуді дамыту үшін қажет бірінші және жоғары ретті дифференциал теңдеулердің жеке түрлерін интегралдаудың маңызды әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қолданбалы есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: математикалық дайындық деңгейін көтеру; математика курсының қолданбалы бағытын күшейту; студенттерді қолданбалы есептерді шешуде математикалық әдістерді қолдануға үйренуге бағыттау; студенттердің логикалық және алгоритмдік ойлау қабілетін дамытуға; математикалық білімді өз беттерінше кеңейтуге және тереңдетуге ынталы болуына қол жеткізу. Курс мазмұны математикадан жекелеген базалық жалпы білім беру бағдарламаларын тереңдетуді, сондай-ақ базалық бағдарламаның тұтастығын бұзбай, олардың шеңберінен шығатын кейбір тақырыптарды зерделеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: болашақ педагогтардың зерттеу мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, оларды теориялық біліммен және зерттеу қызметін жүзеге асырудың практикалық дағдыларымен қаруландыру. Пән педагогикалық зерттеу әдістерін, оларға қойылатын талаптарды, зерттеулерді жобалау және жүргізу кезеңдерін, оларды тиімді қолдану шарттарын зерделеуге бағытталған. Пәнді оқу зерттеу жобаларын әзірлеу және іске асыру арқылы өтеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    Қалыпты, патологиялық даму заңдылықтарын, мектеп оқушыларын оқытудың теориясы мен әдістемесін және бағалау технологиясын білу арқылы орта білім берудің барлық деңгейлерінде оқытудың интеграциясы мен үздіксіздігі қағидаттарын ескере отырып оқу сабақтарын жоспарлайды.

  • Код ON5

    Оқушылардың эмоциялық интеллектінің деңгейін ескере отырып, педагогикадан, даму психологиясынан және мектеп оқушыларының даму физиологиясынан алған білімдерін қолданып, оқушылардың жеке басына құрмет көрсете отырып, оқу-тәрбие процесін құрады.

  • Код ON6

    Білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін жүзеге асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамыта отырып, педагогикалық әдепті, педагогикалық әдеп ережелерін сақтайды.

  • Код ON4

    Оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиясын пайдаланып, білім алушылардың лингвистикалық қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, математиканы дамыта оқытудың инновациялық нысандары мен әдістері бойынша оқу сабақтарын құрастырады және өткізеді.

  • Код ON11

    Білім беру процесіне кәсіби қоғамдастықтардың, құқық қорғау органдарының, медициналық, әлеуметтік қызметтердің, жастар қозғалыстарының, жастар бірлестіктерінің, қоғамдық және саяси партиялардың, үкіметтік емес ұйымдардың және т.б. өкілдерін тартады.

  • Код ON12

    Экономикалық теория, кәсіпкерлік, ойлау дизайны, шет тілі, STEM оқыту негіздерін және математиканы оқыту әдістемелерін білуін пайдалана отырып, өз ісін одан әрі ұйымдастыру мүмкіндігімен кәсіби дағдыларды жетілдіру бағыттарын айқындайды.

  • Код ON9

    Оқушылардың жеке ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін, зерттеу/жобалау жұмыстарындағы рефлексия және топтық жұмыс әдістерін қолдана отырып, математиканы оқытудағы қажеттіліктер мен қиындықтарды анықтайды.

  • Код ON10

    Математикалық статистика әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша түрде ұсына отырып, математика, пәнаралық интеграция саласында мониторингтік және қолданбалы зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді.

  • Код ON8

    Сабақтың қойылған мақсаттарына, оқушылардың жас ерекшеліктеріне, қажеттіліктеріне сәйкес математиканың барлық бөлімдері бойынша оқу материалдарын әзірлейді, әр түрлі күрделілік деңгейіндегі математикалық есептерді, оның ішінде олимпиадалық есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерін айқындайды.

  • Код ON2

    Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарды меңгере отырып, өзінің азаматтық-адамгершілік ұстанымын білдіреді.

  • Код ON3

    Алгебра және сандар теориясы, аналитикалық геометрия, математикалық талдау, қарапайым математика бойынша білімдермен интеграцияда дидактикалық білімді пайдалана отырып, оқу сабақтарын өткізеді.

  • Код ON7

    Стандартты емес ойлауды дамыта отырып, инновациялық идеяларды іске асыруда интернет ресурстарынан ақпаратты дұрыс таңдайды және математиканы оқытудың инновациялық формалары мен әдістерін, оқыту және бағалау стратегияларын қолданады.

6B01501 Математика
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика пәнінің мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика пәні мұғалімрін дайындау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика-информатика
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика пәні мұғалімрін дайындау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top