Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

  • Педагогикалық кәсіпке кіріспе
    Несиелер: 3

    Бұл курс мұғалім мамандығына алғашқы кіріспе ұсынады. Атап айтқанда, студенттер тұтас педагогикалық процесті түсіну және олардың кәсіби жеке бағдарларын қалыптастыру, педагогикалық және психологиялық мәселелер мен жағдайларды сыни тұрғыдан шешу үшін қажетті базалық білім мен дағдыларды дамытады. Курс студенттерге мұғалім мамандығын игеруге деген ынтасын қайта қарауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика және психология негіздері
    Несиелер: 6

    Бұл курс студенттер әлеуметтік педагогика мен әлеуметтік психологияның негізгі категорияларын жіктейтін, әлеуметтік педагогтың қызметін бағалайтын, әлеуметтік-педагогикалық жағдайлар мен әлеуметтік-психологиялық мәселелерді шығармашылықпен шешетін пән болып табылады. Сонымен қатар, студенттер девиантты және делинквентті мінез-құлықты студенттер үшін жеке және топтық мінез-құлықты түзету бағдарламаларын өңдеп, жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Онтогенездегі тұлғаны дамытудың психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің адам психикасы мен санасының пайда болуы мен дамуын түсіндіруге, психологиядағы тұлға мәселесін талдауға, онтогенездегі тұлғаның психологиялық қасиеттерін талқылауға бағытталған. Студенттер әр түрлі жас кезеңдерінде тұлғаның психикалық даму ерекшеліктерін ажыратады, психикалық дамудың жас кезеңін салыстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Курс салауатты, қауіпсіз және қолайлы білім беру ортасын қалыптастыру мақсатында мектеп жасындағы оқушылардың өсуі мен дамуының физиологиялық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Студенттер балалар мен жасөспірімдердің физиологиялық және гигиеналық ерекшеліктерін, сонымен қатар физиологиялық функциялардың педагогикалық әсерге жауап беру ерекшеліктерін талдайды. Сонымен қатар, курсты оқу барысында студенттер мүшелердің, мүшелер жүйесінің, жалпы организмнің сыртқы ортамен байланысты қызметінің ерекшеліктерін салыстырады. Осыған байланысты студенттер оқу процесін ұтымды етуге, аурудың алдын алуды жүзеге асыруға бағытталған оқушының үйлесімді дамуы мен функционалдық мүмкіндіктерін арттыру әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл курс педагогикаға ғылым ретінде шолу, оның диалектикалық, қарама-қайшылықты және әдіснамалық ерекшелігін ұсынады. Студенттер дүниетанымды, әлеуметтік және жеке маңызды педагогикалық мәселелерді талдайды, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері туралы сыни тұрғыдан ойластырады. Білім беруді цифрландыру жағдайында педагогика, киберпедагогика, киберкеңістік және кибер әлеуметтендірудегі киберонтологиялық тәсілге ерекше назар аударылатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Практикалық психология
    Несиелер: 7

    Бұл курс практикаға бағытталған курс және студенттер практикалық психологияның негізгі әдістерін жіктеуге, мектеп психологының қызметінің негізгі бағыттарын көрсетуге арналған: психокунсультация, Психодиагностика, психо-ағарту, психопрофилактика және психокоррекция. Сонымен қатар, студенттер практикалық психологтар қызметінің кәсіби-этикалық принциптерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагог-психолог қызметінің түзету-дамыту бағыты
    Несиелер: 7

    Курс жалпы шолуды және психокоррекцияның принциптерімен, мақсаттарымен, міндеттерімен және түрлерімен танысуды көздейді. Студенттерге даму қиындықтарының себептерін түсіндіруге арналған модельдер – биологиялық модель; медициналық үлгі; интеракционистік модель; педагогикалық үлгі; әрекет моделі. Сондай-ақ психокоррекциялық тәжірибенің негізгі бағыттарын, практикалық түзету әдістерін талдай алады. Психокоррекцияның жеке және топтық бағдарламаларын жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 3

    «Педагогикалық психологиясы» курсы педагогикалық процесс және оқыту тұжырымдамаларына, білім беру психологиясының негізгі бағыттарына, түсініктері мен категорияларына шолу ұсынады. Студенттер оқу іс-әрекетінің құрылымын сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға, педагогикалық іс-әрекеттің психологиялық заңдылықтары мен оқу-тәрбие процесінің әр түрлі кезеңдеріндегі педагогикалық әсерге шағылыстыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    "Кәсіпкерлік негіздері" курсы студенттерге кәсіпкерлік қызметті басқару саласындағы теориялық дайындықтың негіздеріне кең шолуды ұсынады. Студенттер кәсіпкерлік тетіктерін талдайды, кәсіби қызметте ұтымды шешімдер қабылдау механизмін сыни бағалайды. Кәсіпкерлік саласындағы жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау әдістерін талдайды. Студенттер осы проблемалық мәселеде жаңа әдіснамалық тәсілдерді қайта қарастырады., кәсіпкерлік объектілері мен субъектілерін жіктейді. Кәсіпкерлікті жоспарлау, қаржыландыру, талдау және бағалау саласында дағдыларды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Курс тіршілік қауіпсіздігі саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес салауатты, қолайлы және қауіпсіз қоршаған ортаны қамтамасыз ету үшін экологиялық сауаттылықты дамыту жолдарын және тіршілік қауіпсіздік негіздерін үйренуге бағытталған. Студенттер адамның қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін сыни тұрғыдан бағалайды, төтенше жағдайларда іс-әрекеттерді жүзеге асырады және экологиялық құзыреттілікті дамыту үдерісін белсенді ұйымдастырады. Сонымен қатар, студенттер табиғатты қорғау мен табиғатты пайдаланудың экологиялық принциптерін қисынды түрде анықтайды, қоршаған ортаның ластануын зерттеу жүргізеді, экожүйенің бір бөлігі ретіндегі адамның рөлін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика және психологияның даму тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курс қазіргі педагогикалық және психологиялық ғылымның жағдайы мен дамуын тарихи ретроспектива тұрғысынан ашады. Студенттер білім беру жүйесінің тарихи даму тенденцияларын және олардың даму перспективаларын талдай алады, ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейін алыс, жақын шет елдер мен Қазақстанның педагогикалық және психологиялық ойларының даму заңдылықтары мен ерекшеліктерін аша алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психологиядағы тұлға теориялары
    Несиелер: 6

    Курс тұлғаның психологиялық теорияларына шолу жасайды. Атап айтқанда, курс студенттерге жеке тұлғаны психологияда ғана емес, сонымен қатар жеке тұлғаны зерттейтін білімнің басқа салаларында да түсіну үшін қажетті негізгі білім мен дағдыларды дамытуға көмектеседі. Студенттер теорияларды талдайды, салыстырады: З. Фрейдтің классикалық психоанализы, К. Юнгтің аналитикалық теориясы, теориялар Э. Фромма, К. Хорни және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курс жүйелі білім беру арқылы студенттердің бойында сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Студенттер сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелерін тарихи және заманауи контексте қарастырады, сыбайлас жемқорлықтың пайда болу себептерін, шығу табиғатын, тұрақтылығын жүйелі түрде ашады, сонымен қатар Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін талдайды, "сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдістемелік негіздерін практикада қолданады, сыбайлас жемқорлық көріністерінің психологиялық ерекшеліктері және кәсіби ортадағы сыбайлас жемқорлық әрекеті үшін құқықтық жауапкершілікті тәжірбиеде қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұлы даланың педагогикалық мұралары
    Несиелер: 4

    Курста Ұлы даланың ұлы ағартушылары мен ғалымдарының педагогикалық мұраларына шолу жасалады. Оқу барысында студенттер Ұлы Дала ғалымдарының өмірі мен шығармашылығына талдау жасайды: әл-Фараби, А.Құнанбаев, А.Байтұрсынов, М.Дулатов. М.Жұмабаев, І.Алтынсарин және басқалар Курс студенттерге Қазақстандағы педагогика ғылымының пайда болуы мен дамуы мәселесінде ұлы ғалымдардың еңбектерінің маңыздылығын қайта қарастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Этнопедагогика және этнопсихология негіздері
    Несиелер: 6

    "Этнопедагогика және этнопсихология негіздері" курсы этнопедагогика және этнопсихологияның этнологиялық және антропологиялық негіздерін ашады. Студенттер педагогикадағы ұлтаралық қарым-қатынас мәдениетін бағалай алады, жеке тұлғаны зерттеудің этнопсихологиялық мәселелерін талдай алады, этникалық қауымдастықтардың психологиялық сипаттамаларын және білім берудегі этносаралық қарым-қатынас ерекшеліктерін ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу әдістемесі және академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Бұл курс білім берудегі зерттеу әдістемесі мен зерттеу үрдісіне шолу жасайды. Бұл студенттерге зерттеу үрдісін түсіну үшін қажетті дағдыларды дамытуға көмектеседі: идеяларды әзірлеу мен әдебиеттерді шолудан бастап респонденттерді іріктеуге және деректерді интерпретациялауға. Студенттер академиялық жазу дағдыларын, ғылыми мәтіндерді дайындау, жазу және басып шығару бойынша кеңестерін көрсете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагог-психолог қызметіндегі сыни ойлау технологиялары
    Несиелер: 5

    Бұл курс сыни ойлауды дамыту технологиясының негізгі теориялық ережелеріне шолу жасайды. Студенттер сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру әдістерін және "сыни тұрғыдан ойлау" ұғымының мазмұнын көрсете алады». Олар сыни ойлау белгілерін, сыни ойлауды қалыптастыру модельдері мен әдістерін анықтай алады. Ынталандыру әдістерін, функцияларын, шығармашылық және рефлексивті ойлау түрлерін бағалай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Бұл курс қазіргі әлемдегі инклюзивті білім беруге шолу жасап ұсынады. Студенттер «инклюзия» ұғымын ажырата алады, арнайы білім беруді реформалау мәселесін аша алады, ұлттық арнайы білім беру жүйесінің қалыптасуы мен даму тарихын қарастырады, балаларды интеграциялау модельдерін талдайды және салыстыра алады, мүмкіндігі шектеулі, инклюзивті білім беруді басқарудың құқықтық және этикалық негіздерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бұл курс болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығының міндетті компоненті болып табылады. Бұл пәнді игеру студенттерге «Мәңгілік Ел» және «Рухани жаңғыру» ұлттық идеясына сәйкес мектеп оқушыларымен тәрбие жұмысын жүргізуге, жоспарлар мен конспекттер жасауға, сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруға және өткізуге мүмкіндік береді. Курс студенттерге заманауи мектепте сынып жетекшісінің қызметін қайта қарауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі жаңа технологиялар
    Несиелер: 6

    Бұл курс білім беруде Кембридж тәсілінің теориялық негіздерін ашуға бағытталған. Студенттер мұғалім біліктілігін, оқытудың тиімділігін талдай алады, оқытудағы жаңа тәсілдерді біле алады. Оқытуда сыни ойлаудың қолданылуын бағалай алады, сондай-ақ оқудағы кедергілерді анықтай алады. Оқу барысында Lesson Study қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Конфликтология негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс конфликт теорияларына шолу жасайды. Студенттер конфликтіні әлеуметтік құбылыс ретінде сипаттай алады, конфликтінің шығу механизмдері мен басқару технологиясы, конфликтідегі тұлғаның мінез-құлық теориясын біледі. Сонымен қатар, студенттер тұлға ішілік, тұлғааралық, топтағы, қоғамдағы, ұйымдағы, отбасындағы, менеджмент саласындағы конфликтілерді талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Креативті педагогика
    Несиелер: 5

    Курста педагогтың шығармашылық әлеуетін дамытудың қазіргі мәселелеріне шолу жасалады. Студенттер педагогикалық теория мен педагогтың шығармашылығы туралы білімдерін жүйелеп, шығармашылық тұлғаны дамыту теориясының мәнін аша алады. Студенттер шығармашылық процесті психологиялық тұрғыдан көрсете алады, шығармашылық қызметтің психологиялық механизмдерін біледі. Қоғам дамуындағы шығармашыл тұлғаның рөлін бағалай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге психологиялық-педагогикалық диагностикалық әдістерге шолу жасауды ұсынады. Студенттер психодиагностиканың негізгі әдістерін жіктеп, сипаттай алады. Олар ақыл-ойдың психодиагностикасын, жеке тұлғаның психодиагностикасын жүргізе алады. Сондай-ақ, олар психодиагностикадағы проективтік әдістерді, тұлға аралық қатынастар мен мотивацияның психодиагностикасын, әртүрлі жастағы балалардың психодиагностикасының жүргізілуін, педагогика және психология саласында ғылыми зерттеулер жүргізу мақсатында әртүрлі жастағы балалардың психодиагностикасын жүргізудің хаттамаларын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагог-психолог қызметінің кәсіби-этикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерге қолданбалы этикалық білім жүйесіндегі кәсіби этика тақырыбын ашып көрсетеді.Студенттер "Педагог мәртебесі туралы" ҚР Заңымен танысып, педагог-психологтың этикалық кодексін анықтайды, кәсіби этикадағы зерттеу әдістерін талдайды. Студенттер педагогикалық-психологиялық қызметтегі кәсіби этика санаттарын ашып, білім беру кеңістігіндегі педагог-психологтың рөлі мен орнын бағалай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі коучингтік және тренингтік технологиялар
    Несиелер: 6

    Бұл пән адам ресурстарын тиімді басқару тұрғысынан "коучинг" және "тренинг" деген не екенін практикалық түсінуге бағытталған. Студенттер білім беру ұйымдарында коучинг пен тренинг өткізе алады, коучинг түрлерін ажырата алады және оқыту процесінде коучингтің рөлін бағалай алады. Сонымен қатар студенттер коучингті тренингтен ажырата алады, коучингтің модельдері мен кезеңдерін біле алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық валеология
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге педагогикалық валеология тақырыптарына және валеологиялық білім мазмұнының теориялық негіздеріне шолуды ұсынады, соның нәтижесінде студенттер денсаулық мәдениетін талдай алады, балалардың денсаулығы туралы заңнамалық актілерді біледі. Студенттер өз денсаулығын педагогикалық валеологияның кешенді мәселесі ретінде бағалай алады, мұғалімдердің денсаулығын қалыптастыру, сақтау және нығайту ерекшеліктері мен мәселелерін ашады, білім беру мекемелеріне қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптарды анықтай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагог-психолог қызметіндегі деонтология және имиджелогия негіздері
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің педагогикалық деонтология мен имиджологияның мәнін түсінуге бағытталған. Студенттер жеке тұлғаның дамуындағы деонтологиялық аспектілерді талдай алады, адамның мінез-құлқын ерікті басқаруды түсіндіреді, деонтологияның этикамен байланысын сипаттайды. Сондай-ақ олар имидж бен оның компоненттерін, кезеңдерін, имидж қалыптастыру нысандары мен әдістерін бағалай алады, мұғалімнің жеке бейнесі мен өзін-өзі таныстыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Отбасы педагогикасы
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің келесі құзыреттерін меңгеруге бағытталған: студент отбасымен, білім беру мекемесінің педагогтарымен және психологтарымен балаларды тәрбиелеу, оқыту және дамыту мәселелері бойынша өзара әрекеттесе алады, құқық қорғау туралы халықаралық және отандық құжаттарды қолдануға дайын. баланың кәсіби іс-әрекетінде. Студент отбасы және отбасы тәрбиесі туралы, отбасындағы тәрбие әдістері туралы, ата-ана мен баланың өзара әрекеті туралы білімдерін салауаттылық пен позитивті ата-аналық қарым-қатынасты қалыптастыру үшін пайдаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің ішкі өзгерістерін сезіну және бекіту тетіктерін, шығармашылық, педагогикалық іс-әрекетке ұмтылуды ұсынады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер педагогикалық шеберліктің құрамдас бөліктерін сипаттай алады, педагогикалық техниканы көңіл-күйін, эмоциясын, сөйлеу техникасын, дауыс ырғағын студенттерді тәрбиелеу мен тәрбиелеу саласындағы өзіндік мінез-құлқын талдауды, кәсіби сапасын бағалау меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагог-психолог қызметіндегі дефектология негіздері
    Несиелер: 5

    Пән дефектологияға OOP бар балаларды дамыту және тәрбиелеу туралы ілім ретінде шолуды ұсынады. Студенттер дефектологияның негізгі мәселелерімен таныса алады, "ақау" және "өтемақы" ұғымдарын ашады, физикалық кемістігі бар балаларды тәрбиелеу принциптерін ашады; ақыл-есі кем және физикалық кемістігі бар балалармен жұмыс істеу негіздерін анықтай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайындағы педагог-психологтың жұмысы
    Несиелер: 5

    Бұл курс білім беру мекемесіндегі педагог-психологтың білім беру мазмұнын жаңарту жағдайындағы байланысын ашады. Студенттер педагог-психологтың тұлға және кәсіби маман бейнесін ашып, білім беру саласындағы қызметінің нормативтік-құқықтық базасын меңгереді, білім беру мекемесіндегі педагог-психологтың жұмыс формаларын ұйымдастыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шағын кешенді мектептегі педагог-психологтың жұмысы
    Несиелер: 5

    Бұл пән шағын жинақталған мектеп жағдайында педагог-психологтың кәсіби қызметінің ерекшелігін анықтауға бағытталған. Студенттер шағын жинақты мектепте жұмысты құру кезінде, оқушылардың саны аз болуы, камералылық сияқты, бейімділікті қалыптастыратын ерекшеліктеріне бағдарланатын түрткі әлсіз болады. Студенттер ШЖМ-де педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың психологиялық және педагогикалық ерекшеліктерін талдай алады және шағын жинақты мектепте жұмыс істеудің заманауи технологиялары мен әдістемелерін саналы түрде меңгеру үшін олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруды қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұлғалық-кәсіптік өзін-өзі дамыту тренингтері
    Несиелер: 5

    Тәжірибеге бағытталған курс студенттерге іс жүзінде кәсіби және жеке өзін-өзі дамытудың психологиялық әдістерін жасауға мүмкіндік береді. Студенттер өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту үшін психо-тренингке қатыса алады, коммуникативтік қабілеттердің жеке көріністерінің психодиагностикасын көрсете алады, қарым-қатынасты Кәсіби коммуникация ретінде түсінеді, ауызша және ауызша емес қарым-қатынасты ажырата алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Отбасылық қарым-қатынас психологиясы және отбасына кеңес беру негіздері
    Несиелер: 4

    Бұл курс психологиядағы «отбасы» және «неке» категорияларын анықтауға бағытталған. Студенттер отбасының функцияларын және неке қатынастарына әсер ететін факторларды анықтай алады. Олар ерлі-зайыптылардың психологиясын, тәрбиенің кезеңдерін және ананың баласымен қарым-қатынасының түрлерін анықтай алады. Олар отбасылық ажырасудың психологиялық ерекшеліктерін сипаттай алады және отбасылық кеңес берудің негіздерін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Педагогтың ата-аналармен ынтымақтастық технологиялары
    Несиелер: 5

    Бұл курс білім беру мекемесінің тәрбиешілері мен ата-аналарымен жұмыс жасаудағы заманауи технологияларға шолу жасайды. Студенттер ата-аналармен жұмыс барысында педагогикалық ұжымға олардың құқықтық мәдениетін арттыру, мұғалімнің балалармен және ата-аналармен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін көрсету, ата-аналармен ыңғайлы педагогикалық өзара әрекеттесудің мәні мен маңыздылығын бағалай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Төтенше жағдайлардан зардап шеккендерге психологиялық кеңес берудің негіздері
    Несиелер: 4

    Бұл пән студенттердің төтенше жағдайлар кезінде зардап шеккендерге консультативтік көмек көрсетуге дайындығына бағытталған. Курс экстремалды жағдайлардан және реабелитациялық кезеңде балаларға, жасөспірімдер мен ересектерге психологиялық кеңес беру, психологиялық-педагогикалық көмек көрсету дағдыларын игеруге арналған. Сонымен қатар, балалардың, жасөспірімдер мен ересектердің психикасының жағымсыз кезеңдерін жеңу үшін психотехниканы қолдана отырып, кеңес берумен байланысын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қолданбалы зерттеулер және білім беру ортасындағы өзгерістер
    Несиелер: 6

    Курс студенттерге қолданбалы зерттеулер және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер саласында теориялық білім беруді көздейді. Студенттер ғылыми қолданбалы зерттеулердің ерекшеліктерімен, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау әдістемесі, қолданбалы зерттеулердің нәтижелері бойынша есептерді дайындаумен танысады және қолданбалы зерттеулердің логикалық-әдістемелік талдауын және білім беру ортасындағы өзгерістердің нәтижелерін жетік меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Медиапедагогика
    Несиелер: 5

    Бұл курс қазіргі әлемде және білімдегі бұқаралық ақпарат құралдарының рөлін ашады. Студенттер «медиа», «медиа білім беру» және «медиапедагогика» ұғымдарын аша алады, қазіргі медианың түрлерін, функцияларын, электронды ақпарат құралдарының маңызды сипаттамаларын жүйелей алады. Сонымен қатар, студенттер сценарийлер мен даму перспективаларын, негізгі медиа-педагогикалық тұжырымдамаларды және оларды салыстырмалы түрде талдап және түсіндіре алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Педагогтың кәсіби, эмоционалды күйзелісінің психологиялық алдын алуы
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге кәсіби күйіну синдромының мәнін психологиялық-педагогикалық мәселе ретінде ашуды ұсынады. Студенттер кәсіби және эмоционалды жану синдромының себептерін талдай және жүйелей алады, мұғалімдердің кәсіби, эмоционалды күйіну жағдайларын (факторларын) ашады, тәуекел топтарын сипаттайды, мұғалімдердің кәсіби және эмоционалдық күйіну кезеңдерін сипаттайды. Курс кәсіби, эмоционалды күйіну синдромының алдын алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстандағы психологиялық-педагогикалық зерттеулердің этикасы
    Несиелер: 6

    Бұл курс Қазақстан Республикасының білім беру саласындағы психологиялық-педагогикалық зерттеулер этикасының негізгі сипаттамаларын тұжырымдау арқылы студенттер арасында зерттеушілік адалдықты дамытуға бағытталған. Зерттеу этикасы туралы білім мен түсінікті пайдалану Қазақстан Республикасының заңнамасына және ғылыми-зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық деңгейде танылған стандарттарына сәйкес адамдарды қатыстыратын психологиялық-педагогикалық зерттеулердің барлық кезеңдерінде этикалық тәжірибені қалыптастыруға және таратуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Педагог-психолог жұмысындағы әлеуметтік-психологиялық тренинг
    Несиелер: 5

    Курс практикаға бағытталған және психологиялық жұмыстың топтық формаларының қалыптасуына шолу жасайды. Студенттер әлеуметтік-психологиялық тренинг өткізе алады, әлеуметтік-психологиялық тренингтің негізгі тиіптері мен түрлерін біледі, жұмыстың негізгі психотерапиялық бағыттарын көрсетеді: оқушылармен, пед ұжыммен, ата-аналармен жұмыс; тренинг тобын басқарудың негізгі стильдерін және жетекші тренинг тобының негізгі функцияларын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Педагог-психолог қызметіндегі менеджмент
    Несиелер: 6

    Бұл курс менеджмент ғылымын басқару ғылымы ретінде ұсынады. Студенттер педагогикалық менеджмент принциптерін сипаттай алады, мектептегі инновацияларды басқара алады, мектептің КҚО (Кәсіпкерлікті қолдау орталығы) диагностикасын жүргізе алады, мектептің КҚО жоспарлай алады. Сонымен қатар, студенттер мектептегі әдістемелік қызметті түсініп, педагогикалық ұжымның ерекшеліктерін аша алады, мектептің КҚО-да жанжалдарды басқаруды көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайындағы психологиялық-педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 6

    Курс менеджменттің ғылыми теория ретінде қалыптасуын ашады. Студенттер ҚР Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында менеджменттің психологиялық-педагогикалық негіздерін ашып, менеджмент негізінде мектепті басқару қағидаттарына сипаттама бере алады, педагогикалық практикада мектепішілік басқарудың жай-күйін диагностикалауды жүзеге асыра алады, мектептердің практикалық қызметіне психологиялық-педагогикалық менеджментті енгізудің тиімділігін аша алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Гендерлік психология
    Несиелер: 5

    Бұл курс гендерлік мәселесін ашуды ұсынады. Студенттер шетелдік және отандық психологиядағы гендерлік зерттеулердің пайда болу тарихын ашып, гендерлік психологияның негізгі категориялары мен даму бағыттарын талдап, гендерлік психологиядағы гендерлік зерттеу әдіснамасын зерттейді, тұлға дамуындағы және қалыптастырудағы гендер рөлін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON7

    тұтас педагогикалық процестің жағдайын бағалайды, басқару бойынша қызметті жобалайды, академиялық адалдық мәдениетін және маңыздылығын түсінеді.

  • Код ON2

    педагогикалық және психологиялық міндеттерді шешудегі тәжірибелік дағдыларды көрсете алады;

  • Код ON1

    педагогика мен психологияның теориялық негіздерін, сондай-ақ компетентті және көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін аралас пәндерді меңгереді;

  • Код ON3

    зерттеудің негізгі нәтижелерін дайындау және ұсыну мақсатында жалпы әдістемені, ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жүргізу және академиялық жазу дағдыларын меңгереді;

  • Код ON4

    білім беру мекемесінің оқу - тәрбие үдерісін сүйемелдеуді ұйымдастыруда педагогика және психология негіздерін пайдалана алады;

  • Код ON5

    инклюзивті білім беруді, ШЖМ, орта білімнің жаңартылған мазмұнын, оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалануды, критериалды бағалау технологияларын ескере отырып, оқу-тәрбие процесін сүйемелдеу дағдыларын көрсете алады;

  • Код ON6

    Қазақстан Республикасы білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық базасын біледі және қолданады;

6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101-Педагогика және психология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B011 Педагогика және психология
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top