Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Мамандыққа кіріспе және имиджелогия
    Несиелер: 3

    Мақсаты: психологиялық-педагогикалық қызмет, кәсіби имидж туралы білімді қалыптастыру, кәсіби бағыттылықты, мәдениет пен шеберлікті дамыту. психологиялық-педагогикалық қызметтің мәні, мазмұны мен құрылымы, педагог-психолог имиджі, кәсіби қызметтің өзара әрекеттесу сипаты мен тиімділігіне имидждің әсері, оң жеке имиджді қалыптастыру тәсілдері мен шарттары туралы білімді қалыптастыру; кәсіби имиджді диагностикалау және жобалау бойынша әдістемелер мен техниканы меңгеру дағдыларын дамыту Дөңгелек үстел әдісі, іскери ойын әдісі, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: болашақ кәсіби қызметке педагогикалық бағдарлауды қалыптастыру және болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру. Курс студенттерді болашақ мамандардың педагогикалық қызметінің психологиялық-педагогикалық міндеттерімен таныстырады, кәсіби мәдениеттің негізін қалайды, педагогикалық процесте студенттерді тәрбиелеу, оқыту, білім беру және дамыту процесінің мәні туралы жалпы идеяларды қалыптастырады, сонымен қатар педагогикалық технологиялар туралы түсінік береді және педагогикалық мәселелерді шешу жолдарын іздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерді даму психологиясының құрылымы мен әдістемелік негіздері, онтогенездегі тұлғаның психологиялық ерекшеліктері туралы теориялық және практикалық біліммен қаруландыру. Міндеттері: түрлі теориялар мен психологиялық фактілерді жүйелі-психологиялық талдаудың біліктері мен дағдыларын дамыту; Даму психологиясы саласындағы зерттеулерді құрудың әдіснамалық, теориялық және әдістемелік негіздері туралы біліммен қамтамасыз ету. Әдістері: пікірталас, проблемалық дәріс, жоба әдісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этнопедагогика және этнопсихология
    Несиелер: 6

    Мақсаты: адам психикасының этникалық ерекшеліктерін, ұлттық сипатты, ұлттық сана-сезімнің қалыптасуы мен қызметінің заңдылықтарын, этникалық стереотиптерді, тәрбиелеу мен оқыту ерекшеліктерін және т. б. зерттеу. Пән адамның психикасы мен санасының этникалық ерекшеліктерін, этникалық сана-сезімінің қалыптасу және қызмет ету заңдылықтарын, бірегейлігін, стереотиптерін зерттейді.. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жасерекшелік психология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-жалпы және психологиялық мәдениетті арттыру, өмір жолының әртүрлі кезеңдеріндегі адамның психологиялық даму заңдылықтары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Пәннің міндеттері-бұл жас психологиясының негізгі теориялық негіздерімен танысу; әр түрлі жас кезеңдерінің психологиялық ерекшеліктері; жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу уақытын жоспарлау және ұйымдастыру мүмкіндігі. Әдістері: интерактивті оқыту әдістері, портфолио, эссе

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика мен психология тарихы
    Несиелер: 5

    Педагогика мен психологияның пайда болу тарихын олардың қалыптасуының әртүрлі кезеңдерінде зерттеу. Мазмұны: ежелгі философтардың жанның пайда болуы туралы идеялары, алғашқы педагогикалық, психологиялық көзқарастар, психологиялық және педагогикалық ойдың дамуы, әртүрлі тарихи кезеңдердегі негізгі теориялар, тұжырымдамалар, парадигмалар, әдістер, уақыт және психология мен педагогиканың өзіндік зерттеу нысаны бар ғылым ретінде пайда болуы. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психотренинг теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Студенттерді кәсіби білімді, психологиялық тренингтің дағдылары мен дағдыларын игеру. Осы курс шеңберінде студенттердің психологиялық тренингтерді ұйымдастырудың негізгі қағидалары мен теориялық ережелері туралы түсініктерін дамытуға, сондай-ақ әдістерді қолдана отырып, олардың бағытына қарай оқу топтарында жұмыс істеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады. және психологиялық тренингтің әдістері. Оқытудың белсенді әдістері, кейс әдісі, тренинг.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы психология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жалпы психология курсын оқу және меңгеру негізінде студенттердің психологиялық ойлауын дамыту, семинар және практикалық сабақтар барысында психологиялық құбылыстарды жүйелі талдау біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: психологиялық ғылымның тарихымен, пәнімен, әдістерімен, негізгі ұғымдарымен, қағидаларымен, бағыттарымен таныстыру; заманауи әлемдік психологиялық зерттеулермен және әдістермен таныстыру. Әдістері: оқытудың интерактивті әдістері («Кластер», «Газет»), портфолио, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұлға теориясы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - адамның әлеуметтік ортамен өзара әрекеттесуіндегі көрінісімен байланысты негізгі әлеуметтік-психологиялық құбылыстар туралы білімді игеру. Курстың негізгі міндеттері: студенттердің тұлға психологиясында қолданылатын негізгі ұғымдарды игеруі; әлеуметтік психологиядағы тұлғаны түсінудің негізгі тәсілдерімен танысу; тұлғаның негізгі әлеуметтік-психологиялық көріністерімен танысу. Дөңгелек үстел әдісі, іскери ойын әдісі, кейс әдісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Эксперименталдық психология
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Психологиялық эксперименттің негізгі ұғымдары мен процедуралары туралы ақпарат беру, эксперименттік психология мәселелерін жеңілдету, эксперименттік зерттеуді жоспарлау мен жүргізуге, нәтижелерді өңдеу мен талқылауға қойылатын талаптармен таныстыру. Зерттеу мәселесі мен гипотезаларын әдіснамалық тұрғыдан дұрыс тұжырымдауға, эксперименттік процедураны жүргізуге, зерттеу нәтижелерін түсіндіруге, эксперименттік зерттеуді рецензиялауға мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды игеру. Интерактивті оқыту әдістері, портфолио

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психодиагностика негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психодиагностикалық әдістемелерді зерттеу, жеке тұлғаны диагностикалау бойынша білім, білік және дағдылар жүйесін беру, оқыту, тәрбиелеу және өзін-өзі тәрбиелеу процесінде белсенді іс-әрекет үшін білімді, іскерлікті және дағдыларды қолдануға үйрету. Мазмұны: психологиялық диагноз қою әдістері мен әдістерінің жүйесі және оның деңгейлері. Зерттеу және зерттеу міндеттерін ажырату. Психодиагностикалық есептер мен зерттеу әдістерінің жіктелуі. Әдістері: проблемалық дәріс, миға шабуыл, кейс әдісі, семинар-тренинг.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әр түрлі типтегі білім беру мекемелерінде жұмыс істеу үшін қажетті педагогикалық психология бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру, кәсіби құзыреттілікті, дербестікті және психологиялық-педагогикалық қызметке шығармашылық көзқарас дағдыларын дамыту. Мазмұны: педагогикалық психологиядағы зерттеу пәні, міндеттері, құрылымы және әдістері. Білім, білік және дағдылардың қалыптасу заңдылықтары. Оқу процесінде жас ерекшеліктерінің дамуы. Әдістері: интерактивті оқыту әдістері, портфолио, эссе

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психолого-педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психологиялық-педагогикалық зерттеудің ерекшелігі туралы әдістемелік негіздермен, бағдарламаны әзірлеу ерекшеліктерімен және психологиялық зерттеу әдістерімен танысу арқылы тұтас түсінік қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: ғылыми білімнің нақтылық стандарттары мен ұйымдастырудың жалпы принциптерінің, тәсілдерінің жиынтығы. Зерттеу әдістері; алынған эмпирикалық деректерді түсіндіру ережелері Оқытудың интерактивті әдістері («Кластер», «Газет»), портфолио, эссе

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерді мектеп ұжымындағы тәрбие жұмысының теориясы мен тәжірибесінің негіздерімен, оның әдістемесімен таныстыру. Пән сыныпта, мектепте тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады; оның мақсаттары мен міндеттерін, балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие түрлерін таңдау; балалар ұжымын қалыптастыру және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық пен басқаруды жүзеге асыру. Проблемалық оқыту технологиясы. Жоба әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дифференциалдық психология және тұлға психологиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты-тұлға және даралық ұғымын және олардың қалыптасу заңдылықтарын ашу. Пән жеке адамдар мен адамдар топтарының психикасының жеке айырмашылықтарында бекітілген психикалық функциялардың, күйлер мен қасиеттердің өзгеру заңдылықтарын, жеке тұлға теорияларын зерттеудің негізгі бағыттарын зерттейді; батыс, орыс психологиясындағы негізгі теориялармен, әртүрлі теориялардағы жеке құрылымдармен және т. б. Дөңгелек үстел әдісі, іскери ойын әдісі, кейс әдісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Коррекциялық педагогика және психология
    Несиелер: 6

    Мақсаты: психологиялық-педагогикалық салада түзету іс-шараларын жүргізу. Міндеттері: ерекше қажеттіліктері бар адамдардың дамуын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру; консультациялық көмек көрсету; кәсіби міндеттерді шешу кезінде түзету педагогикасы мен психологиясы саласындағы білімді пайдалану; ерекше қажеттіліктері бар балалардың білім беру-тәрбие жұмысындағы қиындықтар мен іс-әрекеттің психофизикалық ерекшеліктерін анықтау, оларды еңсеру жолдарын белгілеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми эксперимент негіздері
    Несиелер: 5

    "Ғылыми эксперимент негіздері" пәнін оқыту әдіснамалық мәдениетті қалыптастыруға, зерттеу қабілеттерін анықтауға, ашуға және дамытуға және болашақ бакалавр-психологтардың шығармашылық әлеуетін қалыптастыруға бағытталған. Аталған оқу пәнін оқытудың мақсаты студенттердің бойында ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту; студенттерді ғылыми білімге тарту, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілеті болып табылады. Әдістері: проблемалық дәріс, саралап оқыту технологиялары, жоба әдісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Отбасы психологиясы және отбасылық ғылым
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттердің отбасы психологиясы мен отбасы туралы теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: отбасының қалыптасу және даму динамикасын қарастыру; отбасылық қатынастарды диагностикалаудың негізгі әдістерін меңгеру; отбасымен негізгі кеңес беру және психотерапиялық жұмысты зерттеу; клиникалық психология саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын игеру. Әдістері: эвристикалық әңгіме, пікірталас әдісі, миға шабуыл, дөңгелек үстел әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогика және психология бойынша практикум
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттердің практикалық және қолданбалы бағытын нығайту және психологиялық-педагогикалық құзіреттіліктің дамуына ықпал ету. Құзіреттіліктерді қалыптастырады: жеке тұлғаны диагностикалау мен білім беру процесінің сапасын бағалаудың заманауи технологияларын қолдану; психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жоспарлаудың, ұйымдастырудың және жүргізудің заманауи әдістерін, технологияларын қолдану; өздерінің қабілеттерін инновациялық педагогика мен эксперименттік психологияның міндеттерін жүзеге асыруда қолданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика және психология
    Несиелер: 5

    Мақсаты-студенттердің әлеуметтік топтарға қосылуына байланысты олардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің заңдылықтарын зерттейтін әлеуметтік педагогика мен психология саласындағы негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыру; негізгі әлеуметтік-психологиялық ұғымдар, ұғымдар мен терминдер туралы білім алу; әлеуметтік объектілердің жұмыс істеу заңдылықтары мен тетіктері; әлеуметтік топтарды эксперименттік зерттеу арқылы зерттеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар және жеткіншектермен психолого-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: балалармен және жасөспірімдермен психологиялық-педагогикалық жұмыс жүргізу үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. Қысқаша мазмұны: балалармен және жасөспірімдермен ағартушылық, психодиагностикалық, түзету-дамыту және алдын алу жұмыстарын жүргізу; балалар мен педагогикалық ұжымдардағы әлеуметтік-психологиялық климатты зерделеу жөніндегі біліктерді жетілдіру; ауытқулары бар балалар мен жасөспірімдер үшін түзету бағдарламаларын жасау және іске асыру жөніндегі біліктерді бекіту. Әдістері: проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагог-психолог жұмысындағы дефектология негіздері
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың категориялары, бұзылулардың әртүрлі түрлері, олардың жіктелуі және таралуы, ауытқулардың себептері, қалыптан тыс балалардың негізгі категориялары туралы білімдерін дамытуға бағытталған. ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған әртүрлі мекемелер. Қазақстан Республикасындағы және дүние жүзіндегі арнайы білім берудің қазіргі заманғы мәселелері мен даму тенденциялары туралы түсінікке ие болу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогика мен психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Орта арнайы білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша болашақ оқытушының кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Міндеттері: - колледждерде педагогика мен психологияны оқытудың әдіснамалық және жалпы теориялық мәселелерімен студенттерді қаруландыру;-орта оқу орындарында психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту процесін басқаруды ұйымдастыру үшін студенттердің практикалық іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиядағы математикалық әдістер
    Несиелер: 5

    «Психологиядағы математикалық әдістер» пәнін игерудің міндеттері студенттің психологиядағы математикалық әдістерді қолданудағы білім мен құзыреттілік жүйесін игеруге дайын болуын қамтамасыз ету, психологиялық зерттеулердің нәтижелері мен қорытындыларын үлкен статистикалық сенімділікпен анықтау - студенттердің қабілеттері мен құзіреттерін дамыту негізі ретінде. эксперимент әдістемесі мен технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық менеджмент негіздерін меңгеру. Пән шеңберінде педагогикалық менеджмент негіздері оқытылады. Білім беру менеджментінің негізгі тірек элементтерінің мәні мен сипаттамалары. Білім берудегі менеджмент және цифрландыру мәселелері. Оқу процесіне цифрлық құралдар мен технологияларды енгізу. Цифрлық білім беру ортасы мен мазмұнын құру. Заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалану. Қолданылатын оқыту әдістері: IT-технологияларды (мобильді және бұлтты технологиялар), кейс-стади.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тұлғааралық қарым-қатынас процесі, тиімді қарым-қатынас әдістері мен әдістері туралы теориялық және практикалық білімді игеру. Қысқаша мазмұны: Басқа әлеуметтік-психологиялық құбылыстардағы қарым-қатынас түсінігі мен орны. Қарым-қатынасты талдау деңгейлері. Қарым-қатынас кезеңдері. Қарым-қатынас түрлері. Тұлғааралық қарым-қатынастың аналитикалық модельдері. Тұлға және қарым-қатынас. Тұлғааралық қарым-қатынас. Вербальды емес коммуникация. Тұлғааралық қарым-қатынастың әлеуметтік-перцептивті жағы. Тұлғааралық қарым-қатынастың интерактивті жағы. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиялық кеңес беру негіздері
    Несиелер: 6

    Психологиялық кеңес беру принциптерімен, формаларымен және мазмұнымен танысу. Міндеттері: психотерапевтік шындықтың теориялық картасын беру, оның шеңберінде кеңес берудің өзіндік тәжірибесін бір уақытта ұғынуға және барлық белгілі психотерапевтік әдістердің психологиялық механизмдерін түсінуге болады; психотехникалық ойлау негіздерін, психолог-консультанттың дүниетанымын және кәсіби этикасын қалыптастыру. Әдістері: проблемалық дәріс, миға шабуыл, кейс әдісі, семинар-тренинг

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Эмоционалды зияткерлікті дамыту
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты-эмоционалды зияткерлікті дамыту үшін білім, білік, дағдыларды қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: эмоционалды зияткерлікті анықтау тәсілдері; эмоционалды интеллект теориялары мен модельдері; эмоционалды зияткерлікті диагностикалау әдістері; эмоционалды зияткерлікті дамытудың негізгі әдістері мен технологиялары; эмоционалды зияткерлікті түсіндіру тәсілдері; оның даму деңгейін диагностикалау үшін эмоционалды зияткерлікті бағалау әдістері; тұлғааралық қатынастарды жақсарту үшін жеке эмоциялар мен басқалардың эмоцияларын анықтау, Пайдалану және басқару. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Іскерлік психология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттердің іскерлік қарым-қатынас процесінің психологиялық негізі туралы ғылыми білімдерін қалыптастыру, іскерлік өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың негізгі тәсілдерін үйрену, болашақ кәсіби қызмет аясында тиімді қарым-қатынас жасау үшін әртүрлі әдістерді қолдану дағдыларын дамыту және қалыптастыру: іскерлік әңгіме, телефон арқылы сөйлесу, көпшілік алдында сөйлеу, келіссөздер, құжаттармен жұмыс және т. б. . Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экстремалдық жағдай психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән психологиялық және әлеуметтік детерминанттарды және зорлық-зомбылық пен терроризмнің салдарын зерделеуге, зорлық-зомбылық пен терроризм актілерінен зардап шеккендерге шұғыл психологиялық көмек көрсету дағдыларын, кепілге алу кезіндегі психологтың кәсіби іс-қимылдарын қалыптастыруға, шұғыл психологиялық көмек көрсету жөніндегі іс-шараларды дайындауға және іске асыруға, кепілге алынғандардың эмоционалдық жай-күйі мен психогендік реакцияларын танып, реттей білуге бағытталған. Әдістері: рөлдік ойын, оқу кафесі, пікірталас әдісі, фишбоун.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Менеджмент психологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: менеджменттің психологиялық негіздері туралы білімді, дағдыларды қалыптастыру; ұйымның психологиялық ішкі жүйелері, ситуациялық-психологиялық менеджмент, менеджердің кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру мәселелері туралы негізгі ақпаратты игеру. Мазмұны: басқарудың негізгі тетіктері мен стильдері, менеджменттің функциялары мен процестері, көшбасшылық және ынталандыру теориялары. Ұжым мүшелерімен қарым-қатынастағы көшбасшының рөлі. Топтық процестерді басқару. Интерактивті оқыту әдістері, портфолио

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі инновациялық және медиатехнологиялар
    Несиелер: 6

    Заманауи инновациялық технологиялар негізінде білім беру процесін жобалау және ұйымдастыру бойынша педагогикалық білім берудің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Мақсаты: білім беру мекемелерінің инновациялық дамуы саласында студенттердің кәсіби дайындық деңгейін арттыру; білім берудегі инновациялардың теориялық-әдіснамалық аспектілерімен танысу; инновациялық технологияларды қолдану арқылы инновациялық процесті модельдеу әдістеріне оқыту, инновациялық қызметке мотивациялық бағытты қалыптастыру. Әдістері: заманауи мультимедиялық құралдарға негізделген презентациялар, компьютерлік ынталандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Позитивтік психология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: адам психикасының оң аспектілерін зерттеуге бағытталған позитивті психология саласындағы кәсіби білімді меңгеру. Мазмұны: жағымды сезімдер мен уайымдарға ықпал ететін және адамды тек жағымды ғана емес, сонымен қатар лайықты, бақытты ғана емес, сондай-ақ орындалған мағынаға әкелетін мінез-құлық тәсілдері. Позитивті психологияның принциптері психологтың өзінің даралығы мен әлеуетін барынша ашу мүмкін болатын шынайылықты құрастыру және іске асыруда көмек көрсетуді болжайды. Әдістері: әңгіме, пікірталас, кейс әдісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психолого-педагогикалық профилактика және суицид первенциясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты. Студенттердің кәсіби білімдерін, өмірлік қиын жағдайға тап болған оқушылар мен ата-аналарға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету, суицидтің алдын алуға бағытталған іс-шаралар өткізу дағдыларын меңгеруі. Қысқаша мазмұны: суицидологияны зерттеудің тарихи және заманауи жорықтары. Суицидтік мінез-құлықтың жас ерекшеліктері. Тұжырымдамасын қалыптастыру суицид. Суицидтік мотивация. Суицид қаупін диагностикалау. Дағдарысқа араласудың практикалық әдістері. Әдістері: эвристикалық әңгіме, пікірталас әдісі, миға шабуыл, дөңгелек үстел әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гендерлік психология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік-психологиялық процестер мен құбылыстарды гендерлік талдау негіздерін меңгеру. Мазмұны: гендерлік проблематиканың пайда болуының теориялық алғышарттары. Көптеген жынысы / гендер: адамның жыныстық / гендерлік жүйесінің физиологиялық және психологиялық компоненттерінің мазмұнын зерттеу. Тұлғаның гендерлік сипаттамасы: гендерлік айырмашылықтарды зерттеудің негізгі тәсілдері гендерлік әлеуметтендіру. Гендерлік рөлдер, стереотиптер және қондырғылар. Гендердің репрезентациясы және гендерлік сипаттамаларды зерттеу әдістемесі. Әдістері: пікірталас, проблемалық дәріс, жоба әдісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Оқу мәтіндерінің түсінігімен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; ақпарат көздерімен, кітапхана және интернет ресурстарымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту; академиялық ортадағы плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты құрастыру дағдыларын қалыптастыру (реферат, эссе, рецензия, эссе, курстық және дипломдық жұмыс). Оқу материалдарын қолдана отырып және білім беру процесінде белсенді және интерактивті әдістерді қолдану арқылы тәжірибелік сабақ өткізу

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Медиапедагогика және медиапсихология
    Несиелер: 6

    Мақсаты-медиапедагогика және медиапсихология, осы бағыттың мақсаттары мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі заманғы медиапедагогикалық және медиапсихологиялық проблемалардың негізгі ұғымдары мен оларды шешу тәсілдерін қарастыру. Міндеттері: медиа туралы түсініктерді кеңейту; медиа туралы қазіргі заманғы түсініктерді, олардың түрлері мен функцияларын қарастыру; оқыту мен тәрбиелеуде және адам өмірінде медианы қолданудың дидактикалық, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік аспектілерін ашу. Әдістері: заманауи мультимедиялық құралдарға негізделген презентациялар, компьютерлік ынталандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Коучинг және заманауи психотехникалар
    Несиелер: 5

    Мақсаты-коучердің кәсіби қызметінің негізгі этикалық қағидаларын және оның жеке қасиеттеріне, теориялық біліміне, тәжірибесі мен практикалық дағдыларына қойылатын талаптарды білу; психолог қызметінің қазіргі түрлі бағыттарының табысты бағдарлануы үшін психологиялық коучинг пен психотехниканың қазіргі заманғы тұжырымдамаларымен, түрлерімен, формаларымен, базалық әдістерімен және модельдерімен танысу. Оқытудың белсенді әдістері, кейс әдісі, тренинг.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Салыстырмалы педагогика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: өңірлік және ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып, білім беруді дамытудың әлемдік процесін зерделеу және салыстырмалы педагогика бойынша білімді жүйелеу. Міндеттері: - студенттерді салыстырмалы педагогиканың қалыптасу тарихы мен әдіснамасы туралы біліммен қаруландыру; - түрлі педагогикалық идеялар мен жүйелерді талдай білуді қалыптастыру; білім берудің неғұрлым тиімді және прогрессивті тәжірибесін бөліп көрсету, оны басқа жағдайларға көшіру мүмкіндігін болжау. Әдістері: эвристикалық әңгіме, пікірталас әдісі, миға шабуыл, дөңгелек үстел әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Виртуалды психология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психологиялық құбылыстардың өзара байланысын және объектілердің өзара әрекеттесуі жанама түрде электронды ақпарат тасымалдаушылары болатын қызмет саласын зерттейтін виртуалды психология саласындағы студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру, психология арқылы "адам-виртуалды шындық"жүйесінің тиімділігін арттыру. Мазмұны: әртүрлі виртуалды әлемдер мен кибернетикалық кеңістіктердегі адамның психологиялық сипаттамалары. ВП блоктарын зерттеу: техникалық жанама, рефлексия және виртуалды эргономика. Интерактивті оқыту әдістері, портфолио

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагог-психологтың жобалық қызметі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерді педагог психологтың жобалық қызметімен таныстыру, жобаларды басқару бойынша кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: білім берудің қазіргі кезеңіндегі педагог-психологтың Жобалық іс-әрекетінің өзектілігі, Жобалық іс-әрекеттің ерекшеліктері, Жобалық іс-әрекеттегі құрылымдық компоненттер және оны жүзеге асыру кезеңдері, жобаларды басқару процесі, жоба өнімдері. Әдістері: проблемалық дәріс, эвристикалық әңгіме, оларды талқылауға арналған практикалық жұмыстар конкурстары, жоба әдісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Ғылыми зерттеу және академиялық жазудың әдіс-тәсілдерін білу және олардың кәсіби қызметін қолдану, әр түрлі жағдайларда, әлеуметтік-мәдени, мәдениаралық және коммуникативті, педагогикалық және кәсіптік қарым-қатынас пен өзара әрекеттестікте мемлекеттік және шет тілдерінің даму деңгейіне сәйкес диалогтік және монологтық сөйлеуді көрсету.

  • Код ON3

    Ғылыми зерттеу әдістерін білу және ғылыми зерттеулердің әдіснамасына сүйене отырып, психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру (эмпирикалық және тәжірибелік зерттеу әдістерін қолдану, зерттеу нәтижелерін өңдеу және түсіндіру)

  • Код ON8

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларға негізделген пікірлер қалыптастыру үшін ақпарат жинау және түсіндіру; цифрлық білім кеңістігінде топтық жұмыс жасау арқылы көшбасшылық позициядан адами ресурстарды тиімді басқару үшін білім беру ұйымдарындағы басқару стратегияларын таңдау.

  • Код ON5

    Педагог-психологтың оқу, практикалық және кәсіби міндеттерін шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану; заманауи психотехника мен коучингті қолдана отырып, топтың ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі бағыттағы жаттығу сабақтарын өткізу.

  • Код ON7

    Психологиялық-педагогикалық, пәндік-әдістемелік теориялар, құбылыстар мен фактілер негізінде білім беру ұйымдарындағы оқу процесін ұйымдастыру білімін, білігі мен дағдыларын, сондай-ақ зерттелетін салада өз бетімен кәсіби дамуға қажет оқыту дағдылырын көрсету

  • Код ON1

    Тарихи, саяси, экономикалық, әлеуметтік-мәдени, психологиялық және педагогикалық процестерге, құбылыстарға талдау жасаңыз, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсініп, қоғамдағы қарқынды өзгеріп тұратын құбылыстар мен процестерге бейімделу.

  • Код ON6

    Экстремалды жағдайларда психологиялық көмек көрсетуді қоса алғанда, негізгі стратегиялар, әдістер, әдістер туралы білімге негізделген психопрофилактикалық, психодиагностикалық, психокоррекциялық және кеңес беру жұмыстарын орындау.

  • Код ON9

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және тәрбиелеу процесін олардың жасына, сенсорлық және интеллектуалдық ерекшеліктеріне сәйкес ұйымдастыру және инклюзивті білім беру жағдайында әртүрлі жас кезеңдеріндегі тәрбие жұмысының негізгі формаларын, әдістері мен құралдарын қолдану.

  • Код ON4

    Инновациялық білім беру технологияларын қолдана отырып, балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, білім мен түсінікті кәсіби деңгейде қолдану, дәлелдер тұжырымдау және сыныптағы тәрбие жұмысының мәселелерін шешу

  • Код ON10

    Жеке ерекшеліктерін ескеруге бағытталған инновациялық педагогикалық технологияларды, технологияларды, соның ішінде АКТ-ны қолдана отырып, дамытатын, саралап және интеграцияланған оқыту, инклюзивті практика саласындағы фактілер, құбылыстар, теориялар мен олардың арасындағы күрделі тәуелділіктер туралы білімдер мен түсініктерді қолдану- оқу процесі.

6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101-Педагогика және психология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B011 Педагогика және психология
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top