Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Қоғамтану білімі (пәнаралық курс)
    Несиелер: 5

    Студенттердің экономиканың қызмет ету заңдылықтары жайлы кешенді түсініктерін қалыптастыруға, іскерлік білім алуына бағдарланған, өз бизнесін ашу және оны сәтті жүргізудің ерекшеліктерін айқындайды. Тірі ағзаның, әртүрлі деңгейдегі ұйымдар экожүйесінің, жалпы биосфераның қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын және олардың тұрақтылығын қарастырады. Тіршілік қауіпсіздігінің теориялық негіздерін, тіршілік қауіпсіздігінің құқықтық, нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін және техникалық құралдар мен технологиялық үдерістердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қамтиды. Ілияс Жансүгіровтің өмірбаяны мен шығармашылық қызметін, әдебиеттану ғылымындағы орнын қарастырады. Оның отандық әдебиеттің көркемдік қағидаларын қалыптастырудағы үлесін зерттейді. Білім алушылардың бойында ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің дағдылары мен құзіреттіліктер қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика- психологиялық мамандыкқа кіріспе
    Несиелер: 6

    Педагог - психологтың этикасы, білім беру мекемелеріндегі педагог-психологтың функциялары туралы жүйелі білімді қалыптастыру, болашақ педагогтарға білім берудегі мақсаттар туралы түсіндіру, олардың философиялық, әлеуметтік-гуманитарлық мәнін, көп аспектілігін ашу және психологиялық-педагогикалық кәсіптің ерекшелігі туралы білімді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика тарихы
    Несиелер: 5

    Болашақ педагогтардың дүниетанымы мен педагогикалық ойлау қабілеттерін, кәсіби педагогикалық білімнің ғылыми негіздерін қоғамның даму тарихымен байланыстыра зерттейді. Студенттердің педагогика тарихы, ғылыми-теориялық негіздері туралы білімдері мен кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика және психологиядағы ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Студенттерді ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері мен әдіснамалық негіздерімен таныстыру, ғылыми педагогикалық зерттеу әдістерінің кешенін меңгеру, педагогикалық экспериментті жоспарлау, ұйымдастыру мен жүргізу іскерлігін, ғылыми зерттеу нәтижелерін өңдеу және материалдарды ғылыми мақала, баяндама, курстық жұмыс және т.б ұсынудағы шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Жаңартылған білім беру мазмұны аясында орта білім беру жүйесіндегі оқытудың жаңа әдістері мен технологияларын қарастырады. Педагогикалық үрдісті ғылыми талдау, болжау, жоспарлау және басқару әдістерін зерттейді. Гуманитарлық білім саласы ретінде педагогика мен білім беру үрдісі субъектілерінің өзара әркеттестігі туралы теориялық түсініктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі инновация
    Несиелер: 5

    Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, қазіргі заманғы парадигмалар мен білім беру технологиялары, сыни тұрғысынан ойлауға үйрету, оқушыларды жоба және ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне бейімдеу, инновациялық білім беру қызметінің құрылымы мен педагогикалық менеджменттің ғылыми-теориялық негіздері мәселелерін қарастырады. Кәсіби білім беру қйымдарындағы оқу-тәрбие үрдісін басқару іскерлігі, білім беру жүйесіндегі жағашылдық туралы білімдерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жасерекшелік педагогикасы және психологиясы
    Несиелер: 5

    Әртүрлі жас кезеңінде жеке тұлғаның психологиялық-педагогикалық даму ерекшеліктерін, белгілі бір жасқа тән даму дағдарысын, танымдық, эмоционалды және ерікті дамудың негізгі көрсеткіштерін қарастырады. Студенттердің тұлғаның дамуы заңдылықтары мен жас ерекшеліктеріне қарай педагогикалық фактілерді анықтау, талдау, салыстыру және жобалау секілді педагогикалық ойлау қабілеттерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақстандығы педагогикалық ғылымдардың дамуы
    Несиелер: 5

    Педагогиканың тарихын қазақстандық ғылымның даму тарихымен байланыстыра, кәсіби педагогикалық білімнің ғылыми негіздерін, болашақ педагогтың педагогикалық ойлауы мен дүниетанымын баяндауды көздейді. Студенттерде Қазақстандағы педагогикалық ғылым ы негіздерінің ғылыми-теориялық білім жүйесін қалыптастыру, кәсіби құзыреттілікті дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Адамның туғаннан өмірінің соңына дейінгі онтогенездегі психикалық дамуының жалпы заңдылықтары туралы түсінік жүйесін қалыптастыру. Адам дамуының әрбір кезеңінде қызметтің жетекші түрінің ерекшелігін, оның даму заңдылықтарын, психологиялық құбылыстардың жүйелі тәсілі мен талдауын зерттейді. Даму психологиясының негізгі түсініктерін; психикалық дамудың негізгі заңдарын білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі және дамуындағы жас ерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық ерекшеліктерін қарастырады. Балалар мен жасөспірімдер ағзасының функционалдық мүмкіндіктерін жетілдіру мен олардың денсаулығын қорғауға бағытталған гигиеналық нормалар мен талаптарды, баланың сыртқы отрамен өзара әрекеттестігін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Заманауи педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Қазіргі педагогикалық технологиялардың мәнін анықтайтын біліммен, болашақ мамандарды оқу-тәрбие үрдісін, зерттеу қызметін тиімді ұйымдастыру үшін инновациялық технология бойынша біліммен қаруландыру. Педагогикалық технология негіздері, педагогикалық технологиялар түсінігін анықтаудағы әр түрлі көзқарастар, педагогикалық технологиялардың түрлері және олардың сипаттамасы жайлы білімдерін қалыптастыру, тиімді педагогикалық технологияларды анықтау және оларды оқу процесінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қарым-қатынастың психологиялық педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттерді қарым-қатынас негіздері, оның түрлерін, функциялары мен механизмдерін, адам өміріндегі мәні мен тұлғалық қажеттіліктерін қанағаттандырудағы маңызы жайлы біліммен қаруландыру. Студенттердің отбасындағы қарым-қатынастың негізгі ерекшеліктері, онтогенездің түрлі кезеңдеріндегі заңдылықтары туралы жүйелі түсінігін қалыптастыру. Адам қарым-қатынасының жас ерекшелік дамуының механизмдері мен заңдылықтары туралы білімді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында орта білім беру мекемелеріндегі тәрбие үрдісін ұйымдастыру әдістерін және құрылымын, сипаты мен мазмұнын, білім берудің ерекшеліктері мен қағидаларын қарастырады. Болашақ педагогтардың кәсіби өсуі мен өздігінен білімін жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім берудің теориялық негіздерін, инклюзияның тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру моделін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологияларын зерделеу, жеке білім беру бағытын құру, балалардың арнайы білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқу үрдісін жоспарлау, инклюзивті білім берудегі оқу практикасын ұйымдастыру мәселелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Этнопсихология
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының халықтарының ұлттық дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын, әсіресе балаларды тәрбиелеу дәстүрін, этникалық стереотиптердің генезисін, психологиядағы оқыту әдістері мен құралдарын зерттеу. Этнопедагогикалық және этнопсихологиялық дағдыларды қалыптастыруға және оларды оқытуда шығармашылық пайдалануға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік психологияның пәні мен объектісі, әлеуметтік-психологиялық зерттеу әдістері, жеке тұлғаның әлеуметтік психологиясы, топтық психология және топтық динамика, әлеуметтік-психологиялық процестер, шағын және үлкен әлеуметтік топтардың жұмыс істеу заңдылықтары туралы түсінік. Жеке тұлға мен топтың әлеуметтік-психологиялық диагностикасының әдістері мен әдістемелерін, коммуникативті профессиограмманы құру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қарым-қатынастағы гармония мен дисгармония
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге коммуникацияның негіздерін, оның түрлері, функциялары мен тетіктерін үйренуге арналған. Қарым-қатынас - бұл адамның өмір сүруінің қажетті шарты, алайда оның негізгі даму факторларының бірі және оның ақыл-ой дамуының маңызды көзі. Студенттер қарым-қатынас барысында өзара әрекеттесу, қақтығыстарды шешу және коммуникативті байланыс құралдары арқылы мақсаттарға жету үшін дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 5

    Студенттерді халықтың эмпирикалық тәжірибесіне негізделген ұрпақ тәрбиелеу тағылымдары, әдет-ғұрыптары, әдістері және тәсілдерімен таныстыру, оларды этнопедагогикалық білім жүйесіне баулу, этнопедагогикалық шеберлік пен дағдыларды қалыптастыруға ықпал ететін материалдарды жүйелі оқу және оларды педагогикалық қызметте шығармашылықпен пайдалануға үйретеді. Этнопедагогиканың әдіснамалық негіздерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән ретінде педагогика ғылымы және педагогикалық колледждегі педагогикалық үрдісті, нормтивтті құжат оқу бағдарламаларын, оқыту үрдісіндегі диагностика мен бақылау, тәрбиелеу мен тұлғаны әлеуметтендіру мәселелрін қамтиды. Студенттердің болашақ педагог-психолог маман ретінде педагогикалық қызметтің тәрбиелік және психологиялық міндеттерін шешудегі кәсіби іскерліктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән ретінде оқыту психологиясының ерекшеліктері туралы ғылыми-әдістемелік білімдерін меңгеру, психологияны оқыту практикасында осы білімді қолдану, психологияны құрылымдау қағидалары туралы идеяларды дамыту және оның мазмұнының дамуын ұйымдастыру Оқудың теориялық негіздерін түсінуді қалыптастыру, оқытуда қажетті негізгі практикалық дағдыларды үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тұлғаның белсенділік психологиясы
    Несиелер: 4

    Табиғатты, адам белсенділігінің пайда болу, даму және көріну механизмдерін, адам белсенділігінің феноменологиясы мен табиғатын зерттейді; субъективті психикалық белсенділік; белсенділіктің әлеуметтік факторлары, адамның әлемге белсенділігі, сонымен қатар интроспекция және өзін-өзі тану дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Отбасы педагогикасы
    Несиелер: 5

    Студенттерде жеке тұлғаның әлеуметтік қалыптасуындағы отбасының рөлі туралы түсінік қалыптастыру, отбасылық педагогиканың теориялық негіздерін білу, отбасылық тәрбиенің жолдары мен құралдары туралы түсінік, білім беру мекемелері мен отбасының тәрбиелік міндеттерін шешуде өзара іс-қимылын ұйымдастыру шарттары. Студенттердің мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалардың ата-аналарымен кешенді өзара қарым-қатынасты жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 4

    Білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың теориясы мен технологиясын меңгеру; білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың практикалық іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Болашақ мамандарды критериалды бағалау тұрғысынан білім беру процесіне қатысушылардың оқу-тәрбие қызметінің нәтижелерін критериалды бағалау технологиясымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Болашақ мұғалімнің мектептің тұтас педагогикалық процесін және білім беру мекемесін басқару бойынша практикалық қызметті жүзеге асырудағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Болашақ мұғалімдерді білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздерін, тұтас педагогикалық үдерісті және мектептің педагогикалық ұжымын басқарудың ерекшеліктері туралы білімдермен қамтамасыз ету. Болашақ мұғалімдердің білім берудегі менеджменттің мақсаты мен міндеттерін саналы түсінуін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қашықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттерді қашықтықтан оқыту принциптерімен, оқу процесінде қолданылатын әдістермен және технологиялармен таныстыру. Қашықтықтан оқытуда оқу процесін бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру, білім беру процесінің диагностикасы мен сапасын бағалаудың заманауи технологияларын пайдалану дайындығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақстандағы психологиялық ғылымдардың дамуы
    Несиелер: 5

    «Қазақстанда психологиялық ғылымды дамыту» курсының бағдарламасы психологиялық ғылымның дамуының барлық негізгі кезеңдерін қамтиды, бұл қазіргі психологиялық білімде көрініс тапқан. Студенттерден әр тақырыпты қосымша өз бетінше зерделеуді, сол арқылы білімін тереңдетуді және кеңейтуді, соңғы жылдары психологиялық ғылым жинақтаған ғылыми деректер туралы теориялық білімдерін қалыптастыруды талап етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Психология тарихы
    Несиелер: 5

    «Психология тарихы» курсының бағдарламасы қазіргі психологиялық білімде көрініс табатын психологиялық ойдың дамуының барлық негізгі кезеңдерін қамтиды. Көптеген тарихи материалдар студенттерден әр тақырыпты қосымша өз бетінше зерттеуді талап етеді, осылайша білімдерін тереңдетеді және кеңейтеді. Студенттерде соңғы жылдары психологиялық ғылым жинақтаған жаңа ғылыми деректер туралы теориялық білімді қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Отбасы және мектеп
    Несиелер: 5

    Студенттерге отбасы мен мектеп арасындағы өзара қарым-қатынасының жалпы міндетін, сапалы білім беру, адамгершілік пен мінез-құлық мәдениетін тәрбиелеу, салауатты өмір салтына деген қажеттілікті қалыптастыру, ата-аналардың бала тәрбиесіндегі рөлі туралы дұрыс түсініктерін қалыптастыру, ата-аналармен диалогтық және ынтымақтастық қарым-қатынас нысандарын, ата-аналар мен балалардың бірлескен қызметін ұйымдастыру нысандарын меңгеруі. Отбасының тәрбиелік әлеуетін арттыру бойынша мектептің жұмыс мазмұнымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тұлғаның психологиялық теориясы
    Несиелер: 4

    Пән тұлға теорияларының дамуының негізгі кезеңдері мен бағыттары және олардың психологиялық ғылымдағы рөлі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Жеке тұлғаның психологиясы саласындағы білімді игеруге мүмкіндік беретін құзыреттіліктерді, тұлғаның жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарын зерттеуге бағытталған адам санасының теориялық және практикалық саласын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәрбие
    Несиелер: 5

    Ол студенттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім жүйесін қалыптастыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормаларды сақтау мінез-құлық қатынастарын дамытуға бағытталған. Білім беру ортасында оқушылардың жеке басының сыбайлас жемқорлыққа қарсы бағытталу деңгейіне қол жеткізуді қамтамасыз ететін логикалық және ғылыми негізделген жағдайларды құру. Студенттердің жеке тұлғасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы бағытын қалыптастыру бойынша тәрбие жұмысының ақырғы нәтижесі - білімді дамыту, әлеуметтік-адамгершілік нормаларын, қоғамдағы мінез-құлық ережелерін студенттің сенімі деңгейінде қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік педагогика білім беру саласы, әлеуметтік педагогиканың тұжырымдамалық идеялары мен қағидалары, әлеуметтік-педагогикалық үрдіс, оны жетілдіру жолдары, адамның әлеуметтік даму ерекшеліктері, әлеуметтік білім беру, отбасылық әлеуметтік-мәдени орта ретінде қарастырады. Гуманитарлық білім саласы ретінде студенттердің балаларды әлеуметтендірудің факторлары мен модельдері туралы теориялық білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қиын балалармен әлеуметтік-психологиялық жұмыс
    Несиелер: 5

    Студенттердің қиын балалармен жұмыс істеуіне қажетті психологиялық білім алуы, психологиялық зерттеу және психотүзету, мінез-құлқындағы қиындықтары бар балалардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері; девиантты мінез-құлық және оның түрлері; аффективті балалармен жұмыс дағдыларын меңгеру. Балалардың психикалық даму заңдылықтары; оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық заңдылықтары, психологиялық-педагогикалық түзетудің заманауи әдістері жайлы білімдерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мәнсап психологиясы
    Несиелер: 5

    Мансапты құру теориясы мен практикасы және мансапты басқару саласында ғылыми зерттеулер жүргізу туралы қазіргі заманғы ғылыми көзқарасты қалыптастыруға бағытталған.Кәсіби қызметтегі негізгі нормативтік құқықтық құжаттар және әлеуметтік және жеке мәртебе мен дамудағы ауытқулардың, сондай-ақ әртүрлі қызмет түрлеріндегі кәсіби тәуекелдердің алдын алуға бағытталған стандартты бағдарламалар зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психикалық денсаулық және суицидтің алдын алу
    Несиелер: 5

    Пән мінез-құлықтағы ауытқу және ғылыми негізделген психологиялық қорғаудың тиімді тетіктерін үйретеді. Психогигиеналық және психопрофилактикалық қызметті ұйымдастыру, жеке тұлғаның психикалық денсаулығын сақтау, өмірге тұрақты позитивті қатынасты қалыптастыруды қамтамасыз ету дағдылары мен қабілеттерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Конфликтология
    Несиелер: 5

    Болашақ педагог-психологты жанжалдарды талдау және басқару бойынша теориялық білім мен практикалық технологиялар және әдістер кешенімен қамтамасыз ету, ғылым ретінде конфликтология туралы, сондай-ақ халықаралық мәселелерді шешу бойынша әлемдегі бар ғылыми және практикалық тәсілдер туралы түсінік беру; студенттердің әртүрлі қызмет салаларындағы жанжалдардың мәні мен табиғаты жайлы жан-жақты және терең түсініктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі
    Несиелер: 5

    Білім алушының тұлғасына бағдарлана отырып, гуманитарлық және жаратылыстану-ғылыми білімді интеграциялау, азаматтыққа, патриотизмге, адам құқықтарын, бостандықтары мен міндеттерін құрметтеуге тәрбиелеу; еңбексүйгіштікке, оқуға, еңбекке, өмірге шығармашылық көзқарасқа тәрбиелеу; адамгершілік сезімдер мен этикалық сананы тәрбиелеу қағидаттарын зерделейді. Пәннің категориялық аппаратын біледі; практикада тұлға теориясын сауатты қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 5

    Бұл пән адамдарға, қоғамға, негізгі құрылымдық элементтерге, функцияларға, жанжалдың аяқталуының әртүрлі түрлеріне және ықтимал нысандарының ерекшелігін реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды зерттеуге ықпал етеді. Оқушылар өздерін және басқаларды түсінуге және қабылдауға көмектесетін өмірлік сұрақтарды меңгереді, Қақтығыстарды шешу үшін қажетті жүйелі, іргелі және қолданбалы дағдыларды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Гендерлік психология
    Несиелер: 5

    Студенттерді гендерлік психологиядағы ерлер мен әйелдердің гендерлік айырмашылықтары проблемасына әртүрлі тәсілдермен таныстыру.Оған гендерлік психологияның негізгі мәселелеріне теориялық шолу, практикалық тапсырмалар, студенттерге пайдалы білім, дағдылар алуға, сондай-ақ өзін-өзі танудың жоғары деңгейіне жетуге мүмкіндік беретін диагностикалық әдістер кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Практикалық диагностика
    Несиелер: 6

    Студенттерді психодиагностикалық әдістемелерді әзірлеу қағидаларымен, психологиялық диагноз қою концепциясының ұғымдарымен, белгілі психодиагностикалық әдістермен таныстыру. Психодиагностиканың негізгі ұғымдарын (психологиялық диагноз, психодиагностикалық міндет және жағдай және т.б.); психологтың практикалық қызметіндегі психодиагностикалық әдістемелерді қолданудың аясы, ерекшеліктері және шектеулерін; психодиагностикалық әдістемелерді әзірлеуге қойылатын психометриялық талаптар; психодиагностика құрылымы; психодиагностика құралдарын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психологиялық ойын мен жаттығулар
    Несиелер: 6

    Психологиялық-педагогикалық алдын-алу мен түзетудің қазіргі заманғы әдістерін зерделеу, өзіндік сана және өзін-өзі бағалауды қалыптастыру; эмоциялық саланы дамыту және сезімдік тәжірибені кеңейту; ойын, қимыл-қозғалыс және коммуникативтік дағдыларды жетілдіру; әлеуметтік белсенділікті және қоршаған ортаға мейірімді қарым-қатынасты тәрбиелеу. Әртүрлі жас кезеңдерінде психологиялық ойындар мен жаттығулардың әсер ету ерекшеліктерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік педагогика дамуының заманауи деңгейін зерделеуді, баланың психикасының дамуы, онтогенездегі психикалық дамудың негізгі заңдылықтары туралы, жас ерекшеліктеріне қарай әртүрлі кезеңдерінде бала психологиясының маңызды ерекшеліктері туралы түсінік беру. Балалардың психикалық дамуы мен оқытудың және білім берудің негізгі психологиялық үлгілері туралы білімді қалыптастырады, осы білімді тәжірибеде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиясы
    Несиелер: 6

    Әлеуметтік - педагогикалық жұмыс технологиясын, психикалық, психофизиологиялық дамудың жалпы, ерекше заңдылықтарын және дара ерекшеліктерін зерттейді. Әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиясын талдау, білім беру мекемесінің ата-аналарымен, педагогтармен және психологтармен тиімді өзараәрекеттесу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психологиялық практикум
    Несиелер: 6

    Оқытудың инновациялық, психологиялық-педагогикалық алдын-алу мен түзетудің заманауи әдістерін оқыту, өзін-өзі тану мен өзін-өзі бағалауды қалыптастыру; жеке және шығармашылық қабілеттерін белсендендіру; ойын, қозғалыс және коммуникативтік дағдыларын жетілдіру. Ұйымдастыру, жоспарлау, эмпирикалық зерттеу жүргізу, нәтижелерді өңдеу және талдау, зерттеу қорытындыларын қалыптастыру сияқты практикалық дағдылар мен машықтарды алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Практикалық психология
    Несиелер: 6

    Болашақ кадрлардың кәсіби қызметінде негізгі психологиялық әдістемелерді сауатты қолдануға мүмкіндік беретін психологиялық білім жүйесін қалыптастыру. Психологиялық зерттеулерде қолданылатын әдістер мен әдістемелер түрлері, эмпирикалық мәліметтерді алу тәсілдері; эксперименталды зерттеулерді жоспарлау; алынған мәліметтерді жүргізу, өңдеу және түсіндіру жайлы студенттердің түсініктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тренингтің психологиялық негіздері
    Несиелер: 6

    Психологиялық тренингтің негізгі мазмұны мен функционалдық аспектілерін психологиялық даярлау, студенттердің кәсіби және жеке құзыреттілігін қалыптастыру, олардың жеке және шығармашылық әлеуетін дамыту, болашақ психологтардың жеке және кәсіби өсуін ұйымдастыру сияқты психологиялық оқыту технологиясының ерекшеліктерін білу. Жеке және кәсіби өсу үшін қажетті дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыруға және дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психологиялық кеңес берудің негіздері
    Несиелер: 6

    Бұл практикалық психология саласындағы мамандардың қызығушылығын арттыру, оның ішінде кеңес беру мәселелері, отбасылық білім берудің ерекшеліктері мен стилін сипаттау, тәжірибелік психологиядағы зерттеулерді жүргізу үшін әдістемелік, теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Тәжірибеде туындаған мәселелерді қолданбалы психология тұрғысынан шешу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 6

    Психодиагностика, психологиялық қызмет көрсету және психодиагностика, психодиагностиканың ерекшеліктері тәжірибе ретінде, психологиялық білімдер жүйесінде психодиагностиканың орны туралы білімдері қалыптасады. Әлеуметтік және білім беру практикасының түрлі салаларында психологиялық-педагогикалық диагностиканың технологиялық ұйымдастыру туралы түсініктерін қалыптастырады; психологиялық және педагогикалық диагностиканың ғылыми-теориялық негіздерін, психодиагностикалық әдістердің ерекшеліктері және олардың түрлері, бағалау талаптарын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Отбасын және балаларды әлеуметтік қорғау
    Несиелер: 6

    Отбасы мен баланы қорғау, жалпы, нақты құрылымдар мен психикалық және психофизиологиялық дамудың жекесипаттамалары саласындағы құқықтық актілерді зерттеу. Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерін талдау және құқық қорғау және отбасы мүдделерін қорғау туралы халықаралық құқықтың құжаттары, білім беру мекемесінің ата-аналарымен, педагогтармен және психологтарымен тиімді өзара әрекеттесуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тұлға психотерапиясы
    Несиелер: 6

    Психологтың психотерапияны жүргізуші ретіндегі қызметінің негізгі мазмұнды және функционалдық сәттерін модельдейтін, тұлғаның психотерапиясы технологиясының ерекшеліктерін білу, студенттердің кәсіби-тұлғалық құзыреттілігін қалыптастыру, олардың тұлғалық және шығармашылық әлеуетін өзектендіру, болашақ психологтардың тұлғалық-кәсіби өсуін ұйымдастыру. Жеке және кәсіби өсу үшін қажетті қабілеттер мен дағдыларды қалыптастыруға және дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Эксперименттік психология/
    Несиелер: 4

    Психиканың даму механизмдері мен даму модельдерін білу білім беру жүйесінде де, қоғамның басқа да салаларында психологтың практикалық қызметінде негізгі болып табылады. Курс студенттердің кәсіби білімі, жас ерекшелік психология саласында маманданығына деген қызығушылығын арттыруға бағытталған.Тәжірибеде өз бетінше жаңа білімді меңгеру мен пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психологиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды жалпы басқарушылық заңдылықтармен және адамдардың кәсіби қызметіндегі мінез-құлық ерекшеліктерімен таныстыру болып табылады.Студенттер жеке тұлға мен ұжымның маңызды әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларын зерттеу әдістерін игереді, психологиялық заңдылықтарды ескере отырып басқару схемаларын жасайды, басқарудағы психологиялық өзара әрекеттесу ерекшеліктерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON4

    Білім алушылардың жеке білім беру қажеттіліктерін, даму үдерістерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін ескере отырып, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және басқару.

  • Код ON7

    Психологиялық-педагогикалық диагностика жүргізу, алынған мәліметтерді өңдеу және түсіндіру.

  • Код ON12

    Білім алушылардың психикалық денсаулығын сақтау және қолдау әдістерін және психологиялық-педагогикалық ағартуды, психологиялық алдын алу мен түзетуді ұйымдастыруда озық психологиялық технологияларды қолдану.

  • Код ON11

    Ғылыми этика және академиялық адалдық қағидаттарын басшылыққа ала отырып, теориялық, эмпирикалық және математикалық, статистикалық әдістерді қолдана отырып, дербес психологиялық-педагогикалық зерттеуді жоспарлау және ұйымдастыру.

  • Код ON8

    Кәсіби қызметтегі қоғамдық пікірге, дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға, әлеуметтік нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарға бағытталу.

  • Код ON9

    Тұлғаның құндылығы мен бірегейлігі қағидаттарын басшылыққа ала отырып, білім беру үрдісінде қатысушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау мен кеңес беруді ұйымдастыру.

  • Код ON6

    Гендерлік, жас, физиологиялық және мәдени факторлардың әсерін бағалай отырып, жеке тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін анықтау.

  • Код ON10

    Командада жұмыс істеу, жеке көзқарасқа танытып, оны дәләлдеу, жаңа шешімдерді ұсыну, әртүрлі әлеуметтік жағдайларда дұрыс бағытталу .

  • Код ON1

    Білім беру процесінің субъектілерін психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру кезінде педагогика мен психологияның іргелі білім таныту.

  • Код ON3

    Адамның психоэмоционалды жағдайының ықтимал асқынуларын уақтылы анықтау және алдын-алу және конфликтті жағдайларды шешу үшін адамның дамуының табиғаты, механизмдері, құрылымы және өлшемдері туралы білімді қолдану.

  • Код ON5

    Қашықтықтан, аралас және дәстүрлі оқыту жағдайында оқыту мен бағалаудың инновациялық әдістерін қолдана отырып, оқу-тәрбие қызметін жүзеге асыру.

  • Код ON2

    Құқықтық, кәсіпкерлік, мәдени және экологиялық ортадағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді түсінуде инновациялық тәсілдерді бағалау және қолдану.

6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101-Педагогика және психология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B011 Педагогика және психология
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top