Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01501 Математика в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Қоғамтану білімі (пәнаралық курс)
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының негізгі салалары мен институттарын сипаттайды: конституциялық; әкімшілік; азаматтық; қаржылық; қылмыстық; рәсімдік; еңбек; кәсіпкерлік; экологиялық. Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетінің заңнамалық негіздерін зерделеу. Студенттің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру. Ұлттық құқық салаларында және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласында құқықтық қатынастардың ерекшеліктерін ашып көрсетеді экономиканың жұмыс істеу заңдарының кешенді көзқарастарын қалыптастыруға, бизнестің түрлі салаларында қолданбалы құзыреттілікке қол жеткізуге бағытталған бизнес-білім алуды қалыптастыруға, өз бизнесін құру мен табысты іске асыру мүмкіндіктерін ашуға бағытталған. Тірі организмдердің жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын, ұйымның түрлі деңгейлеріндегі экожүйелерді, тұтастай алғанда биосфераны және олардың тұрақтылығын қарастырады. Өмірді қорғаудың теориялық негіздерін қамтиды; құқықтық, нормативтік, техникалық және ұйымдық негіздерін және техникалық құралдардың және технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қамтиды. Ілияс Жансүгіровтің өмірбаяны мен шығармашылық қызметін, әдебиеттану ғылымындағы орнын қарастырады. Оның отандық әдебиеттің көркемдік қағидаларын қалыптастырудағы үлесін зерттейді. Білім алушылардың бойында ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің дағдылары мен құзіреттіліктер қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Элементар математика
    Несиелер: 6

    Пән жиындар теориясының элементтерін, нақты және күрделі сандарды, бір және бірнеше айнымалылардың көпмүшелерін, алгебралық өрнектерді, алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктерді оқытуға бағытталған. Тригонометриялық, көрсеткіштік және логарифмдік формулалар, теңдеулер мен теңсіздіктер қарастырылады. Планиметриялық және стереометриялық тақырыптарға назар аударылады. Мектептегі математика курсының есептерін шешудің әртүрлі әдістері оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 6

    Пән аналитикалық геометрияның ұғымдары мен әдістерін және векторлық алгебраның элементтерін зерттеуге бағытталған. Пәннің негізгі мазмұны-2-ші ретті сызықтар мен беттерді зерттеу, олардың теңдеулерін, жазықтықтың сызықтық және аффиндік түрленуін зерттеу. Мектеп геометриясының есептерін шешу үшін Аналитикалық геометрия әдістерін пайдалануға көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Математикалық талдау 1
    Несиелер: 6

    Пән сандық жиынтықтар теориясының негізгі ұғымдарын, шектер теориясы мен үздіксіз функциялар теориясының ұғымдарын зерттеуге бағытталған. Функцияның туындысы мен саралау ережелерінің геометриялық және механикалық мағынасының аспектілерін қамтиды. Туынды құралдарды қолдана отырып, функцияны зерттеу әдістері және олардың графиктерін құру қарастырылады. Математикалық әдістерді, модельдер мен заңдарды қолдана отырып, практикалық есептер жаттығуларының жүйесі ұсынылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Жаңартылған орта білім мазмұны жағдайында оқытудың жаңаша әдістері мен технологиясын қарастырады. Педагогикалық үдерісті болжау, жоспарлау және басқару, ғылыми талдау әдістерін зерттейді. Педагогиканың гуманитарлық білім және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекетінің саласы ретіндегі теориялық түсініктерін және қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Алгебра
    Несиелер: 6

    Пән жиындар теориясының элементтерін, күрделі сандарды, векторлық кеңістікті, сызықтық теңдеулер жүйесін, матрицалар мен анықтауыштар алгебрасын зерттеуге бағытталған. Матрицалардың түрлері және олардағы негізгі әрекеттер, сызықтық біртекті емес теңдеулер жүйесінің негізгі ұғымдары қарастырылады. Студенттер сызықтық теңдеулер жүйесін шешу үшін Крамер және Гаусс әдістерін, сызықтық теңдеулердің квадраттық жүйелерін шешу үшін Гаусс-Джордан әдісін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Балалар мен жас өспірімдердің өсуі мен дамуының жас ерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық қызметтерінің қалыптасуын қарастырады. Балалар мен жас өспірімдердің денсаулығын сақтау мен нығайтуға, үйлесімді даму және фкнуционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруге бағытталған баланың сыртқы ортамен өзара әрекетін, гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Математикалық талдау 2
    Несиелер: 6

    Пән дифференциалдық және интегралдық есептеулердің негізгі ұғымдарын зерттеуге бағытталған. Функцияның экстремумындағы есептерді шешу, функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу әдістері қарастырылады. Анықталмаған және анықталған интегралды есептеу әдістері, қисық трапецияның ауданы талқыланады. Бір айнымалының дифференциалдық және интегралдық есептеу теориясын қолдана отырып, қолданбалы есептер жаттығуларының жүйесі ұсынылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Орта мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған. Орта білім берудің жаңартылған мазмұны аясында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша Ұлттық іс-қимыл жоспарының негізгі бағыттарын қарастырады. Математика сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру үшін педагогикалық технологиялар игеріледі. Математикалық және жаратылыстану-ғылыми сауаттылықты дамытуға бағытталған математика сабақтарын жоспарлау және жобалау процесі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Математикадан олимпиадалық есептерді шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән математикадан олимпиадалық есептерді шешудің әртүрлі тәсілдерін, техникасы мен әдістерін жобалаудың аспектілерін қамтиды. Математикадан олимпиадалық есептерді шешудің әртүрлі технологиялары мен әдістерін қолдану бойынша жаттығулар жүйесі ұсынылған. Математика пәні бойынша халықаралық және республикалық олимпиадаларды ұйымдастыру мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзия дамуының тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру модельдерін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандар теориясы
    Несиелер: 5

    Пән сандық жиындарды зерттеуге және қалдықтармен бөлу есептерін шешуге, бөліну қатынасының қасиеттеріне, салыстыруға және белгісіз шамалармен салыстыру жүйесіне бағытталған. Эйлер мен Ферма теоремаларының дәлелі келтірілген. Диофант теңдеулерін шешу әдістері зерттеледі. Сақиналар мен топтар теориясын зерттеудегі сандар теориясының мәселелерін шешу әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу-тәрбиелік жұмысты ұйымдастыру әдістемесін қарастырады және тәрбиелеу үдерісінің заңдылықтарын, мәні мен мазмұнын қарастырады, жаңартылған орта білім мазмұны аясында тәрбиелеу қағидаларын зерттейді. Болашақ педагогтың өз бетімен білім алу және кәсіби тұрғыда өз-өзін жетілдіруге мүдделілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Геометрия есептерін шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Пән жазықтық пен кеңістіктегі геометриялық фигуралардың қасиеттерін, аксиома планиметрия және стереометрия ұғымдарын, кеңістіктік фигураларды зерттеуге бағытталған. Мектептегі математика курсында геометриялық есептерді шешудің әртүрлі әдістері және оларды болашақ кәсіби қызметте қолдану оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән бағалаудың өлшемдік моделін, оның принциптерін, бағалау кезеңдері мен құралдарын, математиканы оқытуда оқушылардың білім беру нәтижелерін бағалаудың жас критерийлерін, портфолионың педагогикалық міндеттерін, портфолионың функциялары мен құрамын оқытуға бағытталған. Блум таксономиясына негізделген математика сабақтарында жиынтық және қалыптастырушы бағалау қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Геометрия есептерін шешудің әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән орта мектепте геометрияны оқытудың әдістемелік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Планиметрияның негізгі ұғымдары мен аксиомаларын, дөңес фигуралар, төртбұрыштар, көпбұрыштар және көпбұрыштар туралы түсініктерді қарастырады. Кеңістіктік денелердің аудандары мен көлемін есептеу әдістемесі зерттелуде: призма, пирамида, цилиндр, конус, шар және т.б. геометриялық есептерді шешудің әртүрлі әдістері мен әдістері талқыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Нақты және комплекс айнымалы функциялар теориясы
    Несиелер: 5

    Пән комплекс сандарды, комплекс жазықтықты, комплекс санның модулі мен дәлелін, оның қасиеттерін зерттеуге бағытталған. Комплекс айнымалы функцияны, жиындарды, функцияның шегі мен үздіксіздікті анықтауға арналған тапсырмалар ұсынылған. Коши-Риман шарты бойынша комплексі айнымалының дифференциалдануы, үздіксіздік модулін есептеу әдістері ұсынылған. Туынды аргумент пен модульдің геометриялық мағынасын және конформды бейнелеу ұғымын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән орта білім берудің жаңартылған мазмұны аясында математиканы оқыту әдістемесінің пәнін, оқыту мақсатын, оқыту мазмұны мен қағидаттарын қарастырады. Математиканы оқытудың инновациялық әдістері, құралдары мен формалары зерттеледі. Мектептегі математика курсына математикалық ұғымдарды енгізу әдістемесі, сондай-ақ қысқа мерзімді, орта мерзімді, ұзақ мерзімді сабақты жоспарлау құрылымы, сабаққа қойылатын негізгі талаптар және өзіндік жұмыстардың классификациясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дербес туындылы теңдеулер
    Несиелер: 5

    Пән бірінші ретті дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерді және олардың қосымшаларын зерттеуге бағытталған. Дербес туындылы сызықтық дифференциалдық теңдеулердің әртүрлі жіктелуі қарастырылады, олардың мазмұны деформацияланатын қатты механиканың есептерін сандық модельдеуге байланысты мәселелер шеңберін қамтиды. Курс бірінші ретті дербес туындылы теңдеулер жүйесінің жалпы теориясын қамтиды. Қолданбалы бағыттағы дербес туындылы теңдеулерді шешудің мысалдары келтірілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Математикалық талдау 3
    Несиелер: 5

    Пән қатарлар мен меншіксіз интегралдар теориясының негізгі ұғымдарын зерттеуге бағытталған. Қатарлардың жинақталуы мен алшақтығын зерттеу әдістері зерттелуде. Көптеген айнымалылардың функциясын зерттеу үшін Математикалық талдау әдістерін қолдана отырып есептерді шешу қарастырылады. Кәсіби есептерді шешуге қажетті деректерді жинау, талдау және өңдеу әдістері ұсынылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 4

    Пән студенттерді эссе, реферат, аннотация, баяндама және т.б. сияқты академиялық мәтіндерді құрудың негізгі принциптерінің қажетті ұғымдарымен, терминдерімен және заманауи тұжырымдамаларымен таныстырады. Халықаралық академиялық қоғамдастықтың ғылыми мақала, дипломдық жұмыс және т.б. сияқты түрлі жанрдағы ғылыми зерттеулердің дизайны мен құрылымына қойылатын талаптары қарастырылады, пән студенттердің ғылыми ойлауын дамытуға және зерттеу дағдыларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім беру мекемесіндегі зерттеу және жобалау қызметі
    Несиелер: 4

    Пән ғылыми зерттеу әдістемесін оқытуға бағытталған. Білімгерлердің зерттеу және жобалық іс-әрекетін жүзеге асыру арқылы оқу зерттеулерін ұйымдастырудың ерекшеліктерін, зерттеу міндеттерін іске асырудың ерекшеліктерін, зерттеу нәтижелерін ұсынуды, математика саласындағы оқушылардың шығармашылық жұмыстарының жіктелуін қарастырады. Ғылыми-зерттеу қызметінің әдістері мен кезеңдерінің жалпы сипаттамасы келтірілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан білім беру әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Қашықтықтан оқытудың әдістемелік мәселелері және электрондық оқыту әдістері қарастырылады, ғылым жетістіктерін, заманауи білім беру практикасын және озық педагогикалық тәжірибені ескере отырып, қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Математикадан бейстандарт есептерді шешудің әдістері мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән орта мектепте математиканы оқыту процесінде бейстандарт есептерді шешудің рөлі мен орнын оқытуға бағытталған. Пән математика сабақтарында бейстандарт есептерді шешу арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Бейстандарт есептерді шешудің әртүрлі әдістері мен әдістері ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Математикадан практикалық-бағытталған есептерді шешу әдістері
    Несиелер: 5

    Пән мектеп курсында математика және аралас пәндік салаларда практикалық-бағытталған есептерді шешудің әдістемелік негіздерін оқытуға бағытталған. Кестелер, графиктер мен диаграммаларды құру арқылы статистикалық мәліметтерді өңдеу әдістері оқытылады. Курс практикалық-бағытталған міндеттерді шешуде білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі инновациялық процестер
    Несиелер: 5

    Əлемдік білім беру жүйесіндегі технологиялық тәсіл жəне математиканы оқытудағы педагогикалық технологиялар түсінігі қарастырылады. Заманауи педагогикалық технологиялардың классификациясының негізгі сипаттамалары келтіріледі. Математика сабақтарындағы білім беру технологияларының əртүрлі классификациясы қарастырылады. Жаңартылған білім беру бағдарламасының ескерілуімен математиканы оқытудағы негізгі технологиялар зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Пән дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары мен теоремаларын зерттеуге бағытталған. Дифференциалдық теңдеулердің түрлері мен типтері, шешу әдістері және оларды қолдану зерттеледі. Бірінші және екінші ретті дифференциалдық теңдеулерді, сондай-ақ дифференциалдық теңдеулер жүйесін шешу әдістері талқыланады. Дифференциалдық теңдеулерді әртүрлі салаларда қолданудың практикалық мысалдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Пән комбинаторика элементтерін, ықтималдықтар теориясын және математикалық статистиканы оқытуға бағытталған. Курстың негізгі мазмұны кездейсоқ оқиғалар мен кездейсоқ шамаларды зерттеуге арналған. Математикалық статистика элементтеріне маңызды орын бөлінеді. Теориялық білімді ықтималды және статистикалық есептерді шешуге қолдану мысалдары келтірілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Математиканы оқытудағы инновациялық әдістер
    Несиелер: 6

    Пән әлемдік және отандық білім беруде математиканы оқытудың инновациялық әдістерімен танысуға және оларды кәсіби қызметте қолдануға бағытталған. Математика сабақтарында білім беру технологияларының әртүрлі классификациялары оқытылады. Математиканы оқытуда инновациялық әдістерді қолданудың тиімділігін талдау мен салыстыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жалпы физика курсы
    Несиелер: 5

    Механика, молекулалық физика және термодинамика, электр және магнетизмнің негізгі бөлімдерін қарастырады. Табиғат құбылысының физикалық заңдары негізінде Физика мәселелерін шешу жолдары оқытылады. Сандық және эксперименттік зерттеулерді жүргізу әдістері, нәтижелерді өңдеу және талдау мүмкіндігі сипатталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дискретті математика және математикалық логика
    Несиелер: 4

    Пән тұжырымның математикалық логикасының негізгі ұғымдарын, формулаларын, олардың шынайы мәндерін, бірдей шынайы, жалған және мүмкін формулаларды, эквивалентті формулаларды, эквивалентті түрлендірулерді қолдана отырып формулаларды қалыпты формаларға келтіруді оқытылады. Практикалық есептерді шешу үшін заманауи дискретті математика мен математикалық логиканың идеялары мен әдістерін қолдану мысалдары келтірілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дифференциалдық геометрия және топология
    Несиелер: 6

    Пән қисықтарды анықтау әдістері мен анықтамаларын, ілесуші үшжақтың элементтерінің теңдеулерін, бетін, оның жанама жазықтығы мен нормалын анықтауға, метрикалық және топологиялық кеңістіктер мен олардың есептерін анықтауға, жадық көпбейненің есептерін анықтауға бағытталған. Сызықтың қисықтығы мен бұралуын есептеу, беттің бірінші және екінші квадраттық формаларының коэффициенттерін есептеу әдістері сипатталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Алгебралық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 6

    Пән мектеп математика курсында алгебралық есептерді шешу әдістерін оқытуға және оларды болашақ кәсіби қызметте қолдануға бағытталған. Математикалық есептерді стандартты және бейстандарт тәсілдермен шешу зерттеледі. Студенттер мектеп математика курсының әр түрлі алгебралық есептерін шешу дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Математиканы оқытудағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 6

    Пән орта мектепте математиканы оқытуда ақпараттық технологиялар мен виртуалды зертханалар ұғымдарын оқытуға бағытталған. Математика сабақтарында және сыныптан тыс жұмыстарда ақпараттық технологиялардың практикалық қолданылуы қарастырылады. Математиканы оқытудағы заманауи ақпараттық технологиялардың негізгі дидактикалық функциялары оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Алгебралық есептерді шешудің әдістемелік негіздері
    Несиелер: 6

    Пән алгебралық есептерді шешуге байланысты әдістемелік мәселелерді оқытуға бағытталған. Бұл пән қарапайым математика, педагогика, логика, психология, математика тарихы сияқты ғылымдармен байланысты. Пәнаралық интеграция және пәнаралық байланыстар және оларды мектепте математиканы оқыту процесінде қолдану әдістемесі бойынша материалдар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Замануи физика
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда заманауи физиканың белсенді дамып келе жатқан және перспективалы салаларының негізгі ұғымдары мен іргелі тұжырымдамалары туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Математикалық есептерді шешуде қазіргі физика әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ықтималдықтар теориясы мен статистиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән мектеп математика курсында ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканы оқытудың ерекшеліктерін оқытуға бағытталған. Комбинаториканың ықтималды-статистикалық есептерді шешудегі рөлі қарастырылады. Кездейсоқ оқиғалардың әдістемелік ерекшеліктері, ықтималдық теориялары, бір өлшемді және көп өлшемді кездейсоқ шамалар, Үлкен сандар заңдары және математикалық статистика элементтері оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Конструктивті геометрия негіздері
    Несиелер: 6

    Пән жазықтықтағы геометриялық салуларды оқытуға бағытталған. Пәннің негізгі мазмұны салуларға арналған есептерді шешу әдістерін оқыту болып табылады: нүктелердің геометриялық орындары әдісі, түрлендіру әдісі және алгебралық әдіс. Циркуль және сызғышты пайдалану арқылы әртүрлі шектеулері бар геометриялық салуларды орындау критерийіне назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON5

    Білім берудің жаңартылған мазмұнының стратегиясын, қашықтықтан оқытудың формалары мен әдістерін және кәсіби қызметте күтілетін нәтижелерді критериалды бағалауды қолдану

  • Код ON7

    Математиканың классикалық бөлімдері саласында эксперименттер жүргізу, математикалық пайымдау әдістерін, математикалық терминологияны, кәсіптік деңгейде типтік есептерді шешу тәсілдерін меңгеру

  • Код ON10

    Әр түрлі жанрдағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ұсына отырып, ақпараттық және педагогикалық технологияларды қолданып, математика саласындағы білім алушылардың ғылыми-зерттеу және жобалық қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістерін бағалау

  • Код ON3

    Ауызша және жазбаша түрде пәнаралық және пәнішілік байланыстарды жүзеге асыра отырып, әртүрлі математикалық есептерді шешу әдістемесін игеру

  • Код ON1

    Құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді зерделеуде зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді бағалау және қолдану қабілетіне ие.

  • Код ON8

    Математиканы оқыту принциптерін, әдістері мен технологияларын ескере отырып, қысқа мерзімді және орта мерзімді жоспарларды әзірлеу

  • Код ON4

    Заманауи геометрияның іргелі білімін кәсіби қызметте практикалық мәселелерді шешуде қолдану

  • Код ON6

    Физика-математика ғылымдары саласындағы математикалық әдістермен ұғымдарды, фактілер мен құбылыстарды талдау және синтездеу

  • Код ON9

    Мектеп математикасы, математикалық талдау, алгебра және дифференциалдық теңдеулер саласындағы математикалық есептерді шығару

  • Код ON2

    Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке білім алу қажеттіліктерін, даму үдерістерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін ескере отырып, орта білім берудің жаңартылған мазмұны аясында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру

6B01501 Математика
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика пәнінің мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика пәні мұғалімрін дайындау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика-информатика
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика пәні мұғалімрін дайындау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top