7M01101 Педагогика және психология в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық бағыты бар, дербес, креативті ойлауға және кәсіби қызметті жүзеге асыруға құзыретті, бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Шет тілі (кәсіби)
Жоғары мектеп педагогикасы
Басқару психологиясы
Ғылым тарихы мен философиясы
Білім беру психологиясының әдіснамасы
Білім берудің тарихы мен заманауи тенденциялары
Психологиялық- педагогикалық зерттеу негіздері
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістер
Стратегиялық менеджмент
Педагогика мен психологиядағы сапалық зерттеулер әдіснамасы
Жанартылған білім беру мазмұны жағдайында педагог-психолог жұмысы
Тұлғаның ұлттық өзіндік сана-сезімінің психологиялық-педагогикалық негіздері
Қашықтықтан білім беру жағдайында педагог-психолог қызметі
Тұлғаға бағдарланған педагогика және психология
Киберпедагогика негіздері
Психологиялық эксперименттің әдістемесі мен техникасы
Гуманистік педагогика және психология
-
2 Оқу жылы
Психологиялық-педагогикалық қызметті ұйымдастыру технологиясы
Педагогтың кәсіби даму психологиясы
Жанартылған білім беру мазмұны жағдайында педагог-психолог жұмысы
Педагог-психологтың әдіснамалық мәдениеті
Зерттеулердің заманауи ғылыми инструментарийлері
Білім беру жүйесіндегі құзіреттілік тәсіл
Педагогттың кәсіби қарым-қатынасының негіздері
Педагогикалық іс-әрекетте интерактивті оқыту
Педагог-психологтың инновациялық әлеуеті
Білім беруді басқару психологиясы
Ғылыми зерттеу әдістері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-талдамалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыс жүргізу; жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулер жүргізуге және арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін меңгеру; кәсіптік пәндерді оқыту әдістемелерін интеграциялау; оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістері мен қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық технологияларын синтездеу; білім беру процесін жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында жобалау
- Теориялық негіздерін, психологиялық-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу әдістемесін түсіндіру; жұмыс нәтижелерін ресімдеуді зерттеу, апробациялау, түсіндіру, проблематикасын, тақырыбын, рәсімдерін анықтау тәсілдері мен тәсілдерін таңдау; қолданбалы есептердің математикалық модельдерін құру әдістерін және алынған зерттеу нәтижелерін мазмұнды түсіндіру, педагог-психологтың инновациялық әлеуетін дамытуды жобалау және модельдеу әдістерін таңдау.
- Жоғары білім деңгейінде алынған тұжырымдамалық білімдер мен түсініктерді, көбінесе ғылыми зерттеулер контекстінде идеяларды бастапқы дамыту немесе қолдану үшін негіз немесе мүмкіндік болып табылады; жаңа құндылықтарды құруға, шығармашылық шешімдер қабылдауға дайын болу, толеранттылық және педагогикалық ынтымақтастық қабілеті.
- Қазіргі педагогика мен психологияның өзекті тенденциялары мен тұжырымдамаларын талдау; Қазіргі педагогика мен психологияның негізгі тенденцияларын түсіну және сыни талдау тәсілдерін синтездеу; психологиялық-педагогикалық мәселелерді анықтау көздерін сипаттау; қазіргі педагогика мен психологияның өзекті мәселелерін салыстыру және сынау; инновациялық жетістіктерді оқу-тәрбие процесіне бейімдеу.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру; оқу процесінің жаңа модельдері мен стратегияларын жобалау үшін педагогикалық мақсат қою әдістерін, мектеп, орта білімнен кейінгі және жоғары білімнің интеграциясы мен сабақтастығының қағидаттары мен тетіктерін көрсету; жоғары әлеуметтік құндылықтарға
- Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.
- Педагогикадағы және арнайы саладағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздерін, зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізу әдістерін жіктеу; білім алушылардың өзіндік жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру; әзірленген және бекітілген әдістемелік нұсқаулардың талаптарын ескере отырып, семинарлық, практикалық, зертханалық сабақтарды өз бетінше өткізу.
- Жүйелі-әрекеттік тәсіл шеңберінде педагог-психологтың кәсіби қарым-қатынасы мен қызметінің әртүрлі нысандарын біріктіру; жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді әзірлеу, білім беруді басқару психологиясының мәнін талдау, басқарушылық қызметтің кәсіби психологиялық күрделілігінің жүйелілігін және олардың алдын алу тәсілдерін жобалау.
- Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.
- Зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде пән саласының озық білімдеріне негізделген оқытылатын салада дамушы білімдер мен түсініктерді көрсету; жаңа ортада, неғұрлым кең пәнаралық контексте проблемаларды шешу үшін өз білімдерін, түсініктері мен қабілеттерін кәсіби деңгейде қолдану.
Ұқсас БББ
7M01101 Педагогика және психология
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
7M01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01101 Педагогика және психология
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
7M01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01101 Педагогика және психология
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Инновациялық Еуразия университеті
7M01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University
7M01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті
7M01101 Педагогика және психология
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Торайгыров университеті
7M01101 Педагогика және психология (ғылыми-педагогикалық)
«Мирас» университеті (Мирас)
7M01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті