7M01101 Педагогика және психология (2 жыл) в Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 7М01101 – «Педагогика және психология» БББ оқу үдерісін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етудің заманауи технологияларына және кәсіби құзыреттілікке ие ғылыми-педагогикалық кадрларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби) МПП
Ғылыми коммуникацияның заманауи әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, халықаралық деңгейде ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуге мүмкіндік беретін тиісті ғылыми салада ауызша және жазбаша ағылшын тілді коммуникативті құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы және философиясы
Ғылыми коммуникацияның заманауи әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, халықаралық деңгейде ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуге мүмкіндік беретін тиісті ғылыми салада ауызша және жазбаша ағылшын тілді коммуникативті құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән магистранттарға басқару психологиясының теориялық және әдістемелік негіздері туралы түсінік пен түсінік береді, басқару процестері жүйесіндегі тұлғалардың рөлі мен орны туралы түсінік береді, басқару қызметі мен басқарудың өзара әрекеттесуінің мәнін ашады. Магистранттар персоналды басқарудың принциптері мен әдістерін, мотивация теориясын, басқарушылық шешімдерді қабылдауды, басқарушылық дағдыларды, басқарушылық ортада көшбасшылық пен тұлғааралық қарым-қатынасты меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Жоғары білім туралы білім жүйесін, оның мазмұнын, құрылымын, жоғары білім беру жүйесін реттейтін нормативтік құқықтық актілерді, білім беру үдерістерін басқару қағидаттарын және заманауи білім беру технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыру және оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Пәнді меңгеру нәтижесінде құзыреттіліктер қалыптасады: қабілеттілік ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері. Университетте педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің құрылымы мен мазмұны. Педагогикалық пәндерді оқыту технологиясы. Жоғары оқу орындарында педагогикалық пәндерді оқытуды ұйымдастыру формалары. «Мамандыққа кіріспе» курсының әдістемелік сипаттамасы. «Кәсіптік педагогика» курсының әдістемелік сипаттамасы. Курстың әдістемелік сипаттамасы Курстың әдістемелік сипаттамасы. «Педагогикалық шеберлік» курсының әдістемелік сипаттамасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жалпы орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқыту мен оқытудың жаңа тәсілдері
Пән білім алу қабілеті сияқты негізгі құзыреттілігін қамтамасыз ететін магистранттардың жалпы мәдени, тұлғалық және танымдық дамуын қалыптастыруға бағытталған. Осыған орай, бастауыш білім берудің негізгі нәтижелерінің бірі – оқушылардың білім алу қабілетін, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру қабілетін қамтамасыз ететін жалпыға бірдей оқу әрекетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО-да психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Пәнді меңгеру нәтижесінде құзыреттіліктер қалыптасады: психологиялық-педагогикалық циклге қабілеттілік. Оларды оқытудың ерекшеліктері. ЖОО-да психологиялық пәндерді оқыту үдерісіндегі тәрбиелік міндеттер жүйесі. ЖОО-да психологиялық пәндерді оқыту үдерісіндегі оқу-тәрбие жағдайын ұйымдастыру. Білімді игеруді бақылау мәселесі және қателер типологиясы. ЖОО психологиялық пәндерді оқыту әдістемесінің дүниетанымдық негіздері. Қазіргі кезеңдегі оқу пәні ретінде университетте психологиялық пәндерді оқыту әдістемесінің дамуының негізгі тенденциялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі білім берудегі және педагогика ғылымындағы әдістемелік тәсілдер
«Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістер» пәнін меңгеру мақсаты: білім беру психологиясындағы мәдени-тарихи және белсенділік тәсілдер саласындағы әдістемелік білімді меңгерту арқылы магистранттың кәсіби құзыреттілігін дамыту. психологиядағы кәсіби іс-әрекеттің құндылық-семантикалық негіздерін ғылыми тұрғыдан түсінуге және түсінуге жетелейді. -оқу үрдісінің субъектілерін педагогикалық қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Құзыреттілік тәсілді жүзеге асырудағы білім беру стратегиялары мен оқыту технологиялары
Оқыту курсының негізгі міндеттері мыналар болып табылады: гуманитарлық технологияларды оның құзіреттілікке негізделген әдіске көшу жағдайында мұғалімдерді оқыту тәжірибесіне енгізудің ықтимал жолдары. Әлеуметтік-конструктивті және гуманистік педагогика саласындағы соңғы зерттеулерді талдау негізінде шетелдік және отандық университеттердің тәжірибесін қорыту, білім беруді жаңарту үлгілері қарастырылған. Оқу процесін жоспарлаудың заманауи әдістері, студенттердің өзін-өзі басқару жұмысын ұйымдастыру жолдары, бағалаудың рефлексивті әдістері ұсынылған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесіндегі практикалық психология
Тәрбие психологиясына кіріспе. Педагогтың оқу-тәрбие үрдісіндегі психологиялық мүмкіндіктері. Психологтың білім берудегі негізгі қызметі. Білім берудегі психологтың іс-әрекетінің принциптері мен мазмұны. Әр түрлі жас топтарындағы оқу іс-әрекеті. «Тәуекел тобының» мектеп оқушыларымен жұмыс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық диагностика
Пәнді оқудың мақсаты болашақ педагогика және психология магистрлерінің кәсіби маңызды қасиеттерін, құзыреттіліктерін қалыптастыру, оларды қазіргі педагогикалық-психологиялық диагностиканың теориялық негіздері және оны жүзеге асыру әдістері туралы біліммен қаруландыру; Пән магистрлік диссертациямен жұмыс істеу кезіндегі негізгі пәндердің бірі болып табылады. Пәнді оқу процесінде алынған білім мен тәжірибелік дағдылар орта және жоғары білім беру жүйесіндегі магистранттардың кәсіби қызметінде сұранысқа ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық өлшем
Пәнді оқу IT-технологияларды пайдалана отырып, білім сапасын бағалау жүйесін модельдеудің және жобалаудың ғылыми негіздерін меңгерген және педагогикалық ғылымның әдістемелік негіздерін табысты пайдалана отырып, ғылыми-педагогикалық және (немесе) кәсіптік қызметке даярлауды қалыптастыруға бағытталған. білім беру сапасын басқару мәселелері контекстіндегі өлшемдер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
ЖОО тәрбие жұмысының әдістемесі
Оқу пәнін меңгерудің мақсаты магистранттарда келесі дағдыларды қалыптастыру болып табылады: оқу жұмысының теориясы мен әдістемесі» келесідей құрылады. Оқу іс-әрекетінің теориялық аспектілері қарастырылады, тәрбие жұмысын ұйымдастыруға байланысты жалпы білім беретін мекеме мен жоғары оқу орнының білім беру жүйесіндегі білім берудің заманауи тәсілдерін қамту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық менеджмент
Курстың мақсаты – білім беруді ұйымдастырудағы басқару процесінің мәнін беру, басқарушылық мәдениетті қалыптастыру. Алынған теориялық білім басшыларға мектептегі басқару процесін сауатты жобалауға, педагогикалық ұжымды және жалпы мектептің оқу-тәрбие процесін сауатты басқаруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО тәрбие үрдісінің теориясы мен технологиясы
Пәнді магистранттардың білім берудің мазмұны, әдістері, құралдары, формалары туралы дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Біртұтас педагогикалық үдерістегі тәрбие әдістерінің жүйесі: жеке тұлғаның санасын қалыптастыру әдістері; іс-әрекетті ұйымдастыру және әлеуметтік мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру әдістері; белсенділік пен мінез-құлықты ынталандыру және ынталандыру әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдістері
Пәннің негізінде магистранттардың психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жүргізудегі анықтаушы әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыруға, зерттеушілік мәдениетін, зерттеушілік кәсіби дағдылары мен сапалық қасиеттерін арттыруға жағдай жасалған. Магистранттарды ғылыми зерттеу түрлерімен таныстыру, өзекті ғылыми мәселелерді анықтау, теориялық, эмпирикалық әдістер ұғымдарымен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Замануи білім беру технологиясы
«Қазіргі заманғы білім беру технологиялары» курсының негізгі мақсаты – магистранттарға педагогикалық технологияның пайда болу тарихы, оның мәнін қазіргі заманғы түсіну, педагогикалық технологиялардың классификациялары туралы теориялық түсініктер беру. Пәнді оқып-білудің мақсаты – магистранттарды қазіргі білім беру технологиялары бойынша теориялық біліммен қаруландыру, болашақта педагогикалық қызметінде осы технологияларды пайдалануға бағыттау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Білім беру ұйымдарында жобалық оқыту
Пән магистранттар арасында білім беруді ұйымдастыруда жобалық қызмет саласында студенттердің кәсіби құзыреттілігін арттыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық психология
Пәннің мақсаты – болашақ әлеуметтік педагогтардың магистранттардың жеке тұлғасын, тұлғалық және кәсіби қасиеттерін дамытуға жағдай жасауға бағытталған оқу-тәрбие процесін тиімді ұйымдастырудың тетіктері туралы психологиялық-педагогикалық білімдерін интеграциялау мен жүйелеудің мәнін ашу. педагогикалық қызметте мұғалімнің өзін-өзі жүзеге асыруы, оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету саласындағы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жалпы білім беруде қолайлы білім беру жүйесін модельдеу
Магистранттарға қазіргі әлемдік және отандық педагогика мен психологияның өзекті мәселелері, білім беру жүйесінің даму бағыттары мен перспективалары туралы білім беру көзделеді. Магистранттардың ғылыми-шығармашылық зерттеушілік әрекетін жетілдіру, оларды ғылыми біліммен, педагогикалық-психологиялық бақылау, диагностикалау дағдыларымен қаруландыру және олардың ғылыми-практикалық маңызы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
арнайы педагогика
Пән психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік тәжірибенің әртүрлі салаларына бағытталған, ал логопедтің кәсіби қызметі процесінде оған мұқтаж балалардың әртүрлі категорияларымен логопедиялық жұмыстың маңызы зор.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Оқу орнында білім беру ортасын жобалау және сараптау
Оқу пәнін оқытудың мақсаты: қазіргі білім беру мекемесінің білім беру жүйесін жаңғырту бойынша аналитикалық және жобалық іс-әрекетке бағытталған магистранттардың кәсіби құзыреттілігін дамытуды меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі дидактиканың өзекті мәселелері
Магистранттарға қазіргі әлемдік және отандық педагогика мен психологияның өзекті мәселелері, білім беру жүйесінің даму бағыттары мен перспективалары туралы білім беру көзделеді. Магистранттардың ғылыми-шығармашылық зерттеушілік әрекетін жетілдіру, ғылыми біліммен қаруландыру, педагогикалық-психологиялық бақылау, диагностикалау дағдылары және олардың ғылыми-практикалық маңызы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік психология
Курстың мақсаты – әлеуметтік құбылыстар мен процестер, қоғамның өзін-өзі реттеу және өзін-өзі дамыту механизмдері, қоғам мен мәдениеттің, қоғам мен тұлғаның өзара әрекеттесу мәселелерін шешу жолдарын, жүйені қалыптастыру туралы заманауи идеяларды меңгеру. адамдардың әлеуметтік топтарға енуіне байланысты мінез-құлық және іс-әрекет үлгілерін, сондай-ақ осы топтардың психологиялық ерекшеліктерін зерттейтін ғылым ретінде әлеуметтік психология туралы білім.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қашықтықтан білім беру педагогикасы мен психологиясы
«Қашықтан оқытудың педагогикасы мен психологиясы» пәнін меңгерудің мақсаты магистранттарға қашықтықтан оқыту жүйелері туралы негізгі түсініктер беру, магистранттардың кәсіби қызметінде қашықтықтан оқыту жүйесін әзірлеуге және пайдалануға дайындығын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Әлеуметтік-педагогикалық конфликтология
Оқу пәнін меңгерудің мақсаты – білім беру ортасындағы әртүрлі деңгейдегі қайшылықтардың алдын алуға және шешуге қабілетті және дайын бәсекеге қабілетті маманның конфликтологиялық құзыреттілігіне қол жеткізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Оқыту нәтижелері
- Басқару психологиясының теориялары негізінде университеттегі оқу процесін басқару, инклюзивті білім беруді, білім беруді цифрландыруды және денсаулықты сақтауды ескере отырып білім беру ортасын жобалау;
- Кредиттік оқыту технологиясы жағдайында жоғары оқу орнының дидактикасы мен білім беру теориясының білімдеріне негізделген университеттегі педагогикалық процесті жобалау және жүзеге асыру, пікірталас жүргізу әдістерін меңгеру; көпшілік алдында сөйлеу және өз көзқарасын жазбаша дәлелді баяндау дағдылары, кәсіби және тұлғалық даму мәселелерін шешу дағдылары;
- Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру принциптерін анықтау, ғылыми білімге қол жеткізу және құру жолдарын талдау және ғылым дамуының тарихи-философиялық білімін шығармашылықпен пайдалану
- Диагностикалық зерттеу мен жобалауды әзірлеу, заманауи тұжырымдамалар мен теорияларды терең білу негізінде оқушы тұлғасын дамыту үшін білім беруде психокоррекциялық бағдарламаларды қолдану, білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің қызметін жетілдіру;
- Психологиялық-педагогикалық зерттеулерде дәлелді нәтижелерді алу үшін жаңа зерттеу әдістерін, әдіснамалық принциптер жүйесін және әдіснамалық әдістемелерді зерттеу және қолдану;
- Қосымша білім беру және ғылыми-зерттеу қызметінің жеке бағдарламасын құру, ғылыми-педагогикалық ақпаратты сыни тұрғыдан бағалау және синтездеу; халықаралық қауымдастықпен қарым-қатынас жасау, ғылыми жетістіктерін көрсету және талқылау.
- Кәсіби қызмет стратегиясын анықтау және білім беру жүйесіндегі инновациялар бойынша ұсыныстар әзірлеу үшін Қазақстан Республикасында және жақын және алыс шет елдердегі білім беру саясатының өзіндік көзқарасын құру;
- Жеке тұлғаны дамытуға арналған білім берудегі инновациялық әдістерді, оқытудың стратегиялары мен әдістерін, DOT технологияларын талдау және шығармашылықпен қолдану, колледждер мен жоғары оқу орындарында сабақ беру кезінде педагогика мен психологияның мазмұнын құрылымдау;
- Ғылыми-зерттеу бағдарламаларын құру, білім беру саласында зерттеулер жүргізу, жаңа үлгілерді, әзірлеуді қамтамасыз ету жүйелерін алға тарту және заманауи тәсілдерді пайдалана отырып, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін бағалау және қолданбалы қолдану үшін қорытындылар мен ұсыныстар енгізу; білім беру саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді шешудің жаңа тәсілдері мен әдістерін іздестіру;
- Білім беру мекемесінің сапа менеджментінің тиімді жүйелерін жобалау, оның мониторингі мен ұйымдастыруды басқару, оның ішінде АКТ-ны пайдалану, педагогикалық конфликтология мәселелерін шешу мүмкіндігі;
- Мәдени-тарихи және іс-әрекет психологиясы негізінде оқу, тәрбие, зерттеу жағдаяттарын талдау және оларды ескере отырып педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін жобалау, синергетиканың, ғылыми нәтижелерді интеграциялаудың заманауи принциптерін пайдалану;
Ұқсас БББ
7M01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
7M01101 Педагогика және психология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті
7M01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Торайгыров университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
7M01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Инновациялық Еуразия университеті
7M01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
7M01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
7M01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
7M01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)