Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01101 Педагогика жəне психология в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты - білім беру жүйесінде психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастырып, жүргізе алатын, инновациялық психологиялық-педагогикалық идеяларды тарататын практикалық психология мен педагогика дағдыларына ие педагог-психолог дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылым тарихы мен философиясы
Сандық медиа сауаттылығы
Жоғары мектеп педагогикасы
Педагогикалық зерттеулер мен өлшемдердің әдістемесі
Шет тілі (кәсіби)
Тұлғаны әлеуметтендірудің педагогикасы және психологиясы
Басқару психологиясы
Психологиялық-педагогикалық диагностика: болжау және әлеуметтену проблемаларын оқыту және алдын алу
Сандық педагогика
Интеллектуалды дарынды білім алушылардың дамуын басқару
Білім беру ортасындағы деструктивті мінез-құлықтың алдын алу
Білім беру жүйесіндегі практикалық психология
Оқу іс-әрекетінің инновациялық формаларының әдістемесі
Ұйымдастыру мінез-құлық негіздері
Дамытушылық білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері
-
2 Оқу жылы
Желілік дискурстың коммуникативті ерекшеліктері
Кәсіби мансаптың дамуына психологиялық-педагогикалық қолдау
Психологиялық-педагогикалық кеңес беру және түзету-дамыту жұмысының заманауи тәжірибелері
Педагог-психологтың рефлексиялық мәдениеті
Мектеп және отбасылық медиация
Сандық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
Жайлы білім беру ортасын жобалау және мониторингілеу
Этникалық әлеуметтенудің психологиялық-педагогикалық аспектілері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жоғары кәсіби білім берудің әлемдік тенденцияларын біледі; халықаралық ұйымдардың педагогикалық тұжырымдамалары мен білім беру стратегиялары (БҰҰ, ЕҚЫҰ және т.б.); психология мен педагогикадағы ғылыми зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздері; академиялық және кәсіби мақсаттар үшін білім беру ортасында талап етілетін деңгейден төмен емес тілдер
- Тұлғаның және әлеуметтік топтардың даму психологиясын түсінеді; психологиялық, педагогикалық қарым-қатынас техникасына ие; білім алушы жастардың әлеуметтенуіне ықпал етеді;
- Білім беру жүйесінде педагог-психологтың психодиагностикалық, тәрбиелік психопрофилактикалық, дамытушылық, психокоррекциялық психоконсультативтік, әдістемелік, әлеуметтік - диспансерлік практикалық қызметін сандық технологияларды қолдана отырып жоспарлау және жүзеге асыра алу
- Шынайы және виртуалды білім беру ортасында авторлық курстарды өңдейді; ғылыми-әдістемелік өнімдер, оқу-әдістемелік кешендер; жоғары білім беруде қазіргі заманғы оқытудың технологияларын және ақпараттық ресурстарды көп мәдениетті білім беру ортасын ескере отырып қолданады; студенттердің ерекше қажеттіліктерін ескеру
- Ғылыми психологиялық және педагогикалық қызметті жоспарлайды және жүзеге асырады: зерттеу мәселелерін дербес белгілейді және шешеді; өз бетінше, әріптестерімен бірлесе отырып, сынақтан өткізеді және зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізеді; ғылыми және практикалық мәселелерді шешуде, соның ішінде пәнаралық салада жаңа идеяларды қалыптастырады; зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру тетігін енгізеді; білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытады;
- Академиялық және кәсіби ортадағы ғылыми пікірталастарға қатысады; өзінің кәсіби қызметінің нәтижелері үшін жауапкершілікті мойындайды
- Кәсіби салада халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асырады; оқу процесіне жұмыс берушілерді, кәсіби бірлестіктердің, ғылыми ұйымдардың өкілдерін, шетелдік серіктестерді тартады
- Жеке, кәсіби өзін-өзі көрсету және өзін-өзі дамыту әдістеріне ие