7M01101 Педагогика және психология в Мирас
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру аумағының инновациялық дамуын қамтамасыз етуге қабілетті, терең ғылыми ойлау мен дүниетанымы бар педагогика және психология саласында жоғары білікті магистрлерді даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Мирас» университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдер
Оқытылатын сұрақтар: орыс психологиясындағы белсенділік тәсілінің пайда болу тарихы туралы идеялар; Л.С. Выготскийдің және оның ғылыми мектебінің іс-әрекеттің психологиялық теориясының пайда болуындағы рөлі. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру жүйесі психологының диагностикалық, түзету-дамытушылық, сараптамалық-бағалау жұмысында мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдер идеяларын іс жүзінде пайдалануға дайындығын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Оқытылатын мәселелер: грамматикалық материал, арнайы лексика, терминологиялық материал; мамандықтың негізгі пәндеріне сәйкес келетін оқу материалы; кәсіби салада оқу, сөйлеу, тыңдау және жазу. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім алушылардың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын меңгеру; иалықаралық кәсіби ортаға ықпалдасу; кәсіби шет тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқу орындарында ҒЗЖ ұйымдастыру және жоспарлау
Оқытылатын мәселелер: ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы, олардың түрлері; ЖОО-да ҒЗЖ ұйымдастыру; ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері; ақпарат көздерінің түрлері; ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы; ғылыми ізденістің мазмұны; теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру; ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру дағдыларын, ғылыми ізденіс әдістерін, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ресімдеу дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО-да психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: ЖОО оқытушысының кәсіби қызметі; психология және педагогикалық пәндерді оқытудың әдістемелік ерекшеліктері; ғылыми-әдістемелік білімді дамыту: әдістеме түсінігі, даму кезеңдері; оқыту әдістемесінің негізгі әдіснамалық сипаттамалары: объект, пән, міндеттер, функциялар; оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысы: дидактика, психология, кибернетика, математикалық статистика; оқыту құралдарының сипаттамасы;оқыту құралдарының түсінігі және жіктелуі; оқытудың белгілік жүйелерінің ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: жоғары кәсіптік педагогикалық білім беру мекемелерінде педагогика мен психологияны оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздері, нысандары мен құралдары туралы ғылыми білімдер мен түсініктер жүйесін меңгеру; психологиялық-педагогикалық пәндерді оқытудың кәсіби шеберліктерін меңгеруге бағытталуды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Оқытылатын мәселелер: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі түсініктері; қазіргі өркениет мәдениетіндегі ғылым; ғылымның пайда болуы және оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдері; ғылыми білімнің құрылымы; ғылымның динамикасы жаңа білімді қалыптастыру процесі ретінде; ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революциялар,ғылыми рационалдылықтың тарихи типтері; ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктері; ғылыми прогресстің болашағы; ғылым әлеуметтік институт ретінде; қазіргі ғылыми білім құрылымындағы жаратылыстану ғылымдары; педагогика ғылымының тарихы. Қалыптастырылатын құзыреттер: білімнің, белсенділіктің және әлеуметтік институттың ерекше түрі ретінде ғылымның негізгі ерекшеліктерін білу; ғылымның негізгі тарихи кезеңдері мен әр түрлі ғылыми әдісін білу; ғылым дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді бағдарлай білу; ғылым философиясының терминологиялық аппаратын меңгеру; логикалық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Оқытылатын мәселелер: жоғары мектеп педагогикасы ғылым ретінде, оның әдіснамалық негіздері; жоғары мектеп дидактикасының жалпы теориялық негіздері; жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі; жоғары мектепте оқытудың қозғаушы күштері мен принциптері; жоғары білімнің мазмұны; жоғары мектептегі заманауи білім беру технологиялары; жоғары мектеп тәрбие мен тұлғаны қалыптастырудың әлеуметтік институты ретінде; жоғары мектептегі тәрбиенің мәні. Қалыптастырылатын құзыреттер: жоғары мектепте оқыту негіздерін білу; ЖОО оқытушысының кәсіби-педагогикалық қызметінің нысандары, әдістері, білім беру технологиялары және ерекшелігі; жоғары мектепте сабақ өткізудің формалары мен әдістерін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері
Оқытылатын мәселелер: ұйымдастырушылық аспектілер және инклюзивті білім беруді инфрақұрылымдық қамтамасыз ету (мекеме түрлері; қызметтің ұйымдастырушылық-педагогикалық нысандары; отбасымен, әлеуметтік қызметтермен және қоғамдық ұйымдармен өзара іс-қимыл және т.б.); есту, көру, зияткерлік, қозғалыс саласы бұзылған балаларды инклюзивті оқытуды психологиялық-педагогикалық қолдау процесінде мамандардың өзара іс-қимылы. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру саласындағы түзету жұмыстарының ерекшеліктері туралы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың педагогикалық білім беру жүйелерінің ерекше дамуы туралы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға жеке білім беру траекториясын таңдау үшін бұзушылықтың ерекшеліктері мен құрылымы туралы білімді меңгеру; әлеуметтік маңызы бар проблемалар мен процестерді талдай білу, кәсіби қызмет барысында туындайтын проблемалардың мәнін анықтай білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми мәдениет және академиялық жазу
Оқытылатын мәселелер: ғылыми-зерттеу жұмысы, ғылыми Мәдениет және академиялық жазу туралы түсінік; ғылыми логика мен ғылыми-зерттеу жұмысының деңгейлері, негізгі бағыттары, компоненттері; ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және жүргізу. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми-зерттеу жұмысы туралы, ғылыми-зерттеу жұмысының деңгейі, негізгі бағыттары, компоненттері, ғылыми логикасы туралы білім; ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және жүргізу дағдыларын меңгеру; ғылыми мәдениетті, ғылыми ақпаратпен жұмыс істеуде академиялық қабілеттерді дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
НЛБ бойынша практикум
Оқытылатын мәселелер: метамодель құрылымы және бағдарламалау тілі; НЛП-дағы өкілдік жүйелер; психодиагностика және тұлғааралық қарым-қатынас процесінде көз үлгілерінің рөлі; якорь жүйке процестерін басқару технологиясы ретінде. Қалыптастырылатын құзыреттер: психотерапевтік және психокоррекциялық қызметте НЛП технологияларын, нейролингвистикалық стратегиялар мен техникаларды қолдану дағдылары; адамдармен қарым-қатынас жасау дағдысы; раппортты орнату және қолдау дағдылары; 'дыбыссыз тілде' сөйлеу кезінде практикалық дағдыларды меңгеру, субмодальдық және психокинезиологиялық техникаларға назар аудару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
ЖОО-дағы психологтың кеңес беру жұмысының әдіснамасы мен әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: психологиялық кеңес берудің мәні; психологиялық кеңес берудің динамикасы; консультациялық көмек тиімділігінің қағидаттары мен шарттары; түзету әсерінің тетіктері мен тәсілдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызмет түрі ретінде және адамға психологиялық көмек көрсетудің ерекше технологиясы ретінде консультация берудегі проблемаларды сыни және жүйелі талдау қабілетін меңгеру; психологиялық көмек қызметтері мен орталықтарының қызметін регламенттейтін халықаралық және қазақстандық нормативтік-құқықтық құжаттар негізінде психодиагностика және психологиялық консультация жүргізу дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инновациялық педагогикалық технологиялар және білім беру менеджменті
Оқытылатын мәселелер: инновациялық-педагогикалық технологиялар; білім берудегі менеджмент, заманауи білім беруді ұйымдастыру, басқару, жүйелеу әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазіргі заманғы білім беруді ұйымдастыру, басқару, жүйелеу практикасы мен әдістерінде инновациялық-педагогикалық технологияларды пайдаланудың шарттары мен тиімділігі туралы білім; кәсіби құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған инновациялық-педагогикалық және білім беру менеджменті бойынша ғылыми-практикалық тәжірибені зерделеу үшін қажетті білімді, іскерлікті және дағдыларды толық қамтамасыз етуді жүзеге асыру дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептегі іскерлік қарым-қатынас мәдениеті мен психологиясы
Оқытылатын мәселелер: іскерлік қарым-қатынас; академиялық ортадағы болашақ маман үшін іскерлік қарым-қатынас мәдениеті; маманның көшбасшылық, тәлімгерлік, рефлексиялық қасиеттерін дамыту. Қалыптастырылатын құзыреттер: іскерлік қарым-қатынас психологиясы мен мәдениетін білу; ғылыми-зерттеу қызметімен тікелей айналысу қабілетін меңгеру; көшбасшылық қасиеттерді меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұлға әлеуметтенуінің педагогикасы мен психологиясы
Оқытылатын мәселелер: әлеуметтік педагогика мен психологияның категориялары мен әдістері; тұлғаның әлеуметтік қалыптасу ерекшеліктері; тұлғаның әлеуметтік-психологиялық сипаттамалары; ұғымдар: әлеуметтік топтар мен қоғамдастықтардың психологиясы, әлеуметтену психологиясы, әлеуметтену факторлары мен механизмдері, әлеуметтік тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық процесс. Қалыптастырылатын құзыреттер: әлеуметтік өзара іс-қимыл, өзін-өзі талдау және рефлексия дағдыларын қалыптастыру; жағдайларды модельдеу процесінде өзінің кәсіби іс-әрекеттерін түзету білігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: педагогика мен психологиядағы ғылым мен ғылыми қызметтің қазіргі жағдайы; психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздері; Психологиялық-педагогикалық зерттеудің құрылымы; озық педагогикалық тәжірибені пайдалану. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім берудегі қазіргі жағдайды, жаңа стратегиялық бағдарларды анықтау дағдыларын меңгеру; психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Оқытылатын мәселелер: ғылыми білім жүйесіндегі басқару психологиясы; басқару жүйесін зерттеудің негізгі тәсілдері; басшының жеке кәсіби тұжырымдамасы; басқарушылық қызмет аспектісі ретінде басқарушылық өзара іс-қимыл және шешім қабылдау процесі; негізгі басқару функцияларын іске асырудың психологиялық ерекшеліктері; басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясы; жеке басқару стилінің психологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұнын, басшының жеке басқарушылық тұжырымдамасын, басқарушылық өзара іс-қимылдың теориялық негіздерін, негізгі басқарушылық функцияларды іске асырудың психологиялық ерекшеліктерін, басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясын білу; басқарушылық қызмет және өзара іс-қимыл саласындағы психологиялық зерттеу әдістемелерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медиа өзара әрекетінің психологиясы
Оқытылатын мәселелер: медиакоммуникация психологиясы; теледидар мен интернеттің жастар аудиториясына әсері; бұқаралық ақпарат құралдарының жастардың танымдық және эмоционалды дамуына әсері; «виртуалды шындық» ұғымының психологиялық мазмұны. Қалыптастырылатын құзыреттер: виртуалды кеңістіктегі тәуелді құбылыстармен жұмыс жасауда психокоррекция дағдыларын игеру (интернетке тәуелділік, интернет-байланысқа тәуелділік, телекәпір).
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Психологиялық эксперименттің техникасы мен әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: ғылыми ізденістің жалпы әдіснамасы және психологиялық эксперименттің әдіснамалық негізі; Психологиялық эксперименттің ғылыми аппараты мен логикалық құрылымы; психологиядағы эксперименттік зерттеулердің әдістерін, озық педагогикалық тәжірибені пайдалану. Қалыптастырылатын құзыреттер: басқалардың зерттеу қызметін талдау және өзіндік психологиялық құрылыстарды дамыту үшін психологиялық принциптерді тәжірибеде қолдана білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Психологиялық қызметтің ғылыми-теориялық негіздері
Оқытылатын мәселелер: білім беру ұйымдарындағы психолог қызметінің мазмұнын, оларды басқарудың психологиялық-педагогикалық негіздерін, білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің ұйымдастырылуы мен қызметінің нысандарын, өзара қарым-қатынасты реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды түсіну. Қалыптастырылатын құзыреттер: диагностикалық және коррекциялық дамытушылық міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін бекітілген стандартты әдістер мен технологияларды қолдануға дайын болу, студенттердің кәсіби өзін-өзі анықтауын арттыру үшін консультациялар, кәсіби сұхбаттар, тренингтер өткізу қабілеті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Интегративті психология негіздері
Оқытылатын мәселелер: білім беру, психологиялық көмек саласындағы интегративті психологияның принциптері мен әдістері; интегративті психологияның теориясы мен практикасы, психологиялық кеңес беру, психотерапия; психологиялық тренингтерді әзірлеу және өткізу. Қалыптастырылатын құзыреттер: әлеуметтік-психологиялық және мәдени стереотиптер туралы білім; жеке әлеуетті дамыту және сананы кеңейту дағдылары; адамның дене, эмоционалды, сезімдік, когнитивті және креативті мүмкіндіктерін ашу және өзектендіру дағдылары, қатаң барабар емес шындық; көшбасшылық әлеуетті іске асыру әдістерін, ерік, сезім және сананы зерттеудің арнайы әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Заманауи кросс-мәдениет психологиядағы ғылыми эксперименталды зерттеулер
Оқытылатын сұрақтар: мәдениаралық зерттеулердегі эксперименттердің түрлері; табиғи эксперименттер; этнопсихологиялық зерттеулердегі контент-талдау; психосоматикалық әдістер. Қалыптастырылатын құзыреттер: пікіртерім, әңгімелесу, сұхбат әдісін талдау дағдылары мен іскерліктерін, мәдениетаралық дағдыларды үйрету; қазақстандық этнопсихология мектебінің этникалық сана феномендерін және қазақстандық психология мектебінің тұлғаның құндылықтық бағдарлары мен этникалық наным феноменін зерттеу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім беру кеңістігі субъектілеріндегі деструктивті жағдайлардың психодиагностикасы және психокоррекциясы
Оқытылатын сұрақтар: психологтың кәсіби қызметін психодиагностикалық қызметке теориялық және практикалық дайындау; психодиагностика мен психокоррекцияның негізгі ұғымдарының жүйесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: психодиагностикалық әдістемелердің рөлі мен орны туралы барабар түсініктерді қалыптастыру қабілеті, осы әдістемелердің мүмкіндіктері мен шектеулері; қазіргі кезеңдегі психодиагностиканың дамуының негізгі үрдістерін аша білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тұлға дамуының және тұлғааралық қарым-қатынастардың алдын алу және түзету
Оқытылатын мәселелер: алдын-алу және түзетудің теориялық негіздері: тұлға теориясы және олардың қолданбалы психокоррекциялық маңызы; тұлғаның дамуы мен тұлғааралық қатынастарды түзетудің әдістері мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: адамның онтогенетикалық дамуының дағдарыстар кезеңдерінде тұлғалық бұзылулардың психокоррекция және психопрофилактика мәселелерін шешуде психокоррекциялық технологияларды практикалық қолдану білімдері мен дағдыларын игеру, Жеке тұлғаларға ситуациялық психологиялық көмек көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жоғары мектеп дидактикасының негіздерін базалық білімдерді, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігін, сондай-ақ жоғары мектепте сабақ өткізу дағдыларына ие
- Адамның онтогенетикалық даму дағдарыстары кезеңдерінде тұлғалық бұзылулардың психокоррекция және психопрофилактика мәселелерін шешуде, тұлғаларға ситуациялық психологиялық көмек көрсетуде психокоррекциялық технологияларды әзірлейді және қолданады
- Білім беру сапасын басқару құзыреттілігі негізінде кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында тиімді шешімдерді қабылдауда, бағалауда және талдауда басқару психологиясының жүйелі білімін қолданады
- Халықаралық кәсіби ортаға интеграциялануға және кәсіби шетел тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға қабілетті
- Білім беру жүйесі психологының диагностикалық, түзету-дамытушылық, сараптамалық-бағалау жұмысында мәдени-тарихи және әрекеттік тәсілдер идеяларын іс жүзінде қолдануға қабілетті
- Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы саласында өзін-өзі жетілдіруге және қазіргі заманғы кәсіпқойлыққа бағдарланған білім беру саласында іргелі білім мен дағдыларды қолдануға қабілетті; жеке тұлғаны әлеуметтендіру процесін басқаруда, білім беру салаларында, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдардың педагогикалық білім беру жүйесін ерекше дамытуда жеке және кәсіби дағдыларды пайдалануда заманауи әдістерді қолдануға және практикада көрсетуге қабілетті
- Басқалардың зерттеу қызметін талдау және өз психологиялық құрылыстарын дамыту үшін психологиялық принциптерді практикада қолдану әдістерін зерттейді және сипаттайды
- Заманауи ақпараттық және зияткерлік таратылған жүйелерді құрудың теориялық және практикалық мәселелерін анықтай алады, сонымен қатар олардың сапасы мен өнімділігін қамтамасыз етеді
- Психодиагностика, кеңес беру және кросс-мәдени психологияның эксперименттік әдістерін қолданады; осы әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулерін, қазіргі кезеңдегі Психодиагностика мен консультациялық жұмыстың негізгі даму тенденцияларын ашуға қабілетті
- Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімдерін көрсетеді; ғылым философиясының ұғымдық аппараты, логикалық талдау әдістері мен тәсілдеріне ие
- Оқу процесін жандандыру үшін инновациялық педагогикалық әдістемелерін игереді; өзекті ғылыми мәселелерді анықтай алады; теориялық және эмпирикалық әдістер ұғымдарына ие
- Виртуалды кеңістіктегі тәуелді құбылыстармен (Интернетке тәуелділік, интернет-байланысқа тәуелділік, телекәпір) жұмыста психокоррекция дағдыларын қолдануды жүзеге асырады
- Психология және кеңес беру жұмысының әдіснамасы мен әдістемесін пайдалану, кеңес беру және түзету нәтижелерін түсіндіру саласында ғылыми зерттеулер жүргізудің заманауи әдістерін меңгергендігін көрсетеді
Ұқсас БББ
7M01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
7M01101 Педагогика және психология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті
7M01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Торайгыров университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Инновациялық Еуразия университеті
7M01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)