Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01101 Педагогика және психология в Мирас Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі және ғылыми-зерттеу секторы үшін терең ғылыми және педагогикалық даярлығы бар, жоғары рухани-адамгершілік қасиеттері бар, өз бетінше ойлауға және қоғамның прогрессивті ғылыми-техникалық, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті кадрлар даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Оқу орындарында ҒЗЖ ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пән ғылым ұғымын, оның әлемдегі рөлін; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуын, олардың түрлерін; ЖОО-да ҒЗЖ ұйымдастырылуын; ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлерін, ақпарат көздерінің түрлерін, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымын, ғылыми ізденістің мазмұнын, теориялық және эксперименталды ғылыми зерттеуді ұйымдастыруды, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдер
    Несиелер: 5

    Пән отандық психологиядағы іс-әрекет тәсілінің пайда болу тарихы туралы, іс-әрекеттің психологиялық теориясының пайда болуындағы Л. С. Выготскийдің және оның ғылыми мектебінің рөлі туралы түсініктерді қалыптастырады; білім беру жүйесіндегі психологтың диагностикалық, түзету-дамыту, сараптау-бағалау жұмысында мәдени-тарихи және іс-әрекет тәсілдерінің идеяларын практикалық қолдануға магистранттардың дайын болуын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Кәсіби салада шет тілінің базалық білімі мен сөйлеу дағдыларын кеңейту, ғылыми қызметті жүзеге асыру, есеп беру, құжаттама; шет тілін кәсіби маңызды ақпаратпен алмасу құралы ретінде пайдалану, ана тілінен шет тіліне жазбаша аударма дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру сапасын басқару жүйесі
    Несиелер: 5

    Пән білім беру процесінің мақсаты мен мазмұнын, сапаны басқарудың жүйе құраушы объектісі ретінде, сыртқы пайдаланушылар ұсынатын білім беру сапасы мен тиімділігінің көрсеткіштері жүйесіне қойылатын талаптарды, білім берудегі сапа менеджментін, сапаны басқару жүйесінің құрылымын қалыптастыру, білім беру қызметінің сапасын бағалау құралы ретінде қоғамдық аккредиттеуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пән ғылым философиясының әртүрлі тарихи кезеңдердегі оның дамуына байланысты маңызды мәселелерін ұсынуға арналған; ғылымды ғылымның бір түрі ретінде және оның тарихи дамуындағы әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде, жалпы ғылымды философиялық түсіну мәселелерін және ғылыми білімнің жекелеген салалары мәселелерінің ерекшеліктерін зерттеу туралы білім алуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мұғалімдерді жоғары білім педагогикасының жалпы мәселелерімен, әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқытудың қазіргі заманғы технологияларымен, оқыту мен тәрбиелеуді жоспарлау мен ұйымдастырумен, оқытушы мен студенттің университеттің оқу процесінде пәндік-өзара әрекеттесуінің коммуникативті технологияларымен, білім беруде компьютерлік технологиялар мен ақпараттық технологияны қолданудың негіздерімен таныстырады. және ғылыми процестер

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Салыстырмалы педагогика
    Несиелер: 5

    Пән Батыс елдерінің орта және жоғары мектебінің даму тенденциялары мен жағдайын, оларды реформалау тәжірибесін, білім берудің жеке секторының қызмет ету ерекшеліктерін, шетелдерде педагогикалық және ғылыми кадрларды даярлау жүйесі сияқты салыстырмалы педагогиканың тарихымен танысу негізінде магистранттардың педагогикалық дүниетанымын қалыптастыруға және шығармашылық педагогикалық ойлауын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән білім беру саласындағы түзету жұмыстарының ерекшеліктері туралы, ДМШ бар тұлғалардың педагогикалық білім беру жүйесінің ерекше дамуы туралы білімді қалыптастырады, ДМШ бар тұлғалар үшін жеке білім беру траекториясын таңдау үшін бұзылудың ерекшеліктері мен құрылымы; әлеуметтік-маңызды мәселелер мен процестерді талдай білуді қалыптастыру, кәсіби қызмет барысында туындайтын мәселелердің мәнін анықтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән басқару психологиясының пәні мен тарихы, басқару әдістері, басқару қызметінің мәселелері, көшбасшылық теориясы, басқару қызметіндегі шешім қабылдау, басқару іс-әрекетінің тиімділігін бағалау әдістері, басқару қызметінің тиімділігін арттыру әдістері, басқару қызметіндегі функционалды күйлер, басқару қызметінде ақпараттық технологияларды қолдану қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • НЛБ бойынша практикум
    Несиелер: 3

    Пән метамодельдің құрылымы мен бағдарламалау тілін қарастырады; НЛП-дағы репрезентативті жүйелерді қарастырады; психодиагностика және тұлғааралық қарым-қатынас процесіндегі көз қозғаушы паттерндердің рөлін; жүйке процестерін басқару технологиясы ретінде якорі; адамдармен қарым-қатынас орнату біліктерін қалыптастыру; раппортты орнату және қолдау; 'дыбыссыз тілде' сөйлесу кезінде тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру, субмодальдылықтар мен психокинезиологиялық техникаларға фокус қою.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-дағы психологтың кеңес беру жұмысының әдіснамасы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пән психологиялық кеңес берудің шетелдік және отандық тәсілдерін, оның құрылымы мен клиентпен жұмыс істеу техникасын қарастырады; ЖОО-да консультациялық психологияның теориялық бағыты туралы білімді қалыптастырады; консультативтік психологияның негізгі ұғымдары, терминдері, принциптері туралы және психологиялық кеңес беруді ұйымдастыру мен өткізу ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастырады; консультациялық психологияның базалық техникаларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұлға әлеуметтенуінің педагогикасы мен психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән білім беру саласындағы түзету жұмыстарының ерекшеліктері туралы, ДМШ бар тұлғалардың педагогикалық білім беру жүйесінің ерекше дамуы туралы білімді қалыптастырады, ДМШ бар тұлғалар үшін жеке білім беру траекториясын таңдау үшін бұзылудың ерекшеліктері мен құрылымы; әлеуметтік-маңызды мәселелер мен процестерді талдай білуді қалыптастыру, кәсіби қызмет барысында туындайтын мәселелердің мәнін анықтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да инновациялық білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән білім берудегі заманауи технологиялар бойынша білім мен дағдыларды ұсынады; ғылымның соңғы жетістіктерін және алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені қолдануға үйретеді және жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі кәсіптік білімнің реформаларына ықпал етеді; қазіргі білім беру саясаты, инновациялық тәжірибе туралы түсінік береді; жаңа білім беру технологияларын қолдану арқылы оқу процесін құру идеясын байытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән педагогика және психологиядағы ғылым мен ғылыми қызметтің қазіргі жағдайын, психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негізін, психологиялық-педагогикалық зерттеудің құрылымын, озық педагогикалық тәжірибені қолдануды, білім берудегі қазіргі жағдайдын меңгеру дағдыларын қалыптастыруды, жаңа стратегиялық бағдарларды көруді, психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін меңгеруді оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да оқу -тәрбие процесін әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пән әдістемелік жұмыс саласында ғылыми-тәжірибелік білімді, іскерлікті және құзыреттілікті қалыптастырады және оларды өзінің кәсіби қызметінде жүзеге асырады; саланың әлеуетті мамандарының дайындық деңгейін қамтамасыз ететін әдістемелік жұмысты ұйымдастыру мәселелері саласында ғылыми – тәжірибелік білім жүйесіне сүйенетін кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктің қазіргі заманғы дүниетанымдық негіздерін; кәсіби қызметті тиімді жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұлға дамуының және тұлғааралық қарым-қатынастардың алдын алу және түзету
    Несиелер: 6

    Пән алдын алу және түзетудің теориялық негіздерін қарастырады: жеке тұлғаның теорияларын және олардың қолданбалы психокоррекциялық мәнін, жеке тұлғаның дамуын түзету әдістерін, техникаларын және тұлғааралық қарым-қатынастарды; адамның онтогенетикалық дамуының дағдарыстары кезеңдеріндегі жеке бұзылыстардың психокоррекция және психопрофилактикасы мәселелерін шешуде психокоррекциялық технологияларды қолданып, тұлғаларға жағдайлық психологиялық көмек көрсету білімдері мен іскерліктерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шығармашылық психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән интеллект шығармашылық концепциясы туралы білімді қалыптастырады, креативтіліктің қалыптасуы мен параметрлері; креативтілік психологиясының жалпы қабілеті ретінде мотивациясын, оны диагностикалау әдістерін меңгеруге, креативті орта құру үшін жеке тұлғалық-кәсіби ресурстарды қалыптастыруды және көріністерді талдауды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі қоғамдағы әлеуметтік жұмысты ұйымдастырудың психологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік жұмыстың жалпы түсінігін және әлеуметтік жұмыстағы психологияның орнын, көмекке мұқтаж әр түрлі құраммен әлеуметтік жұмыстың психологиялық ерекшеліктерін қарастырады (зорлық-зомбылық құрбандары, нашақорлар, баспанасыздар, жұмыссыздар және т.б.); диагностиканың, түзетудің, оңалтудың және кеңес берудің психологиялық әдістерін тәжірибеде қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Интегративті психология негіздері
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік-психологиялық және мәдени стереотиптер туралы білімді, тұлғалық әлеуетті дамыту және сананы кеңейту, адамның дене, эмоциялық, сезімтал, когнитивті және креативті мүмкіндіктерін, ригидтік барабар емес шындықты ашуға және өзектілендіруге көмектесу, көшбасшылық әлеуетті жүзеге асыру әдістерін, ерік-жігерді, сезімдерді және сананы зерттеудің арнайы техникаларын меңгеру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру және әлеуметтік салалардағы психотерапия негіздері
    Несиелер: 5

    Пән теориялық және практикалық білімді, психоәлеуметтік жұмыстың қолданбалы психологиялық аспектілерін, психодинамикалық бағытты, мінез-құлық бағытының әдістері мен техникасын, топтық және жеке жұмыс түрлерін қолдана білуді, психологиялық қабілеттерді, кәсіби маңызды сапаларды, кәсіби ойлауды, нақты кәсіби қызметтің психоәлеуметтік міндеттерін шешуге дайындықты қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Заманауи кросс- мәдениет психологиядағы ғылыми эксперименталды зерттеулер
    Несиелер: 5

    Кросс-мәдени зерттеулердегі эксперименттер түрлері. Табиғи эксперименттер. Этнопсихологиядағы сұрау әдісі. Әңгіме. Сұхбат. Этнопсихологиялық зерттеулердегі Контент-талдау. Психосоматикалық әдістер. Сандық әдістер. Этнопсихологиядағы модельдеу әдісі. Кроссмәдени шеберлік тренингі. Этнопсихологиялық зерттеулердің сенімділігі. Валидтік. Этнопсихологиялық зерттеулердің сенімділігі. Қазақстан этнопсихология мектебінің этникалық өзіндік сана феномендерін зерттеу. Этникалық сана феномені. Қазақстандық психология мектебінің тұлғаның құндылық бағдарлары мен этникалық түсініктері феноменін зерттеу. Студент жастардың құндылық бағдарлары мен этникалық түсініктерін зерттеу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру кеңістігі субъектілерінің деструктивті жағдайларының психодиагностикасы және психокоррекциясы
    Несиелер: 6

    Пән психологтың кәсіби іс-әрекетінің психодиагностикалық іс-әрекетіне теориялық және практикалық дайындығын, психодиагностиканың және психокоррекцияның негізгі ұғымдарының жүйесін, психодиагностикалық әдістемелердің рөлі мен орны туралы тұрақты түсініктерді, осы әдістемелердің мүмкіндіктері мен шектеулерін қалыптастырады; қазіргі кезеңдегі психодиагностиканың дамуының негізгі тенденцияларын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психологиялық эксперименттің техникасы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми ізденістің жалпы методологиясын және психологиялық эксперименттің әдіснамалық негізін, психологиялық эксперименттің ғылыми аппараты мен логикалық құрылымын қарастырады, психологиядағы эксперименталды зерттеу әдістерін, озық педагогикалық тәжірибені қолдануды үйретеді; басқа да зерттеу іс-әрекетін талдау және жеке психологиялық құрылымдарды әзірлеу үшін психологиялық қағидаларды практикада қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    курстың мақсаттарына сәйкес оқу сабақтарының мазмұнын анықтау және әдістерін, түрлері мен құралдарын таңдай алу

  • Код ON2

    Кәсіби білім берудің теориясы мен әдістемесін сәйкестендіре білу

  • Код ON3

    Арнайы саладағы жаңа жетістіктерді, жоғары мектепте оқытудың заманауи инновациялық технологияларын қолдану, студенттік психологиясын қолдау

  • Код ON4

    Қазақстанның ұлттық басымдықтарын ескере отырып, тәрбие процесін құру

  • Код ON5

    Ғылыми зерттеулер контекстінде идеялардың түпнұсқалық дамуына немесе қолдануына негіз, мүмкіндік болып табылатын жоғары кәсіби білім деңгейінде алынған дамытушы білім мен түсініктерді көрсету

  • Код ON6

    Білім алушыларда жағымды өзін-өзі бағалау, тілдерді үйренуді ынталандыру, азаматтық сәйкестік пен толеранттылықты қалыптастыру

  • Код ON7

    Көптілді кадрларды даярлау шеңберінде ғылыми-әдістемелік өнімдерді, оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеу әдіснамасын білу

  • Код ON8

    Білім беру практикасын жетілдіру үшін психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласында зерттеулерді жоспарлау және жүргізу

  • Код ON9

    Оқылатын пәндердің ОӘК әзірлей білу

  • Код ON10

    Кәсіби саладағы халықаралық ынтымақтастықтың нормаларын, ережелерін, нысандарын, әдістері мен құралдарын білу

7M01101 Педагогика және психология (Бейінді)
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

"Алматы" Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (2 жыл)
Магистратура

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (2 ж)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (Педагогикалық өлшеулер)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Академик А. Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология 2 жыл
Магистратура

Орталық-Азия Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология [Ғылыми-педагогикалық бағыт]
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top