Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Астана халықаралық университеті

  • Математика негіздері
    Несиелер: 3

    Курс аясында студенттер сан ұғымының дамуымен, сандарға арифметикалық амалдардың заңдылықтарымен, шамалардың өлшем бірліктері арасындағы қатынастармен танысады; теориялық білімдерін талдаудың практикалық дағдыларына айналдыра алады, математикалық түсініктерді талдай және жалпылата алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаратылыстану негіздері және "Қоршаған ортаны" оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі әлемнің табиғи-ғылыми бейнесі және жаратылыстану әдістері туралы білімдерін дамыту; табиғат туралы көрінісіне, инженерия мен технологияның дамуына шешуші әсер еткен жаратылыстанудың маңызды идеялары мен жетістіктерімен танысу; «Қоршаған орта» курсын оқытқан кезде өсімдіктер мен жануарлар әлемі, табиғат заңдылықтары туралы білімді, және тірі және жансыз табиғатты зерттеу әдістері мен технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сауат ашу және жазуға үйрету технологиясы
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер сауаттылық әдістемесіндегі балама процестер туралы түсінік қалыптастырады; осы саладағы инновациялық технологиялармен танысу, алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені жинақтау, талдау, сонымен қатар ғылыми зерттеулердің нәтижелерін тарату және педагогикалық қызметке енгізу қабілеті қалыптасуда. Студенттер: тілді оқыту мен сауаттылық саласындағы инновациялық және балама процестердің сипатын, мазмұнын, механизмдері мен өлшемдерін білуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзіреттілік деңгейін жоғарылату, Қазақстан Республикасындағы жалпы білім беруді модернизациялаудың стратегиялық мақсаттарына сәйкес кәсіби мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыруға ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш мектептегі қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қазіргі қазақ (орыс) тілдерінің фонетика, лексикология, сөз білімі, морфология, синтаксис және сөзжасам саласындағы теориялық білімдерін қалыптастыруға және пәнді оқу барысында алған кәсіби білім мен дағдыларды қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
    Несиелер: 5

    Пән нормативті-құқықтық құжаттарды өз қызметінде қолдануға, кәсіби міндеттерді шешуде жүйелендірілген теориялық және практикалық білімді қолдануға, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білім беруге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 5

    Пәнінің мақсаты - шет тілін меңгеру дағдыларын дамыту және оны оқытушылық қызметте практикалық қолдану болып табылады. Міндеттері: тіл жүйесін және оны мәдениетаралық-коммуникативтік қызметте пайдалану тәсілдерін меңгеру; жалпы және кәсіби сипаттағы түрлі тақырыптарға әңгіме жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері

    Курс қауіпсіздік мәдениетін тәрбиелеуге, күнделікті өмірде, қауіпті, соның ішінде табиғи, техногенді және әлеуметтік сипаттағы ТЖ қауіпсіз мінез-құлыққа дайындауға, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, алғашқы көмек көрсету дағдылары мен іскерлігін қалыптастыруға, мемлекеттің қорғанысы туралы бастапқы білім алуға, Азаматтық қорғаныс саласында дағдыларды алуға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық теория және оның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Курс студенттің экономикалық мәдениетін арттыруға ықпал етеді; қоғамдағы экономикалық өзгерістердің мәнін, қоғам өміріндегі құбылыстар мен процестердің логикасы мен өзара байланысын түсінуге, алған білімдерін практикалық қызметте қолдана білуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті және мәнерлеп оқу
    Несиелер: 5

    Курсты зерделеу аясында әдебиет теориясы мен тарихының негіздерін, мәдениеттің негіздерін, қазіргі ғылыми ақпаратқа негізделген балалар әдебиеті саласындағы өзекті зерттеу мәселелерін түсіну мен шешу туралы білім қалыптасады; отандық және шетелдік әдебиеттану мен мәдениеттанудың негізгі мектептері мен бағыттарын білу; бастауыш сынып оқушыларының тұлғасын әлеуметтендірудегі әдебиет пен мәдениеттің маңыздылығын түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикадағы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: бастауыш сынып оқушыларына математиканы оқытуды ескере отырып, болашақ кәсіби және педагогикалық қызметке қажетті кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш сыныпта қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курс аясында студенттер бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту негізгі әдістерімен, техникасымен және ерекшеліктерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте дүниетануды оқытудың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер бастауыш мектепте «Дүниетану» пәнің оқытудың теориясы мен әдістемесімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі SMART-технологиялар
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – студенттерге білім берудедегі SMART-технологияларды дамыту және қолдану дағдыларын оқыту. Пәнді оқытудың міндеттері: -оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған интернет-ресурстарды пайдалану және АКТ әзірлеу және қолдану бойынша болашақ мұғалімдердің білім және білік кешенін қалыптастыру; - жүйелік көп өлшемді көзқарас негізінде және пәндердің оқытуда көп аспектілік пен мазмұнының үздіксіз жаңартылуын ескере отырып кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте әдебиеттік оқу әдістемесін оқыту
    Несиелер: 5

    Курс аясында әдеби оқуды ғылым ретінде оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері, әдеби оқуды оқытудың заманауи бағдарламалары қарастырылады, сауатты оқытудың әдістері, тәсілдері мен жүйелілігі, бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу тілін дамыту және оқу дербестігін дамыту бойынша жұмыс әдістерін меңгеру қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық ерекшеліктері туралы студенттердің білімін қалыптастыру, студенттерді ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға пәнді оқытудың негізгі әдістерімен таныстыру, инклюзивті ортадағы балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш сыныпта жүйелі сөйлеуді дамыту
    Несиелер: 5

    Курстың бір бөлігі ретінде оқытудың бастапқы кезеңінде үйлесімді сөйлеуді қалыптастыру қарастырылады, кіші жастағы студенттерде үйлесімді сөйлеуді дамытуға бағытталған әдістер мен тәсілдер ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте музыка өнерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курста студенттердің бастауыш мектепте музыка сабақтарын өткізу әдістемесі бойынша теориялық білімдерін қалыптастыру, сондай-ақ болашақ мұғалімдердің музыкалық өнер құралдарымен оқушылардың адамгершілік және эстетикалық тәрбиесін жүзеге асыруға кәсіби дайындығын қамтамасыз ету мәселелері оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш сыныпта математиканы оқыту практикумы
    Несиелер: 5

    Бұл курста математиканы оқыту процесінде бастауыш сынып оқушыларының қызметін ұйымдастыру үшін математикалық, педагогикалық, психологиялық және әдістемелік білімді қолдана білуі қалыптасады, әдістемелік тапсырмаларды талқылау кезінде болашақ педагогтардың әдістемелік ойлауын дамыту, мектеп тәжірибесінен алынған түрлі жағдайларды талдау, әдістемелік есептерді шешу қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс аясында электронды оқытудың негізгі ұғымдарын қалыптастыру,пәндік-коммуникативтік орталарды модельдеу үшін бағдарламалық құралдар, бастауыш мектепте қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану ерекшеліктері және қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану арқылы оқу процесінің әртүрлі формаларын ұйымдастыруы қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте көркем оқытудың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 6

    Бастауыш мектеп оқушыларын еңбекке баулу және оқытуды жүзеге асыру үшін мамандар даярлау; оқушылардың жеке басының жан-жақты дамуы; технологияға, ғылымға және өнерге деген қызығушылықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі ментальды арифметика
    Несиелер: 5

    Курстың аясында бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби қызметіне қажетті ментальды арифметиканы (қосу және алу) оқытудың қазіргі заманғы әдістемесімен зерттеу жүргізілуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шағын комплектілі бастауыш мектептегі педагогикалық үдеріс теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс аясында шағын комплектілі бастауыш мектеп жағдайындағы оқу іс-әрекетін және оқу процесін жобалау мен ұйымдастырудың ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - жас студенттерге оқу-зерттеу жұмыстарын жүргізуге, балалардың шығармашылық ізденушілік әрекеттерін дамытуға, балалардың негізгі және қолданбалы ғылымдарға қызығушылығын оятуға (әлемнің ғылыми бейнесімен танысуға) үйрете алатын кәсіби білікті, шығармашылық белсенді маман дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Критериалды бағалау жүйесі бойынша мектеп оқушыларының білімін бақылау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи ережелері мен әдістері туралы, жиынтық және формативті бағалау, Б. Блум таксономиясы, TLA-стратегиясы және оқушылардың білімін бақылауға арналған тапсырмаларды жобалау ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқушының тұлғасын сапалы өзгерту және оқытудың тиімділігін арттыру үшін заманауи инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана алатын кәсіби сауатты, шығармашылық белсенді педагогты дайындау. Міндеттер: - білім беру ортасының мүмкіндіктерін, оның ішінде ақпараттық мүмкіндіктерін зерттеу; - интеллектуалдық дамуды мониторингтеу және оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін меңгеру; - сабақ құрылымының ерекшеліктеріне, ақпарат тасымалдаушыларға, білім беру мазмұнының деңгейіне байланысты оқытудың әр түрлі құралдарымен танысу және оларды пайдалану дағдыларын меңгеру; -оқу үдерісін ақпараттық-аналитикалық қамтамасыз етумен және оқушылардың білім сапасын басқарумен танысу; -мектептің оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық технологияларды енгізуді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және ғылыми-педагогикалық негіздеу туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-физиологияның жас ерекшеліктерін және мектеп гигиенасының негіздерін үйрену. Міндеттер: - студенттердің ағзалар, жүйелер, жалпы ағзалар қызметінің заңдылықтары мен механизмдерін зерттеу; - ағзаның резервтік және бейімделу мүмкіндіктерін бағалау үшін базалық білім алу; - студенттердің гигиеналық нормалаудың әдістемесі мен принциптерін, сыртқы орта факторларын және олардың адам денсаулығына әсерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ҚР орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында ағылшын тілінде мектеп пәндерін оқыту үшін мұғалімдерді дайындау. Міндеттер: - ағылшын тілін және жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша кіріктірілген оқыту принциптерін оқу; - CLIL әдістемесінің негіздерін және оны қолдану бойынша шет елдердің тәжірибесін зерттеу; - оқу пәні мен шет тілін бір мезгілде оқыту бойынша практикалық дағдыларды алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджменті
    Несиелер: 4

    «Білім берудегі менеджмент» курсының мақсаты - студенттердің әртүрлі деңгейдегі педагогикалық жүйелердегі менеджменттің негізгі категорияларын, заңдылықтары мен принциптерін меңгеруі; басқарушылық мәселелерді шешу процестерін зерттеу және тиімді шешімдер қабылдау жағдайларын анықтау, басқару мәдениеті мен басқарушылық ойлауды дамыту. Курстың міндеттері: басқару тарихы мен теориясын зерттеу; қазіргі деңгейдегі дәстүрлі де, жаңа міндеттерді шешудегі педагогикалық менеджменттің мүмкіндіктерін анықтау; ұйымның ғылыми негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен, педагогикалық кеңестің және әдістемелік бірлестіктің жұмысымен танысу; мектепті жоспарлау және м��ктептегі бақылау туралы түсінік алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты– студенттерде көшбасшылықтың теориясы мен принциптері туралы білімді қалыптастыру, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, дамытуға және жетілдіруге жәрдемдесу. Пәннің міндеті көшбасшылық концепцияларын, принциптерін, талаптары мен функцияларын; қақтығыстар мен күйзелістерді басқару әдістерін; коммуникацияны тиімді жүзеге асыру әдістері мен принциптерін, командаларды қалыптастыру принциптерін оқу; көшбасшылық бойынша қазіргі заманғы оқу және ғылыми әдебиеттерді өз бетінше оқуға ынталандыру, оқу-зерттеу жұмыстарын жүргізу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эмоциялық интеллект
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты қазіргі педагогикалық ұйымдарда бар біліктілік шеңберінде кәсіби деңгейін көтеру үшін қажетті эмоциялық интеллект қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: - іскерлік мінез-құлықтың эмоциялық реттелуі туралы білімді жүйелендіру; - басқарушылық қызметте эмоционалды интеллектіні қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру; - эмоциялық интеллект саласындағы әлемдік үрдістерді зерттеу; - бағыныштыларды басқарудағы жеке тиімділікті арттыру; - студенттерді өз және бөтен эмоцияларын тануға, оларды іскерлік әрекетте басқаруға үйрету; - оң тұлғааралық коммуникацияларды жүзеге асыру, Байланыс атмосферасын басқару, келіссөздер және қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі және мектептегі білім беру сабақтастығы
    Несиелер: 5

    Бұл курста мектепке дейінгі және мектептегі білім берудің сабақтастығы, баланың жүйелі мектеп білімін алуға дайындығын анықтау және үздіксіз білім беру мазмұны тұжырымдамасы қарастырылады (Л.С. Выготский, Д. Б. Эльконин, Э. Эриксон, Дж. Пиагет және қазіргі педагогтар мен психологтар) , балаларды мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларына талдау жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру: жаһандық тұрғыдан
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты-әлемдегі орта білім беру жүйесі және оның жаһандану жағдайындағы трансформациясы туралы түсінік беру. Пәннің міндеттері: - әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; - білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; - мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау. - білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Олимпиада есептерін шешу
    Несиелер: 4

    Курс студенттердің әр түрлі бастауыш мектеп пәндерінің есептерін шешуге шығармашылық көзқарасты дамытуға, олимпиадалық есептерді шешуге икемділігін қалыптастыруға, сонымен қатар олардың бастауыш мектеп пәндеріндегі олимпиадалық есептерді шешу әдістемесін меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Баланы мектепке дайындау әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бұл курста балаларды мектепке даярлаудың ерекшеліктері туралы білімі қалыптасады, теориялық негіздерін оқып-үйрену және бастауыш мектеп оқушыларына ғылымға негізделген жүйелі, ұйымдастырылған білім берумен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш сыныпта дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бұл курста дене шынықтыру теориясының негізгі категориялары, оның құрылымы, мазмұны мен қызметтері, жалпы мәдениетпен және адам қызметінің нақты салаларымен өзара байланысы, аралас ғылым жүйесіндегі орны қалыптасады , сонымен қатар, тұлғаның дене тәрбиесін қалыптастырудың мақсаты, міндеттері, жалпы принциптері, құралдары мен әдістері, қозғалыс іс-қимылдарын оқытудың мазмұны мен әдістемесінің негізгі аспектілері және дене қабілеттерін қалыптастыру, бастауыш мектепте дене жаттығуларымен сабақ құрудың формалары туралы жаңа тәсілдерге сипаттама беріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып оқушыларының жобалық ic-әрекеті
    Несиелер: 5

    Курс аясында студенттер бастауыш сынып оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру және ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балаларды мектепке көптілді ортада дайындау
    Несиелер: 5

    Пәннің сипаттамасы педагогикалық ғылым мен оқу пәнінің саласы ретінде. Алфавитті, сөйлеуді, оқуды, жазуды оқыту әдістемесі. Ағылшын тілін оқыту процесін ұйымдастыру. Алфавитті оқытудың негізгі әдістері. Сөйлеуге оқыту аспектілері. Оқуды оқытудың ерекшеліктері. Грамматикалық ұғымдарды қалыптастыру бойынша шартты-тілдік жаттығулар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жоба менеджменті
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты-жобаларды басқарудың заманауи технологиясы туралы түсініктерді қалыптастыру, студенттерді өзінің кәсіби қызметінің міндеттерінде жобалық басқаруды қолдану ерекшеліктерімен таныстыру. Міндеттер: - Жобалық жағдайдың нақты жағдайларында өз бетінше бағдарлану дағдыларын меңгеру; менеджмент; Теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру; сыртқы ортаны талдау мен олардың ерекшеліктерін негізге ала отырып, кәсіпорынға қауіп-қатерлерді бағалау жөніндегі (күшті және әлсіз жақтары); Теориялық және практикалық дағдыларын меңгеру; өндірістік-шаруашылық жағдайлар; - Жобалық менеджменттің заманауи әмбебап құралдарын практикалық игеру, оның мүмкіндіктері мен ��ектеулерін, осы құралдарды нақты жобаның, саланың немесе қолдану саласының мазмұны мен ортасының қажеттіліктеріне; - Тиімді жүргізуді қамтамасыз етуге бағытталған басқарушылық ойлауды қалыптастыру қазіргі заманғы өндірістік объектідегі шаруашылықтар; - Студенттердің курс бойынша жалпы теориялық дайындық алуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгерудің мақсаты - болашақ педагогтардың сөйлеу мәдениетін, коммуникативтік құзыреттілігін арттыру, ол кәсіби қызмет үшін типологиялық жағдайларда, сондай-ақ оның жазбаша және ауызша түрлерінде тілдің әртүрлі қызмет ету салаларында әртүрлі тілдік құралдарды негізді таңдауға мүмкіндік береді. Пәннің міндеттері: - тіл және тіл ерекшеліктерін оқу, сөйлеу әрекетінің түрлері, коммуникация ерекшеліктері; - педагогтың этикет ерекшеліктерін және тілдік қарым-қатынас түрлерін зерттеу; - ғылыми, ресми-іскерлік, публицистикалық мәтіндердің құрылымын, оларды құру және тілдік ресімдеу ережелерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дарынды балалармен жұмыс
    Несиелер: 5

    Бұл курс - дарынды балалармен педагогикалық жұмыс саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды қалыптастырады, бастауыш мектепте балалардың дарындылығын анықтау және дамыту бойынша тиімді практикалық іс-әрекетке ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте функционалдық сауаттылықты қалыптастыру деңгейінің мониторингі
    Несиелер: 4

    Курс педагогикалық процестің жүзеге асырылуын қамтамасыз ететің мұғалімнің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру мен дамытуға және кіші мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Экономикалық ғылымның жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін көрсету, нормативтік-құқықтық құжаттарды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы ҚР заңнамасын өз кәсіби қызметіндегі мәселелерді дұрыс шешу үшін пайдалану.

  • Код ON2

    Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі кәсіби қызметінде, соның ішінде ТЖ жағдайында қолданады.

  • Код ON3

    Салауатты өмір салты негіздерін біледі; арнайы, кәсіби көрсеткіштерді, денсаулықты сақтау және кәсіптік аурулардың алдын-алу үшін дене шынықтыру мен спорттың құралдары мен әдістерін қолданады, бастауыш мектепте дене тәрбиесі әдістеріне ие.

  • Код ON4

    Пәндік-коммуникативтік орталарды модельдеу үшін бағдарламалық құралдардың білімін, педагогикалық бағдарламалық құралдарда компьютерлік модельдеуді қолдану ерекшелігін көрсетеді. Білім беру үдерісіне енгізу үшін негізгі ақпараттық әдістер мен технологияларды, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады. Компьютерлік телекоммуникацияларды пайдалана отырып, оқу материалын және мультимедиялық жобаларды жасайды. Оқушылардың әртүрлі топтарымен Қашықтықтан оқытудың формалары, әдістері мен әдістемесін анықтайды, қашықтықтан оқытуда қолданылатын негізгі ақпараттық технологияларды меңгерген. Дайын электрондық құралдарды пайдалана отырып, оқу процесінің әр түрлі формаларын ұйымдастырады. Кәсіптік қызметте Қашықтықтан оқытудың қазіргі заманғы әдістерін қолданады.

  • Код ON5

    Білім беру ортасы субъектілерінің бірлескен қызметін және тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыруға қабілетті, білім берудегі педагогикалық менеджменттің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдайды; педагогикалық менеджменттің халықаралық тәжірибесінде қабылданған кәсіби-этикалық нормаларды өз қызметінде сақтайды. Менеджменттің негізгі ұғымдары мен санаттарын, жобаны басқаруды, ұйымдастырушылық мінез-құлықты, ұйым персоналын басқаруды, еңбек қызметін ынталандыруды және ынталандыруды анықтайды; кәсіби қызметте менеджменттің ұғымдық-категориялық аппаратын қолданады; басқару мәселелерін талдауға, персоналды басқару негіздерін, тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынаста өз ойлары мен пікірлерін білдіру, оқу және өзге де мәтіндерден қажетті ақпарат алу және қорытынды өнімді таныстыру дағдыларын меңгерген.

  • Код ON6

    Мектепке бейімделуде көмек көрсетудің әдістері мен технологияларын білу, баланы мектепке дайындау процесін ұйымдастыру үшін қажетті негізгі әдістер мен әдістерді меңгеру, психодиагностика, психокоррекция жүргізу, балаларды мектепке дайындау және мектепке бейімдеу процесін психологиялық сүйемелдеу, балаларды мектепке дайындау деңгейі туралы мәліметтер жинауды жүзеге асыру және баланың мектепке дайындығына мониторинг жүргізу, білім беру ұйымында оқытудың бастапқы кезеңінде балалардың оқу процесіне бейімделуін жеңілдететін жағдайлар жасау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON7

    Тиімді көшбасшылықтың қазіргі заманғы концепцияларын, команда құру негіздерін, көшбасшының беделін қалыптастыру шартын, коммуникацияның тиімділігі шартын, көшбасшы рөліне үміткер менеджердің коммуникативтік құзыреттілігінің мазмұнын анықтайды, топ жұмысын ұйымдастырады; іскерлік өзара іс-қимылда кері байланыс бере алады; команда құру кезеңін анықтайды; жеке және топтық жұмысты талдау технологиясын, топтық шешім қабылдау технологиясын қолданады. Баланың әлеуметтік және тұлғалық дамуын қолдайды. Іскерлік қарым-қатынастың ағымдағы коммуникативтік үдерістерін талдайды, риторикалық мәтіндердің негізгі түрлерінің композициясы мен тілдік құрылымының ерекшеліктерін біледі, сөйлеу мәдениетінің жоғары деңгейін көрсете отырып, сөйлеудің әртүрлі түрлерін көпшілік алдында жасайды және айтады, аудитория алдында көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдысын, көпшілік алдында пікірталас жүргізу әдіснамасын меңгерген.

  • Код ON8

    Білім беру саласындағы жаһандық трендтер мен зерттеулерді білу, шетелде және Қазақстанда білім беру жүйесіндегі проблемаларды талдау, білім беру саласындағы халықаралық ұйымдар мен келісімдер туралы түсінікке ие болу, елде және шетелде жүргізілген зерттеулер туралы көпшілік алдында сөз сөйлей білу.

  • Код ON9

    Математика, қазіргі орыс, қазақ тілдері, жаратылыстану теориялық негіздерін білу, алған теориялық білімді кәсіби қызметте қолдану. Мақсаты мен міндеттерін анықтау, сабақтарды жоспарлау, педагогикалық бақылауды жүзеге асыру, оқыту процесі мен нәтижелерін бағалау, бастауыш мектептегі сабақтарды талдау, жалпы бастауыш білім берудің білім беру бағдарламалары бойынша оқытуды қамтамасыз ететін құжаттаманы жүргізе білу және кабинетте пәндік-дамыту ортасын құру, кәсіптік әдебиетті зерделеу, басқа педагогтардың іс-әрекетін талдау және өзіндік талдау негізінде бастауыш білім беру саласындағы педагогикалық тәжірибе мен білім беру технологияларын жүйелеу және бағалай білу, бастауыш білім беру саласындағы зерттеу және жобалау қызметіне қатысу.

  • Код ON10

    Функционалдық сауаттылық, бағалау, білімді бақылау, функционалдық сауаттылықтың қалыптасу деңгейін бақылау ұғымдарын анықтайды, бастауыш сынып балаларының функционалдық сауаттылық дағдыларын ұйымдастыруға және диагностикалауға қабілетті; диагностикалық нәтижелерді талдау және бағалау

  • Код ON11

    Қарым - қатынасты ұйымдастыру тәсілдері мен тәсілдерін білу, дарынды балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, бастауыш сынып оқушыларының жобалық іс-әрекетінде, бастауыш сынып оқушыларының оқу-зерттеу қызметін ұйымдастыру ерекшеліктерін білу, білім алушылардың ынтымақтастығын ұйымдастыру, олардың белсенділігін, әртүрлі олимпиадалық міндеттерді шешуде бастамашылдығы мен дербестігін қолдау, жобалау іс-әрекеті барысында шығармашылық қабілеттерін дамыту, оқушылардың оқу-зерттеу қызметін басқару, шығармашылық жобаларды орындау барысында бастауыш сынып оқушыларының зерттеу және шығармашылық қызметін ұйымдастыру

  • Код ON12

    Ауызша және жазбаша сөйлеуді қисынды дұрыс, дәлелді және анық құра білу, кәсіби және тұлғааралық коммуникацияда шет тілі білімін қолдануға қабілетті болу.

  • Код ON13

    Педагогиканың негізгі ұстанымдары, білім мазмұнын құрудың ерекшеліктері мен негізгі қағидалары, білім мазмұнын жаңарту бөлігі ретінде оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы білімдерін көрсетеді, білім беру мазмұнын логикалық, әдіснамалық және дидактикалық талдайды, жалпы білім беру ұйымдарында, оның ішінде шағын мектептерде түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін әртүрлі білім беру ұйымдарында білім беру процесін ұйымдастырудың және жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады, әртүрлі қызмет түрлерін: оқу, тәрбие, пәндік, мәдени және демалыс ұйымдастыруға дайын.

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 6B01301-Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі көп тілді білім берумен
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

"Астана" Университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top