6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в АГЭУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жұмыс орнында кәсіби функцияларды сапалы орындай алатын бастауыш сынып мұғалімдерін даярлау, оқу процесін жүйелі, жалпыланған, әмбебап білім мен дағдыларды игеруге барынша жақындата және бағыттай отырып, оларға теориялық және практикалық міндеттерді өз бетінше, кәсіби және жауапкершілікпен шешуге, ғылым жетістіктерін шығармашылықпен пайдалануға және дамытуға, пайда болған өзгерістерге байланысты табысты қайта құруға мүмкіндік береді.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Құқықтық, экономикалық, экологиялық қауіпсіздік және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет теориясы
Бұл пәнаралық сипаттағы Интеграцияланған бағдарлама. Мемлекет пен қоғамда болып жатқан негізгі құқықтық ұғымдар мен санаттарды, экономикалық құбылыстар мен процестерді (оның ішінде кәсіпкерлік саласындағы) сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің эстетикалық ұғымдары мен санаттары, мазмұны, ерекшеліктері мен мәнін, адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара іс-қимыл жасау тәсілдерін, төтенше жағдайлар кезінде ұйымдардың тұрақты жұмыс істеуі туралы білімді; кәсіпкерлік және ғылыми зерттеулерді зерделейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері
«Кәсіпкерлік негіздері» курсы барлық экономикалық емес мамандықтардың студенттеріне арналған негізгі пәндердің бірі болып табылады. «Кәсіпкерлік негіздері» курсының негізгі мақсаты – кәсіпкерлік, кәсіпкерлік қызмет туралы білімдерін кеңейту және нақтылау, өз ісін құру, коммерциялық қызмет, құқықтық құжаттарды құрастыру, бизнес-жоспар құру, бухгалтерлік есеп нысандарын толтыру дағдыларын қалыптастыру. шағын кәсіпкерлік және Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлікті дамытуды реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктері туралы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бизнесті ұйымдастыру
Бизнесті ұйымдастыру кәсіпкерлікті оқытудың ерекше маңызды бөлігі ретінде қарастырылады. Біз бизнесті ұйымдастыру тарихынан бастап қазіргі заманғы бизнес түрлерінің жаңа кезеңіне көшу туралы айтып отырмыз. Қазақстанның орта және шағын бизнес ортасының қалыптасуы, бизнес-ортада инновацияларды пайдалану және пайда табу қабілеті, сондай-ақ салық төлемдерін төлеу туралы айтылады. Біз сондай-ақ шетелдік бизнестің түрлері және оның дамуы туралы айтып отырмыз.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогика
Пән студенттердің Болашақ педагог мамандығына деген қызығушылығын дамытуға және тәрбиенің мазмұнын, формалары мен әдістерін зерттей отырып, кейінгі кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі жетілдіруді ынталандыруға бағытталған. Курс студенттердің бойында: - педагогикалық процесті жоспарлау, болжауды ұйымдастыру, басқару және талдау дағдыларын дамытуға; - орта білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде тәрбие мен оқытудың түрлі әдістемелері мен технологияларын меңгеруге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі менеджмент
"Білім берудегі Менеджмент" пәні тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін менеджменттің теориялық негіздері саласындағы білім мен дағдылар кешенін қалыптастырады. Жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайларда кәсіби қызмет түрі ретінде басқару туралы ғылыми идеяны тереңдетеді, білім беру ұйымында оқу-тәрбие қызметін талдау, жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау дағдылары мен дағдыларын дамытады, басшы, қызметкер, топ немесе топ мүшесі ретінде тиімді мінез-құлық дағдыларын дамытуға ықпал етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Педагогикалық мамандықтың жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңызы. Мұғалімнің жеке басына қойылатын кәсіби талаптар. Педагогикалық қызметтің құрылымы. Педагог тұлғасын даярлау, кәсіби қалыптастыру. Педагогты даярлау жүйесіндегі педагогикалық практика. Зерттеу қызметі педагогикалық қызметтің құрамдас бөлігі ретінде. Бұл пән студенттердің заманауи педагогикалық ғылым негіздерін білуін қалыптастыруға бағытталған. ҚР Білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық инновациялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі мектептегі педагогикалық менеджмент және басқару
Қазіргі мектептегі педагогикалық менеджмент және басқару курсы педагогикалық менеджмент теориясы мен практикалық тәжірибені, мектеп менеджері қызметінің моделін талдау негізінде жалпы білім беретін орта мектептердің практикасына менеджмент негіздерін іске асыру және енгізу жолдарын айқындайды; менеджменттің педагогикалық негіздерін және оны жалпы білім беретін мектепті басқару практикасына енгізу жолдарын меңгереді; болашақ педагогтарды педагогикалық менеджмент білімімен, іскерлігімен, дағдыларымен қаруландырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жазу теориясы
Қазақ мәдениеті мен тарихында қолданылатын әліпбиді, оқушылар үшін емле ерекшеліктерін зерделеу және оларды сауатты жазуға үйрету. Тілдің пайда болу және қалыптасу заңдылықтарын, тіл мен қоғамның қарым-қатынасын, тіл білімі салаларын, тілдің жүйелі, генеалогиялық, типологиялық классификациясын құру қабілетін зерттеу. Ғылыми негізде этимологиялық және этнолингвистикалық белгілерді, сөзжасам жүйесін, грамматикалық құрылымдардың жеке және функционалдық, семантикалық себептері мен салдарын, сөздің сипаты мен сөйлем құрылымын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ жазуының тарихы
Жазу мәдениеті мемлекеттіліктің маңызды факторларының бірі болып табылады. Қазақ жазуының тарихы бүкіл халықтың тілін, мәдениетін және сауаттылығын дамытудың рөлін айқындайды. Қазақ тілінің орфографиялық ережелерін меңгеру, рухани құндылықтарымыздың негізіне айналған тарихи кезеңдерде қазақ жазуының қалыптасуын оқыту арқылы сауатты жазу мәдениетін насихаттау. Қазіргі латын графикасы негізінде қазақ әліпбиінің жобаларын талдау, объективті пікір қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бастауыш сынып психологиясы
Бұл курс бастауыш сынып оқушысының психикалық процестерінің дамуының онтогенетикалық динамикасын, тұлғаның жасына байланысты өзгеруін және оның дамуына әсер ететін әртүрлі факторлар ретінде детерминанттарды анықтауды, сондай-ақ бастауыш мектеп жасындағы психикалық процестер мен жеке көріністердің ерекшеліктерін зерттеуге мүмкіндік беретін әдістемелік құралдарды талдауды қамтиды. Бағалау әдістері білім беру процесінің субъектілеріне ұсыныстар жасау, Эссе, бастауыш сынып оқушысының психикалық даму ерекшеліктері бойынша аналитикалық жұмыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогика
Пән адамның әлеуметтік тәрбиесінің теориялық және практикалық негіздерін, қоршаған ортаның адамның дамуына тәрбиелік әсерін, бастауыш мектеп жасындағы балалардың әлеуметтенуіне әлеуметтік факторлардың әсерін ашады. Әлеуметтік педагогика студенттердің болашақ кәсіби қызметінде білім беру әдістері, әдістері, олардың әлеуметтену процесіне әсер ететін, оқудың сәттілігіне әсер ететін факторлар туралы білімді қолдана білуін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтің әлеуметтік құзыреттілігі
"Педагогтың әлеуметтік құзыреттілігі" курсы педагогтердің әлеуметтік құзыреттілігі мәселелері бойынша теориялық және практикалық базаны құруға, студенттерді әлеуметтік ортамен, құқықтық нормалармен, болашақ табысты кәсіби қызметке бейімделу тетіктерімен таныстыруға бағытталған. Курс Әлеуметтік педагогиканың ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын зерттеуге, тікелей әлеуметтік-педагогикалық қызметке және бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби дайындығына қызмет ететін теорияларды зерттеуге, әлеуметтік тәрбиені әлеуметтену контекстінде қарастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән болашақ мамандарды – бастауыш сынып мұғалімдерін түбегейлі дайындауға бағытталған. Бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіптік-педагогикалық дайындығындағы оқу пәні ретінде әрекет ететін бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі-бұл тәрбие процесін ұйымдастырудың теориялық негіздерін, оның заңдылықтары мен принциптерін, мақсаттары мен мазмұнын, сондай-ақ тәрбие жұмысының әдістерін, формаларын, құралдарын, шарттарын зерттейтін педагогиканың бөлігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби ағылшын тілі 1
"Кәсіби ағылшын тілі 1" пәнін оқу практикалық, білім беру және тәрбиелік міндеттерді қамтиды. Студенттер кәсіби негіздерді алады мәдениетаралық қарым-қатынас үшін қажетті шет тіліндегі құзыреттілік шет тіліндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас нысандарының негіздерін меңгереді, ақпараттық қызмет және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу құралы ретінде қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың жас ерекшелік физиологиясы
Онтогенездегі физиологиялық және психикалық процестердің негізгі заңдылықтары. Ағзаның мүшелері мен жүйелерінің дамуының жасқа байланысты анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, оларды жеке даму кезеңдерінде реттеу механизмдері. Балалар мен жасөспірімдердің психикалық дамуының жас ерекшеліктері. Оқушылардың психикалық белсенділігі мен мінез-құлқының физиологиялық негіздері. Жыныстық жетілу кезеңінің психофизиологиялық ерекшеліктері. Оқушылардың денсаулық мәдениетін, салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту
Оқушыларда жазбаша коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырады, ол жазбаша белгілерді, жазбаша сөйлеу шығармасының мазмұны мен нысанын меңгеруді қамтиды. Оқушыларда қажетті графикалық автоматизмдерді, сөйлеу-ойлау дағдыларын және жазбаша стильге сәйкес ойды тұжырымдау, білім мен ой-өрісті кеңейту, мәдениетті және интеллектуалдық дайындықты меңгеру, жазбаша сөйлеу шығармасының мазмұнын құру, тақырыптық мазмұн, сөйлеу стилі және жазбаша мәтіннің графикалық формасы туралы шынайы идеяларды қалыптастыру қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
"Критериалды бағалау технологиясы" ұғымының мәнін түсіндіреді; білім алушылардың уәждемесін арттыру құралы ретінде білім нәтижелерін бағалауға критериалды тәсілді көрсетеді; құзыреттілік және тұлғаға бағытталған тәсіл логикасындағы критериалды бағалау технологиясын, білім берудің инновациялық дамуының қазіргі кезеңіндегі оқушылардың білім сапасын бағалаудың объективтілігін қарастырады. Пән оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи модельдері, оқушылардың критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру және оны жүзеге асыру әдістері, формалары мен құралдары сияқты мәселелерді шешуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру
Пән білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психо-логопедагогикалық негіздер, ҚР-дағы инклюзивті және интеграцияланған білім берудің үлгілері мен мазмұны контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеуді қарайды. Курс жаппай жалпы білім беретін мектеп жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс жасауда мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайын болуға бағытталған. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен түзету және дамыту жұмыстарының заманауи нысандарымен, әдістерімен және технологияларымен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектепте түзету дамыту жұмысының технологиялары
Білім беру процесінде түзету-дамыту технологияларын қолдану және мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту, дамыту, тәрбиелеу және әлеуметтік бейімдеу үшін арнайы ұйымдастырылған жағдайлар жасау бойынша технология мұғалімінің педагогикалық жұмыс тәжірибесін ұсыну. Әр түрлі жағдайларда және әр түрлі іс-әрекеттер процесінде оқушылардың мінез-құлқындағы интеллекттің реттеуші рөлін арттыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дінтану
Қазіргі қоғамның рухани мәдениеті жүйесіндегі діннің рөлі туралы түсініктерді қалыптастыру, діннің көзқарастары мен тұжырымдамаларының, діни-философиялық ілімдердің ерекшеліктерін ашу, діннің пайда болуы мен эволюциясы, негізгі діни конфессиялардың діні мен дінінің тарихы мен ерекшелігі, ұйымдастыру, қазіргі әлемдік және дәстүрлі емес діндер, Қазіргі әлемдегі діннің өмір сүруі мен дамуының негізгі тенденциялары. Дінтану діндердің пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарын, олардың құрылымы мен әртүрлі компоненттерін, қоғам тарихындағы алуан түрлі құбылыстарды, дін мен мәдениеттің басқа салаларының өзара байланысы мен өзара байланысын зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектеп жасындағы балаларды психологиялық педагогикалық сүйемелдеу
Бастауыш мектеп жасындағы балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мақсаты оқушылардың жеке басын дамыту және оларды табысты оқыту үшін әлеуметтік-психологиялық жағдайлар жасау болып табылады. Пән бастауыш мектеп жасындағы балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы пәні туралы жалпы түсінік қалыптастыруға, бастауыш сынып оқушысының психологиялық ерекшеліктерін өлшеу бойынша теориялық білім мен дағдыларды алуға бағытталған (тесттер, өзіндік есептер, проективті әдістер).
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Курс студенттерді сөйлеу мен жазудың ғылыми стилінің негізгі ерекшеліктерімен таныстырады, ауызша және жазбаша академиялық дискурстың кең таралған жанрлары туралы білімдерін жүйелейді, академиялық және ғылыми-педагогикалық мәтіндерді құру қабілетін қалыптастырады. Академиялық ортадағы қарым-қатынастың негізгі принциптерін меңгереді. Курс аясында студенттер академиялық мәтіндерді: реферат, эссе, ғылыми мақала, ғылыми баяндама, баяндамаға презентация, рецензия жазу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектеп дидактикасы
Пән бастауыш мектепте оқыту теориясы, оқытуды ұйымдастырудың мазмұны, әдістері мен формалары туралы түсінік береді; оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетінің заңдылықтары және оны жандандыру жолдары, Оқыту мен оқытудың бірыңғай процесі ретінде оқыту туралы идеяларды қалыптастырады. Пән оқытудың принциптерін, оның мақсаттарын, білім беру мазмұнының ғылыми негіздерін, оқыту әдістерін, нысандарын, құралдарын игеруге бағытталған. бастауыш мектепте білім беру процесін ұйымдастыру және қамтамасыз ету жүйесін дидактикалық түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту практикумы
Бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұны саласындағы нормативтік құжаттарды зерделеу. Тілдік дағдыларды дамытудың негізгі әдістері. Сөйлеу әрекетінің негізгі түрлері мен формалары. Ауызша және жазбаша сөйлеу түрлері. Мәтінмен жұмыс істеудің инновациялық тәсілдері. Сөйлеудің негізгі стильдері мен түрлері. Пәнаралық байланыстар бастауыш мектепте тілдерді интеграцияланған оқытудың негізі ретінде. Көптілді білім беру мәселелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың көркем шығармашылығын дамыту
Пәннің педагогикалық ғылым мен оқу пәнінің саласы ретіндегі сипаттамасы. Бастауыш сынып оқушыларын отандық және шетелдік, қолданбалы және халықтық өнер туындыларымен таныстыру әдістемесі. Жобалау, қызмет көрсетудің әртүрлі түрлері, бейнелеу өнері бойынша қызметті қалыптастыру әдістемесі: сурет салу, модельдеу және қолдану. Сабақтың түрлері мен құрылымы. Сыныптан тыс жұмыстардың мазмұны мен түрлері. Техникалық және көркем шығармашылыққа қызығушылық танытатын және жұмыс істеуге деген ұмтылысы бар Шығармашылық, Белсенді тұлғаны дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларына гендерлік білім беру
Студенттерде гендерлік мәдениетті және педагогикалық қызметте гендерлік тәсілді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Бастауыш сынып оқушыларына гендерлік білім беруде заманауи технологиялар мен әдістемелерді саналы түрде игеру үшін психологиялық-педагогикалық құзыреттілікті қамтамасыз ету. Пән қарым-қатынастың психологиялық-педагогикалық негіздерін қарастырады; мұғалім мен оқушылардың қарым-қатынас стилін қалыптастырады; мұғалімнің коммуникативті мәдениетін диагностикалауды жүргізу мүмкіндігі; мұғалімнің коммуникативті мәдениетін дамыту әдісі ретінде педагогикалық жағдайларды модельдеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық мәселелерді шешу бойынша практикумы
Оның негізгі мақсаты-қоғамның қазіргі даму кезеңіндегі әлеуметтік тапсырысымен шартталған бастауыш сынып оқушыларын математикаға оқытудың ғылыми негіздері саласындағы мектептің Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби теориялық және технологиялық дайындығының сапалы деңгейін қамтамасыз ету. Пәнді оқу барысында болашақ бастауыш сынып мұғалімдері әдістеме негіздері туралы теориялық білімді игереді, бастауыш сынып оқушыларына математиканы оқытудың әртүрлі технологияларын жүзеге асыруға негіз алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби ағылшын тілі 2
Кәсіби сипаттағы ақпарат алу және әңгімелесу қабілеті үшін кәсіби әдебиеттерді оқу және аудару дағдыларын меңгеру. Кәсіби қызмет саласында ақпарат алуға мүмкіндік беретін деңгейде шет тілін меңгеру. Оқудың жетекші рөлінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау грамматика курсын, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасы тәрбие технологиясы
Отбасының әлеуметтік білім беру институты ретіндегі сипаттамасы. Әр түрлі типтегі отбасылардағы тәрбиенің ерекшелігі. Отбасылық өмір мәдениеті тәрбиенің факторы ретінде. Бала тәрбиесіндегі отбасылық дәстүрлердің рөлі. Отбасылық қатынастардың мәні. Отбасылық қатынастардың түрлері және олардың балаларға әсері. Отбасылық қатынастардың әртүрлі типтегі балаларды тәрбиелеуге әсері. Ата-ананың беделі. Бастауыш сынып оқушыларының танымдық іс-әрекетін ынталандыру. Білім беру нәтижелерін бағалау технологиялары
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табиғи ғылым негіздерін оқытудың теориясы мен технологиясы
Пән жалпы теориялық және практикалық негіздермен таныстырады. Оны зерттеу педагогикалық, гуманитарлық және арнайы білімнің жалпы деңгейін арттыруға ықпал етеді, қоғамда, қазіргі мектепте болып жатқан әлеуметтік және басқа процестердің нормативтік негіздемесін қамтамасыз етеді, сонымен қатар кәсіби қызметте теориялық білімді қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастырады және дамытады. Курстың мазмұны мен тәрбиелік міндеттері. Бастауыш мектептегі "жаратылыстану".
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасы және мектеп
Пән әртүрлі типтегі оқу орындарында ата-аналармен жұмыс туралы білім жүйесін қалыптастыруға; жалпы мәдени, діни және зайырлы көзқарастардан отбасы туралы көзқарастардың даму тарихы туралы білім жүйесін қалыптастыруға; отбасы типтері, отбасылық қатынастар, қақтығыстар туралы; ата-аналармен жұмыс жасауда кәсіби бағыт пен әлеуметтік позицияны қалыптастыруға бағытталған. Отбасылық қатынастардың мәні. Отбасылық қатынастардың түрлері және олардың балаларға әсері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс (қазақ) тілін және әдебиетін оқыту әдістемесі
Бұл пән орыс тілін оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін ашады: орыс тілі мен әдебиетін Бастауыш оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері, құралдары, принциптері мен әдістері; орыс тілін оқытудың жалпы дидактикалық және нақты әдістемелік принциптері. Бұл пәнді оқу-бұл тіл жүйесі туралы білімді және оның жұмыс істеу принциптерін игеру ғана емес, сонымен қатар болашақ мұғалімді қалыптастыратын тілдік қызметтің прагматикалық және әдістемелік аспектілерінің мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мұғалімнің кәсіби бағдары
Пән кәсіптік бағдар берудің теориялық негіздері туралы білімді кеңейтеді, жеке тұлғаның кәсіптік өзін-өзі анықтауын анықтауға көмектеседі; кәсіптік бағдар беру жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын, оның мазмұнын, кәсіптік бағдар беру нысандары мен әдістерін қалыптастырады; кәсіби қызметке Құзыретті көзқарасқа ықпал етеді. Пән білім алушыларға Кәсіптер әлеміндегі өз орнын анықтауға, өздерінің кәсіби қабілеттерін бағалауға, кәсіби қызметте жеке мағына табуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың проблемаларын диагностикалау: проективтік әдістер (MINOR)
Пән балалар мен ересектердің дамуындағы ауытқуларды зерттейтін клиникалық, жас, жалпы психологияның, әлеуметтанудың негізгі мәселелерін қарастырады; пән бастауыш сынып оқушыларының психикалық дамуындағы, қоршаған әлеммен әлеуметтік қарым-қатынасқа байланысты балалардың психикалық дамуындағы ерекшеліктерді психологиялық-педагогикалық зерттеуге бағытталған; бастауыш сынып оқушыларына психологиялық-педагогикалық тексеруді ұйымдастыру және жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру жеке білім беру траекториясын таңдау мақсатында диагностика жүргізу жасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасөспірімдердің жеке басының психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Курс жан жақты толыққанды қамтамасыз ету үшін қарастырылған бастауыш мектеп жасындағы балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы саласында студенттерді даярлау. Пән бастауыш мектеп жасындағы балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы пәні туралы жалпы түсінік қалыптастыруға, бастауыш сынып оқушысының психологиялық ерекшеліктерін өлшеу бойынша теориялық білім мен дағдыларды алуға бағытталған (тесттер, өзіндік есептер, проективті әдістер). Пән бастауыш сынып оқушыларының жеке басына психологиялық-педагогикалық диагностика жүргізу қабілетіне бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық ағылшын тілі
Академиялық ағылшын тілі-Курстың мазмұны коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыруға, кәсіби терминдерді, грамматикалық құрылымдарды, ағылшын тіліндегі ғылыми дискурстардың сипаттамаларын қолдана отырып, шет тілін кәсіби және академиялық мақсаттарда қолдана білуге байланысты мәселелер кешенін қамтиды. Курстың мазмұны студенттердің баяндамалар мен ғылыми жарияланымдарды ұсыну, ғылыми әдебиеттерге шолу жасау, кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде сөйлесу дағдылары мен қабілеттерін дамытады. Жоғарыда аталған құзыреттерді қалыптастыру үшін белсенді/интерактивті оқытудың келесі әдістері қолданылады: рөлдік ойындар, ақыл-ой карталары, топтық талқылаулар, шағын топтарда жұмыс істеу және т. б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытылатын тіл теориясының негіздері
Оқытылатын тіл теориясының негіздері-халықаралық білім беру моделін, білім беру сапасын басқару мен бағалаудың халықаралық танылған стандарттарын енгізу қазіргі білім беру үрдістеріне сәйкес оқу процесін ұйымдастыруды талап етеді. Курстың негізгі мақсаты студенттердің лингвистикалық, мәдениетаралық-коммуникативтік және кәсіби-бейімделу құзыреттіліктерін қалыптастыру, бакалаврларды болашақ филологиялық және ғылыми-зерттеу қызметіне дайындау, сыни ойлауды теориялық негіздерге, тіл теориясын дамытудың әртүрлі тәсілдері мен бағыттарына дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім алушыларды әлеуметтік педагогикалық сүйемелдеу
"Білім алушыларды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеу" курсы кәсіби қызметтің әлеуметтік-педагогикалық құрамдас бөлігін іске асыру үшін қоғамның әлеуметтік мәселелері туралы түсініктерді тереңдетуге бағытталған. Студенттерді әлеуметтік ортамен, құқықтық нормалармен, болашақ табысты кәсіби қызметке бейімделу тетіктерімен таныстыру. Тұлғаның дамуын анықтайтын факторлар мен жағдайлар, оларды тәрбие мен оқыту процестерін ұйымдастыруда есепке алу; білім беру және тәрбие процесінде тұлғаның даму факторларын пайдаланудағы мұғалімнің мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ересектердің проблемаларын диагностикалау: проективтік әдістер (MINOR)
Курс бастауыш мектеп жасындағы балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы саласында студенттерді жан-жақты толыққанды даярлауды қамтамасыз етеді. Пән болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің ересектерді психологиялық-педагогикалық диагностикалау негіздерін олардың кәсіби құзыреттілігінің шарты ретінде; ересектердің жеке басын психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың теориялық негіздерін; ересектердің жеке басын психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың психометриялық негіздерін және оларды кәсіби қызметте қолдануды игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектеп жасындағы балалармен психологиялық педагогикалық жұмыс негіздері
Пәннің мазмұнында бастауыш мектеп жасындағы балалардың оқу және тәрбие процестерін жобалау үшін психикалық дамуының заңдылықтары мен механизмдеріне сипаттама берілген. Психологиялық-педагогикалық жұмыста: бастауыш сынып оқушыларының психологиялық ерекшеліктерін диагностикалауға; бастауыш сынып оқушыларының оқу-танымдық мотивациясын және негізгі мектепте оқуға дайындалу үшін қажетті нәтиже ретінде оқу қабілетін қалыптастыру тәсілдеріне; оқушылардың оқу іс-әрекетінің бастапқы кезеңіне бейімделуі үшін оңтайлы жағдайлар жасау тәсілдеріне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұлғалық даму (MINOR)
Бұл пән студенттерге жас психологиясының категориялары, типологиясы, әдістері; психикалық даму заңдылықтары туралы білім жүйесін игеруге мүмкіндік береді. Студенттердің психологиялық-педагогикалық және ғылыми көкжиегін кеңейтуге ықпал етеді. Курстың негізгі мақсаты-студенттерді заманауи жас психологиясының теориялық негіздерін білумен қаруландыру; Психологияны оқыту процесінде болашақ бакалаврлардың кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру. Оқушылардың денсаулық мәдениетін, салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім беру жүйесінде бала тұлғасын әлеуметтендіру
Пән бастауыш мектеп оқушысының жеке басын әлеуметтендіру туралы жалпы ұғымды қалыптастырады; баланың әлеуметтік белсенділігінің қалыптасу көрсеткіштерімен таныстырады, кіші оқушылармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың мазмұнын, түрлерін, нысандарын, бастауыш мектеп жасындағы балалардың танымдық, адамгершілік, коммуникативті, көркемдік-эстетикалық, еңбек, дене шынықтыру-спорттық іс-әрекеттерінің әлеуметтік бағытын қолдануды ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік (MINOR)
Курс студенттердің барлық қызмет түрлерін оңтайландыру, жеке тұлғаны жан-жақты дамыту және жетілдіру, болашақ мұғалімдердің шығармашылық қабілеттерін дамыту, терең ғылыми кәсіби-педагогикалық дайындыққа қол жеткізу үшін кәсіби дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттерде кәсіби-педагогикалық қызметтің бастапқы дағдыларын, педагогикалық процесті білікті адамгершілік және тұлғаға бағдарланған ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады. Оның жеке ерекшеліктеріне сәйкес келетін әр адамға қатысты таңдау қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар мен ересектердегі девиантты мінез-құлықты диагностикалау
Курс бастауыш мектеп жасындағы балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы саласында студенттерді жан-жақты толыққанды даярлауды қамтамасыз етеді. Пән бастауыш мектеп жасындағы балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы пәні туралы жалпы түсінік қалыптастыруға, бастауыш сынып оқушысының психологиялық ерекшеліктерін өлшеу бойынша теориялық білім мен дағдыларды алуға бағытталған (тесттер, өзіндік есептер, проективті әдістер). Студенттерді девиантты мінез-құлықтың алдын-алу және түзетуге үйретеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сауат ашу және жазуға үйрету әдістемесі
Каллиграфиялық дағдыларды қалыптастырудың лингвистикалық және психологиялық негіздері. Хаттың жалпы сұрақтары. Алфавит жазу факторы ретінде. Орыс хаты. Каллиграфиялық дағдыларды қалыптастыру бойынша жұмыстың мазмұны. Каллиграфиялық жазуды оқытудың дәстүрлі әдістемесі. Хатқа қойылатын ұйымдастырушылық және гигиеналық талаптар. Графикалық жазу дағдыларын қалыптастырудың психофизиологиялық ерекшеліктері. Жазуды бастапқы оқыту әдістемесі. Каллиграфиялық жазуды оқытудың дәстүрлі емес әдістері. Каллиграфиялық қателер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық акмеология
Пән студенттерге мұғалімнің педагогикалық қызметінде кәсібилікке жету жолдары туралы түсінік береді; акмеологиялық ғылымның қолданбалы бағыттарымен таныстырады; педагогикалық акмеология мәселелері Жалпы акмеологияның бөлігі ретінде қарастырылады, педагогикалық акмеологияның педагогикалық қарым-қатынас мәселесі, Кәсіби рефлексияның психологиялық-акмеологиялық негіздері, Педагогикалық әртістік, мұғалімнің этикалық-мәдени білімі сияқты компоненттері мен бағыттарына талдау жасалады, педагогикалық қарым-қатынастағы толеранттылық, педагогикалық акмеологияны сәйкестендіру мәселесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектептің оқу үрдісінде қазіргі заманғы оқыту моделдері
Бұл пән студенттерді бастауыш мектептің білім беру процесінде оқытудың заманауи үлгілерімен таныстыруға, алған білімдерін болашақ кәсіби қызметте қолдану қабілетін қалыптастыруға; оқытудың қолданылатын әдістері, құралдары мен тәсілдерінің ғылыми негіздемесін ескере отырып, оқыту мен тәрбиелеу процесін құруға және ұйымдастыруға бағытталған. Пән оқытуды ізгілендіруге, оқушыларды танымдық іс-әрекетті өз бетінше жүргізу қабілетіне тартуға бағытталған. Ақпараттық-компьютерлік технологиялар. ТРИЗ. Зерттеу әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық деонтология
Пән кәсіби этиканы игеруге, идеалдарды түсінуге, түсінуге, кәсіби позицияны дамытудың жолдары мен құралдарын түсінуге бағытталған; студенттерде Педагогтің кәсіби этикасы туралы кәсіби қызметтің принциптері мен адамгершілік нормаларының жүйесі ретінде тұтас түсінік қалыптастыру; пәнді игерудің мақсаты студенттерді педагогикалық этиканың бөлігі ретінде педагогикалық деонтологияның теориялық негіздерімен, оқытушының құқықтық және нормативтік мінез-құлық практикасымен таныстыру болып табылады процесінде кәсіби қызметі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте дүниетану және жаратылыстану оқыту әдістемесі
Ғылым мен зерттеушілердің рөлі. "Жаратылыстану" оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері, оқыту принциптері. Оқу процесін ұйымдастырудың педагогикалық тәсілдері. Бастауыш мектептегі "жаратылыстану" курсының мазмұны мен тәрбиелік міндеттері. Оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері. Курстың мазмұнын құру студенттерді бастауыш сынып оқушыларының зерттеу қызметінің мәні мен ерекшелігімен, бастауыш сынып оқушыларымен ұйымдастырылған экологиялық және жаратылыстану эксперименттеріне сәйкес келетін негізгі талаптармен таныстыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық өнер теориясы мен әдістемесі
Пән музыкалық тәрбие әдістемесін игеруге бағытталған; музыка сабақтарын ұйымдастыру және жоспарлау принциптерімен танысу; репертуарды қалыптастыру әдістері; балалар хор ұжымындағы вокалдық-хор техникасының рөлін ашады; болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің музыкалық және эстетикалық талғамын дамытуға бағытталған, музыкалық білім беру саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастырады. Бастауыш сыныптарда музыкалық қызметті ұйымдастырудың формалары мен әдістері. Бастауыш сынып оқушыларының музыкалық іс-әрекетінің түрлері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі бейнелеу қызметінің әдістемесі
Пән бейнелеу өнерін оқыту әдістемесінің тарихи негіздерін, бейнелеу өнерін оқыту әдістемесін оқытудың теориялық және практикалық негіздерін ашуға бағытталған. Пән бейнелеу өнерін оқытудың ережелері мен заңдарын тұжырымдайды; жас ұрпақты көркемдік-эстетикалық тәрбиелеудің заманауи әдістерін көрсетеді. бастауыш сыныптарда еңбекке баулудың мазмұнын, еңбекке баулу жөніндегі бағдарламаның мазмұны мен құрылымын ашуға бағытталған; еңбек сабақтарында оқыту әдістерімен, құралдарымен, әдістерімен бастауыш мектепте еңбек оқытудың теориялық негіздерін ашады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте көркем еңбек пен бейнелеу іс-әрекетін оқыту әдістемесі
Бұл пән бейнелеу өнері саласындағы болашақ бастауыш сынып мұғалімі қызметінің кәсіби негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Пән студенттерді көркемдік білім беру жүйесінің қалыптасу заңдылықтарымен, оның негізгі бағыттары мен даму перспективаларымен, бейнелеу өнері бойынша тұжырымдамалармен, бағдарламалармен және оқулықтармен таныстырады. Пән бастауыш мектепте дамытушы білім беру ортасының ұйымдастырылуын және дұрыс жұмыс істеуін көздейді; бастауыш сынып мұғалімі мен оқушы арасындағы педагогикалық қарым-қатынас технологиясын, балаларға коммуникативті әсер ету жүйесінде мұғалімнің шеберлігін қалыптастыруды қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте әдебиеттік оқыту әдістемесі
Пән саналы және мәнерлі оқуға үйретуге бағытталған; дұрыс және еркін оқу дағдысын жетілдіру; бастауыш сыныптарда әдеби шығармамен жұмыс істеу процесі; жұмыстың негізгі кезеңдері және әртүрлі жанрдағы шығармалармен жұмыс істеу ерекшеліктері (ертегілер, әңгімелер, ертегілер, өлеңдер). Оқуды оқытудың білікті және құзыретті нәтижелерін тексеру және бағалау. Қазіргі оқу сабағының түрлері мен құрылымы. Сыныптан тыс оқу әдістемесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектептегі заманауи педагогикалық технологиялар
ДОД ҚБ оқу-тәрбие процесінің технологиялық компоненттері. Педагогикалық процесті ұйымдастыру формалары. Тұлғаға бағытталған оқыту технологиясы (и. с. Якиманская). Тұлғаға бағытталған технологиялар. Топтық технологиялар. Ұжымдық шығармашылық қызмет технологиясы. Ұжымдық шығармашылық қызмет технологиясы. Зерттеу (проблемалық) оқыту технологиясы. Көп деңгейлі оқыту. Ойын технологиясы. Денсаулық сақтау технологиялары. Ақпараттық-компьютерлік технологиялар. ТРИЗ. Зерттеу әдістері. Жобалау технологиясы. Оқытуды жобалау технологиясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар әдебиетін мәнерлеп оқу практикумы
Әдебиеттің өнер ретіндегі функциялары. Көркем шығарма бастауыш мектепте оқу пәні ретінде. Әдеби оқу сабағының технологиялық картасы. Әдеби оқу сабақтарының түрлері мен формалары. Тыңдау сабағы. Көркем шығарманы оқу және талдау. Жалпылау сабағы (бағдарлама бөлімінде оқылатын бірнеше шығармалар бойынша жалпылау). Оқу және ғылыми-танымдық мәтінмен жұмыс. Бастауыш мектепте мәнерлеп оқудың заманауи әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Болашақ бастауыш сынып мұғалімі қызметінің психологиялық-дидактикалық негіздері
Пән мұғалімге бастауыш сыныптарда білім беру процесін (бастауыш сынып оқушысын оқыту, тәрбиелеу, дамыту) жүзеге асыру үшін қажетті білім жиынтығын ашады; білім беру қызметін жобалаудың теориялық және әдіснамалық негіздері туралы түсінік береді; оқушыларды практикалық оқыту жүйесін жобалау және іске асыру; оқушылардың сабақтан тыс іс-әрекет жүйесі; оқу процесі біртұтас жүйе ретінде. Білім алушылардың, педагогикалық және әкімшілік қызметкерлердің, ата-аналар қоғамының психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру және дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларын музыкалық оқыту және тәрбиелеу теориясы мен практикасы
Пән вокалдық және аспаптық өнердің теориялық және практикалық деңгейлерін көтеруге, бастауыш сынып оқушыларының дәстүрлі музыкалық тәрбиесінің жеткілікті жоғары деңгейіне қол жеткізуге, халық, шетелдік, заманауи қазақстандық композиторлардың шығармаларын зерделеуге және орындауға, халық, фортепиано, скрипка, вокалдық және үрмелі музыканы насихаттауға бағытталған. Музыка өнер түрі ретінде. Қабылдау кезеңдерін ұйымдастыру. Дауыс пен есту қабілетін дамытуға арналған жаттығулар. Бастауыш сыныптардағы музыкалық оқу бағдарламасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Болашақ бастауыш сынып мұғалімінің психологиялық-педагогикалық дағдылары
Пән мұғалімге бастауыш сыныптарда білім беру процесін (бастауыш сынып оқушысын оқыту, тәрбиелеу, дамыту) жүзеге асыру үшін қажетті білім жиынтығын ашады; білім беру қызметін жобалаудың теориялық және әдіснамалық негіздері туралы түсінік береді; оқушыларды практикалық оқыту жүйесін жобалау және іске асыру; оқушылардың сабақтан тыс іс-әрекет жүйесі; оқу процесі біртұтас жүйе ретінде. Білім алушылардың мүмкіндіктері мен қабілеттеріне мониторинг жасау, дарынды балаларды, мүмкіндігі шектеулі балаларды анықтау және қолдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте жаратылыстану ғылымдары бойынша тәжірибелік эксперименттік жұмыс
Бұл пәннің мазмұны бастауыш сынып оқушыларымен ұйымдастырылған экологиялық және жаратылыстану эксперименттеріне сәйкес келетін негізгі талаптарды баяндайды; бастауыш сынып оқушыларында зерттеу дағдыларын қалыптастырудың жолдары мен құралдары ашылады, бастауыш мектептің оқу-тәжірибелік учаскесі туралы баяндалады; бастауыш сынып оқушыларымен оқу-тәжірибелік учаскеде эксперименттік жұмыстар жүргізу үшін әдістемелік ұсынымдар беріледі. Оқу процесін ұйымдастырудың педагогикалық тәсілдері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі білім берудегі педагогикалық технологиялар
Білім беру процестеріне технологиялық көзқарас. Педагогикалық технологияларды дамытудың тарихи аспектісі. "Педагогикалық технология", "оқыту және тәрбиелеу әдістемесі"ұғымдарының арақатынасы. Педагогикалық технологиялардың жіктелуі. Педагогикалық технологияның негізгі компоненттері. Білім беру технологияларын дамытудағы озық педагогикалық тәжірибенің рөлі. Мұғалімнің қызметінде жобалау. Білім беруді мақсат ету технологиясы. Бастауыш сынып оқушыларының танымдық іс-әрекетін ынталандыру. Білім беру нәтижелерін бағалау технологиялары. Оқыту сапасын жақсарту, тұлғаның үйлесімді дамуын қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім берудегі басқару және менеджмент үшін құралдарды таңдайды; кәсіби және әлеуметтік қызметтегі жалпы мақсаттарды көрсетеді; азаматтық және жеке жауапкершілік қағидаттарын басшылыққа ала отырып, кәсіби қызметті құрады, сондай-ақ кәсіпкерлік саласындағы алған білімдері мен дағдыларын және кәсіби қызметтегі қаржылық сауаттылық негіздерін талдайды және қолданады.
- Оқытылатын салада бастауыш сыныптарда, ғылыми зерттеулерде және академиялық жазуда оқытудың инновациялық әдістерін қолдану; Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын және оны алу көздерін түсіну; алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын кәсіби қызмет саласындағы міндеттерді шешу үшін пайдалану.
- Қазақстан Республикасының бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының және оқу бағдарламаларының құрылымы мен мазмұнын талдайды; жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында оқыту мен тәрбиелеудің мазмұнын, принциптерін, нысандарын, әдістерін, құралдарын ескере отырып жұмысты жоспарлайды, жаратылыстану және гуманитарлық пәндерді оқыту теориясы мен технологиясын меңгереді.
- Педагогтар мен жаңашыл мұғалімдердің озық тәжірибесін жинақтайды; кәсіби қызметке жоғары мотивацияға ие, магистратурада білім алуға және кәсіби өзін-өзі тәрбиелеуге ынталы және ұмтылады.
- Бастауыш сыныптарда оқытудың инновациялық әдістерін жинақтайды және таңдайды; бастауыш сынып оқушыларының жеке және шығармашылық әлеуетін ашады, олардың әлеуметтену процесіне ықпал етеді.
- Баланың жеке басын қалыптастырады және дамытады, бастауыш мектеп жасындағы негізгі анатомиялық-физиологиялық және психологиялық заңдылықтарды анықтайды; баланың жүйелі мектепте оқуға психологиялық дайындығын диагностикалайды; критериалды жүйе арқылы оқу нәтижелерін бағалайды.
- Мінез-құлық пен кәсіби этиканың жалпыадамзаттық принциптерін жалпылайды; ішкі мәдениеттің, моральдық-адамгершілік принциптердің және этикалық мінез-құлықтың жоғары деңгейіне ие.
- Кәсіби сөйлеу жағдайларында лингвистикалық құралдармен нақты коммуникативті мәселелерді шешу, кәсіби қызметінде терминдерді тиімді пайдалану.
- Бастауыш мектептің біртұтас педагогикалық процесін жобалайды және дамытады; бастауыш мектептің педагогикасы мен дидактикасы саласындағы теориялық негіздерді меңгереді; қазіргі бастауыш мектептегі оқу процесінің психологиялық-педагогикалық және дидактикалық принциптері арасындағы байланысты жіктейді және белгілейді.
Ұқсас БББ
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Астана халықаралық университеті
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Шымкент университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Қызылорда ашық университеті
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
«Мирас» университеті (Мирас)