Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Академиялық жазылым негіздері

    Пән академиялық жазылымның ерекшеліктерін, академиялық адалдық принциптеріне сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін оқып-үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін, жобаларды, эссені, мақалаларды, тезистерді, аннотацияларды, рецензияларды, курстық және дипломдық жұмыстарды қоса алғанда, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасау талаптарына, дәйексөз салу ережелеріне сәйкес, зияткерлік меншік құқығын сақтай отырып, жазып ресімдеуге қабілетт

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық қызметке кіріспе

    Педагогикалық мамандықтың жалпы сипаттамасын, жоғары кәсіби білім берудің заңнамалық негіздерін, мектепке дейінгі ұйым педагогының кәсіби қызметін және оның тұлғасын, педагогикалық қызмет стилін және педагогтың кәсіби қалыптасуын оқытатын пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекетін ұйымдастыру және басқару

    Ойынды іс-әрекеттің ерекше түрі ретінде, ерте жастағы және сәбилер ойынының ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін; ойынды мектеп жасына дейінгі балалардың іс-әрекеті ретінде; ойынның психологиялық мағынасын; мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс істеудегі ойын арқылы түзетуді; мектеп жасына дейінгі балалардың ойын іс-әрекетін басқаруды оқытатын пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары

    Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отбасында мектеп жасқа дейінгі балалардың ойын қызметін ұйымдастыру

    Ойынды ерекше іс-әрекет ретінде; мектеп жасына дейінгі балалардың іс-әрекеті ретінде, отбасындағы ойын іс-әрекетінің әдістемесін; отбасылық ойындарды, ойын түріндегі отбасылық дәстүрлерді оқытатын пән

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және инновацияларды басқару

    Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі балалардың даму физиологиясы

    Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі сәби шақ топтарында тәрбиелеу мен оқыту ерекшеліктері

    Ерте жастағы балалардың психологиялық ерекшеліктерін; педагогтің ерте жастағы балалармен жұмыс ерекшеліктерін; бір жастан үш жасқа дейінгі балалардың танымдық даму әдістерін; баланың дамуындағы сөйлеудің рөлін; ерте жастағы баланың ойын ерекшеліктерін; балабақшада дамытатын пәндік ортаны ұйымдастыруды оқытатын пән

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы

    Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілі негіздері және балалар әдебиеті

    Фонетикалық жүйені, әдеби тілдің фонологиялық жүйесін; графика және орфографияны; қазіргі тіл лексикологиясын; сөз жасауды; морфологияны; сөйлеу қызметін; балалар фольклорын; классикалық кезеңдегі балалар әдебиетін; 19 ғасырдағы қазақ балалар әдебиетін; 19 ғасырдағы балалар әдебиетінің ерекшеліктерін; 20 ғасырдың басындағы әдебиетті; 20-30-шы жылдардағы балалар әдебиетін; қазіргі балалар әдебиетін оқытатын пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Сәби жастағы баларды тәрбиелеу ерекшеліктері

    Қабылдауды, зейінді, ойлауды дамыту үшін пәндік іс-әрекеттердің маңызын; бейімделу кезеңінің стратегиясы және тәрбиешінің ата-аналармен өзара іс-қимылын; ерте жастағы бала ойынының ерекшеліктерін; тәрбиешінің ерте жастағы балалардың ата-аналарымен өзара іс-қимыл жасау формаларын оқытатын пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбек бойынша практикумы мен бейнелеу өнері іс-әрекеттерінің әдістемесі

    Мектепке дейінгі ұйымда еңбекке баулудың мазмұнын; қағаз және картонды өңдеуді; материалтануды; матамен, табиғи материалмен жұмыс істеуді; халықтық сәндік-қолданбалы өнерді; дизайн негіздерін; еңбекке баулу бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізуді оқытатын пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекеті және эстетикалық дамуы

    Дәстүрлі емес сурет салу, мүсіндеу, аппликация техникаларын талдауды; мектеп жасына дейінгі балаларға бейнелеу іс-әрекетіне оқытудың инновациялық әдістерін; мектеп жасына дейінгі балаларды қоғамдық орындарда, үйде, табиғатта өзін-өзі ұстау ережелерін оқыту әдістемесін оқытатын пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған әлеммен таныстыру теориясы мен әдістемесі

    Балаларды қоршаған ортамен таныстыру құралдарын; қоршаған ортадағы баланың бағдарын кеңейту және байыту бойынша педагогикалық жұмыс жағдайын; мектеп жасына дейінгі балаларды мамандықтар әлеміне енгізуді; пәндік әлемді және оның балалардың ақыл-ойын тәрбиелеудегі рөлін оқытатын пән

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді. Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды әлеуметтік шындықпен таныстыру теориясы мен әдістемесі

    Әлеуметтендіруді әлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде; макро мен мезофакторлардың әлеуметтендіруге әсер етуінің негізгі көздерін; әлеуметтендірудің микрофакторлары контексінде тәрбиелеуді; балалардың әлеуметтік шындықты тануының шарты ретіндегі іс-әрекетті; балаларды әлеуметтік шындыққа баулу барысындағы ересек адамның рөлін оқытатын пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялар

    «Педагогикалық инновация» ұғымының мәнін; оқытуды технология ретінде; педагогикалық технологиялар жүйесін; педагогикалық технологиялардың сипаттамасын; мектепке дейінгі ұйымның оқу-тәрбие үрдісінде педагогикалық технологияларды қолдану ерекшеліктерін; педагогикалық технологияларды қолданудың әдіснамалық негізі ретінде оқытудағы құзыреттілік тәсілді оқытатын пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару

    Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагог пен білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметі

    Білім берудегі жобалық іс-әрекет методологиясын, қазіргі мектептегі жобалар әдісін, оқу жобалау тәжірибесін, оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңділігін, педагог пен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары

    Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру теориясы мен әдістемесі

    Биосфераны және оның шекарасын; адам және тірі организмді; жерді ғаламшар ретінде; жер формаларын; табиғаттағы маусымдық өзгерістерді; маусымдық өзгерістердің себептерін; фенологиялық бақылауды; табиғат күнтізбесін оқытатын пән

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни және креативті ойлау

    Пән рационалды таным түрлері мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын ережелер мен талаптарды, шешім шығармашылығының рөлін зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа бірегей идеяларды жасауға, жағдайлардан мүмкін болатын шешімдерді жасауға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға, көпфункционалды заттарды көруге қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі

    Тіл дамыту әдістемесіне кіріспені; мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту құралдарын; мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістерін; мектеп жасына дейінгі балалардың қарым-қатынасын қалыптастыруды; мектеп жасына дейінгі балалардың лексикалық дамуын; мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу грамматикалық құрылымын қалыптастыруды; балаларда сөйлеу тілінің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеуді оқытатын пән

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Риторика және сөйлеу мәдениеті

    Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсінігін қалыптастыру

    Балаларды пропедевтикалық дайындау міндеттерін; мектеп жасына дейінгі балаларды математикадан дайындау мазмұнын; математиканы оқыту әдістері мен құралдарын; есеп, шама, кеңістіктегі бағдарлау, форма сияқты ҚМҰҚ бойынша бағдарламалық бөлімдермен танысуды; зияткерлік қабілеттерін дамыту үшін тапсырмаларды қолдануды оқытатын пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық

    Кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық сүйемелдеудің принциптері мен негізгі кезеңдерін, жалпы тьюторлық әрекеттің ресурстық сызбасын, тьюторлық сүйемелдеудің негізгі формалары, әдістері, схемалары мен технологияларын, тьюторлық қызметтің масштабын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдістемесі

    Ғылыми зерттеу құрылымын; студенттердің ғылыми жұмысын; ғылыми зерттеу мәселелерін қою және талдауды; әдебиеттермен жұмысты; ғылыми зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін; ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін оқытатын пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың сауатын ашу

    Сауат ашу әдістемесінің тарихын; сауат ашу әдістемесінің ғылыми және лингвистикалық негіздерін; сауат ашу сабақтарының құрылымын; сауат ашу кезеңдерін; сауат ашу кезеңінде сөйлеуді дамыту әдістемесін оқытатын пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру процесін цифрландыру

    Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудегі денсаулық сақтау технологиялары

    Денсаулық сақтау технологиялары: түсінік пен мәнді; мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасаудағы денсаулық сақтау технологияларын; денсаулық сақтау технологияларының түрлері және олардың сипаттамасын; мектепке дейінгі ұйымның денсаулық сақтау кеңістігін ұйымдастыруды оқытатын пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың қозғалысын дамыту

    Мектеп жасына дейінгі балалардың қозғалыс белсенділігін дамыту жүйесін, принциптерін, құралдарын, әдістерін; қимыл-қозғалыс әрекеттерін үйретуді; дене қасиеттерін тәрбиелеу негіздерін; сабақтарды құру негіздерін; мектепке дейінгі мекемелерде дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыру және өткізуді зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалармен өткізілетін дәстүрлі емес сабақ түрлері

    Сабақты мектеп жасына дейінгі балаларды оқытуды ұйымдастырудың негізгі түрі ретінде; мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің заманауи формалары мен әдістерін; мектеп жасына дейінгі балаларды оқытуды ұйымдастырудың алуан түрлілігін; түсінік, типтер және түрлерді мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың дәстүрлі емес түрлері ретінде оқытатын пән

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастыру және басқару

    Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыруды; әдістемелік жұмыстың мәнін; әдістемелік жұмысты басқару жүйесін; аға тәрбиешінің ұйымдастырушылық-педагогикалық және әдістемелік жұмысын; әдістемелік жұмыстың нысаны мен мазмұнын; әдістемелік жұмысты ұйымдастыру жүйесін; педагогтың жеке әдістемелік қызметін оқытатын пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепте мектеп жасына дейінгі балаларды оқуға дайындау бойынша жұмыстар жүйесі

    Мектепке дейінгі білім беру жүйесінің маңызды міндеттерінің бірі ретінде мектеп дайындығының қалыптасуын; отандық және шетелдік психологтардың жұмыстарында мектепте оқуға дайындық мәселесін; мектеп жасына дейінгі балалардың мектепте оқуға дайындығын қалыптастырудағы тәрбиешінің педагогикалық жұмысының міндеттері мен мазмұнын; мектепте оқуға мотивациялық дайындық сипаттамасын оқытатын пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың сахналау іс-әрекеті

    МДББ-дің ТОЖ-ның «Драма» бөлімі бойынша сипаттамасын; МДББ-дің тұтас педагогикалық үрдісінің құрамдас бөлігі ретінде мектеп жасына дейінгі балалардың театрландырылған іс-әрекетін; театрлардың түрлері және олардың сипаттамасын; мектепке дейінгі балалардың театрландырылған іс-әрекетін ұйымдастыру формалары және олардың сипаттамасын; мектепке дейінгі балалардың театрландырылған іс-әрекетін ұйымдастыру әдістері және олардың сипаттамасын оқытатын пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі педагогтың әдістемелік жұмысы

    Әдістемелік жұмыстың мәнін; әдістемелік жұмысты басқару жүйесін; тәрбиешінің ұйымдастырушылық-педагогикалық және әдістемелік жұмысын; әдістемелік жұмыстың нысаны мен мазмұнын; әдістемелік жұмысты ұйымдастыру жүйесін; педагогтың жеке әдістемелік қызметін оқытатын пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары

    Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын дамыту

    Мектепке жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын дамытудың теориялық негіздерін; мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын психологиялық-педагогикалық феномен ретінде; мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын дамыту әдістерін; мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын дамытудың психологиялық-педагогикалық шарттарын; мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын дамыту деңгейлерін оқытатын пән

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі мекемелерде дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру

    Дарындылықты: түсінігін, түрлері мен формаларын; дарындылықты диагностикалауды; дарынды балалармен жұмысты ұйымдастырудағы педагогикалық ұжымның бірлескен қызметін; мектеп жасына дейінгі дарынды балалармен педагогикалық қызметтің ерекшеліктерін оқытатын пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды отбасында адамгершілікке тәрбиелеу

    Мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттерін; мектеп жасына дейінгі балаларды адамгершілік тәрбиелеудің формалары, құралдары, әдістерін; адамгершілік тәрбиенің ерекшеліктерін; адамгершілік тәрбиенің түрлерін; мектеп жасына дейінгі балаларды адамгершілік тәрбиелеудегі отбасының рөлін оқытатын пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады
  • Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, Әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады
  • Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
  • Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
  • Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие үдерісін, психологиялық-педагогикалық жетістіктерді, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың сұраныстарын ұйымдастыруға қабілетті
  • Қазіргі орыс (қазақ) тілінің, қарапайым математиканың, жаратылыстанудың және әлемді танудың, балалар әдебиетінің әдіснамалық негіздерін, олардың негізінде мектепке дейінгі ұйымда оқу-тәрбие процесін құру үшін түсінуге, талдауға қабілетті.
  • Оқу-тәрбие процесінде инновациялық технологияларды, мектепке дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен тәсілдерін қолдану, мектепке дейінгі балалардың құзыреттілік дамуының мониторингін жүзеге асыру.
  • Оқу-тәрбие процесінде қолданылатын, қойылған міндеттерге, білім алушылардың жеке ерекшеліктеріне, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына және пәндер бағдарламаларына сәйкес әдістемелік құралдарды әзірлеу және таңдау
  • Педагогикалық үдерістің дидактикалық негіздерін және білім берудің жаңартылған мазмұнының талаптарын сақтай отырып, мектепке дейінгі балалардың тілін дамыту, қарапайым математиканы оқыту, әлемді тану, бейнелеу қызметі, дене шынықтыру процесін тиімді жоспарлау және құру
  • Өзіндік зерттеу қызметін, оқушылардың зерттеу қызметіне басшылық жасауды, тәжірибелік-эксперименттік жұмысты, олимпиадалық дайындықты жүзеге асыру
  • Кәсіби қызметті қоғамдағы педагогтің әлеуметтік тағайындалуына, білім менеджменті саласындағы үрдістерге, адамгершілік, этикалық, құқықтық принциптерге сәйкес жүзеге асыру

Ұқсас БББ

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Астана халықаралық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Мирас» университеті (Мирас)

Top