Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Педагогикалық қызметке кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагогикалық мамандықтың жалпы сипаттамасын, жоғары кәсіби білім берудің заңнамалық негіздерін, мектепке дейінгі ұйым педагогының кәсіби қызметін және оның тұлғасын, педагогикалық қызмет стилін және педагогтың кәсіби қалыптасуын оқытатын пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 5

    Пән академиялық жазылымның ерекшеліктерін, академиялық адалдық принциптеріне сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін оқып-үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін, жобаларды, эссені, мақалаларды, тезистерді, аннотацияларды, рецензияларды, курстық және дипломдық жұмыстарды қоса алғанда, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасау талаптарына, дәйексөз салу ережелеріне сәйкес, зияткерлік меншік құқығын сақтай отырып, жазып ресімдеуге қабілетт

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Отбасында мектеп жасқа дейінгі балалардың ойын қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Ойынды ерекше іс-әрекет ретінде; мектеп жасына дейінгі балалардың іс-әрекеті ретінде, отбасындағы ойын іс-әрекетінің әдістемесін; отбасылық ойындарды, ойын түріндегі отбасылық дәстүрлерді оқытатын пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекетін ұйымдастыру және басқару
    Несиелер: 5

    Ойынды іс-әрекеттің ерекше түрі ретінде, ерте жастағы және сәбилер ойынының ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін; ойынды мектеп жасына дейінгі балалардың іс-әрекеті ретінде; ойынның психологиялық мағынасын; мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс істеудегі ойын арқылы түзетуді; мектеп жасына дейінгі балалардың ойын іс-әрекетін басқаруды оқытатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және инновацияларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сәби жастағы баларды тәрбиелеу ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Қабылдауды, зейінді, ойлауды дамыту үшін пәндік іс-әрекеттердің маңызын; бейімделу кезеңінің стратегиясы және тәрбиешінің ата-аналармен өзара іс-қимылын; ерте жастағы бала ойынының ерекшеліктерін; тәрбиешінің ерте жастағы балалардың ата-аналарымен өзара іс-қимыл жасау формаларын оқытатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі сәби шақ топтарында тәрбиелеу мен оқыту ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Ерте жастағы балалардың психологиялық ерекшеліктерін; педагогтің ерте жастағы балалармен жұмыс ерекшеліктерін; бір жастан үш жасқа дейінгі балалардың танымдық даму әдістерін; баланың дамуындағы сөйлеудің рөлін; ерте жастағы баланың ойын ерекшеліктерін; балабақшада дамытатын пәндік ортаны ұйымдастыруды оқытатын пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілі негіздері және балалар әдебиеті
    Несиелер: 7

    Фонетикалық жүйені, әдеби тілдің фонологиялық жүйесін; графика және орфографияны; қазіргі тіл лексикологиясын; сөз жасауды; морфологияны; сөйлеу қызметін; балалар фольклорын; классикалық кезеңдегі балалар әдебиетін; 19 ғасырдағы қазақ балалар әдебиетін; 19 ғасырдағы балалар әдебиетінің ерекшеліктерін; 20 ғасырдың басындағы әдебиетті; 20-30-шы жылдардағы балалар әдебиетін; қазіргі балалар әдебиетін оқытатын пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі балалардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды әлеуметтік шындықпен таныстыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әлеуметтендіруді әлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде; макро мен мезофакторлардың әлеуметтендіруге әсер етуінің негізгі көздерін; әлеуметтендірудің микрофакторлары контексінде тәрбиелеуді; балалардың әлеуметтік шындықты тануының шарты ретіндегі іс-әрекетті; балаларды әлеуметтік шындыққа баулу барысындағы ересек адамның рөлін оқытатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбек бойынша практикумы мен бейнелеу өнері іс-әрекеттерінің әдістемесі
    Несиелер: 8

    Мектепке дейінгі ұйымда еңбекке баулудың мазмұнын; қағаз және картонды өңдеуді; материалтануды; матамен, табиғи материалмен жұмыс істеуді; халықтық сәндік-қолданбалы өнерді; дизайн негіздерін; еңбекке баулу бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізуді оқытатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді. Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған әлеммен таныстыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Балаларды қоршаған ортамен таныстыру құралдарын; қоршаған ортадағы баланың бағдарын кеңейту және байыту бойынша педагогикалық жұмыс жағдайын; мектеп жасына дейінгі балаларды мамандықтар әлеміне енгізуді; пәндік әлемді және оның балалардың ақыл-ойын тәрбиелеудегі рөлін оқытатын пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекеті және эстетикалық дамуы
    Несиелер: 8

    Дәстүрлі емес сурет салу, мүсіндеу, аппликация техникаларын талдауды; мектеп жасына дейінгі балаларға бейнелеу іс-әрекетіне оқытудың инновациялық әдістерін; мектеп жасына дейінгі балаларды қоғамдық орындарда, үйде, табиғатта өзін-өзі ұстау ережелерін оқыту әдістемесін оқытатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагог пен білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметі
    Несиелер: 5

    Білім берудегі жобалық іс-әрекет методологиясын, қазіргі мектептегі жобалар әдісін, оқу жобалау тәжірибесін, оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңділігін, педагог пен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялар
    Несиелер: 5

    «Педагогикалық инновация» ұғымының мәнін; оқытуды технология ретінде; педагогикалық технологиялар жүйесін; педагогикалық технологиялардың сипаттамасын; мектепке дейінгі ұйымның оқу-тәрбие үрдісінде педагогикалық технологияларды қолдану ерекшеліктерін; педагогикалық технологияларды қолданудың әдіснамалық негізі ретінде оқытудағы құзыреттілік тәсілді оқытатын пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тіл дамыту әдістемесіне кіріспені; мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту құралдарын; мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістерін; мектеп жасына дейінгі балалардың қарым-қатынасын қалыптастыруды; мектеп жасына дейінгі балалардың лексикалық дамуын; мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу грамматикалық құрылымын қалыптастыруды; балаларда сөйлеу тілінің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеуді оқытатын пән

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Риторика және сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Биосфераны және оның шекарасын; адам және тірі организмді; жерді ғаламшар ретінде; жер формаларын; табиғаттағы маусымдық өзгерістерді; маусымдық өзгерістердің себептерін; фенологиялық бақылауды; табиғат күнтізбесін оқытатын пән

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыни және креативті ойлау
    Несиелер: 5

    Пән рационалды таным түрлері мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын ережелер мен талаптарды, шешім шығармашылығының рөлін зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа бірегей идеяларды жасауға, жағдайлардан мүмкін болатын шешімдерді жасауға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға, көпфункционалды заттарды көруге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсінігін қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Балаларды пропедевтикалық дайындау міндеттерін; мектеп жасына дейінгі балаларды математикадан дайындау мазмұнын; математиканы оқыту әдістері мен құралдарын; есеп, шама, кеңістіктегі бағдарлау, форма сияқты ҚМҰҚ бойынша бағдарламалық бөлімдермен танысуды; зияткерлік қабілеттерін дамыту үшін тапсырмаларды қолдануды оқытатын пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім берудегі денсаулық сақтау технологиялары
    Несиелер: 5

    Денсаулық сақтау технологиялары: түсінік пен мәнді; мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасаудағы денсаулық сақтау технологияларын; денсаулық сақтау технологияларының түрлері және олардың сипаттамасын; мектепке дейінгі ұйымның денсаулық сақтау кеңістігін ұйымдастыруды оқытатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық
    Несиелер: 5

    Кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық сүйемелдеудің принциптері мен негізгі кезеңдерін, жалпы тьюторлық әрекеттің ресурстық сызбасын, тьюторлық сүйемелдеудің негізгі формалары, әдістері, схемалары мен технологияларын, тьюторлық қызметтің масштабын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдістемесі
    Несиелер: 8

    Ғылыми зерттеу құрылымын; студенттердің ғылыми жұмысын; ғылыми зерттеу мәселелерін қою және талдауды; әдебиеттермен жұмысты; ғылыми зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін; ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін оқытатын пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру процесін цифрландыру
    Несиелер: 5

    Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың қозғалысын дамыту
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі балалардың қозғалыс белсенділігін дамыту жүйесін, принциптерін, құралдарын, әдістерін; қимыл-қозғалыс әрекеттерін үйретуді; дене қасиеттерін тәрбиелеу негіздерін; сабақтарды құру негіздерін; мектепке дейінгі мекемелерде дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыру және өткізуді зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың сауатын ашу
    Несиелер: 5

    Сауат ашу әдістемесінің тарихын; сауат ашу әдістемесінің ғылыми және лингвистикалық негіздерін; сауат ашу сабақтарының құрылымын; сауат ашу кезеңдерін; сауат ашу кезеңінде сөйлеуді дамыту әдістемесін оқытатын пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастыру және басқару
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыруды; әдістемелік жұмыстың мәнін; әдістемелік жұмысты басқару жүйесін; аға тәрбиешінің ұйымдастырушылық-педагогикалық және әдістемелік жұмысын; әдістемелік жұмыстың нысаны мен мазмұнын; әдістемелік жұмысты ұйымдастыру жүйесін; педагогтың жеке әдістемелік қызметін оқытатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі мекемелерде дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Дарындылықты: түсінігін, түрлері мен формаларын; дарындылықты диагностикалауды; дарынды балалармен жұмысты ұйымдастырудағы педагогикалық ұжымның бірлескен қызметін; мектеп жасына дейінгі дарынды балалармен педагогикалық қызметтің ерекшеліктерін оқытатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды отбасында адамгершілікке тәрбиелеу
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттерін; мектеп жасына дейінгі балаларды адамгершілік тәрбиелеудің формалары, құралдары, әдістерін; адамгершілік тәрбиенің ерекшеліктерін; адамгершілік тәрбиенің түрлерін; мектеп жасына дейінгі балаларды адамгершілік тәрбиелеудегі отбасының рөлін оқытатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалармен өткізілетін дәстүрлі емес сабақ түрлері
    Несиелер: 5

    Сабақты мектеп жасына дейінгі балаларды оқытуды ұйымдастырудың негізгі түрі ретінде; мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің заманауи формалары мен әдістерін; мектеп жасына дейінгі балаларды оқытуды ұйымдастырудың алуан түрлілігін; түсінік, типтер және түрлерді мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың дәстүрлі емес түрлері ретінде оқытатын пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың сахналау іс-әрекеті
    Несиелер: 5

    МДББ-дің ТОЖ-ның «Драма» бөлімі бойынша сипаттамасын; МДББ-дің тұтас педагогикалық үрдісінің құрамдас бөлігі ретінде мектеп жасына дейінгі балалардың театрландырылған іс-әрекетін; театрлардың түрлері және олардың сипаттамасын; мектепке дейінгі балалардың театрландырылған іс-әрекетін ұйымдастыру формалары және олардың сипаттамасын; мектепке дейінгі балалардың театрландырылған іс-әрекетін ұйымдастыру әдістері және олардың сипаттамасын оқытатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын дамыту
    Несиелер: 5

    Мектепке жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын дамытудың теориялық негіздерін; мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын психологиялық-педагогикалық феномен ретінде; мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын дамыту әдістерін; мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын дамытудың психологиялық-педагогикалық шарттарын; мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын дамыту деңгейлерін оқытатын пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепте мектеп жасына дейінгі балаларды оқуға дайындау бойынша жұмыстар жүйесі
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі білім беру жүйесінің маңызды міндеттерінің бірі ретінде мектеп дайындығының қалыптасуын; отандық және шетелдік психологтардың жұмыстарында мектепте оқуға дайындық мәселесін; мектеп жасына дейінгі балалардың мектепте оқуға дайындығын қалыптастырудағы тәрбиешінің педагогикалық жұмысының міндеттері мен мазмұнын; мектепте оқуға мотивациялық дайындық сипаттамасын оқытатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі педагогтың әдістемелік жұмысы
    Несиелер: 5

    Әдістемелік жұмыстың мәнін; әдістемелік жұмысты басқару жүйесін; тәрбиешінің ұйымдастырушылық-педагогикалық және әдістемелік жұмысын; әдістемелік жұмыстың нысаны мен мазмұнын; әдістемелік жұмысты ұйымдастыру жүйесін; педагогтың жеке әдістемелік қызметін оқытатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады

  • Код ON2

    Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, Әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады

  • Код ON3

    Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады

  • Код ON4

    Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON5

    Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие үдерісін, психологиялық-педагогикалық жетістіктерді, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың сұраныстарын ұйымдастыруға қабілетті

  • Код ON6

    Қазіргі орыс (қазақ) тілінің, қарапайым математиканың, жаратылыстанудың және әлемді танудың, балалар әдебиетінің әдіснамалық негіздерін, олардың негізінде мектепке дейінгі ұйымда оқу-тәрбие процесін құру үшін түсінуге, талдауға қабілетті.

  • Код ON7

    Оқу-тәрбие процесінде инновациялық технологияларды, мектепке дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен тәсілдерін қолдану, мектепке дейінгі балалардың құзыреттілік дамуының мониторингін жүзеге асыру.

  • Код ON8

    Оқу-тәрбие процесінде қолданылатын, қойылған міндеттерге, білім алушылардың жеке ерекшеліктеріне, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына және пәндер бағдарламаларына сәйкес әдістемелік құралдарды әзірлеу және таңдау

  • Код ON9

    Педагогикалық үдерістің дидактикалық негіздерін және білім берудің жаңартылған мазмұнының талаптарын сақтай отырып, мектепке дейінгі балалардың тілін дамыту, қарапайым математиканы оқыту, әлемді тану, бейнелеу қызметі, дене шынықтыру процесін тиімді жоспарлау және құру

  • Код ON10

    Өзіндік зерттеу қызметін, оқушылардың зерттеу қызметіне басшылық жасауды, тәжірибелік-эксперименттік жұмысты, олимпиадалық дайындықты жүзеге асыру

  • Код ON11

    Кәсіби қызметті қоғамдағы педагогтің әлеуметтік тағайындалуына, білім менеджменті саласындағы үрдістерге, адамгершілік, этикалық, құқықтық принциптерге сәйкес жүзеге асыру

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу: Мектепалды даярлық
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top