Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 5

    Пән академиялық жазылымның ерекшеліктерін, академиялық адалдық принциптеріне сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін оқып-үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін, жобаларды, эссені, мақалаларды, тезистерді, аннотацияларды, рецензияларды, курстық және дипломдық жұмыстарды қоса алғанда, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасау талаптарына, дәйексөз салу ережелеріне сәйкес, зияткерлік меншік құқығын сақтай отырып, жазып ресімдеуге қабілетт

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық қызметке кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагогикалық мамандықтың жалпы сипаттамасын, жоғары кәсіби білім берудің заңнамалық негіздерін, мектепке дейінгі ұйым педагогының кәсіби қызметін және оның тұлғасын, педагогикалық қызмет стилін және педагогтың кәсіби қалыптасуын оқытатын пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дүниетану негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің пәні, міндеттері, принциптері және әдіснамалық негізін; жертану және өлкетану негіздерін; ботаника негіздері: өсімдік ағзасының морфологиялық құрылысы, төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің жіктелуі мен экологиясын; зоология негіздері: бір жасушалы, омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың анатомиясы, физиологиясы, жіктелуі мен экологиясын оқытатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаратылыстану негіздері
    Несиелер: 5

    Географиялық карта және жергілікті жердің жоспарын; литосфераны; минералдар және тау жыныстарын; жер бетінің бедерін; гидрофераны; атмосфераны; биосфераны, географиялық қабықт; жануарлар әлемінің алуан түрлілігін; омыртқасыз жануарларды; көпжасушалы жануарларды; ішекқуыстылар типін; жалпақ құрттарды, жұмыр құрттарды, буылтық құрттарды; буынаяқтықтар типін; омыртқалы жануарларды; қосмекенділер класы және бауырмен жорғалаушылар класын; құстар класын оқытатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және инновацияларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілі негіздері және балалар әдебиеті
    Несиелер: 7

    Фонетикалық жүйені, әдеби тілдің фонологиялық жүйесін; графика және орфографияны; қазіргі тіл лексикологиясын; сөз жасауды; морфологияны; сөйлеу қызметін; балалар фольклорын; классикалық кезеңдегі балалар әдебиетін; 19 ғасырдағы қазақ балалар әдебиетін; 19 ғасырдағы балалар әдебиетінің ерекшеліктерін; 20 ғасырдың басындағы әдебиетті; 20-30-шы жылдардағы балалар әдебиетін; қазіргі балалар әдебиетін оқытатын пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математика негіздері
    Несиелер: 5

    Математиканың жалпы ұғымдары: жиындар және оның операциялары, математикалық ұғымдар, ұсыныстар мен дәлелдемелер, сәйкестіктер мен қатынастарды; бүтін теріс емес сандар: натурал сандар жүйесінің аксиоматикалық құрылымы, бүтін теріс емес санның теоретикалық-көпше мағынасы және олармен операциялар, санау жүйесі, бүтін теріс емес сандардың бөлінгіштігін; оң рационалды сандар және нақты сандарды; теңдеулерді; теңсіздіктерді; функцияларды; шамалар мен өлшеулерді оқытатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математиканың бастапқы курсының негіздері
    Несиелер: 5

    Математиканың жалпы ұғымдары: жиындар және оның операциялары, математикалық ұғымдар, ұсыныстар мен дәлелдемелер, сәйкестіктер мен қатынастарды; бүтін теріс емес сандар: натурал сандар жүйесінің аксиоматикалық құрылымы, бүтін теріс емес санның теоретикалық-көпше мағынасы және олармен операциялар, санау жүйесі, бүтін теріс емес сандардың бөлінгіштігін; оң рационалды сандар және нақты сандарды; теңдеулерді; теңсіздіктерді; функцияларды; шамалар мен өлшеулерді оқытатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш сыныптарда еңбекке баулу сабақтарында түрлі материалдармен жұмыс
    Несиелер: 8

    Бастауыш мектептегі еңбекке баулудың мазмұнын; қағаз бен қатырма қағазды өңдеуді; материалтануды; матамен, табиғи материалдармен жұмысты; халықтық сәндік-қолданбалы өнерді; дизайн жасау негіздерін; сабақтарды ұйымдастыру және өткізуді; сыныптан тыс жұмысты оқытатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дүниетану мен жаратылыстануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 8

    Бастауыш мектепте дүниетану мен жаратылыстану пәнін оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттерін; «Дүниетану», «Жаратылыстану» пәндері бойынша оқу бағдарламаларын талдауды; бастауыш сынып оқушыларын ғылым негізіне енгізуді; бастауыш сынып оқушыларының дүниетану мен жаратылыстануды зерттеу барысында түсініктер мен ұғымдарды қалыптастыруды; жаратылыстану сабақтарында тәжірибелік жұмыстарды ұйымдастыруды; сабақта оқушылардың білімін бағалау және тексеру әдістемесін; жаратылыстану сабақтарының ерекшеліктерін; жара

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 7

    Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді. Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кіші оқушылармен тәжірибе дайындау және өткізу
    Несиелер: 8

    Революцияға дейінгі кезеңдегі, Кеңес мектебінде, қазіргі уақытта тәжірибелік жұмыстың дамуын; берілген пәннің оқу материалын құрудағы жалпыадамзаттық және спецификалық принциптерді қолдануды; бастауыш сынып сабақтарындағы тәжірибелерді, олардың жіктелуін; өсімдіктермен тәжірибе жүргізу ерекшеліктерін оқытатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • «Көркем еңбек» пәнін оқыту әдістемесі мен практикумы
    Несиелер: 8

    «Көркем еңбекті» оқытудың теориясы мен әдістемесін педагогикалық ғылым ретінде; бастауыш мектепте еңбекке баулудың теориялық негіздерін; материалдар мен еңбек қызметінің сипаттамасы, бұйымдарды дайындау техникасы мен технологиясын; халықтық сәндік-қолданбалы өнерді; дизайн жасау негіздерін; бастауыш сыныптарда еңбекке баулу сабақтарын ұйымдастыру технологиясын; бастауыш сыныптардағы техникалық модельдеуді; еңбекке баулу бойынша сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыру технологиясын; көрнекі оқу құралдарының әртүрлі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Математиканы оқыту әдістемесі ғылым ретінде; математика әдістемесінің мақсаты, міндеттері және пәнін; бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістерін; бастауыш сынып оқушыларының математикалық қабілеттерін қалыптастыруды; математика бөлімдері және оларды оқыту әдістемесін оқытатын пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әдеби оқуға үйрету әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш сыныптарда әдебиеттік оқу сабақтарын; бастауыш сынып оқушыларының әдеби дамуын; бастауыш мектепте әдеби шығарманы оқыту принциптерін; әдеби шығарманы оқытудың әдістері мен тәсілдерін; бастауыш сыныптардағы заманауи әдебиет сабағына қойылатын талаптарды оқытатын пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ (орыс) тілі әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазақ тілі әдістемесінің ғылым ретінде ерекшеліктерін; лексикологияны оқыту әдістемесін; фонетиканы оқыту әдістемесін; сөзжасамды оқыту әдістемесін; морфологияны оқыту әдістемесін; сөз таптарын оқыту әдістемесін; емлені оқыту әдістемесін; синтаксис, пунктуацияны оқыту әдістемесін; тіл дамыту әдістемесін оқытатын пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Риторика және сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагог пен білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметі
    Несиелер: 5

    Білім берудегі жобалық іс-әрекет методологиясын, қазіргі мектептегі жобалар әдісін, оқу жобалау тәжірибесін, оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңділігін, педагог пен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыни және креативті ойлау
    Несиелер: 5

    Пән рационалды таным түрлері мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын ережелер мен талаптарды, шешім шығармашылығының рөлін зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа бірегей идеяларды жасауға, жағдайлардан мүмкін болатын шешімдерді жасауға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға, көпфункционалды заттарды көруге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сауат ашу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Сауат ашу әдістемесінің тарихын; сауат ашу әдістемесінің ғылыми және лингвистикалық негіздерін; сауат ашу сабағының құрылымын; сауат ашу кезеңдерін; сауат ашу кезеңінде тіл дамыту әдістемесін оқытатын пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру процесін цифрландыру
    Несиелер: 5

    Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық
    Несиелер: 5

    Кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық сүйемелдеудің принциптері мен негізгі кезеңдерін, жалпы тьюторлық әрекеттің ресурстық сызбасын, тьюторлық сүйемелдеудің негізгі формалары, әдістері, схемалары мен технологияларын, тьюторлық қызметтің масштабын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Төменгі сынып оқушыларының қозғалыс белсенділігін дамыту
    Несиелер: 5

    Төменгі сынып оқушыларының қозғалыс белсенділігін дамыту жүйесін, принциптерін, құралдарын, әдістерін; қозғалыс іс-қимылдарын үйретуді; дене қасиеттерін тәрбиелеу негіздерін; сабақты құру негіздерін; бастауыш мектепте дене шынықтыру-сауықтыру шараларын ұйымдастыру және өткізуді оқытатын пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Здоровьесберегающие технологии в начальных классах
    Несиелер: 5

    Дене тәрбиесі жүйесін; кіші мектеп жасындағы балалармен жұмыс жасаудағы денсаулық сақтау технологиялары; дене тәрбиесінің құралдары мен әдістерін; қозғалыс іс-қимылдарын үйретуді; дене қасиеттерін тәрбиелеу негіздерін; дене жаттығуларымен сабақтарды құру негіздерін; бастауыш сыныптарда дене шынықтыру-сауықтыру шараларын ұйымдастыру және өткізуді оқытатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдістемесі
    Несиелер: 8

    Ғылыми зерттеу құрылымын; студенттердің ғылыми жұмысын; ғылыми зерттеу мәселелерін қою және талдауды; әдебиеттермен жұмысты; ғылыми зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін; ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін оқытатын пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық диагностика
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі ұйымдағы (Бастауыш мектептегі) баланың әлеуметтік-тұлғалық дамуын; ғылыми-қолданбалы мәселе ретінде педагогикалық диагностиканы; педагогикалық диагностиканың құрылымын, деңгейлерін, кезеңдерін; баланың дамуын зерттеу әдістерін; мектеп жасына дейінгі (кіші мектеп жасындағы) балалардың құзыреттілігін бағалау критерийлерін; мектеп жасына дейінгі балалардың мектепке дайындығын диагностикалауды оқытатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш сыныптарда жеке-даралық оқыту
    Несиелер: 5

    Ғылыми-әдістемелік әдебиетте дараландыру және саралау мәселесін; оқу дағдысын қалыптастырудың лингвистикалық ерекшеліктері және оларды жеке-сараланған оқыту жүйесінде есепке алуды, оқу дағдысын қалыптастырудың лингво-әдістемелік моделін; оқуға оқытудың жеке-сараланған жүйесінің құрылымы мен мазмұнын; жеке-сараланған оқыту кезінде оқу материалын модульдік ұйымдастыруды оқытатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Төменгі сынып оқушыларының логикалық дамуы
    Несиелер: 5

    Төменгі сынып оқушысының логикалық ойлауын дамытудың теориялық негіздерін; төменгі сынып оқушыларының логикалық ойлауын психологиялық-педагогикалық феномен ретінде; кіші жастағы оқушылардың логикалық ойлауын дамыту әдістерін; кіші жастағы оқушылардың логикалық ойлауын дамытудың психологиялық-педагогикалық шарттарын; кіші жастағы оқушылардың логикалық ойлауын дамыту деңгейін зерттеуді оқытатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі Менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән білім берудегі менеджмент ұғымын оқытады. Мақсаты білім берудегі менеджмент міндеттері. Балаларды оқыту және тәрбиелеу жоспарларын әзірлеу. Білім беру процестерін жобалау, жүзеге асыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі педагогтың әдістемелік жұмысы
    Несиелер: 5

    Әдістемелік жұмыстың мәнін; әдістемелік жұмысты басқару жүйесін; бастауыш сынып мұғалімінің ұйымдастырушылық-педагогикалық және әдістемелік жұмысын; әдістемелік жұмыстың нысаны мен мазмұнын; әдістемелік жұмысты ұйымдастыру жүйесін; педагогтың жеке әдістемелік қызметін оқытатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Төменгі сынып оқушыларының оқудан тыс іс-әрекетін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Төменгі сынып оқушыларының оқудан тыс қызметінің сипаттамасын; оқудан тыс іс-шараларды дайындау, ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктерін; оқудан тыс сабақтардың түрлерін; оқудан тыс іс-шаралардың түрлерін оқытатын пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш білім берудің қазіргі педагогикалық технологиялары
    Несиелер: 5

    «Педагогикалық технология» ұғымының мәнін; оқытуды технология ретінде; педагогикалық технологиялар жүйесін; педагогикалық технологиялардың сипаттамасын; бастауыш мектептің оқу-тәрбие үрдісінде педагогикалық технологияларды қолдану ерекшеліктерін; педагогикалық технологияларды қолданудың әдіснамалық негізі ретінде оқытудағы құзыреттілік тәсілді оқытатын пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аз комплектілі бастауыш мектептегі педагогикалық процестің теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    ШЖБМ оқу-тәрбие процесін жобалау және басқару ерекшелігін; ШЖБМ тұтас педагогикалық процесті ШЖБМ оқу процесін ұйымдастыруды; ШЖБМ оқытуды ұйымдастыру түрлерінің ерекшеліктерін; сабақты оқытуды ұйымдастырудың негізгі түрі ретінде; ШЖБМ мұғалімін; ШЖБМ заманауи педагогикалық технологияларын оқытатын пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық риторика
    Несиелер: 5

    Педагогикалық қарым-қатынастың ерекшеліктерін; қарым-қатынас түрлері: сипаттаманың кәсіби шарттылығын; педагогтың оқушылармен кәсіби-тұлғалық өзара іс-қимылын; педагогикалық қарым-қатынастағы интонацияның рөлін; педагогтың сөйлеу қызметін оқытатын пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады

  • Код ON2

    Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, Әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады

  • Код ON3

    Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады

  • Код ON4

    Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON5

    Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті

  • Код ON6

    Қазіргі орыс (қазақ) тілінің, математиканың (математиканың бастауыш курсы), жаратылыстану және дүниетану, балалар әдебиетінің әдіснамалық негіздерін түсіну, талдау және Бастауыш оқытудың оқу процесіне ғылымның қазіргі жетістіктерін енгізу

  • Код ON7

    Оқу-тәрбие процесінде инновациялық технологияларды, әдіс-тәсілдерді, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің стратегиясын, білім алушылардың білімін, іскерлігін, құзыреттілігін критериалды бағалауды қолдану

  • Код ON8

    Оқу-тәрбие процесінде қолданылатын, қойылған міндеттерге, білім алушылардың жеке ерекшеліктеріне, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына және пәндер бағдарламаларына сәйкес әдістемелік құралдарды әзірлеу және таңдау

  • Код ON9

    Мектептің бастауыш сыныптарында орыс (қазақ) тілін, сауаттылықты, әдеби оқуды, "дүниетануды және жаратылыстану", математиканы, "көркем еңбекке" оқыту процесін тиімді жоспарлау және құру

  • Код ON10

    Өзіндік зерттеу қызметін, оқушылардың зерттеу қызметіне басшылық жасауды, тәжірибелік-эксперименттік жұмысты, олимпиадалық дайындықты жүзеге асыру

  • Код ON11

    Кәсіби қызметті қоғамдағы педагогтің әлеуметтік тағайындалуына, білім менеджменті саласындағы үрдістерге, адамгершілік, этикалық, құқықтық принциптерге сәйкес жүзеге асыру

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 6B01301-Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі көп тілді білім берумен
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

"Астана" Университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top