Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Астана халықаралық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Мектепке бейімделуде көмек көрсетудің әдістері мен технологияларын білу, баланы мектепке дайындау процесін ұйымдастыру үшін қажетті негізгі әдістер мен әдістерді меңгеру, психодиагностика, психокоррекция жүргізу, балаларды мектепке дайындау және мектепке бейімдеу процесін психологиялық сүйемелдеу, балаларды мектепке дайындау деңгейі туралы мәліметтер жинауды жүзеге асыру және баланың мектепке дайындығына мониторинг жүргізу, білім беру ұйымында оқытудың бастапқы кезеңінде балалардың оқу процесіне бейімделуін жеңілдететін жағдайлар жасау дағдыларын меңгеру.
  • Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдана алады.
  • Тиімді көшбасшылықтың қазіргі заманғы концепцияларын, команда құру негіздерін, көшбасшының беделін қалыптастыру шартын, коммуникацияның тиімділігі шартын, көшбасшы рөліне үміткер менеджердің коммуникативтік құзыреттілігінің мазмұнын анықтайды, топ жұмысын ұйымдастырады; іскерлік өзара іс-қимылда кері байланыс бере алады; команда құру кезеңін анықтайды; жеке және топтық жұмысты талдау технологиясын, топтық шешім қабылдау технологиясын қолданады. Баланың әлеуметтік және тұлғалық дамуын қолдайды. Іскерлік қарым-қатынастың ағымдағы коммуникативтік үдерістерін талдайды, риторикалық мәтіндердің негізгі түрлерінің композициясы мен тілдік құрылымының ерекшеліктерін біледі, сөйлеу мәдениетінің жоғары деңгейін көрсете отырып, сөйлеудің әртүрлі түрлерін көпшілік алдында жасайды және айтады, аудитория алдында көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдысын, көпшілік алдында пікірталас жүргізу әдіснамасын меңгерген.
  • Салауатты өмір салты негіздерін біледі; арнайы, кәсіби көрсеткіштерді, денсаулықты сақтау және кәсіптік аурулардың алдын-алу үшін дене шынықтыру мен спорттың құралдары мен әдістерін қолданады, бастауыш мектепте дене тәрбиесі әдістеріне ие.
  • Білім беру ортасы субъектілерінің бірлескен қызметін және тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыруға қабілетті, білім берудегі педагогикалық менеджменттің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдайды; педагогикалық менеджменттің халықаралық тәжірибесінде қабылданған кәсіби-этикалық нормаларды өз қызметінде сақтайды. Менеджменттің негізгі ұғымдары мен санаттарын, жобаны басқаруды, ұйымдастырушылық мінез-құлықты, ұйым персоналын басқаруды, еңбек қызметін ынталандыруды және ынталандыруды анықтайды; кәсіби қызметте менеджменттің ұғымдық-категориялық аппаратын қолданады; басқару мәселелерін талдауға, персоналды басқару негіздерін, тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынаста өз ойлары мен пікірлерін білдіру, оқу және өзге де мәтіндерден қажетті ақпарат алу және қорытынды өнімді таныстыру дағдыларын меңгерген.
  • Пәндік-коммуникативтік орталарды модельдеу үшін бағдарламалық құралдардың білімін, педагогикалық бағдарламалық құралдарда компьютерлік модельдеуді қолдану ерекшелігін көрсетеді. Білім беру үдерісіне енгізу үшін негізгі ақпараттық әдістер мен технологияларды, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады. Компьютерлік телекоммуникацияларды пайдалана отырып, оқу материалын және мультимедиялық жобаларды жасайды. Оқушылардың әртүрлі топтарымен Қашықтықтан оқытудың формалары, әдістері мен әдістемесін анықтайды, қашықтықтан оқытуда қолданылатын негізгі ақпараттық технологияларды меңгерген. Дайын электрондық құралдарды пайдалана отырып, оқу процесінің әр түрлі формаларын ұйымдастырады. Кәсіптік қызметте Қашықтықтан оқытудың қазіргі заманғы әдістерін қолданады.
  • Функционалдық сауаттылық, бағалау, білімді бақылау, функционалдық сауаттылықтың қалыптасу деңгейін бақылау ұғымдарын анықтайды, бастауыш сынып балаларының функционалдық сауаттылық дағдыларын ұйымдастыруға және диагностикалауға қабілетті; диагностикалық нәтижелерді талдау және бағалау
  • Білім беру саласындағы жаһандық трендтер мен зерттеулерді білу, шетелде және Қазақстанда білім беру жүйесіндегі проблемаларды талдау, білім беру саласындағы халықаралық ұйымдар мен келісімдер туралы түсінікке ие болу, елде және шетелде жүргізілген зерттеулер туралы көпшілік алдында сөз сөйлей білу.
  • Тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі әдістері, технологиялары мен формалары туралы білімді пайдалана отырып, ата-аналармен және балалармен жұмысты ұйымдастыру, әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбие процесін басқарады.
  • Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі кәсіби қызметінде, соның ішінде ТЖ жағдайында қолданады.
  • Математика, қазіргі орыс, қазақ тілдері, жаратылыстану теориялық негіздерін білу, алған теориялық білімді кәсіби қызметте қолдану. Мақсаты мен міндеттерін анықтау, сабақтарды жоспарлау, педагогикалық бақылауды жүзеге асыру, оқыту процесі мен нәтижелерін бағалау, бастауыш мектептегі сабақтарды талдау, жалпы бастауыш білім берудің білім беру бағдарламалары бойынша оқытуды қамтамасыз ететін құжаттаманы жүргізе білу және кабинетте пәндік-дамыту ортасын құру, кәсіптік әдебиетті зерделеу, басқа педагогтардың іс-әрекетін талдау және өзіндік талдау негізінде бастауыш білім беру саласындағы педагогикалық тәжірибе мен білім беру технологияларын жүйелеу және бағалай білу, бастауыш білім беру саласындағы зерттеу және жобалау қызметіне қатысу.
  • Қарым - қатынасты ұйымдастыру тәсілдері мен тәсілдерін білу, дарынды балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, бастауыш сынып оқушыларының жобалық іс-әрекетінде, бастауыш сынып оқушыларының оқу-зерттеу қызметін ұйымдастыру ерекшеліктерін білу, білім алушылардың ынтымақтастығын ұйымдастыру, олардың белсенділігін, әртүрлі олимпиадалық міндеттерді шешуде бастамашылдығы мен дербестігін қолдау, жобалау іс-әрекеті барысында шығармашылық қабілеттерін дамыту, оқушылардың оқу-зерттеу қызметін басқару, шығармашылық жобаларды орындау барысында бастауыш сынып оқушыларының зерттеу және шығармашылық қызметін ұйымдастыру
  • Педагогиканың негізгі ұстанымдары, білім мазмұнын құрудың ерекшеліктері мен негізгі қағидалары, білім мазмұнын жаңарту бөлігі ретінде оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы білімдерін көрсетеді, білім беру мазмұнын логикалық, әдіснамалық және дидактикалық талдайды, жалпы білім беру ұйымдарында, оның ішінде шағын мектептерде түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін әртүрлі білім беру ұйымдарында білім беру процесін ұйымдастырудың және жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады, әртүрлі қызмет түрлерін: оқу, тәрбие, пәндік, мәдени және демалыс ұйымдастыруға дайын.

Ұқсас БББ

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Шымкент университеті

6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі

Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі

Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті

6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі

«Мирас» университеті (Мирас)

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Өмірхан Аймағамбетұлы Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Top