6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Азаматтық және әлеуметтік жауапкершілігі бар, кәсіби қызметте Құзыретті, тұлғалық-бағдарлы және іс-әрекет тәсілдеріне негізделген, инновациялық педагогикалық технологияларды меңгерген бастауыш мектеп мұғалімдерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Математика негіздері
Пән мектеп математикасындағы сан ұғымының дамуымен, сандарға арифметикалық амалдар жасаудың заңдылықтарымен және шамалардың өлшем бірліктері арасындағы қатынастармен танысуға және математика негіздерінің теориялық білімдерін терең меңгеруге, оны практикалық дағдыларға айналдыру, сондай-ақ математикалық түсініктерді зерттеуге және талдауға бағытталған. Пәннің мақсаты – өмірлік практикалық мәселелерді шешу үшін математикалық білімдер жүйесіне ие функционалды сауатты тұлғаны қалыптастырудың негізін қалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жаратылыстану негіздері
Пәннің мақсаты: қазіргі әлемнің табиғи-ғылыми бейнесі және жаратылыстану әдістері туралы білімдерін дамыту; табиғат туралы көрінісіне, инженерия мен технологияның дамуына шешуші әсер еткен жаратылыстанудың маңызды идеялары мен жетістіктерімен танысу; «Жаратылыстану» курсын оқытқан кезде өсімдіктер мен жануарлар әлемі, табиғат заңдылықтары туралы білімді, және тірі және жансыз табиғатты зерттеу әдістері мен технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектептегі қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері
Пән қазіргі қазақ (орыс) тілінің дыбыс жүйесін, тіл дыбыстардың жасалуын, фонетикалық заңдылықтарды; сөз мағынасы түрлерін; қазақ (орыс) тілінің морфологиялық және сөзжасамдық жүйесін, туынды сөздердің жасалу тәсілдерін меңгертуге, сөз формалары, сөз топтары мен сөз таптарының негізгі белгілерін айыра білуге, сөз таптарына тән лексика-грамматикалық белгілерді, сөз таптарының семантикалық түрлері мен синтаксистік қызметтерін саралау жөнінде жүйелі ғылыми-теориялық білім беруге; сөз тіркесі түрлеріне, сөйлемнің құрамы мен мүшелеріне, сөйлемді құрылысына қарай талдай білуге; салалас және сабақтас, көп құрамды құрмалас сөйлем түрлерін, жасалу жолдарын, құрмалас сөйлемдердегі тыныс белгілерінің қолданылуын, мәтіннің құрылымдық ерекшеліктерін меңгертуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалар әдебиеті және мәнерлеп оқу
Пән әдебиет теориясы мен тарихының және мәдениеттің негіздері, қазіргі ғылыми ақпаратқа негізделген балалар әдебиеті саласындағы өзекті зерттеу мәселелерін түсіну мен шешу туралы білім қалыптастыруға; студенттерге отандық және шетелдік әдебиеттану мен мәдениеттанудың негізгі мектептері мен бағыттары туралы білім беруге; бастауыш сынып оқушыларының тұлғасын әлеуметтендірудегі әдебиет пен мәдениеттің маңыздылығын түсіндіруге, балаларға арналған шығармаларды мәнерлеп оқу негіздерін түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогика
Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сауат ашу және жазуға үйрету технологиясы
Пән студенттерде сауат ашу және жазуға үйрету әдістемесіндегі балама процестер туралы түсінік қалыптастыруға; осы саладағы инновациялық технологиялармен танысу, алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені жинақтау, талдау, сонымен қатар ғылыми зерттеулердің нәтижелерін тарату және педагогикалық қызметке енгізу қабілетін қалыптастыруға; тілді оқыту мен сауаттылық саласындағы инновациялық және балама процестердің сипатын, мазмұнын, механизмдері мен өлшемдерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныпта математиканы оқыту практикумы
Бұл пән өзінің техникалық жабдықталуына сәйкес студенттің оқу-танымдық белсенділігін арттырудың әртүрлі жолдарын қарастыруға, сонымен қатар математика сабағында оқушыларға берілген есептерді шешу үшін практикалық сабақтарды өткізу әдістемесін жетілдіруге бағытталған. Сонымен қатар, оқушылардың интеллектуалдық қабілетін дамытуға ықпал ететін сабақтарды өткізу жолдары мұғалімнің өзіне лайықты тапсырмаларды таңдауда үлкен дайындық жұмыстарын ұйымдастыруды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы
Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру
Пән креативті, шығармашылық ойлауды дамытуға, бизнес-идеяларды қалыптастыру әдістерін, бизнес-модель құру принциптерін зерделеуге, оның тиімділігін бағалауға, ғылыми-техникалық әзірлемелерді коммерцияландыруға, стартап жобасын құру және іске асыру мақсатында бірегей кәсіпкерлік бастамаларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Алынған дағдылар мен дағдыларды пайдалану жаңа идеяларды қалыптастыруға, дамудың инновациялық жолдарын ұсынуға, оларды стейкхолдерлер алдында сауатты ұсынуға, кәсіби міндеттерді қораптан тыс және тиімді шешуге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерімен және экологиялық факторлардың әрекет ету заңдылықтарымен танысуға, адамзаттың техносфералық дамуы жағдайында адам ағзасының қолайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайларды анықтауға және қамтамасыз етуге ықпал ететін білімді қалыптастыруға, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде экологиялық ойлау, болжау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Пән бизнес ортаны, бизнесті дамытудың құқықтық аспектілерін, кәсіпкерлік қызмет бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат бойынша заңнамалық базаны зерделеуге бағытталған. Алынған біліктер мен дағдыларды пайдалану бәсекелестік жағдайында бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді басқаруға және шешуге, сыбайлас жемқорлыққа қарсы Заңнама білімін практикалық қызметте қолдануға, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың шарттары мен түрлерін ажыратуға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қандай шараларын қолдануға болатынын үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі сандық технологиялар
Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
Пән студенттерге бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері, тиімді әдіс-тәсілдер, технологиялар, стратегиялар, техникалар және ерекшеліктері туралы білімді меңгертуге бағытталған. Пәнді меңгеру аясында студенттер бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқытудың психологиялық-педагогикалық, әдеби және әдістемелік оқыту негіздерімен танысады. Студенттер қазақ (орыс) тілі сабақтарын жоспарлау, оқушының оқу материалын меңгертудің тиімді жолдарын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері
Бұл пән болашақ кәсіби қызметте ата-аналармен өзара іс-қимылдың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді игеруге бағытталған, ата-аналарды оқу процесіне тарту, білім беру ұйымын басқару, ата-аналардың педагогикалық белсенділігін дамыту, мектеп пен отбасының оқушыларда құндылықтарды қалыптастырудағы өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады, ата-аналарды білім беру ұйымының білім беру және тәрбие процесіне тарту нысандарының ерекшеліктері ұсынылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Бұл пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға, дамушы ағзаның жас ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы көптеген сұрақтарды игеру арқылы білім алушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтауға, сондай-ақ студенттерді қорғау мен нығайту бойынша бағытталған білім беру мекемелеріндегі жұмыс жағдайындағы балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы туралы қажетті жүйеленген білім мен практикалық дағдылармен қамтамасыз етіледи.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Бұл пән кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың заманауи талаптарын іс жүзінде қолдана алатын, оларды математиканы оқыту үдерісінде тәрбиелейтін және дамытатын бастауыш сынып мұғалімін дайындауға бағытталған. Математиканы оқыту әдістемесі әртүрлі типтегі оқу орындарында математиканы оқытудың мақсаттарын, мазмұнын, құралдарын, формалары мен әдістерін әзірлеумен айналысады. Сондай-ақ, бастауыш математикалық білімнің негізгі мазмұны мен математиканы оқытудағы сыныптар, циклдар мен деңгейлер бойынша кіші жастағы оқушылардың құзыреттілігіне қойылатын талаптарды (пәндік, коммуникативті, ақпараттық есептерді шешу) қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте әдебиеттік оқу әдістемесін оқыту
Пән бастауыш мектептегі әдеби оқудың негізгі дағдыларын меңгеруге бағытталған. Пәнді меңгеру аясында студенттер бастауыш мектепте әдеби оқуды оқытудың психологиялық-педагогикалық, әдеби және әдістемелік оқыту негіздерімен танысады. Пән әдеби оқу сабағындағы алуан түрлі жанрларды оқытудағы сыныптық және сыныптан тыс әдістемелер жайлы білім кешенін қалыптастырады. Пән аясында студенттер оқушылардың оқудағы қабілеттерін дамытуға бағытталған әдеби оқу сабақтарын құрастыруды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте жаратылыстану мен дүниетануды оқытудың әдістемесі
Бұл пән оқушылардың бастауыш мектепте жаратылыстану және дүниені тану әдістемесі туралы білімдерін дамыту, экологиялық мәдениетін қалыптастыру, табиғатқа ұқыпты қатынасты тәрбиелеу, адамгершілік, экологиялық міндеттерді жүзеге асыру т.б. білім беру, сондай-ақ осы курсты оқу нәтижесінде студенттер бастауыш мектепте жаратылыстану циклінің пәндері бойынша оқу сабақтарын өткізудің мазмұнын, формаларын, әдістері мен құралдарын таңдауды үйренуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дарындылық психологиясы
Пән студенттерге балалардың дарындылығының тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі түсініктерді зерделеуге, шығармашылықты қалыптастырудың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, «дарындылық» ұғымының жан-жақтылығы туралы түсініктер қалыптастырылады; әр түрлі жастағы дарынды балаларды дамыту мен оқытудың негізгі тұжырымдамалық модельдері мен бағдарламалары туралы, дарынды балаларды іздеу және анықтау тетіктері, дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалімнің рөлі ашылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте еңбекке баулу теориясы мен технологиясы
Пән студенттерде көркемдік-технологиялық білімнің, кеңістіктік-образдық, шығармашылық ойлаудың негіздерін қалыптастыру, жеке тұлғаның қалыптасуының негізі ретінде рухани-адамгершілік мәдениетті дамытуды қарастыруға бағытталған. Сондай-ақ студенттер бастауыш сыныптағы пән бағдарламасының мазмұнына сәйкес әртүрлі көркемдік-шығармашылық әрекетті орындату әдістемесін, сабақ барысында іске асырылатын көркемдік шығармашылық әрекеттің негізгі үш түрі: құрылымдау, бейнелеу және сәндеу әрекеттерін іске асыруды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шағын комплектілі бастауыш мектептегі педагогикалық үдеріс теориясы мен технологиясы
Пән шағын комплектілі бастауыш мектеп жағдайындағы оқу, оқу-тәрбие процесін жобалау мен ұйымдастырудың педагогикалық негіздерін меңгеруге, шағын комплектілі бастауыш мектептегі сабақтардың ерекшеліктерін, пәндерді оқыту нәтижелерін бақылау және диагностикалау жолдарын қарастыруға, сабақ кестесін құру технологиясын меңгеруге, шағын комплектілі бастауыш мектеп оқушыларының сабақтағы іс-әрекетін ұйымдастыру ерекшеліктерін, шағын комплектілі бастауыш мектеп оқушыларының өздік жұмыстарын ұйымдастыру жолдарын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы
Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға бағытталған, курс аясында тұлғаның жас ерекшеліктеріне байланысты даму ерекшеліктері, әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерді ұйымдастыра білу, жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық даму факторлары, педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды талдау ұсынылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Пән студенттерде қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбек және шығармашылық, ашықтық сияқты базалық құндылықтарды қалыптастыру; өмір бойы білім алу, көркемдік білім беру және эстетикалық тәрбие беру, Қазақстанның және бүкіл әлемнің рухани және материалдық мәдениетінің ажырамас бөлігі ретінде оқушылардың жеке басын қалыптастыру мен дамытудың тиімді құралы болып табылатын бейнелеу өнері әлемімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте музыка өнерін оқыту әдістемесі
Бұл пән студенттердің бастауыш мектепте музыка сабақтарын өткізу әдістемесі бойынша теориялық білімдерін қалыптастыру мәселелерін зерттеуге, бастауыш сыныптағы білім алушылардың музыка бойынша негізгі білімі мен біліктерін, музыкалық іс-әрекеттерінде шығармашылық пен өз ойын жеткізу және қарым-қатынас жасау тәсілдерін меңгеру, ұлттық және жалпыадамзаттық мәдениеттің адамгершілік-эстетикалық құндылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру, музыкалық және шығармашылық қабілеттерін дамытуды меңгеруге, сондай-ақ болашақ мұғалімдердің музыкалық өнер арқылы оқушылардың адамгершілік және эстетикалық тәрбиесін жүзеге асыруға кәсіби дайындығын қамтамасыз етуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныптағы дене тәрбиесінің әдістемесі
Пән дене шынықтыру-спорттық іс-әрекет процесінде объективті заңдылықтарды, олардың байланысы мен қатынасын зерделеуге; оқушылардың сабақта оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың әртүрлі құралдарын, әдістері мен нысандарын пайдалану дағдыларын игеруге, оқу пәнінің ерекшеліктерін, оқушылардың жасын және дайындық деңгейін ескере отырып сабақтар құруға, бастауыш сынып оқушыларына сабақ беру барысында денені салауатты шынықтыруға, спорттық-спецификалық қозғалу дағдылары мен дене (физикалық) қабілеттерін игеруге бағытталған дене шынықтырудың негіздерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру
Пән инклюзивті білім беру кеңістігінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыруға бағытталған, мүмкіндігі шектеулі жандарға инклюзивті білім берудің заңдылықтары мен мүмкіндіктері, даму кемістігі бар баланың ерекше білім беру қажеттіліктері туралы білім жүйесі қалыптастырылады, инклюзивті ортада балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің ерекшеліктері, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған оқу орындарында оқытудың әртүрлі әдістемелері зерделенеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектепке дейінгі және мектептегі білім беру сабақтастығы
Пән мектепке дейінгі және мектептегі білім берудің сабақтастығы, баланың мектепте жүйелі білімін алуға дайындығын анықтау және үздіксіз білім беру мазмұны тұжырымдамасын қарастыруға (Л.С. Выготский, Д. Б. Эльконин, Э. Эриксон, Дж. Пиаже және қазіргі педагогтер мен психологтар) және балаларға мектепке дейінгі білім беру бағдарламалары мен бастауыш сыныпта оқытылатын пәндердің үлгілік оқу бағдарламаларына талдау жасауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бастауыш сынып мұғалімінің педагогикалық шеберлігі
Пән бастауыш сынып мұғалімінің педагогикалық шеберлігінің теориялық, әдістемелік негіздерін меңгеруге; педагогикалық әдеп пен кәсіби шеберлік негіздерін білуге; педагогикалық шеберліктің элементтерін, техникасын, өзін-өзі басқаруын талдауға; педагогикалық қабілеттер мен кәсіби-педагогикалық қарым-қатынастың нормалары мен ережелерін бағалауды қалыптастыруға; сондай-ақ бастауыш сынып оқушысының дүниетанымы мен қабілеттерін, оқушыны жан-жақты дамытуға бағытталған оқу-тәрбие жұмыстарының барлық түрлерін кәсіби іскерлікпен меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Критериалды бағалау жүйесі бойынша мектеп оқушыларының білімін бақылау
Пән оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи ережелері мен әдістері туралы, жиынтық және формативті бағалау, Б.Блум таксономиясы және оқушылардың оқу-танымдық белсенділігін, олардың шығармашылық және зерттеу саласын, оқу еркіндігі мен ғылыми ақпарат ағынына бағдарлануын қалыптастыру, дамыту үшін жағдайлар мен мүмкіндіктер жасау жолдарын анықтауға, білімдерін бақылауға арналған тапсырмаларды жобалау ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі басқару және көшбасшылық
Пән көшбасшылық және командалық білім беру саласындағы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мақсаттарына қол жеткізу үшін тиімді басқару командаларын қалыптастыруға, тұжырымдамаларды, қажеттіліктерді, қауіпсіздік пен көшбасшылықты, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы қақтығыстарды басқару әдістерін, мұғалімдердің күйзелісі мен күйіп қалуын зерделеуге, команданың қалыптасуын, басқару міндеттерін шешу процестерін зерделеуге, ұйымның негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен және педагогикалық ұжымның жұмысымен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте жүйелі сөйлеуді дамыту
Пән бастауыш мектеп оқушыларының тілдерін дамытудың лингвистикалық, психологиялық және психолингвистикалық негіздерінің жалпы көрінісін меңгеруге бағытталған. Сонымен қатар бұл пән студенттердің қазіргі қазақ (орыс) тілі жүйесі мен оның функционалды мүмкіндіктері жайлы білімдерін тереңдетуге, тілдік факторларға талдау жасауға, тіл құбылыстарын өздігінен түсінуге, ана тілінің нормаларын одан да жақсы меңгеруге, балалардың сөйлеу қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Баланы мектепке дайындау әдістемесі
Пән балаларды мектепке даярлаудың теориялық негіздерін оқып-үйренуге, баланың мектепке психологиялық дайындығының басты компоненттерін меңгеруге, баланы мектепке дайындаудағы ата-аналардың рөлі, отбасында баланың табысты оқуына жағдай жасалуы туралы білімді қалыптыруға, баланың танымдық процестері мен қоршаған ортаға танымдық қарым-қатынасының даму деңгейінің ерекшеліктері және бастауыш мектеп оқушыларына ғылымға негізделген жүйелі, ұйымдастырылған білім берумен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектепте цифрлық сауаттылықты оқыту теориясы мен технологиясы
Пән бастауыш сынып оқушыларының күнделікті өмірде ақпараттық технологияларды қолдана білуі мақсатында ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер бастауыш сынып оқушыларын қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану үшін компьютерлік құрылғы, ақпаратты ұсыну және өңдеу, Интернет желісінде жұмыс істеу, есептеу ойлауы, робототехника мәселелері бойынша біліммен, дағдылармен қамтамасыз етуді меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте функционалдық сауаттылықты қалыптастыру деңгейінің мониторингі
Пән бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру үшін олардың сыртқы ортамен қарым-қатынас жасау қабілеті, өзгермелі өмірге бейімделуінің шарты, оқушылардың жеке бас қабілеттері мен әлеуметтік дағдыларын дамыту, қатысымдық, ақпараттық, проблемалардың шешімін табу құзыреттіліктерін игертуге бағытталған. Сондай-ақ студенттер бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылық мазмұнын: оқу, жазу сауаттылығы, жаратылыстану ғылымындағы сауаттылығы, математикалық сауаттылық, компьютерлік сауаттылық, денсаулық мәселесіндегі сауаттылық, құқықтық сауаттылық сияқты құзыреттіліктерді қалыптастырудың әдістемесін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі инновациялық технологиялар
Пән оқушының тұлғасын сапалы өзгерту және оқытудың тиімділігін арттыру үшін заманауи инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана алатын кәсіби сауатты, шығармашылық белсенді педагогті дайындауға бағытталған. Міндеттер: білім беру ортасының мүмкіндіктерін, оның ішінде ақпараттық мүмкіндіктерін зерттеу; интеллектуалдық дамуды мониторингтеу және оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін меңгеру; сабақ құрылымының ерекшеліктеріне, ақпарат тасымалдаушыларға, білім беру мазмұнының деңгейіне байланысты оқытудың әр түрлі құралдарымен танысу және оларды пайдалану дағдыларын меңгеру; оқу үдерісін ақпараттық-аналитикалық қамтамасыз етумен және оқушылардың білім сапасын басқарумен танысу; мектептің оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық технологияларды енгізуді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және ғылыми-педагогикалық негіздеу туралы түсінік беру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері
Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іс-әрекеттегі зерттеу
Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эмоциялық интеллект
Пән студенттерде эмоциялық интеллект туралы білім қалыптастыруға; іскерлік мінез-құлықтың эмоциялық реттелуі туралы білімді жүйелендіруге, басқарушылық қызметте эмоционалды интеллектіні қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге; эмоциялық интеллект саласындағы әлемдік процестерді зерттеуге; бағыныштыларды басқарудағы жеке тиімділікті арттыруға; өзінің және бөтен эмоцияларды тануға, оларды іскерлік әрекетте басқаруға үйретуге; тұлғаралық жағымды, оң коммуникацияларды жүзеге асыруға, байланыс атмосферасын басқаруға, келіссөздер және қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру: жаһандық көзқарас
Бұл пән әлемдегі орта білім беру жүйесі туралы идеяны қалыптастыруға және оны жаһандану контекстінде өзгертуге бағытталған, әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте педагогикалық процесті басқару
Пән педагогикалық процесті басқарудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқу мен тәрбие процесін басқарудың концепцияларын, оның тұғырларын, оқу мен тәрбие процесін тиімді басқарудың технологияларын, шарттарын, әдісдерін, формаларын қарастырады. Жеке тұлғаға бағдарланған педагогикалық процесті басқару, бастауыш білім беру деңгейінің білім алушысының стандарттық, шығармашылық, зерттеушілік құзыреттерін дамыту, оларда ұлттық құндылықтар қалыптастыруға бағытталған педагогикалық процесті басқарудың негізгі идеялары қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыни ойлау технологиясының стратегиялары
Пән сыни ойлау технологиясы негізінде зияткерлікті дамыту жайлы біліммен студенттерді үйретіп білімін жетілдіру; сыни ойлау негізінде зияткерлікті дамытудың теориялық аспектілерін, оқушылардың зияткерлік қабілеттерін қалыптастыру ерекшеліктерін анықтай алуды; зияткерлікті дамытуға бағытталған әдістерін қолдана алуға және балалардың кейінгі өмірінде қажет болатын ойлау дағдыларын дамытуға (салмақты шешімдер қабылдау, ақпаратпен жұмыс істеу, бастысы мен екіншісін бөліп көрсету, құбылыстардың әртүрлі жақтарын талдау) бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларының жобалық іс-әрекеті
Пән студенттер бастауыш сынып оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру және ерекшеліктерін зерттеуге, сондай-ақ қарапайым әрекеттік жоба, құрылымдық жобалар, ойын жобалар, саяхаттық жобалар т.б. жоба түрлерін ажыратуға, жобаның негізгі кезеңдері болып табылатын жобаның тақырыбын таңдау, жоба мақсаты мен негізгі міндеттерін шешу, өзбетіндік жұмыс арқылы жоба міндеттерін орындау, алынған нәтижелер негізінде есеп беру, талдау, қорытындылау, жобаны қорғау алгоритмдерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі цифрлық дидактика
Пән цифрлық педагогикалық процесті басқарудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, онлайн, офлайн режимдегі оқыту процесін басқарудың идеяларын, оның тұғырларын, цифрлы педагогикалық процесті ұйымдастыру шарттарын, әдісдерін, формаларын, құралдарын қарастырады. Қазіргі қоғамдағы цифрлық білім берудің негізгі бағыттары мен даму тенденцияларын игеру мен білім мазмұнын цифрландыруды игертеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім тарихы
Пән педагогика ғылымының даму тарихындағы білім жүйесінің даму мәселесін қарастырады. Курсты оқу барысында тарихи дәуірлер мен кезеңдердегі білім жүйесінің даму мен қалыптасу диахрониясы зерделенеді. Әртүрлі тарихи дәуірлер мен кезеңдердегі (алғашқы қауымдық құрылыстан қазіргі кезеңге дейін) білім жүйесінің мақсаттары қарастырылды. Білім жүйесінің тарихи мазмұнын қалыптастыруға тарихи тұлғалардың ықпалы, білім тарихының даму ерекшеліктері ұсынылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру
Пән студенттерге оқу-зерттеу жұмыстарын жүргізуге, балалардың шығармашылық ізденушілік әрекеттерін дамытуға, балалардың негізгі және қолданбалы ғылымдарға қызығушылығын оятуға (әлемнің ғылыми бейнесімен танысуға) үйрете алатын кәсіби білікті, шығармашылық белсенді маман дайындауға бағытталған. Сондай-ақ, студенттер бастауыш сынып оқушыларын аналитикалық ойлау қабілеттерін дамытуға, зерттеу әдістерін меңгертуге, оларды қолдана алуға баулуға, зерттеу жұмыстарын рәсімдеу негіздерін меңгеруге, қорғап, дәлелдей алуға үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мектепке бейімделуде көмек көрсетудің әдістері мен технологияларын білу, баланы мектепке дайындау процесін ұйымдастыру үшін қажетті негізгі әдістер мен әдістерді меңгеру, психодиагностика, психокоррекция жүргізу, балаларды мектепке дайындау және мектепке бейімдеу процесін психологиялық сүйемелдеу, балаларды мектепке дайындау деңгейі туралы мәліметтер жинауды жүзеге асыру және баланың мектепке дайындығына мониторинг жүргізу, білім беру ұйымында оқытудың бастапқы кезеңінде балалардың оқу процесіне бейімделуін жеңілдететін жағдайлар жасау дағдыларын меңгеру.
- Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдана алады.
- Тиімді көшбасшылықтың қазіргі заманғы концепцияларын, команда құру негіздерін, көшбасшының беделін қалыптастыру шартын, коммуникацияның тиімділігі шартын, көшбасшы рөліне үміткер менеджердің коммуникативтік құзыреттілігінің мазмұнын анықтайды, топ жұмысын ұйымдастырады; іскерлік өзара іс-қимылда кері байланыс бере алады; команда құру кезеңін анықтайды; жеке және топтық жұмысты талдау технологиясын, топтық шешім қабылдау технологиясын қолданады. Баланың әлеуметтік және тұлғалық дамуын қолдайды. Іскерлік қарым-қатынастың ағымдағы коммуникативтік үдерістерін талдайды, риторикалық мәтіндердің негізгі түрлерінің композициясы мен тілдік құрылымының ерекшеліктерін біледі, сөйлеу мәдениетінің жоғары деңгейін көрсете отырып, сөйлеудің әртүрлі түрлерін көпшілік алдында жасайды және айтады, аудитория алдында көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдысын, көпшілік алдында пікірталас жүргізу әдіснамасын меңгерген.
- Салауатты өмір салты негіздерін біледі; арнайы, кәсіби көрсеткіштерді, денсаулықты сақтау және кәсіптік аурулардың алдын-алу үшін дене шынықтыру мен спорттың құралдары мен әдістерін қолданады, бастауыш мектепте дене тәрбиесі әдістеріне ие.
- Білім беру ортасы субъектілерінің бірлескен қызметін және тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыруға қабілетті, білім берудегі педагогикалық менеджменттің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдайды; педагогикалық менеджменттің халықаралық тәжірибесінде қабылданған кәсіби-этикалық нормаларды өз қызметінде сақтайды. Менеджменттің негізгі ұғымдары мен санаттарын, жобаны басқаруды, ұйымдастырушылық мінез-құлықты, ұйым персоналын басқаруды, еңбек қызметін ынталандыруды және ынталандыруды анықтайды; кәсіби қызметте менеджменттің ұғымдық-категориялық аппаратын қолданады; басқару мәселелерін талдауға, персоналды басқару негіздерін, тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынаста өз ойлары мен пікірлерін білдіру, оқу және өзге де мәтіндерден қажетті ақпарат алу және қорытынды өнімді таныстыру дағдыларын меңгерген.
- Пәндік-коммуникативтік орталарды модельдеу үшін бағдарламалық құралдардың білімін, педагогикалық бағдарламалық құралдарда компьютерлік модельдеуді қолдану ерекшелігін көрсетеді. Білім беру үдерісіне енгізу үшін негізгі ақпараттық әдістер мен технологияларды, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады. Компьютерлік телекоммуникацияларды пайдалана отырып, оқу материалын және мультимедиялық жобаларды жасайды. Оқушылардың әртүрлі топтарымен Қашықтықтан оқытудың формалары, әдістері мен әдістемесін анықтайды, қашықтықтан оқытуда қолданылатын негізгі ақпараттық технологияларды меңгерген. Дайын электрондық құралдарды пайдалана отырып, оқу процесінің әр түрлі формаларын ұйымдастырады. Кәсіптік қызметте Қашықтықтан оқытудың қазіргі заманғы әдістерін қолданады.
- Функционалдық сауаттылық, бағалау, білімді бақылау, функционалдық сауаттылықтың қалыптасу деңгейін бақылау ұғымдарын анықтайды, бастауыш сынып балаларының функционалдық сауаттылық дағдыларын ұйымдастыруға және диагностикалауға қабілетті; диагностикалық нәтижелерді талдау және бағалау
- Білім беру саласындағы жаһандық трендтер мен зерттеулерді білу, шетелде және Қазақстанда білім беру жүйесіндегі проблемаларды талдау, білім беру саласындағы халықаралық ұйымдар мен келісімдер туралы түсінікке ие болу, елде және шетелде жүргізілген зерттеулер туралы көпшілік алдында сөз сөйлей білу.
- Тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі әдістері, технологиялары мен формалары туралы білімді пайдалана отырып, ата-аналармен және балалармен жұмысты ұйымдастыру, әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбие процесін басқарады.
- Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі кәсіби қызметінде, соның ішінде ТЖ жағдайында қолданады.
- Математика, қазіргі орыс, қазақ тілдері, жаратылыстану теориялық негіздерін білу, алған теориялық білімді кәсіби қызметте қолдану. Мақсаты мен міндеттерін анықтау, сабақтарды жоспарлау, педагогикалық бақылауды жүзеге асыру, оқыту процесі мен нәтижелерін бағалау, бастауыш мектептегі сабақтарды талдау, жалпы бастауыш білім берудің білім беру бағдарламалары бойынша оқытуды қамтамасыз ететін құжаттаманы жүргізе білу және кабинетте пәндік-дамыту ортасын құру, кәсіптік әдебиетті зерделеу, басқа педагогтардың іс-әрекетін талдау және өзіндік талдау негізінде бастауыш білім беру саласындағы педагогикалық тәжірибе мен білім беру технологияларын жүйелеу және бағалай білу, бастауыш білім беру саласындағы зерттеу және жобалау қызметіне қатысу.
- Қарым - қатынасты ұйымдастыру тәсілдері мен тәсілдерін білу, дарынды балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, бастауыш сынып оқушыларының жобалық іс-әрекетінде, бастауыш сынып оқушыларының оқу-зерттеу қызметін ұйымдастыру ерекшеліктерін білу, білім алушылардың ынтымақтастығын ұйымдастыру, олардың белсенділігін, әртүрлі олимпиадалық міндеттерді шешуде бастамашылдығы мен дербестігін қолдау, жобалау іс-әрекеті барысында шығармашылық қабілеттерін дамыту, оқушылардың оқу-зерттеу қызметін басқару, шығармашылық жобаларды орындау барысында бастауыш сынып оқушыларының зерттеу және шығармашылық қызметін ұйымдастыру
- Педагогиканың негізгі ұстанымдары, білім мазмұнын құрудың ерекшеліктері мен негізгі қағидалары, білім мазмұнын жаңарту бөлігі ретінде оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы білімдерін көрсетеді, білім беру мазмұнын логикалық, әдіснамалық және дидактикалық талдайды, жалпы білім беру ұйымдарында, оның ішінде шағын мектептерде түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін әртүрлі білім беру ұйымдарында білім беру процесін ұйымдастырудың және жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады, әртүрлі қызмет түрлерін: оқу, тәрбие, пәндік, мәдени және демалыс ұйымдастыруға дайын.
Ұқсас БББ
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Шымкент университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Қызылорда ашық университеті
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
«Мирас» университеті (Мирас)