6B01501 Математика в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Математика, педагогика, психология және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы кәсіби құзіреттіліктерге ие, қазіргі орта білімнің жаңартылған мазмұны жағдайында жұмыс істей алатын, сондай-ақ еңбек нарығының сұранысына сәйкес бәсекеге қабілетті түлектерді даярлайтын жоғары білікті математика мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
-
Физика негіздері
Несиелер: 3Курс студенттерде әлемнің қазіргі физикалық бейнесі және ғылыми дүниетаным туралы түсініктерді; іргелі заңдарды, классикалық және қазіргі заманғы физиканың теорияларын, сондай-ақ кәсіби қызмет жүйесінің негізі ретінде физикалық зерттеу әдістерін қолдану білімдерді және іскерліктерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Математический анализ-1
Несиелер: 5Математикалық талдау-1 пәнінің мақсаты мтематикалық талдаудың негізгі іргелі ұғымдарын және бір нақты айнымалы функцияны дифференциалдық есептеу әдістерін зерттеу болып табылады. Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді зерттейді: бір айнымалының тізбектері мен функциялары теориясы, функцияның шегі мен үздіксіздігі, туынды, дифференциал, дифференциалдық есептеудің негізгі теоремалары, функцияның Тейлор формуласы бойынша ыдырауы; туындыны пайдалана отырып, функция графигін зерттеу және құру, қолданбалы есептерді шешуде дифференциалды есептеуді қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Математикалық талдау-2
Несиелер: 5Математикалық талдау-II пәнінің мақсаты математиканың іргелі ұғымдарымен танысуды жалғастыру болып табылады. Бұл пән интегралдар теориясын, оларды геометрияда, физикада және экономикада қолдануды оқытады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
Несиелер: 5"Сызықтық алгебра және Аналитикалық геометрия" курсы студенттерге қазіргі математиканың іргелі түсініктері мен әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді. Осы курсты меңгеру кезінде студенттердің ғылыми есептерді сауатты қою, математикалық аппаратты қолдану арқылы есептерді шешу, алған білімдерін жүйелеу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Математикалық талдау-3
Несиелер: 5"Математикалық талдау 3" пәнін оқу келесі мақсаттарды қояды: көптеген айнымалы функциялардың дифференциалды және интегралды есептеуін зерттеудің іргелі әдістерімен танысу; студенттерде математикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту; студенттердің математикалық есептерді шешу үшін зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Кәсіби шет тілі
Несиелер: 5Пәнінің мақсаты - шет тілін меңгеру дағдыларын дамыту және оны оқытушылық қызметте практикалық қолдану болып табылады. Міндеттері: тіл жүйесін және оны мәдениетаралық-коммуникативтік қызметте пайдалану тәсілдерін меңгеру; жалпы және кәсіби сипаттағы түрлі тақырыптарға әңгіме жүргізу.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Өмір қауіпсіздігінің негіздері
Несиелер: 5Курс қауіпсіздік мәдениетін дамытуға, күнделікті өмірде, қауіпті жағдайларда, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы қауіпсіз жүріс-тұрысқа дайындалуға, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, алғашқы көмек көрсету дағдыларын және қорғаныс туралы негізгі білім алуға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Экономикалық теория және оның қазіргі мәселелері
Несиелер: 5Курс студенттің экономикалық мәдениетін арттыруға ықпал етеді; қоғамдағы экономикалық өзгерістердің мәнін, қоғам өміріндегі құбылыстар мен процестердің логикасы мен өзара байланысын түсінуге, алған білімдерін практикалық қызметте қолдана білуге көмектеседі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Несиелер: 5Пән нормативті-құқықтық құжаттарды өз қызметінде қолдануға, кәсіби міндеттерді шешуде жүйелендірілген теориялық және практикалық білімді қолдануға, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білім беруге үйретеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Элементар математика
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдердің математикадан жоғары білікті педагогикалық кадрларды дайындауда қажетті, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, кәсіби қызметін жүзеге асыруға қабілетті мектеп курсының міндеттерін шешудегі жүйелендірілген білім мен біліктерді қалыптастыру және игеру. Пәннің міндеттері: студенттердің логикалық және алгоритмдік ойлауын, математикалық мәдениетін дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Педагогика
Несиелер: 5Курстың мақсаты-студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыру, ҚР жалпы білім беруді жаңғыртудың стратегиялық мақсаттарына сәйкес кәсіби міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Cандар теориясы
Несиелер: 6"Сандар теориясы" оқу пәнінің негізгі мақсаты-оқушылардың математикалық ойлауын дамыту; студенттердің теориялық-сандық нақты әлем процестерінің заңдылықтары. Оқу пәнінің негізгі міндеттері Сан теориясының ерекше ұғымдық аппараты мен символикасын меңгеру; теориялық-сандық есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерімен танысу; ғылыми әдебиеттермен өзіндік жұмыс дағдыларын жетілдіру болып табылады."
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Математикалық талдау-4
Несиелер: 5"Математикалық талдау 3" пәнін оқу келесі мақсаттарды қояды: функцияны интегралды есептеуді зерттеудің іргелі әдістерімен танысу; берілген курста еселі және қисық сызықты интегралдарды шешу әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Мектеп математика курсының теориялық негіздері
Несиелер: 5"Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің орта мектепте математиканы оқытудың методологиясы мен әдістерін меңгеру. Пәнді оқытудың міндеттері адамның жалпы және кәсіби білім алуында математиканың мәнін ашу мектеп математикамен математикамен қарым-қатынасы; оқу-тәрбие үрдісін стандарттау, саралау, саралау, жалпы үрдістеріне байланысты мектептегі математикалық білім беруді заманауи жаңғыртудың негізгі бағыттарын түсінуді студенттерге қалыптастыру.; "
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Білім берудегі SMART-технологиялар
Несиелер: 4Пәннің мақсаты – студенттерге білім берудедегі SMART-технологияларды дамыту және қолдану дағдыларын оқыту. Пәнді оқытудың міндеттері: -оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған интернет-ресурстарды пайдалану және АКТ әзірлеу және қолдану бойынша болашақ мұғалімдердің білім және білік кешенін қалыптастыру; - жүйелік көп өлшемді көзқарас негізінде және пәндердің оқытуда көп аспектілік пен мазмұнының үздіксіз жаңартылуын ескере отырып кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: негізгі ықтималдық және математикалық-статистикалық ұғымдарды меңгеру; логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту; ықтималдық және математикалық-статистикалық есептерді шешудің негізгі әдістерін меңгеру. Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді меңгереді: қарапайым оқиғалар кеңістігі; ықтималдық кеңістігі; ықтималдықтың негізгі формулалары; тәуелсіз сынақтар; кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары; сипаттамалық функциялар; Үлкен сандар заңдары және шекті теоремалар; таңдау теориясының негізгі ұғымдары; нүктелік бағалар жә��е ��лардың қасиеттері; нүктелік бағалард�� табу әдістері; аралық бағалар; статистикалық гипотезаларды тексеру.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Мәтінді есептерді шешу практикумы
Несиелер: 5Пәнді меңгере отырып, студенттер трансценденттік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешудің негізгі әдістерін, мәтіндік есептерді шешу әдістемесін, функциялар графиктерін құру әдістемесін, планиметриялық және стереометриялық есептерді шешудің әртүрлі әдістерін, жазықтықта және жазықтықта геометриялық есептерді тұрғызу әдістерін меңгереді. математикалық есептерді стандартты емес әдістермен шешудің әдістемелік негіздері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Қашықтықтан оқыту технологиялары
Несиелер: 5Пәннің мақсаты білім беруде қашықтықтан оқыту технологияларын пайдаланумен байланысты құзыреттілікті дамыту болып табылады. Міндеттері: студенттерді қашықтықтан оқыту принциптерімен, оқу үрдісінде қолданылатын әдістермен және технологиялармен таныстыру, қашықтықтан оқытуда қолданылатын заманауи ақпараттық платформалармен танысу, олардың әр түрлі сабақ түрлерін өткізу және білім алушылардың білімін бақылау үшін мүмкіндіктерін зерделеу, білім беруде заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Дифференциалдық теңдеулер
Несиелер: 5Пәннің мақсаты қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі тәсілдерін, жаратылыстану мен техниканың түрлі есептерін зерттеу үшін бірінші және жоғары реттік теңдеулердің жеке түрлерін интегралдау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пәннің шеңберінде келесі аспектілер қарастырылады: - шешімнің жалғыз болуының негізгі теоремалары; - сызықты дифференциалдық теңдеулер мен жүйелердің шешімдерінің қасиеттері туралы теоремалар; - тұрақты коэффициенттері бар дифференциалдық теңдеулер мен жүйелердің шешімдерін ұсыну туралы теоремалар.; тепе-теңдік жағдайына жақын траекториялардың орнықтылығы мен мінез-құлқы туралы тұжы��ымдар; шеттік есептер және олардың шешімдерінің қасиеттері; бірінші ретті жеке туынды теңдеулері және шешімдерді ұсыну тәсілдері; бірінші ретті дифференциалдық теңдеулердің негізгі типтері.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Математикалық модельдеу
Несиелер: 5"Математикалық моделдеу" курсының мақсаты: математикалық модельдерді математика тілінде нақты әлем объектілері мен құбылыстардың қандай да бір классын жақын сипаттау ретінде пайдалану. Пәнді оқу барысында студенттерде: -табиғат пен қоғам құбылыстарын математикалық құралдармен сипаттау; - математикалық модельдерді жіктеу; - жүйенің мінез - құлқын болжау үшін математикалық модельдерді қолдану; - математикалық модельдерді сапалы әдістермен талдау; - математикалық модельдерді талдау үшін сандық әдістерді қолдану.; - математикалық модельдерді талдау үшін компьютерлік құралдарды қолдану; - математикалық модельдерді сәйкестендіру есебін шешу; - ма��ематикалық моделдеу негізінде басқару есептерін шешу.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Математикалық есептерді шешу практикумы
Несиелер: 5Меңгерудің негізгі мақсаты: қарапайым математикадан білімдерді, оларды мұғалім тұрғысынан талдауды; математика ғылым ретінде және оның қазіргі әлемдегі және ғылым жүйесіндегі орны туралы тұтас ұғымды; нақты әлемнің құбылыстары мен процестерін зерттеуде математикалық аппаратты қолдана білуді; мектептегі математикалық есептердің барлық түрлерін шеше білуді; өз қызметін жетілдіру және біліктілігін арттыру мақсатында талдай білуді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Пəнді оқытудың мақсаты: білім алушыларды жалпы білім беретін мектептерде математиканы оқытудың нақты жағдайларында туындайтын оқу-əдістемелік міндеттерді кəсіби тұрғыда шешуде қажет болатын білім, білік, дағды жəне құзіреттіліктер жүйесімен қаруландыру.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Олимпиадалық және конкурстық есептерді шешу
Несиелер: 5Пәнді меңгеру мақсаты: оқушыларды әртүрлі деңгейдегі математикалық олимпиадаларға қатысуға дайындау бойынша жұмыстарды ұйымдастырумен байланысты кәсіби есептерді шешуге дайындығын қалыптастыру; болашақ математика пәні мұғалімдерінің математикалық есептерді дидактикалық және дамыту функцияларын жүзеге асыруға әдістемелік дайындығын жетілдіру; студенттердің олимпиадалық математикалық есептер, негізгі әдістер және оларды шешу тәсілдері туралы білімдерін тереңдету және кеңейту.; болашақ математика мұғалімдерін олимпиадалық есептерді шешуге ізденуге оқыту әдістемесінің негізінде жатқан психологиялық-педагогикалық заңдылықтар жүйесімен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Несиелер: 4Пәннің мақсаты-физиологияның жас ерекшеліктерін және мектеп гигиенасының негіздерін үйрену. Міндеттер: - студенттердің ағзалар, жүйелер, жалпы ағзалар қызметінің заңдылықтары мен механизмдерін зерттеу; - ағзаның резервтік және бейімделу мүмкіндіктерін бағалау үшін базалық білім алу; - студенттердің гигиеналық нормалаудың әдістемесі мен принциптерін, сыртқы орта факторларын және олардың адам денсаулығына әсерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Дискретті математика және математикалық логика
Несиелер: 5Курстың мақсаты дискретті математикаға тән есептерді шешу әдістеріне және логикалық-комбинаторлық ойлау стиліне сәйкес оқыту, студенттерде графтар, функциялар, кодтар, алгоритмдік модельдер сияқты Дискреттік құрылымдардың маңызды кластары туралы түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – ҚР орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында ағылшын тілінде мектеп пәндерін оқыту үшін мұғалімдерді дайындау. Міндеттер: - ағылшын тілін және жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша кіріктірілген оқыту принциптерін оқу; - CLIL әдістемесінің негіздерін және оны қолдану бойынша шет елдердің тәжірибесін зерттеу; - оқу пәні мен шет тілін бір мезгілде оқыту бойынша практикалық дағдыларды алу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Білім берудегі инновациялық технологиялар
Несиелер: 5Пәннің мақсаты - оқушының тұлғасын сапалы өзгерту және оқытудың тиімділігін арттыру үшін заманауи инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана алатын кәсіби сауатты, шығармашылық белсенді педагогты дайындау. Міндеттер: - білім беру ортасының мүмкіндіктерін, оның ішінде ақпараттық мүмкіндіктерін зерттеу; - интеллектуалдық дамуды мониторингтеу және оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін меңгеру; - сабақ құрылымының ерекшеліктеріне, ақпарат тасымалдаушыларға, білім беру мазмұнының деңгейіне байланысты оқытудың әр түрлі құралдарымен танысу және оларды пайдалану дағдыларын меңгеру; -оқу үдерісін ақпараттық-аналитикалық қамтамасыз етумен және оқушылардың білім сапасын басқарумен танысу; -мектептің оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық технологияларды енгізуді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және ғылыми-педагогикалық негіздеу туралы түсінік беру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Нақты айнымалы функция теориясы
Несиелер: 6Пәннің мақсаты-анализде қолданылатын ұғымдар туралы түсініктерді кеңейту және тереңдету: функция, шара, интеграл; Сан, көп, функция сияқты математиканың іргелі ұғымдарының шығу тегі мен дамуын көрсету, сондай-ақ студенттерді математиканың әртүрлі салаларында үлкен рөл атқаратын жиындар теориясымен, шаралар және интеграл теориясымен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Математикалық физика теңдеулері
Несиелер: 4Пәнді меңгеру мақсаты-математикалық физика әдістерінің теориялық негіздері туралы түсінік беру; Математикалық физиканың қазіргі жетістіктерімен және қолдану саласымен таныстыру; қарапайым физикалық жүйелердің математикалық модельдерін құру, жеке туындыларда дифференциалдық теңдеулерді шешу бойынша практикалық дағдыларды дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Дифференциалдық геометрия және топология
Несиелер: 4"Дифференциалдық геометрия және топология" пәнін меңгеру мақсаттары: студенттің математикалық мәдениетін қалыптастыру, геометриялық нысандарды талдау саласында Математикалық талдау және топология құралдарымен дайындау, қосымшаларда одан әрі қолдану үшін классикалық математикалық аппаратты меңгеру. Пәнді оқыту міндеттері: студенттерде дифференциалдық геометрия туралы түсініктерін қалыптастыру, өзінің пәні, міндеттері мен әдістері бар маңызды математикалық пәндердің бірі; теориялық және қолданбалы есептерді шешуде дфференциалдық геометрия әдістерін меңгеру және қолдану үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Мұғалімнің кәсіби басшылығы бағдары
Несиелер: 5Бұл курста оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер қарастырылады. оқыту нәтижесінде білім алушылар оқытудың заманауи педагогикалық технологияларын қолдану дағдыларына ие болуы тиіс; оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде олардың субъектілігін, коммуникативтілігін, гуманизмін және төзімділігін, ынтымақтастық пен сыни ойлау қабілетін дамытуға бағытталған әдіснамалық тәсілдерді (жеке тұлғаға бағытталған, функционалдық-құзыреттілік, мәдениеттану, диалогтық, коллаборативтік) қолдануы тиіс.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Мектеп оқушыларының математика бойынша оқу жетістіктерінің сыртқы бағалауы (PISA, SAT,SET, ЕНТ)
Несиелер: 5Оқыту мақсаты оқу жетістіктерін бағалаудың әр түрлі формаларының білімдік жүйесін қалыптастыру.Бұл курста әлемдік тәжірибеде қолданылатын оқу жетістіктерінің нәтижелерін бағалаудың әр түрлі формалары :PISA, SAT, SET, ҰБТ. Олардың алатын орны мен практикалық қолданысы қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Оқушыларды жоғары қиындықты интеллектуалдық математикалық әрекетке дайындау әдістемесі
Несиелер: 5Курстың мақсаты-білім алушылардың математикалық қабілеттерін дамыту, оқытудағы дараландыруға, болашақ кәсіби қызмет саласын саналы және жауапты таңдауға дайындау. Аса күрделі есептерді шешуге ерекше назар аударылатын болады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Математикалық сауаттылықты қалыптастыру әдістемесі
Несиелер: 5Бұл курстың мақсаты оқушылардың математикаға қызығушылығын дамыту, математикалық, логикалық, ғылыми-диалектикалық ойлауды, зияткерлік білім мен есеп шартын түсіну, неғұрлым тиімді шешім табу қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Көшбасшылық
Несиелер: 4Пәннің мақсаты– студенттерде көшбасшылықтың теориясы мен принциптері туралы білімді қалыптастыру, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, дамытуға және жетілдіруге жәрдемдесу. Пәннің міндеті көшбасшылық концепцияларын, принциптерін, талаптары мен функцияларын; қақтығыстар мен күйзелістерді басқару әдістерін; коммуникацияны тиімді жүзеге асыру әдістері мен принциптерін, командаларды қалыптастыру принциптерін оқу; көшбасшылық бойынша қазіргі заманғы оқу және ғылыми әдебиеттерді өз бетінше оқуға ынталандыру, оқу-зерттеу жұмыстарын жүргізу болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Комплекс айнымалы функция теориясы
Несиелер: 4Пәнді оқытудың мақсаты қарапайым функциялар мен олардың арасындағы байланыстарды зерттеу, функциялардың көп мағыналық табиғатын түсіну, интегралдарды есептеудің тиімді әдістерімен танысу, әртүрлі салаларда кешенді талдауды қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Эмоциялық интеллект
Несиелер: 3Пәнді оқытудың мақсаты қазіргі педагогикалық ұйымдарда бар біліктілік шеңберінде кәсіби деңгейін көтеру үшін қажетті эмоциялық интеллект қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: - іскерлік мінез-құлықтың эмоциялық реттелуі туралы білімді жүйелендіру; - басқарушылық қызметте эмоционалды интеллектіні қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру; - эмоциялық интеллект саласындағы әлемдік үрдістерді зерттеу; - бағыныштыларды басқарудағы жеке тиімділікті арттыру; - студенттерді өз және бөтен эмоцияларын тануға, оларды іскерлік әрекетте басқаруға үйрету; - оң тұлғааралық коммуникацияларды жүзеге асыру, Байланыс атмосферасын басқару, келіссөздер және қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Білім берудегі менеджменті
Несиелер: 4«Білім берудегі менеджмент» курсының мақсаты - студенттердің әртүрлі деңгейдегі педагогикалық жүйелердегі менеджменттің негізгі категорияларын, заңдылықтары мен принциптерін меңгеруі; басқарушылық мәселелерді шешу процестерін зерттеу және тиімді шешімдер қабылдау жағдайларын анықтау, басқару мәдениеті мен басқарушылық ойлауды дамыту. Курстың міндеттері: басқару тарихы мен теориясын зерттеу; қазіргі деңгейдегі дәстүрлі де, жаңа міндеттерді шешудегі педагогикалық менеджменттің мүмкіндіктерін анықтау; ұйымның ғылыми негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен, педагогикалық кеңестің және әдістемелік бірлестіктің жұмысымен танысу; мектепті жоспарлау және мектептегі бақылау туралы түсінік алу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Геометриялық есептерді шешу әдістемесі
Несиелер: 4Бұл пәнді оқытудың мақсаты болашақ мұғалімді мектеп геометриясын оқытуда нақты біліммен қаруландыру, студенттің педагогикалық ой-өрісін кеңейту, оған оқушылардың оқу математикалық қызметін ұйымдастырудың формалары мен әдістері туралы жалпы ережелерді дұрыс меңгеруге көмектесу болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Білім беру: жаһандық тұрғыдан
Несиелер: 3Пән мақсаты-әлемдегі орта білім беру жүйесі және оның жаһандану жағдайындағы трансформациясы туралы түсінік беру. Пәннің міндеттері: - әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; - білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; - мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау. - білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Жоба менеджменті
Несиелер: 4Курстың мақсаты - жобаларды басқарудың заманауи технологиялары туралы түсінік қалыптастыру, студенттерді кәсіптік қызмет міндеттерінде жобалық менеджментті қолданудың ерекшеліктерімен таныстыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Шешендік өнер
Несиелер: 3Пәнді меңгерудің мақсаты - болашақ педагогтардың сөйлеу мәдениетін, коммуникативтік құзыреттілігін арттыру, ол кәсіби қызмет үшін типологиялық жағдайларда, сондай-ақ оның жазбаша және ауызша түрлерінде тілдің әртүрлі қызмет ету салаларында әртүрлі тілдік құралдарды негізді таңдауға мүмкіндік береді. Пәннің міндеттері: - тіл және тіл ерекшеліктерін оқу, сөйлеу әрекетінің түрлері, коммуникация ерекшеліктері; - педагогтың этикет ерекшеліктерін және тілдік қарым-қатынас түрлерін зерттеу; - ғылыми, ресми-іскерлік, публицистикалық мәтіндердің құрылымын, оларды құру және тілдік ресімдеу ережелерін зерттеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Код ON1
Тұлғааралық өзара қатынастарда құқықтық, әлеуметтік және мәдени нормаларды басшылыққа алу, кәсіби қызметтің міндеттерін дұрыс шешу үшін экономикалық ғылымның жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасын қолдану.
-
Код ON2
Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы біледі; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра біледі.
-
Код ON3
Педагогиканың негізгі қағидаларын, жас ерекшелік физиологиясы туралы білімін, мектеп гигиенасы нормаларын және білім берудің инновациялық технологияларын жалпы білім беру ұйымдарында оқу-тәрбиелеу процесінде тиімді пайдалану.
-
Код ON4
Кәсіби басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылық, команда құру және эмоционалды интеллект ұғымдары туралы білімді қолдану, қандай да бір мәселелерді талқылау үшін әлеуметтік, академиялық және кәсіптік ортада коммуникацияға түсу; кәсіби және әлеуметтік проблемаларды өз бетінше келісу және, шешімдер қабылдау және олар үшін жауапкершілік алу; одан әрі жеке және кәсіби даму үшін өз білімі мен мінез-құлқын сыни тұрғыдан бағалау; қоғамның, елдің және халықаралық қоғамдастықтың құндылық ұғымдарына жеке және әлеуметтік өзін-өзі айқындау; білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметін, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімдерін көрсету.
-
Код ON5
Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар туралы білімдерін көрсету, электронды оқу материалдары мен мультимедиялық жобаларды әзірлеу; қашықтықтан оқытудың платформасын, нысандары мен әдістерін анықтайды және қашықтықтан оқыту технологияларын кәсіптік қызметте қолданады.
-
Код ON6
Өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын сезіну, кәсіби қызметті жүзеге асыруға мотивация алу, кәсіби этика және сөйлеу мәдениеті негіздерін меңгеру, білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес кәсіби қызметті қамтамасыз ету; педагогикалық инновация, педагогикалық технологиялар саласындағы білімді, педагогикалық технологияларды іздеу, бағалау, іріктеу және пайдалану, жаңашылдыққа қабілетті болу, педагогикалық шеберлікті жетілдіруге ұмтылу, бастамашылық және еңбексүйгіштік таныта білу.
-
Код ON7
Әлеуметтенуге, жеке тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға, кәсіби білім беру бағдарламаларын саналы таңдау мен кейіннен дамытуға, шет тіліндегі кәсіптік бағдар мәтіндерімен жұмыс жасауға дайын болуға ықпал ету
-
Код ON8
Кәсіби қызметтің әртүрлі жағдайларында икемділік пен ұтқырлықты көрсету, білім беру жүйесін дамытудың өзекті мәселелеріне жауап беретін Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесін, инновациялық педагогикалық технологиялар бойынша терең эмпирикалық және теориялық білімді қамтамасыз ететін адам сапасын меңгеру; таңдаған мамандық контекстінде білім алушылардың қабілеттері мен тұлғалық қасиеттерін дамытуға ықпал ету
-
Код ON9
Математикалық талдау, кешенді және функционалды талдау, алгебра, аналитикалық геометрия, дифференциалдық геометрия және топология, дифференциалдық теңдеулер, дискретті математика және математикалық логика, ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика саласында болашақ кәсіби қызметінде іргелі білімдерін көрсету
-
Код ON10
Мектеп математика курсының міндеттерін шешу дағдыларын қалыптастыру, жалпы физика заңдылықтарын түсініп, тәжірибеде қолдана білу. Берілген математикалық модельді, формуланы, мектеп математика курсының негізгі ұғымдарын пайдаланады, мәселені өз сөздерімен сипаттайды, фактілер мен салдарлар арасындағы шектеуді жүргізеді, деректердің маңыздылығын бағалайды, стандартты емес және логикалық есептерді, күрделілігі жоғары есептерді, математикалық сауаттылыққа шешуде шығармашылық қабілеттерін дамытады. Алгебра, геометрия, тригонометрия курстарынан практикалық-бағытталған есептерді шешу үшін әртүрлі әдістерді қолдану.
-
Код ON11
Мәтіндік, күрделі, олимпиадалық есептерді құрастыруда кәсіби дағдыларды көрсете білу, оларды шешуде теориялық білімдерін қолдана білу
-
Код ON12
Жаратылыстану-математикалық есептерді шешуде математикалық модельдеу әдістерін қолдануға дайын болу. Математика ғылымының классикалық бөлімдерінің негізгі ережелеріне, математиканың негізгі идеялары мен әдістеріне, негізгі математикалық құрылымдар жүйесіне және аксиоматикалық әдіске ие. Есептерді шешу үшін математикалық физика теңдеулерінің математикалық аппаратын қолдану дағдыларын көрсету; кәсіби қызмет объектілерін зерттеу үшін дифференциалдық теңдеулер теориясының математикалық әдістері мен аспаптық құралдарын қолдану.
-
Код ON13
Математикалық жағдайдың ішкі (ойлы) моделін қалыптастыру (кеңістіктік бейнені қоса алғанда), есептегі тапсырмаларды бөліп көрсету, алгебра, геометрия, тригонометрия, қарапайым математика курстарынан есептерді шешудің ықтимал нұсқаларын іріктеу, ауызша материалды, схемаларды, графиктерді, диаграммаларды интерпретациялау
-
Код ON14
Балалардың әртүрлі қызметін ұйымдастыру тәсілдерін меңгерген, оқушылардың зерттеу және жобалау қызметімен байланысты сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістерін, жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру үдерісінде (SMART және STEM технологиялары) заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолданады
-
Код ON15
Дифференциалдық және интегралды есептеу есептерін шешу әдістерін, аналитикалық әдістермен шешілетін қолданбалы есептерді математикалық моделдеу негіздерін меңгеру.Математика және басқа да нақты және жаратылыстану ғылымдары саласындағы зерттеу жұмыстарына қажетті сандар теориясының математикалық нысандарымен, ойлаудың математикалық қатаңдығымен жұмыс істеу дағдыларын көрсету. Дискретті математика мен математикалық логиканың әр түрлі бөлімдерінен теориялық және қолданбалы сипаттағы есептерді шешу, тұжырымдарды дәлелдеу, объектілер мен ұғымдардың модельдерін құру.
6B01501 Математика
БакалавриатЫ. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика
БакалавриатӨ.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика
БакалавриатХалықаралық гуманитарлық-техникалық университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика
БакалавриатМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика
БакалавриатҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01501 Математика мұғалімін даярлау
БакалавриатОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика
БакалавриатӨ.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика
БакалавриатАстана халықаралық университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01501 Математика
БакалавриатИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика
БакалавриатТорайгыров университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика пәнінің мұғалімі
БакалавриатХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01501 Математика
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика
БакалавриатҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01501 Математика пәні мұғалімрін дайындау
БакалавриатТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика
БакалавриатШымкент университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат"Сырдария" университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01501 Математика
БакалавриатІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01501 Математика
БакалавриатСулейман Демирел атындағы университет
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі6B01501 Математика
БакалавриатСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика
БакалавриатШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика-информатика
БакалавриатҚазақстан-Американдық еркін университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика пәні мұғалімрін дайындау
БакалавриатМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша