Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в "Сырдария" университеті

  • Оқыту теориясы
    Несиелер: 4

    Оқыту теориясы пәнінің мақсаты кәсіби педагогикалық іс-әрекет сипаттамасы, оқыту теориясы, кәсіби шеберлік және педагогикалық технологиялар, педагогикалық зерттеу бағыттары жайлы ғылыми білімдермен қаруландырып, оқыту үдерісін тиімді ұйымдастыруға қажетті білім, білік, дағдылар жүйесін меңгерту болып табылады. Пәнді оқу арқылы білім алушылардың оқыту теориясы туралы жалпы түсінігі қалыптасып, заманауи таңдағы оқытудың мәні, құрылымы және қозғаушы күштерін, оқыту теориясының әдіснамасы және бастапқы ережелерін оқып үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстандағы педагогикалық ойлардың даму тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы педагогикалық ойлардың даму тарихы пәнінің мақсаты Қазақстандағы педагогика ғылымының қалыптасуы мен даму тарихы, қазақ ағартушыларының педагогикалық ой-пікірлері мен еңбектері жайлы білімдермен қаруландыру. Пән барысында Орхон-Енисей ескерткіштеріндегі педагогикалық ой-пікірлерден бастау алып, Ерте замандағы Қазақ хандығының құрылуына (YI – XY ғ.ғ.) дейінгі Қазақстандағы педагогикалық ой- пікірлермен жалғаса отырып, түрлі тарихи дәуірлердегі тәрбие мәселесін қарастырған көрнекті ойшылдардың, педагогтардың еңбектерімен таныстырылып, үйретіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дефектология негіздері
    Несиелер: 4

    Дефектология педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі, кемтар балалардың психофизиологиялық даму ерекшеліктерін ескере отырып, оларды оқыту мен тәрбиелеу заңдылықтарын зерттейтін арнайы сала болып табылады. Пәнді оқу барысында дефектология негіздерінің теориясы мен тәжірибесінің клиникалық-биологиялық және нейропсихологиялық негіздері көрсетіліп, функционалдық жүйе, жоғары психикалық функция механизмдері дамуында ауытқулары бар балалардың психикалық дамуының жалпы және нақты заңдылықтары, баланың психикалық дамуындағы биологиялық және әлеуметтік факторлардың рөлі, психикалық, сенсорлық, интеллектуалдық және денелік бұзылулардағы жалпы заңдылықтарының көрінісі, «Ерекше бала» түсінігі, ерекше дамудың толық мазмұнын оқып үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика тарихы
    Несиелер: 5

    Педагогика тарихы пәнінің мақсаты педагогикалық құбылыстарға саралы талдау жасауды қамтамасыз ететін, педагогикалық ұғымдармен жаңаша ойлай білетін білім алушылардың ғылыми көзқарастарын қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында педагогика тарихының әдіснамалық негіздері, педагогика тарихының қайнар көздері мен ғылыми зерттеу әдістері және басқа ғылымдармен байланысы, ертедегі Шығыс өркениеті жағдайындағы тәрбие мен мектептен бастап бүгінгі күнге дейінгі педагогика тарихы жайлы ғылыми білімдермен қаруландырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология практикумы
    Несиелер: 4

    Психологиялық семинар - дәрістен айырмашылығы, қатысушы тыңдаушы емес, процесс барысында көптеген сұрақтарға жауап алуға болатын семинардың толыққанды белсенді қатысушысы болып табылады. Тақырыпты айту, жаттығуларға қатысу, оны түсіну оңайырақ. Психологиялық семинар белгілі бір тақырыпқа арналған, ол алдымен теория түрінде, содан кейін талқылаумен беріледі, содан кейін практикалық іс-әрекеттермен күшейтіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 4

    Жас психологиясының пәні- бала психологиясының әртүрлі жас дамуының кезеңдерінің айрықша ерекшеліктерін, іс- әрекеттің әртүрлілігін, жеке адамды қалыптастыратын психикалық қалыптар мен мінез-құлықты, баламен жұмыс істеу барысында берілген заңдылықтарды есепке алу туралы студенттердің ғылыми түсініктерін дамытады. Баланың туғаннан жасөспірімдік кезеңіне дейінгі онтогенезде бала психикасының даму зақдылықтары туралы өнделген мәселелерін, жас ерекшелік пен әлеуметтік психологияның құбылыстар мен процестердің негізгі заңдылықтары жайлы білімдерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 4

    Пәнді зерттей отырып, әлеуметтік-педагогикалық практиканың теориялық және қолданбалы мәселелерін түсінуге және аналитикалық баға беруге, бұқаралық ақпарат құралдарының материалдарын өз бетінше талдауға,отбасы, бала және т.б. әр түрлі категориялармен әлеуметтік-педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыруды негіздеуге үйренеді., сондай-ақ білім беру, диагностикалық, профилактикалық, ұйымдастырушылық, қалыптастыру әлеуметтік пайдалану әлеуметтік және дағдыларды жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық және психологиялық дамуы
    Несиелер: 4

    Оқушылардың физиологиялық және психологиялық дамуы пәнінің мақсаты мектеп жасындағы балалардың анатомиялық және физиологиялық, психологиялық ерекшеліктерін, әртүрлі жас кезеңдеріндегі өсу және даму заңдылықтары жайлы ғылыми білімдермен қаруландыру. Пәнді оқыту арқылы оқушылардың денсаулығын сақтау және нығайту, олардың оқып-білім алу қабілеттілігінің жоғары деңгейде болуын қамтамасыз ету жолдарын меңгерту. Баланың жасына және тұлғалық ерекшелігіне сай білім беру, ақыл-ой мен танымдық процестерін дамыту, дені сау сымбатты өсуін қамтамасыз етудің ғылыми негіздерін үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәдениет негіздер
    Несиелер: 4

    Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері пәнінің мақсаты білім алушыларды құқықтық сана, құқықтық мəдениет, құқықтық тəрбие және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет деңгейін қалыптастыру жайлы ғылыми білімдермен қаруландыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер қоғамдық қатынастардың дамуында мемлекет пен құқықтың рөлі мен маңыздылығы жайлы көзқарас, түсініктері қалыптасып, Конституциялық-құқық негіздерін, Қазақстан Республикасының заңнамасын пайдалануды үйренеді. Қазақстан Республикасы Конституциясы нормаларының жүйесін, Мемлекет және құқық теориясының негізгі анықтамалары мен категорияларын, азамат пен адамның құқықтары, еркіндіктерін жүзеге асыратын салалық заң нормаларын, құқықтық қағидаларды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің дүниетанымдық, этикалық, рухани аспектілерін жан-жақты меңгереді. Сыбайлас жемқорлықтың мәнін, табиғатын, шығу тегін, оның таралуының себебін ашу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, рухани-этикалық аспектілерге сапалы талдау әрекетін жасайды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 4

    Экожүйе және құқық пәнінің мақсаты білім алушыларды негізгі экологиялық ұғымдармен таныстыру және табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтары, экологияны ғылым ретіндегі міндеттері, оның негізгі бөлімдері, экологиялық тәжірибе жайлы білімдермен қаруландыру. Пәннің мазмұнында тaбиғaт құбылыстaрынан төнетін қaуіптер, рaдиaциялық, химиялық қaуіптілік, aдaмның ықпaлымен жaсaлaтын қaуіп-қaтерлер, жұқпaлы aурулaрдың тaрaлуы, олaрдың шығу себептері мен aлдын aлу шaрaлaрды ұстaну ережелерін; экономикaлық нысандардың тұрaқтылығын қaмтaмaсыз ету қaғидaттaрын; төтенше жaғдaйлaрды шектеу жəне жою бойыншa шaрaлaрдың мaзмұны мен ұйымдaстырылуын; тұрмыс пен тaбиғaттaғы тосын жaғдaйлaрдa жaрaқaт aлу кезінде aвaриялық құтқaру əдістерін үйренуге жəне техногендік өнімдердің aдaм aғзaсынa кері əсер ету нəтижелерін; жер сілкінісі, су тaсқыны кезіндегі құтқaру, тaбиғи өрт кaуіпсіздігі ережелерін мен aлдын aлуғa қажетті білімдер жүйесін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 1

    Ғылыми-зерттеудің әдістемесі, ерекшеліктері; ғылыми зерттеудің процедурасы; ғылыми зерттеу бағдарламасы, ғылыми зерттеу мақсаты; ғылыми-зерттеудегі математикалық әдіс; бастапқы ақпаратты жинақтау әдістері (сауал әдістері: анкеталау, интервью, эксперттік сауал, эксперимент, контент-талдау, социометриялық сауал) туралы мәліметтер қамтылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және кәсіпкерлік негіздер
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру пәнінің мақсаты кәсіпкерлік қызметтің мәні мен ерекшеліктері жайлы көзқарастарын қалыптастырып, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру негіздерін, формалары мен әдістерін зерттеуге дағдыландыру, алған білімдерін кәсіби іс-әрекетті жүргізуде пайдалануға үйрету. Пәннің мазмұны ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдай білуге және олар үшін жауапкершілік алуға дайындықтарын қалыптастырып, нақты кәсіби жобаларды іске асыру үшін құрылған шағын топтың қызметін ұйымдастыру қабілетін меңгертуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс ) тілі
    Несиелер: 3

    Адам іс-әрекетінің еңбек қызметі саласын қамтамасыз ететін пәндік феномен ретінде кәсіби қазақ (орыс) тілінің рөлі; пәндік-тілдік материалдарды меңгеруді басты құрылымдары; қазақ (орыс) тіліндегі кәсіби терминология; арнайы кәсіби бағытталған материалдар және оларды кәсіби жағдаяттарда берілген тапсырмаларда қолдану; кәсіптік құзіреттілік: орыс тіліндегі мәтіндерден бағдар алу, кәсіби мазмұнда монологты баяндау және т.б.; Кәсіби қазақ (орыс) тілінің мамандық пәндерімен байланысы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі пәнінің мақсаты болашақ педагог-психолог мамандарды білім беру жүйесіндегі тәрбие жұмысының бағыттары, мазмұны мен ұйымдастыру әдістемесінің негізгі мәселелерін оқытып үйретіп, біліктіліктерін қалыптастыруға бағыт-бағдар беру. Пәнді оқу барысында педагогика ғылымының негізінде анықталған мақсат-міндеттері, категориялары, құрылымы, әдіснамалық негіздері, педагогикалық процес мазмұны қарастырылады. Білім алушыларды қазіргі заманауи тәрбие тұжырымдамалары, мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйесі және оқушылармен тәрбие жұмысының диагностикасының мазмұны мен технологиясы жайлы білімдермен қаруландырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби педагогика
    Несиелер: 4

    Кәсіби педагогика оқу пәні ретінде адамның жасына, білім деңгейіне, еңбек және кәсіптік қызметтің сипаты мен бейініне қарамастан, кәсіптік мазмұнда даярлаудың бүкіл жүйесіне таралатын теориялық және тәжірибеге бағдарланған ғылыми білімді қамтиды. Пәнді оқу арқылы білім алушы жалпы және кәсіптік білім беретін мектептердегі педагогикалық процестерді, педагогикалық процестің мақсатын, қағидаларын, мазмұнын, әдістерін, құралдарын және ұйымдастыру мен жүзеге асырудың формаларын, еңбек технологиясына және кәсіпке баулудың қазіргі заманғы педагогикалық шараларын, кәсіби білім беру педагогының тиісті бағытта қалыптасуының педагогикалық негізін игеретін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Кәсіптік-бағытталған оқыту студенттердің шет тілін үйренудегі қажеттіліктерін есепке алуға бағытталған, болашақ мамандықтың немесе мамандықтың ерекшеліктеріне байланысты. Кәсіптік-бағдарланған шет тілін меңгеруді білім алушылардың жеке қасиеттерін дамытумен, Оқытылатын тіл елінің мәдениетін білумен және кәсіптік және лингвистикалық білімге негізделген арнайы дағдыларды меңгерумен ұштастыруды көздейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Отбасы педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пән студенттерге отбасы педагогикасы жайлы теориялық білімді меңгеруге көмектеседі. Некеге, отбасылық өмірге студенттер тұлғасының дайындықтарын қалыптастыруға, бала мен отбасының үйлесімді дамуын қолдануға бағытталған қызметтер сапасын көтеру арқылы, өмір сүру деңгейін бала мен отбасында жақсартуға, түрлі жастағы балалармен отбасылық мәселелердіңтуындауының педагогикалық себептерін сараптау дағдыларын қалыптастырады. Отбасылық мәселелерді шешуде отбасы татулығын сақтау жұмыстарын қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі психология тарихы
    Несиелер: 4

    Қазіргі психология тарихы пәнінің мақсаты психологияның пән ретінде қалыптасуынан бастап, түрлі ағымдар мен көзқарастарды, ойшылдардың жеке өмірі мен еңбектерін қамтитын білімдермен қаруландыру. Пәнді оқу арқылы ескі басылымдарда жарияланбаған Фрейдтің хаттары, XVII ғасырдағы механикалық мүсіндер мен бүгінгі роботтардың арасындағы байланыс, Екінші дүниежүзілік соғыстың Америка психологиясының өсіп-өркендеуіне еткен ықпалы, Алессандро Вольтаның «таңғажайып» зерттеуі сияқты бірқатар қызықты мәліметтермен таныса алады. Бұл пән болашақ мамандардың білім, білік дағдылары мен құзіреттерін арттыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Практикалық психология
    Несиелер: 4

    Практикалық психология пәнінің мақсаты білім алушыларды практикалық психологияның негізгі бағыттары мен технологияларының теориялық білімдермен қаруландыру, кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру, кәсіби және тұлғалық дамуына қажетті құндылықтар жүйесін дамыту. Пәнді оқып игеру арқылы практикалық психологияның дамуы мен қалыптасу тарихын, практик психологтың кеңес беру және психодиагностикалық қызметтердің теориялық негіздері мен ерекшеліктері жайлы білімдерді игереді, практикалық психологияның негізгі әдістері мен технологияларын психологиялық қауіпсіздік ережелеріне сәйкес кәсіби іс-әрекетте қолдана алады, диагностикалық, кеңес берушілік және түзету-дамыту процедураларын дұрыс жүргізе алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Отбасы психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән студенттерге отбасы психологиясы жайлы теориялық білімдерді меңгеруге көмектеседі. Некеге, отбасылық өмірге студенттер тұлғасының дайындықтарын қалыптастыруға, бала мен отбасының үйлесімді дамуын қолдануға бағытталған қызметтер сапасын көтеру арқылы, өмір сүру деңгейін бала мен отбасында жақсартуға, түрлі жастағы балалармен отбасылық мәселелерде психологиялық себептерін сараптау дағдыларын қалыптастырады. Отбасылық мәселелерді шешудегі, отбасы татулығын сақтау жұмыстарын қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 4

    Педагогикалық психология пәні-адамның білім беру процесінде әлеуметтік-мәдени тәжірибені игеруінің фактілері, механизмдері мен заңдылықтары және оқу іс-әрекетінде болып жатқан адамның зияткерлік, жеке дамуындағы өзгерістерді зерттейді. Сондай-ақ, баланың дамуына тәрбиелік әсер ету тетіктерін ашу, оқушының зияткерлік және жеке даму деңгейі, сондай-ақ оған әсер ету формалары мен әдістері арасындағы байланысты анықтайды. Білім алушылар әлемдік және отандық педагогикалық психологияның теориялық бағыттары және практикалық жетістіктерін, жеке кәсіби іс-әрекеттегі педагогикалық психологияның білімін қолдануды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие психологиясы
    Несиелер: 4

    Тәрбие психологиясы пәнінің мақсаты баланы жан-жақты, шығармашылықпен жұмыс жасауға үйрету әдістеріне оқытады, тұлға қалыптастыру мүмкіндіктері жайлы білімдермен қаруландыру. Пән барысында ұғымының мәні мен мазмұны тереңінен талданып, креативті ойлауға үйретудің негізгі әдістері үйретіледі, тәрбие арқылы баланың шығармашылық әлеуетін арттыру мүмкіндіктері, жеке тұлға тәрбиелеу үдерісінің ерекшеліктері, тәрбиенің негізгі параметрлері оқытылып, үйретіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби кеңес беру психологиясы
    Несиелер: 4

    Берілген пәнді оқып меңгеру барысныда білім алушылар бағдарлы оқытуды ұйымдастырудағы мұғалімнің ролін анықтайды. Оқытудың жаңа технологиялық әдісін білетін болады. Әдістемелік бірлестіктің міндеттері мен жоспарын, оқу-тәрбие жұмысының жылдық жоспарын білетін болады. Мектеп директоры мен оның орынбасарларының міндеті және оған қойылатын талаптар , құжаттар мен педагог-психолог жұмысының жылдық жоспары және қызметінің негізгі бағыттарын оқып үйренеді. Бастауыш сыныптардағы білім, білік, дағдыларды күнделікті бақылау және бағалауға қойылатын негізгі талаптар мен нормаларды меңгеретін болады. Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау, тарату жолдарын жетілдіруді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 4

    Ғылыми білімдер жүйесінде әлеуметтік психологияның алатын орнын, әлеуметтік психологиялық идеялардың қалыптасу заңдылықтарын, әлеуметтік психологиянық зерттеулердің әдістемелік проблемаларын, адамдармен қарым-қатынас жүйесінде қарым-қатынастың функциялары мен құрылымдарын түсінуді үйрену. Әлеуметтік психологияны оқи отырып, білім алушылар адамдардың ұжымдық іс - әрекетінің мәнін, жеке тұлғаның қалыптасуында ұжымның алатын орнын, ұжымның белсенді мүшесі ретінде сипаттайтын жеке тұлғалық қасиеттерді бойына сіңіріп, тәрбиелеп, қарым-қатынастың маңызын түсініп, іскерлік дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері пәнін оқытудың мақсаты білім алушылардың педагогикалық зерттеулер жүргізуге дайындығын және теориялық-әдіснамалық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пәнді оқу арқылы білім беру саласында ғылыми-зерттеу іс-әрекеттерін жүзеге асырудың теориялық-әдіснамалық, әдістемелік және ұйымдастырушылық аспектілерін үйреніп, әдіснамалық мәселелерге талдау жүргізу дағдыларын және қазіргі педагогикалық зерттеулерді жобалауды, педагогикалық зерттеу жүргізудің әдістерін дербес іріктеу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Педагогиканы оқыту әдістемесі пәнінің мақсаты білім алушыларды теория мен тәжірибенің бірлігі, оқытушы мен білім алушылардың іс-әрекеті, педагогикалық қызметтің мәні мен құрылымы, педагогикалық қызметтің әдістемесі жайлы білімдермен қаруландыру. Пәнді оқу арқылы педагогикалық мазмұндағы сабақтарды оқытудың мазмұны, формалары мен әдістерін игеруге мүмкіндік алады, педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің негіздері меңгеріледі. Сонымен бірге пән мазмұны педагогиканы оқыту үдерісінің әдіснамалық негіздері, педагогиканы оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері, мазмұны мен құрылымы, педагогика мазмұнын жетілдіру және құрастыру мәселелері, пән сабақтарына дайындалу мен өткізудің дидактикалық талаптары жайлы білімдерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептептегі оқытудың әдіс-тәсілдері
    Несиелер: 5

    «Мектептегі оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері» пәнінің мақсаты білім берудегі өзара әрекеттестікті оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдана отырып ұйымдастырудың теориясы мен тәжірибесін меңгерту. Пәнді оқу арқылы мектептегі оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін ұйымдастырудың теориялық-әдістемелік негіздерін, оқушылардың танымдық іс-әрекетін белсендіру мен ынталандырудың принциптерін оқып үйренеді, оқытуда тиімді нәтижеге қол жеткізу мақсатында оқыту әдістерін іріктеуді жүзеге асыра білуі, оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдана отырып білім беру қызметін ұйымдастыра білуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 5

    «Мектептегі психологиялық қызмет» пәнінің мақсаты білім беру жүйесіндегі педагог-психологтың негізгі қызметі және мазмұнымен таныстырып, білім беру мекемесіндегі әрбір баланың психикалық және тұлғалық толыққанды дамуын қамтамасыз етуші жағдайларды ұйымдастыруға үйрету болып табылады. Білім алушылар пәнді оқу барысында мектептегі психологиялық жұмыс стратегиясы, педагог-психологтың қызмет бағыттары мен олардың мазмұны жайлы ғылыми білімдермен қаруланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық-педагогикалық диагностика
    Несиелер: 5

    «Психологиялық-педагогикалық диагностика» пәнін оқыту мақсаты болашақ мамандардың теориялық және практикалық дайындықтарын қамтамасыз етіп, баланы қалыптастыру мен дамытуға бағытталған психологиялық-педагогикалық әдістерді қолдануға үйрету. Пән барысында психодиагностиканың ғылыми-теориялық негіздері, қалыптасу тарихы, психодиагностикалық тесттер мен әдістер жүйесі жайлы ғылыми білімдер және оларды тәжірибеде қолдану жөніненде машықтар беріледі. Жалпы және арнайы қабілеттерге, инттелектуалды дамуды, жас ерекшеліктеріне сай жеке қасиеттерге психодиагностика жүргізу жолдарын үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 5

    Этнопедагогика пәнінің мақсаты этнопедагогиканың жалпы негіздерін оқыту арқылы әрбір этностың дамуын ынталандыру, жалпы мәдени құндылықтарды меңгеру, этникалық мәдениетті өзара шығармашылықпен байыту бағытында білім алушылардың педагогикалық дүниетанымын, педагогикалық мәдениетін және жалпы кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру. Пәнді оқу арқылы педагогикалық теорияның халықтық педагогикамен өзара байланысы, этнопедагогиканың әдіснамалық негіздері жайлы түсініктері қалыптасуы тиіс. Халықтық педагогикадағы оқыту мен тәрбиелеу идеялары мен принциптерін меңгеруі тиіс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этнопсихология және ұлттық сана
    Несиелер: 5

    Этнопсихология және ұлттық сана пәнінің мақсаты білім алушыларға қазіргі заманауи этнопсихологиялық білімнің рөлі мен маңыздылығын, кәсіби іс-әрекетте олардың рөлін ұғындыру; этникалық айырмашылықтар мен этносаралық қатынастар мәселелерін тереңірек зерттеуге қызығушылықтарын ояту. Пәнді оқу барысында білім алушылар этнопсихология мен ұлттық сана, негізгі ғылыми тәсілдер, этнопсихология және ұлттық сананың әдіснамалық негіздері жайлы білімдермен қаруланады. Қазіргі қоғамдағы этнопсихология мен ұлттық сананың өзара байланысын, негізгі міндеттерін, ұлт психологиясының мазмұнын, ұлт психологиясының жүйелік және динамикалық даму жақтарын оқып үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім берудегі инновациялық технологиялар пәнінің мақсаты білім беру жүйесіндегі инновациялық технологиялар жайлы теориялық және әдістемелік ғылыми білімдермен қаруландыру болып табылады. Пәнді оқыту арқылы білім алушылардың инновациялық технологияларды педагогикалық үдерісте қолдану жолдарын, негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгертеді, студенттердің әдістемелік іскерліктерін, жалпы педагогикалық, кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастырады. Сонымен бірге, шығармашылық құндылықтары негізінде білімге құндылық бағдарын қалыптастыра отырып, танымдық, шығармашылық, рухани қажеттіліктерін қанағаттандыруды және жан-жақты дамыған, логикасы жетілген жеке тұлғаны қалыптастыруды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру ерекше білімді қажет ететін балаларды қалыпты дамыған балалармен бірге әлеуметтендіру және интеграция үдерісін жеңілдету мақсатындағы оқыту жүйесі болып табылады. Білім алушылар пән барысында инклюзивті білім берудің қағидаларымен және философиялық, әдіснамалық негіздері жайлы ғылыми білімдермен қаруланады. Инклюзивті білім беруді құқықтық-нормативтік қамтамасыздандыруда орын алатын кедергілерді жоюды үйреніп, ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауға байланысты заманауи көмек беру моделдері туралы түсініктер мен инклюзивті тәжірибе аймағында іс-әрекетті ұйымдастыру және басқару құзыреттіліктері қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық тренингтер
    Несиелер: 4

    Психологиялық тренинг негіздері пәнінің мақсаты білім алушыларды әлеуметтік-психологиялық тренингтің теориялық және әдістемелік негіздері жайлы ғылыми білімдермен қаруландыру. Пәнді оқып игеру арқылы білім алушылардың топтарда әлеуметтік-психологиялық тренингті ұйымдастыру және жүргізудің мәні мен мазмұны жайлы түсініктері қалыптасады, тренингті ұйымдастыру принциптері мен шарттарын үйренеді. Тренингте қолданылатын әдістемелік құралдарды, психологиялық мәдениет және кәсіби қарым-қатынас негіздерін меңгеру қамтамасыз етіледі. Бұл пән білім алушылардың тренингтік бағдарламаларды әзірлеу шеберліктерін, жаттығуларды, топтық пікірталастарды, рөлдік ойындарды ұйымдастыру және өткізу, топтық жұмыс нәтижелерін талқылау және талдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік психологиялық тренинг негіздері
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік-психологиялық тренинг негіздері пәнінің мақсаты білім алушыларды әлеуметтік-психологиялық тренингтің теориялық және әдістемелік негіздері жайлы ғылыми білімдермен қаруландыру. Пәнді оқып игеру арқылы білім алушылардың топтарда әлеуметтік-психологиялық тренингті ұйымдастыру және жүргізудің мәні мен мазмұны жайлы түсініктері қалыптасады, тренингті ұйымдастыру принциптері мен шарттарын үйренеді. Тренингте қолданылатын әдістемелік құралдарды, психологиялық мәдениет және кәсіби қарым-қатынас негіздерін меңгеру қамтамасыз етіледі. Бұл пән білім алушылардың тренингтік бағдарламаларды әзірлеу шеберліктерін, жаттығуларды, топтық пікірталастарды, рөлдік ойындарды ұйымдастыру және өткізу, топтық жұмыс нәтижелерін талқылау және талдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сурдопедагогика,тифлопедагогика
    Несиелер: 4

    Сурдопедагогика. Есту қабілеті нашар, белгілі бір жаста саңырау, саңырауларға арналған арнайы педагогика бөлімі. Тифлопедагогика- нашар көретіндерге және зағиптарға арналған білім беру-тәрбиелеу әдістемесі. Мүмкүндіктер шектелеу адамдардың тәрбиелеу және оқыту көру функциялары толық соқырлыққа дейін; сондай-ақ есту қабілеті нашар адамдар-бұл арнайы педагогиканың бөлігі және дефектологияның бір бөлімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Коррекциялық психология
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік-психологиялық тренинг негіздері пәнінің мақсаты білім алушыларды әлеуметтік-психологиялық тренингтің теориялық және әдістемелік негіздері жайлы ғылыми білімдермен қаруландыру. Пәнді оқып игеру арқылы білім алушылардың топтарда әлеуметтік-психологиялық тренингті ұйымдастыру және жүргізудің мәні мен мазмұны жайлы түсініктері қалыптасады, тренингті ұйымдастыру принциптері мен шарттарын үйренеді. Тренингте қолданылатын әдістемелік құралдарды, психологиялық мәдениет және кәсіби қарым-қатынас негіздерін меңгеру қамтамасыз етіледі. Бұл пән білім алушылардың тренингтік бағдарламаларды әзірлеу шеберліктерін, жаттығуларды, топтық пікірталастарды, рөлдік ойындарды ұйымдастыру және өткізу, топтық жұмыс нәтижелерін талқылау және талдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дау-дамай психологиясы
    Несиелер: 4

    Дау-дамай психологиясыпәнінің мақсаты адамдар арасындағы дау-дамай қатынастарының шығу себептері, оны шешу жолдары бойынша теориялық-әдістемелік,кәсіби білім, білік, дағдыларын қалыптастыру болады. Білім алушылардау-дамайдағы біліктілік құзіреттілік, жанжалға қарсы іс-қимыл жағдайында негізделген шешімдер қабылдау, қоршаған шындықтың әлеуметтік құбылыстарының күрделілігі мен түсініксіздігін түсінеді.Ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық климатты бағалау мотивациясы мен дағдылары тыңдаушыларды қоршаған ортаға деген сенімділікке тәрбиелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Конфликтология
    Несиелер: 4

    Кез-келген деңгейдегі қақтығыстардың пайда болу, даму және аяқталу заңдылықтары туралы сұрақтар қарастырылады. Кез-келген жанжалды конструктивті реттеудің принциптері, әдістері мен әдістері де зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дифференциалды психология
    Несиелер: 5

    Дифференциалды психология – адамдардың, топтардың психикасындағы жекелеген ерекшеліктерді және осы ерекшеліктердің негізгі себептері мен болмысын зерттейтін ғылым болып табылады. Пәнді оқып-меңгеру барысында дифференциалды психологияның тарихы мен негізгі бағыттары, әдістері, тұлғалық айырмашылықтардың негізгі көздері қарастырылады. Сонымен бірге тұлға, жеке тұлға, даралық ұғымдарының мәні мен мазмұны сипатталып, ми бөліктері мен жарты шарлардың асимметриясы мен темпераменттің байланысы көрсетіледі. Мінез психологиясы, қабілет психологиясы, жыныс психологиясы, адам және мамандық, адам және басқа адамдар тақырыптарында мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби психология
    Несиелер: 5

    Кәсіби психология жеке тұлғаның кәсіби қалыптасуы мен дамуын, тұлғаның кәсіби өзіндік айқындала білуін зерттейтін арнайы ғылым саласы болып табылады. Оқу пәні ретінде кәсіби іс-әрекет ұғымының мәні мен мазмұнын, түрлері мен құрылымын, кәсіби іс-әрекеттің психологиялық негіздерін, маманның кәсіби құзыреттілігі мен кәсіби даму кезеңдерін қарастырады. Кәсіби іс-әрекетке бейімделу түрлері мен кәсіби қалыптасудағы дағдарыстар, стресс мазмұны сипатталып, мамандық таңдау және кәсіби жарамдылық, маманның жұмысқа қабілеттілігі мен шығармашылығы және еңбек іс-әрекетін ұйымдастыру жолдары көрсетіледі. Субъектіні кәсіби іс-әрекетте қажет болатын танымдық іс-әрекеттері: ойлау, ес, зейін, қабылдау, қиял, интеллект жайлы білімдер жүйесімен қаруландырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Педагогиканы оқыту әдістемесі пәнінің мақсаты білім алушыларды теория мен тәжірибенің бірлігі, оқытушы мен білім алушылардың іс-әрекеті, педагогикалық қызметтің мәні мен құрылымы, педагогикалық қызметтің әдістемесі жайлы білімдермен қаруландыру. Пәнді оқу арқылы педагогикалық мазмұндағы сабақтарды оқытудың мазмұны, формалары мен әдістерін игеруге мүмкіндік алады, педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің негіздері меңгеріледі. Сонымен бірге пән мазмұны педагогиканы оқыту үдерісінің әдіснамалық негіздері, педагогиканы оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері, мазмұны мен құрылымы, педагогика мазмұнын жетілдіру және құрастыру мәселелері, пән сабақтарына дайындалу мен өткізудің дидактикалық талаптары жайлы білімдерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Эксперименталды психология
    Несиелер: 4

    «Эксперименталды психология» пәнінің мазмұны мамандардыдайындаудың фундаменталды негізінің және ғылыми зерттеулердің негізгі тәсілдерін меңгеруді жәнепринциптерін түсіндіруді кұрайды. «Эксперименталдыпсихология» курсын меңгеру барысында студенттер эксперименталды зерттеуді өткізу заңдылыктарымен танысады, оның негізгі әдістерін меңгереді және оларды дербес қолдануға үйренеді. Осыған орай бұл пәнді өткізу барысында материалдарды тәжірибеде бекітетін, қажетті дағдыларды қалыптастыратын зертханалық дәрістер мен практикалық сабактарға кеңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі пәнінің мақсаты ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесін меңгерту. Пән барысында болашақ мамандар іздену-зерттеу іс-әрекетіне бейімділігі артады, педагогикалық процесс міндеттерін шығармашылықпен шешуге дағдыланады, зерттеудің әдіснамалық негіздерін игереді. Ғылыми іс-әрекет ұғымына талдау жасалып, ғылыми педагогикалық зерттеу және оның әдіснамалық принциптері, зерттеу мәселесі және зерттеу кезеңдері, ғылыми педагогикалық зерттеу әдістері жайлы ғылыми білімдерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психотерапия
    Несиелер: 4

    Психотерапия пәнін меңгеру барысында білім алушылар ғылыми пән ретінде мәні мен мазмұны, мақсаты мен міндеттерін, психотерапияның дамуы мен қалыптасу тарихын және психотерапиядағы негізгі ұғымдар мен тарихи, заманауи тұжырымдамалар жайлы түсінік, ұғымдарды білетін болады. Аналитикалық психотерапия топтары жайлы, А. Адлердің даралық психологиясы мен биоэнергетикалық талдау, бастапқы психотерапия, Психодрама мен Экзистенциалды психотерапия, Гештальт-терапия, клиентке бағытталған психотерапия, когнитивті психотерапия мен оның механизмдері жайлы білімдерге ие болады. Студенттер теориялық білімдермен қатар психологиялық әдістемелерді білікті қолдану машықтарына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Психологиялық менеджмент пәнінің мақсаты басқарудың тиімді психология-лық механизмдерін меңгерту, болашақ маманның кәсіби іс-әрекетті тиімді жүзеге асыруы үшін психологиялық білімін арт-тыру. Пәнді оқу барысында психология-лық менеджменттің ғылым ретінде негізгі ұғымдарын және теориялық негіздерін, басқару қызметінде ұжымның өзарақатынасын түзетудің психологиялық әдістерін оқып танысады. Ұйымдастырушылық-басқарушылық ше-шім қабылдай білуі және оған жауапкер-шілік ала білуді, шешімдерді сыни тұрғыдан бағалай білуі, әлеуметтік-маңызды мәселелер мен үдерістерді талдай алуы, басқарушылық міндеттерді шешуде билік, көшбасшылық, мотивацияның негізгі теорияларын қолдана алуы тиіс. Кикілжіңді жағдаяттарды шешу тәсілдерін, іскерлік қарым-қатынасты жүзеге асыра білу, көпшілік алдында сөйлеу, келіссөздер жүргізу, жиналыс өткізу, электронды қатынас орната білу дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Конструктивті психология қарым-қатынас психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – адамның саналы психикалық дамуын, психикасының ұйымдасу деңгейін арттыру өнері. Екі негізгі бағыт қарастырылады: интегралды психикалық даму және адамның оңтайлы қызметін қамтамасыз ету үшін жеке психикалық қабілеттердің дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Іскерлік қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Іскерлік қарым-қатынас психологиясы пәнінің мақсаты іскерлік қарым-қатынасқа байланысты мәселелер бойынша теориялық білімдермен қаруландыру, іскерлік қарым-қатынаста сөз арқылы әсер ету мен өзара әрекеттесу тактикалары мен негізгі стратегияларын зерттеу және алған білімдерін тәжірибеде қолдана білуге дағдыландыру. Пәнді оқу барысында білім алушылар іскерлік қарым-қатынас мазмұнын, іскерлік өзара қарым-қатынас жасады білуі тиіс. Іскерлік этиканың негізгі ережелерін, еңбек ұжымында және ұйымдасқан топтарда тұлғааралық қатынас заңдылықтарын үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту нәтижелерін диагностикалау
    Несиелер: 5

    Оқыту нәтижелерін диагностикалау бағалаудың әр кезеңінде жүргізілетін бағалау процесін білдіреді, барлық оқу пәні бойынша немесе оның нақты бөлімі бойынша оқушылардың білімі мен дағдыларын диагностикалау мақсатында оқытудың әр кезеңінде жүргізілетін сертификаттау бақылауы. Оқыту диагностикасы оқушылардың білімі мен дағдыларын процесс ретінде және оқыту нәтижесі ретінде бағалауды көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арттерапия
    Несиелер: 4

    Арттерапия оқу пәні ретінде арттерапиялық әсер ету түрлері мен формаларын, арттерапияның дамуы мен қалыптасуын, арттерапиялық қызметтің жүйелі сипаттамасын, арттерапия мен психотерапияның өзара қатынасын, арттерапиялық іс-әрекетті ұйымдастыру, арттерапиялық үдерістің жабдықталуы, ән-саз, ойын, құм терапиясы мәні мен мазмұны, би терапиясының мәні мен мазмұнын, ерекшеліктерін, сурет салу терапиясының құралдары, мандала – терапия, мәні мен мазмұны, жүргізілу техникасы, балшық терапиясы, ертегі терапиясы мәні мен мазмұны, ерекшеліктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зоопсихология
    Несиелер: 4

    Зоопсихология пәнінің мақсаты білім алушыларды жануарлар психикасы, оның эволюциялық дамуы және онтогенез үдерісінде қалыптасу ерекшеліктері, адам психикасы мен санасы дамуының алғышарттары туралы түсініктерін қалыптастырып, ғылыми білімдермен қаруландыру болып табылады. Пәнді оқып игеру арқылы зоопсихология және салыстырмалы психологияның негізгі ұғымдарын, мақсаты мен міндеттерін, заңдылықтарын, тарихи даму кезеңдерін, жануарлардың жеке бейімделу іс-әрекеттерінің орны мен маңызы, жануарлардың мінез-құлқындағы инстинктивті және жүре пайда болған компоненттер арақатынастарын білуі тиіс. Білім алушылар эволюциялық-психологиялық даму заңдылықтарын меңгеруде адам мен жануарлар жайлы ғылыми білімдерді тәжірибеде қолдану дағдыларын игеруі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логотерапия
    Несиелер: 4

    Пән логопедияның принциптері мен әдістерімен, басқа ғылымдармен байланысымен таныстырады, бұл рухани тұрғыдан психотерапия, сөздің мағынасына бағытталған терапия адамды ди-мензиондық антропология тұрғысынан қарастырады, бұл адамда үш компоненттің болуын көрсетеді-тек психологиялық және физикалық емес, сонымен қатар рухани (ноэтикалық) жеке.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Коррекциялық педагогика
    Несиелер: 4

    Коррекциялық педагогика психофизикалық дамуында түрлі ауытқушылықтары бар балаларды оқыту және тәрбиелеу мәселесімен айналысатын сала болып табылады. Бұл пәнді оқыту барысында коррекциялық педагогиканың тұжырымдамалық негіздері және тарихы, педагогикалық коррекция (түзетулер енгізу) қызметінің негіздері баянадалады. Дамуында ауытқуы бар балалармен түзету жұмыстарының мазмұны мен мәні, бала дамуындағы бұзылудың түрлері, ауытқулардың түрлері, түзету-тексеру жұмыстарының қағидалары мен әдістері, дамудағы ауытқушылықтардың шығу себептері мен механизмдері түсіндіріледі. Білім алушылар психикасының дамуы тежелген, тірек-қимыл аппараты, есту қабілеті нашар оқушыларды түзете оқыту әдіс-тәсілдерімен қаруланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби бағыттылықты қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Кәсіби бағыттылықты қалыптастыру пәнінің мақсаты тұлғаның кәсіби бағыттылығы жайлы түсініктерін қалыптастырып, ғылыми білімдермен қаруландыру. Пәнді оқу барысында білім алушылар кәсіби бағыттылықты қалыптастырудың теориялық негіздерін, кәсіби бағыттылық мәселесінің мәні мен мазмұнын оқып үйренеді. Кәсіби бағыттылықты қалыптастыруда мектептердің оқу-тәрбие процесінің ерекшеліктері, оқу-тәрбие үдерісінде оқушылардың кәсіби бағытталуын қалыптастырудың педагогикалық шарттары жайлы білімдермен қаруланады. Оқушылардың кәсіби бағыттылығын қалыптастыру ісін басқаруды үйренеді, оқушылардың кәсіби бағытталуын қалыптастыратын тәжірибелік-эксперименттік жұмыстың әдістемесін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Бағалау қызметінің негізгі түрлері: каралады: сәйкестендіру, сараптама, сапаны бақылау, сапаны бағалау, сапа деңгейін бағалау, сәйкестікті бағалау, санитарлық-эпидемиологиялық бағалау, тестілеу. Тауарларды фальсификациялау түсінігі. Сапа көрсеткіштерін анықтау әдістерін зерттеу. Объективті өлшеу әдістерін ашу: түсінігі, ерекшеліктері және қолдану аясы. өлшеу әдістері. тіркеу әдісі. Есептеу әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми - психологиялық зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ғылыми-психологиялық зерттеу әдістемесі пәні әлемдік және отандық психологиялық ғылымдардың жетістіктерін зерттеу, қазіргі заманғы психологиялық ғылымның негізгі бағыттары мен принциптерін, психологиялық теория мен тәжірибенің қазіргі жағдайын зерттеуге бағытталған. Пән барысында психологиялық ғылыми зерттеу мәні мен мазмұнына талдау жасалынып, психологиялық ғылыми зерттеуді ұйымдастыру ережелері мен талаптары, психологиялық зерттеудің негізгі кезеңдері, зерттеу әдістерінің түрлері мен ерекшеліктері, психологиядағы негізгі эмпирикалық әдістер жайлы ғылыми білімдермен қаруландырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON7

    Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің мәнін анықтап, топ ұжымында коммуникативтік құзыреттілікке, тұлғааралық қарым-қатынаста көшбасшылыққа, өзін-өзі сынауға қабілетті болып, қоғамда толеранттылықты сақтай алады.

  • Код ON12

    Кәсіби қызметтің нәтижелерін қорытындылап, өзінің кәсіби біліктілігінің деңгейін жүйелі, сыни тұрғыдан арттырып, өз құзіретінің шегін айқындап, кәсіби табысты қарым-қатынастар орнатады

  • Код ON9

    Психологиялық-педагогикалық ғылымдар шеңберінде шағын зерттеулер жүргізу, зерттеу қызметін жүзеге асыру және зерттеу нәтижелерін бағалау әрі талдау, оларды іс жүзінде қолдану бойынша қорытындылар мен ұсыныстар дайындай алады.

  • Код ON3

    Білім алушылар терең ойлануға, мәселені шығармашылық әрі сыни тұрғыдан бірлесіп шешуге тарту мақсатында зерттеудің негізгі тұжырымдамаларымен құрылымын біледі.

  • Код ON2

    педагог-психолог маман ретінде тиісті міндеттерді шешу үшін берілген ақпаратқа сүйене отырып, кәсіби салада теориялық және практикалық білімді қолдана алады.

  • Код ON10

    баланың дамуын түзету және кәсіби қызметтегі олқылықтардың алдын алу бойынша педагог-психологтың отбасымен өзара іс-қимылын жобалап; ата-аналармен ағарту жұмыстарын жүргізү арқылы білім беру мекемесінде кеңес беру жұмыстарын жүзеге асырады

  • Код ON6

    Балалардың, жасөспірімдер мен жастардың жеке тұлғалық даму заңдылықтарын зерттеп; балаларды дамытудың жеке бағдарламаларын, жобаларын, оқу-тәрбие және педагогикалық іс-шаралар және психологиялық қызмет көрсету жоспарларын құруды, түрлі мекемелерде балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастырып, жүзеге асыра алады.

  • Код ON1

    Кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін пәнаралық және салааралық өзара іс-әрекетте теориялық білім ерекшеліктерін көрсете отырып, психологиялық-педагогикалық мәселелер жөнінде шешімдер қабылдап,ойлау тұжырымдарын тәжірибемен интеграциялап біріктіре алады.

  • Код ON4

    Әлеуметтік, этикалық, ғылыми жаңалықтарды ескере отырып, ойлау тұжырымдарын қалыптастыру үшін ақпарат жинайды және пәнді оқу кезінде АКТ мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана алады.

  • Код ON8

    Білім беру стратегияларын, оқыту, тәрбиелеу әдістері мен технологияларын әзірлеу және іске асыру, білім беру процесіне жаңашыл мазмұнды енгізү аркылы педагогикалық стратегияларды іске асыру жоспарының орындалуын талдау, жеке білім беру траекториясын жобалау негізінде балалардың физиологиялық, психологиялық ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен тәрбиелеуді тиімді жүзеге асыра алады.

  • Код ON5

    Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалап,білім алушылардың дамуы мен тәрбиеленуі және балалардың оқу бағдарламаларының мазмұнын меңгеру деңгейіне диагностика жасай алады.

  • Код ON11

    Білім беру саласындағы мәселелерді шығармашылықпен шешу, білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесінде жаңашыл білім жүйесін, әдістерін белсенді пайдалана, стандартты емес міндеттер қою, оларды жалпы адамзаттық, өзін-өзі тануда креативтілік және халықтық педагогика құндылықтары негізінде шеше алады.

6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101-Педагогика және психология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B011 Педагогика және психология
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top