Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01501 Математика в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Математикалық талдау 1
    Несиелер: 5

    Жиын, функция ұғымы, тізбек, тізбек шегі, тізбектерге орындалатын амалдар, туынды, күрделі функцияның туындысы, туындының қолданылуы тақырыптары қарастырылады. Механикалық ұғымдарын түсіну үшін математикалық талдаудың қолданылуын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анализге кіріспе 1
    Несиелер: 5

    Бір айнымалы функциялардың қасиеттерін және бір айнымалы функциялардың дифференциалдауды зерттейтін математикалық бөлім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Элементарлық математика
    Несиелер: 3

    Бұл курстың негізгі мақсаты - болашақ математика мұғалімінің пәндік-математикалық дайындығы, бұл оған жалпы білім беретін мектептерде математикадан сапалы сабақ беруге және бастауыш математика бағытында мектеп курсынан тыс жерлерде бірқатар элективті сабақтар өткізуге мүмкіндік береді. Курстың міндеті- студенттерді қарапайым математика пәні туралы тұтас, дұрыс идеяларды қалыптастыру, алған білімдерін тәжірибеде сәтті қолдана білу және ұштастыру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Проективтік геометрия
    Несиелер: 5

    Проективтік геометрияның ерекшелігі - көптеген конструкцияларға сымбатты симметрия қосатын екілік принципі. Нағыз проекциялық жазықтық «шексіздіктегі сызықты» қосу арқылы евклидтік жазықтық ретінде қарастырылады. Негізгі бөлімдердің қысқаша сипаттамасы: Проекциялық кеңістікті, проекциялық кеңістіктің негізгі фактілері мен түсініктерін оқу, кеңейтілген жазықтықта мектеп геометрия курсының есептерін шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Анализге кіріспе 2
    Несиелер: 5

    Бір айнымалы функцияның интегралдауы мен интегралдар қасиеттерін зерттейтін математиканың бөлімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    Геометриялық фигуралар мен олардың қасиеттері координаталар әдісіне негізделген элементар алгебра арқылы зерттелетін геометрия саласы. Бұл әдіс алғаш рет Декарт қолданған координаттар әдісі деп аталатын әдіске негізделген. Бұл әдіс әр геометриялық қатынасты фигураның немесе дененің координаталарымен байланыстыратын кейбір теңдеумен байланыстырады. Негізгі бөлімдердің қысқаша сипаттамасы: Зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру және геометриялық есептерді шешу дағдыларын меңгеру, әртүрлі кеңістіктерге көзқарастарын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық талдау 2
    Несиелер: 5

    Анықталмаған және анықталған интегралдарды шешу, олардың қасиеттері, интегралдардың шешу тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 5

    "Кәсіпкерлік құқық" пәні студенттерге кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеу туралы білімді меңгеруге мүмкіндік береді. Қазақстан Республикасы мен кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеу көздерінің мазмұны мен қолданылу практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі салаларында қалыптасатын қоғамдық қатынастарды реттейтін қолданыстағы заңнама жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Анализге кіріспе 3
    Несиелер: 6

    Дифференциалдық және интегралдық есептеулердегі көптеген айнымалылардың функцияларын зерттейтін математиканың бөлімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алгебра және сандар теориясы
    Несиелер: 6

    Мектепте басталған сан ұғымының даму желісі ЖОО-да аяқталуы тиіс; қазіргі алгебра және оның ерікті сипаттағы объектілерді зерттеудегі әдістерінің маңызын ашу, негізгі классикалық алгебраларды зерттеу және элементтердің табиғатынан абстракцияланған абстрактілі пайымдаудың жалпы мәдениетін тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп психологиясы
    Несиелер: 5

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық талдау 3
    Несиелер: 6

    Курста қатарлардың жинақтылық критерийі, қосындысын табу, жинақтылықтың жеткілікті шарттары дәлелденіп, қолданбалы есептерді шешу әдістері зерттеледі. Көп айнымалы функцияның дифференциалдануы және дербес туындының есептерге қолданылуы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Студенттер білім беруді цифрландыру үрдістері, оқу үдерісін цифрландырудың жалпы әдістері, оқу нәтижелерін бақылау және өлшеу, оқу орындарының оқудан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметі, "MachineLearning"түсінігі мен принциптері туралы түсінік алады. Студенттер білім беруде сандық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Анализге кіріспе 4
    Несиелер: 6

    Қатарларды, қатарлардың қасиетін зерттейтін математиканың бөлімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық логика және дискретті математика
    Несиелер: 5

    Математикалық логикада математикалық белгілер, формальды жүйелер, математикалық пайымдаулардың дәлелділігі және т.б. Дискретті (үзіліссіз) математика ақырлы сипаттағы құрылымдардың қасиеттерін және т.б. Оқушылардың негізгі комбинаторлық есептерді шығару дағдыларын қалыптастырады, математикалық ұғымдарды сипаттау үшін предикаттар логикасын қолданады және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Операторлар теориясы
    Несиелер: 3

    Нормаланған кеңістіктер арасындағы үздіксіз сызықтық бейнелеулердің қасиеттерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық талдау 4
    Несиелер: 6

    Курста көп айнымалы функцияның интегралы - N өлшемді интеграл ұғымы енгізіледі. Қиық сызық және бет бойынша алынған интегралдар, олардың қолданбалы есептері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Нақта айнымалы функциялар теориясының қосымша тараулары
    Несиелер: 3

    Функциялардың бейнеленуі мен жақындауын, олардың жергілікті және ғаламдық қасиеттерін зерттейтін математикалық талдау бөлімі. Сонымен қатар, классикалық дифференциалдық және интегралдық есептеулерден айырмашылығы, жиындар теориясы мен өлшемдер теориясына сүйенеді, олардың тұжырымдамалары мен әдістерін кеңінен қолданады, бұл классикалық нәтижелерді айтарлықтай жалпылауға, оларға қатаң негіздеме беруге және жаңа мәліметтер алуға мүмкіндік берді. нәтиже[

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту теориясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді бастауыш сынып оқушыларын оқыту процесінде туындайтын оқу-тәрбиелік міндеттерді кәсіби шешу үшін қажетті білім мен дағдылармен қаруландыру. Негізгі бөлімдердің қысқаша сипаттамасы: болашақ мұғалімге оқу процесін ұйымдастырудың әдістері мен формаларын, оқушылардың математикалық ойлауын дамытудың әртүрлі әдістерін, проблемаларды шешу әдістерін, теоремаларды дәлелдеуге қойылатын әдістемелік талаптарды білуге үйрету

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқушылардың қазіргі мектеп талабы деңгейінде оқу-тәрбие жұмысын жүргізудің практикалық дағдыларын қалыптастыру: математика сабағын өткізу, оқушылардың білімін тексеру, өзіндік жұмысты ұйымдастыру, жаңа материалды түсіндіру, сабақты талдау, сабақты жоспарлау, техникалық оқу-әдістемелік құралдар, типтік және стандартты емес тапсырмаларды шешу, сыныптан тыс жұмыстарды орындау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Астрономия
    Несиелер: 5

    Сфералық және практикалық астрономия негіздері. Дүниенің құрылымы туралы көзқарастарын дамыту. Күн жүйесінің кинематикасы. Аспан механикасының негіздері. Бүкіләлемдік тартылыс заңдары. Астрофизика және радиоастрономия құралдары мен әдістері. Күн жүйесінің физикасы. Жұлдыздардың физикасы. Біздің галактика. Галактикадан тыс астрономияның негіздері. Космогония негіздері және космология сұрақтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық физика әдістері
    Несиелер: 5

    Физикалық процестер мен құбылыстарды математикалық модельдеу әдістерімен зерттеу көбінесе дербес туындылардағы дифференциалдық теңдеулер болып табылатын осындай математикалық модельдерге әкеледі. Курстың негізгі мақсаты теңдеулердің осы түрлерінің шешімдерінің жалпы қасиеттерін зерттеу және осы типтегі есептерді шешудің жалпы алгоритмдерін жасау болып табылады. Шынайы әлемнің құбылыстары соншалықты күрделі, олардың кем дегенде біреуін (физикалық, биологиялық, экономикалық және т.б.) толық зерттеуге тырысу - үмітсіз іс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Студенттерді дифференциалдық теңдеулер теориясының қазіргі әдістерімен таныстыру. Студенттердің математика, жаратылыстану және техниканың әртүрлі салаларындағы есептерді шешу үшін дифференциалдық теңдеулер теориясының әртүрлі әдістерін қолдана білу дағдылары мен дағдыларын дамыту. Дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары мен фактілерін оқып, меңгеру. Математика, жаратылыстану және техниканың әртүрлі салаларындағы есептерді шешу үшін дифференциалдық теңдеулер теориясының әртүрлі әдістерін қолдана білу. Математикалық мәдениетті дамыту. Есептеу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық есептер шешу практикумы: алгебра және анализ бастамалары
    Несиелер: 5

    Болашақ математика мұғалімінің кәсіби-әдістемелік дайындығының маңызды бағыттарының бірі – математикалық есептерді шығару процесінде алған білімдерін қолданумен байланысты дағдыларды меңгеру. Бұл дағдыларды қалыптастыру, есептердің жекелеген түрлерін шешу әдістерін алгоритмдерге келтіру, есептерді шығару кезеңдерін қарастыру осы курстың мақсаты болып табылады. Алгебралық материалды және талдау есептерін параллельді зерттеу қарастырылған, ол есептерді шешудің жалпыланған дағдыларын мақсатты түрде қалыптастыруға, пәнаралық байланыстарды тиімді пайдалануға және жүйелі оқыту принципін толық жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 5

    Студенттерді физиканың негізгі заңдарымен және олардың кейінгі кәсіби қызметінде пайда болатын есептерді шешу кезінде оларды қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру. Пәнді оқыту мақсаты бакалавр дәрежесіндегі мамандарды даярлаудағы іргелі ғылымның дамымен байланыстыра меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 7

    Ол белгілі бір шарттар жиынтығын ойнағанда бірнеше рет қайталанатын жаппай кездейсоқ оқиғалардың қасиеттерін зерттейді. Математикалық статистика - бұл математиканың мәліметтерді талдауға арналған бөлімі. Міндет - іріктелген мәліметтер негізінде жалпы популяцияның сипаттамаларын бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикалық есептер шешу практикумы: планиметрия және стереометрия
    Несиелер: 7

    Геометриялық есептердің ерекшеліктерін, олардың құрылымын, есептерді шешу процесінің мәнін, оның кезеңдерін және шешудің ең жалпы әдістері мен тәсілдерін зерттеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классикалық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Классикалық теңдеулерді шешудің кейбір стандартты емес әдістерін көрсету. Математикалық іс-әрекетке тән және адамның қазіргі қоғамда өмір сүруіне қажетті ойлау қасиеттерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Стандарттық емес есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Күрделілігі жоғары есептерді шешудің түпнұсқа әдістері зерттеледі. Ол студенттерде шығармашылық көзқарасты, тривиальды емес ойлауды және мәселені әртүрлі қырынан зерттеу қабілетін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Функционалдық талдау
    Несиелер: 6

    Шексіз өлшемді топологиялық векторлық кеңістіктер мен олардың кескіндерін зерттейтін талдау саласы. Математика, жаратылыстану және техниканың әртүрлі салаларындағы есептерді шешу үшін функционалдық талдаудың әртүрлі әдістерін қолдана білу. Есептеу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалдық геометрия және топология
    Несиелер: 5

    Дифференциалдық геометрия және топология бойынша жалпылама білім алу. Әлемдегі ғылымның дамуы туралы түсініктерін қалыптастыру; топологиялық зерттеулер туралы түсінік қалыптастыру; дифференциалдық геометрия туралы түсініктерін қалыптастыру, дифференциалдық геометрия және топология саласындағы ғылыми есептерді шешу қабілетін қалыптастыру, дифференциалдық геометрияның ғылыми есептерін шешуде ғылыми дағдыларды қалыптастыру, кәсіби қызметке дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан математикасының дамуы
    Несиелер: 3

    Болашақ математика пәнінің мұғалімдеріне математикалық ілімнің дамуы туралы және олардың келешек кәсіптік мамандығына байланысты екендігін көрсету болып табылады. Математика ғылымының дамуындағы фактілер мен тарихи мағлұматтар; математиканың даму кезеңдерін үйрету; XIX-XX ғасырлардағы математикалық даму ерекшеліктері; Әль-Фарабидің математикалық мұралары; Қазақстанда соңғы жылдардағы математиканың дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютер көмегімен математикалық есептерді шығару
    Несиелер: 5

    Студенттерді ақпараттық-телекоммуникациялар технологияларды қолданудың теориялық негіздерімен, негізгі әдістерімен және білім беруді ақпараттандыру үрдісінің негізгі бағыттарымен таныстыру, болашақ педагог мамандардың ақпараттық құзыреттілдігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Геометриялық салу есептері
    Несиелер: 5

    Аналитикалық геометрияның негізгі элементтерін зерттеу және олардың қасиеттерін игеру. Математикалық есептерді шешу және негізгі зерттеу әдістерін меңгеру. Болдырмау өзін-өзі жетілдіру, математикалық білімін. Әр түрлі кеңістіктер туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өрістер теориясы
    Несиелер: 5

    Студенттерді өріс теориясының заманауи әдістерімен таныстыру. Студенттердің математика, жаратылыстану және техниканың әртүрлі салаларындағы есептерді шешу үшін өріс теориясының әртүрлі әдістерін қолдану дағдылары мен дағдыларын дамыту. Өріс теориясының негізгі ұғымдары мен фактілерін оқып, меңгеру. Математика, жаратылыстану және техниканың әртүрлі салаларындағы есептерді шешу үшін өріс теориясының әртүрлі әдістерін қолдана білу. Математикалық мәдениетті дамыту. Есептеу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Комплекс айнымалылар функциялар теориясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Комплекс айнымалы функциялар теориясы курсынан магистранттар жалпы функциялар (бір айнымалы, көп айнымалы, нақты және комплекс айнымалы) туралы білімдерін толықтырады. Негізгі тараулардың қысқаша сипаттамасы: Комплекс сандардың геометриялық, т.б. талдауы, комплекс айнымалы функциямен байланысты түсініктер жаңа есептер табуға, олардың қолдану саласын кеңейтуге мүмкіндік берді. Комплекс сандардың көптеген сұрақтарда, жазықтықта вектормен көрсетілетін шамалары бар, керекті екендігі белгілі болды: су ағынын зерттеу кезінде, серпімділік теориясы тапсырмаларында, теориялық электротехникада.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математика тарихы және методологиясы
    Несиелер: 3

    Математикалық білімді дамыту идеясы және олардың болашақ кәсіби қызметімен байланысы. Математиканың даму кезеңдері, математиканың негізгі тарихи фактілері, негізгі формулалар және олардың дәлелдеулері, т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Визуалды бағдарламалау
    Несиелер: 4

    Көрнекі программалауға кіріспе. Көрнекі қосымшаларды әзірлеу әдістері. Жобаның құрылымы. Объектінің сыныбы Класс мүшелері үшін қатынас спецификаторлары. Класс декларациясы Өрістер Әдістері Инкапсуляция. Мұрагерлік. Полиморфизм. Көрнекі компоненттер кітапханасы. Сипаттар Оқиғалар және бағдарламалық қамтамасыз ету. Негізгі сабақтар. Delphi интерфейстің компоненттері. Құрамдасты ұйымдастыру. Негізгі класс TComponent. Көрнекі компоненттердің интерфейстік сипаттамалары, нысан бойынша мінез-құлық ерекшеліктері - сынып TControl. TWinControl базалық сыныптары. TGraphControl. Көрнекі бағдарламалаудағы графикалық мүмкіндіктер. Графикамен жұмыс істеу үшін сыныптар мен түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Python бағдарламалау тілі
    Несиелер: 4

    Заманауи бағдарламалауға стратегиялық көзқарас ашады; бағдарламалаудың негізгі әдістемелік дағдылары; мәселенің қойылуына сәйкес оны шешуге арналған тілдік құралдарды анықтай білу; қателіктерге жол бермейтін бағдарламалар үшін дұрыс алгоритмдер құру; заманауи бағдарламалау тілдерін қолдана отырып ақпаратты өңдеу мәселелерін шешу; Python бағдарламалау бойынша практикалық дағдыларды алу; қолданбалы мәселелерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 5

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сандар жүйелері
    Несиелер: 5

    Негізгі сандық жүйелердің қалыптасуы туралы түсінік. Негізгі санау жүйелерін – натурал сандардың арифметикасы, бүтін сандардың сақинасы, рационал сандар өрісі, нақты сандар өрісі, күрделі сандар өрісі т.б.-ларды математиктер ерте заманнан бері зерттеп келеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Алгебралар
    Несиелер: 5

    Қазіргі математикадағы алгебралық амалдар мен олардың жинақтарын зерттеудің негізгі міндеті осы амалдардың әрекетінің ерекшеліктерін зерттеу міндеті болып табылады, ал олар көрсетілген жиындар қосалқы рөл атқарады. Осыған сәйкес амалдар аксиома жүйелері арқылы беріледі, онда бұл амалдардың қасиеттері олардың синтаксистік құрылымы арқылы сипатталады. Ұсынылған курста нақты және комплекс сандар өрістері үстінде анықталған сызықтық және евклидтік кеңістіктердің сызықтық операторлары деп аталатындар зерттеледі. Сондай-ақ ол соңғы өлшемді евклидтік кеңістіктердегі спектрлік теорияның барлық негізгі аспектілерін ұсынуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON9

    Математика және математиканы оқыту технологиясының теориялық және тәжірибелік негіздерін білу, оқушылардың пәндік дағдыларын қалыптастыру, математикаға деген қызығушылықты туғызу және күнделікті өмірде математиканы білуді үйрету.

  • Код ON8

    Математика саласында ғылыми және қолданбалы міндеттерді шешу үшін теориялық білім қолдану.

  • Код ON2

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру;

  • Код ON4

    Адам құқықтары саласында жоғары кәсіби білімінің болуы (халықаралық құқықтық актілер, білім беру және балаларды қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасы).

  • Код ON1

    Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқылатын саладағы мәселелерді шешу;

  • Код ON6

    Интернетте ақпаратты алу, бағалау, сақтау, дайындау, ұсыну және алмасу, сондай-ақ қарым-қатынас дағдыларын және кәсіптік қызмет саласына бірлесіп қатысу мақсатында базалық компьютер мен интернет дағдыларын игеру.

  • Код ON3

    Әлеуметтік, Жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде білім алушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыру;

  • Код ON7

    Математикалық білім мен мәліметтерді өңдеу әдістерін қолдану, соның ішінде: графикалық, статистикалық әдістер қолдану.

  • Код ON5

    Кәсіби қызметте және әртүрлі әлеуметтік, мәдени салаларда заманауи қарым-қатынас процесінде практикалық тілдік дағдыларды пайдалану.

6B01501 Математика
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика пәнінің мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика пәні мұғалімрін дайындау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика-информатика
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика пәні мұғалімрін дайындау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top