Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бастауыш білім берудің инновациялық және жаңартылған стратегияларын жүзеге асыруға қабілетті кәсіби мұғалімдерді даярлау: -жаңартылған бастауыш білім беру мазмұнының талаптарына сәйкес бастауыш сынып мұғалімінің негізгі құзіреттіліктерін қалыптастыру; - бастауыш сынып мұғалімі тұлғасының адамгершілік, азаматтық-патриоттық, эмоционалды-еріктік және эмпатикалық қасиеттерін тәрбиелеу; - білім берудің жаратылыстану-математикалық, гуманитарлық және лингвистикалық бағыттары бойынша бастауыш сынып мұғалімінің шығармашылық, жобалық және технологиялық іс-әрекеттерін құру үшін қолданбалы дағдылар мен іскерліктерін дамыту; - бастауыш сынып мұғалімінің оқушының жас және психологиялық ерекшеліктеріне қарай ұжымдық, корпоративті (топтық) жұмыс жасау қабілеттілігін әлеуметтендіру
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Бастауыш мектепке арналған балалар әдебиеті
    Несиелер: 6

    Пән классикалық және заманауи қазақ және орыс әдебиетінің мәтіндерін практикалық түрде оқып-білуге, әдебиет түрі мен жанрлық құрылым, әдеби шығарма тілі тұрғысынан көркем шығармаларды таладу мен интерпретациялауға бағытталады. Курс тілдің шығуы, дамуы мен қызмет етуінің жалпы заңдылықтарын, тілді таңбалар жүйесі ретінде, адами қарым-қатынас, ойлау мен ойын жеткізу алу құралы ретінде қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: болашақ кәсіби қызметке педагогикалық бағдарлауды қалыптастыру және болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру. Курс студенттерді болашақ мамандардың педагогикалық қызметінің психологиялық-педагогикалық міндеттерімен таныстырады, кәсіби мәдениеттің негізін қалайды, педагогикалық процесте студенттерді тәрбиелеу, оқыту, білім беру және дамыту процесінің мәні туралы жалпы идеяларды қалыптастырады, сонымен қатар педагогикалық технологиялар туралы түсінік береді және педагогикалық мәселелерді шешу жолдарын іздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәлімгерлік практикум
    Несиелер: 3

    Бұл курс бірнеше негізгі бағыттар туралы білімді біріктіреді: лагерьлерде балалардың бос уақытын ұйымдастыру; заңнамалық база; балалар мен педагогикалық ұжымды басқарудың ерекшеліктері; төтенше жағдайларды шешудің нұсқалары туралы және т.б. курстың мазмұны: тәлімгерлік қызметтің тарихы мен тәжірибесі; кәсіби этика және мәдениет, балалар ұжымының өмір сүру қауіпсіздігінің негіздері және т. б. әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), іскерлік ойын, ойындық жобалау, кейстер әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалар қоғамдық бірлестіктерін ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Бұл пән балалардың қоғамдық бірлестіктерінің алуан түрлілігін, балалардың дербестігін, әлеуметтік белсенділігін, өзін-өзі іске асыруын; баланың педагогикалық білімді өмір сүру ортасын ұйымдастыруға бағытталған. Мақсаты-студенттерді балалар қозғалысы туралы негізгі біліммен әлеуметтік шындық ретінде, балалар қозғалысының нысаны ретінде балалар қоғамдық бірлестігі, қоғамның білім беру кеңістігінің субъектісі ретінде қаруландыру. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс(PBL), іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойын дизайны, кейс әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте сауаттылыққа оқыту (қазақша оқыту үшін латын графикасымен)
    Несиелер: 5

    Пән бастауыш мектептегі сауаттылық пен жазудың ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Курс сауаттылықты оқыту әдістемесі мен технологияларымен, орфографиялық қырағылықты дамытумен, жазбаша сөйлеуге байланысты жалпы дидактикалық дағдыларды қалыптастырумен таныстырады. Қазақ бөлімінің студенттері үшін пән латын графикасындағы қазақ тілінің емле ережелерін және оқыту әдістемесін зерттеуге бағытталған: латын графикасындағы жаңа әліпбилік жазуды меңгеру. Әдістері: пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі математика негіздері
    Несиелер: 6

    Пән қарапайым математиканың негіздерімен таныстырады және негізгі математикалық операцияларды игеруге, шығармашылық тапсырмалар жүйесі, оқытудың жеке формалары арқылы есептеу дағдыларын дамыту әдістемесін игеруге бағытталған. Пәннің мақсаты-бастауыш сынып оқушыларының математиканы оқытудың нақты процесінде туындайтын оқу-тәрбие мәселелерін кәсіби шешуге қажетті студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру. Әдістері: топтық жұмыс, проблемалық дәріс, семинар-диалог.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі Smart білім беру практикумы
    Несиелер: 5

    Пән болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін Бастауыш мектепте Smart білім беруде практикалық дағдыларды игеру мақсатында дайындауға арналған. Смарт-білім берудің алдына қойылатын негізгі міндет-өзгеріп отыратын қоршаған ортаға сәйкес қоғам мен экономиканың тұрақты дамуын қамтамасыз ету, экономика мен мемлекеттік басқаруда тиімділіктің жаңа деңгейін құру мүмкіндігі. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), миға шабуыл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • SMART бастауыш сынып мұғалімінің білімі
    Несиелер: 5

    Пән аналитикалық, кешенді мәселелерді шешу дағдылары, инновациялылық – жаңа идеяларды дамыту және оларды енгізу қабілеті, мәдениетаралық коммуникация дағдылары сияқты құзыреттерді дамытуға бағытталған. Ақылды білім берудің негізгі идеясы-адамды өмір сүру мен дамудың негізгі компоненті білім болып табылатын осындай қоғам жағдайында өмір мен жұмысқа дайындау. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), ми шабуылы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып оқушыларының жаратылыстану-ғылыми білімі
    Несиелер: 5

    Бұл пән бастауыш мектеп жасындағы балаларда әлемнің тұтас бейнесін қалыптастырудағы сабақтастықты сақтау мақсатында Әлеуметтік және табиғи ғылыми бағыттағы пәндердің теориялық білімдерімен танысуға бағытталған. Курста бастауыш мектепте табиғатты оқытудың мазмұны, принциптері, құралдары, әдістері мен формалары қарастырылады. Өлкетану принципіне және оқытудың экологиялық бағытына ерекше назар аударылады. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектеп педагогикасы мен психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән бастауыш мектептің психологиялық-педагогикалық негіздерін зерттеуге бағытталған, онда бастауыш мектеп қызметін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеумен тікелей байланысты мәселелер қарастырылады – бұл балалардың жас ерекшеліктері, бастауыш сынып оқушыларын оқытудың принциптері мен ережелері, оқыту мен тәрбиелеудің түрлері мен нысандары, бастауыш мектеп мұғалімінің алдында тұрған міндеттер және т.б. әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог іскерлік ойын, миға шабуыл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектеп педагогының кәсіби этикасы
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мұғалімдердің кәсіби этикасының негізгі санаттарын зерттеуге бағытталған. Курс кәсіби этика ерекшеліктерімен, мұғалімнің кәсіби қызметіндегі этикалық мінез-құлық нормаларымен таныстырады. Курсты оқу барысында студенттер өскелең ұрпақты тәрбиелеу және оқыту саласында этикалық ілімдердің пайда болу және даму тарихымен танысады; баланың ішкі әлемін түсіну саласындағы білім мен дағдыларды жүйелейді. Әдістері: топтық жұмыс, семинар-диалог іскерлік ойын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектеп дидактикасы
    Несиелер: 5

    Пән бастауыш мектептің дидактикасын зерттеуге бағытталған. Пән бастауыш сынып оқушысының оқыту теориясы мен практикасының ерекшеліктерін зерттейді, оқу процесінің мақсаттарын, міндеттері мен уәждерін, оның мазмұнын, нысандарын, әдістері мен бақылауын, бастауыш сынып оқушыларының танымдық іс-әрекетін жандандыру мүмкіндіктерін, сондай-ақ қазіргі мектептің инновациялық процесс ретінде дамуын ашады. Әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог іскерлік ойын, миға шабуыл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерді мектеп ұжымындағы тәрбие жұмысының теориясы мен тәжірибесінің негіздерімен, оның әдістемесімен таныстыру. Пән сыныпта, мектепте тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады; оның мақсаттары мен міндеттерін, балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие түрлерін таңдау; балалар ұжымын қалыптастыру және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық пен басқаруды жүзеге асыру. Проблемалық оқыту технологиясы. Жоба әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектептегі жаратылыстану негіздері
    Несиелер: 5

    Пән интеграцияланған және "Адам – Табиғат"жүйесі аясында ғылыми білімнің қарапайым деңгейін қамтамасыз етуі керек. Пәннің мазмұны табиғи қызығушылықты, зерттеу дағдыларын дамытуға, олардың көкжиегін кеңейтуге, қоршаған әлемді ғылыми түсіну мен көруді дамытуға бағытталған. Оқу пәні негізгі мектепте "Биология", "Физика", "Астрономия" және "Химия" дербес оқу пәндерін зерделеуге арналған пропедевтикалық курс болып табылады. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектеп педагогы қызметінің этикалық-құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән бастауыш сынып мұғалімі қызметінің этикалық және құқықтық негіздерін зерттеуге бағытталған. Курс педагог этикасының теориясымен және ерекшеліктерімен, білім беру мәселелері, Бала құқықтары жөніндегі нормативтік-құқықтық құжаттармен, бастауыш мектеп педагогының қызметінде туындайтын этикалық-құқықтық проблемалармен, болашақ педагогтың жеке қасиеттерін жетілдірумен таныстырады. Белсенді оқыту әдістері: топтық жұмыс,Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог іскерлік ойын, миға шабуыл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектептегі денсаулық сақтау технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән салауатты өмір салтын биологиялық және әлеуметтік проблема ретінде зерттеуге бағытталған. Білім алушылар бастауыш сынып оқушыларының салауатты өмір салтын қалыптастыру принциптері мен әдістерін; салауатты өмір салтының медициналық-гигиеналық аспектілерін; салауатты өмір салтына ынталандыруды қалыптастыруды үйренеді; оқу-тәрбие процесінің Денсаулық сақтау функциясымен және аурудың алдын алуда оқушылардың денсаулығын қалыптастырудағы мұғалімнің рөлімен танысады. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс, семинар-диалог, іскерлік ойын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әліппе мен ана тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әліппені оқыту әдістемесінің мазмұны бастауыш мектеп жасындағы оқушыларды сауаттылыққа үйретуді көздейді. Оған қазақ тілінің дыбыстық және әріптік жүйесі, негізгі тілдік бірліктер, грамматикалық дағдылар, орфоэпиялық, орфографиялық, пунктуациялық нормалардың қарапайым ұғымдары және тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым сияқты тілдік дағдылар кіреді. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог, іскерлік ойын, миға шабуыл.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық менеджмент негіздерін меңгеру. Пән шеңберінде педагогикалық менеджмент негіздері оқытылады. Білім беру менеджментінің негізгі тірек элементтерінің мәні мен сипаттамалары. Білім берудегі менеджмент және цифрландыру мәселелері. Оқу процесіне цифрлық құралдар мен технологияларды енгізу. Цифрлық білім беру ортасы мен мазмұнын құру. Заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалану. Қолданылатын оқыту әдістері: IT-технологияларды (мобильді және бұлтты технологиялар), кейс-стади.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте әдеби оқуды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән балалар әдебиетімен танысуға, студенттердің әдеби оқу дағдыларын жетілдірудің әдістері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыруға, Құзыретті оқырманды қалыптастыруға және бастауыш сынып оқушыларында дұрыс оқу іс-әрекетін қалыптастыруға қажетті мәтін мен кітаппен жұмыс істеуге бағытталған. Болашақ мұғалімдерді білікті оқытуға және бастауыш сынып оқушыларын әдеби оқуды оқыту процесінде дамытуға дайындау. Әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог, миға шабуыл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте дүниетану және жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінде әлем танымы мен жаратылыстануды оқытудың білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Бұл пәнді оқу студенттерге оқу мақсаттарын саналы және шығармашылық тұрғыдан қалыптастыруға, бастауыш мектепте жаратылыстану-ғылыми цикл пәндері бойынша оқу сабақтарын өткізудің мазмұнын, нысандарын, әдістері мен құралдарын таңдауға көмектеседі. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі қоғамдық-тарихи білім негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны адамзат тарихы туралы, өткеннің қазіргі уақытқа әсері, әлеуметтік жүйенің қалыптасуы, адамдардың отбасы мен қоғамдағы қарым-қатынасы туралы алғашқы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Бұл пән негізгі мектепте "адам және қоғам" білім беру саласының дербес оқу пәндерін зерделеуге біртіндеп көшуді қамтамасыз етеді. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог, іскерлік ойын, миға шабуыл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кіші мектеп жасындағы оқушылардың шығармашылығын дамыту
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-Бастауыш мектепте шығармашылық жұмыс технологиясын зерттеу. Пән бастауыш сынып оқушыларын музыкалық оқыту технологияларымен және көркем шығармашылық негіздерімен танысуға бағытталған. Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық дамуының психологиялық-педагогикалық негіздерімен танысу, бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық дамуы процесінде білім беру қызметіне ынталандыру мен психологиялық дайындықты дамыту. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL),семинар-диалог іскерлік ойын, дөңгелек үстел.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кіші мектеп жасындағы оқушыларға әдеби білім беру технологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән бастауыш сынып оқушыларының әдеби білім беру технологиясын зерттеуге бағытталған. Курс көркем әдебиеттің мақсатын және кіші мектеп оқушыларының әдеби дамуының негізгі мақсатын, әдебиетті қабылдау мәселелерін және кіші оқушының оқырман ретіндегі жас ерекшеліктерін, кіші мектеп оқушыларының оқу және әдеби-көркем іс-әрекетін ынталандыруды ашады. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс( PBL), семинар-диалог, іскерлік ойын, миға шабуыл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән бастауыш сынып оқушысының дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесін зерттеуге бағытталған: бастауыш мектепте дене шынықтырудың құралдары, әдістері мен әдістері мен формаларының жиынтығы. Бұл курсты оқытудың мақсаты: студенттердің бастауыш сынып оқушыларының дене шынықтыру саласындағы білімдері мен дағдыларын игеруі. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог, іскерлік ойын, миға шабуыл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі дүниетану негіздері
    Несиелер: 5

    Пән нақты білімді дамытуға бағытталған, оның мазмұны қоршаған әлемде болып жатқан процестердің тарихи, географиялық және әлеуметтік түсінігін қалыптастыруға ықпал етеді. Сонымен, Егер "тарих" уақытша өлшемді-уақыт сезімін қамтамасыз етсе, онда" география "кеңістіктік перспективаға жауап береді - орын сезімі," әлеуметтік зерттеулер " әлеуметтік өлшемді - қоғам сезімін қамтамасыз етеді. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог, іскерлік ойын, миға шабуыл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі музыкалық білім
    Несиелер: 3

    Пән бастауыш мектепте музыка мәдениеті мен музыкалық білім беру негіздерін зерттеуге бағытталған-бұл музыкалық білім берудің теориялық негіздері, музыканы оқыту және тәрбиелеу әдістемесі. Сыныптан тыс уақыттағы музыкалық тәрбие. Музыкалық бос уақытты ұйымдастырудағы жаппай және үйірме жұмыстарының түрлері. Қазіргі әлемдегі балалар музыкалық тәрбиесінің негізгі тенденциялары. Бастауыш мектептегі музыкалық-ағартушылық қызмет. Әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс, семинар-диалог іскерлік ойын, дөңгелек үстел.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте еңбекке баулу әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән бастауыш сыныптардағы оқу-тәрбие жұмысының жалпы жүйесіндегі оқушыларды еңбекке оқыту мен тәрбиелеудің рөлі туралы білім жүйесін меңгеруге бағытталған. Оқу пәнінің мазмұнын игеру барысында осы оқу пәнінің жалпы білім беретін оқу пәндері жүйесіндегі орны, сабақта және сыныптан тыс жұмыста оқушылардың еңбек қызметін ұйымдастыру, сабақтарды дайындау және өткізу әдістемесі туралы түсінік қалыптасады. Әдістері: семинар-диалог, дөңгелек үстел, проблемалық дәріс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - студенттердің академиялық жазудың негізгі жанрларын жазудың негізгі дағдылары мен дағдыларын меңгеру: аннотация, рецензия, рецензия, эссе. Негізгі екпін академиялық жазудың еуропалық дәстүріне, жазудың қазақстандық және шетелдік стандарттарына сәйкестігіне, Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі білім беру мәселелері бойынша ғылыми зерттеулердің құрылымы мен дизайнына аударылады. Курс студенттердің ғылыми -зерттеу қызметінің даму кезеңдерінде олардың баспа белсенділігін арттыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұны жүйесінің тәжірибеге бағытталған әдістер
    Несиелер: 5

    Бұл пән болашақ бастауыш мектеп мұғалімдеріне Бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұны жүйесінің тәжірибеге бағытталған әдістерін зерттеуге бағытталған. Курс білім берудің жаңартылған мазмұнын енгізу жағдайында оқыту процесін жетілдіру технологиясын, оқытудың практикаға бағытталған әдістерінің сипаттамаларын, мазмұны мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог, іскерлік ойын, миға шабуыл, проблемалық дәріс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі ережелері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Оқушылардың оқу жетістіктерін өлшемдік бағалау жүйесі ,өлшемдер мен дескрипторларды құрастыру, өлшемдік бағалаудың жаңа жүйесі туралы жалпы түсінік беру,оқу мақсаттарын іске асыру дәрежесін анықтау және жоспарланған оқыту нәтижелеріне қол жеткізу тәсілі ретінде қазіргі білім беру процесінде бағалаудың орнын ашу дағдыларын талап етеді. Әдістері Жобалық жұмыс, пікірталас, дөңгелек үстел

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу барысында болашақ бастауыш сынып мұғалімдері әдістеме негіздері туралы теориялық білімді меңгереді, бастауыш сынып оқушыларын математиканы оқытудың әртүрлі технологияларын жүзеге асыру үшін база алады және оларды қолданудың белгілі бір практикалық тәжірибесіне ие болады. Пәннің мақсаты-бастауыш сынып оқушыларының математиканы оқытудың нақты процесінде туындайтын оқу-тәрбие мәселелерін кәсіби шешуге қажетті студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш мектептегі еңбек технологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-Бастауыш мектепте көркем еңбек технологиясын зерттеу. Пән бастауыш мектеп жасындағы балаларды еңбекке оқыту технологияларымен және көркем шығармашылық негіздерімен танысуға бағытталған. Техникалық-технологиялық білім, халықтық қолөнер, дизайн, әртүрлі материалдарды өңдеу саласындағы нақты практикалық іс-әрекет дағдылары бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзыреттілігінің міндетті құрамдас бөлігі болып табылады. Әдістері: семинар-диалог, дөңгелек үстел, проблемалық дәріс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте орыс (қазақ) тілін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән бастауыш мектепте орыс (қазақ) тілін оқыту теориясы мен әдістемесін зерттеуге бағытталған. Бұл пән бастауыш мектепте орыс (қазақ) тілін оқыту әдістемесінің жалпы мәселелерін, сондай-ақ бастауыш мектепте келесі бөлімдерді оқыту мәселелерін қарастырады: лексика, орфография, сөзжасам, морфология, синтаксис, оқушылардың сөйлеуін дамыту. Пайдаланылатын әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс проблемалық дәріс, кейс әдісі, семинар-диалог.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектеп педагогикасындағы ғылыми эксперимент негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-Бастауыш мектепте ғылыми эксперимент жүргізудің негіздерін зерттеу. Пән ғылыми эксперименттің негіздерін теориялық және практикалық тұрғыдан, педагогикалық эксперименттің ережелері, әдістері мен түрлерін зерттеуді қамтиды. Студенттердің бұл пәнді оқуы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесін игеру, қажетті ақпаратты таңдау және талдау, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау үшін қажет. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), миға шабуыл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шағын жинақталған бастауыш мектепте педагогикалық үдерісті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін, тиісті білімін, іскерлігін және практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Шағын жинақталған бастауыш мектепте оқу процесін ұйымдастыруда курста шағын жинақталған бастауыш мектептің мәнін, оның ерекшелігін, мақсаттары мен міндеттерін, бірлескен сыныптар жағдайында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін анықтайтын ұғымдар беріледі. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог, миға шабуыл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән бастауыш білім беруде ғылыми-педагогикалық зерттеулер жүргізу әдістемесін зерттеуге бағытталған. Курс ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерінің сипаттамаларын зерттеуге бағытталған: дәстүрлі (байқау, әңгімелесу, мектеп құжаттамасын талдау), әлеуметтанулық, тестілеу. Зерттеудің математикалық әдістерінің түрлері. Психологиялық-педагогикалық эксперименттердің жіктелуі. Педагогикалық зерттеу нәтижелерін ресімдеу және тарату. Әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог, іскерлік ойын, миға шабуыл, проблемалық дәріс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби акмеология
    Несиелер: 8

    Пән педагогикалық акмеологияның теориялық аспектілерін зерттеуге бағытталған-бұл педагогикалық қарым-қатынас, кәсіби рефлексияның психологиялық - акмеологиялық негіздері, Педагогикалық шеберлік, мұғалімнің этикалық және мәдени білімі, педагогикалық қарым-қатынастағы толеранттылық, педагогикалық акмеологияны сәйкестендіру. Кәсіби жұмыс шыңының ерекшеліктері туралы идеяны қалыптастыруға, сондай-ақ практикалық мәселелерді шешуде қажетті кәсіби дағдыларды дамытуға ерекше назар аударылады. Әдістері: семинар-диалог, дөңгелек үстел, проблемалық дәріс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шағын жинақталған бастауыш мектеп педагогы қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән шағын жинақты бастауыш мектепте педагог қызметінің теориялық және ұйымдастырушылық негіздерін игеруді ашады. Курс шағын жинақталған бастауыш мектептің білім беру процесінде мұғалімнің іс-әрекетін ұйымдастырудың мәні мен негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін көрсететін ұғымдар жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Шағын жинақталған бастауыш мектептің білім беру процесінде педагог қызметінің тиімділігі жағдайларын ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық білімді қалыптастыру. Әдістері: топтық жұмыс, семинар-диалог, іскерлік ойын, миға шабуыл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кіші мектеп жасындағы балалардың көптілді білім беру әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бұл пәннің мақсаты бастауыш мектеп жасындағы балаларды Шет және екінші (ана емес) тілге оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін зерделеу болып табылады. Оқу процесін жоспарлау. Білімді, дағдыларды, сөйлеу және қарым-қатынас дағдыларын бақылау. Шет тілін оқыту әдістемесінің тарихына шолу және бастауыш сынып оқушыларының шет тілдерін оқытудың заманауи тәсілдері. Қолданылатын әдістер: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог, іскерлік ойын, миға шабуыл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Каллиграфия және мәнерлеп оқу практикумы
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты бастауыш сынып оқушыларында каллиграфиялық жазу дағдыларын қалыптастыру бойынша теориялық-әдістемелік білімді, каллиграфиялық дұрыс жазудың практикалық дағдыларын меңгеру, сондай-ақ студенттерді мәнерлеп оқу дағдыларына үйрету, әртүрлі жанрдағы көркем шығармаларды талдау және орындау, басқа оқырмандардың орындалуын талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог, іскерлік ойын, миға шабуыл.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте шетел тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бұл пән шет тілінің сипаттамаларын тілдік білім беру құрылымындағы оқу пәні, бастауыш сынып оқушыларына арналған шет тілі сабақтарын жобалау алгоритмі ретінде қарастырады. Кіші оқушының сөйлеу әрекетінің әр түрлі түрлерінің қалыптасу ерекшеліктерін зерттеу. Бұл пәнді оқу барысында студенттер бастауыш сыныптарда шет тілін оқыту жүйесімен танысады: оқыту әдістемесі, мақсаттары, мазмұны, принциптері, құралдары. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс, семинар-диалог, іскерлік ойын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық деонтология
    Несиелер: 8

    Пән бастауыш мектеп мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың теориялық негіздерін ашады. Курстың мазмұны мұғалімнің, оның жеке басының кәсіби іс-әрекетінің тұтастығы туралы түсінік береді; гуманистік бағыттың қалыптасуына ықпал етеді, өзін мұғалім ретінде сезінуге, қабілеттерін, оқу-тәрбие жұмысына дайындық дәрежесін бағалауға көмектеседі, шығармашылықты, шеберлікті және педагогикалық мәдениетті дамытады, кәсіби маңызды қасиеттердің қалыптасуын ынталандырады. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог, іскерлік ойын, миға шабуыл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON4

    бастауыш мектеп педагогикасының классикалық ережелерін; кәсіптік білім беру әдіснамасын, теориясы мен практикасын біледі, бастауыш мектеп жасындағы балаларды оқытудың қазіргі заманғы білім беру технологияларын, әдістерін, құралдары мен нысандарын, білім, білік және дағдыларды ескере отырып, оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін меңгереді (мониторинг);

  • Код ON5

    білім беру ұйымының бастауыш мектебіндегі оқу процесінің мақсатын, мазмұнын біледі; ғылыми зерттеу әдістерін қолданады; қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды меңгерген; бастауыш мектептің оқу процесінде ақпараттық дереккөздерді (мультимедиялық, оқыту бағдарламалары, электрондық оқулықтар, TS-технологиялар, Интернет-желінің мүмкіндіктері) пайдалана біледі;

  • Код ON2

    білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі стратегиялары мен векторлары; мемлекеттің жастар саясаты; балалар мен жастарды тәрбиелеудің ұлттық идеологиясы саласында бағдарлана білетіндігін көрсетеді;

  • Код ON6

    бастауыш мектеп жүйесінде оқытудың және академиялық жазудың пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік негіздері бойынша білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын көрсетеді; бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби қызметінде теориялық білімді, сондай-ақ жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес бастауыш мектепте тәрбие-білім беру процесін ұйымдастыру бойынша нақты білім беру модельдерін құруда қолданады;

  • Код ON1

    қалыптасқан жеке қасиеттерін, әмбебап және кәсіби (оқыту, тәрбиелеу, әдістемелік, зерттеу, әлеуметтік-коммуникативтік) құзыреттіліктерін және академиялық адалдық мәдениетін көрсетеді;

  • Код ON7

    зерттелетін саладағы фактілерді, теорияларды және өзара әрекеттесуді білу мен түсінуді қолдана отырып, білім беру ортасын жобалайды және модельдейді; бастауыш мектеп оқушыларының оқу жетістіктерін жүйелі өлшеуді (дескрипторларды) әзірлейді;

  • Код ON3

    қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық ағымдарға бағдарланады, қоғамның қарқынды өзгеретін құбылыстары мен процестеріне бейімделу қабілетін көрсетеді және білім беру саласындағы бәсекеге қабілетті маман болып табылады;

  • Код ON8

    жеке кәсіби өсуін және өзін-өзі дамыту, өздігінен білім алу, өзін-өзі тәрбиелеу, педагогикалық рефлексия арқылы жетілдіруге тұрақты ұмтылысын көрсетеді; кәсіби қызметтегі инновацияларды зерттейді және бағалайды; өзінің кәсіби деңгейін жетілдіру мақсатында ғылыми-практикалық зерттеулердің нәтижелерін және басқа да сыртқы дәлелдеу көздерін пайдаланады.

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 6B01301-Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі көп тілді білім берумен
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

"Астана" Университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top