Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в "Ақмешіт" гуманитарлық-техникалық институты

  • Педагогика тарихы
    Несиелер: 5

    Пән "білім беру тарихы", "дүние жүзілік тарихи-педагогикалық процесс", Педагогика және білім беру тарихының пәні, функциялары, көздері, педагогика тарихының ғылыми білімнің басқа салаларымен байланысын қарастырады. Болашақ мұғалімдердің педагогикалық көкжиегін кеңейтуге ықпал етеді, олар педагогикалық ойлауға, салыстыруға, бағалауға үйренеді. Педагогикалық терминологияны, ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі педагогиканың дамуы туралы негізгі ақпаратты игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика-психология мамандығына кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің жеке кәсіби дамуын жүзеге асыруды қамтамасыз етеді және оларға жоғары оқу орны жүйесінде оқудан кейінгі оқытуды қалыптастыруға мүмкіндік береді. Психологиялық зерттеу құралдарын пайдалану, психологиялық тұжырымдамалар негізінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдылары қалыптасады, ғылыми әдебиеттермен және мерзімді басылымдармен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерінің модулі (Экология және тұрақты даму, Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және еңбекті қорғау)
    Несиелер: 5

    Экология мәселелері, экологияның жаһандық, ұлттық мәселелері баяндалады. Табиғи ресурстар, есепке алу, бағалау, ұтымды пайдалану және қорғау мәселелері, жасыл экономика мәселелері қарастырылады. СтуденттердІ әртүрлі сипаттағы төтенше жағдайларда халықты және аумақтарды инженерлік қорғау негіздерімен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің модулі (Экономикалық теория негіздері, Кәсіпкерлік негіздері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
    Несиелер: 5

    Экономикалық мәселелер бойынша қорытындыларды жүзеге асыруда аналитикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру; оқытылатын материал негізінде өз бетінше қорытынды жасай білу; кез келген экономикалық жағдайда бағдарлау, теориялық экономикалық білімдерін практикада қолдану, жеке және кәсіби бағытта өз қабілеттерін жүзеге асыру. «Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясындағы қоғамдық және тарихи сананы жаңғыртудың жолдары мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақты мінез-құлықты қалыптастыру. Курстарда ұлттық, қоғамдық, тарихи сана ұғымдары түсіндіріледі; сананы жаңғырту бағыттарының мəні, мазмұны жəне түсініктері жүйеленеді; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен заңнама саласында жүйелендірілген білім алу; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресті реттейтін нормативтік-құқықтық актілерді ұғыну. Пәннің мақсаты: студенттерге игеріп жатқан мамандыққа бағыттай отырып, экономикалық білім беру; әртүрлі экономикалық ақпаратты талдау қабілетін дамыту; экономикалық сауатты және негізделген шешімдер қабылдауда студенттердің шығармашылық бастамасын ашу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология тарихы
    Несиелер: 6

    Пән психологияның негізгі категорияларын, психологияның ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі даму кезеңдерін ашады. Психологиялық ойдың даму кезеңдері туралы негізгі идеяларды және алынған білімді шығармашылық жалпылау дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән жас және педагогикалық психологияның теоретилық негіздерін, жас және педагогикалық психологияның ерекшеліктері мен негізгі ұғымдарын зерттейді. Жас және педагогикалық проблема психологиялық жағдайларын практикалық талдау, психикалық қасиеттердің дамуын диагностикалаудың нақты психологиялық әдістері мен әдістерін қолдану дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті тәжірибені ұйымдастыру мен жобалау аумағында студенттердің кәсіби құзыреттіліктерінің деңгейін көтеру. Мақсаты: "Инклюзивті білім беру" - студенттерге жалпы білім беру үдерісіне Ерекше қажеттіліктері бар немесе ерекше білімді қажет ететін балаларға психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру және қамтамасыз ету мақсатында базалық білім беру. Пән инклюзивті практиканы жобалау мен ұйымдастыру саласында студенттердің кәсіби құзыреттілігінің деңгейін арттыруды және ерекше балаларды оқытудың мазмұны мен әдістерінің тиімділігін психологиялық бағалау әдістерін, зерттеу әдістерін, интеграцияланған оқытудың заманауи вариативтік модельдерін, жалпы білім беру жүйесінде ерекше қажеттіліктері бар балаларға арнайы білім беруді ұйымдастыру әдістерін меңгеруді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 4

    Тәртіп жеке тұлғаның дамуындағы қарым-қатынастың маңыздылығын, қарым-қатынас түрлерін, оң қарым-қатынас әдістерін, аудитория алдында өзін-өзі ұстай білу, өзіне деген сенімділікті қалыптастыру, келіспеушіліктердің алдын алу жолдарын ашады.Қарым-қатынас теориясының негізгі ұғымдарын жалпылау, сипаттау және қарастыру дағдыларын игеруге, тұлғааралық, іскерлік байланыстарды және тиімді өзара әрекеттесуді сәтті құрудың маңыздылығын көрсетуге ықпал етеді..

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән Педагогиканы оқыту мазмұнын, педагогикалық ғылымның қалыптасуының негізгі кезеңдерін және қазіргі педагогиканы зерттеу пәнін қарастырады. Адам өмірінің анатомиялық және физиологиялық параметрлерін ескере отырып, педагогикалық процестердің негізгі механизмдерін талдау бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән алынған білімді пайдалану мақсатында ғылыми жұмысты жүргізудің стандартты әдістері мен тәсілдерін қарастырады және нақты проблемалық жағдайларды талдайды. Ғылыми жұмысты рәсімдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән мектептегі тәрбие процесінің негізгі ұғымдарын, тәрбиенің қозғаушы күштерін,тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі әдістерін, құралдары мен формаларын қарастырады. Тәрбие процесіне және тәрбие процесін басқару әдістеріне сәйкес сабақтардың құрылымдық схемаларын әзірлеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Суицидология негіздері
    Несиелер: 5

    Пән оқудың мақсаты суицидтік мінез-құлықтың психологиялық мәні және оның әлеуметтік-психологиялық детирминанттары туралы білімді,суицидтік мінез-құлық пен оның қайталануының әртүрлі халық топтары өкілдерінің арасында алдын алу дағдыларын меңгеру болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Акмеология
    Несиелер: 5

    Пән "Акме" ұғымын адам денсаулығының шыңы немесе жеке дамудың шыңы ретінде қарастырады, ересек адамның жеке, жеке және субъективті сипаттамалары мен оның қалыптасуы мен дамуы арасындағы байланыс. Кәсіпқойлық ұғымының дамуына және оған жету жолына, сондай-ақ адамның қандай да бір мамандықты игеруі және ондағы шеберлікке жету процесіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектептегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 5

    Пән білім беру жүйесінің қызметін реттейтін негізгі заңнамалық актілерді және педагог-психологтың жұмысын реттейтін нормативтік құқықтық құжаттарды зерттеуге бағытталған. Педагог-психологтың кәсіби қызметінде құқықтық білімді іске асыру дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Заң психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән психиканың әртүрлі құбылыстарын, құқық қолдану саласына қатысатын құқықтық қатынастарға қатысушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін, осы іс-әрекеттің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын зерттейді, оған қатысатын адамдардың психикасы мен мінез-құлқына әсер етеді, құқықтық қатынастарға қатысушыларға психологиялық көмек көрсету дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Рухани дуниетанымның мазмұны мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Курста студенттердің кәсіби маман ретінде қалыптасу процесіндегі рухани дүниетанымның мазмұны мен технологиясының тиімділігіне түсініктер беріледі. Курста адам дүниетанымы мен рухани дүниетанымының тәжірибеде қолданудың мазмұны ашылады; студенттердің рухани және мәдени деңгейін дамытып, патриотизмге ынталандырады; өткен мен бүгіннің тарихын оқыту арқылы студенттердің рухани дүниетанымын қалыптастырады; рухани дүниетанымның технологиясы игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұлғаны педагогикалық-психологиялық диагностикалау
    Несиелер: 5

    Пән психикалық және психофизиологиялық дамудың жалпы, спецификалық заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған және білім алушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауын белсендіру үшін консультациялар, кәсіби сұхбаттар, тренингтер өткізу қабілетін меңгеруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбек психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән еңбек қызметінің нақты нысандарын қалыптастырудың психологиялық заңдылықтарын және адамның жұмысқа және жұмысқа деген көзқарасын зерттейтін психологиялық ғылымның проблемалары туралы білім мен идеяларды ашады. Еңбек психологиясында ақпарат алудың негізгі көздері мен әдістерін игеруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби педагогика
    Несиелер: 5

    Пән Кәсіптік оқыту педагогы қызметінің жеке мәнерлерін зерделейді, негізгі ғылыми даярлық саласындағы ғылыми зерттеулер әдістерін, кәсіптік мектептегі ғылыми-әдістемелік жұмысты, кәсіби бағдарланған материалды өзіндік әдістемелік әзірлеу дағдыларын және өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастыру әдістерін меңгеруге ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогтың сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Педагогтың сөйлеу мәдениеті-білім алушының сөз мәдениеті, сөз әдебі ұғымдарына назар аудара отырып, өз араларында осы өлшемдердің қарым-қатынас үдерісінде орындалу жағдайы туралы түсіндіру. Мақсаты: Студенттерден ауызша дұрыс сөйлеуді, сауатты жазуды, сөзді мағынасына сай дұрыс қолдануды талап етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұлға теориясы
    Несиелер: 5

    Тұлға теориясы адамның әртүрлі болжамдар, гипотезалар кешені, жеке индивидтің пайда болуын түсіндіретін үғымдар мен тәсілдердің жиынтығы. Жеке тұлғаның теориясы оның мәнін түсіндіруге ғана емес, сонымен бірге адамның мінез-құлқын болжауға тырысады. Мақсаты: Тұлға туралы түсінік, тұлғаның құрылымы, шетелдік, ресейлік және отандық психологиядағы тұлғаның дамуының және қалыптасуының психологиялық тұжырымдамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ынтымақтастық педагогикасы
    Несиелер: 5

    Ынтақтастық педагогикасы- бұл студенттердің білім алуға оқуға деген қызығушылықтарын қамтамасыз ететін,танымдық белсенділіктерін ынталандырып, ұжымдық шығармашылық ойларын тудыратын,идеялар, формалар мен әдістер жиынтығы. Мақсаты:Ынтымақтастық педагогикасы-сабақта білім алушының қорқыныш сезімін жойып, өзіне деген сенімділікті нығайтады және де гуманизм мен шығармашылық сәттерде тұлғаны зерттеу әдістері мен тәсілдерінің жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән психологияны оқытудың негізгі теориялық және әдіснамалық әдістерін қарастырады. Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі формаларында психологиялық білімді игеруді түсіндіру, дамыту және бақылау қабілеттерін қалыптастыру. Жоғары мектепте оқу сабақтарын өткізудің негізгі нысандарын меңгеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән жоғары кәсіптік педагогикалық білім беру мекемелерінде педагогиканы оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздері, қағидаттары, мазмұны, әдістері, нысандары мен құралдары туралы түсінік береді, сондай-ақ білім беру практикасында әлеуметтік педагогиканы оқытудың мазмұнын, әдістерін, нысандары мен құралдарын іске асырудың кәсіби іскерліктері мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Медициналық психология
    Несиелер: 5

    Пән белгілі бір ауруды анықтау және емдеу кезінде медицина қызметкерінің психологиялық ерекшеліктерін қарастырады. Науқастың психикасына әсер етудің түзету әдістерін, оны емдеу кезінде қолданылатын әдістерді игеруге ықпал етеді, дәлелдер қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Медиапедагогика
    Несиелер: 5

    Медиапедагогика - педагогикадағы білім алушылардың бұқаралық байланыс заңдылықтарын оқуын жақтайтын бағыт. Негізгі міндеті - жас ұрпақты казіргі ақпараттық заман талаптарына, түрлі ақпаратты қабылдау мен талдауға дайындау, адамды оны түсінуге, оның психикаға әсерін білуге үйрету, техника құралдар мен қазіргі акпараттық технологиялар көмегімен қарым-қатынас жасау тәсілдеріне үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Патопсихология
    Несиелер: 5

    Пән Патопсихология ұғымдарын, патопсихологтың практикалық және ғылыми-зерттеу қызметінің бағыттарын, психопатологиялық және патопсихологиялық синдромдарды қарастырады. Кәсіби әдістерді қолдана отырып, танымдық сала мен жеке тұлғаға патопсихологиялық зерттеу жүргізу дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Пән қарым-қатынас тұжырымдамасын, түрлері мен функцияларын, қарым-қатынас тетіктерін; қабылдау, өзара әрекеттесу, қарым-қатынас, әлеуметтену және әлеуметтік-психологиялық құрылымды, адамның мінез-құлқының ерекшеліктерін, әлеуметтік-психологиялық топ тұжырымдамасын зерттейді. Әлеуметтік-психологиялық процестерді, байланыс әлеуметтік топтарында, сондай-ақ жанжалды қатынастарды реттеу дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экологиялық педагогика
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандарға экологиялық педагогиканың негізгі бағыттары және оның әдіснамалық компоненттерін,социогенез және онтогенез процесінде адамның экологиялық санасын қалыптастырудың педагогикалық аспектілерін қарастырады сонымен қатар педагогикалық процесті қайта бағдарлау бойынша практикалық ұсыныстар әзірлейді. Мақсаты:Экологиялық педагогика зерттеуінің мақсаты-тұлғаның экологиялық мәдениетін қалыптастырудағы педагогикалық іс-әрекеттің ерекшеліктерін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Пcихологиялық тренинг әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән практикалық психологиядағы психологиялық білім мен психологиялық әдістер жүйесіндегі кәсіби қарым-қатынастың орнын, рөлі мен маңыздылығын қарастырады. Әңгімелесушімен сенімді қарым-қатынасты дұрыс орнату және сендіру дағдыларын дұрыс пайдалану, сондай-ақ өзара әрекеттесу процесінде адамдарды қолдау дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Пән мұғалімге оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруда қажетті кәсіби білім, дағдылар жиынтығын зерттеуге және педагогикалық шеберлік пен педагогикалық іс-әрекет бойынша негізгі білім жүйесін игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    Пән Әлеуметтік педагогиканың категорияларын, принциптерін, қазіргі жағдайда әлеуметтік педагогиканың ғылым ретінде дамуын зерттейді. Әлеуметтік-педагогикалық бейімделудің ерекшеліктері жеке дамудың әртүрлі жас кезеңдерінде, әлеуметтік-педагогикалық зерттеудің принциптері мен әдістері, әлеуметтік білім беру мәселелерін диагностикалау және талдау, әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттің ерекшелігін басшылыққа алу қабілеті қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиядағы проективті әдістер
    Несиелер: 5

    Пән проективтік психологияның негізгі ұғымдарын және жеке тұлғаны зерттеудің әртүрлі проективтік әдістерінің негізіндегі теориялық тұжырымдамаларды зерттейді, жеке тұлғаның жалпы психологиялық портретін құру туралы теориялық білімді, проективтік тестілеу дағдыларын және психодиагностикалық маңызды белгілерді сипаттауға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Отбасы психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән отбасылық қатынастарды реттейтін этика ережелерін зерттеуге бағытталған және отбасы туралы теориялық білімді, отбасы мүшелері арасында диалог жүргізу дағдыларын және отбасылық қатынастарды зерттеу дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп психологының жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Мектеп психологының жұмысын ұйымдастыру –даму мен оқу-тәрбиелеу процесін психологиялық қамтамасыз ету, яғни білім беру процесіне қатысушылардың денсаулығын қорғау мақсатында, оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыру және жүргізу. Мақсаты – дамудың және оқу-тәрбие процесінің әлеуметтік жағдайын ғылыми психологиялық қамтамасыз ету, яғни білім беру процесіндегі барлық қатысушылардың денсаулығын сақтауға арналған психологиялық жағдайларды қамтамасыз ету, ұйымдастыру, құру және жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 6

    Пән басқару жүйесіндегі адамдардың қатынастарымен байланысты мәселелерді зерттейтін қолданбалы психология бөлімін қарастырады. Басқару қызметі мен өзара іс-қимыл саласындағы психологиялық зерттеу әдістемесін игеруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиялық менеджмент/
    Несиелер: 6

    Психологиялық менеджмент басшылардың психологиялық басқару мәдениетін қалыптастыру мен дамытуға, еңбек ұжымының қызмет ету қатынастары мен заңдылықтары жайлы білімді теориялық тұрғыда түсініп, тәжірибеде қолданудың қажет негіздерін жасауға бағытталған. Мақсаты: Студенттердің білім беру менеджментінің негіздері туралы түсініктерін қалыптастыру, теориялық және практикалық кәсіби дағдыларын жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Практикалық психология
    Несиелер: 6

    Пән практикалық психологияның негізгі категориялары мен ұғымдарын, өмір жолының әртүрлі кезеңдеріндегі адам дамуының негізгі заңдылықтарын, адамдардың қарым-қатынасы мен өзара әрекеттесу заңдылықтарын зерттейді. Олардың кәсіби қызметінде ұжым ішіндегі өзара әрекеттесу мен қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін ескеру және топтық процестердің динамикасын басқару қабілеті қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиялық практикум
    Несиелер: 6

    Пән эксперименттік жұмысты ғылыми психологиялық зерттеудің білімі мен негізгі дағдыларын игеруге бағытталған. Адамның психикалық қызметін үйлестіру мақсатында танымдық және мотивациялық-ерікті саланың, өзін-өзі танудың, психомоториканың, қабілеттердің, сипаттың, темпераменттің, функционалды күйлердің, жеке қасиеттер мен екпіндердің даму деңгейін психологиялық диагностикалау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кроссмәдениет психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі кросс-мәдени психологияның негізгі ережелері мен теориялық идеяларын зерттейді. Әр түрлі мәдени топтардағы психологиялық құбылыстар мен процестерді талдайды және мәдениаралық зерттеу әдістерін игеруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эксперименттік психология
    Несиелер: 5

    Пән эксперименттік әдістерді қолдана отырып, табиғи объектілерді зерттеудің әртүрлі түрлерінің жалпы белгілерін қарастырады Ерекше жағдайларда психологиялық диагностиканың әмбебап психодиагностикалық әдістемелерін жүргізу, кәсіби ойлау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесінің сапасын бағалаудың заманауи құралдары
    Несиелер: 5

    Пән мектепте мониторингтің құрылымы мен мазмұнын, білім беру сапасының негізгі компоненттерінің динамикасын бағалауды, оқыту мен тәрбие сапасының мониторингін, оқушылардың денсаулығы мен психикалық дамуын, сапамониторлардың жаңа модельдерін әзірлеуді қарастырады. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру жүйесіндегі әдістер мен сапа дағдыларын меңгеру. Пәннің мақсаты: білім беру үдерісі спасының мониторинги саласында студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Конфликтология
    Несиелер: 5

    Пән кез-келген деңгейдегі қақтығыстардың пайда болу, даму, шешу және аяқталу заңдылықтарын зерттейді. Жанжал жағдайларын, қақтығыстың пайда болу, даму және нәтиже тенденцияларын талдайды. Конфликтологияның категориялық аппараты туралы білімді игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиядағы математикалық-статистикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Пән психологияда математикалық әдістерді қолданудың теориялық негіздерін қарастырады. Психологияның әртүрлі салаларында жүргізілген зерттеулердің нәтижелерін теориялық білімді, өңдеу әдістерін, талдау мен түсіндіруді игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Конструктивті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    конструктивті оқыту тұлғаны дамытуға және қалыптастыруға бағытталған оқытудың әртүрлі тәсілдерінің ерекше интеграциясымен бірігіп, сындарлылықтың (өзіндік мотивация; конструктивті қабілеттер; сындарлы ойлау) негізін құраған шығармашыл тұлғаны дамыту алғы шарттарын көрсетеді. Мақсаты: қазіргі заманғы білім беру технология саласы бойынша және олардың негізінде жоғары оқу орнында оқу–тәрбие жұмыстарын басқарудың әдістемесін құралдандырады, оқу технологиясын айтарлықтай белсенді түрде игеруді және оны өзіндік дамуына негіз болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі кезеңдегі қоғамның дамуындағы инновациялық технологиялардың маңыздылығын, олардың білім берудегі орны мен рөлін, психологиялық-педагогикалық білім беру саласындағы инновациялық технологияларды қолданудың басым бағыттарын қарастырады. Ғаламдық және жергілікті компьютерлік желілерде ғылыми және оқу ақпаратын алу, сақтау және өңдеудің негізгі әдістерін, әдістері мен құралдарын, ақпараттық ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON10

    Жалпы психологиялық заңдылықтар контекстінде нақты ұсыныстарды, сондай-ақ әр түрлі іс-әрекеттегі тұлғаның әлеуметтік-психологиялық моделін жасау

  • Код ON2

    Қазақстан Республикасының заңнамасын, оның ішінде экономика және кәсіпкерлік саласындағы заңнаманы ескере отырып, кәсіби қызметті жүзеге асыруға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлық мінез-құлыққа төзімсіз қатынасты қалыптастыруға қабілетті

  • Код ON6

    Психологиялық-педагогикалық жағдайларды шешуде психологиялық, педагогикалық принциптерді, заңдылықтар мен психодиагностикалық әдістемелерді тиімді қолдану

  • Код ON1

    Табиғи ортаны сақтау, қоғамның тұрақты дамуын қамтамасыз ету үшін, оның ішінде төтенше жағдайлар мен әскери қақтығыстар қаупі төнген және туындаған кезде күнделікті өмірде және кәсіби қызметте қауіпсіз өмір сүру жағдайларын жасауға және қолдауға қабілетті

  • Код ON7

    Білім алушылардың білім беру нәтижелерін қалыптастырудағы бақылауды және бағалауды жүзеге асыру, оқудағы қиындықтарды анықтау және түзету

  • Код ON4

    Жаңартылған жүйе бойынша педагогикалық үдерісті жүзеге асыру үшін базалық білім мен дағдыларды пайдалану, сонымен қатар, оқушылардың жас және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, цифрлық білім беру технологиялық дағдыларын пайдалану

  • Код ON12

    Өмір бойы білім беру қағидаттары негізінде өз уақытын басқаруға, өзін-өзі дамыту траекториясын құруға және іске асыруға қабілетті

  • Код ON8

    Оқытуды, дамытуды, тәрбиелеуді, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларды дараландыру үшін қажетті кәсіби қызметте психологиялық-педагогикалық технологияларды қолдану

  • Код ON9

    Зерттеудің танымдық, шығармашылық, ғылыми әдістерін көрсету, кәсіби мәселелерді шешу жолдарын талдау

  • Код ON11

    Педагогика және психология білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау

  • Код ON3

    Педагогика және психология саласындағы терең кәсіби білім мен түсініктерді, сондай-ақ педагог-психологтың кәсіби және жеке қасиеттерін практикада қолдану

  • Код ON5

    Түзету білім беру мекемелерінде педагогикалық процесті ұйымдастыруға психологиялық көмек көрсету

6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101-Педагогика және психология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B011 Педагогика және психология
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top