Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Пәндер

  • Педагогикалық кәсіпке кіріспе

    Пәнді оқу барысында педагогикалық мамандықтың өзіндік ерекшелігі және оның гуманистік сипаты мен педагог еңбегінің шығармашылық сипаты мәселелері; Педагогтің кәсіби қызметінің негізгі түрлері; педагог тұлғасына қойылатын кәсіби шартты талаптар, сондай-ақ тәрбиешінің кәсіби-педагогикалық бағыты мен педагогикалық кәсібі қарастырылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбиешiнiң кәсiби қызметiнiң негiздерi

    Пәннің мақсаты болашақ тәрбиешіні педагогикалық мамандыққа және педагогикалық білім саласына енгізу; тәрбиеші мамандығына қызығушылықты ынталандыру және бекіту; педагогикалық мамандықтың гуманистік сипатын ашу, жоғары оқу орнының өмір сүру жағдайларына бейімделуге және оқу-тәрбие процесінде өзін-өзі жүзеге асыруға ықпал ету. Пән педагогикалық мамандығының пайда болуы мен дамуы және тәрбиешінің кәсіби қызметінде тұлғаның қалыптасуы мен өзін-өзі жетілдіру мәселелерін, сондай-ақ Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі білім беру жүйесінің негіздері мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру әдістемесі және мектепке дейінгі балалардың қауіпсіз мінез-құлық негіздері

    Пәннің мақсаты мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі теориялары мен технологиялары және қауіпсіз мінез-құлық негіздері негіздері бойынша студенттің арнайы кәсіби құзыреттілігін дамыту. Пәнді оқу барысында студенттер мектеп жасына дейінгі балалардың дене шынықтыру әдістемесін: негізгі қозғалыстарды оқыту технологиясын; жалпы дамыту жаттығуларын; жылжымалы және спорттық ойындар мен жаттығуларды, сондай-ақ мектепке дейінгі ұйымда дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру нысандарын, атап айтқанда, балабақшада дене шынықтыру сабақтарын, таңертеңгілік гимнастика мен дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педиатрия негіздері

    Пәннің мақсаты болашақ мамандардың балалардың физикалық дамуы мен ауруларының алдын алу бойынша білімдерін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде студенттер балалардың денсаулығы мен физикалық дамуы ұғымдарын; балалардың негізгі жұқпалы ауруларын және олардың алдын алуды; жазатайым оқиғалар мен жарақаттар кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін, сондай-ақ мектепке дейінгі ұйымдардағы аурулар мен жазатайым оқиғалардың алдын алу шараларын қарайтын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасы тәрбиелеу педагогикасы және отбасылық кеңес беру практикум

    Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерге отбасының әлеуметтік рөлін, оның тәрбиелік функциясының маңыздылығын түсінуге көмектесу Негізгі тақырыптар: отбасылық педагогика ғылым ретінде; отбасылық педагогиканың даму тарихы; Отбасылық педагогиканың әдіснамасы мен әдістері; отбасы әлеуметтік институт ретінде; отбасы жеке тұлғаны тәрбиелеудің әлеуметтік-мәдени ортасы ретінде; ата-аналар мен балалар арасындағы құқықтық қатынастар; Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік отбасылық саясат; балалар-ата-аналар қатынастары, олардың тәрбиелік әсері; отбасы тәрбиесінің мәні; Отбасының тәрбиелік әлеуеті; отбасындағы тәрбиенің мақсаты мен мазмұны; отбасылық тәрбие әдістері; мектеп пен отбасының өзара әрекеті; Әлеуметтік педагогтың отбасымен жұмыс жөніндегі қызметі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Community Service

    Қазіргі жағдайда Қазақстанның білім беру жүйесінде құндылықтарды дүниетанымдық көзқарастарды дамытуға және Қазақстанның белсенді, саналы және құзыретті азаматтарын қалыптастыруға бағытталған оқушылармен жұмыстың әртүрлі нысандарын оқу-тәрбие процесіне кіріктіру қажеттілігі артып отыр. Бұл пән студенттердің әлеуметтік тәжірибесін қалыптастырады, волонтерлік қызметке қатысу арқылы гуманизмге, моральдық-этикалық құндылықтарға тәрбиелейді. Курсты меңгеру нәтижесінде студент әлеуметтік-коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жас психологиясы

    Онтогенездегі адамның психикалық дамуының ерекшеліктері туралы түсінік береді. Курс Жас динамикасын түсінуге, туғаннан бастап қарттыққа дейінгі өмір жолының әртүрлі кезеңдерінде жеке тұлғаның дамуы мен қалыптасуының негізгі заңдылықтары мен факторларын түсінуге мүмкіндік береді. Адамның психикалық дамуының жалпы заңдылықтарын; онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде жеке тұлғаның қалыптасуын; әртүрлі жас кезеңдеріндегі іс-әрекеттің жетекші түрлерін; жеке тұлғаның дамуындағы ерекше ісіктер, тұрақты және сыни кезеңдерді; мектепке дейінгі жастағы, мектеп оқушысының, жасөспірімдердің, ересек және егде адамдардың психологиясының ерекшеліктерін білуі тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогика

    "Педагогика" пәнінің мақсаты студенттердің педагогика ғылымының негіздері бойынша негізгі құзыреттіліктері мен білімдерін қалыптастыру, білім беру практикасында педагогикалық әдістерді, технологияларды қолдана білуді, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздерін түсінуді, рефлексивті және аналитикалық қабілеттерін дамытуды, білім берудегі қазіргі заманғы сын-тегеуріндер мен үрдістерге бағдарлануды қоса алғанда, кәсіби педагогикалық қызметке даярлау болып табылады. Курста қарастырылатын негізгі тақырыптарға педагогикалық ой тарихы, негізгі педагогикалық теориялар мен тұжырымдамалар, оқыту мен тәрбиелеу әдістері, әр түрлі жастағы және әр түрлі даму деңгейіндегі оқушылармен өзара әрекеттесудің психологиялық және педагогикалық аспектілері, қазіргі білім беру мәселелері және оларды шешу кіреді. Педагогика курсы студенттерді педагогикалық ғылымның теориялық негіздерімен таныстырып қана қоймай, оларды білім беру мекемелеріндегі практикалық қызметке дайындайды, оқыту мен тәрбиелеу саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өлкетану

    Білім алушылардың өлке тарихы бойынша білім алуы. Ел тарихына, атап айтқанда Қостанай облысына елеулі үлес қосқан маңызды тарихи-мәдени оқиғаларды, объектілерді және тұлғаларды білу. Жергілікті тарих туралы білімнің маңыздылығын, оның патриотизмді, Отанға деген сүйіспеншілікті қалыптастырудағы орны мен рөлін түсіну. Тарихтың, мәдениеттің есте қаларлық оқиғаларына қызығушылықты ояту мақсатында білім алушылардың мектепте өлкетану жұмысын жүргізу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалар психологиясы

    Бұл курс балалар психологиясының теориялық негіздерін қарастырады. Әр түрлі жастағы балалардың психикалық дамуының жетекші заңдылықтарын ұсынады. Баланың психикасын зерттеу әдістерін қарастырады. Бала туралы, оның ұжымдағы дамуы мен тәрбиесі туралы заманауи теориялық психологиялық білімді жүйелейді және біріктіреді. Пәннің мазмұнын игеру және қажетті құзыреттерді қалыптастыру бойынша өзіндік қызметті ынталандырады. Білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық құзыреттілік деңгейін артырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ерте даму педагогикасы

    Пән ерте жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудың теориялық негіздерін, сондай-ақ ерте балалық шақ пен мектепке дейінгі кезеңнің психологиялық маңыздылығын зерттейді. Студент білім берудің қазіргі кезеңінде ерте балалық шақтың педагогикасын қарастырады, ерте жас балалардың жүйке-психикалық дамуының ерекшеліктерін біледі. Студент ерте балалық шақтағы балалардың физикалық дамуы мен денсаулығын сақтау мәселелерін, ерте балалық шақтағы баланың танымдық-сөйлеу, әлеуметтік-тұлғалық және көркемдік-эстетикалық даму ерекшеліктерін зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат

    Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пәнде тіршілік ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, адамзаттың биоэкологиясы мен биосферасы, «адам-тіршілік ету ортасы» жүйесіндегі қауіпсіздік проблемалары, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимылының қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру туралы оқытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру менеджменті

    Пән мектепке дейінгі білім берудің нормативтік-құқықтық жүйесін, әртүрлі типтегі мектепке дейінгі ұйымдарды ашу тәртібін, қаржылық-есептік құжаттаманы жүргізуді, іс жүргізуді, мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік қызметті жоспарлауды, инновациялық педагогикалық технологиялар арқылы мектеп жасына дейінгі баланың жеке тұлғасын дамытуға бағытталған оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мен басқаруды үйренуге, білім сапасын бақылау, ата-аналармен жұмыстың заманауи формаларын игеруге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогика

    Пәнді оқудың мақсаты – әлеуметтік-педагогикалық құзыреттілікті, әлеуметтік педагогиканың теориясы мен әдістемесін білу және балаларды әлеуметтендіру негіздерін қалыптастыру. «Әлеуметтік педагогика» пәні әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттерді зерттеуге бағытталған. Оқыту процесінде студенттер жеке тұлғаны әлеуметтік тәрбиелеу және әлеуметтендіру мәселелерін, тұлғаны тәрбиелеу және әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекет технологиясын, әлеуметтік ауытқулар мен себептерін, сонымен қатар олардың алдын алу жолдарын зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі мекемелердегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    «Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәні мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеудің мәнін, мазмұнын, принциптерін, формаларын, әдістері мен құралдарын, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру әдістерін, іс-әрекет арқылы тәрбиелеуді, оның түрлеріне сипаттама беруді, мектеп жасына дейінгі балаларды оқытуды, отбасындағы тәрбиенің мәселелері мен әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Девиантты мінез-құлық психологиясы

    Тәртіп ауытқулардың түрлері, нормалар мен ауытқулар туралы түсінік, девиантты мінез-құлықтың көрінуінің жа серекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді; жеке және мінез-құлықтың әр түрлі ауытқулары жағдайында профилактикалық, психокоррекциялық және дамытушылық жұмыс дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі педагогика

    Пән мектепке дейінгі педагогиканың ғылым ретінде пайда болуын, Қазақстан Республикасындағы қазіргі мектепке дейінгі білім беру жүйесін, мектепке дейінгі ұйымдағы интегралды педагогикалық процестің негіздерін зерттейді. Пәнді оқу барысында студент мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту әдістемесінің негіздерін, мектепке дейінгі ұйымның даму ортасын жобалау шарттарын, сондай-ақ мектепке дейінгі ұйым мен ата-аналардың өзара әрекеттесу мәселелерін меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері

    Бұл пәнді оқу кезінде білім алушылар көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты студенттерде мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін оқытудың лингводидактикалық және психофизиологиялық негіздері туралы терең түсінік қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында студенттер сөйлеуді дамыту әдістемесінің теориялық негіздеріне, сөздікті дамыту әдістемесіне, сөйлеудің грамматикалық құрылымын қалыптастыруға, мектепке дейінгі жастағы балалардың сөйлеуінің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеуге, үйлесімді сөйлеуді дамыту әдістемесіне және балабақшадағы көркем әдебиетпен жұмыс істеу әдістемесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Курс педагогикалық қызметте заманауи жасанды интеллект технологияларын қолдануды зерттеуге бағытталған. Студенттер жасанды интеллект технологияларының жұмыс істеу принциптерін және пайдалану мүмкіндіктерін (дараланған оқыту, дербестендірілген бағдарламаларды құру) зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білім сапасын арттыруға және оқу үдерісін дараландыруға көмектесетін қазіргі заманғы технологияларды болашақ педагогикалық тәжірибесінде тиімді қолдануға дайын болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика негіздері және мектепке дейінгі балалардың сенсорлық дамуы бойынша практикум

    Пәннің мақсаты – мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық дамуы саласында студенттерді теориялық және практикалық дайындау. «Пәнді оқу барысында мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық дамуының әдістемесінің теориялық негіздері, сонымен қатар сандық түсініктерді дамыту әдістемесі, заттардың өлшемдерімен (көлемдерімен) таныстыру, өлшеу, заттардың пішіні, кеңістіктік және уақыттық ұғымдар туралы идеялар мен түсініктерді қалыптастыру әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың - қатынастық қабілеттерін дамыту

    Пәннің мақсаты студенттерді мектепке дейінгі мекемеде балалардың сөйлеуінің әртүрлі аспектілерін дамыту бойынша мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс істеудің тиімді әдіс- тәсілдерімен қаруландыру. Пәнді оқу барысында мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу тілін дамытудың жалпы кезеңділігіне, міндеттері, мазмұны, шарттары, әдістемелік принциптері, құралдары, әдістері мен тәсілдеріне қатысты мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісінің шеберлігі

    Пәнді оқу барысында студент педагогикалық шеберлік негіздері бойынша арнайы теориялық дайындықтан өтеді; тәрбиеші ретінде өзіндік шығармашылық әлеуетін дамытады, мәдениеті мен сөйлеу техникасын жетілдіреді; балалар ұжымында мақсатты және еркін әрекет етудің практикалық дағдыларын, оқу-тәрбие процесін басқару қабілетін алады; Студент өзін-өзі тәрбиелеуге, үздіксіз педагогикалық жетілдіру қажеттілігін қалыптастыруға ынталандырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын дамытудың белсенді әдістері

    Пәннің мақсаты мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық даму әдістерімен, формаларымен, тәсілдерімен, мектепке дейінгі ұйымдарда «Математика негіздері» бойынша ұйымдастырылған іс-шараларды өткізу әдістемесімен таныстыру. Пәнді оқу кезінде мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен математикалық дамытуды ұйымдастыру, логикалық ойлауын қалыптастыру; мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында балалардың математикалық дамуы бойынша жұмыстарды жоспарлау, сонымен қатар балабақша мен мектеп балаларының математикалық дамуындағы сабақтастыққа қатысты мәселелер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту мен бағалаудың жаңа тәсілдері

    Пәнді оқудың мақсаты – оқыту мен бағалаудың заманауи тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу барысында болашақ тәрбиешілер критериалды бағалауды іс-тәжірибеде жүзеге асыруға, оқытудағы заманауи тәсілдерге сәйкес оқытудың белсенді әдістерін іс-тәжірибеде қолдана білуге, рефлексияны кәсіби өзін-өзі дамыту ретінде пайдалануға, өз бойында және тәрбиеленушілерінің бойында көшбасшылық қасиеттерді дамыта алады. Сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары, белсенді оқыту әдістері, оқудағы басқару және көшбасшылық, критериалды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес бағалау сияқты мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі инклюзивтік білім беру

    Пәннің мақсаты болашақ тәрбиешілерде инклюзивтік білім беру принципі және инклюзивті жағдайдағы жұмыс істеуге дайындығы туралы жалпы көзқарастарын қалыптастыру. Қысқаша сипаттамасы: пән инклюзивті білім беру үлгілерін зерттейді. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың әртүрлі санаттарына инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беру ұйымдарында инклюзивті үдерісті ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық және отандық нормативтік-құқықтық актілер). Біріктірілген білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру. Мектепке дейінгі білім берудегі инклюзивті процестерді басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бейнелеу қызметінің теориясы мен әдістемесі және құрастыру бойынша практикум

    Пәннің мақсаты мектеп жасына дейінгі балалардың көркемдік-эстетикалық дамуын ұйымдастыру бойынша студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында студенттер бейнелеу өнерінің теориялық негіздерін және мектепке дейінгі ұйым жағдайында бейнелеу іс-әрекетін ұйымдастыруды, атап айтқанда балабақшада сурет салу, модельдеу, аппликациялау және жобалау бойынша ұйымдастырылған іс-шараларды өткізуді үйренеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қоршаған ортамен танысу әдістемесі

    Пәннің мақсаты-мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді меңгеру барысында балабақшада ұйымдастырылған қызмет түрі ретінде қоршаған әлеммен танысуға қатысты мәселелер; балабақшада қоршаған әлеммен танысу бойынша жұмысты ұйымдастыру нысандары; бақылау, эксперимент; тірі табиғат бұрышын, жерді ұйымдастыру және мектеп жасына дейінгі балаларды жануарлармен және Табиғаттағы маусымдық құбылыстармен таныстыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектеп жасына дейінгі балалар әлемінің бейнесін қалыптастыру

    Пәннің мақсаты студенттерді мектепке дейінгі балаларды қоршаған әлеммен таныстыру әдістерімен, формаларымен, тәсілдерімен және мектепке дейінгі ұйымда "Қоршаған әлеммен таныстыру" ұйымдастырылған іс-шараларын жүргізу әдістемесімен таныстыру. Пәнді оқу барысында мектеп жасына дейінгі балаларға арналған Табиғат туралы білімнің мазмұны, сондай-ақ балабақшада экологиялық тәрбие беру жағдайларының жасалуы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бейнелеу қызметі бойынша практикум

    Пәннің мақсаты студенттерді сурет салу, мүсіндеу, аппликация және дизайн сияқты әр түрлі бейнелеу жұмыстарымен таныстыру. Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі өнер түрлеріне қатысты мәселелерді қарастырады: кескіндеме, графика, мүсін, сәулет, дизайн және халықтық сәндік-қолданбалы өнер. Сондай-ақ, балалардың бейнелеу шығармашылығын дамытудың педагогикалық шарттары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Табиғат және қоғам

    Пән студенттерді мектепке дейінгі білім беру стандарттарының талаптары негізінде тірі және өлі табиғат бірлігі негізінде қоршаған орта, оның табиғаты туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру бойынша мектепке дейінгі балалармен жұмысты ұйымдастыруға дайындауға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жаратылыстану негіздері

    Пәннің мақсаты мектеп жасына дейінгі балалар-мен жұмысты ұйымдастыру үшін тәрбиешілерге қажетті жаратылыстану ғылымдары саласындағы теориялық білімді қалыптастыру болып табылады. Пән Жер туралы негізгі мәліметтерді, ландшафт, топырақ, өсімдіктер, жануарлар туралы түсініктерді, сондай-ақ балабақшадағы жаратылыстану бағдарламасын қарастырады: қоршаған әлеммен танысудың типтік оқу бағдарламасы; балаларды табиғатпен таныстыру әдістері: ұйымдастырылған іс-шаралар, экскурсия, серуендеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды грамота негіздеріне оқыту әдістемесі

    Бұл пән студентке кәсіби терминология мен академиялық жазуды; мектепке дейінгі ұйымда сауат ашу негіздерін оқыту әдістемесін меңгеруге мүмкіндік береді. Пәнді оқу барысында студент мектеп жасына дейінгі балаларда интеграцияланған тыңдау – сөйлеу, сөйлеу, лингвистикалық дағдыларды қалыптастыруды үйренеді. Студент мектепке дейінгі білім берудегі оқу-тәрбие процесін тиімді бағалап, жоспарлай алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеушілік жобаларды ұйымдастыру мен жоспарлау

    Пән мектеп жасына дейінгі балалардың зерттеу қызметін ұйымдастыру және дамыту саласындағы пәндік құзыреттілікті дамытуға бағытталған. Мақсаты: мектепке дейінгі ұйым жағдайында ұйымдастырылған іс-шаралар шеңберінде балаларда зерттеу қызметін дамыту дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұнында мектеп жасына дейінгі балалардың зерттеу қызметінің ерекшеліктері, балабақшада зерттеуді ұйымдастыруға қойылатын талаптар қарастырылады. Студенттер балалардағы зерттеу дағдыларын дамытудың әртүрлі технологиялары мен әдістерімен танысады, балалар жобаларын жоспарлауды және құруды үйрену және балаларды қоршаған әлемді белсенді зерттеуге қатыстыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәнерлеп оқу бойынша көркем әдебиетті практикумымен оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты: балалар әдебиеті шығармаларын көркем, тәрбиелік тұрғыдан және баланың тұлғасын қалыптастырудағы маңызыдылығы, көркем мәтіндерді мәнерлеп оқу дағдылары тұрғысынан талдау дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру, дамыту және жетілдіру. Пәнді оқу кезінде студенттер балалар әдебиеті дамуының тарихи-теориялық аспектілерін зерттеп, сөйлеу техникасын меңгереді. Пәннің негізгі бағыты – балаларды көркем әдебиетпен таныстыру сабақтарын өткізу әдістемесі; балаларға көркем оқу және әңгімелеу әдістемесі; өлең жаттау және қайталап айтып беруге үйрету әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі білім берудегі мазмұнның педагогикалық дизайны

    Пәннің мақсаты мектепке дейінгі білім беруде педагогикалық дизайн контентін тиімді жобалау саласында студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында студенттер келесі сандық құралдарды қолдана отырып, педагогикалық контентті құрастыруға үйренеді: Microsoft Office; PowerPoint; Canva; inshot; CapCut; әлеуметтік желілер: байланыста, Instagram, YouTube, TikTok; мессенджерлер: WhatsApp, сондай-ақ мультимедиялық интерактивті жаттығулар жасау құралдары: онлайн қызметтер LearningApps.org; Wordwall; myQuiz; quizziz; ChikiPooki.com. және анимация құралы: Renderforest.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балаларды мектепке дайындаудың педагогикалық-психологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты: балалардың мектепке психологиялық дайындығын қамтамасыз ету мақсатында педагог-психолог жұмысының негізгі бағыттарын (диагностика, түзету, оқу-ағарту, кеңес беру, психологиялық алдын алу) ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін маман дайындау. Қысқаша сипаттамасы: пән мектепке психологиялық дайындықты зерттейді. Мектепке дайындықтың құрылымдық компоненттері. Мектептік жетілу. Мектепке дайындық мәселелеріне отандық және шетелдік ғалымдардың көзқарастары. 6-7 жастағы балалардың танымдық әрекеттерінің даму ерекшеліктері. 6-7 жастағы балалардың эмоционалды-еріктік әрекеттерінің ерекшеліктері, дамудың әлеуметтік жағдайының ерекшеліктері, мектеп оқушысының ішкі позициясы, ынталануы, ынта-жігерінің, қызығушылығының әрекеттері. Балалардың мектепке психологиялық бейімделуі. Балаларды мектепке диагностикалау әдістері мен әдістемелері. Балаларды мектепке дайындау жұмысының түзетушілік-дамытушылық және оқу-ағартушылық бағыты

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Театрлық педагогика

    "Театр педагогикасы" курсы студенттерді театрландырылған іс-әрекет ұғымымен таныстыруға мүмкіндік береді; мектепке дейінгі білім беру мекемесінде театрды ңәр түрліт үрлерін ұйымдастырудың технологиялары мен әдістемелерін зерделеу; зерттелетін пәнге шығармашылық қатынасты қалыптастыру; кәсіптік білім беру қажеттіліктерін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі

    Пән зерттеу қызметімен байланысты оқыту нәти-желерін игеруге бағытталған. Пәннің мақсаты: ғылыми ізденісті ұйымдастыру және жүргізу білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны педагогикалық эксперимент жүргізу әдістемесін, ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерінің мәнін, олардың сипаттамаларын, педагогикалық тәжірибені талдауды және жалпылауды көрсетеді. Оқу барысында студенттер әртүрлі әдістерді қолдана отырып, психологиялық-педагогикалық зерттеулерді өз бетінше жүргізуге, алынған нәтижелерді қорытындылауға және оларды топта ұсынуға мүмкіндік алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы мектепке дейінгі педагогика

    Пәннің мақсаты: Студенттерде мектепке дейінгі арнайы педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, оның негізгі категориялары, принциптері, әдіс-тәсілдерінің бірегейлігі туралы қажетті білім мен түсініктерді қалыптастыру. Қысқаша сипаттамасы: Пән ғылым ретінде арнайы мектепке дейінгі педагогиканың жалпы мәселелерін және ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектеп жасына дейінгі балаларды түзету-дамыта оқыту жүйесін дамытудың заманауи теориялық тәсілдерін зерттейді. Пәннің мазмұны танымдық және физикалық дамуында ауытқулары бар ерте және мектепке дейінгі жастағы балалармен түзету-педагогикалық жұмыстың негізгі бағыттарын айқындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалар әдебиеті

    Пәннің мақсаты: балалар әдебиеті шығармаларын көркем, тәрбиелік тұрғыдан және олардың баланың жеке басын қалыптастырудағы маңыздылығы, көркем мәтіндерді мәнерлеп оқу дағдылары тұрғысынан талдау дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру, дамыту және жетілдіру. Негізгі тақырыптар: Балалар әдебиеті жалпы әдебиеттің бөлігі ретінде. Балаларға арналған әдебиеттің қалыптасу және даму тарихы. Шағын фольклорлық жанрлар. Балалар фольклоры. Халық ертегісі және оның идеялық-көркемдік ерекшеліктері. Балаларға арналған поэзияның тән белгілері. Балалар жазушыларының бейнесіндегі табиғат пен жануарлар. Шытырман оқиғалы әдебиет және фантастика. Басқа өнер жанрларындағы әлемдік балалар классикасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі білім берудегі қашықтықтан оқыту технологиялары

    Пәннің мақсаты мектепке дейінгі білім беруді цифрландырудың теориялық негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында студенттер мектепке дейінгі білім беруде цифрлық технологияларды қолданудың әлемдік тәжірибесін зерттейді, Заманауи мектепке дейінгі білім беру ұйымының даму проблемалары мен перспективаларымен, цифрлық білім беру ортасымен танысады, сондай-ақ мектеп жасына дейінгі балалардың цифрлық қауіпсіздігін ұйымдастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі білім берудегі тьюторлық

    Пәннің мақсаты: студенттерде тьютордың кәсіби қызметін ұйымдастыру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ мектепке дейінгі білім беруде тьютордың тиімді жұмысын жүзеге асыру үшін қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді дамыту. Пәнде мектепке дейінгі ұйымдағы тьютор қызметінің негізгі бағыттары, оның ішінде ұйымдасқан қызметті сүйемелдеу зерттелетін болады. Жеке білім беру бағдарламаларын әзірлеу және ата-аналармен, тәрбиешілермен және мамандармен ынтымақтастық мәселелеріне ерекше орын беріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялар

    Пәннің мақсаты болашақ педагогтарды мектепке дейінгі білім беру жүйесінде инновациялық технологияларды қолдану бойынша білімдерімен, біліктіліктерімен, дағдыларымен қаруландыру. Пәнді оқу барысында студенттер мектепке дейінгі ұйымдарда инновациялық қызметті ұйымдастырудың әдіснамалық негіздерін қарастырады; ерте жастағы балаларды дамытудың инновациялық технологияларымен танысады (Монтессори-педагогика; г.Доман технологиясы; Л. және Б.Никитиндердің әдістемесі; Н. А. Зайцева; Макото Шичида). Сондай-ақ мектепке дейінгі ұйым жағдайында мектеп жасына дейінгі балаларды дамытудың инновациялық технологияларын зерттейді (З. Диенеш; д. Куизенер; в. Воскобович; ТРИЗ технологиясы).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби терминологияны және академиялық жазуды меңгерген; ана, екінші (Ж2), шет тілдерін пайдаланады және оларды балабақшада оқыту әдістемесін меңгерген; мектепке дейінгі жастағы балалардың тыңдаудың интеграцияланған дағдыларын, сөйлеу, лингвистикалық қабілетін қалыптастырады;
  • Кәсіби қызметті жақсарту үшін жасанды интеллектті пайдаланады, математикалық, цифрлық сауаттылықты меңгереді, АКТ-ны біледі және қолданады
  • Мәдениеттану, әлеуметтану, экономика және кәсіпкерлік саласындағы білімді түсінеді және пайдаланады; волонтерлік қызметке қатысады; парасаттылық және академиялық адалдық қағидаттарын сақтайды
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың жас және физиологиялық даму заңдылықтарын біледі, түсінеді және оларды кәсіби қызметте ескереді; инклюзивті білім беру принциптерін сақтайды;
  • Жаратылыстану негіздерін біледі, экологиялық мәдениетке ие және балалардың табиғаттану білімі мен құндылығын қалыптастыра алады;
  • Жалпы және дене шынықтыру, СӨС негіздерін мектепке дейінгі білім беру ұйымының практикасына өзгертеді; нормативтік талаптарын басшылыққа ала отырып, мектепке дейінгі балалардың эстетикалық және физикалық қасиеттерін дамытады;
  • Түрлі ресурстарды сонымен қатар озық халықаралық және отандық тәжірибені пайдалана отырып, балалардың ұйымдасқан қызметін бағалайды, жоспарлайды және іске асырады;
  • Педагогикалық шындықты талдайды және синтездейді, сыни ойлау мен рефлексияны меңгерген, командада жұмыс істей алады, көшбасшылық қасиеттері бар.
  • Барлық балаларға, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған балабақшадағы қауіпсіз, кедергісіз дамытушы пәндік-кеңістіктік ортаны жобалауға қабілетті.
  • Педагогикалық этика нормалары мен академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, мектепке дейінгі білім беру саласында өзбетінше және командада зерттеу жұмыстарын жүргізуге қабілетті.

Ұқсас БББ

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Астана халықаралық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Мирас» университеті (Мирас)

Top