Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Мектепке дейінгі педагогика

    Курсты оқу нәтижесінде студенттер мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту процесінің ерекшеліктерін біледі; түрлі ойын әрекеттерін ұйымдастыра алады; мектепке дейінгі ұйымдарда тәрбиелеу мен оқытудың әдістерін, құралдарын және нысандарын қолданады; дамыту ортасын құрады; заманауи білім беру тенденцияларын ескере отырып, балаларды табысты оқуға дайындайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың физиологиялық дамуы

    Курсты оқу нәтижесінде студент мектеп жасына дейінгі балалар денесінің морфологиялық, жас, психофизиологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Тәрбие-білім беру жұмысында гигиеналық талаптарды сақтайды. Организм дамуының жалпы заңдылықтарын; ағзалар мен жүйелердің жұмыс істеу ерекшеліктерін; өсіп келе жатқан ағзаның жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін; бала денсаулығын қалыптастыратын басым факторларды; бала денсаулығына теріс әсер ететін факторларды; ағзаның негізгі функцияларының бұзылу белгілерін және олардың алдын алу әдістерін талдайды. Осыған сәйкес баланың денесінің үйлесімді дамуы үшін қажетті білім беру процесін ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану негіздері

    Курсты өту нәтижесінде студенттер адамзат өркениетінің даму себептерін, негізгі экожүйелердің тұрақты дамуын зерттейді, табиғи экожүйелерді сақтау негіздерін, табиғат пен қоғамның тұрақты дамуын қамтамасыз ететін тіршілік ету ортасының тұрақты қолайлы параметрлерін сақтауды үйренеді. Олар тірі ағзалардың құрылымын, өсімдіктер мен жануарлардың морфологиясын, систематикасы мен экологиясын біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілі негіздері

    Бұл курс студенттердің тілді шындықты танудың негізі ретінде меңгеруіне және алған білімдерін тілдік белгілер мен олардың функциялары түрінде бекітуге арналған. Курсты оқу барысында тілді негізінен когнитивті және коммуникативті іс-әрекетте, тіл туралы білімді прагматикалық, дидактикалық, әдістемелік және зерттеу аспектілерінде қолдану дағдылары мен дағдыларында жұмыс істейтін белгі жүйесі ретінде игеру негізінде қалыптастыру жүреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курсты оқу барысында студенттер жеке тұлғаны тәрбиелеуге, оқытуға және дамытуға бағытталған педагогикалық қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін меңгереді; ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі педагогикалық идеялардың эволюциясын зерттейді; педагогиканың негізгі ұғымдары мен категорияларын; педагогикалық процестің мәнін,заңдылықтарын және принциптерін; зерттеу, оқыту және тәрбиелеу әдістерін; оқу үрдісіндегі педагогикалық технологиялар мен инновациялар; әлеуметтену процесінің ерекшеліктерін; кәсіби этиканы үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби көшбасшылық негіздері

    Курсты оқу барысында студент жетекшісі мен көшбасшы рөлдерінің мәнін, ұқсастығын және айырмашылығын түсінеді, көшбасшылық саласындағы негізгі ұғымдарды біледі; қызметкерлерді басқару процесінде көшбасшылық мәселесін шешу әдістерін қолданады. Студенттер ұйымдардағы көшбасшылық проблемасын теориялық және практикалық тұрғыдан шешуге ғылыми көзқарастың мәні мен әдістерін меңгереді, іскерлік коммуникативтік қарым-қатынас білімі, іскерлігі мен дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерте балалық шақ педагогикасы

    Пәнді оқу барысында студенттер ерте балалық шақ педагогикасының негіздерін, осы жастағы балалардың психикалық, физикалық және әлеуметтік даму ерекшеліктерін түсінудің негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын қарастырады. Мектеп жасына дейінгі балаларда когнитивті, эмоционалды және әлеуметтік дағдылардың даму ретін игереді. Олар әлеуметтік-мәдени ортаның, отбасының және қоршаған ортаның баланың жеке басының қалыптасуына әсерін қарастырады. Балалармен жұмыс жасауда тәрбиешінің кәсіби мінез-құлқының этикасын сақтауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл дамыту бойынша практикум

    Курс бойынша студенттер балабақшадағы сөйлеуді дамыту бойынша жұмыс жүйесімен танысады. Олар сөйлеудің грамматикалық құрылымын қалыптастыру әдістемесін, сөйлеудің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеу және сөздікті дамыту әдістемесін, үйлесімді сөйлеуді дамыту әдістемесін, балабақшадағы көркем әдебиетпен жұмыс істеу әдістемесін меңгереді. Балаларды сауаттылыққа дайындауда өз білімдерін, біліктері мен дағдыларын қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі шағын орталықтың әртүрлі жастағы топтардағы білім беру үдерісі

    Болашақ педагогтар ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың балабақшада бірге болулары және олардың білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, барлық іс-әрекет түрлерін ұйымдастыру дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру әдістемесі

    Курс студенттерге мектеп жасына дейінгі балалардың табиғатты терең және толыққанды қабылдауына ықпал ететін әдістер мен тәсілдерді үйретуге бағытталған. Курс барысында студенттер табиғатта серуендеу мен экскурсияларды ұйымдастыру әдістерін, табиғат объектілерін түсіну және қабылдау үшін ойын және интерактивті түрлерін үйренеді, эксперимент, құрастыру және шығармашылық жұмыстарын жүргізу үшін табиғи материалдарды қолдану әдістемесін меңгереді. Балалардың қауіпсіздігін ескере отырып, олармен сабақтарды жоспарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дидактикалық материалдарды дайындау практикумы

    Пәнді оқу барысында студенттер мектеп жасына дейінгі балаларға арнайы бейімделген білім беру ресурстарын құруда және пайдалануда практикалық дағдыларға ие болады. Балалар іс-әрекетінің әртүрлі аспектілерін (моторика, логика, сөйлеу және т.б.) дамытуға бағытталған. Дидактикалық ойындарды, көрнекі құралдарды, топшамаларды құрудың негізгі принциптерін үйренеді. Дидактикалық материалдарды пайдалана отырып, оқу жоспарлары мен сабақтарды әзірлеуді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың экологиялық тәрбиесі

    Болашақ педагогтар мектеп жасына дейінгі балалардың тұрмыста, демалыста, серуенде, түрлі іс-әрекеттерде экологиялық мінез-құлқын қалыптастыру дағдыларын игеруді үйренеді; өнегелік, көркем-эстетикалық және еңбек тәрбиесі арқылы мектеп жасына дейінгі балаларға экологиялық тәрбие беруге кіріктірілген тәсіл енгізе алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Балалар психологиясы

    Курсты оқу барысында студент балалар психологиясының пәні мен әдістерін меңгереді. Мектеп жасына дейінгі балалардың психологиялық ерекшеліктерін қарастырады. Мектеп жасына дейінгі балалардың ерік сферасы мен сөйлеуінің дамуын талдайды. Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық саласын дамытуда жетекші іс-әрекетті қолдана білуге ​​үйренеді. Баланың мектепке психологиялық дайындығын бағалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды интеллектісі

    Оқыту процесінде студенттер эмоционалдық интеллектті дамыту үшін балалармен практикалық жұмыстың теориялық негіздері мен әдістерін меңгереді. Балалармен тиімді жұмыс істеуді үйренеді, олардың эмоционалдық жағдайын басқаруға көмектеседі; эмоционалды икемділікті дамытуға арналған ойындар мен шығармашылық тапсырмаларды өткізуге; баланың эмоционалдық дамуына қолдау көрсете отырып, отбасымен өзара әрекеттесуге үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық түсініктерінің теориялық негіздері

    Курс барысында студенттер мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық дамуының негізгі аспектілерін зерттейді. Математикалық түсініктерді дамытудың психологиялық-педагогикалық негіздерін қарастырады. Мектеп жасына дейінгі балаларға математиканы оқытудың әдістері мен тәсілдерін қолдануды үйренеді; мектеп жасына дейінгі балаларға математикалық дағдылардың даму деңгейін бағалау әдістерін қолданады; білім беру үдерісіне инновациялық әдістер мен технологияларды енгізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім берудің негіздері

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ата-ана құзыреттілігінің инжинирингі

    Курс студенттерді тиімді ата-ана тәрбиесіне қажетті дағдылар мен білімдермен қаруландыруға бағытталған. Бұл курс аясында студенттер мектеп жасына дейінгі балаларды дамытудың теориялық негіздерін, отбасылық тәрбие принциптерін, әртүрлі жастағы балалармен қарым-қатынас жасаудың заманауи әдістерін зерттейді. Курсты оқу барысында құзыреттіліктер қалыптасады: балалармен қарым-қатынас орнату және жанжал жағдайларын шешу, отбасында жағымды қарым-қатынас орнату, эмпатия дағдыларын дамыту және әртүрлі жастағы балалардың қажеттіліктерін түсіну стратегияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі

    Курсты оқу аясында мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту әдістемесі ғылыми және оқу пәні ретінде қарастырылады, студенттердің мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту жұмысына кәсіби дайындығы ұғымының анықтамасы, ана тілінің функционалдық сипаттамалары және оның баланың дамуындағы рөлі берілген.Студенттер жас топтарында сөйлеудің әртүрлі аспектілерін дамыту әдістемесін, мектеп жасына дейінгі балалардың әдеби шығармаларды қабылдау ерекшеліктерін, сөйлеуді дамытудың мазмұнын, әдістері мен құралдарын үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ритмика және хореография

    Студенттер хореография өнер саласындағы негізгі білім жүйесін қалыптастырады. Олар ритмика сабақтарын ұйымдастыруды және өткізуді үйренеді. Музыка мен бидегі ырғақты, бағытты анықтай алады. Олар мектеп жасына дейінгі балалардың анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін біледі, соған сәйкес жаттығуларды жасына қарай таңдай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Курсты игеру барысында студенттер мектепке дейінгі ұйымдарда тәрбиелеу-білім беру процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін біледі; ата-аналармен тиімді қарым-қатынас жасауды үйренеді; балалармен жұмыс жасауда олардың дүниетанымын қалыптастыру үшін тәрбие түрлерін қолданады; тәрбие мен оқытудың әртүрлі формаларын, әдістері мен құралдарын қолдана отырып, тәрбие процесін ұйымдастырады; әр баланың қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие жұмысын жоспарлайды және ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерін дамыту

    Курсты оқыту нәтижесінде студенттер мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық түсініктерінің теориялық негіздерімен танысады. Олар мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесін меңгереді. Балаларда өлшемдер, өлшем бірліктері, уақыт пен кеңістік туралы түсініктермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады. Балаларда сан, пішін, өлшем, кеңістіктік қатынастар туралы түсінік қалыптастыруда оқыту әдістерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беруді басқару және ұйымдастыру

    Курсты оқу барысында студент мектепке дейінгі білім беруді басқаруды қалыптастыру жүйесін талдайды. Мектепке дейінгі білім берудің қолданыстағы нормативтік-құқықтық базасын зерделеу; мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі басқарудың теориялық негіздері мен озық тәжірибесі. Басқару мәселелерін, қазіргі коммуникациялардың түрлері мен формаларын қарастырыңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы әдістемелік жұмыс

    Курсты аяқтау нәтижесінде студент мектепке дейінгі ұйымдарда тәрбиелеу-оқу процесін ұйымдастыруды үйренеді. Әдістемелік кабинет жұмысының бағыттарын, әдістемелік жұмысты ұйымдастыру формаларын үйренеді. Тәрбиешілер мен ата-аналарға кеңестер мен кездесулер өткізу; мектепке дейінгі ұйымдардың жұмыс жоспарын жасау, құжаттаманы жүргізу; тәрбиелеу-оқу процесінің сапасын бақылауды жүзеге асыру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі балалардың хор және музыкалық тәрбиесінің теориялық негіздері

    Пән студенттерді мектеп жасына дейінгі балаларға музыкалық сабақтарды ұйымдастырып, өткізуге дайындауға бағытталған. Студенттер музыканы қабылдаудың жас ерекшеліктерін ескере отырып, мектеп жасына дейінгі балаларда музыкалық қойылымдарды қалыптастыруды, музыкалық қызығушылықты ынталандыруды , репертуарды таңдауды, есту қабілетін дамытуды, вокалдық дайындықты қоса алғанда, балалармен хор жұмысын ұйымдастыру әдістемесін қолдануды үйренеді. Балаларда эстетикалық қабылдауды дамытуға бағытталған музыкалық сабақтарға арналған бағдарламалар әзірлеуді меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг

    Курс студенттерге мектеп жасына дейінгі балалардың дамуын бағалау және талдау әдістері мен құралдарын үйретуге бағытталған. Курс барысында студенттер физикалық, эмоционалдық, әлеуметтік және когнитивті даму салаларында балалардың дамуын жүйелі түрде бақылау, бағалау және қолдау бойынша практикалық дағдыларды меңгереді. Олар бақылау, тестілеу, сұрақ қою және т.б. сияқты дамуды бағалау мен бақылаудың әртүрлі әдістері мен құралдарымен танысады. Алынған мәліметтерді талдап, баланың дамуы туралы қорытынды жасауға үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ертегітерапия

    Курсты оқу барысында студент ертегі терапиясы ұғымын меңгереді. Оқу үрдісінде ертегі терапиясын қолдануды үйренеді. Ертегілердің қызметі, мағынасы, рөліне талдау жасайды. Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу құралы ретінде ертегілердің ерекшеліктерін анықтайды. Ертегілердің түрлерін топтастырады. Ертегімен жұмыс істеудің тәсілдері мен мүмкіндіктерін қолданады. Ертегілерге психологиялық талдау жасайды. Балалардың ертегілерді қабылдауын бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды шығармашылыққа баулу

    Бұл курс студенттерге мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал ететін әдістер мен тәсілдерді үйретуге бағытталған. Студенттер балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған сабақтарды жоспарлауды және ұйымдастыруды үйренеді (сурет салу, мүсіндеу, құрастыру, театр және рөлдік ойындар, музыкалық импровизация). Балалардың шығармашылық дағдыларын дамытуға ықпал ететін түрлі материалдармен (ермексаз, қағаз, мата, табиғи материалдар) және техникалармен (коллаж, аппликация, көлеңкелер театры) жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Логопедия негіздері

    Курсты оқу барысында студенттер логопедияның теориялық және практикалық негіздерімен танысады. Балалардың сөйлеу ерекшеліктерін, даму нормасы мен патологиясын біледі; логопедиялық жұмыстың принциптерін, сөйлеу бұзылыстарының жіктелуін қарастырады; сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды диагностикалауды үйренеді; сөйлеу бұзылыстарын түзетуге бағытталған балалармен жұмыс істеу әдістемесін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар робототехникасын дамыту әдістемесі

    Оқыту процесі барысында студенттер балабақшаның оқу-тәрбие процесіне робототехниканы енгізу туралы толық түсінік алады. Мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі дағдыларын дамыту үшін роботты дизайн мен бағдарламалауды қалай қолдану керектігі бойынша практикалық дағдылар мен теориялық білімдер дамиды. Сабақтар зертханалық жұмыстар, жобалар және практикумдар түрінде өткізіледі. Балаларды оқытуда робототехниканы қолданудың этикалық және психологиялық аспектілерін байқауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі мекемелерде инклюзивті білім беру

    Курс барысында студент инклюзивті білім берудің жалпы сипаттамасын меңгереді. Мектепке дейінгі білім берудегі инклюзивті үдерістерді ұйымдастыру мен басқаруға талдау жасайды. Мүмкіндігі шектеулі балаларды балабақшаның оқу-тәрбие процесіне қосудың имитациялық схемаларын құрастыруға үйренеді. Кіріктірілген оқыту технологиясын меңгереді. Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудегі педагогикалық диагностика

    Пәнді оқу барысында студенттер мектеп жасына дейінгі балалардың дамуын диагностикалау әдістері мен принциптерін қолдануда білім алады. Олар баланың дамуының жеке ерекшеліктерін анықтауға, оның күшті және әлсіз жақтарын анықтауға, жұмысты жоспарлауға үйренеді. Бақылау, әңгімелесу, тестілеу, сауалнама, портфолио әдістері арқылы балалардың дамуы туралы зерттеу деректерін жинай алады. Диагностика нәтижелерін талдау және түсіндіру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі психология бойынша практикум

    Болашақ педагогтар бала психологиясының ғылыми-зерттеу әдістері туралы білім алады және тұлғаның негізгі салаларын (эмоциялар мен сезімдер және т.б.), мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық қабілеттерін (қабылдау, зейін, есте сақтау, қиял, т.б.), олардың құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынасының ерекшеліктері (бейімделу, ұялшақтық және т.б.) ойын және басқа да әрекеттер түрінде зерттеудің әртүрлі әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психомоторлық дағдыны және ұсақ моториканы дамыту

    Курсты оқу барысында студент мектеп жасына дейінгі балаларда психомоторлық дағдылар мен ұсақ моториканы дамыту әдістемесі мен технологиясын меңгереді. Қозғалысты үйлестіруге, тепе-теңдікті дамытуға, ырғақты жаттығуларға, тактильді ойындар мен жаттығуларға ойындар мен жаттығуларды қолдануды үйренеді. Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін жоспарлау және өткізу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Есеп және жазу негіздеріне үйрету

    Курсты оқу нәтижесінде студенттер балаларды жазу және санау негіздеріне үйретудің әдістері мен стратегияларын меңгереді. Балаларды жазуға үйрету кезінде сауаттылыққа үйретеді, моторикасын дамыту және қозғалыстарды үйлестіру негіздерін меңгереді; сөйлеу және логикалық дағдыларды дамыту әдістерін меңгереді, балалардың математикалық дағдыларын дамытуға бағытталған сабақтарды жоспарлау және өткізуді үйренеді; оқудың табыстылығын бағалау әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі заманғы балалар әдебиеті

    Курсты оқу барысында студент мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу құралы ретінде қазіргі балалар әдебиетін меңгереді. Студенттер еліміздің тарихи-мәдени дамуы жағдайында балалар әдебиеті туралы түсініктерді қалыптастырудың тарихи-педагогикалық алғышарттарын, балалар әдебиетінің тәрбие құралы ретінде отандық мектепке дейінгі ұйымдардың педагогикалық тәжірибесіне енуінің генезисін талдайды. Мектеп жасына дейінгі балаларды балалар әдебиетін пайдалана отырып тәрбиелеу тұжырымдамаларын қарастырады. Студенттер мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеуге ықпал ететін балалар әдебиетінің түрлері мен жанрларын таңдай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Балаларды мектепалды даярлау

    Курсты оқу барысында студент балаларды мектепке дайындау ерекшеліктерін қарастырады. Мектепке дейінгі және бастауыш мектептегі білім берудің сабақтастығын, танымдық мотивациясын талдай алады. 5 жастағы балалардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері туралы теориялық білімдер жүйесін қалыптастыру; жоғары мектеп жасына дейінгі балалардың мектепке дайындығын диагностикалаудың негізгі әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі

    Курс барысында студенттер мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық дамуының негіздерімен, мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық дамуының міндеттері мен құралдарымен танысады. Олар гимнастика, ашық ойындар және спорттық ойындар элементтері бар ойындар техникасын игереді. Мектепке дейінгі ұйымдарда дене шынықтыру бойынша жұмысты ұйымдастыру дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Валеология және дене шынықтыру негіздері

    Студенттер бала кезіндегі денсаулықты қалыптастырудың валеологиялық принциптерін,салауатты өмір салтын қалыптастыру заңдылықтарын, дене тәрбиесі мен денені шынықтыру негіздерін, бала кезіндегі ұтымды тамақтану негіздерін, денсаулықтың психологиялық негіздерін үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мәнерлеп оқу

    Курсты оқу барысында студенттер әр түрлі жанрдағы шығармаларды мәнерлеп оқу дағдыларын игереді, сөйлеу техникасының негіздерін меңгереді, шығарманы орындаушылық талдаудың негізгі әдістерін, ритм, үзілістердің мағынасын, логикалық екпіндерді ескере отырып, сөйлеу логикасын меңгереді, сөйлеудің эмоционалды-бейнелі экспрессивтілігін дамытады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудегі оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты баланы жан-жақты дамытуға бағытталған, мектепке дейінгі білім беруде оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын игеру болып табылады. Студенттер әр түрлі жеке бейімделген бағдарламаларды, оқыту әдістері мен технологияларын үйренеді, білім беру үдерісін ұйымдастыру дағдыларына ие болады. Балаларға қажетті физикалық, әлеуметтік, эмоционалдық, коммуникативтік және танымдық дағдыларды дамытуға ықпал ететін қолдау ортасын құра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Cтуденттердің ғылыми-зерттеу жұмысының ұйымдастырылуы

    Курсты меңгеру арқылы студент ғылыми жұмыстың негізгі түрлерін меңгереді. Зерттеу жұмысы туралы түсініктерді меңгеру. Ғылыми таным әдістерін қолдануды, зерттеу жұмысының кезеңдерін бақылауды, әдеби дереккөздердің библиографиясын құрастыруды, ғылыми деректерді өңдеуді және түсіндіруді үйрену.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудегі ғылыми зерттеулер

    Оқу барысында студенттер мектепке дейінгі білім беру контекстінде ғылыми зерттеу әдістері мен зерттеу тәсілдерін меңгереді. Ғылыми танымның негізгі ұғымдарын, принциптерін және зерттеу этикасын қарастырады. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың әртүрлі аспектілерін зерттеуге бағытталған ғылыми зерттеулерді жоспарлау, жүргізу және талдау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау

    Курсты оқу барысында студенттер мектепке дейінгі ұйымдардағы білім беру бағдарламаларының тиімділігін бағалау бойынша білім мен дағдыларды меңгереді. Олар білім сапасын бағалаудың әртүрлі тәсілдерін, соның ішінде стандарттарды, көрсеткіштерді, деректерді жинау және нәтижелерді талдау әдістерін зерттейтін болады. Олар мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалаудың маңызды аспектілерін байқауды үйренеді: қолжетімділік, теңдік, инклюзивтілік және балалардың әртүрлі топтарының қажеттіліктерін есепке алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасы педагогикасы мен психологиясы

    Студенттер отбасының түрлері мен отбасылық қарым-қатынастардың функцияларын зерттейді. Баланың отбасындағы рөлі мен орны, ата-ананың беделі және отбасы тәрбиесінің ерекшеліктері. Алған білімдеріне сүйене отырып, ол өзінің кәсіби іс-әрекетінде балаларды оқыту мен тәрбиелеуге құзыретті көзқарасты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар әдебиеті

    Курсты оқу кезінде студенттер балалар әдебиетін дидактикалық-белсенділік аспектісінде шындықты бейнелеу және дамыту ретінде зерттейді. Олар балалар фольклорының ерекшеліктерін және балалар оқуына арналған шығармаларды таңдау критерийлерін талдайды, шығарманы кәсіби жұмыс тәжірибесінде қолдану мақсатында дұрыс бағалай және түсіндіре алады. Сабақтар топтық және жұптық жұмыс түрінде өткізіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Мектепке дейінгі білім беру саласындағы ақпаратты, оның ішінде мектепке дейінгі ұйымдардағы инклюзивті білім берудің озық тәжірибесін талдау арқылы білімдерін жүйелейді;
  • Ұлттық құндылықтар арқылы тәрбиелеу мен оқытуда инновациялық технологияларды пайдалана отырып оқу үдерісің жобалайды;
  • Академиялық адалдықтың негіздері мен принциптерін қолдана отырып, зерттелетін саладағы мәселелерді уақтылы және дұрыс шешу үшін кәсіби қызметтің барлық кезеңінде біліктілікті арттыра отырып, зияткерлік, мәдени, адамгершілік және кәсіби өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі жетілдірудің перспективалық бағыттарын таңдайды;
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми фактілерді негізге алып пайымдауларды қалыптастыру үшін, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін пайдаланып, ақпаратты жинауды және түсіндіруді ұйымдастырады;
  • Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, сөйлеу, математикалық, физикалық, танымдық, шығармашылық дамуының ұйымдастырылған іс-әрекеттерін жүзеге асырады, 3 тілде тиімді ауызша және жазбаша қарым-қатынас құралдары мен әдістерін таңдайды;
  • Білім беру саласындағы кәсіби қызметтерді болжау, жоспарлау және жобалау үшін жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық пәндер салаларында теория мен практиканың заманауи парадигмаларын біріктіреді;
  • Педагогикалық қызметті табысты жүзеге асыра отырып, мектепке дейінгі білім беру саласындағы оқу, практикалық және кәсіптік міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін қолданады;
  • Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиелеу білім беру процесінде оқытудың инновациялық және ақпараттық педагогикалық технологияларын қолданады.

Ұқсас БББ

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Астана халықаралық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Мирас» университеті (Мирас)

Top