Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06103 Қолданбалы жасанды интеллект в QYZPU

Пәндер

  • Сызықтық алгебра

    Пән сызықтық алгебраның негіздерін қалыптастыруға және үсінуге, практикалық есептерді шешу үшін оның әдістерін қолдану дағдыларын дамытуға, сондай-ақ алынған нәтижелерді талдау және түсіндіру дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді меңгеру техникалық салаларда қолданылатын математикалық модельдерді неғұрлым күрделі синтездеуге және бағалауға дайындықты жеңілдетеді. Студент математикалық және инженерлік тұжырымдамаларды одан әрі зерттеу үшін қажетті негізгі құзіреттілікті дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдеу және программалау негіздері

    Пән студенттердің алгоритмдеу мен программалаудың негізгі дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу процесінде студенттер алгоритмдерді әзірлейді, оларды жоғары деңгейлі программалау тілінде жүзеге асырады, негізгі басқару құрылымдарын, функциялары мен деректер құрылымдарын пайдаланады. Кодты жазуды, жөндеуді және тестілеуді меңгереді, әртүрлі пәндік салалардағы қолданбалы есептерді шешу үшін алгоритмдік ойлауды дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    курс студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған. Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс құқықтық сауатты, заңға бағынатын тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өздерінің құқықтары мен міндеттерін біледі және сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілік танытады. Студенттер өз қызметінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларын қолдана алады. Курс заңдылық түсініктерін, этикалық қағидалары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлықпен күрес қағидаларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Пән Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағдарлары мен басым бағыттары контекстіндегі педагогтың тьютор рөлін игеруіне бағытталған. Студенттер қазіргі мектептің білім беру процесіндегі эмоционалды интеллекті мен икемді құзыреттіліктердің орнын анықтайды. Икемді дағдыларды, соның ішінде оны цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдіс-тәсілдері мен технологияларын қолдана алады. Әртүрлі жастағы оқушылардың эмоционалды интеллектісін бағалау мен дамытудың технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе(Машиналық оқыту және алгоритм)

    Пән машиналық оқытудың негізгі тұжырымдамаларын игеруге бағытталған. Студенттер деректерді өңдеудің негізгі алгоритмдері мен әдістерін анықтайды және түсінеді, деректерді талдау және программалық шешімдерді әзірлеу мәселелерін шешу үшін қолданады. Оқу барысында модельдердің тиімділігін талдайды және жасанды интеллект саласында жұмыс істеудің негізгі дағдыларын қалыптастыра отырып, әртүрлі тәсілдерді салыстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді.Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Пән білім алушылардың қаржы жүйесі, қаржылық тәуекелдер, қаржы институттары және олардың өнімдері туралы білімдерін игеруге бағытталған. Нәтижесінде студенттер әртүрлі дерек көздерден қаржылық ақпаратты іздеуді, талдауды, түсінуді, бағалауды үйренеді және алған ақпаратты қаржылық мәселелерді шешу үшін пайдалана алады. Жалпы бұл курс қаржылық алаяқтықтың жоғары тәуекелі жағдайында білім алушыларда сауатты, ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық статистика негіздері

    Пәннің мақсаты - студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, оларда негізделген дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу болып табылады. Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеялар ұсыну процесін түсінеді, қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың жағдайын бағалауда деректерді сандық және сапалық талдауды қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Программалау технологиясы

    Пән заманауи технологияларды, қағидалары мен жобалау үлгілерін пайдалана отырып,пррограммалық қосымшаларды әзірлеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер құрылымдық, масштабталатын және сүйемелденетін программалық шешімдерді құруды игереді, бұл негізгі кәсіби құзыреттіліктердің дамуына ықпал етеді. Сондай-ақ, командалық әзірлеу, саланың үздік тәжірибелерін қолдану және нақты жобаларға қатысуға дайындық дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дискретті математика

    Пән дискретті математиканың негізгі ұғымдарын және логиканы, жиынтық теорияны, комбинаториканы, графикалық теорияны және логикалық алгебраны қолдана отырып есептерді шешу әдістерін қамтиды. Студенттер дискретті құрылымдарды формализациялау, талдау және модельдеу дағдыларын игереді, сонымен қатар аналитикалық ойлауды дамытатын және программалауда, ақпарат теориясында және онымен байланысты салаларда практикалық қолдануға дайындайтын алгоритмдерді әзірлейді..

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі

    Пән ғылыми және академиялық стиль жанрларын қолдану, кәсіби саладағы ақпаратты іздеудің, талдаудың және түсіндірудің заманауи әдістерін игеру, ауызша және жазбаша түрде академиялық қарым-қатынасты дамыту дағдыларын қалыптастырады. Студенттер ғылыми мәтіндерді құрылымдауды, дәлелдерді тұжырымдауды, баяндауды және мамандандырылған ақпаратты қабылдауды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 3D модельдеу

    Пән 3D модельдеудің заманауи технологияларын қолдана отырып, үш өлшемді объектілерді құру және жобалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер 3D көріністерін құру қағидаларын түсінеді, модельдерді жобалайды және визуализациялайды, оларды өндірісте пайдалану үшін оңтайландырады және терең оқыту тапсырмаларында қолдануға болатын синтетикалық деректерді жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Пән студенттерде деректерді талдау және белгісіздік жағдайында шешім қабылдау үшін ықтималдық-статистикалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастырады. Студенттер таңдамалы деректерді талдайды, статистикалық модельдер мен гипотезаларды бағалайды, статистикалық шешімдерді әзірлейді және ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында кәсіби қызметке дайындықты қамтамасыз ететін негізделген қорытындылар жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Студенттер академиялық жазу дағдыларын дамытады, сөйлеудің функционалдық стильдерін меңгереді, ғылыми мәтіндер мен есептер құрастыруды, кәсіби терминологияны қолдануды, мамандандырылған дереккөздерді талдауды, дәлелді ұстанымды қалыптастыруды, логикалық қателерді анықтауды, плагиаттың алдын алуды және академиялық этика нормаларын ескере отырып, ғылыми дерекқорларда тиісті ақпаратты тиімді іздеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлер мен операциялық жүйелердің архитектурасы

    Пән студенттердің компьютерлік жүйелердің жұмысын талдау, аппараттық және программалық қамтамасыз етудің өзара әрекеттесуі, архитектуралар мен операциялық жүйелердің өнімділігі мен тиімділігін бағалау дағдыларын қалыптастыруды қамтамасыз етеді. Студенттер жүйелердің жұмысын оңтайландыру үшін аппараттық және программалық жасақтаманың өзара әрекеттесуін талдайды, әртүрлі архитектуралар мен операциялық жүйелердің өнімділігі мен тиімділігін бағалайды, зерттелген архитектура мен операциялық жүйелер қағидаларына негізделген жүйелерді жобалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика

    Пән компьютерлік графика саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Студенттер модельдеудің, көрсетудің және анимацияның заманауи әдістерін үйренеді, шынайы бейнелер мен бейнелер жасауға арналған құралдарды меңгереді. Деректерді визуализациялау үшін графикалық редакторлар мен программалық жасақтаманы практикалық қолдану алынған білімді нығайтуға көмектеседі. Пән аясында білім алушылар графикалық көріністерді талдайды, берілген критерийлер бойынша визуалды шешімдерді бағалайды және шығармашылық және инженерлік ойлауды дамытуға ықпал ететін өз жобаларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән инклюзивті қоғам қағидаларын түсінуді қалыптастыруға және дамытуға, сондай-ақ пайдаланушылардың жас, физиологиялық және когнитивтік ерекшеліктерін ескере отырып, цифрлық ресурстарға тең қолжетімділікті қамтамасыз ету үшін жасанды интеллекттің техникалық мүмкіндіктері мен әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Деректер қорын ұйымдастыру және жобалау

    Пән деректер базасын ұйымдастырудың, модельдеудің және жобалаудың теориялық және практикалық негіздерін игеруді қамтамасыз етеді. Студенттер деректер базасының өмірлік циклінің кезеңдерін түсінеді, қалыпқа келтіру қағидалары мен деректер құрылымын талдайды, ER модельдерін құру әдістерін қолданады, сонымен қатар SQL тілінде сұраныстар жасайды. Деректерді сақтау мен өңдеудің тұтастығы мен тиімділігін қамтамасыз етуге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Объектіге бағытталған программалау

    Пән студенттерде объектіге бағытталған программалау қағидаларын терең түсінуді және сабақтарды, мұрагерлікті, полиморфизмді және ерекшеліктерді өңдеуді қолдана отырып, программаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастырады. Студенттер GUI құруды, SOLID принциптерін және дизайн үлгілерін қолдануды, сондай-ақ масштабталатын және сүйемелденетін программалық құралдарымен IDE жұмыс істеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік желілер

    Пән компьютерлік желілермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады, соның ішінде желілік құрылғылар мен хаттамаларды конфигурациялау, басқару және қауіпсіздікті қамтамасыз ету. Студенттер желілік трафикті бағыттау, адрестеу және талдау әдістерін меңгереді, сымды және сымсыз желілердің заманауи технологияларын, сондай-ақ желілік жүйелерді тиімді басқару үшін диагностика және бақылау құралдарын пайдаланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллекттің негізгі ұғымдары мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер негізгі терминдерді анықтайды және жасанды интеллект жүйелерінің жұмыс қағидаларын түсіндіреді, әртүрлі алгоритмдерді зерттейді және қарапайым есептерді шешу үшін негізгі әдістерді қолданады. Жасанды интеллект модельдерінің шешімдерін түсінуге және түсіндіруге мүмкіндік беретін Explainable AI (түсіндірілетін жасанды интеллект) тұжырымдамалары енгізілген. Оқыту барысында студенттер қолданбалы пәндерді одан әрі игеру үшін іргелі білім мен дағдыларды қалыптастыра отырып, заманауи ЖИ-технологиялардың мүмкіндіктері мен шектеулерін талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • IOS үшін мобильді қосымшаларды әзірлеу

    Пән iOS қосымшаларын әзірлеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер iOS архитектурасын әзірлейді, мобильді платформаның ерекшеліктерін талдайды, Swift программалау тілдері мен Xcode құралдарын меңгереді, интерфейстерді жобалайды, қолданба компоненттерін жүзеге асырады, құрылғы мүмкіндіктерін біріктіреді және шешім өнімділігін бағалайды. Сондай-ақ, заманауи UX талаптарына бағытталған ыңғайлы және функционалды мобильді қосымшалар жасаңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Android үшін мобильді қосымшаларды әзірлеу

    Пән Android платформасы үшін мобильді қосымшаларды әзірлеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер мобильді архитектура қағидаларын түсіндіреді, пайдаланушы интерфейсіне қойылатын талаптарды талдайды, Java және Kotlin көмегімен қосымшаларды әзірлейді және сынайды. Сондай-ақ, олар шешімдердің өнімділігін бағалайды, құралдарды таңдауды негіздейді және құрылғының аппараттық компоненттерімен өзара әрекеттесетін толыққанды мобильді қосымшалар жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректер туралы ғылым

    Пән деректер ғылымы саласында базалық білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Студенттер деректермен жұмыс істеу кезеңдерін — жинау, тазалау, визуализация және талдауды меңгереді, Машиналық оқыту және статистика әдістерін қолданады, сонымен қатар үлгілерді анықтау және деректерге негізделген шешім қабылдауды қолдау үшін модельдер жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Big Data технологиялары

    Пән студенттерді үлестірілген сақтау және есептеу жүйелерін қоса алғанда, үлкен деректерді өңдеу тұжырымдамалары мен архитектурасымен таныстыру. Студенттер Big Data (Hadoop, Spark) құралдары мен платформаларының ерекшеліктерін түсінеді, сонымен қатар ақпараттың үлкен көлеміне негізделген шешім қабылдауды қолдау үшін құрылымдалмаған деректерді өңдеу және масштабталатын ағындық аналитикалық шешімдерді қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Параллель және үлестірілген есептеу

    Пән студенттердің параллельді және үлестірілген есептеу жүйелері үшін алгоритмдерді әзірлеу және оңтайландыру дағдыларын қалыптастырады. Студенттер есептерді параллельдеу, синхрондау және есептеу түйіндері арасындағы байланыс әдістерін меңгереді, жүйелердің өнімділігін талдайды, қолданбалардың ақауларға төзімділігін қамтамасыз етеді және мультипроцессорлық және үлестірілген есептеулер үшін алгоритмдерді әзірлейді және оңтайландырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұлтты есептеулер

    Пән масштабталу мен ақауларға төзімділікті ескере отырып, бұлтты шешімдерді жобалау және енгізу дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер бұлтты платформаларда виртуалды машиналармен, қоймалармен және желілік компоненттермен жұмыс істеуді үйренеді, тәуекелдер мен қауіпсіздікті бағалайды, DevOps және CI/CD тәсілдерін қолданады және бұлтты қосымшаларды құру үшін топта жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Web -технологиялар

    Пән веб-әзірлеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер HTML, CSS және JavaScript негіздерін үйренеді және талдайды, интерфейстерді жобалайды және жасайды, клиент-сервердің өзара әрекеттесуін жүзеге асырады және оңтайландырады, API интерфейстерін біріктіреді және деректерді қорғаудың заманауи әдістерін қолданады. Білім алушылар веб-қосымшаларды бағалайды және сынайды, веб-архитектура мен адаптивті орналасу қағидаларын бейнелейді, қолданбалы мәселелерді шешеді және пайдаланушылардың ыңғайлылығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Роботтарды модельдеу

    Студенттер роботтық жүйелерді жобалайды және модельдейді, қозғалыс және басқару алгоритмдерін талдайды, цифрлық модельдер мен модельдеулер жасайды, виртуалды ортада роботтардың мінез-құлқын тексереді, модельдердегі қателерді анықтайды және жояды, жұмыс параметрлерін оңтайландырады, робототехника саласындағы инженерлік есептерді шешу үшін заманауи программалық және математикалық құралдарды қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік көру

    Пән жасанды интеллект қолдану арқылы визуалды деректерді өңдеудің практикалық және аналитикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер компьютерлік көру қағидаларын зерттейді және түсіндіреді, кескіндер мен бейне ағындарын талдайды, тану және жіктеу алгоритмдерін әзірлейді және жүзеге асырады, нәтижелерді түсіндіреді, модельдерді бағалайды және оңтайландырады, оларды әртүрлі салалардағы мәселелерді шешуге қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллектегі AR/VR

    Пән жасанды интеллект алгоритмдерін біріктіре отырып, кеңейтілген және Виртуалды шындық (AR/VR) технологияларын зерттеуге және қолдануға бағытталған. Студенттер AR/VR жүйелерінің жұмыс қағидаларын анықтайды және түсіндіреді, пайдаланушының виртуалды ортамен өзара әрекеттесу міндеттерін талдайды, нысанды тану алгоритмдерін жобалайды және жүзеге асырады, шешімдердің өнімділігін бағалайды және білім беру, медицина, өнеркәсіп және басқа салаларға арналған қолданбалардың функционалды прототиптерін жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллекттің мультиагентті жүйелері

    Пән көптеген өзара әрекеттесетін интеллектуалды агенттерден тұратын жүйелердің құрылысы мен жұмыс істеу қағидаларын зерттеуге бағытталған. Студенттер көп агенттік жүйелердің негізгі компоненттерін анықтайды және талдайды, үйлестіру және ұжымдық шешім қабылдау әдістерін зерттейді, агенттердің өзара әрекеттесу модельдерін жасайды және алған білімдерін әртүрлі салалардағы практикалық мәселелерді шешу үшін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректерді интеллектуалды талдау

    Пән ақпараттың үлкен массивтеріндегі жасырын тәуелділіктер мен заңдылықтарды анықтау үшін деректерді өндеу әдістері мен алгоритмдерін зерттеуге арналған. Студенттер жіктеу, кластерлеу, ассоциативті ережелер және регрессиялық талдау әдістерін түсінеді, алгоритмдерді қолданады және мамандандырылған программалық жасақтаманы қолдана отырып модельдердің сапасын бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • IoT интеллектуалды жүйелерді басқару технологиялары

    Студенттер заттар интернетіне негізделген интеллектуалды басқару жүйелерінің архитектурасын зерттейді, сенсорлық желілердің жұмыс қағидаларын меңгереді, деректерді беру хаттамаларын талдайды, Сенсорлардан ақпаратты өңдейді, автоматтандырылған жүйелерде шешім қабылдау үшін жасанды интеллект алгоритмдерін қолданады. Оқыту барысында олар адаптивті басқару элементтері бар Iot шешімдерін жобалауды, конфигурациялауды және енгізуді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Робототехника және IoT-технологиялар

    Студенттер IoT жүйелерінің архитектурасын талдайды, компоненттердің өзара әрекеттесу қағидаларын зерттейді, датчиктерден деректерді түсіндіреді, ақпаратты алдын ала өңдеу әдістері мен жасанды интеллект алгоритмдерін қолданады, интеллектуалды басқару жүйелерін дамытады, шешімдерді автоматтандырылған процестерге біріктіреді, олардың жұмысын тексереді және оңтайландырады, сонымен қатар IoT жүйелерінің әртүрлі қолданбалы сценарийлерде жұмыс істеу тиімділігін бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Терең оқыту

    Пән терең нейрондық желілердің жұмыс істеу қағидаларын зерттеуге бағытталған. Студенттер нейрондық желілердің архитектураларын зерттейді, оларды оқыту мен оңтайландыру әдістерін талдайды, деректерді талдау, жіктеу мен генерациялау дың мәселелерін шешу үшін терең оқыту модельдерін әзірлейді , әртүрлі тәсілдердің тиімділігін бағалайды және модельдердің нәтижелерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интеллектуалды жүйелердің табиғи тілдік интерфейсі

    Пән табиғи тілдегі мәтінді түсінуге және құруға қабілетті жүйелерді құру әдістері мен технологияларын зерттеуге бағытталған. Студенттер синтаксистік, морфологиялық және семантикалық талдау алгоритмдерін меңгереді, интеллектуалды тілдік интерфейстерді құру үшін машиналық оқыту әдістерін әзірлеу және енгізу дағдыларын қалыптастырады. Олар табиғи тілді өңдеудің заманауи тәсілдерін қолданады, тілдік мәліметтердің құрылымын талдайды және дамыған жүйелердің тиімділігін бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Data Mining алгоритмдерін жобалау және талдау

    Пән деректерді өндіруде қолданылатын алгоритмдерді жобалау және талдау әдістерін игеруге бағытталған. Студенттер жіктеу, кластерлеу, ассоциативті ережелерді анықтау және өлшемділікті төмендету қағидаларын түсінеді, алгоритмдердің есептеу күрделілігі мен тұрақтылығын талдайды және үлкен деректерді өңдеудің практикалық есептерін шешу әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Табиғи тілді өңдеу және мәтінді векторлау

    Пән жасанды интеллектті қолдана отырып, мәтіндік ақпаратты өңдеу және талдау әдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер мәтінді талдаудың негізгі алгоритмдерін және сөздер мен сөйлемдерді векторлау әдістерін меңгереді, мәтіндік деректерді тану, генерациялау және жіктеу үшін машиналық оқыту модельдерін әзірлейді және қолданады. Олар сондай-ақ әртүрлі тәсілдердің тиімділігін талдайды және өңдеу нәтижелерін түсіндіреді, бұл NLP қолданбалы мәселелерін шешуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Биометриялық қолжетімділікті бақылау жүйелері

    Студенттер биометриялық технологиялардың жұмыс қағидаларын талдайды, саусақ іздері, бетті тану, ирис, дауыс және басқа биометриялық сипаттамаларға негізделген сәйкестендіру және аутентификация әдістерін үйренеді. Қол жеткізуді басқару жүйелерінде әртүрлі әдістердің тиімділігі мен қолданылуын бағалайды, алынған нәтижелерді түсіндіреді және биометриялық жүйелердің сенімділігін арттыру үшін негізгі шешімдерді әзірлейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехникадағы ЖИ

    Студенттер робототехникада қолданылатын жасанды интеллекттің негізгі әдістері мен алгоритмдерін қолданады, роботтандырылған жүйелердің архитектурасын және олардың жұмыс істеу қағидаларын талдайды, навигация, компьютерлік көру және нысандарды тану алгоритмдерін әзірлеп, сынақтан өткізеді, жасанды интеллект модульдерін мехатроникалық компоненттерге біріктіреді, интеллектуалды роботтардың мінез-құлқын модельдейді және оларды әртүрлі қолданбалы міндеттер мен пайдалану жағдайларында тиімділік тұрғысынан бағалайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер негіздері

    Пән ғылыми әдебиеттерді талдау, сапалық және сандық әдістерді қолдану, цифрлық құралдарды пайдалана отырып шағын зерттеулерді жобалау және жүргізу, деректерді түсіндіру, сондай-ақ жасанды интеллект маманының аналитикалық және ғылыми қызметіне негіз болатын нәтижелерді ауызша және жазбаша түрде ресімдеу және ұсыну қабілетін қоса алғанда, зерттеу құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Ақпараттарды қорғаудың криптографиялық әдістері

    Студенттер ақпаратты криптографиялық қорғаудың негізгі қағидаларын меңгереді, симметриялы және асимметриялық шифрлау алгоритмдерін талдайды, цифрлық қолтаңбалардың жұмысын түсіндіреді және аутентификация мен кілттерді басқару әдістерін қолданады. Олар компьютерлік жүйелердегі деректерді қорғаудың заманауи тетіктерін меңгереді, ықтимал осалдықтарды бағалайды және цифрлық ортадағы ақпаратты қорғаудың өзекті стандарттары мен талаптарын ескере отырып, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін негізгі шешімдерді әзірлейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық қауіпсіздік және ЖИ этикасы

    Студенттер ЖИ жүйелерін әзірлеу және пайдалану кезінде туындайтын қауіптер мен осалдықтарды талдайды, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету әдістерін қолданады, деректерді өңдеу мен сақтауға байланысты тәуекелдерді бағалайды, құпиялылық пен ашықтық талаптарын ескере отырып, қорғау стратегияларын әзірлейді және этика мен жауапкершілік тұрғысынан шешім таңдауды дәлелдейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геймификация және интеллектуалды жүйелерді дамыту

    Студенттер интеллектуалды жүйелерде қолданылатын геймификация қағидаларын мен құралдарын қолданады, пайдаланушылардың мотивациясын арттыру үшін ойын механикасы мен деректерді визуализациялауды жобалайды, мінез-құлық үлгілері мен мотивациялық стратегияларды талдайды, геймификацияланған ЖИ өнімдерін жасау үшін заманауи платформалар мен құрылымдарды қолданады және геймификация элементтерін цифрлық шешімдер архитектурасына біріктіреді, пайдаланушылардың өзара әрекеттесуі мен цифрлық қызметтердің тиімділігін арттырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • IT жобаларды басқару

    Пән өмірлік циклдің барлық кезеңдерінде IT-жобаларды басқарудың негізгі ұғымдарын, әдістері мен құралдарын қамтиды. Студенттер жоспарлау, тәуекелдерді басқару, ресурстар, мерзімдер мен сапа тәсілдерін түсінеді, икемді және классикалық әдістемелерді қолданады (Agile, Scrum, Waterfall), сонымен қатар жобалық қызметті қолдаудың цифрлық құралдарын қолдана отырып командалардың жұмысын ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект жүйелерін жобалау

    Пән интеллектуалды жасанды интеллект жүйелерін жобалау әдістерін, соның ішінде архитектураны әзірлеуді, деректерді өңдеу алгоритмдерін таңдауды және компоненттерді шешімдерге біріктіруді дамытуға бағытталған. Студенттер заманауи технологиялар мен құралдарды пайдалана отырып, қолданбалы есептерді шешу үшін ЖИ жүйелерін модельдеу, енгізу және оңтайландыру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Инклюзивтілік пен теңдік қағидаларына негізделген полимәдениетті ортада тиімді коммуникацияларды қолданады, әлеуметтік және экономикалық негізделген жобаларды іске асыру кезінде топты және ресурстарды басқару үшін көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгереді.
  • Зерттеулер жүргізу және цифрлық технологияларды пайдалану барысында этикалық және құқықтық нормаларды сақтайды, деректерді қорғау үшін қауіпсіздік шараларын қолданады және цифрлық ресурстарды белсенді, қауіпсіз әрі этикалық тұрғыда пайдалануға ықпал етеді.
  • Философия, әлеуметтану және Қазақстан тарихын білуге негізделген, дәлелді азаматтық ұстанымды қалыптастыру және кәсіби қызметте жауапты шешім қабылдау үшін әлеуметтік, саяси және мәдени процестерді бағалайды.
  • Сызықтық алгебра, комбинаторика, графтар теориясы және статистика әдістерін қолдана отырып, жасанды интеллект алгоритмдарын құру және оңтайландыру үшін математикалық модельдерді талдау және математикалық модельдеуді іске асырады.
  • Программалық жасақтаманы әзірлеудің заманауи технологияларын қолдана отырып, алгоритмдеу және объектіге бағытталған программалау принциптері негізінде программалық шешімдерді әзірлейді.
  • Аппараттық және программалық қамтамасыз етудің өзара әрекеттесуін, сондай-ақ виртуализацияның заманауи технологиялары мен бұлттық инфрақұрылымдарды ескере отырып, компьютерлік жүйелерді, желілерді және таратылған есептеу орталарын жобалайды.
  • Командалық қызмет шеңберінде шешім қабылдауды қолдау үшін IT жобалары мен үлкен деректерді өңдеу жүйелерін жобалайды.
  • Көп агенттік жүйелерді, нейрондық желілерді құру, мәтінді өңдеу және тілдік интерфейстерді жобалау үшін машиналық оқыту алгоритмдерін қолданады.
  • 3D модельдеу технологияларын, компьютерлік көруді, AR/VR, кросс-платформалық мобильді және веб-қосымшаларды қолдана отырып, интерактивті цифрлық шешімдерді әзірлейді
  • Жасанды интеллектті робототехникаға, IoT және геймификацияға интеграция жасайды және әзірлейді ,роботтық жүйелерді модельдейді.
  • Биометриялық жүйелер мен жасанды интеллекті әзірлеуде этикалық қағидаларды қолданады және деректердің қауіп қатерін басқарады.

Ұқсас БББ

6B06103 Есептеуіш техника және бағдарламалық қамтамасыз ету

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B06103 Computer Science

Астана халықаралық университеті

6B06103 Digital маркетинг

Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті

6B06103 Зияткерлік робототехника

«Тұран» университеті

6B06103 Ақпараттық жүйелер және технологиялар

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B06103 Компьютерлік мехатроника

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B06103 Бағдарламалық қамтамасыз ету инженериясы(Software Engineering)

Алматы менеджмент университеті (AlmaU)

6B06103 Компьютерлік инженерия

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті

6B06103 Ақпараттық технологиялар және деректерді қорғау

Esil University

6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Торайгыров университеті

6B06103 Математикалық және компьютерлік модельдеу

Қазақстан-Британ техникалық университеті

6B06103 Геоақпараттық жүйелер

С.Өтебаев атындағы Атырау мұнай және газ университеті

6B06103 Бағдарламалық инженерия

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B06103 Басқарушылық ақпараттық жүйелер

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B06103 Математикалық және компьютерлік модельдеу

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B06103 Компьютерлік инженерия

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

6B06103 Математикалық және компьютерлік модельдеу

Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)

6B06103 Digital marketing

«Тұран-Астана» университеті

6B06103 IT-аналитика

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

6B06103 Желілер мен жүйелерді әкімшіліктеу

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B06103 Есептеуіш техника және бағдарламалық қамтамасыз ету

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B06103 Ақпараттық жүйелердің архитектурасы

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B06103 Digital Engineering

Нархоз Университеті

6B06103 Математикалық және компьютерлік моделдеу

Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)

6B06103 Инжиниринг және жасанды интеллект

Еуразия Технологиялық Университеті (ЕТУ)

6B06103 IT-медицина

Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)

6B06103 Үлкен деректерді талдау

Astana IT University

6B06103 Ақпараттық жүйелер

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B06103 Ақпараттық жүйелер

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B06103 Бағдарламалық инженерия

Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)

6B06103 ІТ және бағдарламалау

«Мирас» университеті (Мирас)

6B06103 IT-аналитика

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

6B06103 Жасанды интеллект инженериясы және блокчейн

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B06103 Бағдарламалық инженерия

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

6B06103 Үлкен деректер талдауы

Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

6B06103 Есептеу техникасы жəне бағдарламалық қамтамасыз ету

Инновациялық Еуразия университеті

6B06103 Ақпараттық технологиялар және робототехника

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B06103 Дата менеджмент

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B06103 Компьютерлік инженерия

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті

6B06103 Компьютерлік инженерия

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B06103 Ақпараттық жүйелердің архитектурасы

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B06103 Геоақпараттық жүйелер

С.Өтебаев атындағы Атырау мұнай және газ университеті

6B06103 Ақпараттық жүйелер және технологиялар

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B06103 Математикалық және компьютерлік модельдеу

Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)

6B06103 Математикалық және компьютерлік модельдеу

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B06103 Ақпараттық технологиялар және деректерді қорғау

Esil University

6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

6B06103 Желілер мен жүйелерді әкімшіліктеу

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Top