Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01601 История в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жеке тұлғалық, іргелі, әлеуметтік, тілдік, мәдени, кәсіпкерлік, экономикалық, компьютерлік, кәсіби, арнайы, оқу құзыреттіліктерінің түрлері бар және оқыту, тәрбиелеу, әдістемелік, зерттеу, әлеуметтік-коммуникативтік еңбек функцияларын тиімді орындауға қабілетті жоғары білікті тарих мұғалімін дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тарих теориясы
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Алғашқы қоғам тарихы
Ежелгі Қазақстан тарихы
Археология
-
2 Оқу жылы
Қосалқы тарихи пәндер
Педагогика
Қазақстанның ортағасырдағы мемлекеттік дамуы
Қазақстанның ортағасыр тарихы
Ежелгі дүние тарихы
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен қарым-қатынас тұжырымдамалары
Деректану
Әлем діндерінің тарихы
Түркі халықтарының тарихы
Ортағасырлар тарихы
Қаржылық сауаттылық негіздері
Көшбасшылық негіздері
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Қазақстанның жаңа заман тарихы
Гуманитарлық білім берудегі әлеуметтік әріптестік
Тарихи өлкетану
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
-
3 Оқу жылы
Тарихты оқыту әдістемесі
Білім берудегі жасанды интеллект
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
Инклюзивті білім беру ортасы
Азия және Африка елдерінің жаңа заман тарихы
Ерекше білім беру қажеттіліктерін кешенді бағалау
Еуропа және Америка елдерінің жаңа заман тарихы
Қазақстанның қазіргі заман тарихы (ХХ ғасырдың бірінші жартысы)
Жаңа замандағы Батыс елдерінің тарихы
Жаңа замандағы Шығыс елдерінің тарихы
-
4 Оқу жылы
Қазақстан тарихнамасы
Тарихнама
Тарихты оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Еуропа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихы
Қазақстанның қазіргі заман тарихы (ХХ ғасырдың екінші жартысынан-бүгінгі күнге дейін)
Қазақстанның демографиялық тарихы
Қазақ халқының шыгу-тегі және этникалық тарихы
Азия және Африка елдерінің қазіргі заман тарихы
Қазақстан әлемдік қауымдастықта
Этнология
Сандық тарих
Антропология
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттерімен орта білімнің барлық деңгейлерінде білім берудің интеграциясымен сабақтастығы қағидаттарына сәйкес пәнаралық байланыстар мен оқытудың инновациялық технологияларын қолдана отырып, оқу процесін жобалайалады
- Студенттердің жеке ерекшеліктерін ескеруге бағытталған педагогикалық технологияларды қолдана отырып, тарихты оқытудың алға қойылған мақсаттарына сәйкес білім беру іс-әрекетінің жағдайларын жасайды (орындайалады)
- Академиялық адалдық пен адалдық принциптеріне сәйкес келеді
- Отандық және әлемдік тарихтың негізгі даму кезеңдері туралы білімдерін көрсетеді
- Мәдениаралық диалогтың және рухани мұраны құрметтеудің практикалық әлеуетін анықтайды
- Тарих сабақтарын оқыту мақсаттарына сәйкес тиімді және сапалы оқу материалдарын дербес әзірлей алады
- Оқушылардың жетістіктерін бағалау критерийлерімен дескрипторларын әзірлейді
- Оқу мақсаттарына жету үшін тарих сабақтарында АКТ, қашықтықтан оқыту технологиясын, цифрлық білім беру ресурстарының материалдары мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдаланады;
- Оқушының жетістіктерін бағалау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторларын әзірлейді
- Оқу мәселелерін анықтайды және мәселелерге қатысты білім беру ортасында зерттеулер жүргізеді
- Уақыттық және кеңістіктегі тарихи оқиғалардың себептері мен салдарын тарихи сипаттау және талдау әдістеріне ие
- Қарым-қатынас және кәсіби қарым-қатынас психологиясының негіздерін оқып үйренуде студенттерді қосымша білім жүйесіне енуге ынталандырады