Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру ұйымдарында табысты қызмет ету үшін қажетті кәсіптік және тұлғалық құзыреттіліктері бар, білім беру саласында бәсекеге қабілетті білім, білік және кәсіптік дағдылары қалыптасқан, жоғары білікті және Қазақстан Республикасының даму стратегиясы мен заманауи зияткерлік талаптарға жауап беретін білім, ғылым және инновацияның тиімді интеграциясына негізделген мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру студенттерге ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындаған қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықты жедел тануға мүмкіндік береді. «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы жеке қаржыны басқару саласындағы білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс аясында студенттер қаржы саласындағы құралдардың барлық түрлерін тәжірибеде қолдануды, үнемдеуді және үнемдеуді, бюджетті сауатты жоспарлауды, салықтарды есептеу мен төлеуде және салық есептілігін дұрыс толтыруда практикалық дағдыларды меңгереді, қаржылық ақпаратты талдау және сәйкес инвестициялық стратегтерді таңдау үшін қаржылық өнімдерді шарлау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттануға кіріспе
Филологиялық ғылым ретінде сөз өнерінің өзіндік мазмұны мен көрсететін пішіндердің даму заңдылықтары мен ерекшеліктерін түсіндіру үшін көркем әдебиетті зерттеуге үйрету, әдебиеттану ғылымының, оның ішінде әдебиет теориясының басты қағидалары, ұғым-түсініктері, заңдылықтары, терминдері жайында алғашқы ғылым негіздерінен мағлұмат беру және игерген білімдерін тәжірибеде қажеттілікке сәйкес қолдана білуге үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
«Педагогикалық мамандыққа кіріспе» пәнін бірінші курс студенттері арасында жалпы және кәсіптік педагогикалық мәдениеттің негіздерін, болашақ білім беру саласындағы мамандардың жалпы кәсіптік құзыреттіліктерін, білімнің біртұтас жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Педагог мамандығының ерекшеліктері туралы, жасаған мамандық таңдауының маңызын түсініп, санасында бекіту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тіл біліміне кіріспе
«Тіл біліміне кіріспе» курсы жалпы тіл білімінің бастапқы, бастауыш курсы болып табылады, жалпы тіл туралы, оның құрылымы туралы, тіл білімінің негізгі ұғымдары мен терминдері туралы алғашқы мәлімет беретін, оны білмей шындап зерттеу мүмкін емес. кез келген тіл. Курстың мақсаты: Студенттердің тіл дамыту процесінің жалпы заңдылықтары туралы білімдерін меңгеруге үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы
Сауатты жазу мен дұрыс сөйлеу заңдылықтарының негізінде студенттерге тілдің дыбыстық жүйесінен, дауысты, дауыссыз дыбыстардан, қазақ тілінің дыбыстық құрамы мен ерекшеліктерінен мәлімет беру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ балалар әдебиеті
Балалар әдебиеті – жас буынның сана-сезімін оятып, ақыл-есін дамытатын, оларды адамгершілік қасиеттерге баулитын өмір оқулығы. Оның өзектілігі – мектеп жасына дейінгі үш жасар баладан бастап, он жеті жасқа дейінгі мектеп оқушыларына әдеби тілде жазылған қызықты шығармалар ұсына алатындығында.Пәннің міндеті: студенттерді өзінің қалыптасып, даму барысында бірнеше жүз жылдықтарды қамтитын қазақ балалар әдебиетін тағылымды, танымды тұрғыдан тереңдете түсу үшін аталмыш әдебиеттің құнды шығармаларын сұрыптап ала отырып оқыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
қауіпсіздігі Пәннің мақсаты студенттерді негізгі экологиялық түсініктермен және табиғи жүйелердің қызмет ету заңдылықтарымен, экологияның ғылым ретіндегі міндеттерімен, оның негізгі бөлімдерімен таныстыру. Пәннің мазмұны негізгі экологиялық түсініктер мен табиғи жүйелердің қызмет ету заңдылықтарын, экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін қарастырады. Экологиялық қауіпсіздік саласындағы менеджмент. Табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілері.Пәннің мақсаты студенттердің негізгі экологиялық білімдер кешенін меңгеруі, кәсіби экологиялық ойлау негіздерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пән Қазақстан Республикасының құбылмалы әлеуметтік-экономикалық жағдайында студент тұлғасы қалыптасатын тұтас педагогикалық үрдіс туралы теориялық білімді игеруге бағытталған. Тұтас педагогикалық процестің негізгі принциптері мен заңдылықтары; оқу процесін басқарудың формалары мен әдістері; педагогиканың басқа ғылымдармен байланысын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл негіздері.
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері - студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ білім жүйесін және сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік қарым-қатынас
Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің іскерлік коммуникациялар теориясы бойынша білімдерін қалыптастыру, тиімді коммуникативті дағдыларды дамыту: іскерлік әңгіме, телефонмен сөйлесу, көпшілік алдында сөйлеу, келіссөздер жүргізу, құжаттармен жұмыс жасау. Пәнді меңгеру міндеттері: іскерлік қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру; іскерлік қарым-қатынас дағдыларын дамыту; іскерлік коммуникация процестерінің тиімділігін төмендететін әртүрлі факторлардың рөлін анықтау; іскерлік қарым-қатынас этикасы мен этикетінің негіздерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушының даму физиологиясы
Курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерде мектеп оқушыларының әр кезеңдегі дамуының негізгі заңдылықтарын қалыптастыру. Курс мектеп оқушыларының жасына байланысты физиологиясының негіздері, ағзаның жас ерекшеліктері, дене дамуының заңдылықтары, денсаулықты нығайту және оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары көрсеткіштерді қолдау туралы заманауи ақпаратты зерделеуге бағытталған; оқу іс-әрекетінің гигиеналық нормалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Құқық негіздері
Қазақ құқығында бағыт-бағдар беруге қажетті құқықтың принциптері, нормалары және институттары туралы білім жүйесін меңгеру. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті, заңдылықты сақтау қажеттілігіне сенімділікті, өзін қоғамның толыққанды мүшесі ретінде, заңмен кепілдік берілген құқықтар мен бостандықтарға ие екендігін сезінуді қалыптастыру; демократиялық құқықтық құндылықтар мен институттарды құрметтеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Тұтынушылар мен өндірушілердің ұтымды мінез-құлқы принциптерін, нарықтық сұраныс пен нарықтық ұсыныстың қалай қалыптасатынын, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары қандай екенін түсінетін Экономикалық теория, микроэкономика және макроэкономика негіздерін зерттеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқытудың мақсаты – ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің теориялық және әдістемелік негіздері, ғылыми-зерттеу қызметін орындау ережелері туралы жалпы түсінік қалыптастыру, жобалау әдістерін меңгеру дағдысын және әртүрлі ғылыми жұмыстардың нәтижелерін ұсыну тәртібін және осы дағдыларды курстық және дипломдық жұмыстарын жазуда, сондай-ақ болашақ кәсіби қызметте пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ жазу және латын графикасының тарихы
Көне түркі дәуірінен бастау алатын қазақ жазуының тарихы және дыбыстық жүйесі, тарихи грамматикасы, сөздік құрам, сөздік қорды толықтыратын қайнар көз – қазіргі қазақ әдеби тілінің қызметтік стильдері туралы теориялық білім бере отырып, ойды көркем тілмен жеткізу мақсатында мәтінге лингвистикалық талдау жүргізуге қабілетті. Білу және түсіну. Студенттер көркем мәтінмен жұмыс істеудің әдіс-тәсілдері мен принциптерін, көркем мәтіннің ұйымдасқан біртұтас эстетикалық күрделі құрылым екенін, көркем шығарма тілін түсінеді, оны талдай біледі, қойылған сұрақтарға логикалық ойлау арқылы дұрыс әрі дәл жауап бере біледі, тыңдаған не оқыған әдебиеттерді ғылыми-теориялық тұрғыдан талдай біледі. баспасөз материалдары және қосымша әдебиеттер негізінде хабарлама, баяндама, реферат жаза біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халық ауыз әдебиеті
Қазақ халық ауыз әдебиеті пәні фольклордың, фольклористика ғылымының туу, қалыптасу, даму тарихының күрделі кезеңдерін қазақ әдебиетінің бастаулары ретінде оқытуды мақсат етеді. Курс халық ауыз әдебиетінің эстетикасын, поэтикасын, тарихи -әлеуметтік сипаттары, оның дәстүрлік стильдері, халық шығармашылығының көркемдік әдістері, ауыз әдебиетінің шындыққа эстетикалық қарым - қатынасын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
«Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі» пәні өзге де тіл білімі, әдебиеттану, тарих, философия, педагогика, психология, география, экология пәндермен байланыстырыла оқытылады.Оқыту барысында студенттерге мынандай мәселелерді игерту ісі қолға алынады: қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі курсының құрылымы мен мазмұнын ондағы теориялық және педагогикалық-психологиялық мәселелері, әдебиет теориясының оқытудың жалпы маңызы мен оның негізгі принциптері, әдеби білім беруде оқу процесін ұйымдастыру түрлері, әдеби шығарманы оқып-үйренудің жолдары мен амалдары, көркем шығармаларды жанрлық сипатына қарай оқыту тәсілдері көзделеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
«Қазақ тілін оқыту әдістемесі» пәні – жоғары оқу орындарының филология факультетінде оқытылатын міндетті пәндердің бірі. Курстың негізгі мақсаты – студенттерге мектепте қазақ тілін оқытудың әдіснамалық негіздері мен әдістемелік жүйесін, тілді меңгерудің практикалық жолдарын үйрету арқылы кәсіби деңгейі жоғары, теориялық білімі терең, практикалық дағдысы жетілген, ұлттық ділі қалыптасқан, бәсекеге қабілетті, ғылыми және интеллектуалдық әлеуеті жоғары маман даярлау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы
Сөз мағынасы, тілдің лексикалық құрамы, сөздік қор, сөздік құрам, сөз, ұғым, мағына, мағынаның түрлері, берілу тәсілдері, терминологиясы, көнерген сөздер мен кәсіби сөздер, диалект, неологизм, лексикография, фразеология туралы толық білім беру. Семасиология, этимология, лексикография салаларының зерттелуі, қазіргі жайы туралы мәлімет беру, мәтінге лексикологиялық талдау жасауға үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәтін лингвистикасы
Мәтін лингвистикасы пәні студенттерге мәтіннің құрылымын, категориялары мен тілдік бірліктерін, көркем мәтінді құрастыру, болашақ мамандардың бойына көркем мәтінді тілдік және мағыналық тұрғыдан талдаудың кәсіби дағдыларын, талдаудың теориясы мен әдістемесін меңгертеді. Сондай-ақ мәтінді талдай білу, мәтін бірліктерін грамматикалық және семантикалық тұрғыдан зерттей білу, практикада қолдана білуге үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы ж/е морфологиясы
Сөзжасам теориясымен, сөзжасамдық терминдермен; уәж, таным, символ, концепт ұғымдарымен таныстыру, түбір сөздің шығуын айқындау; грамматика, оның түрлері, қазіргі қазақ тілінің морфология саласының зерттеу объектісі, зерттеуші ғалымдар, сөз топтары мен сөз таптары туралы; негізгі грамматикалық ұғымдар, сөздің құрамы, морфеманың түрлері, сөз таптары және олардың лексика-грамматикалық сипаты жайлы мағлұмат беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәтін және стиль
«Мәтін және стиль» пәні студенттерді стилистика ғылымының теориялық негіздерімен таныстыру, қазақ әдеби тілінің стилистикалық құралдары, стильдік тармақтары туралы мағлұмат беріп, оларды ажыратудың жолдарын көрсету, студенттерге стилистикалық норманы меңгерту, сөздердің, басқа да тілдік бірліктерінің қолданылуына қарай туындайтын мағыналық реңктерін, стильдік қырларын ажырата білуге үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Tәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі арнайы пән, ол жүзеге асырады студенттерді сынып жетекшісі, педагог ретінде тәрбие жұмыстарына дайындау, тәрбие қызметін жүзеге асыратынПәннің мақсаты: кәсіби-педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру болашақ мұғалімдерді тәрбиелеу процесінің негіздерін, ұйымдастыру және тәрбие қызметін жүзеге асыру.Пәннің міндеттері: - студенттердің кәсіптік-педагогикалық оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы құзыреттіліктер; - тәрбие теориясы бойынша білімді кеңейту және тереңдету; - студенттердің жалпы педагогикалық және арнайы құзыреттілігін қалыптастыру;, жобалау, ұйымдастыру, коммуникативтік, диагностикалық, аналитикалық және т. б.; - студенттер қызметін креативтілікті үздіксіз дамытуға ынталандыру; оқушылармен тәрбие жұмысы жүргізілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ әдебиетінің тарихы
Қазақ әдебиетінің қалыптасу, шығу тарихынан мағлұмат беру, Ежелгі және хандық дәуір әдебиетінің мазмұны мен оны көрсететін пішіндердің даму заңдылықтарын, ерекшеліктерін білуге бағыттау, ежелгі түркі тілді әдебиетті, ежелгі ру-ұлыстармен бірге жасаған көркем сөз өнерін, сол кездегі жырау мен ақындар шығармашылығы қамтылып, жыраулар поэзиясының көркемдік негіздерін, жыраулық мұралардың тарихилық мәселелерін ғылыми-теориялық тұрғыдан қарастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Бұл курсты оқу студенттің мектепте жүзеге асыратын тәрбие мен оқытудың мазмұны мен әдістерін, оны жүзеге асырудың формалары мен құралдарын, педагогикалық қызметтің мақсаттары мен мазмұнына сәйкес бағалау құралдарын критериалды бағалау технологиясын меңгеруіне мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пәнді оқу білім беру мүмкіндігі шектеулі жандар мен ерекше білім беруді қажет ететіндер үшін оқытуды ұйымдастыруды зерделеуге бағытталған. Инклюзивті білім беруді жүзеге асырудың әр түрлі аспектілері: тарихи даму, философиялық және нормативтік негіздер, тұжырымдамалар және білім берудің халықаралық модельдері қарастырылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ежелгі және хандық дәуір әдебиеті
Ежелгі сақ, ғұн дәуіріндегі әдеби жәдігерлер және Көне Түркі қағанатындағы жазба ескерткіштердің тарихи мәні мен мәдени құндылықтары қамтылады. Ұлттық әдебиет тарихының алғашқы бастаулары болып табылатын Қазақ хандығы дәуіріндегі жыраулар поэзиясының көркемдік ерекшелігі және де әдебиет тарихының туу, қалыптасу кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиа және ақпараттық сауттылық
«Медиa және aқпaрaттық сaуaттылық» пәні студенттерге коммуникaция және aқпaрaт aрнaлaрымен ойлaнып, бірлесіп жұмыс жaсaуғa мүмкіндік береді. Медиa және aқпaрaттық сaуaттылық aрқылы пaйдa болғaн құзыреттіліктер студенттердің бойындa медиa мен өзге де aқпaрaт жеткізушілерден жоғaры сaпaлы қызмет көрсетуді тaлaп ететін сыни тұрғыдaн ойлaу дaғдылaрын дaмытaды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
Синтаксистің зерттеу объектісі; сөз тіркестері, өзіндік белгілерін, басқа тілдік единицалардан айырмашылығын игерту; сөз бен сөздің байланысу тәсілдері мен байланысу формаларымен таныстыру; сөйлем түрлерін, олардың әрқайсысының ерекшеліктерін таныту; құрмалас сөйлем, оның жай сөйлемнен айырмашылықтарын меңгерту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Бұл оқу курсы қазіргі білім беруді басқарудың теориялық және әдістемелік негіздерімен, Қазақстан Республикасындағы және шетелдегі қазіргі кезеңдегі білім беру жүйесін дамытудың тенденциялары мен стратегияларымен, білім беру ұйымын басқарудың құқықтық негіздерімен, жалпы принциптерімен танысуды көздейді. Білім беру ұйымындағы өзгерістерді басқару, маркетингтік қызметті ұйымдастыру, педагогикалық ұжымның мәселелерін басқару үшін.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ХІХ- ғ.ғ. қазақ әдебиеті
Курс білім алушыларға қазақ әдебиетінің дамуының тарихи кезеңдерін сатылай кешенді зерттеу мақсатында XIX ғасырдағы қазақ әдебиеттің көрнекті өкілдерінің әдеби мұрасымен таныстырып, тереңдетіліп оқытады. Пәнді оқыту барысында студенттер халық ақындарының өмірі мен шығармашылығынан қажетті деректерді біледі, әдебиеттану бойынша жүргізілген ғылыми ізденістерді меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел әдебиетiнiң тарихы
Антикалық дәуiр әдебиетiнiң маңызы; ортағасыр, қайта өрлеу дәуiрi әдебиетi; 17 ғасыр жанрларындағы классикалық үрдiс; 18 ғасырдағы сентиментализм; реализм, 19 ғасырдағы реалистiк роман шеберлерi; шығыс халықтарының әдебиетi, әдеби ағымдар
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілінің стилистикасы
Аталған курсты оқытудағы мақсат студенттерді стилистика ғылымының теориялық негіздерімен таныстыру, қазақ стильдік тармақтары туралы мағлумат беріп, оларды ажыратудың жолдарын көрсету, студенттерге стилистикалық норманы меңгерту, сөздердің, басқа да тілдік тұлғалардың қолданылуына қарай туындайтын мағыналық реңктерін, стильдік қырларын ажырата білуге үйрету. Курстың міндеті: студенттерге сөйлеудің әр түрлі стильдерін, қазақ тілінің синонимдік барлық байлығын әр алуан құралдарын іс жүзінде қолдана алу дағдыларын дамытып жетілдіру; болашақ тілші мұғалімдерді оқушылардың стилистикалық дағдыларын қалыптьастыруға баулып дайындау; студенттердің тілдік талғамын, сөйлеу мәдениетін арттыру;
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл және мәдениетаралық коммуникация
Мәдениетаралық қатынас - әртүрлі мәдениеттер өкілдерінің өзара әрекеттесуі. ХБ мәдениетаралық қарым-қатынас процесін, оны жүзеге асыру жағдайларын, кездесетін қиындықтар мен коммуникативті сәтсіздіктердің себептерін зерттейді. «Мәдениет», «аккультурация», «стереотиптер», «ауызша және вербалды емес қарым-қатынас және т.б.» ұғымдары Курстың негізгі мақсаты студенттерді әртүрлі мәдени өркениеттер өкілдерінің психикалық ерекшеліктері мен ұлттық салт-дәстүрлерімен қатар мәдениетаралық қарым-қатынас нормаларымен, ережелерімен және стилдерімен таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әдебиет теориясы
Пән бойынша мынандай маңызды теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: әдебиет туралы ғылым және оның салалары; әдебиетттану ғылымының қосалқы салалары; әдебиеттің халықтығы, ұлттығы мен жалыпадамзаттық сипаттары; көркем шығарманың тақырыбы, идеясы, сюжеті, композициясы; көркем бейне оның жасалу жолдары; көркем туынды тілі, өлең құрылысы. әдеби процесс, әдебиеттің тектері, түрлері, көркемдік әдіс, ағым, бағыттар. Оқуды бітіргеннен кейін студент әдеби сынның теориялық мәселелерін; әдеби терминдер, филологияның зерттеу объектісі; әдебиеттану ғылымының жалпы теориялық мәселелері туралы білуі және түсінуі керек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық сауаттылық
Цифрлық сауаттылық курсы цифрлық құралдар мен технологияларды, сондай-ақ интернет-ресурстарды қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті білім мен дағдылар жиынтығын зерттейді. Компьютерлік сауаттылықтың негіздері цифрлық тұтыну, цифрлық құзыреттілік және цифрлық қауіпсіздік болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жалпы тіл білімі
«Жалпы тіл білімі» пәні студенттердің жалпы лингвистикалық дайындығын тереңдетеді, тіл теориясының өзекті мәселелері бойынша білімдерін жинақтайды; студенттер тіл білімі ғылымының қалыптасу және дамуын, лингвистикалық мектептердің қалыптасуы жолдарын, лингвистикалық бағыттардың мәнін ұғынады, сонымен қатар лингвистикалық талдаудың әдістерін меңгереді. Пәнді оқып, аяқтағаннан кейін студенттер лингвистикалық ойлау қабілетін қалыптастыратын жалпы методологиялық сипаттағы күрделі мәселелерді түсінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сыни ойлау
Курстың мақсаты – студенттерде бақылау және пайымдау, ақпаратты оқуға назар аудару және әртүрлі жағдайларда талдау дағдыларын қолдана білу сияқты дағдылар кешенін дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
Курс XX ғасыр әдебиетінің тақырыптық -идеялық, көркемдік - эстетикалық даму үдерісінің ерекшеліктерін талдау мақсатында оқытылады. Азаматтық мұрат - мақсаты отаншыл қасиеттерге негізделген Алаш қайраткерлерінің әдеби және қоғамдық істерінің тарихи маңызы, қалам қайраткерлерінің түрлі жанрдағы шығармашылық ізденістерінің эстетикалық әлемі, жаңашылдық қырлары қарастыра отырып, білім алушылардың әдеби шығарманы контекстуалдық талдау дағдысын қалыптастырады. Курсты меңгеру барысында студенттер көркем әдебиеттің даму тенденцияларын анықтай алады. ХХ ғасырдың әдеби туындыларының поэтикасына қатысты жазылған әдебиеттанушы ғалымдардың, сыншылардың еңбектеріндегі ой -пікірлер, тұжырымдарын біледі. Суреткер шығармаларындағы адам тұлғасының түрлі қарым -қатынастық жүйесін талдап, ұлттық және әлемдік көркемдік дамудың әсерін анықтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
пәнді игеру мақсаты әртүрлі типтегі интеллектуалды жүйелерді ұйымдастыру және құру негіздері, интеллектуалды жүйелерді іске асыру және пайдалану тәсілдері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу, сондай-ақ студенттерде интеллектуалды жүйелерді әзірлеу және қолдану үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу міндеттеріне мыналар кіреді: зияткерлік жүйелер мен ақпараттық технологиялардың мақсатын, ерекшеліктерін және негізгі ұғымдарын, зияткерлік жүйелер мен ақпаратты өңдеу технологияларын құру принциптерін қарастыру. Пәнді игеру бойынша оқу процесі заманауи цифрлық технологияларды, оның ішінде цифрлық сервистерді, АИ технологияларына негізделген модельдер мен бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шығыс әдебиетінің тарихы/Сыни тұрғыдан ойлау
Шығыс елдерінің мәдениеті бойынша білімдер кешенін жүйелеу мақсатында Шығыс елдерінің әдеби процестерінің шығу тегінен бүгінге дейінгі эволюциясын талдап, бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән әдеби ағымдар мен жанрлардың жіктелуі мен жүйеленуін, көркемдік түрінің эволюциясын, стильдердің типологиясын, идеялық-эстетикалық ерекшеліктерін, Шығыстың ірі жазушыларының елеулі шығармаларының поэтикасын зерттеуге бағытталған. Шығыс халықтары және олардың ғылыми мектептері; Шығыстың әр аймағының тарихи кезеңдеріндегі стильдік эволюцияның сипаты мен жанрлар жүйесінің дамуы туралы оқыту. Сыни ойлау - оқу және жазу үдерісінде ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыратын тұтас жүйе. Ол ашық ақпараттық кеңістіктің негізгі дағдыларын меңгеруге, мәдениетаралық өзара әрекеттесуге кіретін ашық қоғамның азаматтық қасиеттерін дамытуға бағытталған. Технология білім беру саласындағы көптеген мәселелерді шешу үшін ашық. Сын тұрғысынан ойлау - адамның интеллектуалды қызмет түрлерінің бірі, ол оның айналасындағы ақпараттық өріске деген көзқарастың қабылдау, түсіну және объективтіліктің жоғары деңгейімен сипатталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі қазақ әдебиеті және сын тарихы
«Қазақ әдебиеті мен сынының тарихы» пәнінде қазақ әдебиеті сынының тарихына шолу жасалып, оның қалыптасу кезеңдері қарастырылады. Студенттер оқу барысында ұлттық әдебиетіміздің әртүрлі мәселелері жайлы өз ойларын ортаға салып, әдеби өмірде белсенділік танытқан зерттеушілер, олардың еңбектері туралы мәліметтермен танысатын болады. Қазақ әдебиетінің тарихына, теориясы мен сынына қатысты зерттеу еңбектер талдап үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сәкентану
«Сәкентану» пәнінде - студенттерді С. Сейфуллиннің қоғамдық-саяси және мемлекеттік, мәдени-ағарту қызметімен таныстырып, өмірі мен шығармашылығынан мәліметтер береді.С. Сейфуллиннің саяси көзқарасының қалыптасу негіздері жөнінде түсінік беріледі, С.Сейфуллиннің Қазақстандағы оқу-ағарту ісін ұйымдастыру ісіне қосқан еңбегіне, шығармашылығына талдау жасалады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Абайтану
Пән білім алушыларға Абай шығармалары мен философиялық ойларын өзіне дейінгі ойшылдардың мұраларымен байланыстыра отырып, тақырыптық және идеялық сабақтастығын талдай отырып оқытады. Курс ұлттық әдебиеттанудағы абайтану ілімінің қалыптасу жолдарының ғылыми өзекті мәселелерін жан -жақты игерген, ақынның адамгершілік мұратын ұлттық және адамзаттық гуманизм өнегесі тұрғысынан байыптай білетін мамандар қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі әдеби процессінің тарихы
Пәннің мақсаты-студенттерді қазіргі әдеби процестің негізгі заңдылықтары мен тенденцияларымен таныстыру; монографиялармен және көркем мәтіндермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамыту; қазіргі әдебиет туындыларын талдау дағдыларын жетілдіру; қазіргі әдебиеттің эстетикалық тенденцияларының көптігін көрсету;
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Зар заман және Алаш әдебиеті
Зар Заман ақындары – қазақ әдебиеттану ғылымына алғаш рет (1927) М.Әуезов енгізген термин. Пәнді оқыту мақсаты Зар заман кезеңінде ғұмыр кешіп, отарлық езгіге түскен қазақ халқының тағдырын мұң-зармен жырлаған ақындар шығармашылығын меңгерту. Зар заман жырларында отаршылдықтың озбырлығы, зардап-залалы, кесел-кесапаты жәңе халықтың азаттыққа ұмтылысы жан-жақты айтылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Біртұтас жүйе және адам ретінде қоғам туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адамға және табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері, латын графикасының негізгі ұғымдары туралы білімдерді қолданады.
- Латын әліпбиіне қатысты ережелерді, қағидаларды қалыптастырады, орфография мен пунктуацияға байланысты өз ойын айтып, пікірін ұсына алады. Латын графикасы негізіндегі қазақ тілінің орфографиялық ережелерін игереді, жазудың түрлеріне, қазақ жазуының қалыптасуына байланысты негізгі ұғымдарды игереді.
- Қазақ әдебиеті тарихының әр кезеңінің жетістіктері мен кемшіліктерін талдайды. Ежелгі кезеңнің әдеби мұрасын, негізгі тақырыптарын, идеялық бағытын, ХІХ-ХХ ғасырлардағы қазақ әдебиетіндегі әдеби шығармалардың көркемдік ерекшеліктерін зерттейді. Абайтанудың жетістіктері мен жаңалығы туралы білімін қалыптастырады.
- Әдебиеттану ғылымының әдіснамалық мәселелерін меңгереді. Компаративистиканың негізгі бағыттарын зерттейді. Қазақ әдебиетіндегі модернистік әдеби ағымдардың негізгі идеялық-эстетикалық ерекшеліктерін талдайды. Қазақ әдеби сын тарихының әр кезеңінің жетістіктері мен кемшіліктерін саралайды.
- Педагогикалық үдерісте білім беру және тәрбиелік міндеттерді қалыптастырады, оқытудың түрлерін, формаларын және әдістерін таңдайды, алған білімдері негізінде білім беру үдерісін басқарудың әдістері мен құралдарын, принциптері мен заңдылықтары қолданады. Тәрбие жүйелерін құра білудің әдістемесін, сынып жетекшісінің тәрбиелік іс- әрекет бағыттары мен қызметтерін игереді. Білім алушылардың отбасымен қарым-қатынас жасаудың заманауи формалары мен әдістерін қолданады.
- Әдебиеттану ғылымының туу, қалыптасу, даму жолдарынын, әдебиетке қатысты терминологияны жан-жақты меңгереді. Әдебиеттану ғылымы өзекті арналарымен, яғни әдебиет теориясы оның поэтикасынан алған білімімен көркем шығарманы талдайды. Ұлттық әдебиеттану ғылымының әр кезеңінің жетістіктері мен кемшіліктеріне ғылыми тұрғыда сарапқа салады. Шетел әдебиетінің классик жазушыларының шығармашылығы мен өмірбаяндарын, олардың әлем әдебиетіндегі ерекшеліктерін меңгереді.
- Алған білімдерін кәсіби деңгейде оқыту процесінде қолдана алады. Қазақ тілінің орфоэпиясы мен орфографиясының негізгі ережелерін, транскрипциясын зерттейді,сөйлемдерді дұрыс айтуға және сауатты жазуға үйренеді, ойды нақты және дәл жеткізе алады.
- Қазіргі қазақ тілінде сөзжасамдық және морфологиялық талдауды меңгереді. Сөзжасам жүйесі мен тілдің морфемалық құрамы, сөз топтарының лексикалық-грамматикалық ерекшеліктері туралы пікір білдіру дағдысын қалыптастырады. Белгілі бір салада, жанрда қолданылатын тілдік бірліктердің жиынтығын ажыратады және сипаттайды, әдеби тілдің нормаларын біледі.
- Инклюзивті, жалпы білім беретін мектептердің арнайы сыныптары мен үйден оқыту жағдайында оқушыларды инклюзивті оқыту үлгісін қолдану жұмыстарын ұйымдастырып, жоспарлайды және шешім қабылдайды. Инклюзивті білім беру жағдайында білім алуда ерекше қажеттілігі бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасын жоспарлайды. Инклюзивті білім беру жағдайында оқушылардың жеке жетістіктерін бақылап, талдап, қадағалайды.
- Қазақ әдебиетін оқытуда әдіс-тәсілдер, ұстанымдар, оқытудың формалары мен түрлерін меңгеру және ерекшеліктері мен тиімді тұстарын айқындайды. Қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінен алған білімдерін іс-тәжірибемен ұштастыра алады. Қазақ әдебиетін интерактивті оқыту әдістемесінің негізгі даму кезеңдері мен қалыптасу ерекшеліктерін, негізгі интерактивті әдіс-тәсілдер ерекшеліктерін игереді. Интерактивті әдіс-тәсілдерді жаңартылған білім мазмұнымен байланыстырудың маңызын меңгереді.
- Қазақ халық ауыз әдебиетінің шығу тегі мен дамуын оның басқа да ғылымдарды дамытуға жасаған әсер, ықпалын бағамдайды. Қазақ халық ауыз әдебиетінің тарихи негіздерін нақтылай алуға дағдыланады. Қазақ тарихи жырларының деректері мен дәйектемелері арқылы ел мен жер тарихына қатысты пікірлер айтып, суырыпсалмалық өнердің тарихқа байланыстылығын дәлелдейді. Рухани мұраларды белсенді насихаттау арқылы қазіргі қоғамдық сананы жаңғырту жұмыстарын белсенді түрде іске асыруға ықпал етеді. Қазақ халқының рухани құндылықтарын игеру арқылы ұлттың тағдыры мен келешегін игереді.
- Сөздің лексикалық жүйедегі орнын, лексикалық мағынасын, сөздің кеңеюі мен тарылуын анықтайды. Сөздің пайда болу заңдылықтары мен этимологиясын, эмоционалды- стилистикалық сипатын түсінеді. Фразеологизмдер мен олардың түрлерін ажыратады, оларды тыңдалымда, айтылымда, оқылымда және жазылымда қолданады. Мәтінді синтаксистік талдау дағдыларын меңгереді.
- Тіл біліміне қатысты алғашқы тілдік түсініктерді, тілдің пайда болуы, қалыптасуы, даму заңдылықтары, тіл білімінің салалары, тілдердің жіктелуі, тілдің қызметі сияқты мәселелерді игереді, тіл мен қоғам арақатынасын, тіл мен ойлау, тіл мен сөйлеуді байланыстыруды үйренеді. Жалпы тіл білімінің тарихын, тіл біліміндегі бағыттар мен мектептерді, тіл білімінің теориялық мәселелерін біледі.
- Абай шығармалары тілі мәселелеріне қатысты теориялық білім алады. Қазақ әдеби тілінің қалыптасу тарихы, кезеңдері, алғашқы арналары мен тарихи негіздерін біледі, қазіргі қазақ әдеби тілінің нормаларын қолданады. ХХ ғасыр басындағы Алаш зиялыларының қазақ әдеби тіліне қосқан үлесімен танысады. Көркем мәтіндегі ақпарат түрлерін, күнделікті сөйлеудегі мәтінаралық байланыстардың әлеуетін пайдаланады.
Ұқсас БББ
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
А.Қ.Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Шымкент университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті