Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу в Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

  • Жас ерекшеліктер психологиясы 2019
    Несиелер: 5

    «Жас ерекшелік психологиясы» пәнін оқу барысында тұлғаның дамуының жалпы және психологиялық мәдениетін қалыптастыру, өмір жолының әр түрлі кезеңдеріндегі адамның психологиялық даму заңдылықтары туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру. Әр түрлі жас санатының психологиялық ерекшеліктеріне тұжырымдамалық шолуы келтіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл пән қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыруға, оқушыларды күнделікті өмірде, қауіпті, табиғи, техногенді және биологиялық-әлеуметтік төтенше жағдайларда қауіпсіз мінез-құлыққа дайындауға, олардың салауатты және қауіпсіз өмір салтын, дағдыларын және алғашқы көмек дағдыларын дамытуға арналған, мемлекеттің қорғанысы, азаматтардың әскери міндеті, әскери қызметтің негіздері бойынша ��қыту және азаматтық қорғаныс дағдылары туралы базалық білімді алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау 2019
    Несиелер: 3

    Еңбекті қорғау - тиісті мемлекеттік стандарттармен анықталған, еңбекті қорғау, еңбек гигиенасы, өндірістік гигиена, өртке қарсы қауіпсіздік туралы заңды және ұйымдастырушылық мәселелер бойынша болашақ кәсіби қызметте қажетті білімі мен дағдылары бар болашақ мамандарды қалыптастыру мақсатында зерттелетін күрделі пән. сондай-ақ жұмысшылардың өмірі мен денсаулығын қорғауға басымдық беру принципін іс жүзінде жүзеге асыру бойынша белсенді ұстаным өнеркәсіптік қызмет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму 2019
    Несиелер: 3

    Адам қызметінің әлеуметтік-экологиялық салдарының негіздерін біліңіз. Өндірістік персонал мен жұртшылықты жазатайым оқиғалардың, апаттар мен табиғи апаттардың ықтимал салдарынан қорғаудың өзіндік әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік педагогикасы 2019
    Несиелер: 5

    Жас ерекшелік педагогикасы – бұл, егер ол туралы Балалық шақ педагогикасы туралы айтатын болсақ, адамның туғаннан бастап, кәмелеттік жасқа дейінгі даму ерекшеліктері мен заңдылықтарын зерттейтін ғылыми білімнің бөлімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану 2019
    Несиелер: 5

    Өзін-өзі тану-тұлғаның жеке психикалық және физикалық ерекшеліктерін зерттеу, өзін-өзі ұғыну. Ол сәбиден басталады және өмір бойы жалғасады. Өзі туралы білім біртіндеп сыртқы әлем мен өзін тану арқылы қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар психологиясы 2019
    Несиелер: 5

    Балалар психологиясы-баланың психикалық даму заңдылықтарын зерттейтін психология саласы. Педагогикалық психология мен педагогикамен, сонымен қатар жас ерекшеліктері морфологиясы мен физиологиясымен тығыз байланысты. Балалар психологиясының пәні адам психикасының онтогенезінің (ағзаның жеке дамуы) жағдайлары мен қозғаушы себептерін, жекелеген психикалық процестердің (танымдық, ерік, эмоциялық) дамуын, әр түрлі қызмет түрлерін (ойын, еңбек, Оқу), жеке тұлғаның қалыптасуын, балалардың жас және жеке психологиялық ерекшеліктерін зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық теория негіздері 2019
    Несиелер: 3

    Экономикалық теория немесе теориялық экономика — адамдардың қажеттіліктерін барынша қанағаттандыру үшін ресурстардың шектеулі жағдайында таңдау мәселесін зерттейтін қоғамдық ғылым. Көптеген мектептер мен бағыттардан тұрады. Негізгі міндеті-экономикалық теория — түсініктеме болып жатқан оқиғалардың экономикалық өмір модель арқылы шындыққа көрсетуге өзіне нақты экономикаға.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физилогиясы және мектепке дейінгі гигиена 2019
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі гигиена — алғашқы жастағы балалардың денсаулығын сақтау және нығайту туралы ғылым (туғаннан 7 жасқа дейін). Жас анатомиясы мен жас физиологиясына сүйене отырып, ол балаларға ортаның әр түрлі жағдайларының әсерін зерттейді, баланың денсаулығына зиян келтіретін барлық жағдайларды анықтайды және жеңілдетуге немесе толығымен жоюға тырысады, оның өсуі мен дамуына қолайлы табиғи жасанды жағдайларды таңдайды, оның денсаулығын нығайтады,

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі 2019
    Несиелер: 6

    Оқушылардың іс-әрекет өнімдерін және оқу-тәрбие үрдісінің құжаттарын зерттеу. Бақылау-зерттелетін объектіні, процесті немесе құбылысты табиғи жағдайда арнайы ұйымдастырылған қабылдау. Бұл педагогикалық тәжірибені зерттеудің ең кең тараған және қолжетімді әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиядағы ғылыми зерттеу әдістемесі 2019
    Несиелер: 6

    олардың тұрақты өзгеруі мен дамуын ескере отырып, барлық заттар мен құбылыстарды зерттеу әдістері; бұл әдіс, сондай-ақ, генетикалық идея ретінде тарихи, психологияға қатысты субъект психикасының барлық адам текті (филогенезде), сондай-ақ жеке индивидуумның ұзақ дамуының нәтижесі болып табылады деп болжайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі бөлімшеде оқылатын пәндер бойынша әдістеменің даму тарихы 2019
    Несиелер: 5

    Зерттелетін білім мен іскерлікті қалыптастыру дайындық, мазмұндық-әрекеттік және нәтижелі-бағалау кезеңдерін қоса алғанда кезең-кезеңмен жүзеге асырылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Отбасы педагогикасы 2019
    Несиелер: 5

    «Отбасы педагогикасы» курсы- пәнді, пәннің мақсаттары мен міндеттерін, отбасындағы әлеуметтік даму мазмұнын зерделеуді қарастырады: отбасылық қарым-қатынастар және олардың құрамдас бөліктері, отбасылық ұстанымдар, отбасылық мінез-құлық, отбасының орта әсері, отбасылық қарым-қатынастардағы тәрбие процестері, тәрбие процесінің механизмдерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқу-таным әрекетін ұйымдастыру 2019
    Несиелер: 5

    Оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру үшін мынадай жағдай үлкен маңызға ие: мұғалімнің басшылығымен өтетін болса да, оқытылатын материалды меңгеру, тәрбиеленушінің ғылыми ортада бар танымдарды дербес ашуының типтік үдерісі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология 2019
    Несиелер: 5

    пән және әдіс бойынша бір жағынан әлеуметтік психологияға және екінші жағынан когнитивті психологияға тығыз байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика тарихы (жалпы және мектепке дейінгі) 2019
    Несиелер: 5

    "Педагогика тарихы (жалпы және мектепке дейінгі)" Ресейдің жетекші педагогтарын, қазақ ғалым – ағартушыларын, Батыс елдерінің педагогтарын дидактика және тәрбиелеу идеяларын жинақтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың қарым-қатынасының психологиялық-педагогикалық негіздері 2019
    Несиелер: 5

    Бұл кезеңде дамудың әлеуметтік жағдайының ерекшелігі-өзіне және қоршаған адамдарға қарым-қатынасты қалыптастыру процесінде баланың әлеуметтенуі мен даралануы үрдісінің үйлесуі, адам қарым-қатынасының негізгі векторларын және ойын мен балалар қызметінің өнімді түрлеріндегі қоғамдық қалыптасқан іс-әрекет тәсілдерін меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психология 2019
    Несиелер: 5

    "Психология" пәнін оқыту студенттердің психология пәнін, міндеттері мен әдістерін, психикалық құбылыстардың құрылымын меңгеруін көздейді: психикалық процестер, психикалық жағдайлар, психикалық қасиеттер, отандық және шетелдік психологиядағы тұлғаны зерттеу тәсілдері, танымдық және психикалық процестер: сезім, қабылдау, ойлау, қиял, сөйлеу, эмоциялар, сезім, ерік, темперамент, мінез, қабілет, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика 2019-
    Несиелер: 5

    Педагогика-бұл адамның тәрбиелеу және білім беру заңдары туралы ғылым, ол аға буынның әлеуметтік тәжірибесін кішіге табысты беру заңдылықтарын зерттейді. Ол іс жүзінде педагогикалық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізудің неғұрлым жеңіл жолдарын, тәрбиелеу заңдары мен оқыту әдістемелерін іске асыру жолдарын көрсету үшін бар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі педагогика 2019
    Несиелер: 6

    Мектепке дейінгі педагогика – бала туғаннан мектепке дейінгі тәрбиелеу, дамыту, оқыту және білім беру заңдылықтарын зерттейтін ғылым.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Этнопсихология 2019
    Несиелер: 5

    психологияның бір тармағы-әртүрлі нәсілдер мен халықтардың психикалық қоймасының ерекшеліктерін, әлеуметтік психологияның ірі бөлімі. Екі Ғылым — Мәдени антропология мен психологияның қиылысында пайда болған пәнаралық білім саласы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі 2019
    Несиелер: 5

    мектепке дейінгі жастағы балалардың дене тәрбиесі теориясы адам туралы көптеген ғылымдар негізінде бірнеше онжылдықтар бойы қалыптасты (педагогика, Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі, анатомия мен физиология, медицина, гигиена, биология, психология және т.б.). Ол үлкен ғылыми-әдістемелік әлеуетке ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ойынның психологиялық-педагогикалық негіздері 2019
    Несиелер: 5

    Кез келген оқу пәнін, соның ішінде тарихты табысты меңгерудің негізі-қоршаған ортаны эмоционалды қабылдауға және қызмет үдерісінің тартымдылығына негізделген танымдық қажеттілік болып табылады. Ойынның эмоционалдық ерекшелігі-оны бастауыш сынып оқушыларының ғана емес, сонымен қатар жасөспірімдердің де табысты және қажет ететін өте маңызды ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім беру инновациясы 2019-20
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі білім берудегі жаңашылдықтар - бұл балалардың білім беру ұйымдарында, отбасылық емес әлеуметтендіру институттары мен отбасында пайда болатын және қолдау көрсетілетін әлеуметтік-педагогикалық инновацияларды құру, оларды педагогикалық қауымдастық бағалауы мен дамуы, оларды практикада қолдану және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ойынның психологиялық-педагогикалық негіздері 2019-20
    Несиелер: 5

    "Ойынның психологиялық-педагогикалық негіздері" Білім беру, педагогикалық пәні ретінде педагогикалық үдерісті, теориялық білімді жинақтайды және жүйелейді, психологиялық-педагогикалық қызмет тәжірибесін зерделейді, яғни болашақ тәрбиешінің педагогикалық қызметін қайта құру практикасына негіз жасайды. Сонымен қатар ойын терапиясының негіздерімен, балалардың интеллектуалдық және эмоциялық-ерік саласындағы ауытқуларды түзетудегі ойын терапиясының мүмкіндіктері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Этнопедагогика 2019
    Несиелер: 5

    әр түрлі этностарда тарихи қалыптасқан тәрбие мен оқытудың дәстүрлі практикасы ретінде халық педагогикасы болып табылатын ғылым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы 2019
    Несиелер: 5

    ойын дамуының деңгейін және пәндік-ойын әрекеттерінің қалыптасуын анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психотерапия 2019
    Несиелер: 5

    психикаға және психика арқылы адам ағзасына емдік әсер ету жүйесі. Адамды әртүрлі проблемалардан (эмоциялық, жеке, әлеуметтік және т.б.) арылту үшін бағытталған қызмет ретінде жиі анықталады. Әдетте, дәрігер-психотерапевт пациентпен терең жеке байланыс орнату жолымен (жиі әңгімелесу және талқылау жолымен), сондай-ақ әртүрлі когнитивті, мінез-құлық, дәрі-дәрмек және басқа да әдістемелерді қолдану арқылы жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Түзету педагогикасы негіздері 2019
    Несиелер: 5

    Түзету-тәрбие қызметі дамуында кемістігі бар және мінез-құлқында ауытқулары бар баланың тұлғасына педагогикалық ықпал ету шараларының барлық жиынтығын қамтиды. Ол баланың танымдық мүмкіндіктерін, оның эмоциялық-еркі саласын өзгертуге, жеке тұлғалық қасиеттерін (жауапкершілігі, тәртіптілігі, жинақтылығы, ұйымшылдығы) жақсартуға, оның мүдделері мен бейімділігін, еңбек, көркемдік-эстетикалық және басқа да қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі мекеме әдіскері 2019
    Несиелер: 5

    Тәрбиешілерге әдістемелік көмек көрсету, ата-аналарға кеңес беру, озық педагогикалық тәжірибені зерделеу, ұсыныстар, сценарийлер, тестілер жаднамаларын әзірлеу, қызметкерлерді педагогикалық ғылымдағы әдістемелер мен инновациялардың жаңалықтарымен таныстыру, жас мамандарға семинарлар, тренингтер, сабақтар өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі балалар әдебиетінің процесі 2019
    Несиелер: 5

    Балалар әдебиеті-оған тән барлық қасиеттерге ие жалпы әдебиеттің бір бөлігі, бұл ретте балалар-оқырмандардың мүдделеріне бағытталған және сондықтан балалар психологиясына барабар көркем ерекшелігімен ерекшеленетін. Балалар әдебиетінің функционалдық түрлері оқу-танымдық, этикалық, ойын-сауық шығармаларынан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі 2019
    Несиелер: 5

    Тәрбие ежелгі заманнан бастап қоғамның маңызды функциясы болып табылады. Қоғамдық-тарихи тәжірибені бір ұрпақтан екіншісіне берместен, жастарды әлеуметтік және өндірістік қатынастарға тартпай-ақ қоғамды дамыту, оның мәдениетін сақтау және байыту, адам өркениетінің болуы мүмкін еме��.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың тілін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ауызекі сөйлеу-бұл адамдар арасындағы қарым-қатынас тәсілі. Сондықтан бала кезден бастап баланы дұрыс сөйлем құрастыруға, әңгімелерді бастауға және аяқтауға, әңгімелесушіні шыдамды тыңдауға үйрету өте маңызды. Педагогикада өзара байланысты сөз екі түрге бөлінеді: монологиялық және диалогтық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі мекеменің педагогикалық үдерісін ұйымдастыру 2019
    Несиелер: 5

    Балабақшаның педагогикалық процесі жеке тұлғаның, оның қабілеті мен шығармашылығын тұтас дамытуға бағытталған жүйе ретінде. Мектепке дейінгі білім беру мекемелеріндегі педагогикалық үрдістің құрылымы. Педагогикалық процестің негізгі компоненттері: мақсатты, мазмұнды, ұйымдастыру-әдістемелік, аналитикалық-нәтижелі. Педагогикалық үрдістегі педагогикалық диагностика және болжау. Педагогикалық үдерістің интегративтілігі мен тұтастығы, оны құру принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың бейнелеу өнерінің теориясы мен әдістемесі 2019
    Несиелер: 5

    Студенттердің эстетикалық мәдениетін жетілдіру және бейнелеу өнерінің көмегімен мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудың оқыту әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этика және эстетика 2019
    Несиелер: 5

    Этика (грек тіл. "этос" тіршілік ету саласы, үй, ошақ, әдет – ғұрып, адамгершілік) - адамгершілік туралы ғылым, адамның қоғамдағы мінез-құлық қағидалары. Цицерон мораль ұғымын енгізеді, оны этикамен байланыстырады. ... Эстетика әдемі және адам қоршаған әлемді қалай қабылдайды туралы ілім

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті мектепке дейінгі білім беру 2019
    Несиелер: 5

    Инклюзивті мектепке дейінгі білім беру МДҰ-да дені сау балалар мен ерекше қажеттіліктері бар балаларды бірлесіп оқытуды білдіреді. Бұл мақалада инклюзивті мектепке дейінгі білім беруге қатысты жиі қойылатын сұрақтарға жауаптар берілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті 2019
    Несиелер: 5

    Балалар әдебиеті – бүгінгі әдебиетіміздің өскелең бір саласы. Тәуелсіз заманымызда балалар әдебиеті тәлім-тәрбие, білім беретін өмір оқулығына айналды. Балалар әдебиеті – жас буынның сана-сезімін оятып, ақыл-есін дамытатын, оларды адамгершілікке, үлкен істерге тәрбиелейтін өмір оқулығы. Сондықтан «Балалар әдебиеті» жоғары оқу орнында жеке пән ретінде оқытудың мән-маңызы зор

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі курсы 2019
    Несиелер: 5

    «Кәсіби қазақ (орыс) тілі» курсы - коммуникативтік-дискурстық аспектісінде қазақ тілі мазмұнын, мамандық пен мамандықтың негізін, іскерлік қарым-қатынас мәдениетін қамтитын пәнаралық білім саласы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі 2019
    Несиелер: 5

    Кәсіби лексикадағы негізгі түсініктер мен терминдерді білу; Мамандық бойынша ғылыми және техникалық сипаттағы ауызша және жазбаша мәтіндердің ерекшеліктері. Мамандық бойынша ауызша сөйлеу дағдысын меңгеру, мамандыққа қатысты тақырыптарды талқылауға қатысуға, кәсіби тақырыптар бойынша ауызша есептерді дайындап, мультимедиялық технологияларды қолдануды қоса алғанда, дербес дайындау. Халықаралық кәсіби қарым-қатынас жағдайында коммуникативтік мінез-құлық стратегиялары болуы керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім берудегі Менеджмент 2019
    Несиелер: 5

    Педагогикалық жүйенің жүйе құраушы факторы-басқару, ал оқыту процесін басқару өнері-бұл педагогикалық менеджмент, яғни білім беру процесін басқарудың оның тиімділігі мен сапасын арттыруға ықпал ететін принциптердің, әдістердің, ұйымдастырушылық формалардың, технологиялық тәсілдерінің жиынтығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар анатомиясы 2019
    Несиелер: 5

    Анатомия балалар үшін 3 жастан бастап қабылдау үшін қол жетімді. Балалар үшін анатомияны үйрену ешқашан кеш емес. Егер балаңыз 3 жаста мұндай ақпаратты қабылдауға дайын болмаса, онда адам денесінің ерекшеліктерін, мысалы, 4 жаста, немесе 5-6 жаста оқуды бастаңыз. Тіпті 7-8 жастағы кіші оқушыға бұл анатомия бойынша презентация балаларға арналған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сөйлеу психологиясы 2019-20
    Несиелер: 5

    Сөйлеу психологиясы-XIX ғасырдың аяғында пайда болған психологиялық білім саласы. Оның пәні адам психикасының маңызды жақтарының бірі-сөзді, тілді, сөзді меңгеру қабілеті. Психологиялық ғылымда сөз адам қолданатын ақпаратты беру үшін дыбыстық сигналдар, белгілер мен символдар жүйесі; ойды материалдандыру процесі ретінде түсініледі. Психологиялық процесс ретінде сөз сөйлеу психология бөлімінің "психолингвистика"пәні болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі балалардың логикалық ойлауын дамыту әдістемесі 2019
    Несиелер: 6

    Бала қазіргі уақытта ол қабылдамайды деп ойлауы мүмкін, бірақ ол өзінің бұрынғы тәжірибесін біледі. Мектепке дейінгі жастағы баланың ой-өрісін ұғындыру қабылданатын жағдайдың шегінен тыс, салт-дәстүрден тыс етеді және таным шекарасын едәуір кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әдістемесі тіл дамыту 2019
    Несиелер: 5

    Дидактикамен әзірленген оқыту әдістері әрбір жеке Әдістемеде нақтыланады. Оқыту әдісі-балалардың білім, білік және дағды алуын қамтамасыз ететін тәрбиеші мен балалардың жұмыс тәсілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларды қарапайым математикаға оқытудың теориясы мен әдістемесі 2019
    Несиелер: 6

    5В010100-"Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу" мамандығы үшін "мектепке дейінгі жастағы балаларды қарапайым математикаға оқытудың теориясы мен әдістемесі" пәнінің оқу - әдістемелік кешені типтік бағдарламаға сәйкес әзірленген және айқын кәсіби бағыты бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Құқық негіздері 2019
    Несиелер: 3

    Азаматтық және қылмыстық құқық негіздері, азаматтық іс жүргізу және қылмыстық іс жүргізу заңдарының негіздері, қаржы, салық, кеден құқығы, халықаралық құқық негіздері пәндеріне кіріспе, конституциялық, әкімшілік, отбасылық, еңбек құқығы негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәнерлеп оқу практикумы 2019
    Несиелер: 5

    Бұл оқу құралы ана тілі, сөйлеу мәдениеті және суару мәдениеті саласындағы болашақ мұғалімдердің сөйлеу дайындығының құрамдас бөлігі болып табылатын мәнерлі оқу практикумы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гендерлік саясат негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл пән студенттердің отбасылық қатынастар, ерлер мен әйелдердің теңдігі саясаты туралы теориялық білімдерін меңгеруге бағытталған. Студенттер отбасылық қатынастарды ұйым-дастыруға, принциптеріне, құрылымдарына ерекше назар аудару және ерлер мен әйелдердің тең құқылық заңдарын сақтау, ерлер мен әйелдердің тең құқылығына қатысты заңдарды ұстануы, балалардың құқықтарын отбасылық диспотизмнен қорғауын білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Акмеология, жеке және әлеуметтік жетістіктер негіздері
    Несиелер: 3

    жеке дамудың жоғарғы сатысына (акме) жету мүмкіндігін қамтамасыз ететін заңдылықтар мен механизмдерді зерттейтін даму психологиясы бөлімі. Неғұрлым кең түсінікте Пәнаралық ғылыми сала болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дінтану
    Несиелер: 3

    Дінтану пәні діннің пайда болу заңдылықтарын, дамуы мен қызметін, құрылым ерекшеліктерін, оның көп салалы феноменін, қоғам тарихымен байланысын және діннің мәдениеттің басқа да салаларымен байланысын зерттейді. Қазіргі кезеңде дінтануды оқыту барысында – бұл адам мәдениетінің өзіндік және ерекше саласы, қазіргі заманғы әлеуметтік-мәдени контекстке қосылған "тірі жүйе" екенін ескеруі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педиатрия және балалар гигиенасы негіздері 2019
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі міндеттері: баланың өмірі мен қызметінің оңтайлы жағдайлары туралы түсініктерді қалыптастыру; балаларды күту және олардың ауруларының алдын алу ережелерін меңгеруді ұйымдастыру; баланың тіршілік ету ортасына қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар туралы түсініктерді қалыптастыру; отбасында салауатты өмір салтын қалыптастыру мақсатында болашақ педагогтарды ата-аналармен жұмысқа дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сөйлеу психологиясы 2019-20
    Несиелер: 5

    Сөйлеу психологиясы-XIX ғасырдың аяғында пайда болған психологиялық білім саласы. Оның пәні адам психикасының маңызды жақтарының бірі-сөзді, тілді, сөзді меңгеру қабілеті. Психологиялық ғылымда сөз адам қолданатын ақпаратты беру үшін дыбыстық сигналдар, белгілер мен символдар жүйесі; ойды материалдандыру процесі ретінде түсініледі. Психологиялық процесс ретінде сөз сөйлеу психология бөлімінің "психолингвистика"пәні болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларды сенсорлық тәрбиелеу 2019
    Несиелер: 5

    Баланың сенсорлық дамуы-бұл оның қабылдауын дамыту заттардың сыртқы қасиеттері туралы түсініктерді қалыптастыру: олардың формасы, түсі, өлшемі, кеңістіктегі жағдайы, сондай-ақ иістері, дәмі және т. б. мектепке дейінгі кіші жастағы сенсорлық дамудың мәні асыра бағалау қиын. Осы жас сезім органдарының қызметін жетілдіру, қоршаған орта туралы түсініктерді жинақтау үшін ең қолайлы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлемдік және отандық мәдениет тарихы 2019
    Несиелер: 6

    "Әлемдік және отандық мәдениет тарихы". Кітапта берілген курстың негізгі сұрақтары берілген. Дәріс конспектісі емтиханға немесе сынаққа дайындық кезінде таптырмас көмекші болады, ол гуманитарлық мамандықтар бойынша жоғары және орта оқу орындарының студенттеріне арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар үйлеріндегі педагогикалық жұмыс 2019
    Несиелер: 5

    Балалар үйіндегі педагог-бұл өз жұмысын орындайтын педагогтың өзі сияқты ерекше орын. Тәрбиеленушілердің жеке істерін сақтайтын кабинетте оған өмір сүруге , жұмыс істеуге, өсуге ,осы өмірде, қоғамда өз орнын табуға, өз Отаны үшін пайдалы болуға көмектесу үшін бала туралы ақпарат жиналады. Және әлеуметтік педагог өзінің лауазымдық міндеттерін орындай отырып, балалар үйіндегі балаға өз елінің лайықты азаматы өз өмірін жалғастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандағы мектепке дейінгі тәрбиенің даму мәселелері 2019
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту – баланың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жеке басын толыққанды қалыптастыру үшін дамытушы орта құратын үздіксіз білім берудің бірінші деңгейі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ынтымақтастық педагогикасы 2019
    Несиелер: 6

    Ынтымақтастық педагогикасы-елдің қоғамдық-саяси өмірін жаңарту үдерістерінің ықпалымен 1980 жылдардың ортасында КСРО-да пайда болған педагогикадағы бағыт ("қайта құру"). Бағыт қолшатыр сипатқа ие болды және педагогтарды оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі тәсілдерімен біріктірді,олар үшін білім беруді ізгілендіруге және кейінгі әлемдік кезеңнің даяшы педагогикасына балама жасауға ұмтылу декларациясы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасы өмірінің психологиясы мен этикасы 2019
    Несиелер: 6

    Ұлдар мен қыздардың отбасын құру қажеттілігін, некеге тұруға дайындығын, отбасы ішіндегі қарым-қатынасты дұрыс құра білуін және болашақ балаларды тәрбиелеуді қалыптастыруға ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың табиғатымен таныстыру теориясы мен әдістемесі 2019
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі баланың тұлғасын қалыптастырудағы табиғаттың рөлі. Балаларды табиғатпен таныстыру. Балаларды қоршаған ортамен таныстыру кезінде білім, білік, дағды мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік 2019
    Несиелер: 6

    Педагогикалық шеберлік курсының теориялық - әдіснамалық мәселелері үздіксіз білім беру контексіндегі қазіргі білім беру және кәсіби педагог тұлғасы мен педагогикалық шеберліктің шыңына шығудың әдістемесі тақырыптары бойынша қарастырылады. Кәсіптік шеберліктің құрамдас бөлігі педагогикалық қарым-қатынас болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларды музыкалық тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі 2019
    Несиелер: 5

    Өнер мен көркем мәнерліліктің ең жұмбақ және жұмбақ түрлерінің бірі – музыка, әр уақытта әр адамның өмірінің ажырамас бөлігі болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық-ырғақтық қозғалыс 2019
    Несиелер: 5

    Музыка, қозғалыс-бұл баланың денсаулығына жақсы әсер ететін құрал. Музыкалық-ырғақтық қозғалыстар релаксациялық функцияны орындайды, эмоционалдық разрядқа қол жеткізуге, ақыл-ой жүктемелері мен шаршауды азайтуға көмектеседі. Музыка миына әсер ететін Ритм жүйке кернеуін жояды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі оқытуда дидактикалық материалдарды дайындау әдістемесі 2019-20
    Несиелер: 5

    Дидактикалық материалдар ойын және шығармашылық элементтері болып табылады. Дидактикалық материалды таңдап немесе жасай отырып, балалардың жас ерекшеліктеріне және негізгі қажеттіліктеріне назар аударылады. Балабақшада әр түрлі дидактикалық материалдарды қолдану мектепке дейінгі балалардың танымдық әрекетін белсендіруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Мемлекеттің әрбір азаматы үшін экологиялық білімнің маңыздылығы мәселелерінде құзыретті, микро деңгейде еңбекті қорғауды басқару, еңбек жағдайларын жақсарту бойынша жұмысты ынталандыру, еңбек қауіпсіздігін оқыту бойынша оңтайлы шешімдерді ұсынуға қабілетті ойлау мәдениетін меңгерген, ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдауға қабілетті

  • Код ON2

    Кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін ауызша және жазбаша нысанда мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде коммуникацияға дайындық

  • Код ON3

    Мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде басқару қызметін орындауға практикалық дайындыққа ықпал ету; Сыни ойлау әдістемесін меңгерген теорияның практикамен өзара байланысы үшін жағдай жасайды. Қазіргі педагогикалық білім берудің құндылығы, даму тарихы туралы білім; адам өмірінің жас, анатомиялық және физиологиялық параметрлерін есепке ала алады

  • Код ON4

    Өзінің зияткерлік дамуы, мәдени деңгейін, кәсіби құзыреттілігін арттыру, өз денсаулығын сақтау, адамгершілік және физикалық өзін-өзі жетілдіру үшін таным, оқыту және өзін-өзі бақылау әдістері мен құралдарын қолдана алады және коррекциялық-дымытушылық, тәрбиелік әрекеттерді меңгереді

  • Код ON5

    Адамның жас, анатомиялық және физиологиялық өмір сүру параметрлерін есепке ала алады; әртүрлі әлеуметтік жағдайларда дұрыс бағдарлануға қабілетті, ұйымдастырушылық қабілеті бар

  • Код ON6

    Тілдік құбылыстар мен фактілерді бағалауға қабілетті; іскерлік этикетті, мәдениет пен психологиялық негіздерді, мінез-құлық нормалары мен ережелерін сақтайды; салауатты өмір салтының негіздерін сақтайды; педагогикалық теорияларды талдауға және оларды практикада қолдануға қабілетті

  • Код ON7

    Қазіргі педагогикалық білім берудің құндылығы, даму тарихы туралы білім; адамның өмір сүруінің жастық, анатомиялық және физиологиялық параметрлерін есепке ала алады; мәселелерді қойып, зерттеу, тәжірибе жасай алады және т.б.; сыни ойлау әдістемесін меңгереді; теорияның практикамен өзара байланысы үшін жағдай жасайды

  • Код ON8

    Қазіргі педагогикалық білім берудің құндылығы, даму тарихы туралы білім; рефлексия, өзін-өзі тану және тұлғаның өзін-өзі түзетуі технологияларын меңгерген; мектеп және педагогика тарихын түсінеді және объективті баяндайды; негізгі ережелер мен әдістерді қолдана алады; іскерлік этикетті, мәдениетті және психологиялық негіздерін, мінез-құлық нормалары мен ережелерін сақтайды; ұйымдастырушылық қабілеттерге ие

  • Код ON9

    Тілдерді және мәдениетті өз бетінше оқыту тәсілдері мен тәсілдерін білуге қабілетті. Адам өмірінің жас, анатомиялық және физиологиялық параметрлерін есепке ала алады; Мәселелерді қойып, зерттеу, эксперимент жүргізуге қабілетті және т. б.; Сыни ойлау әдістемесін меңгерген; сабақтан тыс іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу

  • Код ON10

    Дамыту, жоспарлау, іске асыру және талдау мәселелеріндегі құзыреттілік және мектепке дейінгі жастағы балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып сөйлеу әрекетінің төрт негізгі түрлерінде (сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу) коммуникативтік іскерлікті дамытуда құзыретті болуы тиіс; оқыту процесінде тиімді әдістерді қолдана білуі тиіс

  • Код ON11

    Іскерлік этикетті, мәдениетті және психологиялық негіздерін, мінез-құлық нормалары мен ережелерін сақтайды; салауатты өмір салтының негіздерін сақтайды; табиғат заңдарында Құзыретті; рефлексия технологияларын меңгерген; оқушылардың білім алу жағдайын анықтай білу; әртүрлі әлеуметтік жағдайларда барабар бағдарлануға қабілетті; ұйымдастырушылық қабілеті бар; қазіргі заманғы модельдерді жүйелендіреді; озық педагогикалық тәжірибені талдай, жинақтай және пайдалана алады

  • Код ON12

    Адамгершілік, этикалық және құқықтық нормаларға сәйкес өз қызметін құру; әртүрлі әлеуметтік жағдайларда барабар бағдарлануға қабілетті; оқушылардың бағдарламалық материалды меңгеру деңгейін анықтай біледі; сыни ойлау әдістемесін біледі; әлеуметтік-саяси ғылымның негізгі ережелері мен әдістерін пайдалана біледі; этикалық және әлеуметтік нормаларды сақтайды; әдістерді талдай және біріктіре біледі; педагогикалық іс-әрекеттерді орындай біледі

  • Код ON13

    Оқу пәндерінің мазмұнын оқушылардың мүмкіндіктеріне бейімдей білу; әдістерді талдай білу және біріктіре білу; патриоттық тәрбие дағдыларын қолдана білу; әртүрлі әлеуметтік жағдайларда барабар бағдарлай білу; әлемнің басқа халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне төзімді болу; социумда шиеленіс жағдайлардың алдын алу және шешу техникасын қолдану; ата-аналармен, педагогтармен тиімді өзара іс-қимыл жасай білу

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу: Мектепалды даярлық
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top