Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01601 Тарих в Шымкент университеті

  • Этнология
    Несиелер: 6

    Этнология пәні және міндеттері. Географиялық, мәдени-шаруашылықты, нәсілдік, лингвистикалық, конфессиялық жіктеу. Әдістері және методологиясы.. Австралия және Океания халықтары. Азия халықтары. Этногенез және этникалық тарих. Континент халықтарының жалпы қабылданған жіктелісі. Шаруашылығы, материалдық мәдениеті. Отбасы, некеқатынасы. Европа халықтары. Батыс, орталық, Солтүстік және Оңтүстік, Европа халықтары. Африка халықтары. Мәдениеті. Қазір кезендегі этникалық процесстер. Америка халықтары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи өлкетану, мұражайтану
    Несиелер: 7

    Тарихи өлкетану, мұражайтану пәні, міндеттері және әдістері. Өлкетану жұмыстарының бағыттары. Туған өлке тарихы бойынша заттық, жазба және ауызша дерек көздер. Қазақстандағы өлкетану істерінің бастаулары. Мұражайлық өлкетану және ескеткіштерді қорғау ісінің дамуы. Мұражайтану ғылыми пән ретінде. Мұражайлық зат. Мұражайтанудың мәселелері, әдісі мен құрылымы. Алғашқы мұражай ісі. Мұражайлық классификация. Мұражайдың қызметі. Мұражайды жабдықтау.Мұражайды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қосалқы тарихи пәндер
    Несиелер: 5

    Палеография. Геральдика және сфрагистика. Қазақ руының таңбалары сияқты геральдиканың белгісі. Қазақстан қаласының гербтері. Қазақ хандығының мөрлері. Егеменді Қазақстанның мемлекеттік рәміздері (ту, герб, мөр) және олардың мағынасының толығуы. Фалеристика. Тарихи метрология. Евразия мемлекетіндегі әртүрлі кезеңдердегі ұзындық, биіктік, салмақтың метрге дейінгі бірлікте өлшемі. Қазақтардың өлшеу бірлігі. Хронология. Нумизматика. Генеалогия.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстан археологиясы
    Несиелер: 5

    Тас ғасыры. Археологиялық және геологиялық кезендер. Антропогенез. Палеолиттік өнер. Қола дәуірі. Ерте темір ғасыры. Скиф-сармат мәдениеті. Қара теңіздің солтүстік жағалауындағы ерте қалалар мен мемлекеттер. Қара теңіздің солтүстік жағалауын римдіктердің игеруі. Рессейдің орманды далалы массивіндегі ерте темір ғасыры. Орта ғасырлық Азия ортағасырларда. Түркі- кыпшақтардың археология¬лық ескерткіштері. Қазақстанның ортағасырлық археологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мектеп жасындағы балалардың анатомиялық, физиологиялық ерекшеліктері, әртүрлі жастағы өсу және даму заңдылықтары, өскелең организмнің қоршаған ортамен қарым – қатынасы, мектеп оқушыларының денсауығын сақтау мен нығайту, олардың оқып-білім алу барысында жұмысқа қабілеттілігін жоғары деңгейін қамтамасыз ету жолдарының, баланың жасына лайық білім беріп, ақыл ойын дамыту, дені сау, сымбатты етіп өсірудің ғылыми негіздері туралы педагогикалық мамандықтар бойынша оқып жатқан студенттерге білім беру.Қазіргі кезеңде оқушы баланың даму физиологиясы заман талабына лайық, бәсекелестікке қабілетті педагогикалық мамандар дайындауда рөлі мен маңызы едәуір өсіп отыр.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 2

    Оқу практикасы бүкіл тұтас педагогикалық процеске белсене қатысу, қоғамдық жұмыстарға араласу, сабақтан тыс өткізілетін іс-шараларға белсенділікпен атсалысу. Пәндер бойынша сабақтардың жеке түрлерін жүргізу дағдысын ұғыну; Мектепте оқу пәндерін оқыту әдістемесін меңгеру, пәндік сабақтарға дайындық жүргізу, сонымен қатар оқушылармен, мұғалімдермен бірге жұмыс істеп, тәжірибелерін алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Руханиятқа, білім, ғылымға еліміздің әлеуметтік, саяси мен экономикалық жаңғыруына озық технологиялардың дамуы мен дүниетанымның өсуі негізінде заман талабына сай көзқарастар негізінде адамның ұлттық санасын жетілдіру. Білім алушы рухани жаңғырудың бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, ұлттық бірегейлік сақтау, білімнің салтанат құруы, сананың ашықтығы сияқты бағыттарын меңгере алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түркі халықтарының тарихы
    Несиелер: 5

    Түркі елдерінің этногенезі. Қытай, орыс, араб, еуропалық және басқа деректердегі Түркілер. Жаңа және қазіргі замандағы Еуразиядағы түркі елдері. Саясат, қазіргі Түркиядағы саясат және мәдениет. Түркі елдерінің бірігу проблемасы және туранизм идеясы. Түркі елдерінің мәдениеті. Түркі елдерінің тарихының Қазақстанда және шетелдерде зерттелуі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік дағдылар
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлікке оқыту бұрын тап осындай маңызды болған емес. Өскелең ұрпақ көптеген елдерде жастар арасында ұлғайып келе жатқан жұмыссыздықпен бірге жұмыс орындарының ашылуына және жұмысқа орналасу үшін кәсіпкерлік мінез-құлық мәдениетіне баса мән беруде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлем мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Мәдениет адамзат баласының өмірі мен қызметі жан-жақты ұйымдастырудың түрлі формаларының жиынтығы қарастырылды. Әлем мәденитінің тарихы білім беру жүйесіндегі негізгі мақсаты студенттерді адамзат баласының мәдени жетістіктерін игеруге, мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының заңдылықтары және негізгі түрлерін меңгереді, Әлемдік мәдениеттің інжу-маржанын өз беттерімен түсініп білуге, кәсіби деңгейлерін арттыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Педагог ғалымдардың ғылыми-теориялық негіздері мен идеяларын зерттейді. Педагогикалық қызмет түрлерін жоспарлайды. Кәсіби қызметте оқыту мен тәрбиелеудің заманауи педагогикалық технологияларын қолданады. Ұжымда тәрбие процесін ұйымдастырады. Жоғары педагогикалық білім беру мәселелерін және оны одан әрі дамыту перспективаларын талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық практикай(үзіліссіз)-8 апта
    Несиелер: 8

    Болашақ ұстаздың мектеп тәжірибесінде оқу – тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруда, сондай – ақ жеке пәнді оқытуға педагогикалық ықпал жасауда оның психология ғылымынан алған теориялық білімін практикада қолдануға мүмкіндік береді. Педагок үшін психологияның негіздерін іс – жүзінде пайдалану, тұлғаның дамуындағы өзіндік заңдылықтарын, баланың жас және дербес ерекшеліктерін білу, оқыту мен тәрбиелеудің неғұрлым тиімді әдіс – тәсілдерін таңдауға, оларды іс – тәжірибеде қолдануға теориялық негіз болады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеке жетістіктер негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу және жеке жетістіктер деңгейінің салыстырмалы сипаттамаларын алу, білім беру мазмұнының сәйкестігін бағалау және оның мақсаты - өміршең тұлғаны дамыту. Адамға өзінің өмірлік мәселелерін шешу үшін білімдерін тиімді пайдалануға мүмкіндік беретін жобалық-бағытталған ойлауды қалыптастыру; тұлғааралық, мәдениаралық, мемлекетаралық деңгейде жағымды қарым-қатынасқа қабілеттілік пен дайындықты, сондай-ақ өзіне, жақын қоршаған ортаға, қоғамға, мемлекетке, адамзатқа, табиғатқа деген әлеуметтік жауапкершілікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Имиджеология
    Несиелер: 5

    Имиджелогия пәні - тұлғаның экономикалық теория, құқық негіздері сонымен қатар сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін,кәсіпкер қызметінің тиімділігін, экологиялық ақпаратқа қол жеткізу, экологиялық маңызды шешімдерді қабылдауға, қоршаған ортаға қатысты сот әділдігіне қол жеткізу жолдарын оқытып үйрету, тіршілік қауіпсіздік саласында жалпы біліктілікті көтеру, қоғамға, ұйымға немесе топқа ықпал етуге қабілетті лидер тұлғаларды қалыптастыру жолдарын оқыту. Тұлғаны экономика құқық негіздерін сонымен қатар жемқорлыққа қарсы мәдениетін, кәсіпкер қызметінің тиімділігін, экологиялық ақпаратқа қол жеткізу, экологиялық маңызды шешімдерді қабылдауға, қоршаған ортаға қатысты сот әділдігіне қол жеткізу жолдарын оқытып үйрету, тіршілік қауіпсіздік саласында жалпы біліктілікті көтеру, қоғамға, ұйымға немесе топқа ықпал етуге қабілетті лидер тұлғаларды қалыптастыру жолдарын оқыту. Адамдармен қарым-қатынастылыққа және жұмыс істей білу ептіліктеріне жылдам шешім қабылдап тұлғалардың іс-әрекеттері мен реакцияларына сәйкес өз әрекетін жобалауға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алғашқы қоғам тарихы
    Несиелер: 6

    Пәнде студенттер адамзат қоғамының қалыптасуынан бастап, адамның пайда болуын, алғашқы тайпалар мен тайпалық одақтың құрылуын, дамуын меңгереді. Сонымен қатар қоғамдық құрылыстағы мәселелерге, жеке меншік пен таптық қоғамның құрылуына тарихи талдау жасайды. Алғашқы қоғамның эволюциялық даму жүйесі мен әлеуметттік құрылысын, рухани мәдени қалыптасу тарихын және алғашқы діни-нанымдардың пайда болуын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 6

    Мемлекеттіліктің пайда болуы және дамуы, құлиеленушіліктің дамуы. Ежелгі Шығыс жер өңдеуінің тұрақтары. "Әлемдік" империялардың құрылуы: Ассирия, Иран. Мемлекеттік құрылымның ерекшеліктері және әлеуметтік стратификация. Ежелгі Шығыс елдерінің тарихы. Греция және Рим тарихының кезеңдері. Греция және Римде мемлекеттің түрлері ретінде полистердің қалыптасуы. Жекеменшіктің антикалық түрі. Греция мен Римде құлиеленушіліктің алғы шарттары және таптық қоғамы (классикалық құлдық). Македондық гегемонияның орнауы. Грек колонизациясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дінтану
    Несиелер: 6

    Дінтану оның пәні және функциясы. әлемдік діндердің жалпы сипаттамасы. Адамзат тарихындағы діннің ролі. Діннің мәселелері мен сипаттамалары. Діннің қарапайым түрлері. Көне таяу шығыс қоғамдарында қалыптасқан діни жүйелер. Көне Иран жеріндегі діндер. Иудаизм діні. Индуизм діні. Христиан діні. Ислам діні пайда болуы мен тамыр жоюы Қазақстан Республикасындағы діни жағдай . Дін және саясат. Қазіргі Қазақстандағы діни конфессиялардың орны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың критериалды технологиялары
    Несиелер: 3

    «Бағалаудың критериалды технологиялары пәні»- білім беру сапасы туралы түсінікті, оқыту сапасын бақылауды ұйымдастырудың әдіснамасын, оқыту нәтижесін бағалаудың заманауи әдістерін, оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалауды, бағалау үдерісінің мақсатын, оқу үшін бағалауды, оқытуды жоспарлаудың әдістемесін пайдалануды оқытып үйрету.Дескриптор туралы түсінікті. Топтық жұмысты бағалаудың бағыттарын,өзін-өзі бағалауды, кері байланысты оқып үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі діни қозғалыстар мен культтер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – қалыптастыру туралы жалпы түсінік пайда болу, даму себептері, негізгі діни ғылыми идеялар, діни практикалар мен әлеуметтік қызмет ерекшеліктері, үрдістер. Қазіргі әлемдегі жаңа діни қозғалыстардың эволюциясы. Пән студенттерге қазіргі заманғы феномендердің пайда болу және даму себептерімен - жаңа діни қозғалыстармен танысуға мүмкіндік береді, негізгі дінтану ақпаратын түсінуге, баяндауға және сыни талдауға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Антика тарихы.
    Несиелер: 6

    Алғашқы қалыптасқан мемлекеттер тарихы. Құл иеленуші құрылыс. Құлдық қоғам жөнінде түсініктер қалыптасуы. «Антика» ұғымы. Антикалық елдер тарихы. Грекия мен Римде құлдық қоғамның дамуы. Тап күресі. Қара теңіз жағалауындағы құл иеленуші мемлекеттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстан тарихының өзекті мәселелері
    Несиелер: 6

    Қазақстан тарихының өзекті мәселелерінің анықталып, зерттелуі. Қазақстан тарихындағы өзекті мәселелердің Еуразиялық континент тарихымен және Орта Азиялық тарихпен қоса қарастырылуы. Қазақстан тарихындағы теориялық және әдіснамалық мәселелер. Параметрлік мәселесі. Идеологиялық база мәселесі. Қазақстан халықтарының этногенезі. Қазақстан территориясындағы мемлекеттіліктің эволюциясы, тарихи фактілер мен оқиғалардың жиынтығы, тарихи сабақтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент.
    Несиелер: 3

    «Білім беру менеджмент» пәнін меңгеру барысында алынған теориялық білім мен практикалық дағдылар студенттерді өз бетінше және жоғары деңгейде нақты басқару міндеттерін шешу, тұтас педагогтік үдеріс субъектілерін оқу-тәрбие, оқу-танымдық және өз бетімен білім алу әрекетіндегі төмен нәтиже көрсету себептерін анықтау біліктерімен қаматамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Білім беру мекемелері мен балалар тәрбиелеу ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін зерттейді, тәрбие жұмысын тиімді жүзеге асыру бойынша ұсыныстар әзірлейді. Тәрбие әдістері, әдетте, тәрбиелік мәселелерді шешуге бағытталған, осы қызметті ұйымдастырудың бағыты немесе тактикасы, оқытушылар мен студенттердің өзара ынтымақтастығы ретінде анықталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім берудің қағидалары, философиялық және әдіснамалық негіздері туралы түсініктерін қалыптастыру, инклюзивті білім берудің құқықтық-нормативтік қамтамасыздандыруда кездесіп отыратын кедергілерін жою, ерекше қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық қолдауға байланысты заманауи модельдері туралы түсініктері мен инклюзивті тәжірбие аймағында ұйымдастыру мен басқару құзіреттіліктеріне ие болу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның ежелгі және орта ғасырлардағы тарихы
    Несиелер: 6

    Көшпенділіктін пайда болуы мен дамуы, ерте мемлекеттік құрылымдарды қарастырады. Сактар, уйсіндер мен қаңлылар, ғындар, Орталық Азидағы көшпенділер,отырықшы өркениеттің мәселелерін түсінеді Қазақстанның этносаяси тарихындағы түркі кезеңі, Монғолдардың Қазақстан мен Орта Азия жаулауы. Алтын Орда кезеңін, ХІҮ-ХҮғғ. Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің тарихын қарастырады . Сібір хандығы. Қазақ хандығының және Қазақ халқының қалыптасуының аяқталуы біледі. ХҮІ- ХҮІІІ ғғ. басындағы Қазақ хандығы. ХҮІ-ХҮІІІ ғғ. қазақ-орыс және қазақ-жоңғар қатынастары меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орталық Азияның ортағасырлық империялары
    Несиелер: 6

    Курс Орталық Азияның ортағасырдағы империялары тарихының негізгі кезеңдері туралы іргелі теориялық білімін қалыптастыруға негізделеді. Әлемдік тарихтағы түркі мұрасын талдауға, сондай-ақ монғол империясының сипатына ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еуразия тарихы
    Несиелер: 5

    Еуразия территориясы және халқы. Еуразияның Туркия мемлекетінің басқару жүйесі және саяси құрылысы. Еуразия мемлекеттерінің әр түрлі даму сатыларындағы, яғни феодализм, капитализм, социализм және қазіргі заманғы тәуелсіздік жағдайындағы даму барысы туралы негізгі тарихи процесстің өрбуімен қалыптасу барысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Оқыту әдiстемесiнiң теориялық-әдістемелік негіздері. Қазіргі кезеңдегі мектептегі тәрбие ролі. Мектеп бағдарламалары. Тарих пәнінің мемлекеттік стандарты. Тарихты оқытудың әдістері мен тәсілдері. Тарихтан оқу комплекстері. Тарихты оқытудың әдістері мен тәсілдері. Оқыту әдiстерiн жіктеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ халқы мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 6

    Қазақ мәдениетінің тарихы» курсы Қазақстан Республикасындағы қазақ мәдениеті дамуының тарихын ашады. Оның негізіне алғашқы қауымдық құрылыстан бастап қазіргі заманғы кезеңге дейінгі қазақ халқының мәдениетінің қалыптасу кезеңдері жөнінде нақты деректер береді. Бұл курс Қазақстан тарихымен тығыз байланыста.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орта ғасырлардағы Азия және Африка елдерінің тарихы
    Несиелер: 6

    «Азия және Африка елдерінің орта ғасырлар тарихы» пәні де адамзат тарихы сынды бірнеше тарихи формациялы дәуірлер мен кезеңдерден тұрады. Ерте феодалдық араб мемлекетінің қалыптасуы мен дамуы.ІІІ-ҮІІІғғ. Тропикалық Африка. Закавказье халықтарында феодалдық қатынастардың қалыптасуы және дамуы. Орталық Азия мемлекеттері.Монғол империясы. Х-ХҮ ғғ. Корея мен Жапония. ХІ-ХҮ ғғ. Үндістандағыфеодалдық мемлекеттер. ХІІІ-ХҮ ғғ. Орталық Азия, Иран, Түркия және Закавказье. ҮІІІ-ХҮ ғғ. Азия және Солтүстік Африкадағы Араб Феодалдық мемлекеттері. ХҮІ-ХҮІІ ғғ. Азия және Африка.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Иран тарихы.
    Несиелер: 6

    Иран: территориясы және халқы. Иранның ежелгі тарихы туралы деректер. Элам және Мидия-Ироан территориясындағы ең ежелгімемлекеттер. Парсы державасы. Парфия. Орта ғасырларға өту дәуіріндегі Иран. Иранның жаңа заман тарихы. 1918-2010 жылдардағы Иран.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихнама
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тарих ғылымының даму заңдылықтары мен спецификалық ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру. Пән: тарихи ғылымның дамуының имманенттік және сыртқы факторларын, тарихи білімнің қозғалысына негізгі тарихи-философиялық концепциялардың әсер ету дәрежесін анықтау, тарихнамалық талдаудың принциптері мен әдістерін үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ұлы Жібек жолының қалалары
    Несиелер: 6

    Ұлы Жібек жолының тарихын, бағыттарын, халықаралық сауданың дамуын зерттеу, Отырар, Көкмардан, Сауран, Сығанақ Қалашығы қалаларының пайда болуы. Ұлы Жібек жолы қалаларын тарихи-мәдени аудандастыру, Шу-Іле қалаларының сипаттамасы. Урбанизациялық процестердің жүруі. Талғар, Испиджаб, Тараз қалаларының маңызы көрсетіледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орта ғасырлардағы Еуропа және Америка елдерінің тарихы-
    Несиелер: 5

    Антика және орта ғасыр тоғысындағы Еуропа. Б.з.д.ІҮғ. дейін ежелгі германдықтардың қоғамдық құрылысы. Еуропада Ұлы қоныс аудару кезеңіндегі ғұндар. Франк державасындағы феодализмнің дамуы. ІҮ-ХІІ ғғ. Византия.Ерте ортағысырдың аяғындағы Батыс Еуропа. Ортағасырлық қалалардың пайда болуы мен дамуы. Крест жорықтары. ХІ-ХҮ ғғ. Франция, Англия, Германия, Италия және Еуропаның басқа елдері. ХІ-ХҮ ғғ. Батыс Еуропа және Византияның ортағасырлық мәдениеті. Ежелдегі Шығыс славяндар. ХҮ-ХҮІІ ғасырлардағы Еуропа.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еуропа және Америка елдерінің жаңа заман тарихы
    Несиелер: 6

    Еуропа мен Американың жаңа тарихы әлемдік тарих ғылымының бөлінбес бір бөлшегі ретінде қаралып, батыстағы капиталистік қатынастардың негізгі генезисі, еуропалық мемлекеттердің дамуы. Жаңа және қазіргі заман тарихының мерзімдік шектері және кезеңдерге бөлу мәселесі. Батыс елдерінің дәстүрлі қоғамнан индустриалдық қоғамға өтуі. АҚШ тың құрылуы. Ұлы француз революциясы. Еуропа және Америка елдеріндегі индустриалдық өркениет кезеңіндегі экономикалық, саяси және әлеуметтік үрдістердің сипаты. ХҮІІ-ХІХ ғғ. халықаралық қатынастардың дамуы. Бірінші дүниежүзілік соғыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ халқының диаспорасы
    Несиелер: 5

    Қазақ диаспорасының пайда болуы, қалыптасуын зерттеу. Көші-қон тіршілік қамына байланысты, қақтығыс-жанжал мәжбүрлегендіктен және түрліше басқа да жүйелі сипаттар негізінде туындайтындығы жайында түсінік қалыптастыру. Ирредент түсінігін практикалық және теориялық тұрғыдан талдау жасау.Батыс –Шығыс Европа, Қытай Ресей және Азия мемлекеттеріндегі диаспораның үлес салмағы жайында түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Азия және Африка елдерінің жаңа заман тарихы-
    Несиелер: 6

    XVIIғасырдың екінші жартысы мен ХХғасыр аралығындағы Азия елдері. Осман империясы. ХІХғ. Түркия. Танзимат. Либералдық конституциялық қозғалыс. Қытай. Жапония. Соғысқа дейінгі империализм дәуіріндегі Жапония (1900-1914) ХІХғ. Қытай. Тайпиндер көтерілісі және оның маңызы. ХІХғ. соңы – ХХғ. басындағы Индонезия, Вьетнам, Қытай, Корея және Оңтүстік Шығыс Азияның басқа да елдері. ХІХғ. соңында Қытай, Түркия, Иран жартылай отарларға айналуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан халықтарының диаспорасы
    Несиелер: 5

    Диаспора туралы түсініктер. Қазақстанға басқа ұлттардың қоныстануы. Орыстардың Қазақстанға қоныс аударуы. Ұйғырлар мен дүнгендердің қоныс аударуы. Көпұлтты Қазақстан мемлекетінің қалыатасуы. Қазақстан халықтарының диаспорасы туралы мәліметтер. Қазақстандағы басқа ұлт өкілдері, олардың қоныстану тарихы мен тіршілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетелдер тарихының тарихнамасы
    Несиелер: 6

    Дәстүрлі қоғамдардағы тарихи білімнің дамуы. Ежелгі дүниеде тарихтың оқытылуы. Грек, Римдік тарихнамасы. Орта ғасырлар тарихнамасы. Тарихи білімдердің жинақталу қорының кезеңдері. Қайта өркендеу кезеңіндегі орта ғасырлық тарихтың тарихнамасы. Орта ғасырлық тарихтағы Қазақстандық тарихнама. Жаңа замандағы Азия мен Африка тарихнамасы. Қазіргі заманғы Азия және Африка елдері тарихының тарихнамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстандағы ұлт-азаттық көтерілістер тарихының тарихнамасы
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы ұл-азаттық көтерілістер тарихы. Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық көтерілістің тарихнамасы. Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық көтерілістің тарихнамасы, Исатай мен Махамбет бастаған ұлт-азаттық көтерілістің тарихнамасы, 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс тарихнамасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның Ресейге қосылуы. Абылай тұсындағы Қазақ хандығының нығаюы. XVIII екінші жартысындағы Қазақстан. Қазақстанда өнеркәсіптің дамуы. XVІІІ- XІX ғасырлардағы Қазақстан мәдениеті. ХХ ғасыр басындағы Қазақстан. Қазақстан бірінші дүниежүзілік соғыс жылдарында. 1916 жылғы халық көтерілісі. Қазақстан Ақпан революциясынан кейінгі кезеңде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан халықтарының мәдениеті
    Несиелер: 5

    Қазақстан халықтарының мәдениетіндегі ұқсастықтар мен ерекшеліктері. Қазақстанды халықтарының қоныстану ерекшеліктері, сабептері мен салдарлары. Қазақстан және көне Түріктер дәуірі. Ұлы жібек жолы. Ұйғырлар, ноғайлардың, қазақ, қырғыз, өзбек, қарақалпақ халықтарының этногенездегі орны. Қазақстан жеріндегі Славян халықтарының мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ресейдің Қазақстанды отарлау саясатының тарихы.
    Несиелер: 5

    Отарлау туралы түсініктер. Ресейдің Қазақстанды отарлауының басталуы. Патша өкіметінің Қазақстанды жаулап алуы. Кіші жүз бен Орта жүздің Ресей құрамына өтуі. Ұлы жүздің Ресей қоластына қарауы. Ресей империясының Кіші және Орта жүздегі отарлық саясатына қарсы халық бұхарасының наразылығы. ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы Ресей империясының Қазақстанда жүргізген саясатының негізгі бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ГУЛАГ жүйесі және Қазақстан қасіреті
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдың 30-50- жылдарындағы Қазақстан тарихы кезеңін қамтиды. Оқу пәні студенттердің КСРО кезеңінде Коммунистік партияның топтық-әкімшілік, тоталитарлық саясатының мәнін, лагерлер жүйесі туралы білім базасын қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлемдегі ұлт-азаттық қозғалыстар тарихы
    Несиелер: 6

    Ежелгі дәуірдегі мемлекеттердің пайда болуы және мемелекет аралық қақтығыстардың басталуы Грек-парсы мемлекетінің арақатынасының шиеленусуі. Афина демократиясы мен Спарта олигархиясы б.з.д. V ғғ. Саяси жүйе ретiнде Пелопоннес соғысы. Рим республикасының құлауы (б. з. д. 180-30 жж.) Рим республикасы саяси жүйесiнiң дағдарысы. Англия мен Франция арасындағы жүз жылдық соғыс. Француз халқының азаттық күресі. Түрік османдардың Балқан түбегін жаулап алуы және Балқан халықтарының азаттық қозғалысы. 1812ж Отан соғысы.Н.Бонопарт агрессиясына қарсы орыс халқының азаттық күресі К.Қасымұлы бастаған қазақ халқының 1837-1847жж Ресей империясына қарсы ұлт-азаттық күресі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан табиғатын зерттеу тарихы
    Несиелер: 5

    Табиғаттың заңдылығын білген студент табиғат зоналарының ерекшеліктерін ажыратады, яғни табиғатты жүйе ретінде зерттейді. Бұл деген табиғат элементтерін компоненттерін сараптайды деген сөз. Әрбір табиғат зонасы күрделі бір кешен, оған өсімдіктер мен жануарлар дүниес кірсе, сонымен қатар топырақтар структурасы да орын алады. Жалпы алғанда табиғаттың аса ірі компоненттері зоналарды құрайды. Ал зонада болатын болса өз құрамындағы екінші, үшінші сатыдағы табиғат компоненттері болады және сондай болып майда әлемдіктерге бөлініп отырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ислам тарихы
    Несиелер: 6

    Исламның негізгі бағыттары. Суннизм мен шеизмнің тарихы, ерекшеліктері. Исламның Азия, Африка, Қазақстан территориясына таралуы. Исламның пайда болуының тарихи жағдайлары. Ислам пайда болуының алғы шарттары. Мұхаммед пайғамбардың өмірі мен жеке тұлғасы. Құранның мазмұны. Құранның әлеуметтік идеялары және олардың эволюциясы. Шариғат. Исламның таралуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ресей тарихы
    Несиелер: 5

    Ежелгі орыс ерте феодалдық мемлекеттің пайда болуы және дамуы. Х-ХІІ ғасырындағы Киев Русі. Моңғол –татар шапқыншылығы кезеңі . Орыс жерлерінің Москва төңірегіне бірігуі. Ұлы Литва княздығы. Романовтар әулетінің билікке келуі. ХҮІІІ-ХІХ Ресей империясы.1934-1938ж. Ресей. Тоқырау жылдарындағы Ресей. Горбачев революциясы. Кеңес дәуіріндегі Ресей. ТМД-ның құрылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оңтүстік Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Оңтүстік Қазақстандағы тас дәуірі. Оңтүстік Қазақстанды мекен еткен тайпалар мен рулар. Орта ғасырлардағы Оңтүстік Қазақстан. Кейінгі орта ғасырлардағы Оңтүстік Қазақстан өлкесі. Қазақ хандығы құрылу қарсаңындағ Оңтүстік өңірі. ХҮІІ-ХІХ ғасырлардағы Оңтүстік.Оңтүстік Қазақстан өлкесінің шежіресі. Оңтүстік қазақстан ежелгі кезеңде. Тайпалық бірлестіктердің оңтүстікті мекен етуі. Орта ғасырлардағы Оңтүстік өлке. Оңтүстіктің Қоқан, Хиуа қоластына қарауы. Оңтүстіктегі ұлт-азаттық күрестер. Өлкенің Ресей қоластына өтуі. Оңтүстікте Кеңес мемлекетінің орнауы. Тәуелсіздік жылдарындағы өлкенің әлеуметтік, экономикалық дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан топонимикасы
    Несиелер: 5

    Топонимдер және топонимика туралы түсінік. Топонимиканың теориялық негіздері. Қазақстан мен Орта Азияның тпонимикалық жүйесінің қалыптасуы. Тарихи топонимдер топонимика ғылымының негізі ретінде. Жергілікті жер-су атауларының қалыптасуы. Тарихи оқиғаларға байланысты қойылған тарихи жер атаулары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстандағы саяси партиялар мен қоғамдық қозғалыстар тарихы
    Несиелер: 5

    Қазіргі кездегі Қазақстандағы саяси партиялардың міндеттері және оның атқаратын қызметтері. Қазақстандағы қоғамдық қозғалыстарды зерттеу. Қазіргі жағдайдағы Қазақстандағы саяси ойлардың ерекшеліктерімен негізгі бағыттары. Саяси ұғымы және оның пайда болуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетелдер тарихының түпдеректері
    Несиелер: 6

    Шетелдер тарихы туралы түпдеректер. Түпдеректер туралы түсініктер. Алғашқы қауымдық қоғам тарихының түп-деректері. Археологиялық, этнографиялық, лингвистикалық деректер. Ежелгі Қосөзен, Мысыр, Парсы, Вавилон, Қытай, Үндістан, Грекия, Рим мемлекеттерінің түп-деректері. Орта ғасырлардағы Еуропа елдерінің деректері. Ортағасырлардағы Шығыс елдерінің дерек көздері. Жаңа заман тарихының түп-деректері, Қазіргі замандағы түп-деректер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Азия және Африка елдерінің қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    ХХ ғ. Бірінші жартысындағы Азия және Африка елдерінің экономикалық, саяси дамуының негізгі бағыттары. Колониялар, жартылай колониялар және тәуелді елдер. Монголия. Қытай және Жапаония соғысаралық жылдарда. Азия және Африка елдері екінші жүниежүзілік соғыс жылдарында. Колониялық империялардың ыдырауы және тәуелсіз мемелекеттердің құрылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қытай тарихы
    Несиелер: 5

    Қытайдағы ежелгі мемлекеттік құрылымдардың пайда болуы. Шинь-Инь дәуіріндегі Ежелгі Қытай. Чжоу кезіндегі ежелгі Қытай. Ерте орта ғасырлардағы Қытайдағы феодалдық қатынастардың қалыптасуы. Таң империясының экономикалық дамуы. Юань империясының пайда болуы. Кейінгі орта ғасырлардағы Қытай. Минь династиясының сыртқы саясаты. Қытайдағы Цин патшалығы дәуірі. Чиң патшалығының дамуы мен құлдырауы. ХҮІІ ғ. соңғы жартысы-1918 жж. Қытай. Қытайдың «Жабық есік саясаты». 1918-2010 жылдардағы Қытай тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этникалық демография
    Несиелер: 5

    Этникалық демография өзінің зерттеулерінде негізінен этникалық статистиканы, халық санағының материалдарын, арнаулы демографиялық және этнографиялық, мәдени-тұрмыстық зерттеу материалдарын, сондай ақ басқа да ғылымдардың материалдарын, соның ішінде социологияның географияның, психологияның, этникалық экологияның, антропологияның, медицинаның зерттеулерін қамтиды. Этникалық демографияның қалыптасуына демографиялық мінез-құлықтың көбінесе халықтың әдет-ғұрпымен байланысты екені, көптеген демографиялық үдерісті этнографиялық материалдарды пайдаланбайынша, демографиялық—статистикалық деректерді белгілі бір ұлысқа байланыстырмайынша мүмкін емес екендігі септігін тигізді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Алаш зиялыларының қоғамдық қызметі
    Несиелер: 5

    «Алаш қозғалысының тарихы» курсы хронологиялық жағынан Қазақстанда отаршылдық езгі, патша өкіметінің қазақ халқын қанауды одан әрі күшейтуі Қазақстанда отаршылдық езгі, патша өкіметінің қазақ халқын қанаудан әрі күшейтуі негізінде туындаған әр түрлі бас көтеру, наразылық акцияларынан бастап, саяси күштердің «Қазақ» газеті төңірегіне топтасуына дейінгі аралықты қамтиды. Алашорда қозғалысы қайреткерлерінің қуғындалып, қозғалыстың таратылу кезеңі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі замандағы дүниежүзі тарихы
    Несиелер: 5

    Курсты оқыту барысында студенттерге Еуропа және Америка, Азия және Африка елдерінің бірінші дүниежүзілік соғыстан бастап бүгінгі күнге дейінгі саяси, әлеуметтік-экономикалық және рухани-мәдени даму жолдары туралы нақты білім беру. ХХ ғ. басынан осы уақытқа дейінгі тарихы «қазіргі заман тарихы» деп аталатын кезең жалпы білімдік және дүниетанымдық тұрғыдан дайындаудың маңызды бөлігі болып табылады және олардың шығармашылық ойлау қабілетін ұштауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еуропа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Индус¬триялық қоғамның дағдарысы және пост¬индустриялық өркениет негіздерінің қалыпта¬суы. Әлемдік капиталистік жүйе дамуының альтернативтік жолдары. Көп ұлтты империялардың құлауы. Еуропа және Америка елдерінің дүниежүзілік соғыстар аралығындағы экономикалық, саяси және қоғамдық дамуының негізгі тенденциялары. Саяси идеологиялардың дамуы. ХХғ. бірінші жартысындағы халықаралық қатынастар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихи демография
    Несиелер: 5

    Демография ұғымы туралы түсініктер. Демография ғылымының қалыптасуы.Тарихи демографияның зерттеу тәсілдері мен әдістері. Тарихи демографияның қалыптасу кезеңдері. П.Соркиннің, М.Вебердің және қазіргі заманғы демографиялық теориялары. Тарихи демография теорияларының типологиясы. Қазақ демографиясы және демографияның тарихтағы алатын орны. Гендерлік саясат.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандағы ұлттық элита және ұлт мәселесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тәуелсіз Қазақстанның ұлттық идеясын зерделеудің заманауи тәсілдерін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы жергілікті халықтың азаматтық сәйкестігінің дамуын талдаудың теориялық негізін қалыптастырады, қоғамдық-саяси өмірдегі интеллигенцияның орны мен рөлін анықтайды. Пән элитаның қалыптасуын, қоғам ішіндегі саяси, құқықтық идеологиялық, мәдени қатынастардың жиынтығын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихты оқытудағы жаңа технологиялар
    Несиелер: 5

    Тарихты оқытудағы жаңа технологиялар. Деңгейлеп оқыту, Тірек сигналдары арқылы оқыту технологиялары, Модульдік оқыту, Сын тұрғысынан ойлауды дамыту, Ойын арқылы оқыту, Жаңа педагогикалық технологияның ерекшеліктері (Ш.Т.Таубаева мен Б.Т.Барсай бойынша) Ынтымақтастық педагогикасы. Білім беруді ізгілендіру технологиясы (Ш.А.Амонашвили) Ойын арқылы оқыту технологиясы. Проблемалық оқыту технологиясы.Тірек сигналдары арқылы оқыту технологиясы (В.Ф.Шаталов бойынша). Түсіндіре басқарып -оза оқыту технологиясы (Лысенкова С.Н.) Деңгейлік саралап оқыту технологиясы Оқытудың компьютерлік технологиясы. Дамыта оқыту технологиясы (Л.С.Выготский, Л.В.Занков, В.В.Давыдов)Деңгейлеп оқыту технологиясы (Ж.Қараев) Сын тұрғысынан ойлау технологиясы (Ф.Я.Вассерман) Жобалап оқыту технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы
    Несиелер: 5

    Тарихи үрдіс теориясы. Тарихи үрдістің категориялары мен сипаты. Формация және өркениет. Тарихи үрдістегі субъективтілік пен объективтіліктің диалектикасы. Тарихизаңдылық. Қажеттілік пен кездейсоқтық. Баламалылық. Тарихи үрдістің қазіргі заманғы теориялары. Тарихи сана теориясы. Тарих пен философияның, тарих пен әлеуметтанудың арақатынасы. Тарихи сананың ерекшеліктері. Тарих ғылымының пәні және әлеуметтік функциялары. Тарихи сананың эмпирикалық және теориялық деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлем өркениеттері
    Несиелер: 5

    Пән қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуының негізгі бағыттарын студенттерге талдап түсіндіреді. Студенттерді бүкіл адамзат тарихының даму үдерістерімен таныстырып қоймай, сонымен қатар болашық жас мамандарды қазіргі таңда болып жатқан жаһандық-өркениеттік және гуманитарлық дүниетаныммен, сонымен бірге әртүрлі дәуірлердегі мәдени өмірдің жан-жақты құбылыстарымен таныстырып, өз алдына сараптама жасай білуге дағдыландырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Туған өлке тарихын зерттеу методологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән тарихи ғылымдағы теориялық мәселелрге арналған ,әр түрлі үлкен көлемді ақпараттарды өңдеп, анализ жасай білу керек; -әр түрлі тарихи дереккөздермен, сондай -ақ оқу құралдарымен, электрондық оқулықтармен, Интернет көздерімен, мерзімдік басылымдармен, картамен және т.б. өз бетінше жұмыс жасауды білу керек; -зерттеу жұмыстарының дағдыларын игеру; Тарихи процестің бірлігін және әртүрлілігін, тарихты әртүрлі мектептер мен өткен бағыттар бойынша түсіндірудің ерекшеліктерін түсіндіретін ғылыми тұжырымдамалармен айналыса алады;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Педагогикалық(өндірістік) /Дипломалды практика
    Несиелер: 8

    Мектептің тұтас педагогикалық-психологиялық процесс жағдайы мен оқушы тұлғасын қалыптастыру және диагностикасын жүргізу үшін жалпы педагогикалық және жалпы психологиялық білім, іскерлік дағдыларды жетілдіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Деректану
    Несиелер: 5

    Деректану теориясы. Тарихи деректердің методологиялық мәселелері.Курстың негізгі мазмұны теориялық дерекпен жұмыс жүргізудің және тарихтың негізі ретінде қарап талдау, сонымен қатар таным құралы ретінде зерттеп, тарихи - әлеуметтік жағдайда қалай пайда болып, сол дәуірді бейнелейтін және өзін жасаған оқиға туралы мәлімет беретін тарихи құбылыс ретінде оқып-білуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тарихи-мәдени ескерткіштерді қорғау
    Несиелер: 5

    Тарих және мәдени ескерткіштерді қорғау-мәдени ортаның элементі ретінде. Тарихи мәдени ескерткіштердің түрлері. Ескерткіштерді мемлекеттік қорғау. Ескерткіштерді сақтау жөніндегі мемлекеттік саясат. Тарихи мәдени ескерткіштер түрлері әлемдегі тарихи мәдени ескерткіштер туралы мәліметтер. Қазақстандағы мәдени ескерткіштер Қожа Ахмет Ясауи мовзалейі, Айша бибі,Қарахан мовзелейі т.б. және осы тарихи мәдени ескерткіштердің қорғалуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тарихи география
    Несиелер: 5

    Әлем астаналары, тарихи-мәдени орталықтарына сипаттама. Дүниежүзілік туристік ұйымның тізіміне енген әлемдік туристік орталықтар.Студенттерге табиғи және антропогендік геожүйе шекарасындағы қоршаған ортаның, кеңістіктегі экологияның фонын зерттеп білу арқылы ондағы қолайлы экологиялық жағдайды сақтау немесе қайта қалпына келтіру жөніндегі нұсқау түріндегі ұсыныстар даярлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстан тарихының түпдеректері
    Несиелер: 5

    Тарихи деректерді жіктеу. Қазақстан тарихының деректері. Тайпалық бірлестіктер тарихы жөніндегі түп-деректері. Түркі дәуірінің тұсындағы жазба деректер. Орхон-Енисей жазбалары. Қазақстан тарихы жөніндегі Грек деректемелері. Қазақстан тарихы жөніндегі Қытай, Түрік, Парсы деректері. Қазақ тарихы Орыс зерттеушілерінің жазбаларында қарастырылуы. Шығыстанушылардың еңбектеріндегі қазақстан тарихының деректемелері. ХХ ғасырдағы Қазақстан тарихының деректері. Мерзімді басылымдар-Қазақстан тарихының дерегші ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ұлы даланың тарихи-мәдени мұрасы: тарихи анализ
    Несиелер: 5

    Курста ұлттық мәдениетті іске асырудың жаңа мүмкіндіктері зерттеліп, ата-бабаларымыздың тарихи-мәдени мұраларын насихаттау, жастарға қазақ халқының даналығын, Ұлы даладағы әлемдік тарихтағы рөлін жеткізу маңызды міндет. Біздің мемлекетіміздің тарихымен байланысты «Ұлы даланың жеті қыры» біздің еліміздің дамуын көруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON4

    Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық жағдайдан хабардар болу

  • Код ON12

    Білім берудегі инновациялық идеяларды жүзеге асырады; стандартты емес шешімдер қабылдау қабілетін көрсетеді; тарихи дилеммаларды талдайды; ғылыми теорияны тәжірибемен байланыстырып өз ұстанымын дәлелдейді; өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтылады

  • Код ON1

    Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау

  • Код ON9

    Тарихи дамудың үрдістері мен жалпы заңдылықтарының көріну ерекшеліктерін түсінеді; заманауи ғылыми тәсілдер контексінде әлемдік өркениет дамуының негізгі мәселелерінің шеңберін анықтай алады

  • Код ON8

    Әлемдік және отандық тарихтың ежелгі және ортағасырлар кезеңдері туралы іргелі білімдерін көрсетеді; әлемдік тарих контекстінде Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін және заңдылықтары мен ерекшеліктерін ғылыми талдауға негізделген азаматтық ұстанымын көрсетеді

  • Код ON3

    Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі

  • Код ON11

    Педагогикалық қызмет технологиялары мен дағдыларын, коммуникативтік стратегияларын модельдеуді және білім беру процесі мен ғылыми қызметіне енгізуді меңгерген; кәсіби педагогикалық міндеттерді және пәнаралық сипаттағы мәселелерді тиімді шешеді; сараптамалық-талдау дағдыларын қолданады

  • Код ON2

    Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу

  • Код ON6

    Педагогикалық қызметке пәнаралық зерттеулер мен жаңашыл көзқарастар негізінде инновациялық тәсілдерді енгізе алады

  • Код ON7

    Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға инклюзивті білім беруді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді қамтамасыз ету бойынша білім мен тәсілдерді меңгереді

  • Код ON10

    Тарихи дереккөздермен жұмыс жасау дағдыларын меңгерген; әлемдік және отан тарихының заманауи тұжырымдамалық тәсілдерін қолданады; жаңа және қазіргі замандағы тарихи процесті толықтай қабылдауды көрсетеді; тарихи терминологияны, тарих ғылымы мен аралас пәндердің теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгерген

  • Код ON5

    Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау

6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 6B01601-Тарих
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін дайындау
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 тарих және дінтану
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих-құқық негіздері
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарих мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Мұғалімнің тарихын оқыту
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарихы
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top