Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01601 Тарих-құқық негіздері в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Қазақ диаспорасының тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазақ диаспорасының қалыптасу тарихын меңгеру. Мазмұны: қазақ диаспорасы. Қазақ диаспорасының қалыптасуы. Түркиядағы қазақ диаспорасының мәдениеті. Азиядағы қазақ диаспорасы. Қазақ диаспорасының этнологиясы. Бірінші құрылтай. Екінші құрылтай. Демография. Қазақ диаспорасының әлеуметтік жағдайы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ мемлекеттілігінің тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақ мемлекеттілігінің тарихы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Археология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: заманауи тарихи білім беру жүйесіндегі ғылым және археологиялық білім ретінде археологияның орны мен рөлін ашу.Мазмұны: Археология ғылым ретінде. Археологиялық зерттеу түрлері. Археологияның даму тарихы. Скиф-сібір әлемі. Дамыту археологиялық ғылым. Қазақстанның ортағасырлық қалалары.Қалыптасатын құзыреттіліктер: болашақ маманның дүниетанымының құрамдас бөлігі ретінде тарихи ойлауды қалыптастыру; әртүрлі жоспарлы ақпараттың үлкен көлемін өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Мазмұны: жүйке жүйесінің физиологиясы, гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Қалыптасатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ежелгі Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақстан тарихын ежелгі дәуірден бастап мемлекеттілік ұғымын қалыптастыру. Мазмұны: ежелгі Қазақстан тарихы. Палеолит. Мезолит. Неолит..Қазақстанның археологиялық мектептері. Тас дәуірі. Энеолит. Ботай мәдениеті. Қола дәуірі. Андронов мәдениеті темір дәуірі. Сақтар. Рулық одақтар. Сарматтар. Исседондар. Аландар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі сандық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Жаңа, жаңалық, жаңарту дегенді білдіреді. Мазмұны: жаңалық енгізу, ұйымдастыру, яғни, инновация үрдісін мазмұнды дамытуды, жаңаны ұйымдастыруды, қалыптастыруды анықтайды. Қалыптасатын құзыреттер: қолда барды дамытумен, түрін өзгертумен айналысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Еңбек құқығының негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты студенттердің еңбек қатынастары туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Студент еңбек құқығының әртүрлі мәселелері, оның көздері мен принциптері туралы қажетті білім алады, еңбек дауларының негізгі құқықтық мәселелерін талдайды және шешеді. Еңбектер шарт. Еңбек дауы. Еңбек дауларын реттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ҚР-ың Еңбек құқығының негіздері
    Несиелер: 4

    Еңбек құқығының түсінігі, оның қайнар көздері және қағидаларының жүйесін, еңбек қызметі субъектілерінің құқықтық жағдайының негіздерін, еңбек дауларын шешу кезінде негізгі құқықтық мәселелерді талдау және шешу дағдысына ие болады. Қазақстан Республикасының еңбек саласындағы құқықтық қатынастарды шешуге ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Археология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: археология пәні бойынша негізгі теориялық білімді игеру. Мазмұны: Палеолит. Мезолит. Неолит. Археология ғылымының тарихы. Қазақстанның археологиялық мектептері. Тас дәуірі. Энеолит. Қола дәуірі. Темір ғасыры. Скиф-сібір әлемі. Қырым археологиясы. Ботай мәдениеті. Қазақстан археологиясындағы темір ғасыры. Урарту. Еуразия Археологиясы. Америка Археологиясы. Қазақстанның ортағасырлық қалалары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психология
    Несиелер: 3

    Ұлттық сана контексіндегі тұлға. Мен және менің мотивациям. Эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар – рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Жеке және топтық қарым-қатынас. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық қақтығыс. Жанжалдағы мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация техникасы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Бұл пән қазақтың ұлы ақыны – Абайдың мұрасын бойына сіңірген толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастырады. Абай шығармаларында көрсетілген поэзия, білім, ғылым, өнер, адамгершілік сияқты мәңгілік құндылықтарда ұрпақ тәрбиелеу; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздермен таныстыру; Шығыс мәдениеті мен ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан ұғымына баулу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: педагогика ғылым ретінде, оның әдіснамасы, міндеттері мен деңгейлері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттері. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Оқытудың педагогикалық технологиялары. Қалыптасатын дағдылар: кәсіби қызмет процесінде педагогикалық міндеттерді талдай білу және шеше білу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақстан Республикасының Азаматтық құқығының негіздері (жалпы бөлім)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің азаматтық құқық туралы түсінігін қалыптастыру және оны реттеу. Мазмұны: білім алушы азаматтық құқық ұғымын, оның принциптерін, Азаматтық құқық жүйесі арасындағы қатынастарды реттейтін мақсаттар мен құрылымдарды, азаматтық құқықтық реттеуді; азаматтық-құқықтық қатынастарды талқылау мен қолдануды, түрлі азаматтық-құқықтық шарттар жасау мүмкіндігін; азаматтық дауларды шешу үшін сот тәжірибесінен білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқығының негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді зерттеу барысында студент атқару органдарының қызметі мен мемлекеттік әкімшілік билік органдарының қызметі мен олардың өктемдік әдістегі қызметін, қоғамдық қатынастағы қатысушылар мен өзара қатынасының ерекшелігі және әкімшілік құқықтық қатынас ерекшелігі туралы қажетті мағлұматтарды алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ортағасырлардағы Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақстанның ортағасырлық тарихы бойынша негізгі теориялық танымдарды меңгеру. Мазмұны: Түрік қағанаты. Батыс тюрский каганат.Шығыс Түрік қағанаты. Тургеш. Қараханидтер. Ортағасырлық Қазақстан мәдениеті. Ұлы Жібек жолы.Среддневековые қаласы. Духовная культура Казахстана. Оғыздар. Қыпшақтар. Хорезмшах. Моңғолдар. Қазақ хандығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • "Туған жер": Менің және менің өлкемнің тарихы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты қандай да бір жердің, объектінің және тұлғалардың ерекше белгілерін анықтау және ашу, аймақтық даму үрдістері мен дәстүрлерінің практикалық арнасына бұрылу тарихи өлкетану ықпал етеді. Ол тарих ғылымының бір бөлігі болып табылады және маңызды қызметтерді атқарады: жергілікті тарихи жағдайлардың алуан түрлілігін, халықтың нақты шығармашылығы енгізетін барлық ерекшеліктерді ескере отырып.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім берудің әлеуметтік және білім беру саясатындағы рөлі. Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, инклюзивті білім берудің модельдері, нысандары, түрлері. Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелері. Даму мүмкіндіктері шектеулі балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 3

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әр пән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ТОӘ-нің әдіснамалық негіздері мен мазмұны. мазмұны: оқытудың заманауи әдістері мен әдістемелік тәсілдері, технологиялары. Оқыту түрлері. Мектептегі тарихи білім берудің жаңартылған мазмұны. Тарих бойынша қолданбалы курстарды енгізу. Оқушылардың жетістіктерін заманауи бағалау. Тарихты оқытудың материалдық базасы. құзыреттіліктер: Тарихты оқыту әдістемесін меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жаңа дәуірдегі Қазақстан мәдениеті
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: Әлеуметтік тарих және жаңа империялық тарих теориялары негізінде жаңа кезеңдегі (XVIII - XX ғғ. басы) Қазақстан тарихын зерделеуді қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: Пән түрлі дереккөздерге сүйене отырып, қазақ жүздерінің аумағын Ресей империясына қосу процесінің ерекшеліктерін талдау міндетімен айқындалады. :Жоңғар шапқыншылғы. Ақтабан шұбырынды. Қазақтардың шығыстануы Ресей империясының отарлық саясатына қарсы. Қалыптастырылатын дағдылар: Қазақстандағы Ресей империясының отарлық саясатын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Этнология негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – Жер халқының этникалық құрамының ғылыми көрінісі, оның мәдениеттері, тілдері, нәсілдік топтары туралы нақты түсінік қалыптастыру. Әлемдегі заманауи этномәдени және этноконфессиялық үдерістерді қоса алғанда, этностық тарих пен этногенезге, әлем халықтарының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәдениетінің сипаттамаларына елеулі орын берілген. Этнологиялық мектептер мен бағыттар. Австралия және Мұхит халықтары.Азия, Африка, Америка Халықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қосалқы тарихи пәндер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тарихи дереккөзді жан-жақты зерттеуге, оның шығу тегін анықтауға көмектесу. Мазмұны: Қосалқы тарихи пәндердің құрылымы. Қосалқы тарихи пәндердің пәнаралық байланыстары. Палеографияның, тарихи метрологияның пәні мен міндеттері. Ономастика лингвистиканың бөлігі және оның тарихшы үшін маңызы. Нумизматика. Сфрагистика. Геральдика.Генеалогияның ғылым ретінде пайда болуы. Тарихи зерттеулердегі шежіренің рөлі. Құзыреттер: әр пәннің әдістемелік тәсілдерінің ерекшеліктерін, пәннің ерекшелігін ашу біліктілігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының негіздерімен таныстыру. Мазмұны: адамзаттың жаһандық мәселелері және оларды шешу жолдары. Тарихи ретроспективадағы рухани-адамгершілік білім. "Өзін-өзі тану"адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. Жалпы адамзаттық құндылықтар "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы мазмұнының негізі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақстанның жаңа тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінің бойында әлеуметтік тарих және жаңа империялық тарих теориялары негізінде жаңа уақыттағы (XVIII - XX ғғ.басы) Қазақстан тарихын зерделеу арқылы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: пәндер әр түрлі дереккөздерге сүйене отырып, қазақ жүздерінің аумағын Ресей империясына қосу процесінің ерекшеліктерін талдау міндетімен анықталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: педагогикалық менеджменттің ғылыми-әдіснамалық негіздерін меңгеру. Мектепішілік басқару. Мектептегі менеджменттің заңдылықтары мен принциптері. Педагогикалық менеджменттің функциялары мен әдістері. Басқарудағы ақпараттық технологиялар. Басшылық стилі. Басқару қызметінің этикасы мен мәдениеті. Маркетинг. Білім беру ұйымының бәсекелестік қабілеті. Сабақ жүргізуді есепке алудың электрондық журналы, сабақтарды автоматты түрде бөлу, толтырылған құжаттар мен есептер оқытушылар мен оқушылардың қатысуын бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты:шетел тілін тереңдетіп оқыту. Мазмұны:тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып эссе, баяндама, хаттарды жазу. Қалыптасатын құзыреттіліктер:шетел тілінде ауызша және жазбаша түрдегі коммуникацияға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мемлекет және құқық теориясының негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттерді мемлекеттік-құқықтық құбылыстар, олардың түрлері, нысандары мен қызметтері, жеке тұлғаның құқықтық мәртебесі, мемлекет механизмі және құқықтық реттеу кезеңдері туралы заманауи білімге баулу. Мазмұны:Қазақстан мемлекет және құқық тарихының пәні мен әдістері, мақсаттары мен міндеттері және тарихнамасы. Қазақстан Республикасының аумағында алғашқы мемлекеттік құрылымдардың пайда болуы және дамуы .

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 3

    Мақсаты: кәсіби қызметтің жаңа құзырлылығын қалыптастыру - қашықтан оқытуды (ҚО) ұйымдастыру. Мазмұны: ҚО негізгі түсініктері мен технологиялары. Интернет – білім, виртуалды білім. ҚО арналған цифрлық гаджеттер мен цифрлық құралдар. ҚО түрлері мен формалары. Құзыреттілік: қашықтан оқыту Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, қашықтан жарыстар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. Қашықтан оқытудағы бақылау мен бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орталық Азия өркениеттері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: білім алушыларда ОА өркениетінің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы кешенді түсінік қалыптастыру. Мазмұны: ОА елдерінің этнолингвистикалық көрінісі, отырықшы және көшпенді мәдениеттің, діндердің, халықтың мәдени өмірінің аспектілерінің симбиозы Қалыптасатын дағдылары: Шығыс өркениетінің тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, негізгі уақыттарын, маңызды тұлғаларды, мазмұны, курс тақырыбы бойынша негізгі ұғымдарды біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орта ғасыр тарихы (батыс және Шығыс)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Орта ғасырлар тарихы бойынша негізгі теориялық танымдарды меңгеру. Мазмұны: Еуропадағы орта ғасырдың басы. Әлем халықтарының ұлы қоныс аударуы. Еуропадағы ғұндар. Батыс Рим империясының күйреуі. Ерте феодалдық мемлекеттер. Феодалдық қатынастар. Қаласы. Экономика. Соғыс. Шығыс. Дихотомия. Батыс өркениеті. Шығыс Өркениеті. Буржуазия. Қалыптасатын дағдылар: Батыс старандарының тарихын, өркениет соғысын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, салт - дәстүрлері, өзіндік ерекшелігі; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ нанодының, бүкіл қазақстандық нанодтың құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; жалпыадамзаттық құндылықтар-бейбітшілік, бейбітшілік, зорлық-зомбылықты сақтауға ықпал ететін жақсылықтың, ақиқаттың, сұлулықтың "мәңгілік" мұраттарын тіркейтін өмір, Бостандық, ар-ождан, сенім, махаббат, бақыт.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстан Республикасының Конституциялық құқығының негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты студенттердің азаматтық құқық туралы түсінігін қалыптастыру және оны реттеу. Мазмұны: білім алушы азаматтық құқық ұғымын, оның принциптерін, Азаматтық құқық жүйесі арасындағы қатынастарды реттейтін мақсаттар мен құрылымдарды, азаматтық құқықтық реттеуді; азаматтық-құқықтық қатынастарды талқылау мен қолдануды, түрлі азаматтық-құқықтық шарттар жасау мүмкіндігін; азаматтық дауларды шешу үшін сот тәжірибесінен білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақстан тарихының тарихи зерттеулерін терең, кешенді түрде жариялау; қазақстандық тарихнаманың дамуының басты кезеңдерін зерттеу; зерттеушілердің мәдениет, қазақтардың тұрмыс тарихы бойынша еңбектерін объективті тұрғыдан талдау. Қазақстан туралы тарихи білімдерді жинақтау (ХІХ-ХХ ғ.басы) Қазақ КСР-дағы тарих ғылымының қалыптасуы мен дамуы қазіргі кезеңдегі Қазақстан тарихының тарихнамасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстан тарихы бойынша деректер
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Қазақстан тарихының тарихи зерттеулерін терең, кешенді жариялау болып табылады. Кіріспе. Археология деректері тарихи дерек ретінде. Қазақстанның археологиялық зерттеу тарихы. Қазақстан тарихы бойынша жарияланбаған деректер. Қазақ халық ауыз әдебиеті тарихи дерек көзі ретінде. Ежелгі Қазақстан тарихы бойынша жазба деректер. Х-ХІІ ғғ. Араб көздері Алтын Орда мен Тимуридтер империясының тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Еуропа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Жаңа және қазіргі заман тарихы дәстүрлі түрде орта ғасырдан кейінгі дүниежүзілік тарих дәуірі деп аталады — XVI немесе XVII ғ. ортасынан XX ғасырдың екінші онжылдығына дейін. Бұл дәуір бұрынғы дәуірден елеулі айырмашылығы болды. Курс Еуропа және Америка елдерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Азия мен Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Осы кезеңдегі Азия және Африка елдері тарихының маңызды оқиғалары мен мәселелері қарастырылып, олар сол кезеңнің өзіндік хронологиясын ұсынады, осы кезеңдегі Азия мен Африка елдерінің қоғамдық дамуының негізгі тенденцияларын талдайды. Азия мен Африка елдеріндегі дәстүрлі қоғамдардың трансформациялану процестері, отаршылдық жүйелердің қалыптасуы және фундаментализм мен реформизм арасындағы күрес туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау немесе мамандық бойынша кешенді емтихан
    Несиелер: 12

    Арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны орындау, ол теориялық және практикалық бөлімді қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON6

    жаңартылған білім беру мазмұнына байланысты дайындық үшін қажетті материалдарды өз бетінше зерделейді және оқу процессінде қолданады

  • Код ON4

    Кәсіби-бағытталған оқытудың маңызды бөлігі ретінде оқу-танымдық қызметтің жоғары уәждемесін қамтамасыз етеді;

  • Код ON2

    шығармашылық процестің барлық субъектілерінің (педагогтің, педагог-репетитордың, білім алушылардың және олардың ата-аналарының) қызметін талдайды, зияткерлік, дене бітімі және білім беру процесін жүзеге асырады

  • Код ON7

    құқық тарихы мен негіздері бойынша білімді қолданады; әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгергереді

  • Код ON5

    гуманитарлық пәндер, археология, этнология, Қазақстан тарихы, Дүние жүзі тарихы саласындағы негізгі үрдістерді біледі және оқу процессінде пайдаланады

  • Код ON1

    өзгермелі еңбек нарығына бейімделу үшін қажетті кәсіби міндеттерді шешу үшін пәнаралық және ведомствоаралық өзара іс-қимылды болжайды

  • Код ON3

    тарихтың ерекшелігі мен жоғары әлеуметтік маңыздылығын, шығармашылық педагогикасының бақылау-өлшеу құралдарының ерекшеліктерін, сондай-ақ электрондық құжаттаманы жүргізу негіздерін ажыратады

  • Код ON8

    әлеуметтік зерттеулер, құқық және адам және қоғам бойынша сабақтар өткізеді

  • Код ON9

    өзінің білімін құқық негіздері (Еңбек құқығы, Әкімшілік құқық, қылмыстық құқық) бойынша пайдаланады)

  • Код ON10

    Алған білімдерін құқық саласында және мемлекеттік мекемелерде жұмыс істеу барысында қолданады

  • Код ON11

    Академиялық адалдық пен академиялық жазу мәдениетін ұстану және сақтау

Top