Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Эмоционалды интеллект және ұйымдастыру мәдениеті. Эмоционалды интеллекттің топтық көрсеткішітері. Эмоционалды менеджмент. Эмоционалды интеллект және тиімді команда құру. Жеке адамның эмоционалды интеллектін дамыту. Отандық және шет елдік ұйымдарда эмоционалды интеллект енгізудің жүйелі амалдары: жеке адамның мотивациясын орайластыру, топты қалыптастыру тәсілдері, даудамайларды шешу, кері байланыс орнату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 7

    Жалпы және жас ерекшеліктер психологиясының даму тарихы, пәні, міндеттері; пән бойынша психиканың дамуы, сананың қоғамдық-тарихи сипаттары; зерттеу әдістері, басқа ғылымдармен байланысы; тұлғалық жас кезеңдеріндегі психика дамуының әлеуметтік-шартталуы; танымдық үрдістер, олардың даму кезеңдеріндегі психологиялық ерекшеліктері; сезім, эмоция, ерік әрекеттерінің сипаты және жас кезеңдеріндегі көрінісі; психологиялық жеке қасиеттер, олардың жас кезеңдеріндегі ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді.Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет көрсету
    Несиелер: 5

    Пән тұлғаның жеке әлеуметтік жауапкершілігін дамытуға және адамның жеке әлеуетін жандандыруға, ерікті және өтеусіз көмек көрсетуге және өзара көмек көрсетуге, азаматтық қоғамның игілігі үшін кең ауқымды қызмет көрсету, басқа да азаматтық шараларды орындауға үйретуге бағытталған. Пән еріктілер қызметінің маңыздылығын аша отырып, бұл қызметтің Қазақстандағы мәселелері мен даму перспективаларын айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курс өз құқықтары мен міндеттерін білетін, сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбейтін заңды сауатты, заңға бағынатын адамды қалыптастыруға бағытталған.Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет Қазақстан Республикасының заңдарын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы және сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін заңдық жауапкершілік мәселелерін зерделеу арқылы дараланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 4

    Этнопедагогиканың жалпы негіздері. Этнопедагогиканың даму тарихы, қазақ және басқа этностардың мәдениеттегі тәрбиелік ерекшеліктері. Ұлттық білім және оның қазіргі әлемдегі рөлі : ұлттық дүниетанымның, азаматтық сананың, ұлттық және өркениетті мәдениеттің қалыптасуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гендерлік психология
    Несиелер: 6

    Гендер ұғымы. Гендерлік теңсіздікті талдау гендерлік зерттеулердің негізгі мақсаты ретінде. Гендерлік қатынастар, Гендерлік тәжірибе, гендерлік рөлдер, қоғамның гендерлік құрылымы, гендерлік стереотиптер, гендерлік сана. Гендерлік әдістер. Гендерлік зерттеулердің қоғамдық практикалармен байланысы. Гендер жыныстың әлеуметтік конструкторы ретінде. "Жыныс" және "гендер" ұғымдарының дифференциациясы. Гендер феминистік саясат шеңберінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 6

    Әлеуметтік психология ғылым ретінде. Әлеуметтік психологияның басқа психологиялық ғылымдар жүйесіндегі орны. Әлеуметтік психологияның даму тарихы. Қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары. Әлеуметтік психологиядағы тұлғааралық қатынастар және қарым-қатынас мәселесі. Топтық іс-әрекет жүйесіндегі өзара түсіністік және өзара әрекеттестік. Топтың әлеуметтік психологиясы. Шағын және үлкен топтардың негізгі әлеуметтік-психологиялық сипаттамалары. Әлеуметтік-психологиялық кеңес беру және әлеуметтік-психологиялық тренинг.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 6

    Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің теориясы мен практикасы. Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің саласы: психологиялық диагностика, психопрофилактика, психологиялық кеңес беру, психологиялық түзету, психотератия. Практикалық психолог қызметінің кәсіби-этикалық принциптері. Кәсіби-этикалық ережелер. Кәсіби-этикалық қағидаттардың маңызды рөлі. Кәсіби құпия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің болашақ педагог мамандығына қызығушылықтарын дамытуға және кейін өзін-өзі жетілдіру мақсатында кәсіби өз бетінше білім алуға ынталандыруға бағытталған. Курс студенттердің педагогикалық үдерісті жоспарлау, болжау, ұйымдастыру, басқару және талдау дағдыларын дамытуға; орта білімнің жаңартылған мазмұны аясында тәрбиелеу мен оқытудың технологиялары мен әртүрлі әдістемелерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқу үдерісін ұйымдастыру және әдістемелік материалдарды әзірлеуге арналған цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған практикалық курс. Курс білім беруді цифрландырудың барлық бағыттарында: білім беру басқармасы мен мекемелерінде компьютерлік бағдарламалар, оқытудың цифрлық технологиясы; АКТ дидактикалық мүмкіндіктері; виртуальды орта және қашықтықтан оқыту технологияларында цифрлық бағдарламалар мен техникалық құралдарды меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың жас ерекшелік физиологиясы
    Несиелер: 5

    «Оқушылардың жас ерекшелік физиологиясы» курсы әр түрлі жас кезеңдеріндегі адам ағзасының мүшелері мен мүшелер жүйесінің қызметін, организмнің даму динамикасы мен механизмдерін, ерекшеліктерін зерттейді. Курсты меңгеру барысында студенттің алған білімдері болашақ мамандардың ғылыми ой-өрісін кеңейтуге, педагогикалық іс-әрекетке дайындығының теориялық және тәжірбиелік білімдерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшелік психологиясы бойынша практикум
    Несиелер: 6

    Жас ерекшелік психологиясы пәні туралы түсінік. Жас ерекшелік психологиясындағы зерттеудің негізгі әдістері. Өзін-өзі тану психологиясының тәжірибесі. Мен- концепциясы, басқа адамның концепциясы және оларды зерттеу жолдары. Мен-концепциясын дамыту және тәрбиелеу. Онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде адамның психикалық дамуын диагностикалау әдістері және оларды психологтың өз қызметінде қолдану ерекшеліктері туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тұлға психологиясы
    Несиелер: 6

    Психологиядағы тұлға мәселесі. Тұлға психологиясының пәні мен міндеттері. Тұлғаны зерттеудің әдіснамалық және әдістемелік аспектілері. Қазіргі тұлға теориясының жіктелуі, негізгі функциялары мен компоненттері. Жеке тұлға теориясындағы психодинамикалық бағыт. Аналитикалық және даралық психологиядағы тұлғаны түсіну. Кеңес психологиясының және посткеңестік кеңістіктегі психологияның жеке тұжырымдамалар. Құрылымы және қалыптасу механизмдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психологиядағы математикалық әдістер
    Несиелер: 6

    Курс құрылымында келесі сұрақтар қарастырылған: психологиядағы өлшеу және психологиялық экспериментті жоспарлау. Психологиялық өлшеулер теориясының элементтері: атаулар шкаласы, интервалдар, қатынастар және т.б. психологиялық өлшеулер түрлері: тестілеу, өлшеу теориясы. Психологиялық зерттеуде экспериментті дайындау және өткізу. Эксперимент психологиясы. Психологиядағы статистикалық әдістерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тәрбие үрдісін ұйымдастыру және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тәрбие жұмысын ұйымдастырудың әдістері. Тәрбие жұмысын ұйымдастырудың формалары, әдіс-тәсілдері. Тәрбие жұмысының ұжымдық топтық, жекелік формалары. Қазіргі және болашақ есейген өміріндегі өзін – өзі дамыту білімі, икемі мен дағдылары. Тәрбие жұмысы.Тәрбиелік қарым-қатнас.Тәрбие жұмысының формасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тәрбие үрдісінің теориялық-әдіснамалық негіздері. Тәрбиенің мәнін және оның білім беру үдерісіндегі орны. Мектептегі тәрбие жұмысын басқару мәселелері. Тәрбие мақсатын қою әдістемесі. Өмір нормаларына даярлауда құндылық қатынастарды қалыптастыру, тәрбие әдісін, нысандары мен құралдарын практикалық қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі тұлға теориялары
    Несиелер: 6

    Психологиядағы тұлға мәселесі. Тұлға туралы жалпы ұғым. Тұлғаның қалыптасуы мен дамуы. Тұлғаны теориялық және эксперименттік тұрғыдан зерттеу. Тұлға теориялары. Тұлғаны эксперименттік зерттеудің әдістемесі. Тұлға теориясының психодинамикалық бағыты. Тұлға дамуындағы психоаналитикалық бағыт. Тұлға теориясындағы гуманистік бағыт. Тұлға теориясындағы іс-әрекет теориясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру тұжырымдамасы. Шетелде және Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту. Ерекше білім беруді қажет ететін жандар үшін оқу іс-әрекетін ұйымдастыру және жоспарлау. Ерекше білім беруді қажет ететін жандарды психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша жағдай жасау үшін әртүрлі профильдегі мамандар тобында жұмыс істеу дағдылары. Оқу жоспарларын бейімдеу және инклюзивті оқыту жағдайында репетиторлық практиканы ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психологиялық-педагогикалық диагностика
    Несиелер: 6

    Психодиагностика туралы түсінік. Психодиагностиканың міндеттері мен құрылымы. Психодиагностиканың даму тарихы. Психодиагностиканың психологияның салаларымен байланысы. Психологиялық-педагогикалық диагноз туралы түсінік, тұлғаны психологиялық-педагогикалық зерттеу. Психологиялық-педагогикалық зерттеу жүргізу және нәтижелерді талдау, қорытынды жасау және ұсыныстар дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Педагогиканы оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері. Педагогиканың мазмұны ғылымның бейнесі ретінде. Педагогика курсы мазмұнының жалпы сипаты. Қазіргі білім берудің педагогикалық тұжырымдамалары. Сабақтың әр кезеңінде қолданылатын оқыту әдістерінің негізгілері. Оқушылардың ғылыми-әдістемелік жұмыстарын ұйымдастыру. Педагог, ұстаз қызметінің ерекшелігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагогикалық шеберлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән болашақ педагог-психологтің педагогикалық кәсіби шеберлігін жетілдірудегі шығармашылық қабілеттері мен құзыреттілігін дамытуға, жеке тұлғалық қасиеттері мен біліктерін қалыптастыратын білімді іріктеуге, оқушыларға әсер ету тәсілдерін, шығармашылықты дамытуға, педагогикалық техниканы тиімді қолдануға, педагогикалық такт және әдеп элементтерін, сөйлеу техникасын, педагогтің кәсіби шеберлігінде шешендік өнерді дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Конфликтология негіздері
    Несиелер: 6

    Конфликтологияның әдіснамасы, тарихы және теориялық негіздері. Конфликтология: пәні, мақсаты, қоғамдағы маңызы. Конфликтологиялық идеялардың пайда болуы және дамуы. Дау-дамайдың жалпы теориясы. Әлеуметтік өзара әрекеттестіктің түрлі аумақтарындағы қақтығыстар. Тұлға ішілік қақтығыстар: ерекшелігі, көрінісі, формалары. Тұлғааралық және топтық қақтығыстар: өмір сүру салаларының алуан түрлілігі. Ұйымдастырушылық қақтығыстар: көрініс беру ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Психология бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Практикум пәні, міндеттері, оның қолданбалы бағыты, кеңес беруден психотренингтерге дейінгі адамға әсер етудің белсенді әдістерінің кең спектрін қолдануға ұмтылу. Практикум психикалық процестердің, психикалық күйлер мен тұлғаның қасиеттерінің мәндік сипаттамаларын анықтауға мүмкіндік береді; қарым-қатынаста және қызметте көрінетін негізгі әлеуметтік-психологиялық феномендер туралы түсініктерді жетілдіре отырып, өзін-өзі дамыту процесінде рефлексия рөліне назар аударады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Медиация негіздері
    Несиелер: 6

    Медиация ұғымы мен тарихы. Медиативтік тәсіл. Тиімді келіссөздер. Медиация тәжірибесі. Оқу медиациясы. «Медиация туралы» Заңның қоғамдағы алатын орны. ҚР медиацияның құқықтық негіздері. Әлеуметтік-экономикалық қатынастардағы дау-дамайлар. Даулы жағдайдың құрылымы. Дау-дамайдың динамикасы. Дау-дамайды басқару. Тиімді коммуникация техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімді, кәсіби қызмет саласындағы ақпарат пен материалдарды жинау, сақтау және өңдеудің заманауи әдістерін меңгеруді, сондай-ақ сөйлеу қызметінің төрт түрін (оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау) академиялық қарым-қатынас жасау мақсатында білігі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында педагогикалық жоғары оқу орындарында педагогикалық мамандық туралы алғашқы мәліметтер, мұғалімге тән қасиеттер оның қыр-сыры, мұғалім келбеті, қарым-қатынас мәдениеті, теорияны практикамен ұштастыру жолдары қарастырылады. Педагог кадрларды даярлау - білім беру жүйесінің негізгі бағыттары. Білім беру жүйесін жаңа тұрпатта қайта құру мүғалім мамандығына, оны даярлауға жаңа талаптар қойып отыр.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Эксперименталды психология
    Несиелер: 5

    Психологиядағы теориялық және эмпирикалық білім, ғылым әдіснамасы. Ғылыми зерттеу түрлері, оның қағидалары мен құрылымы. Ғылыми зерттеу кезеңдері, психологиялық зерттеу және психологтың тұлғасы, адаммен зерттеу жүргізудің әдеп қағидалары; эксперименталды зерттеу әдістемесі, психологиялық зерттеудегі эксперименталды әдістің ерекшелігі, эксперименталды зерттеу моделі, жаратылыстану ғылыми эксперименталды зерттеу түрлері; психологиядағы өлшеу және психологиялық экспериментті жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Курс болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары саласында ғылыми-зерттеу компоненттерін дамытуға бағытталған. Пән студенттердің ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу (таңдалған облысқа сәйкес), ғылыми эксперименттер жасау, зерттеу нәтижелерін академиялық сипатта сауатты рәсімдеу және оларды көпшілік алдында таныстыра білу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Психотерапевтік техника негіздері
    Несиелер: 4

    Психотерапияның тарихы. Жалпы теориялық және әдіснамалық мәселелер. Психотерапия ғылыми пән ретінде. Психодинамикалық психотерапия. А. Адлердің жеке психологиясы. Аналитикалық психология К. Г. Юнг. Экзистенциалды-гуманистік психотерапия. Роджерстің орталық психотерапиясы. Гештальт терапиясы. Рационалды-эмоционалды психотерапия. Танымдық мінез-құлық психотерапиясы. Денеге бағытталған психотерапия. Биоэнергетикалық талдау. Отбасылық психотерапия. Э. Берннің транзакциялық талдауы. Трансперсенальды психотерапия. Психодрама. Арт-теапия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Суицидология негіздері
    Несиелер: 5

    Суицидологияға кіріспе. Суицидтердің типологиясы. Суицидке баратындардың мінездемесі. Тәуекел факторлары. Ескерту белгілері. Суицид алдындағы терапевтік әңгіме. Өзін-өзі өлтіру әрекетінен кейінгі әңгіме (суицидтен кейінгі). Жеке тұлғаның дағдарыстық жағдайымен жұмыс істеуге бағытталған әдістер. Мәндерді қайталау. Теріс сенімдерді қайта қалыптастыру. Ішкі және сыртқы ресурстарды іздеу. Медициналық және психологиялық ынтымақтастық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті
    Несиелер: 5

    Жоғары мектептегі оқу-тәрбие үрдісін жаңартудың қазіргі бетбұрыстарын оқыту мен тәрбиелеу. Ізгілендіру мен демократияландырудың жаңа технологиялары. Студент іс-әрекетінің жеке-шығармашылық стилі. Педагогикалық іс-әрекет аумағында коммуникативтік акт пен коммуникативтік оқиғалардың құрылымын тану. Педагогтың коммуникативтік мәдениеті аумағына қажетті білім, іскерлік, дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің теориялық курсында психологияны ғылым ретінде оқыту әдістемесінің негізгі мазмұны, шетелдік мектепте, Ресейде, Қазақстанда тәжірибесі, сондай-ақ оқыту үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуге қойылатын талаптар жүйесі ашылады. Өзіндік жұмыс барысында студенттер психологияны оқыту әдістерінің ерекшеліктері мен өзгешеліктерін зерттей отырып, курс бойынша

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Отбасы және отбасылық қатынастар психологиясы
    Несиелер: 4

    Отбасы әлеуметтік-психологиялық феномен ретінде. Отбасы, неке туралы мәдени-тарихи түсінік. Ерлі-зайыптылар жұбын қалыптастыру. Некелік серіктесті таңдау теориясы. Отбасылық қатынастардың теориялық типологиясы. Отбасының құрылымдық-функционалдық сипаттамалары. Ерлі-зайыптылардың қарым-қатынасының психологиялық негіздері. Ерлі-зайыпты қатынастардың түрлері, олардың детерминанттары. Отбасылық жанжалдар. Қарым-қатынас психотехникасы. Балалар мен ата-ана қатынастарының негіздері. Отбасылық тәрбие және балалар-ата-ана қатынастары. Балалар-ата-ана қатынастарындағы психологиялық қызмет технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Отбасы психологиясы
    Несиелер: 4

    Отбасы психологиясы түсінігі. Отбасының мәні мен құрылымы, отбасылық құндылықтар, дәстүрлер. Отбасы өмірінің этикасы мен психологиясы: балаларды тәрбиелеу және олармен қарым-қатынас. Қазіргі отбасының өзекті мәселелері бойынша психологиялық кеңес беру. Отбасының әртүрлі кезеңдерде қызмет ету ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Суицидтік мінез-құлықтың психологиялық аспектілері
    Несиелер: 5

    Суицидтік мінез-құлықтың классификациясы. Суицидтік мінез-құлықтың себептері. Балалар мен жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлқының ерекшеліктері. Суицид ықтималдығын бағалау. Ресурс күйлерін белсендіру әдістері. Суицидтік мінез-құлықтың алдын алу. Қайталанатын суицидтердің алдын алу. Өз-өзіне көмектесу тренингі. Өз-өзіне қол жұмсаған адамның отбасымен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психотерапия бойынша практикум
    Несиелер: 4

    Психоаналитикалық теорияның негізгі тұрғылары. Психоаналитикалық әдістің қағидалары мен техникалары, олардың қалыптасу тарихы, қолдану аумағы. Психоаналитикалық жұмыстың негізгі процестерінің мәні – кедергі, қорғау, әрекет ету, трансфер, контртрансфер, инсайт, өңдеу, интерпретация. Классикалық фрейдистік талдау технологиясының ерекшеліктері, сипаттамалары және негізгі элементтері. Психоаналитикалық әдістің классикалық және заманауи түрлері мен формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Педагогикалық артистизм
    Несиелер: 5

    Педагогикалық техника - педагог шеберлігінің элементі ретінде. Педагогикалық техника туралы түсінік. Мұғалімнің өзін -өзі басқару техникасы. Мұғалімнің сөйлеу техникасын меңгеру қажеттілігі. Мұғалімнің сыртқы мәдениеті. Педагогикалық кабілеттер және педагогтың тұлғалық сапалары. Педагогикалық шеберлікте актерлік шеберліктің элементтері. Педагогикалық қызметпен актерлік қызметтің арасында жалпы ұқсастықтар және айырмашылықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Денсаулық педагогикасы
    Несиелер: 5

    Денсаулық педагогикасы және оны жүзеге асыру технологиялары. Денсаулығын сақтау технологияларын қолдану арқылы оқу. тәрбие үрдісін ұйымдастырудың тиімділігін тәжірибеде зерттеу. Қазіргі уақытта дамуында ауытқулары бар балаларды тәрбиелеу мен оқытуға дайындауда емдеу. Педагогикалық көмекке мұқтаж балалар әртүрлі неврологиялық, психикалық және созылмалы соматикалық ауруларға шалдыққан балаларды табысты оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тренингтік жұмыс негіздері
    Несиелер: 5

    Тренингтің мәні, мақсатты бағдарлары, ерекшелігі. Тренингтік қызметтің стратегиялық негіздері. Тренинг дөңгелегі: Т-топ, жаттықтырушы, бағдарлама. Дискуссияны ұйымдастыру негіздері. Ойын ОПК-4 тренинг құрылымындағы әдістемелер. Қосымша тренингтік әдістер: психогимнастика, жобалық сурет және т.б. Тренердің арсеналындағы педагогикалық әдістер. Тренинг тиімділігінің шарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім беру мекемелеріндегі психокоррекциялық жұмыстар
    Несиелер: 5

    Психокоррекция негіздері. Психологиялық түзету туралы жалпы түсінік. Психокоррекцияның қалыптасу және даму тарихы. Психокоррекцияны түсінудегі тәсілдер. Коррекциялық әсер етудің психодинамикалық тәсілі. Шығармашылық өзін-өзі көрсету арқылы психокоррекция: арт-терапия, ойын терапиясы, музыка терапиясы, психогимнастика. Денеге бағытталған психотерапия әдістерімен психокоррекция. Балалармен және жасөспірімдермен психокоррекциялық жұмыс. Мектеп жасына дейінгі балалармен жүргізілетін психокоррекциялық жұмыстың ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Коммуникативті құзыреттілік тренингі
    Несиелер: 5

    Коммуникативті тренингтің теориялық және әдіснамалық негіздері. Топтық жұмыстың жетекші бағыттары, тренингтік топтардың түрлері. Тренингтің ұйымдастыру-дайындық, кіріспе-таныстыру, диагностикалық және түзету фазаларының негізгі сипаттамасы. Коммуникативті тренингті ұйымдастыру және өткізу қағидалары. Топта қатысушылардың өзара әрекет ету ережелері. Тренингте оқыту қағидалары. Тренингтегі жүргізушінің рөлі. Тренингтік жұмыс үлгілері. Коммуникативтік тренинг бағдарламасын әзірлеу және сараптау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Отбасылық кеңес беру және терапия
    Несиелер: 5

    Психолог-кеңесшінің жұмысында отбасылық кеңес беру және отбасылық психотерапия. Қазіргі отбасылық психотерапияның негізгі бағыттары. Отбасылық қарым-қатынас диагностикасы. Психолог-кеңесшінің жұмысында жүйелі отбасылық психотерапия техникасы. Қазіргі отбасының өзекті мәселелері бойынша психологиялық кеңес беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психологиялық кеңес беру негіздері
    Несиелер: 5

    Психологиялық кеңес беруге кіріспе. Кеңес беру процесінде маманның тұлғасы.Кеңес беру процесінің құрылымы мен ұйымдастырылуы. Психологиялық кеңес берудегі психоаналитикалық дәстүр. К.Юнгтың аналитикалық психологиясы және А.Адлердің даралық психологиясы. Кеңес берудегі бихевиоральды-когнитивті тәсіл. Кеңес берудегі экзистенциалды-гуманистік дәстүр. Нейролингвистикалық бағдарламалау (НЛП). Психологиялық кеңес берудегі экзистенциалды тұрғы. Гештальт-терапия. Күйзеліс теориясы және психотерапия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психологиялық коррекцияны жүргізу технологиясы
    Несиелер: 5

    Психокоррекция негіздері. Психологиялық түзету туралы жалпы түсінік. Тұлғаға бағытталған түзету. В.Франклдің логотерапиясы. Психокоррекциядағы экзистенциалды бағыт. Психокоррекциядағы мінез-құлық бағыты. Психокоррекциядағы когнитивті бағыт. Э.Берн бойынша транзакциялық талдау. Гештальттерапия Ф.Перлс. Психокоррекциядағы мультимодальды тәсіл. Психокоррекциялық әдістер. Балалармен және жасөспірімдермен жүргізілетін психокоррекциялық жұмыстың мазмұны мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқы
    Несиелер: 5

    Девиантологияға кіріспе. Балалар мен жасөспірімдердің мінез-құлқындағы девиацияның психологиялық механизмдері. Агрессивті мінез-құлық. Балалар мен жасөспірімдердің агрессивті мінез-құлқының ерекшеліктері. Құқыққа қарсы мінез-құлық. Жасөспірімдік жастағы делинквенттік мінез-құлықтың ерекшеліктері. Превентивті психология негіздері. Аддиктивті мінез-құлық. Балалар мен жасөспірімдердің аддиктивті мінез-құлқының ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Виктимология
    Несиелер: 5

    Виктимология ұғымы, рөлі және пәні. Виктимология-криминология бағыттарының бірі. Құрбанның виктимологиялық түсінігі. Криминологиядағы Виктимологиялық теориялардың рөлі мен маңызы. Виктимологиядағы классификациялық жүйелер. "Қылмыскер – жәбірленуші" байланысы. Виктимизация және виктимділік. Виктимологияның негізгі мәселелері. Виктимологияның негізгі ережелері мен қызметтері. Нақты виктимологиялық зерттеулер. Алдын алу қызметінің виктимологиялық аспектісі. Виктимологиядағы алдын алу мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогикалық психологиялық кәсіби бағдар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту негізінде педагогикалық-психологиялық кәсіби бағдар беру аспектілеріне: кәсіптік ағарту, оқушылардың ынтасын, икемділігін, талабын байқап, әрі қарай дамыту. Оқушылардың әлеуметтік-экономикалық, психикалық физиологиялық ерекшеліктері бар түрлі мамандықтар туралы білім жиынтығы; сол кәсіптердің біреуін дұрыс таңдауға жағдай жасау; психикалық-физиологиялық мүмкіндіктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Педагогикалық менеджменттің теориялық -әдістемелік негіздерін, заңдылықтары мен ұстанымдарын қарастырады. Мектептегі инновацияларды басқару, мектептің тұтас педагогикалық процесін басқару. Мектепті басқарудың педагогикалық жүйесі және оның формасы. Мектептің тұтас педагогикалық процесін диагностикалау және жоспарлау. Мектептің педагогикалық ұжымын басқару. Педагогикалық қарым-қатынас және басқару этикасы. Мектептің интегралды педагогикалық процесіндегі конфликтіні басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Артпедагогика
    Несиелер: 5

    Дамуында проблемалары бар балалардың көркем мәдениетін қалыптастыру. Түзетуге бағытталған үдерістегі педагогика мен өнердің өзара әрекеттестігі. Компенсациялаушы типтегі арнайы білім беру мекемесінде арттерапевтикалық әдістерді қолдану мүмкіндіктері мен формалары. Арнайы педагогикадағы проективті әдістер.Психология педагогикалық қолдаудың теориясы мен технологиясы. Мүмкіндігі шектеулі балалармен түзету жұмысты ұйымдастыру және диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON9

    Жалпы психологиялық заңдылықтар контекстінде нақты ұсыныстар әзірлеп, әртүрлі қызмет түрлерінде тұлғаны психологиялық жағынан сүйемелдеп модельдейді.

  • Код ON4

    Педагог-психологтың кәсіби-маңызды тұлғалық қасиеттерін: инновациялық ойлау және әлеуметтік интеллект; эмоционалды-ерік тұрақтылығы, күйзеліске төзімділігі; тілектестік, эмпатия және рефлексия, жауапкершілік, мақсаткерлік, икемділік, өзіне сенімділік, топ құру және топтық жұмыс қабілеттерін меңгереді.

  • Код ON3

    Пәндік салада зерттеу нәтижелері мен академиялық жазбаны, оның ішінде шетел тілінде, таныстыра алатын, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын дағдыларды меңгерген.

  • Код ON6

    Түзету білім беру мекемелерінде педагогикалық үдерісті оңтайландыруда психологиялық көмек көрсетеді.

  • Код ON5

    Оқу үдерісін жобалау кезінде оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық және психологиялық мәселелерін шешу үшін қажетті технологияларды іріктеп, қолдану дағдыларын меңгереді.

  • Код ON10

    Тұлғаның психикалық және психологиялық денсаулығының қауіпсіздігін қамтамасыз ету және кез-келген мүмкін болатын қолайсыздықтың алдын-алуға бағытталған пихопрофилактикалық жұмысты жоспарлайды.

  • Код ON8

    Педагогика және психология саласындағы кәсіби білім мен түсінікті терең меңгереді.

  • Код ON2

    Білім алушылардың жас кезеңдері ерекшеліктерін ескере отырып, жаңартылған жүйедегі педагогикалық процессті жүзеге асыра алатын негізгі білім мен дағдыларды, сонымен қатар цифрлық білім беру технологиясын қолдану дағдыларын меңгерген.

  • Код ON7

    Девиантология, экстремалды және дағдарысты психология, оқушылардың суицидтік мінез-құлқының алдын-алу саласындағы эксперименталды-зерттеу жұмыстарына арналған ғылыми зерттеу жұмыстарын меңгереді.

  • Код ON1

    Жаһандық мәселелерге бей-жай қарай алмайтын, еріктілік және инновациялық қызметке дайын, құқықтық және іскерлік мәселелер тұрғысынан білімді, ұлттық рухта тәрбиеленген және икемді дағдыларды (Soft skills) меңгерген көшбасшы-қыз.

  • Код ON11

    Педагогикалық және психологиялық білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатнастың әр түрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды.

6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101-Педагогика және психология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B011 Педагогика және психология
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top