6B01501 Математика в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Математика және математиканы оқыту әдістемесі, қазіргі заманғы педагогика және психология саласында кәсіби құзыреттілікке ие, уақытша ақпараттық технологияларды білетін, математиканың білім беру саласындағы зерттеу міндеттерін анықтау және шешу үшін теориялық және практикалық білімдерді меңгерген бәсекеге қабілетті мамандар даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
-
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Несиелер: 5Курс өз құқықтары мен міндеттерін білетін, сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбейтін заңды сауатты, заңға бағынатын адамды қалыптастыруға бағытталған.Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет Қазақстан Республикасының заңдарын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы және сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін заңдық жауапкершілік мәселелерін зерделеу арқылы дараланады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
Несиелер: 6Курс мазмұны үш саланы қамтиды: сызықтық алгебра, векторлық алгебра және аналитикалық геометрия. Курсты оқу нәтижесінде студент: - қарапайым геометриялық модельдерді қалыптастыру кезінде туындайтын есептерді шешу үшін аналитикалық геометрия әдістерін; - сызықты теңдеулер жүйесін шешу үшін сызықтық алгебра әдістерін; - аналитикалық геометрия есептерін шешу үшін координаталық әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Эмоционалды интеллект
Несиелер: 5Эмоционалды интеллект және ұйымдастыру мәдениеті. Эмоционалды интеллекттің топтық көрсеткішітері. Эмоционалды менеджмент. Эмоционалды интеллект және тиімді команда құру. Жеке адамның эмоционалды интеллектін дамыту. Отандық және шет елдік ұйымдарда эмоционалды интеллект енгізудің жүйелі амалдары: жеке адамның мотивациясын орайластыру, топты қалыптастыру тәсілдері, даудамайларды шешу, кері байланыс орнату.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Несиелер: 5Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Несиелер: 5Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қоғамға қызмет көрсету
Несиелер: 5Пән тұлғаның жеке әлеуметтік жауапкершілігін дамытуға және адамның жеке әлеуетін жандандыруға, ерікті және өтеусіз көмек көрсетуге және өзара көмек көрсетуге, азаматтық қоғамның игілігі үшін кең ауқымды қызмет көрсету, басқа да азаматтық шараларды орындауға үйретуге бағытталған. Пән еріктілер қызметінің маңыздылығын аша отырып, бұл қызметтің Қазақстандағы мәселелері мен даму перспективаларын айқындайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
Несиелер: 5Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді. Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Математикаға кіріспе
Несиелер: 5"Математикаға кіріспе" курсының бағдарламасы студенттерді жиындар теориясы мен математикалық логика негіздерімен, екілік қатынастардың, бейнелеулердің әр түрлі түрлерімен, қайталаусыз комбинаторика элементтерімен таныстыруды қамтиды. Бұл бөлімдер қазіргі математика тілін меңгеру үшін қажет және мамандық бойынша көптеген математикалық курстарды дұрыс игеруге негіз болып табылады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Элементар математика
Несиелер: 5Элементар математика практикалық білім мен дағдылардың базасы болып табылады, оның негізінде мектептегі математика курсының нақты тақырыптарын оқытудың әдістемелік аспектілері ашылады. Сондықтан курс бағдарламасында басты назар мектеп математикасымен тығыз байланысты бөлімдерге бөлінеді: Жалпы математикалық әдістер. Арифметика. Комбинаторика. Алгебра және анализ бастамалары. Тригонометрия. Планиметрия. Стереометрия.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Дифференциалдық геометрия және топология
Несиелер: 4Пәнді оқу болашақ математик маманның кеңістіктік түсініктерін дамытуға, пәнаралық байланыстарды түсіну деңгейін арттыруға және математикаға бір тұтас көзқарасты қалыптастыруға ықпал етеді. Пән үшөлшемді евклидтік кеңістіктегі сызықтардың және беттердің классикалық дифференциалдық геометриясының негіздерін қамтиды. Курс студенттерде есептерді шешу әдістерін меңгеру және осы саладағы дәлелдеу дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Cалу есептерін шығару әдістері
Несиелер: 4Курс орта мектептерде, математиканы тереңдетіп оқытатын сыныптарда және жоғары оқу орындарында оқытылатын геометрия курсының көп бөлігін қамтиды. Курс дөңес көп қырлы қималарды құру, циркульмен және сызғышпен салу, геометриялық заңдар мен теоремалардың жұмысын көрнекі тексеруге мүмкіндік беретін геометриялық экспериментатор сияқты тақырыптардан тұрады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Оқушылардың жас ерекшелік физиологиясы
Несиелер: 5«Оқушылардың жас ерекшелік физиологиясы» курсы әр түрлі жас кезеңдеріндегі адам ағзасының мүшелері мен мүшелер жүйесінің қызметін, организмнің даму динамикасы мен механизмдерін, ерекшеліктерін зерттейді. Курсты меңгеру барысында студенттің алған білімдері болашақ мамандардың ғылыми ой-өрісін кеңейтуге, педагогикалық іс-әрекетке дайындығының теориялық және тәжірбиелік білімдерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Жоғары алгебра
Несиелер: 6Пән алгебраның жалпы курсы бойынша білімді жалпылауға және тереңдетуге, сондай-ақ абстрактілі-логикалық ойлауды қалыптастыруға және мұндай жалпыматематикалық түсініктерді қолдана білуге бағытталған. Курс жоғарғы алгебра курсының көптеген тақырыптарын: комплекс сандарды, көпмүшеліктерді, сызықты және евклидтік кеңістіктерді, квадраттық формаларды, топтар теориясының негіздерін қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Математикалық талдау 1
Несиелер: 6Курс базалық болып табылады, өйткені жоғары математиканың көптеген есептерін зерттеу және шешу кезінде осы курста оқытылатын әдістер мен ережелер қолданылады. Курс математикалық талдаудың іргелі ұғымдарын (функция, тізбек және қатар, шектер, үзіліссіздік, туынды және дифференциалдар, интегралдар), сонымен қатар шектердің, үзіліссіз функциялардың, дифференциялданатын функциялардың, қатарлар мен интегралдардың негізгі қасиеттерін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Алгебра және сандар теориясы
Несиелер: 6Курс материалдары практикалық физикалық есептерді шешу үшін қажетті дифференциалдық геометрияны, топологияны, функционалдық талдауды, дифференциалдық теңдеулерді және басқа да көптеген пәндерді оқытуда қолданылады . Бұл оны зерттеудің өзектілігін анықтайды. Курстың жалпы ғылыми және кәсіби бағыты бар. Пәнге логикалық дәлелдемелерді жүргізудің әртүрлі әдістері, сондай-ақ алгебра мен сандар теориясы саласындағы кәсіби есептерді шешу әдістері оқытылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Ықтималдықтар теориясының негізгі курсы
Несиелер: 7Пән кездейсоқ оқиғаларды, кездейсоқ шамаларды, олардың қасиеттерін және оларға операциялар жасауды оқытады. Қазіргі заманғы маманды дайындау кездейсоқ құбылыстарды формальды сипаттау мен талдаудың негізгі әдістерімен ұсынылатын мүмкіндіктерге сенімді иелік етуді талап етеді, ал бұл ықтималдықтар теориясының негізгі ережелерін меңгермей мүмкін емес.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Инклюзивті білім беру
Несиелер: 5Инклюзивті білім беру тұжырымдамасы. Шетелде және Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту. Ерекше білім беруді қажет ететін жандар үшін оқу іс-әрекетін ұйымдастыру және жоспарлау. Ерекше білім беруді қажет ететін жандарды психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша жағдай жасау үшін әртүрлі профильдегі мамандар тобында жұмыс істеу дағдылары. Оқу жоспарларын бейімдеу және инклюзивті оқыту жағдайында репетиторлық практиканы ұйымдастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Математикалық талдау 2
Несиелер: 6Курста алғашқы функция ұғымдары; анықталмаған интеграл, анықталмаған интегралдың қасиеттері; интегралданатын функциялардың класы; анықталған интеграл, оның қасиеттері; Ньютон-Лейбниц формуласы; интегралдау әдістері; анықталған интегралдың қолданыстары; меншіксіз интералдар қарастырылады. Курс студенттердің: - шектерді есептеу, дифференциалдау және интегралдау біліктері мен дағдыларын; - қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық талдаудың теориялық аспектілерін қолдана білу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Несиелер: 5Оқу үдерісін ұйымдастыру және әдістемелік материалдарды әзірлеуге арналған цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған практикалық курс. Курс білім беруді цифрландырудың барлық бағыттарында: білім беру басқармасы мен мекемелерінде компьютерлік бағдарламалар, оқытудың цифрлық технологиясы; АКТ дидактикалық мүмкіндіктері; виртуальды орта және қашықтықтан оқыту технологияларында цифрлық бағдарламалар мен техникалық құралдарды меңгеру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Несиелер: 7Бұл курсты оқу интеллектуалдық қабілеттердің дамуына әсер етеді, математика курсының қолданбалы аспектісін күшейтеді, пәнге деген қызығушылықтың дамуына ықпал етеді. Курс студенттерде ықтималдық үрдістердің мәні мен қасиеттері, кездейсоқ шамалар, үлестіру функциялары және статистикалық әдістер туралы ғылыми түсініктерді қалыптастырады, кездейсоқ шамалармен және оларды іздеу және бағалау әдістерімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгертеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Педагогика
Несиелер: 5Пән студенттердің болашақ педагог мамандығына қызығушылықтарын дамытуға және кейін өзін-өзі жетілдіру мақсатында кәсіби өз бетінше білім алуға ынталандыруға бағытталған. Курс студенттердің педагогикалық үдерісті жоспарлау, болжау, ұйымдастыру, басқару және талдау дағдыларын дамытуға; орта білімнің жаңартылған мазмұны аясында тәрбиелеу мен оқытудың технологиялары мен әртүрлі әдістемелерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Математикалық талдау 3
Несиелер: 7Курс қатарлар мен тізбектер теориясының негізгі ұғымдарын қамтиды. Тізбектер мен қатарлар математиканың көптеген бөлімдерінде кеңінен қолданылады. Курс студенттердің түрлі қолданбалы есептерді шешу үшін, сондай-ақ басқа математикалық пәндерде қолдану үшін қажетті заманауи қатарлар теориясы саласында теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Негізгі мектеп математика курсын оқыту әдістемесі
Несиелер: 6Курстың мақсаты: студенттердің орта буындағы математика курсының құрылымы мен мазмұнының ғылыми және психологиялық-педагогикалық негіздерін терең түсінуін қамтамасыз ету; студенттердің бойында орта мектеп реформасына қойылатын талаптар деңгейінде оқу жұмысын жүргізудің практикалық дағдыларын тұжырымдау; болашақ мұғалімдердің математиканы оқыту мәселелерін шеше алу білігін, сондай-ақ оқу процесін өз бетінше талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Ғылыми зерттеулер негіздері
Несиелер: 5Курс болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары саласында ғылыми-зерттеу компоненттерін дамытуға бағытталған. Пән студенттердің ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу (таңдалған облысқа сәйкес), ғылыми эксперименттер жасау, зерттеу нәтижелерін академиялық сипатта сауатты рәсімдеу және оларды көпшілік алдында таныстыра білу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Критериалды бағалау технологиясы
Несиелер: 5Пән инновациялық технологияларды оқу үдерісінде практикалық қолдануды оқытады. Курс білім беру мақсатындағы таксономияның негізінде және білім алушының білім деңгейіне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың критерийлері мен формативтік және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқыту нәтижелері мен әдістерінің өзара талаптары мен мақсаттарын үйретеді және бақылаудың рейтингтік жүйесінің тұжырымдамасын ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
Несиелер: 5Пән ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімді, кәсіби қызмет саласындағы ақпарат пен материалдарды жинау, сақтау және өңдеудің заманауи әдістерін меңгеруді, сондай-ақ сөйлеу қызметінің төрт түрін (оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау) академиялық қарым-қатынас жасау мақсатында білігі мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Физика
Несиелер: 5Физикалық түсінік, физикалық ұлы өлшеу бірліктері, механикалық шамалар мен бірліктер, электрлік және оптикалық шамалар, физиканың негізгі заңдары, механика, молекулалық физика, электр және магнетизм, оптика, атом физикасы, электр тізбектері, электр энергиясын өлшеу, зарядталған бөлшектердің тежелуі, нейтрондардың затпен өзара әрекеттесуі, ядролық сәуленің ағзаға әсері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Математикалық модельдеу негіздері
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – математикалық модельдеу негіздерін қазіргі тілде баяндау. Пәннің міндеттері: математикалық модельдеудің теориясы мен әдістерін игеру; объектілер мен процестерді модельдеудің ғылыми тәсілдерімен танысу; есептерді қою және шешу дағдыларын игеру, математикалық ойлау негіздерін салу, математикалық тілді пайдалану; түрлі салаларда алған білімдерінің мүмкін болатын қосымшаларын көрсету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Геометрияны оқыту әдістемесі
Несиелер: 6Мұғалімнің көзқарасы бойынша мектеп геометрия курсының мазмұнын зерттеу; геометриялық есептермен байланысты оқу және әдістемелік есептерді шешу білігін дамыту және жетілдіру; дидактика тұрғысынан планиметрия және стереометрияны оқыту теориясын зерттеу, Ван Хиле моделі; геометрияны саралап оқытуды және педагогикалық түзетуді жүзеге асыру білігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Ұлы математиктер еңбектері
Несиелер: 5Курсты оқу барысында студенттер әлемнің ұлы математиктері мен отандық математиктердің өмірбаяндары мен еңбектері, олардың ашқан жаңалықтарына қалай келгені, өз елдерінде математиканы дамыту үшін қандай жағдайлар жасалғаны (математика мектептерінің, мұғалімдердің, ғылыми кітапханалардың болуы және т.б.), сондай-ақ қазіргі математиканың дамуына ықпал етіп келе жатқан танымал математик-ғалымдар туралы біледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Математикалық логика және дискретті математика
Несиелер: 5Курс болашақ маманның жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Ол студенттерде заманауи ақпараттық кеңістікте бағдарлау үшін математикалық логиканың әдістері мен заңдарын қолдануды, білім беру ортасында оқытудың жеке тұлғалық, пәндік нәтижелеріне қол жеткізу үшін мүмкіндіктерін қолдана білу бойынша білім мен іскерлікті қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Механика
Несиелер: 5Механика кеңістікте уақыт бойынша денелердің өзара қозғалысына байланысты физикалық процестер мен құбылыстарды қарастырады. Механиканың негізгі есебі – бұл кез-келген уақытта дененің орнын анықтау болып табылады.Пәннің мазмұны кинематиканы, динамиканы, статиканы және сұйықтар мен газдар механикасын қамтиды.Пән академиялық білім беру траекториясының физика мамандану пәндерінің алғашқы пәні болатындықтан студенттерде бірегей, логикалық дұрыс байланысқан, тізбекті физикалық білімдерді қалыптастыруда маңызды болып табылады. Пән академиялық білім беру траекториясында мамандану пәндерінің алғашқы пәні болғандықтан, студенттер үшін бірегей, логикалық тұрғыдан дұрыс байланысқан, дәйекті физикалық білім қалыптастыруда маңызды болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Математика тарихы
Несиелер: 5Математика тарихын зерттеу, оның әдіснамалық негіздерімен танысу жоғары оқу орындарында мамандар даярлаудың аса маңызды бір бөлігі болып табылады. Бұл курс негізгі математикалық ұғымдардың қалыптасу жолдары мен математиканың пайда болу ерекшеліктерін көрсетеді. Математика тарихының даму кезеңдері, математика салаларының даму себептері, үлес қосқан ұлы тұлғалар туралы және математикалық тарихи есептерді шығару жолдары туралы мағлұмат беріледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Математиканы оқытудағы қолданбалы пакеттер
Несиелер: 5Курстың мақсаты: оқу процесінде заманауи математикалық қолданбалы пакеттерді зерттеу, талдау және қолдану саласында кәсіби құзыреттілікті дамыту; математикалық есептерді шешу және математикалық білім сапасын қамтамасыз ету үшін жағдай жасау мақсатында компьютерлік алгебра жүйелерін және динамикалық геометрия жүйелерін пайдалану дағдыларын қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Комбинаторика
Несиелер: 5Курс мектеп математикасының теориялық негіздерін білетін, әртүрлі математикалық есептерді шешудің негізгі әдістерін меңгерген математиканың білікті мұғалімін дайындауға бағытталған. Курс студенттерде математикадан олимпиада есептерін шешу саласында оқушының оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың арнайы кәсіби дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Қарапайым диференциалдық теңдеулер
Несиелер: 5Қарапайым дифференциалдық теңдеулер табиғи құбылыстарды зерттеуде, физика, техника, химия, биология және т.б. ғылым салаларында шешілетін көптеген есептерде үдерістердің эволюциясын сипаттайтын математикалық модельдер рөлін атқарады. Бұл курста жай дифференциалдық теңдеулер теориясының пәні, негізгі ұғымдары жөнінде түсініктер, дифференциалдық теңдеулер және олардың жүйелерінің жиі қолданылатын түрлерін интегралдау әдістері беріледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Олимпиада есептерін шығаруға оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Курстың мақсаты - әртүрлі типтегі математикадан олимпиадалық есептерді шешу әдістерін игеру. Курстың міндеттері: студенттерді олимпиадалық есептерді шешудің жалпы әдістерімен таныстыру; есептер шарттарын талдау, шешім нұсқаларын іздеу дағдыларын қалыптастыру және пысықтау; студенттерді математикалық есептерге тән күрделілік деңгейінің ерекшеліктерімен таныстыру; студенттерді математикалық олимпиадаларды ұйымдастыру және өткізу әдістемесімен таныстыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
Несиелер: 5Пән сабақтың 7 модульге сәйкестігін кешенді бағалауға бағытталған. Ол келесі дағдыларды қалыптастырады: - оқытудың жаңа тәсілдерін қолдану; - сыни ойлау; - оқытуды бағалау; - дарынды және талантты балаларды оқыту; - білім беру ақпараттық-коммуникациялық технологияларын қолдану; - оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу қызметін модельдеу; - білім берудегі басқару және көшбасшылық
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
10-11 сыныптарда есептерді шешудің әдістемелік негіздері
Несиелер: 5Пәннің мақсаты 10-11 сыныптарда "Алгебра және талдаудың бастамалары" және "Геометрия" курстарының жаратылыстану-математикалық даярлау бағыты бойынша мазмұнын зерделеу; күрделілігі жоғары есептерді, оның ішінде практикаға бағытталған есептерді шешуге оқыту әдістемесін зерделеу; есептерді өз бетінше құрастыру, есептерді шешудің оңтайлы жолдарын іздеу біліктерін қалыптастыру; математика мамандығы студенттерінің жалпы математикалық дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Дифференциалдық теңдеулер
Несиелер: 5Курс практикалық есептерді математикалық модельдеу саласында жүйелендірілген білімді қалыптастыруға және оларды классикалық әдістер мен дифференциалдық теңдеулерді шешудің тәсілдері негізінде шешуге бағытталған; қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары, дифференциалдық теңдеулерді шешуде қолданылатын математикалық аппарат туралы түсінік қалыптастыруға негізделген.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Код ON4
жоғары математика мен геометрия саласындағы іргелі білімді қолдана отырып, математикалық тұжырымдарды дәлелдейді және математикалық есептерді шешеді
-
Код ON6
математиканың әртүрлі бөлімдері бойынша білімді интеграциялау дағдыларын қолдана отырып қолданбалы есептердің математикалық модельдерін құрады
-
Код ON7
математиканың әртүрлі бөлімдері бойынша күрделілігі жоғары есептерді шығарудың әдістерін талдай отырып тиімдісін таңдайды
-
Код ON8
математиканы оқыту барысында қолдану нәтижелерін бағалай отырып, оқыту әдістемелерін, технологиялары мен әдістерін әзірлейді және жүзеге асырады
-
Код ON5
математиканың басқа пән салаларымен пәнаралық байланысын анықтап және қолдана отырып STEM элементтері бар оқу материалдарын әзірлейді және сабақтарды ұйымдастырады
-
Код ON3
пәндік салада академиялық жазу және зерттеу нәтижелерін ауызша, соның ішінде шет тілінде, ұсыну дағдыларын көрсете отырып, ғылыми-зерттеу қызметін жүргізеді
-
Код ON2
білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескеріп және цифрлық білім беру технологияларын пайдалана отырып, жаңартылған жүйе бойынша педагогикалық процесті ұйымдастырады
-
Код ON1
Инновациялық және волонтерлік қызметке дайын, жаһандық проблемаларға бей-жай қарамайтын және икемді дағдылары бар (Soft skills), ұлттық рухта тәрбиеленген іскерлік және құқықтық мәдениетті түсінеді.
6B01501 Математика
БакалавриатЫ. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика
БакалавриатӨ.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика
БакалавриатХалықаралық гуманитарлық-техникалық университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика
БакалавриатМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика
БакалавриатҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01501 Математика мұғалімін даярлау
БакалавриатОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика
БакалавриатӨ.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика
БакалавриатАстана халықаралық университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01501 Математика
БакалавриатИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика
БакалавриатТорайгыров университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика пәнінің мұғалімі
БакалавриатХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01501 Математика
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика
БакалавриатҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01501 Математика пәні мұғалімрін дайындау
БакалавриатТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика
БакалавриатШымкент университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат"Сырдария" университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01501 Математика
БакалавриатІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01501 Математика
БакалавриатСулейман Демирел атындағы университет
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі6B01501 Математика
БакалавриатСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика
БакалавриатШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика-информатика
БакалавриатҚазақстан-Американдық еркін университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01501 Математика пәні мұғалімрін дайындау
БакалавриатМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша