Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

  • Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экономика, кәсіпкерлік және көшбасшылық, экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы негізгі мәселелер мен қағидаттарды қамтитын интеграцияланған пән болып табылады. Нормативтік құқықтық актілерді пайдалану ерекшеліктері, Қоғамның іскерлік, этикалық, қоғамдық, экономикалық, кәсіпкерлік және экологиялық нормаларын пайдалана білу. Экологиялық-құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік қатынастардың, көшбасшылық қасиеттердің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қағидаттарының ерекшелігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік психологиясы және физиология
    Несиелер: 5

    Курс адамның анатомиясы мен физиологиясы, жас ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді, жоғары жүйке қызметінің заңдылықтары және адамның жүйке жүйесінің функционалдық ерекшеліктері қарастырылады. Оқушылардың онтогенездегі психикалық және физиологиялық дамуы, жас ерекшеліктері мен дамуының негізгі заңдылықтары, психофизиологиялық нормаларды есепке алу негізінде баланың дамып келе жатқан тұлғасының маңызды психикалық ерекшеліктері туралы жүйелі түсінігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиялық- педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Оқу курсы психологиялық-педагогикалық қызметті, оның мәні мен құндылық сипаттамаларын зерттеуге бағытталған. Курс педагогтың кәсіби құзыреттілігін, оның мәдениетін және педагог қызметінің әртүрлі түрлерінің педагогикалық негіздерін зерделеуді қарастырады. Ұлы Педагогикалық идеялардың әртүрлі көздері қарастырылады. Мұғалімнің мансабын зерттеуге, өзін-өзі тәрбиелеуді басқаруға, оның даму мақсаттарын, әдістері мен құралдарын таңдауға, сондай-ақ болашақ мұғалімнің өзін-өзі дамытудың жеке бағдарламасына назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны білім алушыларда педагогикалық ғылымның теориялық – әдіснамалық негіздері және кәсіби – педагогикалық іс-әрекеттің мәні туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу білім беру ортасында тұтас педагогикалық процесті ұйымдастырудың мазмұны, принциптері, формалары мен әдістері туралы қажетті білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курсты оқу білім алушыларда оқу мен оқытудағы заманауи тәсілдерді сәтті жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 3

    Курс өмір сүру барысындағы адамның даму заңдылықтарын, жас дағдарыстары арқылы бір жас тобынан екіншісіне сапалы ауысу көрсеткіштерін дамытуға бағытталған. Оқыту мен даму мәселелері, психикалық дамуды және негізгі психологиялық іс-әрекеттерді кезең-кезеңмен қарастыру, дамудың нормативтік параметрлері мен дамудың сезімтал кезеңдерінің практикалық анықтамалары қызметтің жетекші түрін таңдау арқылы қалыптасады. Білім алушылар өмір бойы адам дамуының психологиялық механизмдері мен жас ерекшеліктерін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұлғаның өзін-өзі реттеу негіздері
    Несиелер: 3

    Психикалық күйлердің, психикалық өзін-өзі реттеу механизмдерінің, дамудың проблемалары ашылады әдістерін игеруге бағытталған психологиялық өзін-өзі реттеу әдістері. Білім алушы тұлғаны зерттеудің заманауи әдістері жүйесін, психикалық өзін-өзі реттеу құралдарын қолдану процесінде функционалдық жағдай динамикасының заңдылықтарын және адамдардың жеке дамуы мен әлеуметтік мінез-құлқын бақылау. Олар психикалық күйлер мәселесі бойынша білімді жүйелейді және психикалық өзін-өзі реттеу әдістерін меңгеру дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 3

    Әлеуметтік педагогиканың оқу пәні әлеуметтік ортада тұлғаны оқу-тәрбие үдерісінде дамуын, жетілуін, қалыптасуын зерттейтін педагогиканың бір саласы. Әлеуметтік - педагогикалық үдерістерді, сондай-ақ, адамның, топтың, тұтастай қоғамның әлеуметтік қалыптасуына елеулі түрде әсер ететін ортаның (қауымның) факторларын анықтайтын зерттеудің мазмұны, оны іске асырудың шарттары, нысаны мен әдістері болып табылады. Пәннің мазмұнды құрауышы әлеуметтік -педагогиканың бір бөлімімен анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Қарым-қатынас психологиясы курсы кәсіби іс-әрекеттегі тиімді қарым-қатынас әдістері мен тәсілдерін, қарым-қатынастың білімдерін, іскерлігін және меңгеруге бағытталған. Қарым - қатынас құралдары және компоненттері, қарым - қатынастың әлеуметтік психологиясы қарастырылған. Пәнді оқу барысында білім алушылар қарым -қатынастың анықтамасы, құрылымы, мазмұны, оның түрлері мен формалары, қарым-қатынастағы келіспеушіліктер және олардың алдын алу жолдары тәрізді мәселелерді меңгереді. .

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Курс барысында студенттер инклюзивті білім берудің принциптері мен әдістемелік негіздері туралы білімдерін қалыптастырады. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауға, инклюзивті білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуде туындайтын кедергілерді болдырмауға, сондай-ақ инклюзивті білім беру саласындағы ұйымдастырушылық және басқару құзыреттеріне қатысты заманауи талаптардың жаңа үлгілері туралы идеялар қалыптасады. Білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау үлгілері туралы білімді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Абай әлемі
    Несиелер: 3

    Пән тарихи фактілерді, Абай Құнанбайұлы, Шәкәрім Құдайбердіұлы шығармаларының идеялық-эстетикалық құндылықтарды қалыптастыратын философиялық-көркемдік негіздерін игерте отыра, студенттің өз пікірін айта білу, практикалық дағдыларды және адамгершілік, адалдық, көркем мінез сияқты адами қасиеттерді қабылдауды меңгертеді. Қазақ әдебиеті қаламгерлерінің данышпандық қырлары мен М.Әуезовтің Абай мұрасын зерттеу, насихаттаудағы рөлін, шығармаларының тарих, әдебиет, ғылым үшін маңызын айқындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Логопедия негіздері
    Несиелер: 5

    Пән логопедияның теориялық негіздерімен, оның принциптерімен, әдістерімен және қазіргі жағдайымен танысуға бағытталған. Студенттер сөйлеу терапиясын ұйымдастырудың ерекшеліктерімен танысады, сөйлеу терапиясының негізгі принциптері мен әдістерін біледі, сөйлеу бұзылыстарының себептерін және олардың жіктелуін қарастырады. Білім алушылар оқу нәтижелерін​ сөйлеу терапиясының әсер ету формаларын меңгеру, сөйлеу бұзылыстарының алдын-алу шараларын қолдану призмасы арқылы ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Эмоциялық интеллектінің дамуы
    Несиелер: 5

    Эмоциялық интеллектінің дамуы пәні курсында ойлау және интеллект психологиясының пәні, оны зерттеудің негізгі бағыттары, ойлау мен эмоциялық интеллектті зерттеуде алынған мәліметтер мен қорытындыларды іс жүзінде қолдану мүмкіндіктері туралы білімдерін қарастырады. Алған білімдерін іс-тәжірибеде қолдана білу,интеллект психологиясы саласындағы зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, интеллект зерттеулерінің деректерін математикалық талдауда жүргізу, ғылыми-тұжырымдамалық аппаратты басқару іскерлігін; ойлау және интеллект психологиясының мәселелері бойынша материалдарды ұсыну дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психопрофилактика және психологиялық сауалнама негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән психопрофилактикалық және психоәлеуметтік жұмыстардың негіздерін зерттеуге, білім беру ұйымдарында психопрофилактика мен психологиялық ағартуды ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Психопрофилактиканың бағыттары мен түрлері егжей-тегжейлі зерттеледі. Білім алушылар адамның психикалық дамуының негізгі заңдылықтарымен және жағдайларымен, психопрофилактикалық және психоәлеуметтік іс-шараларды өткізудің әдістерімен, нысандарымен және тәсілдерімен танысады. Психопрофилактиканың бағыттары мен түрлері, психогигиена жан-жақты зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы психология
    Несиелер: 5

    Курс психология ғылымымен, оның ерекшеліктері мен негізгі ұғымдарымен, теорияларымен, мәселелерімен және оларды шешу тәсілдерімен таныстыруды көздейді. Курс психология ғылымының іргелі ұғымдарын, отандық және шетелдік психологияның тенденциялары мен тұжырымдамаларын, танымдық үрдістердің түрлері мен заңдылықтарын, тетіктерін, мотивациялық саланың ерекшеліктерін, мінез–құлықтың эмоционалды-еріктік реттелуі мен адамның жеке ерекшеліктерін, психологиялық әдістерін тануға бағытталған. Курстың жалпы пәнаралық және қолданбалы мәні бар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психология тарихы
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мазмұны психологияның даму кезеңдерінің хронологиясын, Тарихи-психикалық талдаудың әдістері мен принциптерін зерттейді. Курс ежелгі дәуірдегі психологиялық білімнің даму тарихын, орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуіріндегі психологиялық идеяларды қарастырады. Студенттер Ресейдегі психологияның пайда болуы мен даму тарихын түсінуді игереді. Қазақстанда психологиялық ғылымның қалыптасуы қарастырылады. Өткен, қазіргі және болашақта ғылымның дамуын талдау және синтездеу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психокоррекция және кеңес беру
    Несиелер: 5

    Курс психологиялық кеңес берумен психокоррекцияның ерекшеліктерін ашады, теориялар, әдіснамалар және Психологиялық кеңес беру және психологиялық түзету әдістері оның нақты түрлерімен. Білім алушыларда психокоррекция және кеңес беру әдістері, жеке және топтық психологиялық кеңес беру және психологиялық Білім беру ұйымдарындағы психологиялық түзету. Олар психокоррекциялық бағдарламаларды құрастыру дағдыларын игереді және психологиялық кеңес беру әдістемесін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психологиялық-педагогикалық диагностика
    Несиелер: 5

    Курс психологиялық - педагогикалық диагностиканың мәнін, функцияларын, психологиялық - педагогикалық диагностика әдістерінің классификациясын меңгеру негізінде диагностикалық құралдар кешенін қолдануға бағытталған. Психологиялық-педагогикалық диагностиканы педагог-психологтың практикалық іс-әрекеті ретінде қарастыру, оқушылармен диагностикалық жұмысты ұйымдастыру және жүргізу бойынша әдістемелік құзыреттіліктерді қалыптастыру. Курстың мақсаты: Психологиялық-педагогикалық диагностика пәні туралы жалпы түсінік құру, адамның психологиялық ерекшеліктерін өлшеуде теориялық білім мен дағдыларды қалыптастыру (тесттер, өзіндік есептер, проективтік әдістер).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті ортадағы диагностикалық құралдар
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларда инклюзивті білім беру процесін одан әрі қолдау үшін диагностикалық құралдарды мақсатты қолдану бойынша білім береді. Олар танымдық іс-әрекет, белсенділік, танымдық қызығушылық, оқу мотивациясы компоненттерінің даму деңгейін анықтау үшін диагностикалық құралдарды қолдану ерекшеліктерімен, инклюзивті білім беру жағдайында алдағы жұмысты жоспарлау қабілетімен танысады. Білім алушыларда инклюзивті білім беруді қолдау үшін диагностикалық әдістемелерді қолдану дағдылары жүйесі қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жеке және топтық психотерапия негіздері
    Несиелер: 5

    Курс жеке және топтық психотерапия негіздерінің пәні мен міндеттерімен таныстырады. Білім алушыларда психотерапияның негізгі бағыттары мен технологияларының даму тарихы туралы білімді қалыптастырады. Білім алушылар диагностиканың психологиялық әдістерін біледі, психологиялық қиындықтар туындаған кезде психологиялық көмекті ұйымдастыра және модельдей алады. Психотерапияның теориялық және әдіснамалық мәселелері, адамның психикалық денсаулығын қолдау үшін жеке және топтық психотерапия әдістері туралы білімді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Курста білім беру психологиясының жалпы ғылыми сипаттамасы мен әдіснамалық негіздері, психикалық даму мен оқыту мәселесіне көзқарастардың эволюциясы және оқу үдерісі субъектілерінің психологиялық ерекшеліктері қарастырылады. Оқу іс-әрекеті мен оқу-тәрбие процесінің психологиялық ерекшеліктерін, Оқу іс-әрекетіне мотивацияны қалыптастыру дағдыларын меңгеру. Оқу-тәрбие процесінің субъектілері арасында педагогикалық ынтымақтастықты құру дағдыларын, педагогикалық өзара әрекеттесудегі «кедергілерді» еңсерудің практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы білім беруді басқару негізі
    Несиелер: 5

    Курс арнайы білім беруді басқарудың негіздерін тарихи тұрғыда ашады. Білім алушылардың өңірлік және республикалық деңгейлерде арнайы білім беру жүйесін басқару дағдыларын қалыптастырады. Арнайы білім беру жүйесін басқару процесін анықтайды және нормативтік құжаттар талданады. Арнайы білім беруді басқару дағдылары, Білім беру сапасын басқару тетіктері мен рәсімдерін меңгеру және педагог - психологтарда арнайы жалпы білім беру кеңістігінде жұмыс істеу машығын қалыптастыру қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психологиядағы психобиографиялық әдістер
    Несиелер: 5

    Пән психобиографиялық тәсілдер мен Психодиагностика әдістерін басшылыққа алуға және оларды өз жұмысында кәсіби қолдануға бағытталған. Классикалық психобиографияның негізгі әдіснамалық мәселелері, жеке тұлғаны зерттеудегі номотетикалық тәсілдердің пайда болуы қарастырылады. Қазіргі психобиографиялық әдіс психоаналитикалық және персонологиялық дәстүрлерді қамтиды. Білім алушылар әлеуметтік-мәдени контексте биологиялық тұқым қуалаушылықты, өмір тарихын,адамның психикалық және физикалық патологиясын талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тренингтік жұмыстың технологиясы
    Несиелер: 5

    Курсты меңгеру нәтижесінде студент коррекциялық және психотерапевтік жұмыстағы психологиялық тәсілдердің негіздерін,сонымен қатар жұмыс жүргізудің қағидаларын меңгереді. Курсты оқу барысында студент оқушылармен оқу жұмысын ұйымдастырудың кезеңдерімен, ережелерімен, әдістерімен, тәсілдермен және құралдармен танысады. Курстың мазмұны оқу жұмысын жүргізу дағдыларын меңгерудегі практикалық әрекеттерге бағытталған. Пәнді оқудың мақсаты – студенттерді тренингтік жұмысты жүргізу механизмдерімен қаруландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Когнитивті-мінез-құлық психологиясы
    Несиелер: 5

    "Когнитивті-мінез – құлық психологиясы" курсының мазмұны когнитивті-мінез-құлық көзқарасы контексіндегі танымдық іс-әрекеттің психологиялық, психофизиологиялық механизмдері мен заңдылықтары туралы жалпы идеяны ашады. Танымдық мінез-құлық терапиясының пайда болу тарихы, негізгі түсініктері және технологиялық аспектілері туралы идеялар қалыптасады. Жеке дамудың әртүрлі жас кезеңдеріндегі негізгі танымдық – мінез-құлық ерекшеліктерін қарастырады. Оқу материалын зерттеу психологиялық әсердің әдістері мен әдістерімен егжей-тегжейлі танысуды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс психология ғылымында және педагогикалық тәжірибеде жетістіктерді пайдаланудың формалары мен әдістерін зерттейді. Курсты оқу барысында студенттер психологиядағы дәстүрлі және инновациялық оқыту әдістерімен танысады. Оқытудың психологиялық мәселелерін, психологияны оқытудағы инновациялық тәсілдерді анықтайды. Олар психологияны оқыту әдістемесі мәселелерін қарастырып, қазіргі білім берудің дамуындағы инновациялық және дәстүрлі тенденциялар контексінде талдайды. Психологияны оқу пәні ретінде оқытудың психологтың практикалық жұмысының басқа түрлерімен байланысын көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы ұйымдарда топпен жұмыстың психологиялық технологиясы
    Несиелер: 8

    Курс білім алушылардың арнайы ұйымдарда топтық қызметті жүзеге асыруға дайындығын дамытуға бағытталған. Білім алушылар арнайы ұйымдардағы топпен психотехнологиялық қызметтің түрлері мен әдістерімен танысады. Арнайы ұйымдардағы топтармен жұмыс істеу әдістері, рәсімдері мен тәсілдері қарастырылады. В тобының психикалық қызметін жандандыру мақсатында топтармен жұмыс істеу бойынша арнайы кәсіби дағдылар қалыптасады әр түрлі қауымдастықтар мен тіршілік салалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу барысында білім алушыларда кәсіптік оқу орындарында Педагогиканы оқыту әдістемесінің мазмұны, қағидаттары, әдістері, нысандары мен құралдары теориялық-әдіснамалық негіз туралы ғылыми идеялар қалыптасады, сондай-ақ Педагогиканы оқыту міндеттерін табысты іске асыру және білім берудегі тұтас педагогикалық процесті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіптік шеберліктің іскерліктері мен дағдылары, сондай-ақ кәсіптік құзыреттер қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Ұсынылған курс психологиялық құрылымдарды, әлеуметтік қажеттіліктер мен мүдделер, сана мен өзін-өзі тану, әлеуметтік-психологиялық жағдай, бейімделу, эмоционалды өзара әрекеттесу сияқты топтық құбылыстарды зерттеуге бағытталған. Тұлғааралық қатынастар психологиясы, топты әлеуметтік-психологиялық зерттеу әдістері және жеке тұлғаның әлеуметтік-психологиялық қасиеттерін диагностикалау саласындағы білім меңгеріледі. Әлеуметтік психологиядағы жеке әлеуметтік-психологиялық және қолданбалы зерттеулерді жүргізу дағдылары мен дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби - педагогикалық этика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында кәсіби этиканың жалпы түсінігі, этика, мораль және этика принциптері ашылып көрсетіледі. Этиканың мәні мен мазмұны қарастырылады. Кәсіби этиканың маңызды сипаттамасы және педагогикалық шеберліктің элементі, педагог этикасы – педагогтың қарым-қатынасының негізі анықталады. Кәсіби этиканы қалыптастырып және дамытуда педагог сөзі тәрбиелік әсер мен ақпарат құралы ретінде, кәсіби шеберліктің құрамдас бөлігі кәсіби этика болып табылады. Педагогтың кәсіби іс-әрекетіндегі педагогикалық қарым-қатынас кәсіби этика шарты ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі психодиагностикасы
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі психодиагностика" курсын оқу кәсіби қызметте психодиагностикалық құралдарды қолданудың теориялық және практикалық негіздерімен танысуды қамтиды. Оқу материалын игеру барысында білім алушылар диагностикалық зерттеудің кезеңдерін, принциптері мен әдістерін, жас, жеке даму заңдылықтарын ескере отырып, диагностикалық зерттеу бағдарламаларын құру ерекшеліктерін біледі. Білім беру саласында психодиагностикалық әдістерді жобалау, бейімдеу және қолдану негіздерін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қиын оқушы психологиясы
    Несиелер: 5

    «Қиын оқушының психологиясы» пәнді меңгеру барысында білім алушыларда мектеп жасындағы балалардың девиантты мінез-құлқының ерекшеліктері, формалары, категориялары туралы түсінік қалыптасады. Курстың мазмұны әлеуметтік – психологиялық жағдайларды және оқушының девиантты мінез-құлқына ықпал ететін факторларды анықтайды. Білім алушы курсты оқу барысында мектеп психологының ата-аналармен, мұғалімдермен, мектеп әкімшілігімен девиантты мінез-құлықтың әртүрлі формаларында балаларды психологиялық қолдау мәселесі бойынша жұмысының негізгі диагностикалық, түзету және психопрофилактикалық әдістерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңартылған білім беру мазмұны мен критериалды бағалаудың технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында білім алушылар жаңартылған білім берудегі жаңа қадамдармен, сабақты жоспарлау түрлерімен танысады. Білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың әдістері мен тәсілдерін меңгереді. Жаңартылған білім берудің әдістемелік нұсқаушы қажаттарымен танысып, талдайды. Әр түрлі мемлекеттердегі бағалау жүйелеріне салыстырмалы талдау жасауға үйренеді. Курс студенттердің критериалды бағалау технологиясын меңгеруіне бағытталған және казіргі білім беру мазмұның ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұлғалық өсу тренингі
    Несиелер: 5

    Курс тұлғалық өсу тренингінің теориялық негіздерін ұсынады; білім алушылар мақсаттар мен міндеттерді тұжырымдауды, кәсіби тұлғалық өсу проблемаларын түсіндіруді үйренеді, білім алушылар топта өзара іс-қимылдың тиімді процесін ұйымдастыру, психикалық жағдайды өзін-өзі реттеу әдістері мен әдістерін меңгереді, өзін-өзі дамыту бағдарламаларын іске асыра алады. Басқа адамдармен тиімді қарым-қатынас жасау, жеке өсу процестерін ынталандыру қабілеттері дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім сапасын бағалау критерийлері
    Несиелер: 5

    Курс "білім сапасы", "білім беру сапасын басқару", "білім беру сапасын бағалау"ұғымдарын түсіндірудің заманауи тәсілдерімен танысуға бағытталған. Олар білім беру сапасын бағалау және оқу процесін жетілдіру критерийлері туралы ақпарат алады. Білім беру сапасын дамытудың қазіргі заманғы үрдістері, білім беру ұйымдарындағы басқару модельдері мен тетіктері туралы идеялар қалыптасады. Білім алушылар білім беру сапасын басқарудың практикалық дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қиын балалармен әлеуметтік-психологиялық жұмыс
    Несиелер: 5

    Курс әлеуметтік қолдаудың сипаттамаларын, ерекшеліктерін және тәсілдердің алдын-алуын көрсете отырып, қиын балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмысты талдау дағдылары ұсынылады. Отандық және шетелдік зерттеушілердің қиын балаларға арналған ғылыми ұстанымдарға шолу жасалады. Балалардың қиын мінез-құлқының себептері қарастырылады, оның ішінде: ата-аналар мен балалар арасындағы рухани байланыстың болмауы; қоғамға қарсы орта; қоғамдық өмірдің барлық салаларына әсер еткен оқу орындарының жұмысындағы қателіктер талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі басқарудың психологиялық аспектілер
    Несиелер: 5

    Курс білім берудегі менеджменттің психологиялық аспектілерін зерттейді және болашақ мұғалімнің білім беру мекемесін басқарудағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады. Курста тұтас педагогикалық процесті басқарудың психологиялық тәсілдері, педагогикалық ұжымды басқарудағы адами ресурстардың құндылығы бар. Негізгі басқару элементтерінің сипаттамасын көрсетеді: мақсаты, құралдары, Оқу процесі. Алқалық келісімділік, реализм, мотивация деңгейін арттыруға бағдарлану, тұлғаны ынталандыру туралы түсініктерді қалыптастырады. Менеджер қызметінің объектісі ретінде білім беру мекемесін басқару дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жас дағдарыстары
    Несиелер: 5

    Пән жас дағдарысы тұжырымдамасын дамытуға, жас дағдарыстары мен психикалық ісіктердің даму сапасының көрсеткіші ретінде даму ерекшеліктерін дамытуға бағытталған. Рөлі мен мәнін қарастырады тұлғаның дамуындағы жас дағдарыстары, жас дағдарысының ерекшеліктерін анықтау.Адамның психикалық даму заңдылықтарына байланысты жас дағдарысы туралы идеялар қалыптасады, Жас дағдарыстарын психологиялық қолдау және түзету дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • OOP-мен адамдарды оқытудағы аудиовизуалды технологиялар
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға психологиялық –педагогикалық көмекті ұйымдастыру жүйесін зерттеуді қамтиды. Курс аудио, видео-білім беру электрондық басылымдарының типологиясын зерттейді. Мультимедиялық жүйелер технологиясы мен құралдарының ерекшеліктері егжей-тегжейлі сипатталған. Білім алушы жеке ерекшеліктерді ескере отырып, аудиовизуалды білім беру процесін құрудың дидактикалық принциптерімен, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға арналған оқу – ойын электрондық тренажерларының жұмыс ерекшеліктерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • HR-менеджмент
    Несиелер: 5

    "HR-менеджмент" курсы білім алушылардың персоналды басқару саласында практикаға бағытталған білім алуына теориялық және практикалық бағыттылыққа ие. Курсты зерделеу барысында HR менеджментін ұйымдастыруға қазіргі заманғы ұйымдардың тәсілдері, функциялары, кезеңдері қаралатын болады. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар кәсіпорынның кадр құрылымын талдай алады, оның дамуын болжай алады, тапсырмаларды сауатты тұжырымдай алады және жалдауды ұйымдастыруда кадрларды іріктеу құралдарын қолдана алады. Персоналдың қызметін бақылауды жүзеге асыру дағдыларын қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Түзету психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс аномальды дамудың әртүрлі формалары бар балалармен жұмыс істеу ерекшеліктерін қарастырады және практикалық түзету әдістерін меңгереді. Ол даму картасымен жұмыс істеу қабілетін көрсете алады, оқу қиындықтарын талдаумен және жеке түзету жұмыстарының нәтижелерімен білім алушыларға сипаттама жасай алады. Физикалық және психикалық денсаулығы шектеулі балалардың ерекшеліктерін психологиялық талдау дағдыларын; мүмкіндіктері шектеулі балалармен қарым-қатынасты ұйымдастыру дағдыларын игереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Деонтология
    Несиелер: 5

    Курс этикалық құндылықтарды құру жүйесінің ерекшеліктерін қарастырады. Кәсіби міндет - мамандық және мақсат ретінде курстың мазмұнын зерттеу негізінде жатыр. Студент деонтологиялық ғылымның негізгі ұғымдарын, деонтологиялық дайындықтың мәнін, әдіснамалық тәсілдерді, принциптерді, функциялар мен категорияларды зерттейді. Курстың мазмұны деонтологияның басқа ғылымдармен байланысын анықтауды қарастырады. Деонтологиялық мәдениеттің қоршаған шындықпен (отбасы, құрдастар, ұжым және т. б.) қарым-қатынасты құрудағы маңызы ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы білім берудегі психологиялық сүйемелдеу
    Несиелер: 5

    Курс арнайы білім беру саласында тұтас көзқарасты қалыптастырады. Мүмкіндігішектеулібалалары бар отбасыларға және олардыңата-аналарынапсихологиялыққолдаудыдамытуғаықпалетеді. "Ерекше" балалары бар отбасыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша әлеуметтік-психологиялық технологиялар мен түрлі қызмет түрлерін ұйымдастырады және іске асырады. Баланың бұзылған даму түрін ескере отырып, инновациялық оқыту технологияларын қолдануды көздейді. Пән түзету білім беру субъектілеріне баланы дамыту және оқыту мәселелері бойынша ұсынымдар әзірлеу дағдыларын меңгеруге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Акмеология
    Несиелер: 5

    Білім алушылар қызмет субъектілерінің өнімділігі мен кәсібилігі деңгейлері мен жекелеген өкілдердің және тұтастай алғанда қоғамдастықтардың жасампаздық рөлі арасындағы заңды байланыстарды меңгереді. Адамның шығармашылық іс-әрекетінде әлеуеттің өзін-өзі жүзеге асыруына ықпал ететін немесе кедергі келтіретін факторлар, негізгі акмеологиялық фактілер, механизмдер мен заңдылықтар қарастырылады. Барлық еңбек қызметі барысында маманның кәсіби және жеке өсуіне құндылық қатынасы қалыптасатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Басқару негізі
    Несиелер: 5

    Пән көшбасшылықтың психологиялық тетіктерін талдаумен, іргелі зерттеулермен және көшбасшылық туралы қолданбалы әзірлемелермен таныстырады. Курс барысында табысты көшбасшы тұлғасын дамытудың қозғаушы күштері мен шарттары қарастырылады. Оқыту барысында сөз сөйлеу, сөйлеу техникасын дамыту дағдылары қалыптасады, бұл көшбасшы имиджінің маңызды буыны болып табылады. Білім алушылар топтық жұмысты тиімді ұйымдастыра алады, көшбасшылық қасиеттерді бағалау әдістерін қолдану дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дифференциалды психология
    Несиелер: 5

    Курс жеке айырмашылықтар туралы білімді, олардың қалыптасу көздерін, құрылымы мен көрініс тәсілдерін, адамның даралығы туралы идеяны зерттеуге және жүйелеуге және осы құбылыстың адам өміріндегі детерминациясы мен маңыздылығын ашуға бағытталған. Білім алушылар адам даралығының көп деңгейлі құрылымымен танысады, жеке тұлғаны зерттеу әдістері мен әдістерімен жұмыс жасау және диагностика нәтижелері бойынша психологиялық сипаттамаларды құру дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік мәдени технологиялар оңалту және бейімдеу тұлғалардың ереқ ше білім беру қажеттіліктері бар
    Несиелер: 5

    Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды психологиялық – педагогикалық қолдау негіздерін зерттейді. Курстың мазмұны нормативтік – құқықтық құжаттаманың ерекшелігін, әлеуметтік оңалтудың технологиялық қажеттілігін практикалық іс-әрекетте қолдануды ашады, әлеуметтік-мәдени технологиялар әдістерін қолдану, Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды әлеуметтік диагностикалау және түзету ерекшеліктері қарастырылады. Білім алушы ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалардың ата-аналарымен оңалту кеңістігі жұмысының негізгі нысандары мен техникасын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы психология
    Несиелер: 5

    Курс қазіргі қоғам үшін өзекті пән ретінде арнайы психология саласындағы тұтас көзқарасты қалыптастырады. Дамуында әртүрлі ауытқулары бар балалардың психологиялық ерекшеліктері туралы білімді игеруге ықпал етеді: психикалық, соматикалық, сенсорлық, интеллектуалдық, жеке және әлеуметтік. Пациенттермен және психологиялық ауытқулары бар адамдармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады. Пациентті денсаулық жағдайына, жоспарланған тексерілуге және емделуге қатысты дұрыс хабардар ету дағдыларын әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Патопсихология
    Несиелер: 3

    Курсты оқу барысында Патопсихология туралы идеялар оның іргелі және қолданбалы мағынасында қалыптасады. Психикалық патология, психопатологиялық және патопсихологиялық синдромдардағы психологиялық бұзылулар қарастырылады. Психопатологияны анықтаудың практикалық алғашқы диагностикалық дағдыларының жиынтығын қолдануды үйренеді. Шекаралық нейропсихикалық, тұлғалық бұзылулардағы психикалық процестердің, психологиялық жағдайлардың, эмоционалды-жеке саланың өзгеруі мен бұзылуы туралы идеялар қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби дағдылар және көшбасшының этикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде білім алушылар көшбасшының кәсіби шеберлігі мен этикасы саласындағы ғылыми-практикалық білім, білік және құзыреттілік жүйесін және оларды өзінің кәсіби қызметінде іске асыруды меңгереді. Кәсіби қызметтің мәні мен мазмұны және кәсіби шеберлікте өз ұстанымын дамыту қажеттілігі туралы түсінік қалыптасады. Білім алушылар ұжымда және командада жұмыс істеуді, әріптестермен, басшылықпен тиімді қарым-қатынас жасауды; өзін-өзі талдау, өзін-өзі бақылау, өзін-өзі дамыту тәсілдерін меңгеруді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбалы психология
    Несиелер: 5

    "Қолданбалы психология" пәнін оқытудың мақсаты білім алушыларда кәсіби, білім беру, Медициналық және жеке өмірде туындайтын нақты психологиялық проблемалар мен жағдайларды іске асыру үшін қажетті теориялық білім, практикалық дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы торияны практикалық қолдану барысында жаңа теориялық идеяларды қалыптастырады. Сондай-ақ қолданбалы психологиялық ғылымның жетістіктерін нақты практикаға енгізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ерекше қажеттілігі бар балалардың отбасымен жұмыс
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларға ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың отбасыларымен жұмыс істеудің ұйымдастырушылық-әдістемелік ерекшеліктерін игеруге мүмкіндік береді. Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалардың отбасыларымен жұмыс істеудің теориялық-әдістемелік білімдері тереңдетілді.Балалардың әртүрлі топтарының отбасыларымен жұмыс істеу дағдыларын игеру және соның негізінде олар үшін қолайлы әлеуметтік орта құру. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың отбасыларын психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагог-психолог тұлғасының психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курста кәсіби қызметтегі тұлғаның ұғымдары мен мәселелері, атап айтқанда педагог-психологтың тұлғасы қарастырылады. Білім беру жүйесіндегі психологтың қазіргі заманға сай түсінігі мен көзқарасы және тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру ерекшелігі ашылады және меңгеріледі. Білім алушылар кәсіби тұлғаның практикалық зерттеулерін жүргізе алады. Педагог-психологтың кәсіби тұлға ретінде қалыптасуының негізгі ерекшеліктері туралы идеялар қалыптастырылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курста білім алушылар тұлғааралық қарым-қатынас психологиясының негіздері мен ерекшеліктерін игереді, қарым-қатынас пен өзара әрекеттесуді тұлғааралық қабылдау ерекшеліктерін қарастырады, тұлғааралық қарым-қатынас туралы мәліметтерді диагностикалау және түсіндіру әдістерін игереді. Тиімді тұлға аралық қабылдау және өзара түсіністік дағдылары қалыптасады, тұлғааралық қатынастардың әртүрлі формаларына дайындық технологиялары игеріледі. Тұлғааралық қатынастардың заңдылықтары, құбылыстары мен түрлері туралытүсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көшбасшылық психологиясы
    Несиелер: 5

    Көшбасшылық психология пәні ғылыми-теориялық іскерлік қарым-қатынас негіздерімен, көшбасшылыққа деген ішкі мотивациясын қалыптастыру, алынған білімдерді ұжым өмірін ұйымдастыру, команда құру, билік қатынастарын жүзеге асыру, өзін-өзітану, өзін-өзідамыту, практикалық іс-әрекетінде және әртүрлі өмірлік жағдайларда жеке өзін-өзі жетілдіру үшін қолдана білу қарастырады. Ол көшбасшылық құбылыстарды диагностикалаудың негізгі әдістерін, психодиагностикалық әдістерді таңдау критерийлерін игереді. Көшбасшылық мінез-құлықтың түрлі аспектілерін талдауға дайын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өзіндік даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында білім алушылар қажетті терминологияны, өзін-өзі дамыту психологиясының негіздері мен мәнін меңгереді. Ішкі ынталандыру және жеке тұлғаның өзін-өзі дамыту әлеуеті туралы тұтас идея қалыптасады. Олар психикалық процестерді дамытудың және олардың психикалық жағдайы мен мінез-құлқын басқарудың негізгі тәсілдерін, адам мінез-құлқын психикалық реттеу тетіктерін игереді. Өзін-өзі тану және психологиялық өзін-өзі реттеу дағдыларын игереді, өзін-өзі дамыту кедергілерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этнопсихология
    Несиелер: 3

    Бұл курс адам психикасының этникалық ерекшеліктеріне байланысты этномәдени жеке ерекшеліктерін, сондай-ақ этносаралық қатынастардың психологиялық аспектілерін зерттейді. Этносаралық және мәдениетаралық кеңістіктегі әлеуметтік өзара іс-қимыл процесінде мінез-құлықтың этникалық детерминанттары қарастырылады. Этнопсихологияның ғылым жүйесіндегі орны мен мәні, оның тарихи дамуын талдау анықталады. Ұлттық психология, ұлттық өзін-өзі тану, этникалық сәйкестілік мәселелерін шешуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Психологиялық-педагогикалық заңдылықтарды ғылыми тұрғыдан зерделеу туралы білімдер ашылады. Ол студенттің тәжірибелік-эксперимент жұмысын орындауға дайындығын, эксперименттік материалды жинақтау үшін зерттеу әдістерін өз бетінше қолдануын болжайды. Пән білім беру іс-әрекетінде білімді қолдануға бағытталған. Студент ғылыми зерттеушінің дағдыларын меңгереді. Ғылыми әдістемені қолдана білу қабілетін көрсетеді. Олар эксперимент жүргізу, алынған мәліметтердің нәтижелерін өңдеу және оларды кестелерге орналастыру, жұмыс нәтижелерін сипаттау тұрғысынан студенттердің өзіндік жұмысдағ дыларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру мекемелерінде диагностикалық-коррекциялық жұмыстар
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің диагностикалық және коррекциялық қызмет әдістерінің әртүрлілігі туралы білімдерін тереңдетуге және жүйелеуге мүмкіндік береді. Білім беру мекемелеріндегі диагностиканың функциялары мен принциптері, психодиагностиканың психометриялық негіздері, проективтік әдістердің ерекшеліктері, жеке, жеке және психологиялық сипаттамаларды өлшеу егжей-тегжейлі қарастырылады. Білім алушылар психодиагностикалық әдістердің әр түрлі түрлерін және оларды жұмыста қолдану ерекшеліктерін біледі және соның негізінде түзету және дамыту бағдарламаларын жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік оңалту негіздері
    Несиелер: 5

    Білім алушылар курсты меңгеру және зерделеу нәтижесінде білім алушы әлеуметтік оңалтудың негізгі заманауи тәсілдерін, психологиялық әсер ету әдістері мен әдістерін игереді, сондай-ақ педагог-психологтың практикалық қызметіндегі қолданыстағы психологиялық-педагогикалық жүйелермен және олардың ерекшеліктерімен танысады. Әлеуметтік бейімделуге және оңалтуға мұқтаж адамдарды психологиялық сүйемелдеудің ерекшеліктерін зерделеп меңгереді. Халықты әлеуметтік оңалту бағдарламаларын құру дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби өсу психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс жеке тұлғаның кәсіби даму заңдылықтарын, жеке тұлғаның психологиялық негіздерін- кәсіби дамуды, кәсіби және әлеуметтік салалардағы жеке адамдармен және топтармен тиімді өзара әрекеттесуді дамытуға бағытталған. Кәсіби өсу мен тұлғаның қалыптасуының психологиялық заңдылықтарымен танысады . Өмір бойы білім алу арқылы өзін-өзі дамыту траекториясын құру дағдылары және кешенді кәсіби міндеттерді шешуге дайындық қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әсер ету психологиясы
    Несиелер: 3

    Курсты оқу барысында білім алушылар әсер ету түрлері мен оны жіктеуді, әсерге қарсы тұрудың негізгі әдістерін меңгереді. Психологиялық әсер ету заңдылықтары және оның салдары туралы теориялық және практикалық идеяларды игеру. Әсер ету әдіс тәсілдері, психологиялық әсерді оңтайландыруға бағытталған бағдарламаларды құру технологиялары туралы идеялар қалыптасады. Психологиялық әсер етудің конструктивті және деструктивті механизмдерін ажыратуды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жанұя психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларға қазіргі отбасы туралы білімдерін кеңейтуге, отбасылық өмірдің түрі, құрамы мен құрылымы туралы түсініктерді тереңдетуге мүмкіндік береді. Отбасының функционалды құрылымымен танысады. Олар отбасының даму тарихын, оның жұмысының әртүрлі кезеңдеріндегі отбасының даму заңдылықтары мен динамикасын талдайды. Олар қазіргі заманғы отбасының даму тенденциялары мен перспективаларын қарастырады. Білім отбасылық психология туралы біліммен қаруланған болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Когнитивті педагогика
    Несиелер: 5

    Когнитивтік педагогика курсы таным механизмдеріне назар аударады, практикалық танымдық процестерді қамтиды, білімалушылар танымдық процестер саласындағы іргелі зерттеулер мен танысады. Пәннің негізгі мақсаты- когнитивтік педагогика туралы және танымдық процестер туралы түсініктерді қалыптастыру. Курс соңында білімалушылар заманауи әдістер мен технологияларды қолдана отырып, психологиялық көмек ұйымдастыруға дайын болады, танымдық процестердің даму динамикасын болжай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арттерапия бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны арт-терапия әдістерін қолданудың негізгі бағыттарын, формаларын, әдістерін және арт-терапиялық әсердің теориясы мен практикасын игеруді анықтайды. Білім алушылар арт-терапиялық қызмет мазмұнының ерекшеліктерін зерделейді. Курсты зерттеу аясында Ертегі терапиясының, изотерапияның, ойын терапиясының ерекшеліктерімен танысу керек. Білім алушылар әртүрлі жастағы және әлеуметтік қоғамдастықтардағы арт – терапиялық әсер ету дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасы психологиясы және отбасылық кеңес беру
    Несиелер: 5

    Курс диагностикалық құралдарды қолдану және отбасымен түзету жұмыстарының ерекшеліктерімен және отбасылық кеңес беру ерекшеліктерімен таныстырады. Курс барысында отбасылық-неке және бала-ата-ана қатынастарының проблемаларымен даму үрдістері, отбасындағы психологиялық жанжалдардың себептері қаралады. Отбасылық қатынастарды бұзу және отбасылық кеңес беруді ұйымдастыру тұжырымдамаларымен формалары қамтылған. Білімалушылар отбасымен кеңесуді ұйымдастыру және өткізу дағдыларын көрсетеалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны басқару психологиясының негізгі тәсілдері мен бағыттарын қарастыра отырып: басқарудың негізгі ұғымдарын, психологиялық заңдары мен заңдылықтарын; басқару міндеттерін жоспарлау және шешу жолдары мен ерекшеліктерін; жанжалды жағдайларды реттеудің психологиялық әдістері мен тәсілдерімен танысуға; басқару процесінің тиімділігін төмендетудің негізінде жатқан психологиялық себептерді талдау дағдыларын қалыптастыруға; еңбекті ынталандыру тәсілдерін меңгеруге; басқарудың тиімді стильдерін пайдалану тәсілдерін игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білімдері мен коммуникативтік іскерліктерді көрсете білу, қоғамның қазіргі заманғы даму үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану.

  • Код ON6

    Білім беру іс-әрекетінің әр түрлі бағыттарында қолдауды жүзеге асыру.

  • Код ON4

    Өз кәсіби қызметінде мамандықтың психологиялық-педагогикалық аспектілерін талдау.

  • Код ON11

    Әр түрлі формаларында кәсіби дағдыларды көрсету.

  • Код ON7

    Білім беру процесінің барлық қатысушыларымен ынтымақтастық әдістері мен формаларын қолдана отырып, кәсіби іс-әрекеттің ерекшеліктерін талдау, білім берудегі жаңа технологияларды анықтау.

  • Код ON10

    Психологиялық қызмет жағдайында практикалық іс-әрекетті (үлгілеу) модельдеу.

  • Код ON2

    Оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың заманауи технологияларын қолдану.

  • Код ON3

    Психологиялық қызмет жағдайында педагог-психологтың қызметін ұйымдастыруды құрастыру.

  • Код ON5

    Өзінің іс-әрекетінде ақпарат жинауды және аралас мамандықтардың білімі мен ерекшеліктерін біріктіруді жүзеге асыру.

  • Код ON8

    Жас, физиологиялық, гендерлік және әлеуметтік-мәдени факторлардың әсерін анықтай отырып, жеке тұлғалық ерекшеліктерді бағалау.

  • Код ON9

    Тұлғаның психоэмоционалды жағдайындағы мүмкін болатын өзгерістерінің алдын алуда тарихи қалыптасқан тұлғаның табиғаты, механизмдері, құрылымы және даму критерийлері туралы білімді қолдану.

6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101-Педагогика және психология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B011 Педагогика және психология
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top