Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01101 Педагогика және психология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Қиын өмірлік жағдайдағы отбасы мен балаларды сүйемелдеу
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды баланы туғаннан бастап кәмелетке толғанға дейін қолдайтын нормативтік, заңнамалық құжаттармен таныстыру болып табылады. Білім алушылар заңда баяндалған өмірлік қиын жағдаяттардың типологиясын біледі, әлеуметтік-педагогикалық жәрдемдесу әдістерін меңгереді: жеке тұлғаны қолдау, өмірге бейімделу, баламен немесе ересектермен жеке әңгімелесу, тренинг, психологиялық кеңес беру, есепке алу-профилактикалық күнделігін жүргізу, түзету-педагогикалық жұмысы, оң өзгерістерді ынталандыру, нәтижелі өзара іс-қимыл динамикасын бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты адамның онтогенез процесіндегі психикалық дамуының мәселелеріне қатысты негізгі ұғымдарды, теориялық көзқарастарды жүйелі түрде түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Бала мен ересек адамның психикасының қалыптасуы мен дамуының шарттары, қозғаушы күштері мен кезеңдері, оның тұлға және өз өмірінің субъектісі ретіндегі белсенділігі мен қалыптасуы, осы процестің қалыпты және қалыптан тыс жүруінің мүмкін себептері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тренинг жұмысының технологиялары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттердің оқу жұмысы саласындағы құзыреттіліктерін қалыптастыру: оны ұйымдастыру және өткізу; жаттықтырушының рөлдері мен позициялары, қатысушылардың рөлдері, оқыту мақсатына жету үшін олардың бір-бірімен әрекеттесуі. Жаттықтырушының құзыреттілігі, оқуға кіргеннен бастап оның аяқталуына дейінгі жұмысты құрастыру алгоритм мәселелері қарастырылады; оқыту мақсатына жету, оның тиімділігін арттыру үшін қолданылатын технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі мектепті басқару және педагогикалық менеджменті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда білім берудегі менеджменттің мәні, оның дамуының қазіргі тенденциялары туралы идеяларды қалыптастыру, басқарушылық қызметтің құндылық және мағыналық негіздерімен танысу, ұйымдастырушылық, басқарушылық құзыреттіліктерді және бастамашылық, ұтқырлық, коммуникабельділік, креативтілік, дербестік, жедел және стратегиялық талдау әдістерінің кешенін меңгеру, жедел және стратегиялық талдаудың кешенді әдістерін меңгеру, басқару шешімдерін қабылдау технологиясын қолдану.

    Оқу жылы - 1
  • Мектеп оқушыларына этномәдени білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды, жалпыхалықтық даналықты, өнерді, өткен оқиғаларды, біздің елімізді мекендеген қауымдастықтың ұлттық мәдениетін, мінез-құлықтың адамгершілік тәжірибесі мен рухани мәдениетін біріктіріп зерттеу арқылы өзіндік сананы меңгеруге қабілетті тұлғаны қалыптастыру. Курстың мазмұны құндылықтарды тәрбиелеуге бағытталған: мақтаныш, отансүйгіштік, азаматтық және әртүрлі конфессиялық бағдарлары бар адамдарға этикалық мінез-құлық нормаларын сіңіру.

    Оқу жылы - 1
  • Балаларды қорғау жөніндегі баламалы қызметтердегі әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда педагог-психологтың педагогикалық және әлеуметтік функционалдық құзыреттіліктерін (лауазымдық біліктілік талаптары) қалыптастыру болып табылады: мектеп жасына дейінгі балалар (патронат және дамыту), жастармен жұмыс (қолдау және кеңес беру, бос уақытты ұйымдастыру, кәсіптік бағдарлау құзыреттіліктерінің өзін-өзі анықтауын қалыптастыру), баспанада және балалар үйінде тәрбиелеу, (балалар үйіне жақын жағдайларды ұйымдастыру). отбасылық, қолдау); күнделікті өмірлік мәселелерді шешу бойынша отбасыларға кеңес беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 6

    Пән білім алушыларда организм туралы ұғымдар жүйесін қалыптастыруға көмектеседі: анатомиялық, психологиялық, физиологиялық ерекшеліктер, онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде гигиенаның негізгі нормаларын, оқыту мен тәрбиелеудің іс-әрекет процесін ұйымдастыруға қойылатын талаптарды қарастыра отырып, денсаулықты сақтауға және нығайтуға, ағзаның функционалдығын жақсартуға, денсаулықты диагностикалаудың физиологиялық әдістеріне жүгінуге, мінез-құлық және үлгерімді төмендету мәселелері бойынша кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
  • Отбасымен жұмыс істеу теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды отбасымен жұмыс технологиясының ұғымдарымен және санаттарымен таныстыру, отбасылардың әртүрлі санаттарымен технологиялардың ерекшеліктерін ашу, кәсіби этиканы қолдану, технологиялардың мазмұны мен сипаты туралы білім алушылардың білімін жүйелеу, мемлекеттің отбасылық және гендерлік саясатының негізгі үрдістері, қоғамдағы отбасының рөлін арттыратын жұмыс қағидаттары, мәселелерді шешуде қызметтер мен ведомстволарды үйлестіру әдістері болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дифференциалды психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты нәсілдік, таптық, діни, мәдени және басқа да белгілері бойынша бөлінген әртүрлі әлеуметтік топтардың психологиялық ерекшеліктерімен таныстыруға бағытталған. Бұл психиканың жұмыс істеуінің айрықша ерекшеліктерін, мінез-құлық үлгілерін, осы топтардың психикалық белсенділігінің ерекшеліктері мен стереотиптерін түсініп, осы заңдылықтарды кәсіби қызметте және оқиғаларды болжау кезінде ескеру және қолдану дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Психология тарихы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-психологиялық білімнің пайда болу, даму және қазіргі жағдайының заңдылықтары мен себептерін зерттеу. Психологияның жетекші әлемдік және отандық мектептеріне дейінгі психологиялық идеялардың пайда болуының теориялық негіздері, олардың ізбасарлары, ерекшеліктері, практикада психологиялық ғылымның әдіснамасы мен әдістерін қолданудың практикалық әдістері, артықшылықтары мен кемшіліктері, психологиялық ғылымның белгілі бағыттарын болжау қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жанұялық педагогика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды Қазақстанда отбасылық тәрбиенің қалыптасу тарихымен таныстыру, отбасылық тәрбиенің анықталған мәселелерін зерттеу және бағалау, оларды шешудің пәрменді тәсілдерін енгізу, отбасылармен сындарлы ынтымақтастыққа дайындықты тәрбиелеу қабілеттерін дамыту болып табылады. Білім алушылар диагностика дағдыларын, отбасыларды зерттеу әдістерін, ата-аналардың мәдениетін қалыптастыруды, жастардың отбасына аксиологиялық көзқарасын қалыптастыру бойынша іс-шараларды әзірлеу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • АКТ пайдалана отырып оқушылардың жеке даму бағыттарын құру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттердің жеке ерекшеліктері мен ерекше танымдық қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру процесін дараландыру ерекшеліктерімен студенттерді таныстыру; мақсаттарды қою, жеке даму бағыттарын әзірлеу және енгізу алгоритмі, сондай-ақ Google қызметтерін, цифрлық платформалардың мүмкіндіктерін, қашықтықтан оқытуға арналған сайттарды пайдалана отырып, білім беру үдерісінің тиімділігін арттыру үшін қажетті ақпараттық-білім беру ортасын жобалау мүмкіндігі болып табылады. қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін және кәсіби құзыреттілігін, өз бетінше ойлануын қалыптастыру. Пән жаңартылған білім беру бағдарламасын, білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін, білім алушылардың дамуының психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде оқу және тәрбие процесін жүзеге асырудың әдістерін пайдалануға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологияларын пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогикалық анимация
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды анимациялық технологиялармен (ойын, ойын-сауық, спорттық, театрлық, танымдық, оқыту және т. б.), педагогикалық анимацияның әдістері мен нысандарымен таныстыру, демалу мен ойын-сауықтан шығармашылыққа және әлеуметтік белсенділікке қарай жылжи отырып, баланың табысты дамуына бағытталған ойын, тренингтік сабақтарды өткізудің ұйымдастырушылық қабілеттерін дамыту, физикалық және психикалық және эмоционалды қалпына келтіруді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жалпы психология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты адам психикасы қалыптасуының негізін процестер, күйлер мен қасиеттер, тұлға, мотивация және іс-әрекет сияқты категориялар арқылы зерттеу болып табылады. Психика ғылымдарының өзара байланыстары жүйесі, филогенездегі психиканың пайда болуы және онтогенездегі қалыптасуы туралы тұжырымдамасы, адамның практикалық іс-әрекетінде психологияның дәстүрлі әдістерін қолдану мүмкіндіктері қарастырылады. Күнделікті өмірде психиканың жұмыс істеу ерекшеліктерін ескеру дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жанжалды басқару технологиялары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты конфликтология мәселелерін зерттеу: әр түрлі қақтығыстардың пайда болу себептері мен оларды басқару. Қақтығысты жеңу, жанжалдасушы тараптардың ұстанымдарын, шиеленіс жағдайларының ағымының ерекшеліктерін түсіну, шиеленістерді жеңу, шешу саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Қақтығыстарды басқарудың құрылымдық, ішкі және тұлғааралық әдістері мен технологиялары қарастырылады: олардың түрлері, күшті және әлсіз жақтары, өзара әрекеттесудің әртүрлі жағдайларында пайдалану мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім беру ұйымындағы корпоративтік мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда корпоративтік этиканың негізгі жіктелімдері, түрлері, типтері, қасиеттері туралы білім құрылымын қалыптастыру және дамыту, мәдениеттің қалыптасуына, сақталуына, ықпал етуіне көмектесетін заңдылықтармен, әдістермен, технологиялармен, тәсілдермен, маңызды шарттармен танысу, педагогикалық ұжым персоналының мінез-құлық іс-әрекеттерінің стилін анықтауға, жалпы қабылданған ұжымдық іс-әрекеттерді дамытуға қабілетті корпоративтік ортада миссияға жетуге бағытталған құндылықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - Қазақстанда және шет елде әртүрлі кезеңдерде білім беру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән тәрбие мен білім берудің әдістері, формалары, құралдары, принциптері, инновациялық технологиялары, стратегиялары, бағалау критерилері, ынтымақтастық ортасын құру тәсілдері, оқу және тәрбие қызметін модельдеу және басқару, оны әдістемелік сүйемелдеу, мониторингті жүзеге асыру туралы теориялық білім беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Психологтың жұмысында заңнамалық және нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – педагог-психолог қызметіндегі негізгі болып табылатын арнайы, құқықтық, ұйымдастырушылық және әдістемелік құжаттар бойынша іргелі білімдерді қалыптастыру және оның құқықтық мәдениетінің шеңберін кеңейту. Студенттер практикада кәсіби қызметті реттейтін құжаттамамен жұмыс істейді: консультациялық, тәрбиелік, профилактикалық, диагностикалық, түзетуші, психологиялық сараптама жүргізеді, зерттеу нәтижелерінің сақталуы мен пайдаланылуына жауапты, кәсіби құпияны сақтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қашықтықтан оқыту жағдайында білім берудегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – қашықтықтан форматта білім берудің психологиялық қызметінің жұмысын қамтамасыз ету үшін педагогикалық психологтардың кәсіби құзыреттілігін дамыту. Қашықтан режимде оқу процесін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етудің барлық аспектілерін ұйымдастыру мәселелері қарастырылады: мақсат қою, байланыс орнату әдістері, өзара әрекеттесу алгоритмдері, ақпаратты беру және қабылдау ерекшеліктері, біртұтас білім беру ортасын құру және қатысушылардың психологиялық жайлылығын қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды оқу-тәрбие ұйымдарында педагогиканы оқытудың жалпы теориялық және әдістемелік аспектілерімен таныстыру болып табылады. Курс психологиялық және педагогикалық мазмұндағы пәндерді оқытуда жетекші болып табылатын, оқытушылық қызмет мәдениетін қалыптастыратын белсенді оқытудың балама әдістері туралы түсінік береді; білім алушылар практикалық құзыреттіліктерді меңгереді: дәрістер, практикалық сабақтар жүргізу, тұлғааралық өзара іс-қимылды ұйымдастыруға, оқушылардың оқу іс-әрекетін түзетуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогикалық профессиология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда психологиялық-педагогикалық іс-әрекеттің мазмұны мен бірегейлігі туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады, педагогтың қалыптасуындағы тұлғалық даму перспективаларын түсінуге ықпал етеді, кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді жетілдіреді, өзін-өзі дамытудың үздіксіздігін түсінуге, өзін-өзі жетілдіруге бағдарлайды, педагогикалық шығармашылыққа мотивациясын оятады, терең теориялық біліммен, оқу және танымдық еңбек мәдениетімен толтырады, педагог мамандықтың әлеуметтік маңызы мәселелерін түсінуге бағыттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогикалық имиджеология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың заманауи тұжырымдамалар, құрылым, функциялар, құралдар, жоғары тиімді өзіндік педагогикалық имиджді құру әдістері туралы білімдерін қалыптастыру. Олар зерттеу, рефлексивті, аналитикалық, бақылау-бағалау дағдыларын, коммуникативтік құзыреттіліктерді дамытуға ықпал ететін және кәсіби-басқарушылық өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу технологиясын игеретін имидж сипаттамаларын құрудың зерттеу, бағалау, түзету және психологиялық аспектілерінде тәжірибеге бағытталған дағдыларды алады.

    Оқу жылы - 1
  • Психологиялық кеңес беру негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты кеңес беру процесінің теориялық негіздерін және кәсіби қызметте кеңес беру бағдарламаларын қолдану мүмкіндіктерін, сондай-ақ "психолог - кеңесші – клиент" диадасындағы немесе "тапсырыс беруші-психолог - кеңесші-клиент" триадасындағы өзара әрекеттесу ерекшеліктерін зерттеу болып табылады. Байланыс орнату, сұранысты қалыптастыру, мәселені қайта құру, байланысты аяқтау, гипотезалар мен араласу стратегиялары сияқты кәсіби кеңесшінің дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда көшбасшылық принциптері, тұжырымдамалары, функциялары, талаптары, стильдері туралы түсініктерін қалыптастыру, менеджер тұлғасының құндылықтар жүйесімен және көшбасшылықты жүзеге асыру ерекшеліктерімен таныстыру, кәсіби дағдыларын жетілдіру: команданы қалыптастыру, қақтығыстарды басқару, шешім қабылдау, іскерлік коммуникативтік қарым-қатынастың практикалық біліктерін дамыту, көшбасшылық қасиеттерді дамытудың тиімді формаларын, әдістерін, басқару технологияларын таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жалпы педагогика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушылардың оқыту мен тәрбиелеу үдерісін жүзеге асырудың іргелі ғылыми-теориялық негіздері туралы дүниетанымын дамыту болып табылады, жүйенің заманауи ерекшеліктерімен, білім беруді жаңғыртудың стратегиялық міндеттері және мәселелерімен таныстырады. Білім алушылар білім берудің жаңартылған мазмұны туралы білімді меңгереді, білім алушыларда оқу пәндері арқылы қалыптастыруға, дамытуға ықпал етеді. Мазмұны мұғалімнің негізгі кәсіби және жеке қасиеттерін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сынып жетекшінің жұмыс әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда сынып жетекшілігінің теориялық және әдістемелік негіздерін, бала құқықтары туралы нормативтік құжаттарды, ересектердің балаларға қатысты міндеттерін, оқушылар ұжымының даму кезеңдері мен шарттарын, тәрбие жұмысын жоспарлау әдістемесін, бастауыш сынып оқушылары және олардың ата-аналарымен тәрбие процесін ұйымдастыру мазмұнын, әдістерін, формаларын, стратегияларын, технологияларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Балалар мен жастар ұйымдарының жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жеке тұлғаның қасиеттерін кезең-кезеңімен дамыту технологиясын зерттеу: шешімділік, қарым-қатынас, даралық, тәртіп, жинақылық, қоғамдық белсенділік және жауапкершілік. Білім алушылар оқушылардың өзін-өзі басқару құрылымымен, қалыптасу кезеңдерімен, жасын ескере отырып рөлдерді бөлумен, жағдай жасаумен, қағидаттарды (ізгілендіру, креативтілік, сабақтастық, дербестік, ҰШІ) сақтаумен, нысандармен (жеке-топтық, жұптық), әдістермен (еркін таңдау, импровизация, мақұлдау), құралдармен (ақпараттық, жобалық) танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім беру кәсіпкерлігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда өз ісін ұйымдастырудың теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастыру (педагогтарға қолдау көрсету үшін әдістемелік бұйым жасау) болып табылады. Білім алушылар әдістемелік өнім, композиция, ресімдеуге қойылатын талаптар туралы білім алады және дайындау кезінде кәсіби құзыреттіліктер дамиды: құрылымданбаған ақпаратпен жұмыс істеу, креативті ойлау, зерттеу қызметінің этика нормалары, мотивацияны күшейту, топтық жұмыс, көшбасшылық дағдылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың әлеуметтік-педагогикалық жобаларды орындау технологияларын игеруі болып табылады. Білім алушылар жобалық технология бойынша практикалық құзыреттіліктерді әзірлейді: проблеманы анықтау, жобаны орындау алгоритмін бекіту, ақпараттық-техникалық құжаттаманы пысықтау, жағдай жасау, құрастыру, іске асыру, бағалау үшін құралдар жинағын әзірлеу, апробация, түзету, рефлексия, нәтижелілік туралы баяндама, қорғау, практикалық мағына, жоба нәтижелерін жаңалықтарға орналастыру (стенд, мектеп газеті, сайт).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заманауи мектептің өзгермелі жағдайларында білім алушыларды тәрбиелеудің нәтижелілігін, білім беру мен оқытудың сапасын қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру, қалыптастыру болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъективті іс-әрекетін ұйымдастыруға, оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде осы қызметті басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мектепте тәжірибе-эксперименттік жұмысты ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды дипломдық жұмысты жазуға дайындау болып табылады: теориялық және әдістемелік әдебиеттерді сыни бағалауды жүзеге асыру, өз пайымдауларын құру және ресімдеу, ғылымдағы әзірлемелерді ескере отырып қорытынды жазу, зерттеу қызметінің кезеңдерін сақтай отырып бағдарлама құру, ғылыми таным әдіснамасының мәліметтерін иелену, валидті диагностикалық материалдарды таңдау және психологиялық-педагогикалық диагностиканы жүзеге асыру, нәтижелерге түсініктеме беру, рефлексия, ұсыныстарды негіздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Инклюзивтті білім беру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты –білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді, диагностикалық технологиялар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерде психологиялық пәндер бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу формаларының ерекшеліктерімен, танымдық белсенділік мотивациясымен және қол жеткен нәтижелерді бағалаумен теориялық және таныстыру кешенін қалыптастыру. Оқыту процесінде педагогикалық іс-әрекетке деген оң көзқарас, ұстаздық шеберлік, шешендік өнер, психология ғылымының жетістіктерін алдағы кәсіби іс-әрекет шеңберінде дамыту, оқыту және тәрбиелеу тәжірибесінде пайдалануға дайындығы қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - мұғалімнің кәсіби шығармашылық жолының қалыптасу кезеңдерімен таныстыру және таңдалған педагогикалық мамандық туралы дүниетанымын тереңдету, педагогикалық іс-әрекетке деген мотивациясын арттыру, дайындық жүйесі, жұмыс ерекшеліктері, шарттары, механизмдерін және білім беру мекемелерінде жетілдірілген және өнімді жұмыс істеу үшін қажетті жеке тұлғаның маңызды қасиеттерін және өз әлеуетін жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыруды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мектептегі психологиялық қызметтің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың мектептегі білім берудің міндетті құрылымдық компоненті - психологиялық қызмет туралы білімдерін қалыптастыру. Білім алушылар педагог-психологтың мәртебесі мен қызметімен танысады: оқыту, тәрбиелік ғылыми-әдістемелік, басқарушылық, ағартушылық қызмет, профилактикалық іс-шаралар, психодиагностика, эмпирикалық зерттеулер, түзету, кеңес беру көмегі, сараптамалық бағалау, оқушылар мен педагогтарды әдістемелік және ұйымдастырушылық қолдау, оқушыларды дамыту және қолдау үшін қолайлы жағдайлар жасауға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогикалық диагностика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды құралдармен, диагностиканың іргелі теориялық негіздерімен, мектеп жасына дейінгі балалар мен мектеп оқушыларының жеке басына, сынып ұжымына педагогикалық зерттеу жүргізу әдістемесімен таныстыру; баланың танымдық саласын зерттеу ерекшеліктері, практикалық дағдыларды алады: педагогикалық диагностика бағдарламасын құру, жеке тұлғаны дамыту үдерісінің траекториясын анықтау, талдау жасау, соңғы мәліметтерге түсініктеме беру, қорытындылау, шешім жасау және әдістемелік ұсыныстарды тұжырымдау.

    Оқу жылы - 1
  • Психологиялық тренинг өткізу әдістері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – психологиялық тренингті ұйымдастырудың теориялық принциптерін, психологиялық тренингтің негізгі принциптерін, функцияларын, сорттарын, әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Тренингтердің артықшылықтары мен кемшіліктері, жеке немесе әлеуметтік мәселелерді шешу үшін әртүрлі жас және әлеуметтік топтарда оларды қолдану мүмкіндіктері мен ерекшеліктері қарастырылады. Оқыту топтарын іріктеу және жүргізу дағдылары, жаттықтырушының тиімді тәртібі қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәмелетке толмаған девианттар психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді девиантты және аддиктивті мінез-құлық психологиясының категориялық аппаратымен, қалыптасу себептерімен және ерекшеліктерімен, девиантты мінез-құлықтың түрлерімен, кәмелетке толмаған девианттықтардың психологиялық ерекшеліктерімен, девианттылықтың қорғаныштық және қорғаныстық алдын алу құралдарымен таныстыру. мінез-құлық. Пәнді оқу барысында студенттер адекватты әлеуметтік, құқықтық және психологиялық-педагогикалық көмекті ұйымдастыру, проблемалық отбасына, балалар мен жасөспірімдерге сүйемелдеу және қолдау көрсету дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Психологиялық консультация практикумы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттердің психологиялық кеңес берудің теориялық негіздері мен тәртібі, оны бастаудың әртүрлі тәсілдері, барысы, клиент мәселелерін талқылау және шешу құралдары мен әдістерін таңдау туралы түсініктерін қалыптастыру. Өзара әрекеттесу, әсер ету, шешім қабылдау, этикалық нормаларды ескере отырып және одан әрі консультациялық жұмысты жоспарлау дағдылары заманауи және ең тиімді психологиялық әдістер мен әдістерді қолдану арқылы қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дарынды балалармен жұмыс теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды дарындылықты анықтау әдістемелерімен, психиканың даму заңдарымен, диагностиканың принциптерімен, түрлерімен, оқыту ортасына бейімделу факторларымен, инновациялық технологиялармен, оқушыларды жеделдетіп оқыту стратегияларымен таныстыру, жеке даму кестесі бойынша қолдаудың қажетті жағдайларын жасау, жеке және дамытушылық оқыту негізінде психологиялық-педагогикалық түзету іс-шараларын құрудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қақтығыстану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қақтығыс туралы психологиялық білім жүйесін және оны реттеу тетіктерін қалыптастыру болып табылады. Қақтығыс құбылысы туралы ұғымдар, оның пайда болу себептері, қақтығыстың эсхоляциясы, шығу және шешу жолдары, тұлғаның, топтың және жалпы қоғамның да жағдайына әсері, қақтығыстың көрінісін анықтау психотехнологиясы, оны модельдеу және дамыту нұсқалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
  • Код ON1

    білімдерін көрсету: кәсіпкерлік саласындағы экологиялық, экономикалық, кәсіби және басқа да мәселелерді шешуде өмір қауіпсіздігі, құқықтық мәдениет, жоғары саналы тәртіпті, төзімділік пен адалдықты көрсету

  • Код ON2

    кіші оқушыларының жасына, жеке және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық әдістерін, тәсілдерін, құралдарын таңдау

  • Код ON3

    өзінің кәсіби деңгейін жетілдіру және көшбасшылық қасиеттерін дамыту мақсатында ғылыми-практикалық зерттеулердің нәтижелерін пайдалана отырып, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі тәрбиелеу, педагогикалық рефлексия арқылы тұлғалық кәсіби өсу мен жетілдіруге ұмтылуын көрсету

  • Код ON4

    инновациялық технологияларды, оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін қолдана отырып, теориясын, әдіснамасын, педагогика мен психологияны оқыту әдістері, құралдары мен нысандарын білуге және түсіну негізделген кәсіби қызметті жүзеге асыру

  • Код ON5

    философиялық білім, сондай-ақ тұлғаның психикалық және физикалық ерекшеліктері, өзін-өзі жетілдіру жолдары, тұлғалық өсу және өзін-өзі белсендендіру туралы білім негізінде жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды дамыту

  • Код ON6

    балалар мен олардың ата-аналарына, педагогтарға оқыту, дамыту, өмірлік және кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелері бойынша кеңес берудің әртүрлі әдістерін қолдануда

  • Код ON7

    ұйымдастырушылық-басқарушылық, коррекциялық, диагностикалық-кеңесберушілік қызметте одан әрі пайдалану мақсатында адам мен қоғамның өзара іс-әрекетінің негізгі проблемалары және психологиялық құбылыстар туралы ақпаратты жіктейді

  • Код ON8

    тұлғаның ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру қызметінің дамыту және түзету бағдарламаларын құруына

  • Код ON9

    бір немесе клиенттер тобының қызметінің тиімділігін жақсартуға, мақсаттарға қол жеткізуге және мәселелерді шешу кезінде белсенділік үшін жағдай жасайды

  • Код ON10

    өзінің кәсіби қызметінің, соның ішінде мекемеде, отбасында қолайлы психологиялық ахуал жасауға бағытталған психопрофилактикалық жұмыстың нәтижелерін бағалауда

6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B01101-Педагогика және психология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 6B011 Педагогика және психология
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top