6B01101 Педагогика және психология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Психологиялық-педагогикалық қызмет саласындағы әлеуметтік-маңызды міндеттерді ғылыми-практикалық деңгейде шығармашылық және жоғары кәсіби шеше алатын, сондай-ақ жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар полимәдениетті, коммуникативтік, құзыретті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Педагогтың сандық сауаттылығы
Пәннің мақсаты - мұғалімді оқу процесінде цифрлық технологияларды қолдануға дайындау. Пән цифрлық технологияларды маңызды өмірлік және кәсіби дағды, компоненттер, индекс, стратегиялық тәсілдер, Әлеуметтік сала және ұтқыр және цифрлық құзыреттілік педагогикасы ретінде – сауаттылықтан бастап жеке оқыту контентін құруға дейін, білім алушылардың цифрлық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтың электрондық портфолиосы
Пәннің мақсаты білім алушыларда педагогтің электрондық портфолиосы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады, ол педагогтің әрі қарай өзін-өзі жетілдіруінде және оның кәсіби қызметінде, басқа педагогтармен, білім алушылармен және білім беру процесінің басқа да қатысушыларымен ақпараттық сауаттылық пен желілік мәдениетті қалыптастыру бойынша дағдыларды игеруде, сондай-ақ практикалық құзыреттіліктерді игеруде, шығармашылық жетістіктерді көрсетуде, озық тәжірибені таратуда маңызды рөл атқарады педагог. Бұл пән болашақ мұғалімнің өзін-өзі ұйымдастыруын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Дарынды балалармен жұмыс теориясы мен технологиясы
Пәннің мақсаты білім алушыларды дарындылықты анықтау әдістемелерімен, психиканың даму заңдарымен, диагностиканың принциптерімен, түрлерімен, оқыту ортасына бейімделу факторларымен, инновациялық технологиялармен, оқушыларды жеделдетіп оқыту стратегияларымен таныстыру, жеке даму кестесі бойынша қолдаудың қажетті жағдайларын жасау, жеке және дамытушылық оқыту негізінде психологиялық-педагогикалық түзету іс-шараларын құрудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Инклюзивтті білім беру
Пәннің мақсаты Ерекше білім беру қажеттіліктерін, диагностика технологиялары мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білім жүйесін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін тосқауылсыз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құрудың ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Психологиялық тренинг өткізу әдістері
Пәннің мақсаты – психологиялық тренингті ұйымдастырудың теориялық принциптерін, психологиялық тренингтің негізгі принциптерін, функцияларын, сорттарын, әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Тренингтердің артықшылықтары мен кемшіліктері, жеке немесе әлеуметтік мәселелерді шешу үшін әртүрлі жас және әлеуметтік топтарда оларды қолдану мүмкіндіктері мен ерекшеліктері қарастырылады. Оқыту топтарын іріктеу және жүргізу дағдылары, жаттықтырушының тиімді тәртібі қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жанұялық педагогика
Пәннің мақсаты білім алушыларды Қазақстанда отбасылық тәрбиенің қалыптасу тарихымен таныстыру, отбасылық тәрбиенің анықталған мәселелерін зерттеу және бағалау, оларды шешудің пәрменді тәсілдерін енгізу, отбасылармен сындарлы ынтымақтастыққа дайындықты тәрбиелеу қабілеттерін дамыту болып табылады. Білім алушылар диагностика дағдыларын, отбасыларды зерттеу әдістерін, ата-аналардың мәдениетін қалыптастыруды, жастардың отбасына аксиологиялық көзқарасын қалыптастыру бойынша іс-шараларды әзірлеу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру ұйымындағы корпоративтік мәдениет
Пәннің мақсаты білім алушыларда корпоративтік этиканың негізгі жіктелімдері, түрлері, типтері, қасиеттері туралы білім құрылымын қалыптастыру және дамыту, мәдениеттің қалыптасуына, сақталуына, ықпал етуіне көмектесетін заңдылықтармен, әдістермен, технологиялармен, тәсілдермен, маңызды шарттармен танысу, педагогикалық ұжым персоналының мінез-құлық іс-әрекеттерінің стилін анықтауға, жалпы қабылданған ұжымдық іс-әрекеттерді дамытуға қабілетті корпоративтік ортада миссияға жетуге бағытталған құндылықтар.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Психологтың жұмысында заңнамалық және нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету
Пәннің мақсаты – педагог-психолог қызметіндегі негізгі болып табылатын арнайы, құқықтық, ұйымдастырушылық және әдістемелік құжаттар бойынша іргелі білімдерді қалыптастыру және оның құқықтық мәдениетінің шеңберін кеңейту. Студенттер практикада кәсіби қызметті реттейтін құжаттамамен жұмыс істейді: консультациялық, тәрбиелік, профилактикалық, диагностикалық, түзетуші, психологиялық сараптама жүргізеді, зерттеу нәтижелерінің сақталуы мен пайдаланылуына жауапты, кәсіби құпияны сақтайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру негіздері
Пәннің мақсаты кеңес беру процесінің теориялық негіздерін және кәсіби қызметте кеңес беру бағдарламаларын қолдану мүмкіндіктерін, сондай-ақ "психолог - кеңесші – клиент" диадасындағы немесе "тапсырыс беруші-психолог - кеңесші-клиент" триадасындағы өзара әрекеттесу ерекшеліктерін зерттеу болып табылады. Байланыс орнату, сұранысты қалыптастыру, мәселені қайта құру, байланысты аяқтау, гипотезалар мен араласу стратегиялары сияқты кәсіби кеңесшінің дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мектептегі психологиялық қызметтің педагогикасы
Пәннің мақсаты білім алушылардың мектептегі білім берудің міндетті құрылымдық компоненті - психологиялық қызмет туралы білімдерін қалыптастыру. Білім алушылар педагог-психологтың мәртебесі мен қызметімен танысады: оқыту, тәрбиелік ғылыми-әдістемелік, басқарушылық, ағартушылық қызмет, профилактикалық іс-шаралар, психодиагностика, эмпирикалық зерттеулер, түзету, кеңес беру көмегі, сараптамалық бағалау, оқушылар мен педагогтарды әдістемелік және ұйымдастырушылық қолдау, оқушыларды дамыту және қолдау үшін қолайлы жағдайлар жасауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогика
Пән студенттерде Әлеуметтік педагогиканың теориясы мен практикасы туралы ғылыми идеяларды қалыптастырады.Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы: әлеуметтік педагогиканың негізгі ұғымдарын, пәнін, міндеттері мен функцияларын атайды; жеке көмек көрсетудің әртүрлі тәсілдерін қолданады; идеялардың, пікірталастардың, шығармашылық тапсырмалардың, рефераттық шолулардың ғылыми тәсілдері негізінде нақты материалды талдайды; ұжымда жалпы мәдениетті қалыптастыруға, жеке тұлғаны өмірге бейімдеуге бағытталған тәрбие жұмысын ұйымдастырады, азаматтыққа тәрбиелеу; курсты меңгеру бойынша өз қызметін бағалау.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық консультация практикумы
Пәннің мақсаты – студенттердің психологиялық кеңес берудің теориялық негіздері мен тәртібі, оны бастаудың әртүрлі тәсілдері, барысы, клиент мәселелерін талқылау және шешу құралдары мен әдістерін таңдау туралы түсініктерін қалыптастыру. Өзара әрекеттесу, әсер ету, шешім қабылдау, этикалық нормаларды ескере отырып және одан әрі консультациялық жұмысты жоспарлау дағдылары заманауи және ең тиімді психологиялық әдістер мен әдістерді қолдану арқылы қалыптасады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
Пәннің мақсаты экономика және кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Тренинг жұмысының технологиялары
Пәннің мақсаты – студенттердің оқу жұмысы саласындағы құзыреттіліктерін қалыптастыру: оны ұйымдастыру және өткізу; жаттықтырушының рөлдері мен позициялары, қатысушылардың рөлдері, оқыту мақсатына жету үшін олардың бір-бірімен әрекеттесуі. Жаттықтырушының құзыреттілігі, оқуға кіргеннен бастап оның аяқталуына дейінгі жұмысты құрастыру алгоритм мәселелері қарастырылады; оқыту мақсатына жету, оның тиімділігін арттыру үшін қолданылатын технологиялар.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Курс ұлттық құндылықтарға негізделген мектептегі тәрбие жұмысы технологиясының теориялық негіздерін, тәрбие процесінің мәнін, оның формалары мен әдістерін ашады, отандық және шетелдік педагогикалық теория мен практикадағы қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен тәрбие модельдерімен таныстырады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық диагностика
Пәннің мақсаты білім алушыларды құралдармен, диагностиканың іргелі теориялық негіздерімен, мектеп жасына дейінгі балалар мен мектеп оқушыларының жеке басына, сынып ұжымына педагогикалық зерттеу жүргізу әдістемесімен таныстыру; баланың танымдық саласын зерттеу ерекшеліктері, практикалық дағдыларды алады: педагогикалық диагностика бағдарламасын құру, жеке тұлғаны дамыту үдерісінің траекториясын анықтау, талдау жасау, соңғы мәліметтерге түсініктеме беру, қорытындылау, шешім жасау және әдістемелік ұсыныстарды тұжырымдау.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Пәннің мақсаты - мұғалімнің кәсіби шығармашылық жолының қалыптасу кезеңдерімен таныстыру және таңдалған педагогикалық мамандық туралы дүниетанымын тереңдету, педагогикалық іс-әрекетке деген мотивациясын арттыру, дайындық жүйесі, жұмыс ерекшеліктері, шарттары, механизмдерін және білім беру мекемелерінде жетілдірілген және өнімді жұмыс істеу үшін қажетті жеке тұлғаның маңызды қасиеттерін және өз әлеуетін жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыруды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік педагогикасы
Пән адамның туғаннан бастап кәмелетке толғанға дейінгі даму ерекшеліктері мен заңдылықтарымен таныстырады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы: тұлғаның жас ерекшеліктерін атайды; жас ерекшеліктерінің педагогикалық доминанттарын түсіндіреді; әр түрлі жастағы топтар үшін педагогикалық ұсыныстарды әзірлеу әдістемесін қолданады; әр түрлі жас кезеңдеріндегі жас проблемаларын талдайды; білімнің бағдарламалық көлемі негізінде оқу курсының проблемаларын еркін бағдарлай алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Педагог-психологтың коммуникативтік қызметі
Пән қарым-қатынас бойынша серіктестің жағдайын тез және дәл тану, өзіне (мимика, пантомимика, сөйлеу интонациясы) орналастыру, нақты бір адамға бірлескен ынтымақтастық нәтижесінде алатын мүмкіндіктерді байланыстыра және байланыстыра түсіндіру, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын көрсету, өзінің және басқаның уақытын бағалай білу, өз қызметін оңтайлы түрде ұйымдастыру дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық анимация
Пәннің мақсаты білім алушыларды анимациялық технологиялармен (ойын, ойын-сауық, спорттық, театрлық, танымдық, оқыту және т. б.), педагогикалық анимацияның әдістері мен нысандарымен таныстыру, демалу мен ойын-сауықтан шығармашылыққа және әлеуметтік белсенділікке қарай жылжи отырып, баланың табысты дамуына бағытталған ойын, тренингтік сабақтарды өткізудің ұйымдастырушылық қабілеттерін дамыту, физикалық және психикалық және эмоционалды қалпына келтіруді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту
Пән креативті тұлға және оны дамытудың психологиялық-педагогикалық технологиялары туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы: шығармашылықтың, креативтіліктің, шығармашылық қызметтің философиялық-психологиялық негіздерін атайды; бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамыту мақсатында оқытудың заманауи инновациялық педагогикалық технологияларын (оқу ынтымақтастығы, тұлғалық-функционалдық-рөлдік тәсіл, артпедагогика және ақпараттық технологиялар) пайдаланады; дарынды балаларды оқыту мен дамыту үшін барынша қолайлы жағдайларды қамтамасыз ету үшін оқу орнының пәндік ортасын ұйымдастыру және қайта құру; бастауыш сынып оқушыларының шығармашылығы мен дарындылығын дамытуға бағытталған түзету-дамыту бағдарламаларын жасау; оқу орнының білім беру ортасын бағалау және түзету.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік педагогтың коммуникативтік қызметі
Пән қарым-қатынастың негізгі адамгершілік- психологиялық мәселелерін, оларды шешу және алдын алу тәсілдерін, әлеуметтік шындықты терең түсінуге мүмкіндік беретін құндылықтар, идеялармен ұғымдар туралы білімді жетілдіруге, қарым-қатынаста моральдық құндылықтарды жүзеге асыру механизмдерін қарастыруға және саналы, негізделген этикалық шешімдерді іздеуге ынталандыруға бағытталған
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Кәмелетке толмаған девианттар психологиясы
Пәннің мақсаты студенттерді девиантты және аддиктивті мінез-құлық психологиясының категориялық аппаратымен, қалыптасу себептерімен және ерекшеліктерімен, девиантты мінез-құлықтың түрлерімен, кәмелетке толмаған девианттықтардың психологиялық ерекшеліктерімен, девианттылықтың қорғаныштық және қорғаныстық алдын алу құралдарымен таныстыру. мінез-құлық. Пәнді оқу барысында студенттер адекватты әлеуметтік, құқықтық және психологиялық-педагогикалық көмекті ұйымдастыру, проблемалық отбасына, балалар мен жасөспірімдерге сүйемелдеу және қолдау көрсету дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Қиын өмірлік жағдайлардағы балаларды әлеуметтік-педагогикалық және психологиялық сүйемелдеу
Пәннің мақсаты өмірлік қиын жағдайға тап болған балалар мен жасөспірімдерді әлеуметтік және педагогикалық сүйемелдеу үшін қажетті білім алушылардың білімін, іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курс соңында студенттер Кәсіби этиканың нормативтік және құқықтық актілері мен нормаларын меңгереді, әртүрлі деңгейдегі білім беру қатынастарына қатысушылармен өзара іс-қимылды құра және ұйымдастыра алады, ТЖҚ-да жүрген балалар мен жасөспірімдерді әлеуметтік және педагогикалық сүйемелдеу бағдарламаларын әзірлеп, іске асыра алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Алдын алу педагогикасы
Пән тәрбиесі қиын кәмелетке толмағандардың ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Курс соңында студенттер білім беру қызметін регламенттейтін негізгі заңнамалық, нормативтік және құқықтық құжаттарды білетін және кәсіптік қызмет саласында қолданатын болады; білім беру процесіне қатысушылармен (оқушылармен, ата-аналармен, заңды өкілдермен), балалардың өмірі мен денсаулығын қорғауға бағытталған педагогикалық технологиялармен әріптестік қарым-қатынас құру кезінде коммуникативтік құзыреттілікке ие болады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Тұлға психологиясы
Пән Қазіргі психологияның теориялық және практикалық саласы ретінде тұлға психологиясы туралы түсініктерді қалыптастыруға, тұлғаның теориялық концепциясымен танысу және оларды психологиялық практикада қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі психологиялық қызмет
Пән болашақ мамандардың білім беру саласындағы педагог-психологтың жұмысы туралы теориялық білімдерін меңгеруіне және осы білімді кәсіби қызметте қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
Пәннің мақсаты қажетті ақпарат пен оқытудың әртүрлі құралдарын пайдалана отырып, өзгермелі жағдайларда жұмысқа дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімді даярлау процесін қамтамасыз ету болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъект-субъектілік қызметін ұйымдастыруға, осы қызметті оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Эксперименталды психология және психодиагностика
Пәннің мақсаты психологиядағы эксперименталды әдістің даму тарихын, психологиялық эксперименттің теориялық және практикалық негіздерін, оны ұйымдастыру және жүргізу, психологиялық экспериментті жоспарлау ерекшеліктерін зерттеу, диагностикалық зерттеудің психологиялық эксперимент бағдарламасының әдіснамалық негіздеу және әдістемелік материалды меңгерудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, білім алушыларды психологиялық зерттеу әдістерін объективті және кәсіби түрде таңдап, практикада қолдана алатын дербес зерттеушілер ретінде даярлау болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалды психология
Пәннің мақсаты нәсілдік, таптық, діни, мәдени және басқа да белгілері бойынша бөлінген әртүрлі әлеуметтік топтардың психологиялық ерекшеліктерімен таныстыруға бағытталған. Бұл психиканың жұмыс істеуінің айрықша ерекшеліктерін, мінез-құлық үлгілерін, осы топтардың психикалық белсенділігінің ерекшеліктері мен стереотиптерін түсініп, осы заңдылықтарды кәсіби қызметте және оқиғаларды болжау кезінде ескеру және қолдану дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мектепте тәжірибе-эксперименттік жұмысты ұйымдастыру
Пәннің мақсаты білім алушыларды дипломдық жұмысты жазуға дайындау болып табылады: теориялық және әдістемелік әдебиеттерді сыни бағалауды жүзеге асыру, өз пайымдауларын құру және ресімдеу, ғылымдағы әзірлемелерді ескере отырып қорытынды жазу, зерттеу қызметінің кезеңдерін сақтай отырып бағдарлама құру, ғылыми таным әдіснамасының мәліметтерін иелену, валидті диагностикалық материалдарды таңдау және психологиялық-педагогикалық диагностиканы жүзеге асыру, нәтижелерге түсініктеме беру, рефлексия, ұсыныстарды негіздеу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты білім алушыларды оқу-тәрбие ұйымдарында педагогиканы оқытудың жалпы теориялық және әдістемелік аспектілерімен таныстыру болып табылады. Курс психологиялық және педагогикалық мазмұндағы пәндерді оқытуда жетекші болып табылатын, оқытушылық қызмет мәдениетін қалыптастыратын белсенді оқытудың балама әдістері туралы түсінік береді; білім алушылар практикалық құзыреттіліктерді меңгереді: дәрістер, практикалық сабақтар жүргізу, тұлғааралық өзара іс-қимылды ұйымдастыруға, оқушылардың оқу іс-әрекетін түзетуге қабілетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
АКТ пайдалана отырып оқушылардың жеке даму бағыттарын құру
Пәннің мақсаты – студенттердің жеке ерекшеліктері мен ерекше танымдық қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру процесін дараландыру ерекшеліктерімен студенттерді таныстыру; мақсаттарды қою, жеке даму бағыттарын әзірлеу және енгізу алгоритмі, сондай-ақ Google қызметтерін, цифрлық платформалардың мүмкіндіктерін, қашықтықтан оқытуға арналған сайттарды пайдалана отырып, білім беру үдерісінің тиімділігін арттыру үшін қажетті ақпараттық-білім беру ортасын жобалау мүмкіндігі болып табылады. қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Жас ерекшелік психологиясы
Пән адамның психикалық дамуының заңдылықтары туралы тұтас түсініктермен, психологиялық теориялармен, концепциялармен, жас ерекшелік психологиясының принциптері мен әдістерімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Жалпы және әлеуметтік педагогика
Пән болашақ әлеуметтік қызметкерлердің әлеуметтік педагогиканың теориясы мен практикасы туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Студенттердің көру және әлеуметтік тәрбие саласында туындайтын мәселелерді шешу; студенттерде әлеуметтік тәрбиенің субъектілері мен процесіне қатысты гуманистік әлеуметтік ұстанымдарды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Отбасымен жұмыс істеу теориясы мен технологиясы
Пәннің мақсаты білім алушыларды отбасымен жұмыс технологиясының ұғымдарымен және санаттарымен таныстыру, отбасылардың әртүрлі санаттарымен технологиялардың ерекшеліктерін ашу, кәсіби этиканы қолдану, технологиялардың мазмұны мен сипаты туралы білім алушылардың білімін жүйелеу, мемлекеттің отбасылық және гендерлік саясатының негізгі үрдістері, қоғамдағы отбасының рөлін арттыратын жұмыс қағидаттары, мәселелерді шешуде қызметтер мен ведомстволарды үйлестіру әдістері болып табылады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін қалыптастыру. Пән білім алушылардың дамуының жеке, психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде бірлескен білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Шағын жинақталған мектептің оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру
Бұл курстың мақсаты шағын жинақты мектепте оқыту процесінде оқушылардың танымдық іс-әрекетін жандандыру және шығармашылық әлеуетін дамыту үшін интерактивті тәсіл негізінде білім алушыларды оқытудың заманауи әдістері мен технологияларымен таныстыру болып табылады. Курстың мазмұны оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыруға, шағын жинақталған мектептердегі кәсіби қызметте пайдалы болатын дербес оқыту тәжірибесін алуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
Пәннің мақсаты білім алушыларда білім беру жүйесінің тұтастығы мен оның барлық компоненттерінің бірлігі туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән болашақ мұғалімдердің педагогикалық процестің барлық құрылымдарын зерттеуге, оларды мақсатқа жету үшін басқаруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Даму психологиясы
Пәннің мақсаты адамның онтогенез процесіндегі психикалық дамуының мәселелеріне қатысты негізгі ұғымдарды, теориялық көзқарастарды жүйелі түрде түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Бала мен ересек адамның психикасының қалыптасуы мен дамуының шарттары, қозғаушы күштері мен кезеңдері, оның тұлға және өз өмірінің субъектісі ретіндегі белсенділігі мен қалыптасуы, осы процестің қалыпты және қалыптан тыс жүруінің мүмкін себептері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің педагог-психологінің жұмысы
Бұл курстың мақсаты-теориялық білімді қалыптастыру және практикалық педагог-психологтың практикалық дағдыларын дамыту. Бұл курстың мазмұнына практикалық іс-әрекеттің негізінде жатқан нормативтік, құқықтық құжаттарды, педагог-психолог тұлғасының кәсіби моделін, еңбекті ұйымдастыруды, жұмыстың мазмұны мен формаларын, психологиялық қолдау технологияларын, балалармен, ұжыммен, ата-аналармен жұмыс істеу әдістерін зерттеу кіреді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Балаларды қорғау жөніндегі баламалы қызметтердегі әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Пәннің мақсаты білім алушыларда педагог-психологтың педагогикалық және әлеуметтік функционалдық құзыреттіліктерін (лауазымдық біліктілік талаптары) қалыптастыру болып табылады: мектеп жасына дейінгі балалар (патронат және дамыту), жастармен жұмыс (қолдау және кеңес беру, бос уақытты ұйымдастыру, кәсіптік бағдарлау құзыреттіліктерінің өзін-өзі анықтауын қалыптастыру), баспанада және балалар үйінде тәрбиелеу, (балалар үйіне жақын жағдайларды ұйымдастыру). отбасылық, қолдау); күнделікті өмірлік мәселелерді шешу бойынша отбасыларға кеңес беру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- кіші оқушыларының жасына, жеке және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық әдістерін, тәсілдерін, құралдарын таңдау
- бір немесе клиенттер тобының қызметінің тиімділігін жақсартуға, мақсаттарға қол жеткізуге және мәселелерді шешу кезінде белсенділік үшін жағдай жасайды
- өзінің кәсіби қызметінің, соның ішінде мекемеде, отбасында қолайлы психологиялық ахуал жасауға бағытталған психопрофилактикалық жұмыстың нәтижелерін бағалауда
- өзінің кәсіби деңгейін жетілдіру және көшбасшылық қасиеттерін дамыту мақсатында ғылыми-практикалық зерттеулердің нәтижелерін пайдалана отырып, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі тәрбиелеу, педагогикалық рефлексия арқылы тұлғалық кәсіби өсу мен жетілдіруге ұмтылуын көрсету
- білімдерін көрсету: кәсіпкерлік саласындағы экологиялық, экономикалық, кәсіби және басқа да мәселелерді шешуде өмір қауіпсіздігі, құқықтық мәдениет, жоғары саналы тәртіпті, төзімділік пен адалдықты көрсету
- ұйымдастырушылық-басқарушылық, коррекциялық, диагностикалық-кеңесберушілік қызметте одан әрі пайдалану мақсатында адам мен қоғамның өзара іс-әрекетінің негізгі проблемалары және психологиялық құбылыстар туралы ақпаратты жіктейді
- инновациялық технологияларды, оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін қолдана отырып, теориясын, әдіснамасын, педагогика мен психологияны оқыту әдістері, құралдары мен нысандарын білуге және түсіну негізделген кәсіби қызметті жүзеге асыру
- философиялық білім, сондай-ақ тұлғаның психикалық және физикалық ерекшеліктері, өзін-өзі жетілдіру жолдары, тұлғалық өсу және өзін-өзі белсендендіру туралы білім негізінде жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды дамыту
- балалар мен олардың ата-аналарына, педагогтарға оқыту, дамыту, өмірлік және кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелері бойынша кеңес берудің әртүрлі әдістерін қолдануда
- тұлғаның ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру қызметінің дамыту және түзету бағдарламаларын құруына
Ұқсас БББ
6B01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01101 Педагогика және психология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01101 Педагогика және психология
Астана халықаралық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01101 Педагогика және психология
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01101 Педагогика және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
6B01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01101 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01101 Педагогика және психология
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01101 Педагогика және психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)