Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в Yessenov University

Пәндер

  • Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы

    Пәннің мақсаты – білімалушыларға қазақ тілінің дыбыстар жүйесі, оның фонологиялық ерекшелігі туралы білім беру. Пән студенттерді дыбыс түрлерін ажырата білуге, орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды дұрыс қолдана отырып, дыбыстарды сауатты айтуға, жазуға дағдыландыруға бағытталған. Пән мазмұнында дыбыстардың бір-біріне әсері, буын және екпін, интонация, орфография, орфоэпия, қазақ графикасының дамуы, қазіргі жай-күйі туралы ғылыми пайымдаулар қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқыту мақсаты: болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Пән бойынша қарастырылады: студенттердің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласында кәсіби-педагогикалық білім мен дағдыларды меңгеру қондырғысын дамыту; студенттердің тәрбиенің жалпы теориясын білуін кеңейту және тереңдету; студенттердің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласында кәсіби-педагогикалық білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қоғамға қызмет

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің лексикологиясы

    Пәннің мақсаты- қазақ лексикологиясының қазіргі қазақ тіліндегі сөздердің осы замандағы даму қалпын, мағыналық және құрамдық түрлерін, тарихи арналары мен қат-қабаттарын, баю жолдарын, қолданылу аясын тексеруі жөнінде түсінік беру. Пән мазмұнында қазақ лексикологиясының мәселелері, сөз мағынасының қалыптасуы мен дамуы, сөздің қор мен сөздік құрам туралы ғылыми пайымдауларға талдау жасалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сабақ дизайны және бағалау

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда сабақ дизайнының дағдыларын қалыптастыру, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи технологияларымен таныстыру. Пән сабақты ұйымдастыруға, оқыту сапасын бақылауды жүзеге асыруға шығармашылық көзқарасты, теория мен оқыту әдістемесін оқытуда сабақты (Лессон Стади) зерделеуді,мақсат қоюға байланысты кәсіби шеберлік мен дағдыларды қалыптастыруға, білімді тексеру және кері байланыс алу үшін материалдың мазмұнын таңдауға, оқыту нәтижелерін бағалау әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Сандық педагогика

    Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Эмоционалды интеллект

    Пәннің мақсаты: эмоционалды зияткерлікті басқару дағдыларын қалыптастыру. Пән эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағы адамдардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыруға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жаһандық экология

    Пәннің мақсаты-биосфераның планетарлық деңгейде дамуының қазіргі тенденциялары бойынша Жаһандық экологиялық ойлаудың кәсіби білімі мен дағдыларының негізін қалау; Пән Жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыруға, жаһандық экологиялық процестер туралы хабардар болуға және жаһандық экологиялық мәселелерді шешуге бағытталған Бұл курста климат ұғымының әртүрлі аспектілері, климаттың тірі табиғатқа әсері; Биосфера эволюциясының негізгі факторлары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Қазақтың халық ауыз әдебиеті

    «Қазақ халық ауыз әдебиеті» пәнінің мақсаты - фольклордың жанрларын, классификациясын, жанрлық түрлердің бөліну жолдарын меңгеру. Пән халқымыздың сан ғасыр бойына жасаған рухани мәдениеті болған фольклорлық мұраларды терең игертуге бағытталған. Пәннің негізгі мазмұны халық ауыз әдебиетінің нұсқаларын, қазақ фольклорының қалыптасу, даму тарихын, әдеби үрдістің қоғамдық өмірмен байланыста даму заңдылықтарын, әдеби, тарихи мәнін, зерттелу жайын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ойлау дизайны

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сакральді Маңғыстау

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Медиа сауаттылық

    Пәннің мақсаты - медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтары материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрету. Курс жаңалықтар мәтінін жарнама мен насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі мен беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сөз өнері

    Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Курстың мақсаты-студенттерге қазіргі әлемде жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың әртүрлі қызмет салалары үшін маңызы туралы негізгі білім беру. Курстың мазмұнына мыналар кіреді: ЖИ және оның тарихы туралы жалпы мәліметтер; жасанды интеллектті қолданумен байланысты этикалық мәселелер мен сын-қатерлерді талқылау; деректердің құпиялылығы, алгоритмдердің ашықтығы және қоғамға ықтимал әсер ету мәселелерін қарастыру; іздеу негіздері; агенттер парадигмалары: иерархиялық парадигма, реактивті парадигма және гибридті парадигма; классикалық жоспарлау және орындау; роботтардың физикалық құрылымы; нейрондық желілер: алдын ала тарих және негіздер

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік психологиясы

    Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ежелгі және хандық дәуір әдебиеті

    Пәннің мақсаты – білім алушыларға бүкіл түркі тілді халықтарға ортақ әдебиеттің кезеңдері, орта ғасыр әдебиеті мен хандық дәуір әдебиетінің тарихи, құрылымдық, көркемдік сабақтастығы туралы білім беру. Пәннің мазмұны ежелгі түркі әдеби жәдігерліктерінің, Х-ХІІ ғасырлардағы, Алтын Орда кезеңіндегі және Қазақ хандығы дәуіріндегі әдебиеттердің идеялық-көркемдік жалғастығын, ақын-жыраудың қоғамдық-әлеуметтік тұлғасын ғылыми тұрғыда пайымдауға бағытталған. Пән ежелгі және хандық дәуір әдебиетінің көркемдік негіздерін, тарихилығын, қалыптасу, даму мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Әбіштану

    Пәннің мақсаты – студенттерге Ә.Кекілбаевтың шығармашылық мұрасын жан-жақты оқыту. Пән жазушының шығармашылық өмірбаянын, шығармаларының жанрлық сипаты мен тақырыптық-идеялық, көркемдік ерекшеліктерін, қазақ әдебиеті тарихындағы орнын танытуға бағытталған. Пән мазмұны қаламгердің поэзия, проза, драматургия, публицистика жанрындағы шығармаларын талдау арқылы әдебиеттегі орнын танытуды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті

    Пәннің мақсаты – студенттерге ХІХ ғасыр әдебиеті өкілдерінің шығармашылығын оқыту. Пән ақындық поэзияны тақырыптық, көркемдік-идеялық, жанрлық жағынан жан-жақты талдауға бағытталады. Пән мазмұнында ХІХ ғасырдағы ақындар поэзиясының көркемдік негіздері, тарихилығы, ақындық поэзияның қалыптасу, даму, зерттелу тарихы, ұлт әдебиеті тарихында алатын орны туралы ғылыми пайымдаулар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Өлке әдебиеті

    Пәннің мақсаты – студенттерге өлке әдебиетінің қалыптасып, даму тарихы, тарихи әдеби процесс, дәстүр жалғастығы туралы мағлұмат беру. Пән өлке авторларының тіл, стиль бағытындағы шеберліктерін, жыраулар поэзиясының көркемдік негіздерін, жыраулық мұралардың тарихилық мәселелерін зерттеуге бағытталады. Пән мазмұнында жеке ақын-жыраулар, жазушылар шығармаларының тақырыптық- жанрлық қырлары, эстетикалық ізденістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Әдеби талдау мен сын

    Студенттерге әдеби шығармаларды талдаудың негізгі әдістері мен құралдарын меңгерту, сыни тұрғыдан ойлау және аналитикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Студенттер әдеби мәтіндерді талдаудың әртүрлі тәсілдерін зерттейді, мысалы, құрылымдық талдау, тарихи контекст, стилистика, символизм және т.б. Сондай-ақ әдеби шығармаларға сыни мақалалар мен рецензиялар жазуды үйренеді, өз көзқарасын дамытады, сол үшін дәлелдейді. Курс студенттердің әдебиет туралы түсінігін тереңдетуге, аналитикалық ойлауды және оқыған мәтіндерге сыни көзқарасты дамытуға көмектеседі. Бұл олардың жазбаша талдау және сыни дағдыларын дамытуға көмектеседі, бұл оларға тек академиялық салада ғана емес, сонымен қатар кәсіби қызметінде де пайдалы болуы мүмкін.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кәсіби шет тілі

    Курстың мақсаты студенттердің коммуникативтік құзыреттілікті меңгеруі болып табылады, бұл болашақта шетел тілін кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өзін-өзі бейнелеу, кәсіби білімдерін жетілдіру үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Курс грамматиканы, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Шығармашылық шеберлік сыныптары

    Шығармашылық шеберлік сыныптары мақсаты – сәндік-қолданбалы өнер саласындағы қатысушыларды дамыту, сонымен қатар олардың шығармашылық әлеуетін ынталандыру. Шеберлік сабақтарына қатысу арқылы студенттер жаңа техникалар мен жұмыс әдістерін игеріп, ой-өрісін кеңейтіп, әрі қарай эксперименттер мен шығармашылық жобалар үшін шабыт ала алады. Бұл іс-шаралар сонымен қатар қозғалыс дағдыларын, үйлестіру мен қиялды дамытуға көмектеседі және студенттерге өздерінің даралығын және ерекше дарындылығын көрсетуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы мен сөзжасамы

    Пәннің мақсаты – студенттерге қазіргі қазақ тілінің морфологиялық құрылымы мен сөзжасамдық жүйесі туралы ғылыми білім беру. Пән мазмұнында қазіргі қазақ тіліндегі сөз тұлғалар, олардың түрлену жолдары, сөздердің таптастырылу принциптері, грамматикалық категория, сөзжасамдық жүйе туралы ғылыми пайымдаулар қарастырылады. Пән студенттерге сөздердің тұлғалық белгілерін, сөзжасамның түрлі әдіс-тәсілдерін, грамматикалық форма мен грамматикалық мағынаны жан-жақты меңгертуге бағытталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық жазу

    Шығармашылық жазу курсының мақсаты-студенттерді қиялын, шығармашылық ойлауын және жазбаша сөз арқылы өз ойлары мен сезімдерін білдіру қабілетін дамытуға ынталандыру. Курсқа қатысушылар жазудың әртүрлі әдістерін үйренеді, әртүрлі жанрлар мен стильдермен тәжірибе жасайды және өз жұмыстарында кері байланыс пен қолдау алады. Курстың нәтижесінде студенттер оқырмандардың назарын аударатын және шабыттандыратын қызықты және ерекше мәтіндер жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі

    Пәннің мақсаты – білімалушыларға қазіргі қазақ тіліндегі синтаксистік конструкциялардың түрлері, жасалу жолдары туралы жүйелі білім беру. Пән қазіргі қазақ тілі синтаксисінің өзекті мәселелеріне ғылыми талдау жасайды. Пән мазмұнында қазіргі қазақ тілі синтаксисі ғылымының зерттелу тарихы, сөздердің байланысу тәсілдері мен түрлері, сөйлемнің басты критерийлері, сөйлемнің құрылымы, құрамы туралы ғылыми көзқарастар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазақ әдеби тілінің тарихы

    Пәннің мақсаты – студенттерге қазақ әдеби тілі тарихының қалыптасу және даму кезеңдері туралы жүйелі білім беру. Пән әдеби тілдің анықтамасын, нормалары мен стильдік жүйесін ғылыми талдауға бағытталады. Пән мазмұнында әдеби тілдің стильдік тармақтарының жан-жақты дамуы, сөздік құрамның ұлғаюы, жазу, емле мәселелері, қазақ әдеби тілінің қалыптасуына, тарихи-әлеуметтік құбылыстардың, жеке тұлғалар шығармашылығының ықпалы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазақ әдеби сынының тарихы

    Пәннің мақсаты – студенттерге қазақ әдебиеті сынының тарихы, оның әлемдік өркениетпен сабақтастығы туралы ғылыми білім беру. Пән арқылы білім алушылар сынның алғашқы арналарымен танысады, бүгінгі Тәуелсіздік кезеңіндегі әдебиетке, ғылыми зерттеуге қойылатын талаптарға талдау жасайды. Пән мазмұны арқылы қазақ әдебиеттану ғылымы мен әдебиет сынының бүгінгі күйі, проблемаларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Әдеби қызметтің кәсіби этикасы мен нормалары

    Кәсіби этика және әдеби қызмет нормалары-бұл студенттерді осы саладағы әдеби қызмет пен мінез-құлықты реттейтін негізгі принциптер мен ережелермен таныстыруға арналған курс. Мұндай курстың мақсаты студенттерге әдебиет саласында жұмыс істеу кезінде этикалық нормалар мен қағидаларды сақтаудың маңыздылығын түсінуге көмектесу, сондай-ақ оларды осы салада орындау үшін міндетті негізгі ережелер мен стандарттармен таныстыру болып табылады. Бұл курс сонымен қатар студенттерге сыни ойлау мен этикалық сананы дамытуға көмектеседі, бұл олардың кәсіби өсуіне және әдебиет саласындағы жетістіктеріне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пәннің мақсаты білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психологиялық-педагогикалық негіздер, инклюзивті білім берудің үлгілері мен мазмұны контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзыреттілігіне бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Шетел әдебиетінің тарихы

    Пәннің мақсаты – білім алушыларға қоғамдық өмірмен байланыстағы әдеби үрдістің даму заңдылықтары, еуропа әдебиетіндегі антикалық, орта ғасырлық кезең мен Қайта өрлеу дәуірі мұраларының әдеби, тарихи мәні туралы білімдерді меңгерту. Сонымен бірге пән еуропа әдебиетіндегі классицизм, сентиментализм, романтизм, реализм бағыттарының ерекшеліктерін және жеке ақын-жазушылардың шеберлігін талдауға бағытталған. Пән мазмұнында еуропалық әдебиеттің қалыптасу, даму тарихы қоғамдық дамудың кезеңдерімен сабақтастырыла қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті

    Пәннің мақсаты – XX ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің көрнекті өкілдерінің өмірі мен шығармашылығын қазіргі қазақ әдебиетінің даму тенденциясы аспектісінде қарастыру. Сол кезеңде өмір сүріп, шығармашылықпен еңбек еткен ақын-жазушылардың таңдаулы шығармаларын талдау арқылы студенттер XX ғасыр басындағы әдеби процесті зерделеп, ұлттық әдебиетіміздің даму жолы мен тақырыптық, идеялық-көркемдік болмысын пайымдай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ әдебиеті

    Пәннің мақсаты – студенттерге қазіргі қазақ әдебиеті көрнекті өкілдерінің шығармашылығын оқыту. Пән әдебиет дамуының негізгі кезеңдері бойынша әдебиет дамуына елеулі үлес қосқан қаламгерлердің шығармашылығын меңгертуге бағытталады. Пән мазмұны ақын-жазушылардың шеберлігін танытатын әдеби шығармалардың тақырыптық-идеялық және көркемдік ерекшеліктерін талдап, әдеби-теориялық тұрғыдан баға беруді қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілін оқытудың әдістемесі

    Пәннің мақсаты – студенттерге мектепте қазақ тілін оқытудың әдіснамалық негіздері мен әдістемелік жүйесін меңгерту. Пән мазмұны тілді меңгертудің практикалық жолдарын үйрету арқылы қазақ тілін оқытудың әдіс-тәсілдерін меңгертуге бағытталады. Пән елімізде жан-жақты дамыған, теориялық білімі терең, практикалық дағдысы жетілген, ұлттық ділі қалыптасқан бәсекеге қабілетті, ғылыми және интеллектуалдық әлеуеті жоғары маман даярлауды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әдеби шеберлік негіздері

    "Әдеби шеберлік негіздері" курсының мақсаты-студенттерге жазу және әдеби талдау дағдыларын дамытуға көмектесу. Курс барысында студенттер әдебиеттің жанрлары мен стильдері туралы білімдерін тереңдетеді, кейіпкерлер мен қызықты сюжеттер құруды, шығармалардың құрылымы мен құрамын түсінуді, әдеби мәтіндерді талдауды және бағалауды үйренеді. Курс сонымен қатар студенттерге шығармашылық қабілеттерін, сыни ойлауын және өз ойлары мен идеяларын қағазға түсіру қабілетін дамытуға көмектеседі. Нәтижесінде курс қатысушылары өздерінің әдеби қабілеттеріне сенімді бола алады және өздерінің шығармашылық әлеуетін аша алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты – болашақ мұғалімдердің ғылыми-зерттеу мәдениетін қалыптастыру, оларды ғылыми-зерттеу жұмысын жүзеге асыруға қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларын меңгерту. Курс ғылыми-педагогикалық зерттеудің ерекшеліктері мен оған қойылатын талаптарды ашып көрсетуге бағытталған. Пән зерттеуді жобалау және орындау кезеңдерін түсіндіреді; педагогикалық зерттеудің әдістер жүйесімен және оларды ұтымды қолдану шарттарын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазақ орфографиясы, орфоэпиясы және пунктуациясы

    Қазақ тілінің емлесі, емлесі және тыныс белгілері курсының мақсаты – студенттерге қазақ тіліндегі сөздердің дұрыс жазылуы мен айтылуын, сонымен қатар жазуда тыныс белгілерін дұрыс қолдана білуге үйрету. Бұл курс студенттердің ана тілінде білім алу мен қарым-қатынас жасаудың маңызды аспектісі болып табылатын қазақ тілін жазу, оқу және түсіну дағдыларын жетілдіруге көмектеседі. Сондай-ақ курстың мақсаты – қазақ тілі мен мәдениетін сақтау және насихаттау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әдебиет теориясы

    Әдебиет теориясы пәні - әдеби шығармашылықтың табиғаты мен адамзаттық қызметін зерттеп және оны талдаудың методологиясы мен методикасын қарастырады.Табиғи және әлеуметтік дүниені философиялық пайымдаудың өнімі ретінде дүниетанымдық негіздерді меңгереді. Әдебиет бойынша пәндерді сандық технологияның көмегімен талдау мен басқарудың құралдарын игереді.Әдебиеттің ерекшеліктерін анықтайды, метатілді, ғылыми-ұғымдық аппаратты ғылыми-кәсіби қызметте дұрыс пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Латын графикасына негізделген қазақ жазуы теориясы мен практикасы

    Пәннің негізгі мақсаты: Білім алушыларға қазақ жазуының тарихындағы латын негізді жазуды тарихи-жазба деректер, ресми құжаттамалар негізінде оқып-үйрету. Пән мазмұнында әліпби реформасына қатысты саяси-әлеуметтік, тарихи-мәдени мәселелердің туындауы мен шешімі, латын негізді қазақ әліпбиінің құрамы, дыбыстардың таңбалануы, әр кезеңдердегі қазақ тілі орфографиясы мен орфоэпиясының мәселелері талданады, студенттерді латын негізді әліпбимен сауатты жаза білуге, орфография мен орфоэпияның нормаларын сақтауға бағытталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жалпы тіл білімі

    Пәннің мақсаты – студенттерге қазіргі тіл біліміндегі ғылыми тұжырымдарға сүйеніп, жалпы тіл білімінің теориялық мәселелері туралы білім беру. Пән әлемдік лингвистикадағы ғылыми пайымдауларға талдау жасауға бағытталады. Пән мазмұнында жалпы тілдік теорияның қалыптасу тарихы, тілдің өзіндік мәні мен қызметі, табиғаты, тілді зерттеу бағыттары мен мектептер, олардың басты ұстанымдары, тілді зерттеу әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты – студенттерге қазақ әдебиетін оқытудың әдіс-тәсілдері, әдебиет сабағын ұйымдастырудың жолдары туралы білім береді. Пән білім алушыларға қазақ әдебиетін оқытудағы тиімді әдістемелер мен жаңа технологияларды меңгертуге бағытталған. Пән мазмұны мектепте қазақ әдебиеті пәнін оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерін, әдебиет пәні мұғаліміне қажетті шеберлік талаптары мен әдіскерлік дағдыларды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Оқу сабақтарын жоспарлайды, оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ жоспарларын құрастырады, сәйкес оқыту әдістері мен бағалау құралдарын анықтайды.
  • Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарға, экономикалық және құқықтық білімге ие бола отырып, өзінің азаматтық және адамгершілік ұстанымын білдіреді.
  • Оқу-әдістемелік процесінің сапасын қамтамасыз ету, қазақ тілінің тілдік салаларға құрылымын, қазақ және шетел әдебиетінің даму тарихын, оның жанрлық түрлерін талдайды;
  • Тіл және әдебиет, жалпы тіл білімі, латын графикасы, Әбіштану пәндері бойынша кәсіби дағдыларды меңгеруге қызығушылықтарын қалыптастырады.
  • Педагогика, даму психологиясы және мектеп оқушыларының даму физиологиясы бойынша білімдерін қолдана отырып, оқушылардың эмоционалдық интеллект деңгейлерін ескере отырып, оқушылардың жеке басына құрмет көрсете отырып, оқу-тәрбие процесін құрады.
  • Ата-аналармен, мұғалімдермен және қоғаммен бірлесе отырып, студенттердің салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруға ықпал ететін, оқушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін жүзеге асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамыта отырып, педагогикалық тактиканы, педагогикалық әдеп ережелерін сақтайды. білім беруде
  • Оқытудың инновациялық нысандары мен әдістерін, оқыту және бағалау стратегияларын қолданады, инновациялық ойлауды дамытады, инновациялық идеяларды іске асырады, интернет ресурстарынан ақпаратты дұрыс таңдайды, цифрлық технологиялардың мүмкіндіктерін шығармашылық және өнімді пайдаланады.
  • Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың әдіс-тәсілдерін анықтай отырып, сабақтың белгіленген мақсаттарына сәйкес кәсіби шеберлікті одан әрі жетілдіру негізінде оқу материалдарын әзірлейді.
  • Теория, тіл және әдебиет тарихы, әдебиеттану салаларында зерттеу жұмыстарын жүргізеді, жаңа техникалар мен жұмыс әдістерін игеріп, ой-өрісін кеңейтіп, әрі қарай эксперименттер мен шығармашылық жобаларды зерттеу нәтижелері арқылы ұсына алады.
  • Қазақ тілі мен әдебиетін оқыту мен оқыту әдістемесі бойынша сабақты зерттеуді (Lesson Study) қоса алғанда, ғылыми-зерттеу/жобалау жұмыстарын ұйымдастыруда оқу-тәрбие процесін жетілдіру үшін ағымдағы зерттеулердің нәтижелерін пайдаланады.
  • Интернет ресурстарынан ақпаратты дұрыс таңдау және пайдалану, жаңашыл идеяларды бастау арқылы жазудың әртүрлі әдістерін үйренеді, оқу және түсіну дағдыларын жетілдіруге көмектеседі.
  • Интернет ресурстарынан ақпаратты дұрыс таңдау және пайдалану, оқушылардың тілдік құзыреттіліктерін дамыту, сыныпта қолайлы, қолжетімді оқу ортасы мен эмоционалдық-психологиялық климатты сақтау, жаңашыл ойлауды дамыту, жаңашыл идеяларды бастау арқылы тиімді қарым-қатынасты жүзеге асырады.

Ұқсас БББ

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

А.Қ.Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01701 Қазақ тілі және әдебиеті

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Шымкент университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (IP)

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (IP)

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Top